Fastighetsbyrån Habo

Malmgatan 4, 566 31 Habo — Visa karta

Välkommen till Fastighetsbyrån i Habo och Mullsjö!

Du hittar oss precis i Habo centrum och här har vi funnits sedan 2006. Habo är en växande kommun och vi som jobbar här på Fastighetsbyrån tycker det är roligt och spännande att få följa utvecklingen på den expanderande bostadsmarknaden.

Vi tycker också det är väldigt viktigt att du får en personlig kontakt och ett personligt bemötande i din bostadsaffär. Målet är att du ska känna dig omhändertagen och vi lyssnar på dina behov för att kunna erbjuda dig en mäklartjänst som passar just dig och din situation.

Läs vad 241 kunder tycker om Fastighetsbyrån Habo

• 2020-01-17

Fredrik N skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Jag sålde en villa och mäklaren skötte denna affär väldigt bra för det gick väldigt fort, hon var väldigt kunnig och proffsig, hon tog hand om mig som klient på väldigt trevligt sätt jag kände mig lugn hela tiden då hon förklarade varje steg lugnt och sakligt. Läs mer
  • 2019-12-25

Berit H skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Hej!
    Jag har sålt min Bostadsrätt,med hjälp av Evelyn.
    Träffade henne redan förra sommaren,då hon gjorde en värdering på min bostad.
    Redan då visste jag,att när jag ska sälja,så är det Evelyn o ingen annan som gäller...
    Hennes varma,mjuka personlighet föll jag genast för! Samtidigt så oerhört kunnig,med en känsla för mig o min bostad,som gjorde att jag kände mig trygg o avslappnad.
    Hon har funnits där när jag haft frågor o hon har haft en tät kontakt med mig,både innan,under o efter budgivningen.
    Är så tacksam över att jag träffade just henne o det var tack vare att grannar sålde o var så nöjda med henne. De rekommenderade henne o jag gör detsamma till den jag känner
    . Tack Evelyn för allt du gjort för att jag skulle känna mig trygg,nöjd o belåten i min affär!!
    Du är så fantastisk i din roll som mäklare o medmänniska!!! Läs mer
    2020-01-08 Evelyn D svarar Berit H
    Tusen tusen tack för dina fina ord Berit, det värmer! Jag är glad för att jag fick hjälpa till med försäljningen av din bostad. Hoppas verkligen att du kommer att trivas i din nya bostad! Vi hörs och ses framöver. Ta hand om dig!
  • Magnus J

2019-12-21

Magnus J skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Köpte en bostadsrätt

Evelyn uppträdde rakt igenom hela processen Trevligt, tydligt och korrekt! Läs mer
    2020-01-09 Evelyn D svarar Magnus J
    Tack för att du tog dig tiden och lämnade ett omdöme och tack för ett fint samarbete. Jag hoppas att du trivs bra i lägenheten och att du fick en fin julhelg! Ha det fint!
  • 2019-12-11

Johan C skrev om Mattias Nilsson en del av Fastighetsbyrån Habo
    Köpte en bostadsrätt i ett parhus/radhus.
    Stötte inte på några problem med Mattias under resan. Tydlig information om vad som gällde och vad som skulle hända. Hade inga problem att komma få kontakt vid behov och budgivningen gick smidigt. Läs mer
    2019-12-18 Mattias N svarar Johan C
    Tack så mycket för omdömet och för feedbacken, det är jättekul att höra.
    Hoppas ni kommer trivas jättebra i Habo, det är jag övertygad om!

