Alla kategorier Mäklare Jönköping Habo Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Habo

Fastighetsbyrån Habo

Malmgatan 4, 566 31 Habo — Visa karta

Välkommen till Fastighetsbyrån i Habo och Mullsjö!

Du hittar oss precis i Habo centrum och här har vi funnits sedan 2006. Habo är en växande kommun och vi som jobbar här på Fastighetsbyrån tycker det är roligt och spännande att få följa utvecklingen på den expanderande bostadsmarknaden.

Vi tycker också det är väldigt viktigt att du får en personlig kontakt och ett personligt bemötande i din bostadsaffär. Målet är att du ska känna dig omhändertagen och vi lyssnar på dina behov för att kunna erbjuda dig en mäklartjänst som passar just dig och din situation.

Läs vad 127 kunder tycker om Fastighetsbyrån Habo

• Anna H
    Anna H skrev om Mattias Nilsson en del av Fastighetsbyrån Habo
    Bra bemötande. Bra med snabbt avslut som inte drog ut på tiden.
    2017-10-19 Mattias N svarar Anna H
    Hej! Tack för ditt omdöme. Jag hoppas att ni kommer trivas fint i huset.
    Jag finns på mobilen om det skulle dyka upp några frågor nu i efterhand.

Vänlig hälsning Mattias Nilsson
  • Marie-louise G
    Marie-louise G skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Bra bemötande, kompetent och professionell. Trevlig att prata med.
    2017-11-15 Evelyn D svarar Marie-louise G
    Tack för dina värmande ord! Hoppas att ni trivs bra i huset :)
  • Johan H
    Johan H skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Evelyn har levererat mer än vi någonsin kunnat förvänta oss av en mäklare.
    Med glatt humör, stor professionalism och en imponerande kunskap om marknaden har hon fått oss att känna oss trygga hela resan igenom under försäljningen av vår bostad!

J & U
    2017-11-15 Evelyn D svarar Johan H
    Tusen tack för ert fina omdöme, det värmer verkligen! Det har varit riktigt trevligt att arbeta tillsammans med er! Tack för förtroendet och hoppas att vi ses i något mer sammanhang framöver!
  • Linus A
    Linus A skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Mycket duktig mäklaren som alltid gav ett gott och tillmötesgående intryck. Inga problem att kontakta och vid frågor och funderingar var det enkelt att få svar från Evelyn.
    2017-10-06 Evelyn D svarar Linus A
    Tack Linus, vad roligt att höra. Hoppas att ni trivs bra i er nya bostad!
  • Gun-Britt S
    Gun-Britt S skrev om Mattias Nilsson en del av Fastighetsbyrån Habo
    Mattias levde upp till våra förväntningar som mäklare.
    Varit tillmötesgående och skicklig i sin yrkesroll!

Vi kan ge de varmaste rekommendationer!

Gun-Britt Sandström
    2017-10-19 Mattias N svarar Gun-Britt S
    Tusen tack för det fina omdömet!
    Det var trevligt att göra affär med er och kul att se hur nöjda ni blev med bostaden.

• Hans S
    Hans S skrev om Mattias Nilsson en del av Fastighetsbyrån Habo
    Mattias levde upp till våra förväntningar som mäklare.
    Varit tillmötesgående och skicklig i sin yrkesroll!

Vi kan ge de varmaste rekommendationer!

Hans O Sandström
    2017-10-19 Mattias N svarar Hans S
    Tusen tack för det fina omdömet!

