Fastighetsbyrån Habo

Malmgatan 4, 566 31 Habo — Visa karta

Välkommen till Fastighetsbyrån i Habo och Mullsjö!

Du hittar oss precis i Habo centrum och här har vi funnits sedan 2006. Habo är en växande kommun och vi som jobbar här på Fastighetsbyrån tycker det är roligt och spännande att få följa utvecklingen på den expanderande bostadsmarknaden.

Vi tycker också det är väldigt viktigt att du får en personlig kontakt och ett personligt bemötande i din bostadsaffär. Målet är att du ska känna dig omhändertagen och vi lyssnar på dina behov för att kunna erbjuda dig en mäklartjänst som passar just dig och din situation.

Läs vad 284 kunder tycker om Fastighetsbyrån Habo

• 2020-07-09

Carina A skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Vi köpte en fastighet på Gamla Landsvägen 5 i Mullsjö och vi är jättenöjda med Evelyns ledning genom hela processen.

Hon är glad och trevlig och serviceinriktad.
    Genomgång av de olika processerna var noggranna och genomtänkta, hon förklarade allting bra och var tillgänglig när vi hade frågor.

Med vänlig hälsning
    Leif & Carina Alvgard Läs mer
  • 2020-07-06

Carl B skrev om Mattias Nilsson en del av Fastighetsbyrån Habo
    Trevlig, hjälpsam.
    Bidrog till ett snabbt och smidigt köp. Läs mer
    2020-07-22 Mattias N svarar Carl B
    Tack Carl för omdömet!
    Hoppas ni är nöjda med allt. Dyker det upp några frågor i framtiden finns jag på telefon.
    Ha det gott,
  • Annika J

2020-07-02

Annika J skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Försäljning av villa.

Evelyn är en mycket kompetent mäklare, ödmjuk, tydlig och engagerad genom hela processen. Toppbetyg! Läs mer
  • 2020-07-02

Pierre J skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Vi sålde våran villa. Evelyn gjorde ett utmärkt jobb från start till mål.
    Väldigt proffesionellt bemötande och service. Supertrevlig och kan verkligen sin sak.
    Kunde ej ha haft en bättre mäklare.
    Topp!!! Läs mer
  • 2020-06-26

Klas R skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    När vi sålde vår villa fick vi ett mycket tryggt och kunnigt bemötande av Evelyn. Grundliga och bra genomgångar både vid första mötet och vid skrivande av kontrakt. Vi kan rekommendera Fastighetsbyrån och Evelyn. Läs mer
  • 2020-06-24

Sofia H skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Evelyn sålde vårt hus i Habo. Hon skötte det mycket proffsigt. Var lugn och konstruktiv när det strulade. Kan varmt rekommendera henne! Läs mer
    2020-06-25 Evelyn D svarar Sofia H
    Tusen tack för ditt fina omdöme! Ha en riktigt skön sommar!
  • 2020-06-23

Erica S skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Evelyn har hjälpt oss att hitta köpare så vi kunde sälja vår villa.
    En mäklare som är ärlig, noggrann och pålitlig. Hon är en riktigt duktig och proffsig mäklare som är värd all beröm i världen!
    Våra förväntningar och förhoppningar var att hitta en köpare och det levererade hon på ett mycket bra sätt! Läs mer
    2020-06-25 Evelyn D svarar Erica S
    Tack Erica, dina ord värmer! Nu räknar vi ner dagarna så ni kommer till er nya fina bostad! Ha en fin sommar!
  • 2020-06-23

Tomas H skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Sålt en villa i Habo.
    Otroligt bra bemött av Evelyn Daniel.
    Hon levde upp till förväntningarna och mer därtill.
    Evelyn är verkligen proffsig, hon visade flexibilitet och det kändes som hon behandlade oss som en viktig kund. Läs mer
    2020-06-25 Evelyn D svarar Tomas H
    Tack Tomas för dina fina ord! Alltid roligt när man överträffar förväntningarna. Får även passa på och tacka så mycket för förtroendet vid val av mäklare! Ha en riktig skön sommar och lycka till med packningen!
  • 2020-06-15

JS bilvård och däckcenter skrev om Mattias Nilsson en del av Fastighetsbyrån Habo
    Allt har funkat jättebra och Mattias är en duktig på det han gör!
    Högsta betyg från oss! Läs mer
    2020-06-15 Mattias N svarar JS bilvård och däckcenter
    Tack för det fina omdömet!
    Hoppas ni kommer trivas i huset. Ha en trevlig sommar.
  • 2020-06-10

