Alla kategorier Mäklare Jönköping Habo Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Habo

Fastighetsbyrån Habo

Malmgatan 4, 566 31 Habo — Visa karta

Välkommen till Fastighetsbyrån i Habo och Mullsjö!

Du hittar oss precis i Habo centrum och här har vi funnits sedan 2006. Habo är en växande kommun och vi som jobbar här på Fastighetsbyrån tycker det är roligt och spännande att få följa utvecklingen på den expanderande bostadsmarknaden.

Vi tycker också det är väldigt viktigt att du får en personlig kontakt och ett personligt bemötande i din bostadsaffär. Målet är att du ska känna dig omhändertagen och vi lyssnar på dina behov för att kunna erbjuda dig en mäklartjänst som passar just dig och din situation.

Läs vad 217 kunder tycker om Fastighetsbyrån Habo

• 2019-09-05

Rolf A skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Här sålt vårat hus som vi har haft i 40 år. Evelyn hade vi kontakt för 5 år sedan. Nu var det dags och Evelyn var mycket proffsig och visste vad vi skulle göra för att få det mesta för huset.Jag rekommenderar henne i fortsättningen. Läs mer
    2019-09-09 Evelyn D svarar Rolf A
    Tack för att jag fick förtroendet att hjälpa till med försäljningen av er bostad. Vad glad jag blir för att ni känner er nöjda med mitt arbete, framförallt när vi haft kontakt i så många år. Lycka till med flytten nu så ses vi framöver :)
  • 2019-08-29

Anna C skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Sålt en villa i Habo. Gott och klokt bemötande av Evelyn, hon levde upp till alla förväntningar och lite till. Läs mer
    2019-08-29 Evelyn D svarar Anna C
    Hej Anna,
    Tack för ditt omdöme. Glädjande att jag uppnådde dina förväntningar :)
    Vi ses längre fram!
  • 2019-08-28

Alf Lennart B skrev om Mattias Nilsson en del av Fastighetsbyrån Habo
    Sommarstuga
    Bra
    Att sälja stugan Ja
    Han skötte det bra Läs mer
  • 2019-08-27

Marie T skrev om Mattias Nilsson en del av Fastighetsbyrån Habo
    Han hjälpte mig med att sälja bostadsrätten och fixade pappersarbetet. Han gjorde jätte bra jobb.Jag fick Förtroende för honom Läs mer
    2019-08-28 Mattias N svarar Marie T
    Tack för ditt omdöme Marie!
    Hoppas ni är nöjda med allt. Glöm inte att jag gärna hjälper er med skattedeklarationen nästa år.
    Ha det fint,
  • 2019-08-24

Bengt S skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Sålt mitt hus, Evelyn skötte allt mycket profesionellt! Läs mer
    2019-08-26 Evelyn D svarar Bengt S
    Hej Bengt,
    Tusen tack för att du tog dig tiden och lämnade ett omdöme! Vi ses längre fram.
  • 2019-08-12

Marcela P skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Evelyn har sålt en villa till oss i Habo! Super trevligt bemötande både med sms, samtal och personligt. Evelyn är jätte bra på alla möjliga sätt, rekommenderas stark till alla! Läs mer
    2019-08-12 Evelyn D svarar Marcela P
    Hej Marcela,
    Tusen tack för ditt fina omdöme. Hoppas att allt är bra med dig och att du haft en skön sommar! Ha det fint!
  • 2019-07-23

Stig J skrev om Mattias Nilsson en del av Fastighetsbyrån Habo
    Sålt en 2 familjsvilla allt gick bra tycker jag så ja e nöjd Läs mer
    2019-08-28 Mattias N svarar Stig J
    Tack för förtroendet och samarbetet Stickan!
    Ha en skön pension nu och njut av Spanien!

