Fastighetsbyrån Habo

Fastighetsbyrån Habo

Välkommen till Fastighetsbyrån i Habo och Mullsjö!

Du hittar oss precis i Habo centrum och här har vi funnits sedan 2006. Habo är en växande kommun och vi som jobbar här på Fastighetsbyrån tycker det är roligt och spännande att få följa utvecklingen på den expanderande bostadsmarknaden.

Vi tycker också det är väldigt viktigt att du får en personlig kontakt och ett personligt bemötande i din bostadsaffär. Målet är att du ska känna dig omhändertagen och vi lyssnar på dina behov för att kunna erbjuda dig en mäklartjänst som passar just dig och din situation.

Läs vad 302 kunder tycker om Fastighetsbyrån Habo

• 2020-11-16

Britt-mari A skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Evelyn har varit en klippa vid vår husförsäljning. Hon har kommit med tips och goda råd. Ställt upp i tid och otid och jag har känt mig väldigt trygg att ha henne med på denna resa. Huset blev sålt 1,5 vecka efter visningen. Snabbt jobbat av Evelyn! Läs mer
  • 2020-11-10

Ronny F skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Har köpt och sålt via evelyn och alla affärer upplevs proffsigt och mycke kunnig i sitt arbete Läs mer
  • 2020-11-02

Maria Kristina Margareta H skrev om Mattias Nilsson en del av Fastighetsbyrån Habo
    Jag har köpt lägenhet och sålt ett hus. Båda affärerna har skötts av Mattias på ett alldeles utmärkt sätt. Jag visste ingenting om hur det går till men Mattias har tålmodigt lotsat mig genom affärerna, svarat på frågor och uppdaterat mig hela tiden. Jag är väldigt nöjd. Läs mer
    2020-11-03 Mattias N svarar Maria Kristina Margareta H
    Stort tack för ditt fina omdöme!
    Tack för två smidiga och trevliga affärer. Vi hörs och ses!
  • 2020-10-19

Emil T skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Mycket nöjda med bemötande och service. Ärlig och duktig mäklare. Läs mer
  • 2020-10-19

Sandra A skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    - Köpt en villa.
    - Vänligt, effektivt och professionellt bemött.
    - Snabb respons och ett ärligt bemötande, dessa förväntningar levde Evelyn absolut upp till.
    - snabbt och smidigt köp. Evelyn visste sen tidigare vad vi hade för önskemål kring bostadsköp. Positivt och glatt bemötande. Sakkunnig och påläst. Läs mer
  • 2020-10-09

Maria B skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Har köpt ett hus som Evelyn sålt. Hon är trevlig, är proffsig och en mäklare vi skulle rekommendera. Läs mer
  • 2020-10-06

Martin B skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Hon är proffsig och kunnig! Kan starkt rekommendera henne! Läs mer
  • 2020-10-04

Kristina E skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Köpte en fristående villa i Mullsjö. Evelyn har hela tiden varit professionell - rak, tydlig, ärlig, öppen och kommunikativ. Vi är oerhört nöjda. Läs mer
  • 2020-10-02

Vanessa V skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Ärlig och hjälpsam mäklare. Hjälpte mig och min man att köpa vår första bostad i Habo. Läs mer
  • 2020-10-02

Fredrik F skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Bra kommunikation och tydlig information. Trevligt bemötande. Läs mer
  • 2020-09-28

David B skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Köpte en nybyggd lägenhet via Fastighetesbyrån. Min första lägenhet och hade Evelyn Daniel som mäklare. En mycket talangfull mäklare som gav tydlig information. Är nöjd med hennes hjälp✌️ Läs mer
  • 2020-09-24

Kerstin J skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Sålt sommarstuga, mkt gott och positivt bemötande från Evelyn vid varje kontakt vi hade i samband med försäljningen. Kände mig helt trygg med Evelyn igenom hela försäljningsprocessen. Läs mer
  • 2020-09-22

Helena A skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Evelyn är en mycket trevlig o duktig mäklare tog väl hand om mig och min försäljning av huset Läs mer
  • 2020-09-21

Rikard A skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Evelyn har hjälpt mig att sälja en lägnhet i Habo.