• Björn B
    Björn B skrev om Mattias Nilsson en del av Fastighetsbyrån Habo
    Mattias gav ett trevligt bemötande. Han var tydlig i kommunikation och inga problem stöttes på.
    2017-10-19 Mattias N svarar Björn B
    Hej Björn!
    Tack för omdömet, det var trevligt att göra affär med er!
    Ha det toppen,
  • Per A
    Per A skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Engagerad, kunnig, högt kundfokus, pålitlig, ansvarstagande och med tydlig målsättning och kontinuerliga avstämningar. Är verkligen nöjd!
    2017-10-06 Evelyn D svarar Per A
    Tusen tack Per! Hoppas att allt är bra med er! Vi ses när det är dags att deklarera :)
  • Irene F
    Irene F skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Evelyn Daniel var väldigt kunnig och tillmötesgående vi fick svar på allt vi frågade om och hon har ett väldigt trevligt framträdande mot sina kunder, så vi kan verkligen rekommendera Evelyn.
    2017-10-06 Evelyn D svarar Irene F
    Hej Irene! Tusen tack för att du tog dig tiden och lämnade ett omdöme, det värmer verkligen! Hoppas att allt är bra med er. Nu behöver ni definitivt inte klippa häcken eller skotta snö mer ;) Vi hörs!
  • Sara E
    Sara E skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Vi är väldigt nöjda med Evelyn. Hon hade alltid ett väldigt gott bemötande - glad och sprudlande, och gjorde alltid det lilla extra. Hon är kunnig inom sitt område och vi både köpte och sålde med henne som mäklare, och båda gångerna kände vi oss trygga med henne, och hon gjorde allt för att vi skulle vara nöjda.
    2017-10-06 Evelyn D svarar Sara E
    Tusen tusen tack för ditt fina omdöme! Det värmer verkligen att höra att ni var nöjda med mig både när ni köpte och sålde. Jag hoppas att ni trivs bra på den nya orten. Vi hörs längre fram när det är dags att deklarera :)
  • Thomas F
    Thomas F skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Skönt att Bo höll sig i bakgrunden. Kanonbemötande och väl utfört av Evelyn. Har ju varit på ett antal av hennes visningar och hon är alltid lika glad och trevlig.
    2017-10-06 Evelyn D svarar Thomas F
    Haha, det var det roligaste omdömet jag har fått! Tusen tusen tack. Det värmer verkligen! Trevligt att jag till slut fick göra affärer med er :) Hoppas nu att ni kommer trivas riktigt bra. Vi ses!
  • Emma J
    Emma J skrev om Mattias Nilsson en del av Fastighetsbyrån Habo
    Första husköpet för mig, vilket va spännande som bara den! Men jag fick känslan av att Mattias va lite oengagerad. Han kunde inte svara på flera av mina frågor gällande radhuset och BRF föreningen när jag va på visningen och han va inte heller med på överlåtelsen utan då träffade jag en annan mäklare för Mattias va ledig.
    Men allt som allt, helt okey!
    2017-10-19 Mattias N svarar Emma J
    Hej Emma!
    Tråkigt att du upplevde mig som oengagerad, detta är något jag kommer tänka på i fortsättningen. Jag hoppas att du ändå är nöjd med affären och att du kände dig trygg i processen.
    Jag hoppas att du kommer att trivas i din nya bostad!

