Alla kategorier Mäklare Jönköping Habo Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Habo

Fastighetsbyrån Habo

Malmgatan 4, 566 31 Habo — Visa karta

Välkommen till Fastighetsbyrån i Habo och Mullsjö!

Du hittar oss precis i Habo centrum och här har vi funnits sedan 2006. Habo är en växande kommun och vi som jobbar här på Fastighetsbyrån tycker det är roligt och spännande att få följa utvecklingen på den expanderande bostadsmarknaden.

Vi tycker också det är väldigt viktigt att du får en personlig kontakt och ett personligt bemötande i din bostadsaffär. Målet är att du ska känna dig omhändertagen och vi lyssnar på dina behov för att kunna erbjuda dig en mäklartjänst som passar just dig och din situation.

Läs vad 136 kunder tycker om Fastighetsbyrån Habo

• Anders-fredrik L
    Anders-fredrik L skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Vi hade inte jättemycket kontakt men att döma av den kontakt vi hade tycker jag att det fungerade alldeles utmärkt. Mäklaren hade ett angenämt sätt, var trevlig på ett sätt som kändes uppriktigt. Läs mer
    2018-01-16 Evelyn D svarar Anders-fredrik L
    Hej! Tack för ditt fina omdöme. Hoppas att allt är bra med er och att ni trivs i Habo!
  • Marlene L
    Marlene L skrev om Mattias Nilsson en del av Fastighetsbyrån Habo
    Mattias har varit professionell i sitt bemötande och har skött vår försäljning på ett utmärkt sätt. Läs mer
    2018-01-15 Mattias N svarar Marlene L
    Tack så mycket för de fina orden Marlene! Och tack för förtroendet vid försäljningen, det var både smidigt och trevligt att jobba med er.

• Linda N
    Linda N skrev om Mattias Nilsson en del av Fastighetsbyrån Habo
    Proffsigt och tillmötesgående. Trevlig och seriös. Läs mer
    2018-01-15 Mattias N svarar Linda N
    Tack Linda för omdömet! Och tack för en trevlig affär. Hoppas ni får det bra i er nya lya.
    Ha det gott och hälsa Martin!

• Eva M
    Eva M skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Hon var super duktig bästa man kan tänka sig. Läs mer
    2018-01-13 Evelyn D svarar Eva M
    Tusen tack för ditt omdöme, det värmer!
  • Göran L
    Göran L skrev om Mattias Nilsson en del av Fastighetsbyrån Habo
    Mattias har agerat proffsigt och ödmjukt i sitt bemötande och har över förväntan fullgjort sitt uppdrag åt oss. Mycket bra! Läs mer
    2018-01-15 Mattias N svarar Göran L
    Tusen tack för det fina omdömet, jättekul att ni är nöjda!
    Hoppas ni trivs bra i er nya bostad. Ha det toppen!

• Susanne A
    Susanne A skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Mycket bra , duktig tjej och hon hade allt klart när det var dax, så utmärkt med Evelyn Läs mer
    2018-01-13 Evelyn D svarar Susanne A
    Tack Susanne för ditt fina omdöme! Hoppas allt är bra med er och att det går bra med husen :)
  • Hans S
    Hans S skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Evelyn är en mäklare som ingav oss ett stort förtroende!
    Vi kände oss mycket trygga med henne som mäklare då vi sålde vårt hus.
    Glad , trevlig ,tydlig, kompetent och professionell i sin roll.

Evelyn Daniel är en mäklare vi varmt kan rekommendera!!

Hans och Gun-Britt Sandström Läs mer
    2018-01-13 Evelyn D svarar Hans S
    Tack Hans och Gun-Britt! Det var en ära att hjälpa till med försäljningen av ert hus. Tack igen för förtroendet!
  • Lennart W
    Lennart W skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Jag och min bror tycker att vi fick ett vänligt bemötande hela vägen till vår sommarstuga blev såld .väldigt proffsigt bemötande.Lennart,Torbjörn Wahlström. Läs mer
    2018-01-11 Evelyn D svarar Lennart W
    Hej! Tack för att ni tog er tiden och lämnade ett omdöme och stort tack för förtroendet! Vi hörs och ses nu i januari för deklarationen :)
  • Virpi G
    Virpi G skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Engagemanget för att sälja just vårt hus var långt större än vi kunnat förvänta oss. Mäklaren höll oss väl informerade om hur försäljningen gick så vi kände oss delaktiga genom hela affären.