Tycker att hon har ett mycket trevligt och förtroendeingivande bemötande.

Upplevde att hon var duktigt på att informera om hur det fungerar från inledande samtal om försäljning, värdering, visning till kontraktskrivning. Läs mer
  • 2020-09-16

Emmy G skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Sålt villa, med hjälp av Evelyn.
    Trevligt bemötande och alltid steget före.
    Erfarenheten har känts trygg från början till slut. Läs mer
  • 2020-09-14

Marcus J skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    sammanfattning: proffsigt och smidigt rakt igenom hela försäljningen. Läs mer
    2020-09-15 Evelyn D svarar Marcus J
    Härligt att höra! Tack för ett bra samarbete!
  • 2020-09-09

Claire E skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Vi har med hjälp av Evelyn sålt vårt hus i Mullsjö. Hon var väldig hjälpsam och kom med mkt bra idéer och förslag i början (då vi var osäker på om det var bäst att sälja nu eller att vänta). Hon uppfyllde alla våra förväntningar som vi hade när vi skulle träffa henne. Hon är väldig engagerad i sitt arbetet och svarar så fort hon kan. Hon är väldig noga med att allt ska göras på rätt sätt vilket jag tycker är jättebra! Mäklaren som vi köpte huset av däremot var vi väldigt besvikna med, men Evelyn är jätteduktig och skulle starkt rekommendera henne till andra!!!! Läs mer
    2020-09-15 Evelyn D svarar Claire E
    Tack snälla för ditt fina omdöme! Roligt att höra att ni kände er nöjda med mig och mitt arbete. Tack för ett bra samarbete!
  • 2020-08-26

Morgan M skrev om Mattias Nilsson en del av Fastighetsbyrån Habo
    Sålt

Det enda jag bryr mej om är att få bra betalt och jag fick mer än jag räknade med. Läs mer
    2020-08-27 Mattias N svarar Morgan M
    Tack för omdömet Morgan!
    Kul att ni är nöjda. Vi levererar det kunden vill ha ;)
    Ha det gott så hörs och ses vi.
  • 2020-07-09

Carina A skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Vi köpte en fastighet på Gamla Landsvägen 5 i Mullsjö och vi är jättenöjda med Evelyns ledning genom hela processen.

Hon är glad och trevlig och serviceinriktad.
    Genomgång av de olika processerna var noggranna och genomtänkta, hon förklarade allting bra och var tillgänglig när vi hade frågor.

Med vänlig hälsning
    Leif & Carina Alvgard Läs mer
    2020-09-15 Evelyn D svarar Carina A
    Tack snälla för ert fina omdöme! Hoppas att ni trivs i huset riktigt bra!
  • 2020-07-06

Carl B skrev om Mattias Nilsson en del av Fastighetsbyrån Habo
    Trevlig, hjälpsam.
    Bidrog till ett snabbt och smidigt köp. Läs mer
    2020-07-22 Mattias N svarar Carl B
    Tack Carl för omdömet!
    Hoppas ni är nöjda med allt. Dyker det upp några frågor i framtiden finns jag på telefon.
    Ha det gott,
  • Annika J

2020-07-02

Annika J skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Försäljning av villa.

Evelyn är en mycket kompetent mäklare, ödmjuk, tydlig och engagerad genom hela processen. Toppbetyg! Läs mer
    2020-09-15 Evelyn D svarar Annika J
    Tack för ditt fina omdöme och för att jag fick förtroendet att hjälpa till med försäljningen!
  • 2020-07-02

Pierre J skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Vi sålde våran villa. Evelyn gjorde ett utmärkt jobb från start till mål.
    Väldigt proffesionellt bemötande och service. Supertrevlig och kan verkligen sin sak.
    Kunde ej ha haft en bättre mäklare.
    Topp!!! Läs mer
    2020-09-15 Evelyn D svarar Pierre J
    Tusen tack för förtroendet! Alltid roligt och höra att du/ni kände er nöjda med mig och mitt arbete.
  • 2020-06-26