Ha det fint,

• Marcus L
    Marcus L skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Väldigt kunnig och vi fick alltid ett bra bemötande när vi träffade henne. Hon var väldigt trevlig.
    2017-10-06 Evelyn D svarar Marcus L
    Tack för ditt fina omdöme Marcus! Hoppas att allt är bra med er!
  • Torbjörn U
    Torbjörn U skrev om Mattias Nilsson en del av Fastighetsbyrån Habo
    Mycket proffsigt bemötande med en stor inkännande kunskap som sedan resulterade i just det bemötande som jag efterfrågat.
    2017-10-19 Mattias N svarar Torbjörn U
    Hej Torbjörn!
    Tack för ett fint omdöme, det värmer!
    Det var mycket trevligt och smidigt att göra affär med dig.
    Ha det toppen!
  • Bogöran N
    Bogöran N skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Positiv attityd plus kompetens
    2017-10-06 Evelyn D svarar Bogöran N
    Tack Bogöran! Hoppas att allt är bra med er och att ni trivs i nya huset. Vi hörs längre fram när det är dags att deklarera.
  • Kerstin H
    Kerstin H skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Som köpare till en fastighet anser jag att Evelyn är en mycket kompetent mäklare.
    Hon är lugn, trygg och hjälpsam i sin roll, har en underbar personlighet och ett vänligt bemötande.
    Jag vill varmt rekommendera denna glada positiva tjej.
    2017-09-22 Evelyn D svarar Kerstin H
    Hej Kerstin! Tusen tusen tack för dina fina ord. Det värmer verkligen! Jättetrevligt att göra affärer tillsammans med er! Ha det fint!
  • David L
    David L skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Otroligt trevlig, mycket förtroendeingivande och stor kunskap om objektet. Vi har både köpt och sålt flera bostäder med olika mäklare de senaste åren och Evelyn är helt klart den mäklare vi skulle rekommendera först. Både till köpare och säljare.
    2017-09-04 Evelyn D svarar David L
    Hej David,
    Tusen tusen tack för ditt omdöme. Extra roligt att höra att ni haft kontakt med flera mäklare tidigare och skulle rekommendera mig. Det glädjer mig verkligen! Hoppas att allt är bra med er och att ni trivs i huset!
  • Irene F
    Irene F skrev om Fastighetsbyrån Habo
    Kan verkligen rekommendera Fastighetsbyrån Habo med en sådan kunnig och trevlig mäklare.
  • Hans-göran W
    Hans-göran W skrev om Mattias Nilsson en del av Fastighetsbyrån Habo
    Trevlig och ett fint sätt. Ingav säkerhet och trygghet och kunnighet i sin yrkesutövning. Var lätt att nå under försäljningsperioden. Mattias hörde själv av sig mellan varven på ett positivt sätt.
    Vi uppskattar Mattias för ett trevligt och tilltalande bemötande.
    Vi ger honom högsta betyg.
    2017-08-22 Mattias N svarar Hans-göran W
    Tack så mycket för det fina omdömet Hans-göran!
    Det var väldigt trevligt att jobba med er och jag hoppas ni trivs bra i er nya lägenhet.

• Magnus L
    Magnus L skrev om Mattias Nilsson en del av Fastighetsbyrån Habo
    Mattias gjorde ett strålande jobb vid försäljning av vår villa i Habo. Hans kontaktnät gjorde att fler kom på visning och specialvisningar.
    2017-08-16 Mattias N svarar Magnus L
    Tusen tack Magnus, det värmer!

Det var mycket trevligt att få hjälpa er med försäljningen och jag tackar för förtroendet. Hoppas ni trivs bra i nya lyan och inte saknar Habo allt för mycket!

Vi hörs igen när det är dags för deklarationen, ha det toppen!

• Dan G
    Dan G skrev om Mattias Nilsson en del av Fastighetsbyrån Habo
    Kunnig, professionell, bra kundbemötande.
    2017-08-16 Mattias N svarar Dan G
    Tack för ditt fina omdöme!

Det var jättetrevligt att göra affärer ihop med er och jag hoppas att ni är nöjda och kommer trivas bra i ert nya hus.

Ha det fint!

• Taina L
    Taina L skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Mäklaren var trevlig men jag upplever inte att hon levde upp till mina förväntningar.
    Många fel gjordes, och under kontraktsskrivningen var hon inte mig behjälplig alls.
    2017-08-17 Evelyn D svarar Taina L
    Hej Taina,
    Ledsen och höra att jag inte levde upp till dina förväntningar. I vissa situationer kan det vara svårt att göra både köpare och säljare helt nöjda. Jag vill tacka för din rekommendation och tar med mig det du säger i framtida affärer. Vänlig hälsning Evelyn
  • Malin E
    Malin E skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Evelyn är en fantastisk mäklare. Jag är så nöjd med henne.
    2017-08-17 Evelyn D svarar Malin E
    Tusen tack Malin. Dina ord värmer! Hoppas att du trivs bra i din nya bostad.
  • Malin A
    Malin A skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Mycket trevlig mäklare, kunnig på det hon gör. Pålitlig. Inga konstigheter alls. Rekommenderas varmt!
    2017-08-17 Evelyn D svarar Malin A
    Tusen tack för ditt fina omdöme! Hoppas att allt är bra med dig!
  • Emma P
    Emma P skrev om Mattias Nilsson en del av Fastighetsbyrån Habo
    Dåligt på grund av att vi inte fick någon bopärm utan fick alla papper ihophäftade.
    2017-08-16 Mattias N svarar Emma P
    Hej!

