Alla kategorier Mäklare Jönköping Habo Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Habo
Rekommenderat företag 2016 - Fastighetsbyrån Habo
Rekommenderat företag 2015 - Fastighetsbyrån Habo

Fastighetsbyrån Habo

Malmgatan 4, 566 31 Habo — Visa karta

Vad är viktigt för dig när du ska byta bostad? Utifrån dina behov skräddarsyr vi en helhetstjänst som passar dig. Med god lokalkännedom om Habo och starkt engagemang gör vi din viktigaste affär till din bästa affär. Fastighetsbyrån är Sveriges ledande mäklarkedja och vårt mål är att vara bäst i landet på att förmedla bostäder på ett affärsmässigt och professionellt sätt.

Läs vad 86 kunder tycker om Fastighetsbyrån Habo

• Ann-charlotte H
    Ann-charlotte H skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Trevlig, ärlig, personlig! Vi känner oss trygga med köpet tack vare henne,
    2016-10-31 Evelyn D svarar Ann-charlotte H
    Hej, tusen tack för ditt omdöme. Jag hoppas att allt är gått bra med flytta. Hälsa så gott! Med vänlig hälsning Evelyn
  • Sabina K
    Sabina K skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Vi är väldigt nöjda med husköpet via Fastighetsbyrån och mäklaren Evelyn. Vi har fått snabba svar vid frågor och funderingar. Tycker att affären gick smidigt trots att en del problem dök upp under affärens gång. Kommer att kontakta fastighetsbyrån vid en eventuell försäljning.
    2016-10-31 Evelyn D svarar Sabina K
    Hej Sabina,
    Vad glad jag blir att ni känner er nöjda. Jag hoppas att ni har kommit iordning i huset nu och att ni trivs. Ha det gott så ses vi säkert framöver! :)
  • Olav K
    Olav K skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Personligt. Engagerat. Proffsigt.
    2016-10-31 Evelyn D svarar Olav K
    Hej Olav,
    Tusen tack för ditt fina omdöme, det värmer! Ha det gott!
  • Mona N
    Mona N skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Vi har både köpt och sålt fritidshus av Evelyn som mäklare. Hon är trevlig, Duktig, påläst och ger bra information. Dessutom är hon alltid glad och positiv.
    2016-10-31 Evelyn D svarar Mona N
    Hej Mona,
    Tusen tack för ditt fina omdöme. Det värmer! Hoppas att allt är bra med er! Kram
  • Mats N
    Mats N skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Vi har både köpt och sålt hus med henne som mäklare, och vi är lika nöjd bägge gångerna. Alltid GLAD och Trevlig. Är påläst,och ger mycket BRA INFORMATION.
    2016-10-31 Evelyn D svarar Mats N
    Hej Mats,
    Tusen tack för ditt fina odömde. Det glädjer mig att jag alltid uppfattas som glad och trevlig, men det är ömsesidigt kan jag säga :) Ta hand om er!
  • Lisa K
    Lisa K skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Evelyn är kunnig, lyssnande, förstående och uppmuntrande. Hon är omtänksam om såväl säljare som köpare och sköter hela processen på ett rättvist och mycket professionellt sätt. Evelyn löser problem som uppstår längs vägen utan att ens sucka. Dessutom verkar Evelyn kunna vara på ett bra humör hela tiden och gör att människor runt henne känner sig bekväma och sedda. En utmärkt mäklare som jag verkligen rekommenderar, särskilt till säljare som är lite oroligt lagda inför husförsäljningen och allt runt omkring (som jag).
    2016-10-31 Evelyn D svarar Lisa K
    Hej Lisa,
    Tusen tack för ditt fina omdöme! Dina ord går rakt in i hjärtat :)
    Vi ses lite längre fram när det är dags att deklarera. Hälsa så gott till Andreas!
  • Lena R
    Lena R skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Evelyn är den bästa mäklare jag haft kontakt med. Trevligt bemötande, lugn, kunnig, hjälpsam, visar aldrig att hon är stressad utan tar sig alltid tid, gör ett mycket bra arbete både mot säljare och köpare. Mycket god lyssnare.
    2016-10-31 Evelyn D svarar Lena R
    Hej Lena,
    Vad glad jag blir av att höra att jag är den bästa mäklaren som ni haft kontakt med. Tusen tusen tack!
    Ta hand om er!
  • Joakim W
    Joakim W skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Mycket trevligt och hjälpsam gjorde allt för att försäljningen skulle gå smidigt.
    2016-10-26 Evelyn D svarar Joakim W
    Hej, tack för ditt omdöme! Hoppas att allt är bra med er och att ni trivs på "nya" orten :)
  • Gun S
    Gun S skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Hon lämnade inte besked om skalenlig ritning utan hänvisade till andra som hänvisade tillbaka till mäklaren. Det var svårt att få kontakt och stämma träff för godkännande av flyttstäd, ekonomisk uppgörelse etc.
    Vi blev erbjudna tider enbart utifrån vad som passade henne, ingen hänsyn till våra möjligheter att komma ifrån jobb och restider.