• 2019-07-22

Cecilia A skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Vänlig, pålitlig och proffsig! Läs mer
    2019-08-12 Evelyn D svarar Cecilia A
    Hej Cecilia,
    Tack för att du tog dig tiden och lämnade ett omdöme! Hoppas att du haft en skön sommar!
  • 2019-07-07

Niclas R skrev om Mattias Nilsson en del av Fastighetsbyrån Habo
    Sålt en bostadsrätt .Fick en köpare rätt snabbt genom mattias .Bra bemötande.Allt flöt på bra👍🏻 Läs mer
    2019-07-10 Mattias N svarar Niclas R
    Tack för ditt omdöme Niclas!
    Hoppas du är nöjd med försäljningen och att du får en riktigt härlig sommar.

• 2019-07-06

Stina T skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Evelyn har hjälpt oss sälja vår villa i Habo.
    Vi är oerhört nöjda med Evelyns proffessionalitet, tydlighet, skicklighet och hennes fina bemötande mot oss.
    Vi vill varmt rekommendera Evelyn henna kunnighet skapar trygghet och resultatet blir mycket bra. Läs mer
    2019-07-08 Evelyn D svarar Stina T
    Tack Stina, dina ord värmer!
    Tack för förtroendet att jag fick hjälpa till vid försäljningen av er villa.
    Ha en riktigt skön sommar!
  • 2019-07-05

LISA V skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Tack vare Evelyn tog det två dagar från att vi äntligen hittade rätt hus för oss tills vi skrivit papper.

Vi är så tacksamma för all hjälp av Evelyn och hur hon är engagerad i sina försäljningar. På alla de visningar vi träffat henne har hon alltid varit väldigt påläst och precis lagom "på".

Supermäklare helt enkelt! :) Vi rekommenderar henne varmt. Läs mer
    2019-07-05 Evelyn D svarar LISA V
    Hej Lisa,
    Tack för ditt fina omdöme, det värmer verkligen! Synd att jag inte kan vara med på tillträdet, men vi hörs/ses säkert längre fram. Njut av villalivet och ha en skön sommar!
  • Elin R

2019-07-04

Elin R skrev om Mattias Nilsson en del av Fastighetsbyrån Habo
    Vi var köpare för ett Radhus och dessutom första-gångare. Mattias är otroligt trevlig, förklarar allt krångel så lättförståeligt och simpelt, gör det lilla extra utan tvekan och behåller alltid lugnet. Inga lovord över något som inte finns, ingen attityd vid alla våra dumma frågor utan en genomtrevlig och superproffsig mäklare som mötte alla våra förväntningar. Om vi någon gång säljer vårt underbara hus, då komme rvi anlita Mattias. Läs mer
    2019-07-10 Mattias N svarar Elin R
    Hej Elin!
    Stort tack för ert fina omdöme, jättekul att höra att ni är nöjda och extra kul att ni var nöjda med mitt bemötande. De flesta utav våra köpare är förstagångsköpare precis som ni, inga frågor är dumma och kommer ni på några frågor nu i efterhand så är det bara att ringa!

Ha en härlig sommar!

• 2019-07-03

Paulina O skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Vi har köpt hus i Habo, och är mycket nöjda med den hjälp vi fått av mäklaren. Läs mer
    2019-07-04 Evelyn D svarar Paulina O
    Hej,
    Tack för ditt omdöme! Hoppas verkligen att ni kommer att trivas i huset. Ha en fin sommar!
  • 2019-07-01

Paulina S skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Köpt villa. Hade tidigare erfarenhet av otydlighet från mäklarens håll, särskilt under budgivningen. Upplevde att Evelyn var mycket tydlig och rak i sin kommunikation, vi fick bra och kontinuerlig information om vad som väntar och hur allt går till. Tacksamt för oss förstagångs-köpare! Helt enkelt en härlig upplevelse att köpa hus med Evelyn som mäklare! Läs mer
    2019-07-02 Evelyn D svarar Paulina S
    Hej Paulina,
    Vad glad jag blir. Alltid roligt att höra att ni fick en positiv upplevelse i samband med husköpet. Det är en stor affär och viktigt att man känner sig trygg! Hoppas nu att ni kommer trivas. Njut av villalivet och framförallt trädgården nu under sommaren!
  • 2019-06-26