Klas R skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    När vi sålde vår villa fick vi ett mycket tryggt och kunnigt bemötande av Evelyn. Grundliga och bra genomgångar både vid första mötet och vid skrivande av kontrakt. Vi kan rekommendera Fastighetsbyrån och Evelyn. Läs mer
    2020-09-15 Evelyn D svarar Klas R
    Tack snälla för att du tog dig tiden och lämnade ett omdöme. Lycka till med flytten så ses vi snart igen!
  • 2020-06-24

Sofia H skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Evelyn sålde vårt hus i Habo. Hon skötte det mycket proffsigt. Var lugn och konstruktiv när det strulade. Kan varmt rekommendera henne! Läs mer
    2020-06-25 Evelyn D svarar Sofia H
    Tusen tack för ditt fina omdöme! Ha en riktigt skön sommar!
  • 2020-06-23

Erica S skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Evelyn har hjälpt oss att hitta köpare så vi kunde sälja vår villa.
    En mäklare som är ärlig, noggrann och pålitlig. Hon är en riktigt duktig och proffsig mäklare som är värd all beröm i världen!
    Våra förväntningar och förhoppningar var att hitta en köpare och det levererade hon på ett mycket bra sätt! Läs mer
    2020-06-25 Evelyn D svarar Erica S
    Tack Erica, dina ord värmer! Nu räknar vi ner dagarna så ni kommer till er nya fina bostad! Ha en fin sommar!
  • 2020-06-23

Tomas H skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Sålt en villa i Habo.
    Otroligt bra bemött av Evelyn Daniel.
    Hon levde upp till förväntningarna och mer därtill.
    Evelyn är verkligen proffsig, hon visade flexibilitet och det kändes som hon behandlade oss som en viktig kund. Läs mer
    2020-06-25 Evelyn D svarar Tomas H
    Tack Tomas för dina fina ord! Alltid roligt när man överträffar förväntningarna. Får även passa på och tacka så mycket för förtroendet vid val av mäklare! Ha en riktig skön sommar och lycka till med packningen!
  • 2020-06-15

JS bilvård och däckcenter skrev om Mattias Nilsson en del av Fastighetsbyrån Habo
    Allt har funkat jättebra och Mattias är en duktig på det han gör!
    Högsta betyg från oss! Läs mer
    2020-06-15 Mattias N svarar JS bilvård och däckcenter
    Tack för det fina omdömet!
    Hoppas ni kommer trivas i huset. Ha en trevlig sommar.
  • 2020-06-10

Christian B skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Snabb, flexibel, kunnig , seriös, trevlig, professionell Läs mer
    2020-06-25 Evelyn D svarar Christian B
    Tack för förtroendet! Alltid roligt när kunder kommer tillbaka :) Ha en riktigt skön sommar!
  • 2020-06-05

Weronica J skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Jag har både sålt och köpt villa av Everlyn. Jag har alltid blivit professionellt bemött. Hon är mäklaren som gör det lilla extra för just dig, både som köpare och säljare. Läs mer
    2020-06-25 Evelyn D svarar Weronica J
    Tack Weronica, dina ord värmer! Trevligt att göra affärer med dig igen :) Hoppas att ni trivs i det nya!
  • 2020-06-03

Anders H skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Vi har köpt ett hus i Fagerhult som passar vårt behov av bostad. Evelyn är verkligen genomtrevlig och kunnig i sitt gebit. Hon kan varmt rekommenderas både vid köp och försäljning av fastigheter. Läs mer
    2020-06-25 Evelyn D svarar Anders H
    Tack Anders för ditt fina omdöme! Hoppas att du trivs i Fagerhult. Ha en riktigt skön sommar!
  • 2020-06-01

Amanda B skrev om Mattias Nilsson en del av Fastighetsbyrån Habo
    Han va tydlig och väldigt driven. Hörde av sig snabbt om vi ringde. Han gjorde vårt köp av Trollehöjdsvägen 44 så mycket enklare. Läs mer
    2020-06-02 Mattias N svarar Amanda B
    Tack Amanda för det fina omdömet!
    Hoppas ni kommer trivas superbra i ert nya fina hus. Ni får jättegärna höra av er i framtiden om ni har några frågor.
  • 2020-05-24