Gällande era betygsgrader, de är alldeles för stort hopp mellan 2 och 3.
    Betyget blir ca 2,5.
    2016-06-29 Evelyn D svarar Gun S
    Hej,
    Jag beklagar att du inte känner dig helt nöjd i samband med köpet, men jag hade tyvärr ingen skalenlig ritning utan erbjöd att vi kunde mäta lägenheten på plats under visningen. Med tanke på att det inte var intressant för er så hänvisade jag er till kommunen.

Generellt sett brukar jag som mäklare inte vara med för att godkänna städningen då det är mellan dig och säljaren, men med tanke på att säljaren inte hade någon möjlighet att visa så gjorde jag mitt bästa och öppnade upp.

Tråkigt och höra att du upplever att jag är svår att boka tid med, men i samband med ett köp och en försäljning så måste det passa för flera parter. Jag kan tyvärr inte bara utgå från ditt önskemål utan måste även ta hänsyn till både säljaren och banken.

Trots omständigheterna hoppas jag att du har kommit iordning och trivs i lägenheten!
    Evelyn Daniel
  • Djordje B
    Djordje B skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Hej,först jag vill tacka er för hjälp jag fått och om Evelyn Daniel jag tycker bara bäst,det är en mäklare som är jätte proffesionell,jätte trevlig och alltid tillgänglig för alla mina frågor.jag vill tacka henne för detta.
    Mvh Djordje
    2016-06-02 Evelyn D svarar Djordje B
    Hej Djordje! Tusen tack för ditt fina omdöme, det värmer att höra att ni känner er nöjda med försäljning! Hoppas att ni kommer trivas i det nya huset!
  • Karin C
    Karin C skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Trevlig intresserad av att sälja
    2016-06-02 Evelyn D svarar Karin C
    Hej Karin, tack för ditt omdöme!
  • Alf A
    Alf A skrev om Hans Hasselqvist en del av Fastighetsbyrån Habo
    Hans mötte mig i dörren vid visningen av min blivande bostad på ett för mig proffsigt sätt.
    Genom hela processen har jag känt mig trygg med honom.
    Hans håller sina löften han driver inte på och han svamlar inte. Kort sagt, han passar mig.
  • Marie A
    Marie A skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Bara positivt och proffsigt bemötande.
    2016-06-02 Evelyn D svarar Marie A
    Hej Marie,
    Tusen tack för ditt omdöme!
  • Lena A
    Lena A skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    En fantastisk tjej som engagerar sig och ger all sin tid för just oss! Vi fick ringa både dag/natt om vi hade frågor. Kan varmt rekommendera alla som vill sälja/ köpa att kontakta Evelyn Daniel