Christian B skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Snabb, flexibel, kunnig , seriös, trevlig, professionell Läs mer
    2020-06-25 Evelyn D svarar Christian B
    Tack för förtroendet! Alltid roligt när kunder kommer tillbaka :) Ha en riktigt skön sommar!
  • 2020-06-05

Weronica J skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Jag har både sålt och köpt villa av Everlyn. Jag har alltid blivit professionellt bemött. Hon är mäklaren som gör det lilla extra för just dig, både som köpare och säljare. Läs mer
    2020-06-25 Evelyn D svarar Weronica J
    Tack Weronica, dina ord värmer! Trevligt att göra affärer med dig igen :) Hoppas att ni trivs i det nya!
  • 2020-06-03

Anders H skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Vi har köpt ett hus i Fagerhult som passar vårt behov av bostad. Evelyn är verkligen genomtrevlig och kunnig i sitt gebit. Hon kan varmt rekommenderas både vid köp och försäljning av fastigheter. Läs mer
    2020-06-25 Evelyn D svarar Anders H
    Tack Anders för ditt fina omdöme! Hoppas att du trivs i Fagerhult. Ha en riktigt skön sommar!
  • 2020-06-01

Amanda B skrev om Mattias Nilsson en del av Fastighetsbyrån Habo
    Han va tydlig och väldigt driven. Hörde av sig snabbt om vi ringde. Han gjorde vårt köp av Trollehöjdsvägen 44 så mycket enklare. Läs mer
    2020-06-02 Mattias N svarar Amanda B
    Tack Amanda för det fina omdömet!
    Hoppas ni kommer trivas superbra i ert nya fina hus. Ni får jättegärna höra av er i framtiden om ni har några frågor.
  • 2020-05-24

Agneta Guldi Kristina L skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Jag har köpt en sommarstuga.
    Evelyn har varit helt fantastisk från första mötet på visningen till sista avslutande mötet. Kan ofta få en känsla av att bli lurad av mäklare tyvärr men Evelyn gav ett lugnt, seriöst och ärligt utryck hela vägen. Hon hörde ofta av sig för att uppdatera, förklarade allt, hur budgivning, försäljning osv går till. Helt fantastiskt! Läs mer
    2020-05-27 Evelyn D svarar Agneta Guldi Kristina L
    Tusen tack för ditt fina omdöme. Hoppas att du kommer att trivas i stugan. Ha en riktigt skön sommar :)
  • 2020-05-20

Stoil J skrev om Mattias Nilsson en del av Fastighetsbyrån Habo
    Har sålt ett fritidshus.
    Mycket kunnig, trevlig, letsam, korrekt och snabb. Läs mer
    2020-05-25 Mattias N svarar Stoil J
    Tack för omdömet Stoil!
    Det var mycket trevligt att jobba med er, ni gjorde det roligt att gå till jobbet.

Ha det gott så hörs och ses vi.

• 2020-05-14

Torgny A skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Utmärkt bemötande, aktiv kontakt under försäljningsprocessen och tillgänglig. Hade höga förväntningar på Evelyn i samband med försäljningen av vår villa- Evelyn överträffade dessa👍 Läs mer
    2020-05-27 Evelyn D svarar Torgny A
    Tack för ett bra samarbeta Torgny! Hoppas att du kommer att trivas i stan :)
  • 2020-05-14

Fredrik T skrev om Mattias Nilsson en del av Fastighetsbyrån Habo
    Försäljning av Bostadsrätt i Habo / Åt vår pappa.

Lättsam trevlig mäklare som med snabba ryck tog tag i försäljningen. Fixade bilder snabbt och ut med det på nätet. Såldes innan visning till en nivå som vi tyckte var bra.

Proffsigt agerande, lyhörd enkel och bra information från Mattias Sida. Läs mer
    2020-05-25 Mattias N svarar Fredrik T
    Tack så mycket för omdömet Fredrik!
    Trevlig och smidig affär, tack för förtroendet.