Ta hand om er,
  • 2019-12-09

Sara E skrev om Mattias Nilsson en del av Fastighetsbyrån Habo
    Jag och min sambo köpte radhus i Habo. Mattias var en mycket trevlig och bra mäklare. Svarade snabbt och återkopplade snabbt. Vi hade inga problem som helst under tiden med Mattias! Läs mer
    2019-12-18 Mattias N svarar Sara E
    Tack så mycket för omdömet. Kul att ni är nöjda med allt.
    Hoppas ni kommer att trivas i bostaden. Skulle det dyka upp några frågor nu i efterhand är ni alltid välkomna att kontakta mig.
  • 2019-12-09

David L skrev om Fastighetsbyrån Habo
    Har nu både köpt och sålt hus där Evelyn varit till stor hjälp. Även Mattias hjälpte till under denna försäljningen vilket visade fördelen av att välja ett kontor med flera riktigt duktiga mäklare👍 Läs mer

Linda Yvonne B skrev om Mattias Nilsson en del av Fastighetsbyrån Habo
    Jag har sålt en äldre villa. Jag tycker Mattias var väldigt bemötande och lätt att ha att göra med. Förklarade allt på ett bra sätt som man förstår.
    Jag hade hoppats på att det skulle gå smidigt allt och bli sålt fort och så blev det ju också. Tycker absolut han levde upp till mina förväntningar.
    Jag är bara nöjd, absolut inget att klaga på 🤗 Läs mer
    2019-12-18 Mattias N svarar Linda Yvonne B
    Hej Linda!
    Tack så mycket för ditt fina omdöme. Jätteskönt att det gick så smidigt och bra i affären och med väldigt lyckliga köpare.
    Ha det så gott så hörs vi när det är dags för deklarationen.

John Y skrev om Mattias Nilsson en del av Fastighetsbyrån Habo
    Väldigt opersonligt och oinspirerat. Säkert inte många års erfarenhet. Snäll grabb! Men inget som vi skulle använda oss av vid en försäljning. Affären gick fint och rent praktiskt va de inga konstigheter. Läs mer
    2019-12-18 Mattias N svarar John Y
    Hej John!
    Skönt att allt gick smidigt och utan problem. Tråkigt att ni fick den uppfattningen av mig personligen, tar med mig detta och jobbar vidare med det.

Emma J skrev om Mattias Nilsson en del av Fastighetsbyrån Habo
    Vi köpte en villa med hjälp av Mattias och vi är så nöjda!

Han är fantastiskt trevlig, hjälpsam och kunnig. Jag är glad att vi fick Mattias som mäklare :) Läs mer
    2019-12-18 Mattias N svarar Emma J
    Tack så mycket för omdömet Emma!
    Hoppas och tror att ni kommer trivas superbra i nya bostaden.
  • Jakob V

2019-11-26

Jakob V skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Jag och min fru har köpt en villa med genomgående mående och fint område och Evelyn har hjälpt till jättebra med frågeställningar och kommunikation .
    Jätteduktig och kompetent på det hon gör!
    Vill att affären skall bli så bra som möjligt för både säljare och köpare.
    Ett toppbetyg från våran sida! Läs mer
    2019-11-27 Evelyn D svarar Jakob V
    Hej Jakob,
    Tusen tack för ditt fina omdöme och ett bra samarbete genom hela affären. Hoppas att ni kommer att trivas i nya huset :)
  • 2019-11-26

Ingvar B skrev om Mattias Nilsson en del av Fastighetsbyrån Habo
    Mattias har gjort ett Jätte-arbete vid försäljningen av vår villa.

Trevligt och proffsigt bemötande, ett väl avvägt utgångspris med
    påföljande budgivning och ett snabbt avslut. Bra gjort!
    Vi ger Mattias våra varmaste rekommendationer.

Ingvar o Birgitta Blom Läs mer
    2019-11-27 Mattias N svarar Ingvar B
    Stort tack för ert fina omdöme. Hoppas ni har börjat vänja er vid tanken att lämna huset efter så många år och att att ni kommer trivas bra i lägenheten sedan.
    Glöm inte att jag gärna hjälper er med skattedeklarationen nästa år.
  • 2019-11-25