Mvh Lena Axell
    2016-06-02 Evelyn D svarar Lena A
    Hej Lena,
    Härligt att höra att ni känner er nöjda med mitt arbete, det värmer :) Tusen tack!
  • Eivor J
    Eivor J skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Jag tycker att Evelyn Daniel gjorde ett alldeles utmärkt jobb i samband med försäljningen av mitt hus.
    2016-06-02 Evelyn D svarar Eivor J
    Hej Eivor,
    Tusen tack för ditt fina omdöme. Jag hoppas att du kommer trivas i din nya lägenhet! Vi ses!
  • Mihriam Q
    Mihriam Q skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Ett vänligt bemötande. Hon pratar ett språk alla förstår och är väldigt tydlig. Lättillgänglig vid frågor. Alltid med ett leende på läpparna.
    2016-06-02 Evelyn D svarar Mihriam Q
    Hej Mihriam, tusen tack för ditt omdöme, det värmer att ni uppskattade mitt arbete och bemötande!
  • Hanna H
    Hanna H skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Hjälpsam positiv och rak ! Inga konstigheter!
    2016-06-02 Evelyn D svarar Hanna H
    Hej Hanna! Härligt att höra att ni uppfattade mig som hjälpsam positiv och rak. Tusen tack för ditt omdöme!
  • Simon E
    Simon E skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Bra bemötande, kunnig och lugnt förklarande av alla svår termer. Alltid tillgänglig. Bara bra intryck av everlyn
    2016-06-02 Evelyn D svarar Simon E
    Hej Simon! Tack för ditt omdöme. Jag hoppas att ni trivs bra i huset!
  • Ingrid L
    Ingrid L skrev om Fastighetsbyrån Habo
    Ett mycket gott bemötande av mäklaren.Vi har haft honom vid tidigare försäljning av vår fastighet och upplevde honom som en lugn och saklig säljare. Därför kan vi rekommendera honom.
  • Erik M
    Erik M skrev om Fastighetsbyrån Habo
    Bostadsrätten vi sålde gav mer pengar än vi förvänta oss.
  • Bertil G
    Bertil G skrev om Fastighetsbyrån Habo
    Vi har en bra känsla för att vi fick den hjälp vi behövde.
  • Per H
    Per H skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Evelyn Daniel har ett vinnande sätt och ger tydlig information. Hon "ser" både köpare och säljare.
    Vi rekommenderar henne. Hon är en god representant för Fastighetsbyrån.
    2015-09-14 Evelyn D svarar Per H
    Hej Per, tusen tack för ditt fina omdöme. Vi ses snart igen!
  • Carin L
    Carin L skrev om Hans Hasselqvist en del av Fastighetsbyrån Habo
    man fick förtroende för Hans påläst och jag fick svar på de frågor som jag hade samt lätt att få kontakt med och om han inte kunde svara direkt så ringde han snabbt upp efter att jag lämnat meddelande
  • Eva K
    Eva K skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Bra bemötande lyssnande person som berättade och talade om vad jag skulle tänka på inför visning.
    2015-08-31 Evelyn D svarar Eva K
    Tusen tack för ditt omdöme. Hoppas att allt är bra med dig!
  • Olof R
    Olof R skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Kan verkligen rekommendera Evelyn, både kunnig och mjuk och mycket trevlig!
    2015-09-14 Evelyn D svarar Olof R
    Tack så mycket för ditt fina omdöme. Jag hoppas att allt är bra med dig!
  • Stefan K
    Stefan K skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Jätteduktig, tydlig och rak mäklare! :)
    2015-09-14 Evelyn D svarar Stefan K
    Tack Stefan! Jag hoppas att du trivs bra i huset!
  • Emil M
    Emil M skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Trevliga och familjära! Flexibla när det kommer till att boka möten tillträden osv
    2015-09-14 Evelyn D svarar Emil M
    Tack Emil! Jag hoppas att allt är bra med er!
  • Anna W
    Anna W skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Vår bostadsaffär gick lätt och smidigt. Kan absolut rekommendera dem.
    2015-09-14 Evelyn D svarar Anna W
    Tusen tack för ditt omdöme! Hoppas att allt är bra med dig.
  • Linda G
    Linda G skrev om Hans Hasselqvist en del av Fastighetsbyrån Habo
    Sammantaget var det ett bra möte, lyhörd o tillmötesgående. Vi kan rekommendera honom vidare
  • Lars Göran O
    Lars Göran O skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Trevlig, tillmötesgående, proffsig och allmänt kunnig.
    2015-09-14 Evelyn D svarar Lars Göran O
    Tusen tack för ditt fina omdöme!
  • Marcus A
    Marcus A skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Mycket bra och professionell. Mycket bra koll!!
    2015-08-31 Evelyn D svarar Marcus A
    Tack för ditt fina omdöme Marcus!
  • Anders J
    Anders J skrev om Hans Hasselqvist en del av Fastighetsbyrån Habo
    Han ger intryck av att vara erfaren, lugn, trygg, säker i sitt jobb.
    2015-04-30 Hans H svarar Anders J
    Stort tack för ditt fina omdöme.

