Alla kategorier Mäklare Jönköping Habo Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Habo

Fastighetsbyrån Habo

Malmgatan 4, 566 31 Habo — Visa karta

Välkommen till Fastighetsbyrån i Habo och Mullsjö!

Du hittar oss precis i Habo centrum och här har vi funnits sedan 2006. Habo är en växande kommun och vi som jobbar här på Fastighetsbyrån tycker det är roligt och spännande att få följa utvecklingen på den expanderande bostadsmarknaden.

Vi tycker också det är väldigt viktigt att du får en personlig kontakt och ett personligt bemötande i din bostadsaffär. Målet är att du ska känna dig omhändertagen och vi lyssnar på dina behov för att kunna erbjuda dig en mäklartjänst som passar just dig och din situation.

Läs vad 189 kunder tycker om Fastighetsbyrån Habo

• 2019-04-25

Birgitta T skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Har sålt villa i Habo
    Mäklaren hade ett mkt trevligt och proffsigt bemötande
    Bra upplevelse
    Smidigt Läs mer
  • 2019-04-02

Laura B skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Jättenöjd med mäklaren i samband med husköp. Då de var första husköpet var det skönt att ha en lugn mäklare som verkligen förklarade varje punkt och steg som skulle ske och frågade alltid en extra gång om vi hade fler frågor.

Kände mig trygg med henne som mäklare. Läs mer
  • 2019-03-20

Johanna W skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Jag sålde ett hus.
    Hon var väldigt proffsig och påläst och svarade på alla frågor jag hade.

Lättförtjänta pengar för dessa firmor. Nästan hutlösa priser för den insats de gör. Läs mer
    2019-03-21 Evelyn D svarar Johanna W
    Hej,
    Tack för ditt omdöme! Glädjer mig att du känner dig nöjd med mitt bemötande. Har full förståelse för att det handlar om en stor summa pengar, men hoppas att du uppskattar hur fort vi fick bud och ett snabbt avslut. Ha en fin vår så ses vi när tillträdet närmar sig!
  • 2019-03-06

Casper V skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    En mäklare med stenkoll på processen. Rekommenderas! Läs mer
    2019-03-07 Evelyn D svarar Casper V
    Tack Casper! Hoppas att ni kommer trivas i nya huset :)
  • 2019-03-05

Solweig T skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Köpt lgh, trevligt bemötande, proffsig, fått all den hjälp vi behövt Läs mer
    2019-03-05 Evelyn D svarar Solweig T
    Hej! Tack för att du tog dig tiden och lämnade ett omdöme. Hoppas verkligen att ni kommer trivas, både i lägenheten och i Habo :)
  • Stefan T

2019-02-21

Stefan T skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Har sålt ett hus och blivit väl bemött ifrån början och tycker Evelyn har haft ett stort driv och engagemang.
    /Stefan Läs mer
    2019-02-21 Evelyn D svarar Stefan T
    Hej Stefan,
    Tack för att du tog dig tiden och lämnade ett omdöme. Alltid kul och höra att mina kunder upplever mig som engagerade och driven. Vi ses när det närmar sig tillträdet. Ha det fint!
  • Marie T

2019-02-18

Marie T skrev om Mattias Nilsson en del av Fastighetsbyrån Habo
    Väldigt lyhörd för våra önskemål och stöttar oss hela vägen.
    Affären var något annorlunda med ett objekt till involverat, men Mattias löste detta helt enl. alla önskemål vi hade.
    Försäljningen gick smidigt och Mattias matchade oss med en köpare vi kände att vi ville sälja till.
    Utan att tveka, är Mattias en mäklare som stöttar oss genom hela affären och vi rekommenderar verkligen du som funderar på att ta hjälp av just Mattias.
    Detta är skrivet 6 månader efter affären, där även delen med deklarationshjälp har utnyttjats. Läs mer
    2019-02-19 Mattias N svarar Marie T
    Tack snälla för ert fina omdöme!
    Nöjet var helt på min sida, tack för en trevlig och smidig affär!
    Jag finns på mobilen om det skulle vara något. Ha det gott! Mvh Mattias
  • 2019-02-17

Ove A skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Hej! Jag har sålt ett enplansvilla 99kvm. Jag tycker att bemötandet har varit trevligt,proffessionellt och tydligt. Jag är mycket nöjd med hela upplägget. M.v.h Ove Alexandersson Läs mer
    2019-02-18 Evelyn D svarar Ove A
    Hej Ove,
    Tack för förtroendet och tack för att du tog dig tiden och lämnade ett omdöme. Vi ses snart :)
  • 2019-02-14

Jonas J skrev om Mattias Nilsson en del av Fastighetsbyrån Habo
    Sålt en villa, vi blev väl bemötta av Mattias. Vi är nöjda som kund. Läs mer
    2019-02-15 Mattias N svarar Jonas J
    Tack Jonas för ditt omdöme. Glöm inte att jag gärna hjälper till med skatten nästa år. Ha det fint och lycka till med ert nya!