Eeva Liisa K skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Sålt hus. Trevligt bemötande lättsam kunnig. ☺️ Allt blev bra 😁 👍 Läs mer
    2019-06-27 Evelyn D svarar Eeva Liisa K
    Tack för ditt omdöme! Glad att jag kunde hjälpa till i samband med försäljningen. Ha en skön sommar!
  • 2019-06-24

Lena S skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Jag har sålt bostad och blev bra och proffsigt bemött av mäklaren under hela processen. Snabbt och smidigt att kommunicera via mejl och sms då man kan ta hand om det när man får en lucka i sin vardag. Ibland var det även samtal vilket såklart är smidigare då man skall berätta eller diskutera frågor.
    Då försäljningen tog ett tag var det även smidigt att ibland kunna lämna nyckel på kontor i stan, dvs närmre jobb än bostaden. Läs mer
    2019-06-25 Evelyn D svarar Lena S
    Hej Lena,
    Tack för ditt dina omdöme! Har varit smidigt att arbeta tillsammans med er med. Även om det tog något längre tid så kändes det som att slutresultatet blev väldigt bra :)
    Ha en skön sommar!
  • 2019-06-07

Britt-Mari P skrev om Mattias Nilsson en del av Fastighetsbyrån Habo
    Jag har sålt 2 hus i Mullsjö och Mattias har varit ett stort stöd och varit tillgänglig .
    Jag skulle gärna anlita Mattias igen. Läs mer
    2019-06-12 Mattias N svarar Britt-Mari P
    Tack Mippe för ditt omdöme!
    Tveka inte att höra av dig igen om jag kan hjälpa till med något, (vi hörs i Januari ang skattedeklarationen).
    Ha det toppen.
  • 2019-06-03

André S skrev om Mattias Nilsson en del av Fastighetsbyrån Habo
    Kanon kille! Bra bemötande och gjorde bättre jobb än förväntat, skaffade sig snabbt bra kunskap om huset och satte igång direkt. Läs mer
    2019-06-07 Mattias N svarar André S
    Tack snälla för omdömet! Alltid trevligt att göra affärer med er. Hoppas att ni inte kommer sakna huset för mycket :)

Ha det toppen och ring om det är något!
  • 2019-05-24

Ewelina S skrev om Mattias Nilsson en del av Fastighetsbyrån Habo
    Vi har sålt en villa, vi får alltid ett fantastiskt bemötande av Mattias och försäljningen gick över förväntan. Vi fick mer än vad vi trodde och vi slapp dessutom allt vad det innebär med allmänna visningar.
    Alltid trevligt att anlita fastighetsbyrån i Habo! Läs mer
    2019-06-07 Mattias N svarar Ewelina S
    Tack Ewelina! Det har varit supertrevligt att jobba ihop med er och ni har gjort det roligare för mig att gå till jobbet.
    Tack för allt och ta hand om er.
  • Elin J

2019-05-20

Elin J skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Bra bemötande och kunnig mäklare! Läs mer
    2019-05-22 Evelyn D svarar Elin J
    Tusen tack! Hoppas verkligen att ni kommer trivas och att flytten går bra. Ha det fint!
  • 2019-05-20

Helen N skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Vi har köpt ett hus i Mullsjö som vi ska ha som fritidshus av Evelyn.
    Evelyn är otroligt engagerad och proffsig. Återkommer snabbt vid frågor och bryr sig verkligen om att man ska känna sig nöjd.