Mäklaren Evelyn Daniel var proffsig, kunnig och väldigt trevlig att ha och göra med Läs mer
    2018-01-11 Evelyn D svarar Virpi G
    Stort tack för förtroendet och att ni tog er tiden och lämnade ett omdöme. Hoppas att ni trivs i det nya huset :)
  • Anna H
    Anna H skrev om Mattias Nilsson en del av Fastighetsbyrån Habo
    Bra bemötande. Bra med snabbt avslut som inte drog ut på tiden. Läs mer
    2017-10-19 Mattias N svarar Anna H
    Hej! Tack för ditt omdöme. Jag hoppas att ni kommer trivas fint i huset.
    Jag finns på mobilen om det skulle dyka upp några frågor nu i efterhand.

Vänlig hälsning Mattias Nilsson
  • Marie-louise G
    Marie-louise G skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Bra bemötande, kompetent och professionell. Trevlig att prata med. Läs mer
    2017-11-15 Evelyn D svarar Marie-louise G
    Tack för dina värmande ord! Hoppas att ni trivs bra i huset :)
  • Johan H
    Johan H skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Evelyn har levererat mer än vi någonsin kunnat förvänta oss av en mäklare.
    Med glatt humör, stor professionalism och en imponerande kunskap om marknaden har hon fått oss att känna oss trygga hela resan igenom under försäljningen av vår bostad!

J & U Läs mer
    2017-11-15 Evelyn D svarar Johan H
    Tusen tack för ert fina omdöme, det värmer verkligen! Det har varit riktigt trevligt att arbeta tillsammans med er! Tack för förtroendet och hoppas att vi ses i något mer sammanhang framöver!
  • Linus A
    Linus A skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Mycket duktig mäklaren som alltid gav ett gott och tillmötesgående intryck. Inga problem att kontakta och vid frågor och funderingar var det enkelt att få svar från Evelyn. Läs mer
    2017-10-06 Evelyn D svarar Linus A
    Tack Linus, vad roligt att höra. Hoppas att ni trivs bra i er nya bostad!
  • Gun-Britt S
    Gun-Britt S skrev om Mattias Nilsson en del av Fastighetsbyrån Habo
    Mattias levde upp till våra förväntningar som mäklare.
    Varit tillmötesgående och skicklig i sin yrkesroll!

Vi kan ge de varmaste rekommendationer!

Gun-Britt Sandström Läs mer
    2017-10-19 Mattias N svarar Gun-Britt S
    Tusen tack för det fina omdömet!
    Det var trevligt att göra affär med er och kul att se hur nöjda ni blev med bostaden.

• Hans S
    Hans S skrev om Mattias Nilsson en del av Fastighetsbyrån Habo
    Mattias levde upp till våra förväntningar som mäklare.
    Varit tillmötesgående och skicklig i sin yrkesroll!

Vi kan ge de varmaste rekommendationer!

Hans O Sandström Läs mer
    2017-10-19 Mattias N svarar Hans S
    Tusen tack för det fina omdömet!