• 2019-02-14

Reine B skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Klockren värdering, allt proffsigt skött från början till slut. Läs mer
    2019-02-15 Evelyn D svarar Reine B
    Hej Reine,
    Tack för att du tog dig tiden och lämnade ett omdöme. Hoppas att allt är bra med er och att ni trivs bra i det nya :)
  • Lars L

2019-02-13

Lars L skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Evelyn är en underbar mäklare. Hon är både proffsig i sitt arbete
    och inger ett personligt förtroende fanns alltid tillgänglig om
    det var något man undrade över. Hon skötte våran försäljning av
    hus på ett strålande sätt.Evelyn lägger ner mycket tid och själ
    på sina objekt det är väl därför det blir så bra.Sen att hon alltid är go och glad gör det ju inte sämre.Vi kommer med glädje att rekommendera henne till andra.
    Hälsningar Lars Lundström Läs mer
    2019-02-15 Evelyn D svarar Lars L
    Tack Lars,
    Tack för förtroende och för att du tar dig tiden och lämnar ett omdöme. Det glädjer mig att du är nöjd med mitt arbete! Ha det gott så ses vi på tillträdet :)

Ewa N skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Storhagen 9
    Mycket bra vi blev så glada när vi fick vårt hus.
    Ja, verkligen, vi är mycket nöjda med hennes bemötande.
    ❤️ Läs mer
    2019-02-15 Evelyn D svarar Ewa N
    Tack Ewa,
    Så glad för att ni hittade det rätta huset. Så himla fint! Hoppas nu att ni kommer att trivas :)

Annelie S skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Så glad att hon svarade på telefon på sin fritid. Det gjorde att vi tackade ja till en lägenhet! Hon har varit ett bra stöd i vår försäljning av huset. Tydlig och påläst om allt. Hon hjälpte oss med en ritning som inte fanns från början. Det var uppskattat. Vi har bollat våra tankar med henne som gjorde att vi blev trygga i olika beslut. Läs mer
    2019-02-15 Evelyn D svarar Annelie S
    Vad glad jag blir för dina fina ord! För mig är det en självklarhet att vara tillgänglig då ni lägger en av era största affärer i mina händer. Lycka till med flytten så ses vi snart :)

Nina B skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Vi sålde vår villa 5 r o k i Mullsjö.
    Tycker Evelyn var proffsig på alla sätt.
    Fick bra tips och råd på hur och när vi lättast kunde sälja vårt hus.
    När väl budgivningen kom i gång fick vi även bra information om budgivningen med uppföljande samtal.
    Tycker det gick smidigt när vi sen träffade de nya ägarna.
    Mycket nöjd. 😊 Läs mer
    2019-02-15 Evelyn D svarar Nina B
    Hej Nina,
    Tack för dina fina ord och din feedback. Glädjer mig att du kände dig nöjd med mitt arbete och återkoppling. Ha det fint!
  • Stefan S

2019-02-12

Stefan S skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Försäljning villa 200 kvadrat
    Bra bemötande och väl insatt.

Nöjd med allt arbete kring försäljningen, kan dock inte uttala mig om visningen då jag inte var på plats☺

Jag är mycket nöjd. Läs mer
    2019-02-15 Evelyn D svarar Stefan S
    Hej Stefan,
    Tack för förtroende och för att du tog dig tiden och lämnade ett omdöme. Lycka till med flytten så ses vi snart!