Evelyn får absolut högsta betyg av oss och vi skulle gärna anlita Evelyn om det behovet skulle uppstå. Läs mer
    2019-05-20 Evelyn D svarar Helen N
    Hej Helen,
    Tack för ditt fina omdöme, det värmer verkligen! Hoppas att renoveringen går bra och att ni kommer att trivas i Mullsjö. Hoppas att vi ses framöver!
  • Gustav E

2019-05-17

Gustav E skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Bra bemötande. Kunnig. Informativ Läs mer
    2019-05-20 Evelyn D svarar Gustav E
    Tack Gustav! Hoppas att ni kommer trivas i huset hela familjen. Lycka till med allt :)
  • 2019-05-17

Marie H skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Sålt villa. Trevlig och har ett bra bemötande. Kunnig. Höll oss som säljare välinformerade. Uppfyllde förväntningarna på mäklaren. Evelyn kan verkligen rekommenderas. Läs mer
    2019-05-20 Evelyn D svarar Marie H
    Tack Marie, och tack för förtroendet!
    Ha en fin vår och sommar. Lycka till med flytten!
  • 2019-05-17

Peter H skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Det var en proffsig försäljning. Allt från första kontakt till sista. Visningarna gjordes med stor inlevelse och vi blev nöjda med resultatet. Läs mer
    2019-05-17 Evelyn D svarar Peter H
    Tack för ditt fina omdöme. Ett bra samarbete leder till en bra affär. Ha en fin vår så ses vi!
  • 2019-05-16

Hanna I skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Vi fick ett mycket trevligt, kompetent och förtroendeingivande bemötande när vi sålde vår villa. Evelyn gjorde ett mycket bra jobb. Läs mer
    2019-05-17 Evelyn D svarar Hanna I
    Tack för förtroendet och ditt omdöme. Ha en fin vår!
  • 2019-05-16

Hans-Henrik E skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Sålde en villa och är mycket nöjd. Fantastiskt bra bemötande, tydlig och ärlig. Även bra tillgänglighet och överlag lätt att samarbeta med. Läs mer
    2019-05-16 Evelyn D svarar Hans-Henrik E
    Tack Hans! Tack för ditt omdöme och för att jag fick förtroendet att sälja fastigheten. Vi ses när det närmar sig tillträdet.
  • 2019-05-13

Andreas Bill G skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Sålde våran villa med proffsighet över förväntan. Ett trevligt bemötande som höll i sig under hela processen. Läs mer
    2019-05-14 Evelyn D svarar Andreas Bill G
    Hej Andreas,
    Tack för ditt fina omdöme. Lycka till med flytten så ses vi framöver!
  • 2019-05-06

Inga N skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Vi köpte vårt första egna hus. Vi blev väl omhändertagna av mäklaren och har haft en god relation genom hela affären. Läs mer
    2019-05-07 Evelyn D svarar Inga N
    Hej Inga,
    Tack för ditt fina omdöme! Lycka till med all renovering nu. Ser fram emot att se slutresultatet sen :) Hoppas att ni kommer att trivas!
  • 2019-04-25

Birgitta T skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Har sålt villa i Habo
    Mäklaren hade ett mkt trevligt och proffsigt bemötande
    Bra upplevelse
    Smidigt Läs mer
    2019-04-26 Evelyn D svarar Birgitta T
    Tack för att du tog dig tiden och lämnade ett omdöme. Vill även tacka för förtroendet och ett bra samarbete!
  • 2019-04-02

Laura B skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Jättenöjd med mäklaren i samband med husköp. Då de var första husköpet var det skönt att ha en lugn mäklare som verkligen förklarade varje punkt och steg som skulle ske och frågade alltid en extra gång om vi hade fler frågor.

Kände mig trygg med henne som mäklare. Läs mer
    2019-04-26 Evelyn D svarar Laura B
    Tack för ditt fina omdöme. Det värmer att höra att du uppskattade mitt bemötande. Hoppas att ni trivs bra i huset :)
  • 2019-03-20

Johanna W skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Jag sålde ett hus.
    Hon var väldigt proffsig och påläst och svarade på alla frågor jag hade.