• Lena E
    Lena E skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Mycket trevlig bemötande , ringer snabbt upp , ger känslan av att verkligen göra allt för sina kunder. Mycket nöjd
    2015-08-27 Evelyn D svarar Lena E
    Tusen tack för ditt fina omdöme! Jag hoppas att allt är bra med er och att ni trivs i huset.
  • Roy A
    Roy A skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Hon var bra Lätt att prata med
    2015-08-27 Evelyn D svarar Roy A
    Tack Roy! Hoppas att allt är bra med dig.
  • Carina L
    Carina L skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Hon har varit mycket bra! Lätt att kontakta och bra feedback!
    2015-04-28 Evelyn D svarar Carina L
    Tack så hjärtligt för ditt omdöme! Vi ses snart igen :)
  • Ana C
    Ana C skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Hon är jätte bra mäklare!! Vi är mycket nöjda med henne!
    2015-04-28 Evelyn D svarar Ana C
    Tusen tack för ert fina omdöme! Det glädjer mig att ni är nöjda med mitt arbete :)
  • Anders Ö
    Anders Ö skrev om Hans Hasselqvist en del av Fastighetsbyrån Habo
    Mycket trevlig , ordentlig och korrekt.
    2015-04-30 Hans H svarar Anders Ö
    Stort tack för ert fina omdöme.

• Annica O
    Annica O skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Evelyn Daniel är kunnig, kompetent och förtroendeingivande, vi är väldigt nöjda med henne och Fastighetsbyrån. Kan starkt rekommenderas/ Annica och Lasse Oscarsson:)
    2015-04-28 Evelyn D svarar Annica O
    Tack så hjärtligt för ert fina omdöme! Vi ses snart igen :)
  • Catarina J
    Catarina J skrev om Hans Hasselqvist en del av Fastighetsbyrån Habo
    Bra information vid visning, fint bemötande och ärlighet från mäklaren.
    2015-04-30 Hans H svarar Catarina J
    Stort tack för fint omdöme.

• Marcus J
    Marcus J skrev om Hans Hasselqvist en del av Fastighetsbyrån Habo
    Det gick bra och snappt!! Och fick bra info hela tiden när jag sålde huset!
    2015-04-30 Hans H svarar Marcus J
    Stort tack för ditt fina omdöme

• Siri T
    Siri T skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Var tyvärr inte det bästa sätt att köpa hus på, allt skulle gå fort. Gjorde inget besvär med att fråga mer om vad som inte fungerade med värmen i huset,när jag påpekade att IVT-tekniker inte fick igång golvmärmen i vardagsrum,hänvisade till jurister.
    Kan man sälja hus och inte värmen fungerar ?
    2016-06-29 Evelyn D svarar Siri T
    Hej Siri,
    Det är självklart inte ok att köpa ett hus där värmen inte fungerar. Jag tycker däremot att det är synd att du inte ville ta kontakt med säljaren för att ta del av hur värmesystemet fungerade. Jag får be så mycket om ursäkt om du upplevde att jag hänvisade dig vidare, tanken med Fastighetsbyråns kundombudsman var att du skulle få kostnadsfri juridisk rådgivning då du inte kände dig helt nöjd med köpet.