Andreas W skrev om Mattias Nilsson en del av Fastighetsbyrån Habo
    Bra mäklare. Trevligt bemötande , Läs mer
    2019-02-15 Mattias N svarar Andreas W
    Tack för ditt omdöme Andreas! Och tack för en snabb och trevlig affär.
    Jag finns på telefonen om det är något framöver.
    Allt gott, Mvh Mattias Nilsson Fastighetsbyrån
  • 2019-02-07

Kent C skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Det var så snabbt å proffsigt att man knappt han med,det var klart på 5 dagar med en mäklare som Evelyn Daniel så verkr allt möjligt.Kent C Läs mer
    2019-02-08 Representant för Fastighetsbyrån svarar Kent C
    Tack Kent C för ditt omdöme! Ja, med Evelyn går det undan! Hon är en klippa! Varmt välkomna att kontakta oss igen om det är något vi kan hjälpa dig med i framtiden. Med vänlig hälsning Fastighetsbyrån
    Evelyn D gillar detta
  • 2019-01-21

Margareta H skrev om Mattias Nilsson en del av Fastighetsbyrån Habo
    Vi har sålt en bostadsrätt i Habo. Mattias bemötte oss på ett mycket trevligt, seriöst och sympatiskt sätt. Han gav oss en mycket tydlig information om hela försäljningsproceduren från början till slut. De problem som uppstod löste han på ett föredömligt sätt. Hans lugn och saklighet imponerade på oss.
    Hela försäljningsproceduren flöt på ett smidigt sätt.
    Vi är mer än nöjda med hur han genomförde sitt uppdrag och
    rekommenderar honom å det varmaste.
    Hälsningar syskonen Philipsson/ Holgersson/gm Margareta Läs mer
    2019-01-28 Mattias N svarar Margareta H
    Tack snälla för ert fina omdöme, det uppskattas! Alltid kul när både säljare och köpare är mycket nöjda.

Tack för allt, ta hand om er.

Mvh Mattias
  • 2018-12-20

Tore L skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Alltid lätta att nå och trevliga. Läs mer
    2018-12-20 Anders L svarar Tore L
    Härligt att höra då vi alltid försöker ha en hög servicegrad.
    Anders Lagerquist
  • 2018-12-13

Mary L skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Sålt en bostadsrätt i Mullsjö och hela affären har gått bra och smidigt tack vare hjälp från Evelyn
    Hon har varit informativ och saklig, hållit löfte om information antingen per telefon eller per mail
    Varit lyhörd för mina tankar och önskningar
    Tack för gott samarbete
    Mary Liabäck Läs mer
    2019-01-03 Evelyn D svarar Mary L
    Hej Mary,
    Tack för att du tog dig tiden och lämnade ett omdöme, det värmer! Tack själv för ett bra samarbete!
    Vänlig hälsning Evelyn
  • 2018-11-15

Staffan P skrev om Mattias Nilsson en del av Fastighetsbyrån Habo
    Har bara indirekt kontakt, eftersom vi var flera i säljargruppen, men Mattias gav ett kompetent intryck, positiv och klart säljorienterad, kunnig, social och "trevlig". När problem dök upp i slutet av processen (sista budgivaren hoppade av, liksom näst siste...), visade Mattias lugn och en lösningsinriktad attityd, som smittade av sig på oss som säljare. Det momentet slutade bra för alla parter.
    Presentationen av lägenheten var en 10-poängare, det prospektet med alla beskrivningar, foton, dekor, m.m. kunde knappast gjorts bättre. Slutintrycket: Enbart positivt. Läs mer
    2018-12-06 Mattias N svarar Staffan P
    Stort tack Staffan för ditt fina omdöme! Extra kul att du är nöjd när vi inte haft en så nära och personlig kontakt som vi annars oftast har med våra säljare.
    Det var mycket trevligt att att göra affär tillsammans med er och jag tackar för förtroendet.

Ha det fint!

• 2018-11-02

Linnéa J skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Vi har köpt ett hus!
    Jag tycker mäklaren har vart bra under hela processen - detta var mitt första husköp så fick en grundlig genomgång av allt gällde själva köpet och under husvisningen fick vi snabbt svar på våra frågor och blev väl bemött.
    Allt var jättebra! Läs mer
    2018-11-09 Evelyn D svarar Linnéa J
    Hej Linnéa,
    Tack för att du tog dig tiden och lämnade ett omdöme. Glädjer mig även att du kände dig nöjd med mitt bemötande.
    Lycka till med huset, kommer gärna förbi och tittar framöver!
  • 2018-10-29

Stefan L skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Jag har både köpt och sålt bostad via Evelyn och är nöjd än så länge hur det är skött, affärerna är ej slutförda i skrivande stund.
    Lyssnande och trovärdig och har uppfyllt förväntningarna för både köp och försäljning.