Carl E skrev om Mattias Nilsson en del av Fastighetsbyrån Habo
    En väldigt duktig mäklare med genomtänkt strategi och som ställer de rätta frågorna. Kan marknaden där han säljer. Jag rekommenderar verkligen Mattias som mäklare för den som går i säljtankar. Läs mer
    2019-11-27 Mattias N svarar Carl E
    Stort tack för ditt omdöme Calle!
    Mycket trevlig och smidig affär med både nöjda säljare och köpare är ju alltid roligt.
    Ha det så gott så hörs och ses vi.
  • 2019-11-14

Veronica Lisbeth Carola G skrev om Mattias Nilsson en del av Fastighetsbyrån Habo
    Ett snabbt beslut att sälja huset och detta skötte Mattias proffsigt! Väldigt trevlig och höll kontakt med oss och hjälpte oss så vår försäljning och köp av bostadsrätt klaffade perfekt! Tänk att vi både kunde sälja och köpa samma dag! Läs mer
    2019-11-19 Mattias N svarar Veronica Lisbeth Carola G
    Tack för omdömet!
    Jättekul att det löste sig så bra för både er och köparna. Hoppas ni kommer trivas bra i er nya lägenhet.
    Glöm inte att jag hjälper till med skattedeklarationen nästa år.
  • 2019-10-30

Leif Christer Ingemar S skrev om Mattias Nilsson en del av Fastighetsbyrån Habo
    Bästa tänkbara bemötande och proffsigt skött Läs mer
    2019-11-14 Mattias N svarar Leif Christer Ingemar S
    Tack så mycket för omdömet och för en trevlig och smidig affär!
    Vi ses på tillträdet, sedan hjälper jag ju även till med skattedeklarationen.
    Ha en bra dag,
  • 2019-10-30

Claes Arthur H skrev om Mattias Nilsson en del av Fastighetsbyrån Habo
    Sålt en tomt
    Mycket bra bemötande
    Mycket små förväntningar som byttes till en mycket trevlig upplevelse Läs mer
    2019-11-14 Mattias N svarar Claes Arthur H
    Tack för omdömet Claes!
    En tomt kvar att sälja och jag kämpar på för fullt.
    Vi hörs,
  • 2019-10-27

Linda Birgitta A skrev om Mattias Nilsson en del av Fastighetsbyrån Habo
    Mattias sålde min villa på åkerliden i Mullsjö. Han har varit lätt att få tag i när jag haft några frågor. Mycket trevligt bemötande. Läs mer
    2019-10-28 Mattias N svarar Linda Birgitta A
    Tack för omdömet och för en trevlig försäljning Linda!
    Löste ju sig jättebra och känns som att köparna kommer ta väl hand om ditt hus och trivas bra.

Vi hörs och ses framöver.
  • 2019-10-23

Gunnar J skrev om Mattias Nilsson en del av Fastighetsbyrån Habo
    Har sålt en insatslägenhet. Budgivningen skenade iväg långt över tänkt nivå. Har hela tiden blivit informerad på ett proffsigt sätt. Detta gäller hela affären. Om jag skulle sälja även nästa ställe, skulle jag gärna använda mig av samma mäklare. Det har varit världsklass på agerandet från Mattias. Läs mer
    2019-10-28 Mattias N svarar Gunnar J
    Hej Gunnar!
    Stort tack för ditt fina omdöme, jättekul med försäljningar där både säljare och köpare är mycket nöjda.

Vi ses och hörs framöver, glöm inte att jag gärna hjälper dig med skattedeklarationen nästa år också.
  • 2019-10-17

Evert O skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Engagerad i sitt uppdrag,och alltid på gott humör. Läs mer
    2019-10-18 Evelyn D svarar Evert O
    Tack för ditt omdöme och ett bra samarbete i samband med försäljningen. Det har varit ett nöje!
  • 2019-10-08

Stefan B skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Har köpt bostad i habo&sålt bostad i Furusjö
    Evelyn Daniel är en mycket trevlig och kunnig mäklare precis som jag förväntat mig Läs mer
    2019-10-11 Evelyn D svarar Stefan B
    Hej Stefan,
    Tack för både ditt omdöme och för att jag fick förtroendet att hjälpa till med er försäljning - det har varit ett nöje!
  • Ingrid H