• 2020-05-13

Frida G skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    *välinformerad
    *lätt att prata med
    * lätt att få tag på när frågor kom upp
    '*hjälpsam
    *La informationen på den nivån vi behövde den som första gångs köpare men hörde när hon pratade med andra som inte var det att hon la sig på deras nivå.
    *mycket nöjd
    :D Läs mer
    2020-05-13 Evelyn D svarar Frida G
    Hej Frida,
    Tusen tack för ditt omdöme. Det värmer att du upplevde att jag la all information på "rätt" nivå.
    Stort grattis till er nya bostad. Hoppas att ni kommer att trivas!
  • 2020-05-01

Elina H skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Har sålt parhus. Mycket nöjd med bemötande och kontakt med mäklaren. Flexibel och enkel att ha kontakt med. Läs mer
    2020-05-14 Evelyn D svarar Elina H
    Hej Elina,
    Tusen tack för förtroendet att förmedla er bostad. Får även tacka för ett bra samarbete :) Ha en skön sommar så ses vi :)
  • 2020-04-26

David L skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Sålde ett radhus och fick all den hjälp man kunde önska sig. Är jätte nöjd! Läs mer
    2020-04-27 Evelyn D svarar David L
    Hej David,
    Tack för ett gott samarbete! Lycka till med flytten så ses vi snart :)
  • Alexander H

2020-04-25

Alexander H skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Jag och min sambo sålde vår bostadsrätt på Egnahem och valde att anlita Evelyn på fastighetsbyrån.
    Vi har är grymt nöjda med servicen och känt oss trygga genom hela processen . Läs mer
    2020-04-25 Evelyn D svarar Alexander H
    Tack för ditt fina omdöme! Det värmer att ni känner er nöjda med mitt arbete. Lycka till med flytten så ses vi snart igen :)
  • 2020-04-23

Elsa B skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Vill ni sälja er bostad och garanterat inte bli besvikna? Anlita isåfall Evenlyn, så slipper ni krångel och alla parter går nöjda ur affären. Professionell, lättsam, kunnig och supertrevlig är bara några av alla egenskaper hon besitter. Hon levererade utöver vad vi trodde var möjligt och brinner verkligen för sina uppdrag. Kommer rekommendera henne till alla jag känner! Läs mer
    2020-04-24 Evelyn D svarar Elsa B
    Hej Elsa,
    Tusen tack för att du tog dig tiden och lämnade ett omdöme. Det värmer att ni kände er nöjda med mig som mäklare och mitt arbete. Lycka till med flytten så ses vi snart igen :)
  • ELSA B

2020-04-21

ELSA B skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Evelyn har hjälpt oss att sälja vår radhuslägenhet och vi är mer än nöjda med henne. Allting har flutit på otroligt bra och lägenheten var såld snabbt och smidigt och alla parter var mycket nöjda. Vi kommer verkligen att rekommendera Evelyn till alla som går i säljtankar för vi vet att hon kan leverera! Läs mer
    2020-04-22 Evelyn D svarar ELSA B
    Hej Elsa,
  • 2020-04-21

Ove R skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Vi har sålt en villa med Evelyn som mäklare. Hon har givit oss ett trevligt bemötande och gjort allt för att båda parter ska bli nöjda. Hennes engagemang är på toppen och hon är kunnig och lättsam. Tack Evelyn, vi kan verkligen rekommendera dig. Läs mer
    2020-04-22 Evelyn D svarar Ove R
    Hej Ove,
    Tack för förtroendet vid val av mäklare. Härligt och höra att ni känner er nöjda med mitt arbete. Vi har haft ett gott samarbete- Lycka till med flytten så ses vi snart igen!
  • 2020-04-18

Gunilla L skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Vi har sålt våran villa.
    Mäklaren var mycket tillmötesgående och proffsig i sitt arbete.
    Allt var över förväntan.
    Vi är mycket nöjda med husaffären och ett stort tack till en fantastisk mäklare. Läs mer
    2020-04-20 Evelyn D svarar Gunilla L
    Det värmer att höra! :)
    Har varit smidigt och tacksamt att arbeta tillsammans med er med, vi har haft en bra samarbete!
    Stort tack för förtroendet!
  • 2020-04-03

Karin E skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Evelyn har varit proffsig och lugn. Gett råd och stöttning genom både köp av ny bostad och försäljning av den gamla. Läs mer
    2020-04-03 Evelyn D svarar Karin E
    Tack Karin! Värmer att ni känner er nöjda både i samband med köpet och försäljningen :) Vi ses snart igen!
  • 2020-04-01