Lättförtjänta pengar för dessa firmor. Nästan hutlösa priser för den insats de gör. Läs mer
    2019-03-21 Evelyn D svarar Johanna W
    Hej,
    Tack för ditt omdöme! Glädjer mig att du känner dig nöjd med mitt bemötande. Har full förståelse för att det handlar om en stor summa pengar, men hoppas att du uppskattar hur fort vi fick bud och ett snabbt avslut. Ha en fin vår så ses vi när tillträdet närmar sig!
  • 2019-03-06

Casper V skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    En mäklare med stenkoll på processen. Rekommenderas! Läs mer
    2019-03-07 Evelyn D svarar Casper V
    Tack Casper! Hoppas att ni kommer trivas i nya huset :)
  • 2019-03-05

Solweig T skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Köpt lgh, trevligt bemötande, proffsig, fått all den hjälp vi behövt Läs mer
    2019-03-05 Evelyn D svarar Solweig T
    Hej! Tack för att du tog dig tiden och lämnade ett omdöme. Hoppas verkligen att ni kommer trivas, både i lägenheten och i Habo :)
  • Stefan T

2019-02-21

Stefan T skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Har sålt ett hus och blivit väl bemött ifrån början och tycker Evelyn har haft ett stort driv och engagemang.
    /Stefan Läs mer
    2019-02-21 Evelyn D svarar Stefan T
    Hej Stefan,
    Tack för att du tog dig tiden och lämnade ett omdöme. Alltid kul och höra att mina kunder upplever mig som engagerade och driven. Vi ses när det närmar sig tillträdet. Ha det fint!
  • Marie T

2019-02-18

Marie T skrev om Mattias Nilsson en del av Fastighetsbyrån Habo
    Väldigt lyhörd för våra önskemål och stöttar oss hela vägen.
    Affären var något annorlunda med ett objekt till involverat, men Mattias löste detta helt enl. alla önskemål vi hade.
    Försäljningen gick smidigt och Mattias matchade oss med en köpare vi kände att vi ville sälja till.
    Utan att tveka, är Mattias en mäklare som stöttar oss genom hela affären och vi rekommenderar verkligen du som funderar på att ta hjälp av just Mattias.
    Detta är skrivet 6 månader efter affären, där även delen med deklarationshjälp har utnyttjats. Läs mer
    2019-02-19 Mattias N svarar Marie T
    Tack snälla för ert fina omdöme!
    Nöjet var helt på min sida, tack för en trevlig och smidig affär!
    Jag finns på mobilen om det skulle vara något. Ha det gott! Mvh Mattias
  • 2019-02-17

Ove A skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Hej! Jag har sålt ett enplansvilla 99kvm. Jag tycker att bemötandet har varit trevligt,proffessionellt och tydligt. Jag är mycket nöjd med hela upplägget. M.v.h Ove Alexandersson Läs mer
    2019-02-18 Evelyn D svarar Ove A
    Hej Ove,
    Tack för förtroendet och tack för att du tog dig tiden och lämnade ett omdöme. Vi ses snart :)
  • 2019-02-14

Jonas J skrev om Mattias Nilsson en del av Fastighetsbyrån Habo
    Sålt en villa, vi blev väl bemötta av Mattias. Vi är nöjda som kund. Läs mer
    2019-02-15 Mattias N svarar Jonas J
    Tack Jonas för ditt omdöme. Glöm inte att jag gärna hjälper till med skatten nästa år. Ha det fint och lycka till med ert nya!