2019-10-05

Ingrid H skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Evelyn är en kompetent mäklare och har ett mjukt och trevligt bemötande. Genom hela processen var hon tillgänglig och kändes verkligen engagerad. Vi fick ärliga och realistiska svar på våra frågor och funderingar så att förväntningarna blev fullt uppfyllda, vilket vi uppskattar allra mest. Kan utan tvekan säga att vi är supernöjda med vår husförsäljning!
    Vi rekommenderar henne varmt! Läs mer
    2019-10-06 Evelyn D svarar Ingrid H
    Hej Ingrid,
    Tusen tack för ditt fina omdöme! Vill också tacka för förtroendet vid val av mäklare. Har varit ett nöje att samarbeta med er!
  • 2019-10-02

Linnea S skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Vi har köpt en villa i Habo.
    Stina Lottas gata 19 på Bränninge.

På visningarna och även mötena efteråt, har Evelyn varit mycket proffsig utan att vara den "typiska" mäklaren.
    Inte för sälj-ig eller för på-ig utan personlig och serviceinriktad, inte riktigt det som man har blivit mött av tidigare i liknande sammanhang.
    Hennes trevliga och positiva sätt har gjort hela köpupplevelsen fantastiskt kul!

Vi kan inte hitta något att anmärka på. Vi skulle rekommendera henne alla dagar i veckan! Läs mer
    2019-10-03 Evelyn D svarar Linnea S
    Tusen tack Linnea, dina ord värmer otroligt mycket!
    Stort grattis till ert köp. Hoppas att ni börjar komma iordning och att ni kommer trivas riktigt bra.
    Välkomna till Habo!
  • 2019-09-30

Ulla J skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Sålt villa.
    Professionellt och tryggt. Stort engagemang. Lyhörd och ärlig rådgivning. Kan varmt rekommendera Evelyn. Läs mer
    2019-09-30 Evelyn D svarar Ulla J
    Tack Ulla, för att du tod dig tiden och lämnade ett omdöme samt att jag fick förtroendet att hjälpa till med försäljningen. Vi ses framöver :)
  • 2019-09-18

Madeleine S skrev om Mattias Nilsson en del av Fastighetsbyrån Habo
    Sålt bostadsrätt. Är mycket nöjd. Har kunnat känna mig trygg under hela resans gång. Enkel och smidig kontakt. Läs mer
    2019-09-19 Mattias N svarar Madeleine S
    Tack så mycket för ditt omdöme Madde!
    Det blev ju en smidig och trevlig affär, vi hörs framöver.

• 2019-09-18

Jimmie A skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Sålt villa.
    Mycket trevlig. Funkade jättebra att bolla idéer med och vi fick bra rådgivning. Läs mer
    2019-09-19 Evelyn D svarar Jimmie A
    Tack för att du tog dig tiden och lämnade ett omdöme :) Ha det fint så ses vi framåt!
  • 2019-09-05

Rolf A skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Här sålt vårat hus som vi har haft i 40 år. Evelyn hade vi kontakt för 5 år sedan. Nu var det dags och Evelyn var mycket proffsig och visste vad vi skulle göra för att få det mesta för huset.Jag rekommenderar henne i fortsättningen. Läs mer
    2019-09-09 Evelyn D svarar Rolf A
    Tack för att jag fick förtroendet att hjälpa till med försäljningen av er bostad. Vad glad jag blir för att ni känner er nöjda med mitt arbete, framförallt när vi haft kontakt i så många år. Lycka till med flytten nu så ses vi framöver :)
  • 2019-08-29

Anna C skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Sålt en villa i Habo. Gott och klokt bemötande av Evelyn, hon levde upp till alla förväntningar och lite till. Läs mer
    2019-08-29 Evelyn D svarar Anna C
    Hej Anna,
    Tack för ditt omdöme. Glädjande att jag uppnådde dina förväntningar :)
    Vi ses längre fram!
  • 2019-08-28