• Björn B
    Björn B skrev om Mattias Nilsson en del av Fastighetsbyrån Habo
    Mattias gav ett trevligt bemötande. Han var tydlig i kommunikation och inga problem stöttes på. Läs mer
    2017-10-19 Mattias N svarar Björn B
    Hej Björn!
    Tack för omdömet, det var trevligt att göra affär med er!
    Ha det toppen,
  • Per A
    Per A skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Engagerad, kunnig, högt kundfokus, pålitlig, ansvarstagande och med tydlig målsättning och kontinuerliga avstämningar. Är verkligen nöjd! Läs mer
    2017-10-06 Evelyn D svarar Per A
    Tusen tack Per! Hoppas att allt är bra med er! Vi ses när det är dags att deklarera :)
  • Irene F
    Irene F skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Evelyn Daniel var väldigt kunnig och tillmötesgående vi fick svar på allt vi frågade om och hon har ett väldigt trevligt framträdande mot sina kunder, så vi kan verkligen rekommendera Evelyn. Läs mer
    2017-10-06 Evelyn D svarar Irene F
    Hej Irene! Tusen tack för att du tog dig tiden och lämnade ett omdöme, det värmer verkligen! Hoppas att allt är bra med er. Nu behöver ni definitivt inte klippa häcken eller skotta snö mer ;) Vi hörs!
  • Sara E
    Sara E skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Vi är väldigt nöjda med Evelyn. Hon hade alltid ett väldigt gott bemötande - glad och sprudlande, och gjorde alltid det lilla extra. Hon är kunnig inom sitt område och vi både köpte och sålde med henne som mäklare, och båda gångerna kände vi oss trygga med henne, och hon gjorde allt för att vi skulle vara nöjda. Läs mer
    2017-10-06 Evelyn D svarar Sara E
    Tusen tusen tack för ditt fina omdöme! Det värmer verkligen att höra att ni var nöjda med mig både när ni köpte och sålde. Jag hoppas att ni trivs bra på den nya orten. Vi hörs längre fram när det är dags att deklarera :)
  • Thomas F
    Thomas F skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Skönt att Bo höll sig i bakgrunden. Kanonbemötande och väl utfört av Evelyn. Har ju varit på ett antal av hennes visningar och hon är alltid lika glad och trevlig. Läs mer
    2017-10-06 Evelyn D svarar Thomas F
    Haha, det var det roligaste omdömet jag har fått! Tusen tusen tack. Det värmer verkligen! Trevligt att jag till slut fick göra affärer med er :) Hoppas nu att ni kommer trivas riktigt bra. Vi ses!
  • Emma J
    Emma J skrev om Mattias Nilsson en del av Fastighetsbyrån Habo
    Första husköpet för mig, vilket va spännande som bara den! Men jag fick känslan av att Mattias va lite oengagerad. Han kunde inte svara på flera av mina frågor gällande radhuset och BRF föreningen när jag va på visningen och han va inte heller med på överlåtelsen utan då träffade jag en annan mäklare för Mattias va ledig.
    Men allt som allt, helt okey! Läs mer
    2017-10-19 Mattias N svarar Emma J
    Hej Emma!
    Tråkigt att du upplevde mig som oengagerad, detta är något jag kommer tänka på i fortsättningen. Jag hoppas att du ändå är nöjd med affären och att du kände dig trygg i processen.
    Jag hoppas att du kommer att trivas i din nya bostad!

Ha det fint,

• Marcus L
    Marcus L skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Väldigt kunnig och vi fick alltid ett bra bemötande när vi träffade henne. Hon var väldigt trevlig. Läs mer
    2017-10-06 Evelyn D svarar Marcus L
    Tack för ditt fina omdöme Marcus! Hoppas att allt är bra med er!
  • Torbjörn U
    Torbjörn U skrev om Mattias Nilsson en del av Fastighetsbyrån Habo
    Mycket proffsigt bemötande med en stor inkännande kunskap som sedan resulterade i just det bemötande som jag efterfrågat. Läs mer
    2017-10-19 Mattias N svarar Torbjörn U
    Hej Torbjörn!
    Tack för ett fint omdöme, det värmer!
    Det var mycket trevligt och smidigt att göra affär med dig.
    Ha det toppen!
  • Bogöran N
    Bogöran N skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Positiv attityd plus kompetens Läs mer
    2017-10-06 Evelyn D svarar Bogöran N
    Tack Bogöran! Hoppas att allt är bra med er och att ni trivs i nya huset. Vi hörs längre fram när det är dags att deklarera.
  • Kerstin H
    Kerstin H skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Som köpare till en fastighet anser jag att Evelyn är en mycket kompetent mäklare.
    Hon är lugn, trygg och hjälpsam i sin roll, har en underbar personlighet och ett vänligt bemötande.
    Jag vill varmt rekommendera denna glada positiva tjej. Läs mer
    2017-09-22 Evelyn D svarar Kerstin H
    Hej Kerstin! Tusen tusen tack för dina fina ord. Det värmer verkligen! Jättetrevligt att göra affärer tillsammans med er! Ha det fint!
  • David L
    David L skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Otroligt trevlig, mycket förtroendeingivande och stor kunskap om objektet. Vi har både köpt och sålt flera bostäder med olika mäklare de senaste åren och Evelyn är helt klart den mäklare vi skulle rekommendera först. Både till köpare och säljare. Läs mer
    2017-09-04 Evelyn D svarar David L
    Hej David,
    Tusen tusen tack för ditt omdöme. Extra roligt att höra att ni haft kontakt med flera mäklare tidigare och skulle rekommendera mig. Det glädjer mig verkligen! Hoppas att allt är bra med er och att ni trivs i huset!
  • Irene F
    Irene F skrev om Fastighetsbyrån Habo
    Kan verkligen rekommendera Fastighetsbyrån Habo med en sådan kunnig och trevlig mäklare. Läs mer
  • Hans-göran W
    Hans-göran W skrev om Mattias Nilsson en del av Fastighetsbyrån Habo
    Trevlig och ett fint sätt. Ingav säkerhet och trygghet och kunnighet i sin yrkesutövning. Var lätt att nå under försäljningsperioden. Mattias hörde själv av sig mellan varven på ett positivt sätt.
    Vi uppskattar Mattias för ett trevligt och tilltalande bemötande.
    Vi ger honom högsta betyg. Läs mer
    2017-08-22 Mattias N svarar Hans-göran W
    Tack så mycket för det fina omdömet Hans-göran!
    Det var väldigt trevligt att jobba med er och jag hoppas ni trivs bra i er nya lägenhet.