Jag hoppas att trivs bra i huset idag!
    2016-07-01 Siri T svarar Evelyn D
    Hej!
    Det normala är ju att man inte har någon kontakt med säljare, utan den kontakten ska ju ske via
    mäklaren.
    Men jag blev ju avvisad direkt av mäklaren.
    ( verkar bara vara Fastighetsbyråns policy )
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • Erik S
    Erik S skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Inga problem. Bra service och god kunskap.
    2016-06-29 Evelyn D svarar Erik S
    Hej Erik,
    Tusen tack för ditt omdöme!
  • Andreas A
    Andreas A skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Vi är mycket nöjda med Evelyn. Hon har alltid haft ett trevligt och korrekt bemötande och tagit sig tid för alla frågor och funderingar vi har haft. På ett enkelt sätt har kon förklarat och gått igenom affären med oss så att vi kännt oss trygga hela vägen.Vi kan varmt rekommendera Evelyn till alla som vill köpa eller sälja hus.
    2016-06-29 Evelyn D svarar Andreas A
    Hej Andreas,
    Tusen tack för ditt fina omdöme. Det glädjer mig att ni kände er trygga i samband med husaffären!
  • Mattias R
    Mattias R skrev om Fastighetsbyrån Habo
    Tycker Evelyn Daniel gjorde ett lysande jobb, trevligt bemötande och gjorde försäljningen personlig och professionellt på samma gång.
  • Jenny A
    Jenny A skrev om Hans Hasselqvist en del av Fastighetsbyrån Habo
    Jättenöjd med allt runt inköpet av min bostad. Trevligt bemötande, tryggt och bra uppföljning.
    Jenny Arnell
    2015-04-30 Hans H svarar Jenny A
    Stort tack för fint omdöme. Skönt att allt kändes tryggt och bra vid köpet.

• Christer F
    Christer F skrev om Hans Hasselqvist en del av Fastighetsbyrån Habo
    Hans var vår mäklare vid husförsäljning. Han var duktig på att "lyssna in oss". var alltid anträffbar då vi behövde fråga om något. Han fanns till hands från start till mål.
    2015-04-30 Hans H svarar Christer F
    Stort tack för ert fina omdöme

• Lina L
    Lina L skrev om Hans Hasselqvist en del av Fastighetsbyrån Habo
    Fastighetsbyrån är säkert en jättebra mäklarfirma men vi skulle aldrig anlita eller rekommendera den mäklaren vi köpte vårt hus av. Stressande och oprofessionell mäklare. Det är inte den sortens mäklare jag skulle vilja anlita.
    2015-04-30 Hans H svarar Lina L
    Hej Du får gärna kontakta mig så jag får höra mer, känner inte riktigt igen beskrivningen.
    Är det din upplevelse så ber jag om ursäkt. Men som sagt du får jättegärna återkoppla så kan vi prata om det.

• Helena B
    Helena B skrev om Hans Hasselqvist en del av Fastighetsbyrån Habo
    För oss var det viktigt med en pålitlig mäklare som kändes jordnära då vi sedan tidigare var trötta på oseriösa försäljningsknep. Därför valde vi Hasse på Fastighetsbyrån i Habo!
    2015-04-30 Hans H svarar Helena B
    Hej! Tack för fint omdöme. Det känns bra att veta att affären kändes trygg och seriös.

• Inga K
    Inga K skrev om Hans Hasselqvist en del av Fastighetsbyrån Habo
    Vi är mycket nöjda med Hans på fastighetsbyrån! Allt gick snabbt och smidigt!
    2015-04-30 Hans H svarar Inga K
    Stort tack för fint omdöme

• Viktoria A
    Viktoria A skrev om Hans Hasselqvist en del av Fastighetsbyrån Habo
    Funkade smidigt och lätt när vi köpte det nya. Nackdelen var när vi skulle sälja vårt gamla då sa Hans att det blir lätt men det var det inte. Lätt att ha och göra med.
    2015-04-30 Hans H svarar Viktoria A
    Hej tack för omdöme och dina synpunkter. Ibland tar det lite längre tid än man tror att sälja så jag förstår frustrationen när det drar ut på tiden. Men det blev ett bra slut på affären,

Hoppas ni stortrivs i erat nya

Malmgatan 4, 566 31 Habo