Mvh Mattias Nilsson Fastighetsbyrån
  • 2019-02-14

Reine B skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Klockren värdering, allt proffsigt skött från början till slut. Läs mer
    2019-02-15 Evelyn D svarar Reine B
    Hej Reine,
    Tack för att du tog dig tiden och lämnade ett omdöme. Hoppas att allt är bra med er och att ni trivs bra i det nya :)
  • Lars L

2019-02-13

Lars L skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Evelyn är en underbar mäklare. Hon är både proffsig i sitt arbete
    och inger ett personligt förtroende fanns alltid tillgänglig om
    det var något man undrade över. Hon skötte våran försäljning av
    hus på ett strålande sätt.Evelyn lägger ner mycket tid och själ
    på sina objekt det är väl därför det blir så bra.Sen att hon alltid är go och glad gör det ju inte sämre.Vi kommer med glädje att rekommendera henne till andra.
    Hälsningar Lars Lundström Läs mer
    2019-02-15 Evelyn D svarar Lars L
    Tack Lars,
    Tack för förtroende och för att du tar dig tiden och lämnar ett omdöme. Det glädjer mig att du är nöjd med mitt arbete! Ha det gott så ses vi på tillträdet :)

Ewa N skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Storhagen 9
    Mycket bra vi blev så glada när vi fick vårt hus.
    Ja, verkligen, vi är mycket nöjda med hennes bemötande.
    ❤️ Läs mer
    2019-02-15 Evelyn D svarar Ewa N
    Tack Ewa,
    Så glad för att ni hittade det rätta huset. Så himla fint! Hoppas nu att ni kommer att trivas :)

Annelie S skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Så glad att hon svarade på telefon på sin fritid. Det gjorde att vi tackade ja till en lägenhet! Hon har varit ett bra stöd i vår försäljning av huset. Tydlig och påläst om allt. Hon hjälpte oss med en ritning som inte fanns från början. Det var uppskattat. Vi har bollat våra tankar med henne som gjorde att vi blev trygga i olika beslut. Läs mer
    2019-02-15 Evelyn D svarar Annelie S
    Vad glad jag blir för dina fina ord! För mig är det en självklarhet att vara tillgänglig då ni lägger en av era största affärer i mina händer. Lycka till med flytten så ses vi snart :)

Nina B skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Vi sålde vår villa 5 r o k i Mullsjö.
    Tycker Evelyn var proffsig på alla sätt.
    Fick bra tips och råd på hur och när vi lättast kunde sälja vårt hus.
    När väl budgivningen kom i gång fick vi även bra information om budgivningen med uppföljande samtal.
    Tycker det gick smidigt när vi sen träffade de nya ägarna.
    Mycket nöjd. 😊 Läs mer
    2019-02-15 Evelyn D svarar Nina B
    Hej Nina,
    Tack för dina fina ord och din feedback. Glädjer mig att du kände dig nöjd med mitt arbete och återkoppling. Ha det fint!
  • Stefan S

2019-02-12

Stefan S skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Försäljning villa 200 kvadrat
    Bra bemötande och väl insatt.

Nöjd med allt arbete kring försäljningen, kan dock inte uttala mig om visningen då jag inte var på plats☺

Jag är mycket nöjd. Läs mer
    2019-02-15 Evelyn D svarar Stefan S
    Hej Stefan,
    Tack för förtroende och för att du tog dig tiden och lämnade ett omdöme. Lycka till med flytten så ses vi snart!

Andreas W skrev om Mattias Nilsson en del av Fastighetsbyrån Habo
    Bra mäklare. Trevligt bemötande , Läs mer
    2019-02-15 Mattias N svarar Andreas W
    Tack för ditt omdöme Andreas! Och tack för en snabb och trevlig affär.
    Jag finns på telefonen om det är något framöver.
    Allt gott, Mvh Mattias Nilsson Fastighetsbyrån
  • 2019-02-07