Cecilia A skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Köpt vår första bostad, hus.
    Mycket proffsigt men samtidigt personligt och vänligt bemötande. Evelyn är mån om att allt blir rätt och är tydligt, att alla är nöjda.
    Kunnig, proffsig och trevlig! Vi har känt oss trygga i hela processen. Läs mer
    2020-04-01 Evelyn D svarar Cecilia A
    Hej,
    Tusen tack för ditt fina omdöme, det värmer!
    Hoppas att flytten gick bra och att ni kommer att trivas hela familjen :)
    Ha det gott!
  • 2020-03-24

Gunnar A skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Allt har varit till belåtehet. / M o G Läs mer
    2020-03-25 Evelyn D svarar Gunnar A
    Tack för förtroendet och ett bra samarbete i samband med försäljningen av er bostad. Det värmer att ni känner er nöjda med mitt arbete! Lycka till med flytten!
  • 2020-03-23

Erik M skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Villa
    Toppen Läs mer
    2020-03-23 Evelyn D svarar Erik M
    Härligt att höra att du upplevde allt "toppen" :) Tack för förtroendet att förmedla er bostad!
  • 2020-03-21

Svän Valdemar Å skrev om Mattias Nilsson en del av Fastighetsbyrån Habo
    Har sålt en villa byggd 1968, mäklaren förklarade noga hur försäljningen skulle gå till. Varken vi eller mäklaren trodde nog inte att bostaden skulle säljas så fort, budgivningen blev över förväntan. Läs mer
    2020-03-23 Mattias N svarar Svän Valdemar Å
    Hej Svän!
    Tack för omdömet, jag håller med om att försäljningen gick snabbare än förväntat, jättekul!
    Vi ses och hörs framöver.
  • 2020-03-05

Yvonne B skrev om Mattias Nilsson en del av Fastighetsbyrån Habo
    Mycket trevlig mäklare som sålde mitt hus på landet. Jag fick bra information och proffsigt bemötande. Huset såldes på 3 dagar så jag är jättenöjd. Läs mer
    2020-03-06 Mattias N svarar Yvonne B
    Tack Snälla Yvonne för ditt fina omdöme!
    Alltid trevligt med snabba och smidiga affärer med både nöjda säljare och köpare.
    Vi hörs och ses framöver.
    Allt gott,
  • 2020-02-27

Tommy K skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Vi är väldigt nöjda med bemötande och service med Evelyn!
    Bra koll på alla viktiga frågor och fick bra genomgång i processen! Läs mer
    2020-02-28 Evelyn D svarar Tommy K
    Tack Tommy! Tack för ett bra samarbete! Vi ses framåt :)
  • 2020-02-27

Evelina K skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Sålt vår lägenhet.
    Evelyn är helt fantastisk som person och mäklare. Hon har kämpat på bra med att få vårat sålt och har hela tiden haft kontakt med oss och förklarat alla steg och vad som förväntas av oss och henne.
    Jag hade inte höga förväntningar men ändrade helt uppfattning efter att ha träffat Evelyn. Hon är otroligt kunnig, professionell och trevlig. Rekommenderas Starkt Läs mer
    2020-02-28 Evelyn D svarar Evelina K
    Tack så otroligt mycket för ditt omdöme, det värmer! Får också tacka för ett bra samarbete. Nu ska vi bara hitta ett hus till er :) Ha det fint!
  • 2020-02-23

Linus J skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Vi sålde vår villa i Mullsjö och tack vare Evelyn gick det snabbt och smidigt. Läs mer
    2020-02-24 Evelyn D svarar Linus J
    Tack för förtroendet och ett bra samarbete! :)
  • 2020-02-20

Markus S skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Grym bra bemötande å mycket trevlig tjej Läs mer
    2020-02-21 Evelyn D svarar Markus S
    Tack för förtroendet och ett bra samarbete genom försäljningen! :)
  • 2020-02-14

Kim N skrev om Mattias Nilsson en del av Fastighetsbyrån Habo
    Köpt villa/sålt bostadsrätt.

Mattias har ett professionellt sätt att b möta kunder och en gedigen kunskap som gör att man känner sig trygg som köpare/säljare.

Visste inte vad jag skulle ha för förväntningar, men helhetsintrycket är mycket bra!