Som sagt affärerna är ej klara men så här lång mycket nöjd! Läs mer
    2018-11-09 Evelyn D svarar Stefan L
    Hej Stefan,
    Tack för ditt omdöme! Jag hoppas och tror att du kommer känna dig trygg och nöjd genom hela processen. Tack själv för ett bra samarbete! Vi ses längre fram! :)
  • 2018-10-02

Carin Britt-Marie M skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Mycket bra mäklare Evelyn Daniel som jag tycker kommunicerar fantastiskt bra. Bara positivt att säga. Gav även en realistisk värdering. Läs mer
    2019-01-03 Evelyn D svarar Carin Britt-Marie M
    Hej,
    Vad roligt att höra. Tusen tack för att du tog dig tiden och lämnade ett omdöme. Får även tacka för att jag fick förtroendet att hjälpa till med försäljningen.
  • 2018-09-23

Markus M skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Snabbt, smidig affär utan krångel. Läs mer
    2018-11-09 Evelyn D svarar Markus M
    Tack Markus för ditt omdöme! Glädjer mig att du var nöjd med mitt bemötande. Ha det gott!
  • 2018-09-22

Maher E skrev om Mattias Nilsson en del av Fastighetsbyrån Habo
    Både köpt och sålt via samma mäklare!
    Mycket bra bemötande och kunnande!
    Tålmodig och gör verkligen allt för att få affären i hamn! Läs mer
    2018-09-24 Mattias N svarar Maher E
    Tack Maher för ditt fina omdöme!
    Det var supertrevligt att jobba tillsammans med er, jag är väldigt tacksam för allt ni gjorde för att förenkla mitt arbete.
    Jag hoppas och tror ni kommer trivas jättebra i ert nya hus. Vi hörs och ses!

Cina J skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Trevligt bemötande kändes mycket trygg Läs mer
    2018-11-09 Evelyn D svarar Cina J
    Hej Cina,
    Hoppas att allt är bra med er och att ni trivs! Tack för att du tog dig tiden och lämnade ett omdöme!

Maria Wernefur L skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Vi sålde en bostadsrätt. Parhus.
    Hon var närvarande intresserad och personlig.
    Vi är jätte nöjda. Hon gjorde verkligen allt för att sälja vårt objekt då marknaden blev lite svår. Vi rekommenderar gärna henne. Läs mer
    2018-11-09 Evelyn D svarar Maria Wernefur L
    Hej Maria,
    Hoppas att allt är bra med er.
    Tusen tack för ditt fina omdöme och förtroendet som jag fick.
    Ha det så bra och hälsa familjen!

Martin N skrev om Mattias Nilsson en del av Fastighetsbyrån Habo
    Mycket professionellt bemötande i jämförelse med annan mäklare vi varit i kontakt med gällande annan fastighet tidigare från samma bolag.
    Tillgänglig, påläst och gav information om vad som förväntades av oss som köpare. Mån om sina kunder. Vi är mer än nöjda över kontakt och affären i stort.
    /Köpare av Långhult 5 i Habo Läs mer
    2018-09-24 Mattias N svarar Martin N
    Hej Martin!
    Stort tack för ert fina omdöme. Kul att höra att ni är nöjda! Tack för en trevlig affär, skulle det dyka upp några frågor även nu i efterhand så är det bara att ringa mig.

Ha det toppen!

Rolf H skrev om Mattias Nilsson en del av Fastighetsbyrån Habo
    bra bemötande vid första kontakten.även bra i återkommande kontakter.utmärkt visning av nya bostaden. Läs mer
    2018-09-24 Mattias N svarar Rolf H
    Tack Rolf för ditt omdöme! Hoppas du trivs bra i din nya bostad.

Ha en fin dag,

• kamran  A

2018-09-20

kamran A skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Jag sålde min lägenhet genom Evelyn på fastighetsbyrån !! Jag tycker att hon är kunnig som mäklare och mycke hjälpsam under försäljningsprocessen ,jag är jätte njöd med försäljningen och tacksam. Läs mer
    2018-11-09 Evelyn D svarar kamran A
    Tack Kamran för ditt fina omdöme! Hoppas att allt är bra med dig och att du trivs i det nya! Vi hörs längre fram angående deklarationen. Ha det gott!
    kamran A gillar detta