• Magnus L
    Magnus L skrev om Mattias Nilsson en del av Fastighetsbyrån Habo
    Mattias gjorde ett strålande jobb vid försäljning av vår villa i Habo. Hans kontaktnät gjorde att fler kom på visning och specialvisningar. Läs mer
    2017-08-16 Mattias N svarar Magnus L
    Tusen tack Magnus, det värmer!

Det var mycket trevligt att få hjälpa er med försäljningen och jag tackar för förtroendet. Hoppas ni trivs bra i nya lyan och inte saknar Habo allt för mycket!

Vi hörs igen när det är dags för deklarationen, ha det toppen!

• Dan G
    Dan G skrev om Mattias Nilsson en del av Fastighetsbyrån Habo
    Kunnig, professionell, bra kundbemötande. Läs mer
    2017-08-16 Mattias N svarar Dan G
    Tack för ditt fina omdöme!

Det var jättetrevligt att göra affärer ihop med er och jag hoppas att ni är nöjda och kommer trivas bra i ert nya hus.

Ha det fint!

• Taina L
    Taina L skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Mäklaren var trevlig men jag upplever inte att hon levde upp till mina förväntningar.
    Många fel gjordes, och under kontraktsskrivningen var hon inte mig behjälplig alls. Läs mer
    2017-08-17 Evelyn D svarar Taina L
    Hej Taina,
    Ledsen och höra att jag inte levde upp till dina förväntningar. I vissa situationer kan det vara svårt att göra både köpare och säljare helt nöjda. Jag vill tacka för din rekommendation och tar med mig det du säger i framtida affärer. Vänlig hälsning Evelyn
  • Malin E
    Malin E skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Evelyn är en fantastisk mäklare. Jag är så nöjd med henne. Läs mer
    2017-08-17 Evelyn D svarar Malin E
    Tusen tack Malin. Dina ord värmer! Hoppas att du trivs bra i din nya bostad.
  • Malin A
    Malin A skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Mycket trevlig mäklare, kunnig på det hon gör. Pålitlig. Inga konstigheter alls. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2017-08-17 Evelyn D svarar Malin A
    Tusen tack för ditt fina omdöme! Hoppas att allt är bra med dig!
  • Emma P
    Emma P skrev om Mattias Nilsson en del av Fastighetsbyrån Habo
    Dåligt på grund av att vi inte fick någon bopärm utan fick alla papper ihophäftade. Läs mer
    2017-08-16 Mattias N svarar Emma P
    Hej!

Jag får be om ursäkt för att jag missade bopärmen, jag hoppas att ni är nöjda med affären i övrigt!