Jag får be om ursäkt för att jag missade bopärmen, jag hoppas att ni är nöjda med affären i övrigt!

Ha en bra dag,

• Ann-sofie G
    Ann-sofie G skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Jag fick ett stort underbart bemötande av Evelin den bästa mäklaren man kan tänka sig. Jag kan rekommendera henne till alla som ska sälja.
    2017-08-17 Evelyn D svarar Ann-sofie G
    Tack för ditt fina omdöme. Dina ord värmer! Hoppas att allt är bra med dig och att du trivs bra i din nya bostad!
  • Gun-Britt S
    Gun-Britt S skrev om Fastighetsbyrån Habo
    Smidig fastighetsbyrå att samarbeta med. Korta beslutsvägar , bra kontakt mellan mäklare/säljare.
    Kan varmt rekommenderas!!
  • Anders Ö
    Anders Ö skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Förtroendeingivande och kunnig, bra stöd i säljprocessen.
    2017-06-14 Evelyn D svarar Anders Ö
    Hej Anders! Tack för ditt omdöme! Hoppas att allt är bra med dig. //Evelyn
  • Fredrik J
    Fredrik J skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Jag har fullt förtroende för Evelyn även om det blev ett litet missförstånd. Jag missar också i mitt jobb ibland och måste ta ansvar för det. Jag tycker att Evelyn ville ta sitt ansvar i frågan men överårdnad i Fastighetsbyrån lade all skuld på mig som kund. Därför får Evelyn en 4a medan Fastighetsbyrån får en 2a.
    2017-06-14 Evelyn D svarar Fredrik J
    Hej Fredrik! Tack för ditt fina omdöme. Tråkigt att det blev ett litet missförstånd, men jag hoppas att du känner dig nöjd i det stora hela. Vi ses snart igen! //Evelyn
  • Kristian J
    Kristian J skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Bra info, kunskap, bemötande etc
    2017-06-14 Evelyn D svarar Kristian J
    Hej Kristian! Tack för ditt omdöme! Hoppas att ni trivs bra :) //Evelyn
  • Adam K
    Adam K skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Trevlig glad och ett leende på läpparna. Kunnig i vad hon gör.
    2017-06-14 Evelyn D svarar Adam K
    Hej! Tack för ditt omdöme! Hoppas att allt är bra med er och att ni trivs i huset. Ha en fin sommar!
  • Torbjörn K
    Torbjörn K skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Vi som köpare har varit jättenöjda, hon är lättsam och väldig trygg att ha med att göra.
    2017-08-17 Evelyn D svarar Torbjörn K
    Tack för ditt fina omdöme. Hoppas att allt är bra med er :)
  • Tim V
    Tim V skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Mycket trevlig och hjälpsam och rakt på sak. Mycket positiv tjej.
    2017-08-17 Evelyn D svarar Tim V
    Tack för ditt omdöme. Känns bra att jag uppfattas som hjälpsam och rak :) Hoppas att ni har haft en fin sommar!
    Tim V gillar detta
  • Said G
    Said G skrev om Mattias Nilsson en del av Fastighetsbyrån Habo
    Hjälpsam lugn kan sitt jobb jag skulle anlita honom igen
    2017-04-27 Mattias N svarar Said G
    Tack för omdömet och förtroendet Said!
    Vi ses och hörs.
  • Isabelle V
    Isabelle V skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Vi är jätte nöjda med Evelyn!!
    2017-08-17 Evelyn D svarar Isabelle V
    Vad roligt att höra! Hoppas att allt är bra med er och att ni trivs i nya huset :)
  • Staffan W
    Staffan W skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Nöjd och belåten. Återkommer gärna hit.
    2017-01-11 Evelyn D svarar Staffan W
    Hej Staffan,
    Tack för ditt omdöme! Hoppas att allt är bra med er och att ni trivs i huset!
  • Angelica L
    Angelica L skrev om Mattias Nilsson en del av Fastighetsbyrån Habo
    Inga problem, smidig affär med mäklaren som bra hjälp!
    2017-01-09 Mattias N svarar Angelica L
    Hej Angelica!