Ann-Charlotte D skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Vi har köpt en bostadsrätt som såldes av Evelyn och sedan anlitade vi henne att sälja vår villa. Evelyn är en mycket proffsig mäklare som verkligen får oss som kunder att känna oss trygga i vår försäljning. Hon har en mycket fin personlighet som är svår att inte tycka om. Läs mer
    2018-11-09 Evelyn D svarar Ann-Charlotte D
    Tack för ert fina omdöme! Jag är så glad för att jag fick var delaktig i samband med ert bostadsbyte. Vi ses igen! :)
  • 2018-09-17

Mattias N skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Vi fick hjälp av Evelyn både vid köp och försäljning. Allt gick mycket bra och smidigt och vi har ingenting att klaga på. Läs mer
    2018-11-09 Evelyn D svarar Mattias N
    Hej Mattias,
    Tack för att du tog dig tiden och lämnade ett omdöme. Hoppas att ni har kommit iordning i det nya och att ni kommer trivas! Vi ses!
  • 2018-09-14

Jan-Anders H skrev om Mattias Nilsson en del av Fastighetsbyrån Habo
    trevligt och proffsigt bemötande. snab återkopling trotts semestertid. Mån om att det ska funka för både säökjare och köpare. Läs mer
    2018-09-18 Mattias N svarar Jan-Anders H
    Tack så mycket för ditt omdöme och för en trevlig affär! Hoppas allt funkat bra med inflyttningen.
    Ha en bra dag,
    /Mattias
  • 2018-07-06

Laila J skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Mäklaren var genuint lyhörd hela vägen och vi har haft en kontinuerlig och bra dialog. Jag har känt mig väl omhändertagen... Läs mer
    2018-07-10 Anders L svarar Laila J
    Jättetrevligt att höra dina varma ord om vår tjänst. Skall framföra dessa till kollegorna i Habo!!
    Hoppas du får härlig sommar.

Anders Lagerquist/Kontorschef
  • 2018-06-14

Raza H skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    It was a great experience working with Evelyn. She had good information about the house and was able to answer the questions in a good manner. The contract signing was very smooth and everything was handled in a good manner. Läs mer
    2018-11-09 Evelyn D svarar Raza H
    Hi Raza,
    Thank you for leaving a review. Hope you like the house and Mullsjö. Please say hi to your family! :)
  • Hanna L

2018-05-24

Hanna L skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Trygg, lugn och kunnig. Tack Evelyn för en smidig affär. Läs mer
    2018-11-09 Evelyn D svarar Hanna L
    Tack själva för förtroendet och ditt fina omdöme!
  • 2018-05-14

Mikaela B skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Vi har köpt ett hus i Habo av Evelyn. Bemötandet har varit över förväntan. Evelyn har visat att hon är en bra mäklare som kan sin sak. Hon har varit trevlig, bemötande och lättillgänglig. Vi har inget negativt att säga om Evelyn. Om vi någon gång ska sälja vårt hus kommer vi att kontakta Evelyn som mäklare. Läs mer
    2018-05-15 Evelyn D svarar Mikaela B
    Hej Mikaela,
    Tusen tack för ditt fina omdöme. Dina ord värmer! Ha det gott och njut av det fina vårvädret!
  • 2018-05-14

Charlotte P skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Sålt mitt hus genom fasighetsbyrån och fått väldigt bra med hjälp och tips.

Bra bemötande och väldigt trevlig.

Och huset blev sålt snabbt och smidigt. Läs mer
    2018-05-14 Evelyn D svarar Charlotte P
    Tack för ditt fina omdöme och för att jag fick förtroendet att hjälpa till vid er försäljning. Ha det fint!
  • 2018-05-12

Eira W skrev om Mattias Nilsson en del av Fastighetsbyrån Habo
    Sålt bostadsrätt i Mullsjö.
    Mattias är alltid trevlig och bemöter mig på ett proffsigt sätt.
    Mina förväntningar överträffades pga att det blev budgivning och jag fick bra betalt för min bostadsrätt mycket tack vare Mattias och han skötte affären bra.
    Jag skulle rekommendera Fastighetsbyrån med Mattias till andra som ska sälja sin bostad.
    Eira Wassberg Läs mer
    2018-05-15 Mattias N svarar Eira W
    Hej Eira!
    Stort tack för ditt fina omdöme. Kul att du är nöjd!
    Ta hand om dig och ring om det är något.