Alf Lennart B skrev om Mattias Nilsson en del av Fastighetsbyrån Habo
    Sommarstuga
    Bra
    Att sälja stugan Ja
    Han skötte det bra Läs mer
  • 2019-08-27

Marie T skrev om Mattias Nilsson en del av Fastighetsbyrån Habo
    Han hjälpte mig med att sälja bostadsrätten och fixade pappersarbetet. Han gjorde jätte bra jobb.Jag fick Förtroende för honom Läs mer
    2019-08-28 Mattias N svarar Marie T
    Tack för ditt omdöme Marie!
    Hoppas ni är nöjda med allt. Glöm inte att jag gärna hjälper er med skattedeklarationen nästa år.
    Ha det fint,
  • 2019-08-24

Bengt S skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Sålt mitt hus, Evelyn skötte allt mycket profesionellt! Läs mer
    2019-08-26 Evelyn D svarar Bengt S
    Hej Bengt,
    Tusen tack för att du tog dig tiden och lämnade ett omdöme! Vi ses längre fram.
  • 2019-08-12

Marcela P skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Evelyn har sålt en villa till oss i Habo! Super trevligt bemötande både med sms, samtal och personligt. Evelyn är jätte bra på alla möjliga sätt, rekommenderas stark till alla! Läs mer
    2019-08-12 Evelyn D svarar Marcela P
    Hej Marcela,
    Tusen tack för ditt fina omdöme. Hoppas att allt är bra med dig och att du haft en skön sommar! Ha det fint!
  • 2019-07-23

Stig J skrev om Mattias Nilsson en del av Fastighetsbyrån Habo
    Sålt en 2 familjsvilla allt gick bra tycker jag så ja e nöjd Läs mer
    2019-08-28 Mattias N svarar Stig J
    Tack för förtroendet och samarbetet Stickan!
    Ha en skön pension nu och njut av Spanien!

• 2019-07-22

Cecilia A skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Vänlig, pålitlig och proffsig! Läs mer
    2019-08-12 Evelyn D svarar Cecilia A
    Hej Cecilia,
    Tack för att du tog dig tiden och lämnade ett omdöme! Hoppas att du haft en skön sommar!
  • 2019-07-07

Niclas R skrev om Mattias Nilsson en del av Fastighetsbyrån Habo
    Sålt en bostadsrätt .Fick en köpare rätt snabbt genom mattias .Bra bemötande.Allt flöt på bra👍🏻 Läs mer
    2019-07-10 Mattias N svarar Niclas R
    Tack för ditt omdöme Niclas!
    Hoppas du är nöjd med försäljningen och att du får en riktigt härlig sommar.

• 2019-07-06

Stina T skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Evelyn har hjälpt oss sälja vår villa i Habo.
    Vi är oerhört nöjda med Evelyns proffessionalitet, tydlighet, skicklighet och hennes fina bemötande mot oss.
    Vi vill varmt rekommendera Evelyn henna kunnighet skapar trygghet och resultatet blir mycket bra. Läs mer
    2019-07-08 Evelyn D svarar Stina T
    Tack Stina, dina ord värmer!
    Tack för förtroendet att jag fick hjälpa till vid försäljningen av er villa.
    Ha en riktigt skön sommar!
  • 2019-07-05

Lisa V skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Tack vare Evelyn tog det två dagar från att vi äntligen hittade rätt hus för oss tills vi skrivit papper.

Vi är så tacksamma för all hjälp av Evelyn och hur hon är engagerad i sina försäljningar. På alla de visningar vi träffat henne har hon alltid varit väldigt påläst och precis lagom "på".