Kent C skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Det var så snabbt å proffsigt att man knappt han med,det var klart på 5 dagar med en mäklare som Evelyn Daniel så verkr allt möjligt.Kent C Läs mer
    2019-02-08 Representant för Fastighetsbyrån svarar Kent C
    Tack Kent C för ditt omdöme! Ja, med Evelyn går det undan! Hon är en klippa! Varmt välkomna att kontakta oss igen om det är något vi kan hjälpa dig med i framtiden. Med vänlig hälsning Fastighetsbyrån
    Evelyn D gillar detta
  • 2019-01-21

Margareta H skrev om Mattias Nilsson en del av Fastighetsbyrån Habo
    Vi har sålt en bostadsrätt i Habo. Mattias bemötte oss på ett mycket trevligt, seriöst och sympatiskt sätt. Han gav oss en mycket tydlig information om hela försäljningsproceduren från början till slut. De problem som uppstod löste han på ett föredömligt sätt. Hans lugn och saklighet imponerade på oss.
    Hela försäljningsproceduren flöt på ett smidigt sätt.
    Vi är mer än nöjda med hur han genomförde sitt uppdrag och
    rekommenderar honom å det varmaste.
    Hälsningar syskonen Philipsson/ Holgersson/gm Margareta Läs mer
    2019-01-28 Mattias N svarar Margareta H
    Tack snälla för ert fina omdöme, det uppskattas! Alltid kul när både säljare och köpare är mycket nöjda.

Tack för allt, ta hand om er.

• 2018-12-20

Tore L skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Alltid lätta att nå och trevliga. Läs mer
    2018-12-20 Anders L svarar Tore L
    Härligt att höra då vi alltid försöker ha en hög servicegrad.
    Med vänlig hälsning
    Anders Lagerquist
  • 2018-12-13

Mary L skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Sålt en bostadsrätt i Mullsjö och hela affären har gått bra och smidigt tack vare hjälp från Evelyn
    Hon har varit informativ och saklig, hållit löfte om information antingen per telefon eller per mail
    Varit lyhörd för mina tankar och önskningar
    Tack för gott samarbete
    Mary Liabäck Läs mer
    2019-01-03 Evelyn D svarar Mary L
    Hej Mary,
    Tack för att du tog dig tiden och lämnade ett omdöme, det värmer! Tack själv för ett bra samarbete!
  • 2018-11-15

Staffan P skrev om Mattias Nilsson en del av Fastighetsbyrån Habo
    Har bara indirekt kontakt, eftersom vi var flera i säljargruppen, men Mattias gav ett kompetent intryck, positiv och klart säljorienterad, kunnig, social och "trevlig". När problem dök upp i slutet av processen (sista budgivaren hoppade av, liksom näst siste...), visade Mattias lugn och en lösningsinriktad attityd, som smittade av sig på oss som säljare. Det momentet slutade bra för alla parter.
    Presentationen av lägenheten var en 10-poängare, det prospektet med alla beskrivningar, foton, dekor, m.m. kunde knappast gjorts bättre. Slutintrycket: Enbart positivt. Läs mer
    2018-12-06 Mattias N svarar Staffan P
    Stort tack Staffan för ditt fina omdöme! Extra kul att du är nöjd när vi inte haft en så nära och personlig kontakt som vi annars oftast har med våra säljare.
    Det var mycket trevligt att att göra affär tillsammans med er och jag tackar för förtroendet.

Ha det fint!

Mvh Mattias Nilsson Fastighetsbyrån
  • 2018-11-02

Linnéa J skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Vi har köpt ett hus!
    Jag tycker mäklaren har vart bra under hela processen - detta var mitt första husköp så fick en grundlig genomgång av allt gällde själva köpet och under husvisningen fick vi snabbt svar på våra frågor och blev väl bemött.
    Allt var jättebra! Läs mer
    2018-11-09 Evelyn D svarar Linnéa J
    Hej Linnéa,
    Tack för att du tog dig tiden och lämnade ett omdöme. Glädjer mig även att du kände dig nöjd med mitt bemötande.
    Lycka till med huset, kommer gärna förbi och tittar framöver!

Malmgatan 4, 566 31 Habo