Tack så mycket för din rekommendation, hoppas att du kommer trivas jättebra i din nya lägenhet!

Jag finns ett telefonsamtal bort om det skulle vara något,

Ha det toppen!

• Sasha K
    Sasha K skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Evelyn får toppbetyg av mig!
    Fantastisk människa och mäklare.
    Evelyn bidrog till att vi äntligen fick vår bostadsrätt.
    Tack Evelyn!

/Sasha
    2017-01-05 Evelyn D svarar Sasha K
    Hej Sasha!
    Vad glad jag blir för din fina rekommendation, tusen tack! Jag hoppas att ni kommer trivas riktigt bra i nya bostaden :)
  • Helena W
    Helena W skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Proffsig, trevlig, omtänksam, glad
    2017-01-05 Evelyn D svarar Helena W
    Hej Helena!
    Tusen tack för din rekommendation. Vi ses snart igen för att göra klart deklarationen :)
  • Ann-charlotte H
    Ann-charlotte H skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Trevlig, ärlig, personlig! Vi känner oss trygga med köpet tack vare henne,
    2016-10-31 Evelyn D svarar Ann-charlotte H
    Hej, tusen tack för ditt omdöme. Jag hoppas att allt är gått bra med flytta. Hälsa så gott! Med vänlig hälsning Evelyn
  • Sabina K
    Sabina K skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Vi är väldigt nöjda med husköpet via Fastighetsbyrån och mäklaren Evelyn. Vi har fått snabba svar vid frågor och funderingar. Tycker att affären gick smidigt trots att en del problem dök upp under affärens gång. Kommer att kontakta fastighetsbyrån vid en eventuell försäljning.
    2016-10-31 Evelyn D svarar Sabina K
    Hej Sabina,
    Vad glad jag blir att ni känner er nöjda. Jag hoppas att ni har kommit iordning i huset nu och att ni trivs. Ha det gott så ses vi säkert framöver! :)
  • Pernilla E
    Pernilla E skrev om Mattias Nilsson en del av Fastighetsbyrån Habo
    Bra. Väl genomfört arbete. Kom ngt. Sent inför första visningen men det gick ju bra ändå.
    2016-11-04 Mattias N svarar Pernilla E
    Hej!

Tack så mycket för ert omdöme! Det var jättetrevligt att hjälpa er med försäljningen.
    Hoppas ni kommer trivas bra i ert nya hem och glöm inte bort att jag gärna hjälper er med deklarationen nästa år.

Har ni några funderingar så är det bara att ringa, alltid välkomna!

Ha det så bra!

• Olav K
    Olav K skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Personligt. Engagerat. Proffsigt.
    2016-10-31 Evelyn D svarar Olav K
    Hej Olav,
    Tusen tack för ditt fina omdöme, det värmer! Ha det gott!
  • Ole D
    Ole D skrev om Mattias Nilsson en del av Fastighetsbyrån Habo
    jeg tycker myckrt bra om Mattias
    2016-11-04 Mattias N svarar Ole D
    Hej Ole!

Tack så mycket för de fina orden, det värmer gott här i vinterkylan.
    Ni är alltid välkomna att ringa om ni har några frågor!

Ta hand om er och hälsa till Gitte från mig!