Ha en bra dag,

• Ann-sofie G
    Ann-sofie G skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Jag fick ett stort underbart bemötande av Evelin den bästa mäklaren man kan tänka sig. Jag kan rekommendera henne till alla som ska sälja. Läs mer
    2017-08-17 Evelyn D svarar Ann-sofie G
    Tack för ditt fina omdöme. Dina ord värmer! Hoppas att allt är bra med dig och att du trivs bra i din nya bostad!
  • Gun-Britt S
    Gun-Britt S skrev om Fastighetsbyrån Habo
    Smidig fastighetsbyrå att samarbeta med. Korta beslutsvägar , bra kontakt mellan mäklare/säljare.
    Kan varmt rekommenderas!! Läs mer
  • Anders Ö
    Anders Ö skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Förtroendeingivande och kunnig, bra stöd i säljprocessen. Läs mer
    2017-06-14 Evelyn D svarar Anders Ö
    Hej Anders! Tack för ditt omdöme! Hoppas att allt är bra med dig. //Evelyn
  • Fredrik J
    Fredrik J skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Jag har fullt förtroende för Evelyn även om det blev ett litet missförstånd. Jag missar också i mitt jobb ibland och måste ta ansvar för det. Jag tycker att Evelyn ville ta sitt ansvar i frågan men överårdnad i Fastighetsbyrån lade all skuld på mig som kund. Därför får Evelyn en 4a medan Fastighetsbyrån får en 2a. Läs mer
    2017-06-14 Evelyn D svarar Fredrik J
    Hej Fredrik! Tack för ditt fina omdöme. Tråkigt att det blev ett litet missförstånd, men jag hoppas att du känner dig nöjd i det stora hela. Vi ses snart igen! //Evelyn
  • Kristian J
    Kristian J skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Bra info, kunskap, bemötande etc Läs mer
    2017-06-14 Evelyn D svarar Kristian J
    Hej Kristian! Tack för ditt omdöme! Hoppas att ni trivs bra :) //Evelyn
  • Adam K
    Adam K skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Trevlig glad och ett leende på läpparna. Kunnig i vad hon gör. Läs mer
    2017-06-14 Evelyn D svarar Adam K
    Hej! Tack för ditt omdöme! Hoppas att allt är bra med er och att ni trivs i huset. Ha en fin sommar!
  • Torbjörn K
    Torbjörn K skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Vi som köpare har varit jättenöjda, hon är lättsam och väldig trygg att ha med att göra. Läs mer
    2017-08-17 Evelyn D svarar Torbjörn K
    Tack för ditt fina omdöme. Hoppas att allt är bra med er :)
  • Tim V
    Tim V skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Mycket trevlig och hjälpsam och rakt på sak. Mycket positiv tjej. Läs mer
    2017-08-17 Evelyn D svarar Tim V
    Tack för ditt omdöme. Känns bra att jag uppfattas som hjälpsam och rak :) Hoppas att ni har haft en fin sommar!
    Tim V gillar detta
  • Said G
    Said G skrev om Mattias Nilsson en del av Fastighetsbyrån Habo
    Hjälpsam lugn kan sitt jobb jag skulle anlita honom igen Läs mer
    2017-04-27 Mattias N svarar Said G
    Tack för omdömet och förtroendet Said!
    Vi ses och hörs.
  • Isabelle V
    Isabelle V skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Vi är jätte nöjda med Evelyn!! Läs mer
    2017-08-17 Evelyn D svarar Isabelle V
    Vad roligt att höra! Hoppas att allt är bra med er och att ni trivs i nya huset :)
  • Staffan W
    Staffan W skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Nöjd och belåten. Återkommer gärna hit. Läs mer
    2017-01-11 Evelyn D svarar Staffan W
    Hej Staffan,
    Tack för ditt omdöme! Hoppas att allt är bra med er och att ni trivs i huset!
  • Angelica L
    Angelica L skrev om Mattias Nilsson en del av Fastighetsbyrån Habo
    Inga problem, smidig affär med mäklaren som bra hjälp! Läs mer
    2017-01-09 Mattias N svarar Angelica L
    Hej Angelica!

Tack så mycket för din rekommendation, hoppas att du kommer trivas jättebra i din nya lägenhet!

Jag finns ett telefonsamtal bort om det skulle vara något,

Ha det toppen!

• Sasha K
    Sasha K skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Evelyn får toppbetyg av mig!
    Fantastisk människa och mäklare.
    Evelyn bidrog till att vi äntligen fick vår bostadsrätt.
    Tack Evelyn!

/Sasha Läs mer
    2017-01-05 Evelyn D svarar Sasha K
    Hej Sasha!
    Vad glad jag blir för din fina rekommendation, tusen tack! Jag hoppas att ni kommer trivas riktigt bra i nya bostaden :)
  • Helena W
    Helena W skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Proffsig, trevlig, omtänksam, glad Läs mer
    2017-01-05 Evelyn D svarar Helena W
    Hej Helena!
    Tusen tack för din rekommendation. Vi ses snart igen för att göra klart deklarationen :)
  • Ann-charlotte H
    Ann-charlotte H skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Trevlig, ärlig, personlig! Vi känner oss trygga med köpet tack vare henne, Läs mer
    2016-10-31 Evelyn D svarar Ann-charlotte H
    Hej, tusen tack för ditt omdöme. Jag hoppas att allt är gått bra med flytta. Hälsa så gott! Med vänlig hälsning Evelyn
  • Sabina K
    Sabina K skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Vi är väldigt nöjda med husköpet via Fastighetsbyrån och mäklaren Evelyn. Vi har fått snabba svar vid frågor och funderingar. Tycker att affären gick smidigt trots att en del problem dök upp under affärens gång. Kommer att kontakta fastighetsbyrån vid en eventuell försäljning. Läs mer
    2016-10-31 Evelyn D svarar Sabina K
    Hej Sabina,
    Vad glad jag blir att ni känner er nöjda. Jag hoppas att ni har kommit iordning i huset nu och att ni trivs. Ha det gott så ses vi säkert framöver! :)

Malmgatan 4, 566 31 Habo