Supermäklare helt enkelt! :) Vi rekommenderar henne varmt. Läs mer
    2019-07-05 Evelyn D svarar Lisa V
    Hej Lisa,
    Tack för ditt fina omdöme, det värmer verkligen! Synd att jag inte kan vara med på tillträdet, men vi hörs/ses säkert längre fram. Njut av villalivet och ha en skön sommar!
  • Elin R

2019-07-04

Elin R skrev om Mattias Nilsson en del av Fastighetsbyrån Habo
    Vi var köpare för ett Radhus och dessutom första-gångare. Mattias är otroligt trevlig, förklarar allt krångel så lättförståeligt och simpelt, gör det lilla extra utan tvekan och behåller alltid lugnet. Inga lovord över något som inte finns, ingen attityd vid alla våra dumma frågor utan en genomtrevlig och superproffsig mäklare som mötte alla våra förväntningar. Om vi någon gång säljer vårt underbara hus, då komme rvi anlita Mattias. Läs mer
    2019-07-10 Mattias N svarar Elin R
    Hej Elin!
    Stort tack för ert fina omdöme, jättekul att höra att ni är nöjda och extra kul att ni var nöjda med mitt bemötande. De flesta utav våra köpare är förstagångsköpare precis som ni, inga frågor är dumma och kommer ni på några frågor nu i efterhand så är det bara att ringa!

Ha en härlig sommar!

• 2019-07-03

Paulina O skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Vi har köpt hus i Habo, och är mycket nöjda med den hjälp vi fått av mäklaren. Läs mer
    2019-07-04 Evelyn D svarar Paulina O
    Hej,
    Tack för ditt omdöme! Hoppas verkligen att ni kommer att trivas i huset. Ha en fin sommar!
  • 2019-07-01

Paulina S skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Köpt villa. Hade tidigare erfarenhet av otydlighet från mäklarens håll, särskilt under budgivningen. Upplevde att Evelyn var mycket tydlig och rak i sin kommunikation, vi fick bra och kontinuerlig information om vad som väntar och hur allt går till. Tacksamt för oss förstagångs-köpare! Helt enkelt en härlig upplevelse att köpa hus med Evelyn som mäklare! Läs mer
    2019-07-02 Evelyn D svarar Paulina S
    Hej Paulina,
    Vad glad jag blir. Alltid roligt att höra att ni fick en positiv upplevelse i samband med husköpet. Det är en stor affär och viktigt att man känner sig trygg! Hoppas nu att ni kommer trivas. Njut av villalivet och framförallt trädgården nu under sommaren!
  • 2019-06-26

Eeva Liisa K skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Sålt hus. Trevligt bemötande lättsam kunnig. ☺️ Allt blev bra 😁 👍 Läs mer
    2019-06-27 Evelyn D svarar Eeva Liisa K
    Tack för ditt omdöme! Glad att jag kunde hjälpa till i samband med försäljningen. Ha en skön sommar!
  • 2019-06-24

Lena S skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Jag har sålt bostad och blev bra och proffsigt bemött av mäklaren under hela processen. Snabbt och smidigt att kommunicera via mejl och sms då man kan ta hand om det när man får en lucka i sin vardag. Ibland var det även samtal vilket såklart är smidigare då man skall berätta eller diskutera frågor.
    Då försäljningen tog ett tag var det även smidigt att ibland kunna lämna nyckel på kontor i stan, dvs närmre jobb än bostaden. Läs mer
    2019-06-25 Evelyn D svarar Lena S
    Hej Lena,
    Tack för ditt dina omdöme! Har varit smidigt att arbeta tillsammans med er med. Även om det tog något längre tid så kändes det som att slutresultatet blev väldigt bra :)
    Ha en skön sommar!
  • 2019-06-07

Britt-Mari P skrev om Mattias Nilsson en del av Fastighetsbyrån Habo
    Jag har sålt 2 hus i Mullsjö och Mattias har varit ett stort stöd och varit tillgänglig .
    Jag skulle gärna anlita Mattias igen. Läs mer
    2019-06-12 Mattias N svarar Britt-Mari P
    Tack Mippe för ditt omdöme!
    Tveka inte att höra av dig igen om jag kan hjälpa till med något, (vi hörs i Januari ang skattedeklarationen).
    Ha det toppen.
  • 2019-06-03