• Mona N
    Mona N skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Vi har både köpt och sålt fritidshus av Evelyn som mäklare. Hon är trevlig, Duktig, påläst och ger bra information. Dessutom är hon alltid glad och positiv.
    2016-10-31 Evelyn D svarar Mona N
    Hej Mona,
    Tusen tack för ditt fina omdöme. Det värmer! Hoppas att allt är bra med er! Kram
  • Mats N
    Mats N skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Vi har både köpt och sålt hus med henne som mäklare, och vi är lika nöjd bägge gångerna. Alltid GLAD och Trevlig. Är påläst,och ger mycket BRA INFORMATION.
    2016-10-31 Evelyn D svarar Mats N
    Hej Mats,
    Tusen tack för ditt fina odömde. Det glädjer mig att jag alltid uppfattas som glad och trevlig, men det är ömsesidigt kan jag säga :) Ta hand om er!
  • Lisa K
    Lisa K skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Evelyn är kunnig, lyssnande, förstående och uppmuntrande. Hon är omtänksam om såväl säljare som köpare och sköter hela processen på ett rättvist och mycket professionellt sätt. Evelyn löser problem som uppstår längs vägen utan att ens sucka. Dessutom verkar Evelyn kunna vara på ett bra humör hela tiden och gör att människor runt henne känner sig bekväma och sedda. En utmärkt mäklare som jag verkligen rekommenderar, särskilt till säljare som är lite oroligt lagda inför husförsäljningen och allt runt omkring (som jag).
    2016-10-31 Evelyn D svarar Lisa K
    Hej Lisa,
    Tusen tack för ditt fina omdöme! Dina ord går rakt in i hjärtat :)
    Vi ses lite längre fram när det är dags att deklarera. Hälsa så gott till Andreas!
  • Lena R
    Lena R skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Evelyn är den bästa mäklare jag haft kontakt med. Trevligt bemötande, lugn, kunnig, hjälpsam, visar aldrig att hon är stressad utan tar sig alltid tid, gör ett mycket bra arbete både mot säljare och köpare. Mycket god lyssnare.
    2016-10-31 Evelyn D svarar Lena R
    Hej Lena,
    Vad glad jag blir av att höra att jag är den bästa mäklaren som ni haft kontakt med. Tusen tusen tack!
    Ta hand om er!
  • Joakim W
    Joakim W skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Mycket trevligt och hjälpsam gjorde allt för att försäljningen skulle gå smidigt.
    2016-10-26 Evelyn D svarar Joakim W
    Hej, tack för ditt omdöme! Hoppas att allt är bra med er och att ni trivs på "nya" orten :)
  • Gun S
    Gun S skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Hon lämnade inte besked om skalenlig ritning utan hänvisade till andra som hänvisade tillbaka till mäklaren. Det var svårt att få kontakt och stämma träff för godkännande av flyttstäd, ekonomisk uppgörelse etc.
    Vi blev erbjudna tider enbart utifrån vad som passade henne, ingen hänsyn till våra möjligheter att komma ifrån jobb och restider.

Gällande era betygsgrader, de är alldeles för stort hopp mellan 2 och 3.
    Betyget blir ca 2,5.
    2016-06-29 Evelyn D svarar Gun S
    Hej,
    Jag beklagar att du inte känner dig helt nöjd i samband med köpet, men jag hade tyvärr ingen skalenlig ritning utan erbjöd att vi kunde mäta lägenheten på plats under visningen. Med tanke på att det inte var intressant för er så hänvisade jag er till kommunen.

Generellt sett brukar jag som mäklare inte vara med för att godkänna städningen då det är mellan dig och säljaren, men med tanke på att säljaren inte hade någon möjlighet att visa så gjorde jag mitt bästa och öppnade upp.

Tråkigt och höra att du upplever att jag är svår att boka tid med, men i samband med ett köp och en försäljning så måste det passa för flera parter. Jag kan tyvärr inte bara utgå från ditt önskemål utan måste även ta hänsyn till både säljaren och banken.

Trots omständigheterna hoppas jag att du har kommit iordning och trivs i lägenheten!
    Med vänlig hälsning
    Evelyn Daniel