Helhetsmässigt har Mattias gjort ett superjobb och min upplevelse är god! Läs mer
    2020-02-17 Mattias N svarar Kim N
    Tack så mycket Kim för ditt fina omdöme.
    Alltid kul att få förtroendet att hjälpa till med försäljningen också efter att ni köpt hus via mig.
    Hoppas ni kommer trivas superbra i huset.
  • 2020-02-02

Anna J skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Sålt villa. Evelyn är lyhörd smidig, jordnära. Läs mer
    2020-02-03 Evelyn D svarar Anna J
    Tack Anna för ditt omdöme! Får även tacka för förtroendet vid val av mäklare. Roligt att höra att ni är nöjda med mitt arbete!
  • 2020-01-28

Malin W skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Vi är så nöjda och tacksamma för Evelyns hjälp vid försäljningen av vårt hus. Så proffsig och serviceminded. Läs mer
    2020-01-29 Evelyn D svarar Malin W
    Hej,
    Tack för att jag fick förtroendet att hjälpa till med försäljningen av er bostad. Ett jättetrevlig hem som jag är säker på att nästa ägare kommer att trivas i! Lycka till med flytten så ses vi snart igen :)
  • 2020-01-28

Johan W skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Evelyn hjälpte oss att sälja vårat hus. Hon har gett oss väldigt bra stöd genom hela processen och skött det hela tryggt och proffsigt. Vi är väldigt nöjda och skulle verkligen rekommendera andra att välja Evelyn som sin mäklare. Läs mer
    2020-01-28 Evelyn D svarar Johan W
    Hej Johan,
    Tack för ditt fina omdöme och tusen tack för att jag fick hjälpa till med försäljningen av er bostad. Lycka till med flytten så ses vi när det närmar sig tillträdet :)
  • 2020-01-23

Anneli N skrev om Mattias Nilsson en del av Fastighetsbyrån Habo
    Vi har sålt bostadsrätt i Habo.

Mattias är professionell, trevlig och har goda kunskaper om bostadsmarknaden i området. Trots tidspress har han behållit sitt lugn och arbetat metodiskt. Vi är mycket nöjda med vårt val av mäklare. Rekommenderar Mattias och Fastighetsbyrån till andra som ska sälja bostad i Habo. Läs mer
    2020-02-03 Mattias N svarar Anneli N
    Tack snälla för ditt fina omdöme!
    Jättetrevligt att hjälpa er vid försäljningen. Hoppas ni kommer trivas i nya huset.
  • 2020-01-21

Daniel A skrev om Mattias Nilsson en del av Fastighetsbyrån Habo
    Mattias har agerat mycket proffsigt och varit ett bra stöd i den stressande situationen som försäljning av bostad innebär. Läs mer
    2020-01-28 Mattias N svarar Daniel A
    Hej Daniel, tack för ditt omdöme!
    Kul att du upplevde mig på detta sättet. Det var mycket trevligt att jobba med er.
    Vi ses och hörs!
  • 2020-01-19

Elisabet N skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Evelyn sålde vår villa och hon gjorde ett mycket bra intryck redan från start.
    Hon var mycket noggrann med tydliga förklaringar på i vilken ordning allt skulle ske.
    Hon kändes trygg och ärlig och hörde av sig med jämna mellanrum.

Jag skulle absolut rekommendera Evelyn till andra. Läs mer
    2020-01-20 Evelyn D svarar Elisabet N
    Hej Elisabet,
    Tack för ditt fina omdöme. Gläder mig att du fick en positiv upplevelse!
  • 2020-01-19

Jimmy T skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Evelyn ger ett mycket proffsigt intryck , som köpare fick vi snabb service i alla frågor vi bad om. Vi är verkligen supernöjda hur Evelyn fanns tillgänglig genom hela processen och med vår nya bostad. Läs mer
    2020-01-20 Evelyn D svarar Jimmy T
    Hej Jimmy,
    Tusen tack för dina fina ord. Gläder mig att ni kände er trygga i samband med köpet. Hoppas att ni har kommit iordning och att ni trivs riktigt bra!
  • 2020-01-17

Fredrik N skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Jag sålde en villa och mäklaren skötte denna affär väldigt bra för det gick väldigt fort, hon var väldigt kunnig och proffsig, hon tog hand om mig som klient på väldigt trevligt sätt jag kände mig lugn hela tiden då hon förklarade varje steg lugnt och sakligt. Läs mer
    2020-01-20 Evelyn D svarar Fredrik N
    Tusen tack Fredrik och tack för ett bra samarbete!
  • 2019-12-25