Mikael M skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Fantastiskt trevligt bemötande, och kunnig på objektet Vi köpte. Tog sig verkligen tid för köparna, Vi va inte ensamma. Min dom är från andra husköp å av mäklare, så är hon bäst hitintills.👍
    Mvh Mikael. Läs mer
    2018-05-11 Evelyn D svarar Mikael M
    Tack Mikael! Dina ord värmer otroligt mycket! Ha en skön sommar så ses vi!

Monica F skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Vi har både köpt och sålt fastigheter med hjälp av Evelyn! Hon är snabb, smidig och positiv. Lätt att nå och löser det mesta! Läs mer
    2018-05-11 Evelyn D svarar Monica F
    Tack för ditt fina omdöme Monica! Vi ses snart igen :)

Jari-Pekka F skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Vi har både köpt en villa och sålt våran bostadsrätt via Evelyn.
    Vi har fått ett fantastiskt bemötande.
    Vi har fått mycket stöd och hjälp då vi är förstagångs säljare och köpare.
    Hon är nästan alltid tillgänglig. Återkopplar alltid.
    Har ingen tidigare erfarenhet av någon mäklare men tror inte man kan hitta en bättre !! Läs mer
    2018-05-11 Evelyn D svarar Jari-Pekka F
    Hej,
    Tusen tusen tack för ditt fina omdöme, det värmer! Hoppas nu att ni kommer trivas riktigt bra i huset :)
  • Anders P

2018-05-11

Anders P skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Sålt och köpt, en drivande positiv men samtidigt jordnära mäklare som fick både en oönskad försäljning samt lösning med ett nytt boende att bli på bästa tänkbara sätt. Läs mer
    2018-05-11 Evelyn D svarar Anders P
    Hej,
    Vad skönt och höra att du känner dig nöjd med situationen idag. Hoppas verkligen att du kommer att trivas i din nya bostad :) Tack för förtroendet vid försäljningen av ert hus.
  • 2018-04-12

Sven E skrev om Mattias Nilsson en del av Fastighetsbyrån Habo
    Hej! Sven ligger inlagd på VC för hjärtsvikt och kan inte svara på er enkät! Själv har jag också varit inlagd på sjukhus för liknande hjärtsjukdom, men kom hem igår. MVH Ingrid Granstam Läs mer
  • 2018-04-10

Mattias D skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Professionellt och trevligt bemötande. Tog sig tid att gå igenom kontraktet på ett bra sätt. Läs mer
    2018-04-11 Evelyn D svarar Mattias D
    Hej Mattias,
    Tack för att du tog dig tiden och lämnade ett omdöme. Kul och höra att du uppskattade genomgången av kontraktet. För mig är det av stor vikt att alla känner sig trygga i samband med en av de största affärerna man gör :)
  • Petter W

2018-04-05

Petter W skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Hon är otroligt proffsig och jobbar stenhårt på att göra det så bra som möjligt för sina kunder. Läs mer
    2018-04-06 Evelyn D svarar Petter W
    Tusen tack för ditt omdöme. Jätteroligt att höra att du är nöjd med mig och mitt sätt att arbeta!

Nathalie K skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Vi hade inte kunnat välja en bättre mäklare än Evelyn! Hon är säljsmart, men samtidigt genuin och förtroendefull. Den dagen vi står inför försäljningstankar igen så kommer jag inte tveka en sekund på att välja henne igen :) Läs mer
    2018-04-06 Evelyn D svarar Nathalie K
    Hej Nathalie,
    Stort tack för ditt fina omdöme, dina ord värmer! Hoppas att allt är bra med er och att ni kommer trivas riktigt bra i det nya huset!

Ann W skrev om Mattias Nilsson en del av Fastighetsbyrån Habo
    Mycket bra bemötande av mäklaren Mattias Nilsson Läs mer
    2018-04-10 Mattias N svarar Ann W
    Tack så mycket för omdömet och samarbetet!
    Det var en mycket trevlig och smidig affär. Hoppas ni kommer trivas bra i ert nya boende. Ni kan alltid ringa om ni funderar över något.

Mvh Mattias

Glenn D skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Proffsig och trevlig! Inget att klaga på! Läs mer
    2018-04-05 Evelyn D svarar Glenn D
    Hej Glenn,
    Stort tack för att du tog dig tiden och lämnade ett omdöme. Jag hoppas att ni kommer trivas riktigt bra i huset! Ha det gott!

Malmgatan 4, 566 31 Habo