André S skrev om Mattias Nilsson en del av Fastighetsbyrån Habo
    Kanon kille! Bra bemötande och gjorde bättre jobb än förväntat, skaffade sig snabbt bra kunskap om huset och satte igång direkt. Läs mer
    2019-06-07 Mattias N svarar André S
    Tack snälla för omdömet! Alltid trevligt att göra affärer med er. Hoppas att ni inte kommer sakna huset för mycket :)

Ha det toppen och ring om det är något!
  • 2019-05-24

Ewelina S skrev om Mattias Nilsson en del av Fastighetsbyrån Habo
    Vi har sålt en villa, vi får alltid ett fantastiskt bemötande av Mattias och försäljningen gick över förväntan. Vi fick mer än vad vi trodde och vi slapp dessutom allt vad det innebär med allmänna visningar.
    Alltid trevligt att anlita fastighetsbyrån i Habo! Läs mer
    2019-06-07 Mattias N svarar Ewelina S
    Tack Ewelina! Det har varit supertrevligt att jobba ihop med er och ni har gjort det roligare för mig att gå till jobbet.
    Tack för allt och ta hand om er.
  • Elin J

2019-05-20

Elin J skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Bra bemötande och kunnig mäklare! Läs mer
    2019-05-22 Evelyn D svarar Elin J
    Tusen tack! Hoppas verkligen att ni kommer trivas och att flytten går bra. Ha det fint!
  • 2019-05-20

Helen N skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Vi har köpt ett hus i Mullsjö som vi ska ha som fritidshus av Evelyn.
    Evelyn är otroligt engagerad och proffsig. Återkommer snabbt vid frågor och bryr sig verkligen om att man ska känna sig nöjd.

Evelyn får absolut högsta betyg av oss och vi skulle gärna anlita Evelyn om det behovet skulle uppstå. Läs mer
    2019-05-20 Evelyn D svarar Helen N
    Hej Helen,
    Tack för ditt fina omdöme, det värmer verkligen! Hoppas att renoveringen går bra och att ni kommer att trivas i Mullsjö. Hoppas att vi ses framöver!
  • Gustav E

2019-05-17

Gustav E skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Bra bemötande. Kunnig. Informativ Läs mer
    2019-05-20 Evelyn D svarar Gustav E
    Tack Gustav! Hoppas att ni kommer trivas i huset hela familjen. Lycka till med allt :)
  • 2019-05-17

Marie H skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Sålt villa. Trevlig och har ett bra bemötande. Kunnig. Höll oss som säljare välinformerade. Uppfyllde förväntningarna på mäklaren. Evelyn kan verkligen rekommenderas. Läs mer
    2019-05-20 Evelyn D svarar Marie H
    Tack Marie, och tack för förtroendet!
    Ha en fin vår och sommar. Lycka till med flytten!
  • 2019-05-17

Peter H skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Det var en proffsig försäljning. Allt från första kontakt till sista. Visningarna gjordes med stor inlevelse och vi blev nöjda med resultatet. Läs mer
    2019-05-17 Evelyn D svarar Peter H
    Tack för ditt fina omdöme. Ett bra samarbete leder till en bra affär. Ha en fin vår så ses vi!
  • 2019-05-16

Hanna I skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Vi fick ett mycket trevligt, kompetent och förtroendeingivande bemötande när vi sålde vår villa. Evelyn gjorde ett mycket bra jobb. Läs mer
    2019-05-17 Evelyn D svarar Hanna I
    Tack för förtroendet och ditt omdöme. Ha en fin vår!
  • 2019-05-16

Hans-Henrik E skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Sålde en villa och är mycket nöjd. Fantastiskt bra bemötande, tydlig och ärlig. Även bra tillgänglighet och överlag lätt att samarbeta med. Läs mer
    2019-05-16 Evelyn D svarar Hans-Henrik E
    Tack Hans! Tack för ditt omdöme och för att jag fick förtroendet att sälja fastigheten. Vi ses när det närmar sig tillträdet.

Malmgatan 4, 566 31 Habo