Berit H skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Hej!
    Jag har sålt min Bostadsrätt,med hjälp av Evelyn.
    Träffade henne redan förra sommaren,då hon gjorde en värdering på min bostad.
    Redan då visste jag,att när jag ska sälja,så är det Evelyn o ingen annan som gäller...
    Hennes varma,mjuka personlighet föll jag genast för! Samtidigt så oerhört kunnig,med en känsla för mig o min bostad,som gjorde att jag kände mig trygg o avslappnad.
    Hon har funnits där när jag haft frågor o hon har haft en tät kontakt med mig,både innan,under o efter budgivningen.
    Är så tacksam över att jag träffade just henne o det var tack vare att grannar sålde o var så nöjda med henne. De rekommenderade henne o jag gör detsamma till den jag känner
    . Tack Evelyn för allt du gjort för att jag skulle känna mig trygg,nöjd o belåten i min affär!!
    Du är så fantastisk i din roll som mäklare o medmänniska!!! Läs mer
    2020-01-08 Evelyn D svarar Berit H
    Tusen tusen tack för dina fina ord Berit, det värmer! Jag är glad för att jag fick hjälpa till med försäljningen av din bostad. Hoppas verkligen att du kommer att trivas i din nya bostad! Vi hörs och ses framöver. Ta hand om dig!
  • Magnus J

2019-12-21

Magnus J skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Köpte en bostadsrätt

Evelyn uppträdde rakt igenom hela processen Trevligt, tydligt och korrekt! Läs mer
    2020-01-09 Evelyn D svarar Magnus J
    Tack för att du tog dig tiden och lämnade ett omdöme och tack för ett fint samarbete. Jag hoppas att du trivs bra i lägenheten och att du fick en fin julhelg! Ha det fint!
  • 2019-12-11

Johan C skrev om Mattias Nilsson en del av Fastighetsbyrån Habo
    Köpte en bostadsrätt i ett parhus/radhus.
    Stötte inte på några problem med Mattias under resan. Tydlig information om vad som gällde och vad som skulle hända. Hade inga problem att komma få kontakt vid behov och budgivningen gick smidigt. Läs mer
    2019-12-18 Mattias N svarar Johan C
    Tack så mycket för omdömet och för feedbacken, det är jättekul att höra.
    Hoppas ni kommer trivas jättebra i Habo, det är jag övertygad om!

Ta hand om er,
  • 2019-12-09

Sara E skrev om Mattias Nilsson en del av Fastighetsbyrån Habo
    Jag och min sambo köpte radhus i Habo. Mattias var en mycket trevlig och bra mäklare. Svarade snabbt och återkopplade snabbt. Vi hade inga problem som helst under tiden med Mattias! Läs mer
    2019-12-18 Mattias N svarar Sara E
    Tack så mycket för omdömet. Kul att ni är nöjda med allt.
    Hoppas ni kommer att trivas i bostaden. Skulle det dyka upp några frågor nu i efterhand är ni alltid välkomna att kontakta mig.
  • 2019-12-09

David L skrev om Fastighetsbyrån Habo
    Har nu både köpt och sålt hus där Evelyn varit till stor hjälp. Även Mattias hjälpte till under denna försäljningen vilket visade fördelen av att välja ett kontor med flera riktigt duktiga mäklare👍 Läs mer
  • 2019-12-05

Linda Yvonne B skrev om Mattias Nilsson en del av Fastighetsbyrån Habo
    Jag har sålt en äldre villa. Jag tycker Mattias var väldigt bemötande och lätt att ha att göra med. Förklarade allt på ett bra sätt som man förstår.
    Jag hade hoppats på att det skulle gå smidigt allt och bli sålt fort och så blev det ju också. Tycker absolut han levde upp till mina förväntningar.
    Jag är bara nöjd, absolut inget att klaga på 🤗 Läs mer
    2019-12-18 Mattias N svarar Linda Yvonne B
    Hej Linda!
    Tack så mycket för ditt fina omdöme. Jätteskönt att det gick så smidigt och bra i affären och med väldigt lyckliga köpare.
    Ha det så gott så hörs vi när det är dags för deklarationen.

Malmgatan 4, 566 31 Habo