Agneta Guldi Kristina L skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Jag har köpt en sommarstuga.
    Evelyn har varit helt fantastisk från första mötet på visningen till sista avslutande mötet. Kan ofta få en känsla av att bli lurad av mäklare tyvärr men Evelyn gav ett lugnt, seriöst och ärligt utryck hela vägen. Hon hörde ofta av sig för att uppdatera, förklarade allt, hur budgivning, försäljning osv går till. Helt fantastiskt! Läs mer
    2020-05-27 Evelyn D svarar Agneta Guldi Kristina L
    Tusen tack för ditt fina omdöme. Hoppas att du kommer att trivas i stugan. Ha en riktigt skön sommar :)
  • 2020-05-20

Stoil J skrev om Mattias Nilsson en del av Fastighetsbyrån Habo
    Har sålt ett fritidshus.
    Mycket kunnig, trevlig, letsam, korrekt och snabb. Läs mer
    2020-05-25 Mattias N svarar Stoil J
    Tack för omdömet Stoil!
    Det var mycket trevligt att jobba med er, ni gjorde det roligt att gå till jobbet.

Ha det gott så hörs och ses vi.

• 2020-05-14

Torgny A skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Utmärkt bemötande, aktiv kontakt under försäljningsprocessen och tillgänglig. Hade höga förväntningar på Evelyn i samband med försäljningen av vår villa- Evelyn överträffade dessa👍 Läs mer
    2020-05-27 Evelyn D svarar Torgny A
    Tack för ett bra samarbeta Torgny! Hoppas att du kommer att trivas i stan :)
  • 2020-05-14

Fredrik T skrev om Mattias Nilsson en del av Fastighetsbyrån Habo
    Försäljning av Bostadsrätt i Habo / Åt vår pappa.

Lättsam trevlig mäklare som med snabba ryck tog tag i försäljningen. Fixade bilder snabbt och ut med det på nätet. Såldes innan visning till en nivå som vi tyckte var bra.

Proffsigt agerande, lyhörd enkel och bra information från Mattias Sida. Läs mer
    2020-05-25 Mattias N svarar Fredrik T
    Tack så mycket för omdömet Fredrik!
    Trevlig och smidig affär, tack för förtroendet.

• 2020-05-13

Frida G skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    *välinformerad
    *lätt att prata med
    * lätt att få tag på när frågor kom upp
    '*hjälpsam
    *La informationen på den nivån vi behövde den som första gångs köpare men hörde när hon pratade med andra som inte var det att hon la sig på deras nivå.
    *mycket nöjd
    :D Läs mer
    2020-05-13 Evelyn D svarar Frida G
    Hej Frida,
    Tusen tack för ditt omdöme. Det värmer att du upplevde att jag la all information på "rätt" nivå.
    Stort grattis till er nya bostad. Hoppas att ni kommer att trivas!
  • 2020-05-01

Elina H skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Har sålt parhus. Mycket nöjd med bemötande och kontakt med mäklaren. Flexibel och enkel att ha kontakt med. Läs mer
    2020-05-14 Evelyn D svarar Elina H
    Hej Elina,
    Tusen tack för förtroendet att förmedla er bostad. Får även tacka för ett bra samarbete :) Ha en skön sommar så ses vi :)
  • 2020-04-26

David L skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Sålde ett radhus och fick all den hjälp man kunde önska sig. Är jätte nöjd! Läs mer
    2020-04-27 Evelyn D svarar David L
    Hej David,
    Tack för ett gott samarbete! Lycka till med flytten så ses vi snart :)
  • Alexander H

2020-04-25

Alexander H skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Jag och min sambo sålde vår bostadsrätt på Egnahem och valde att anlita Evelyn på fastighetsbyrån.
    Vi har är grymt nöjda med servicen och känt oss trygga genom hela processen . Läs mer
    2020-04-25 Evelyn D svarar Alexander H
    Tack för ditt fina omdöme! Det värmer att ni känner er nöjda med mitt arbete. Lycka till med flytten så ses vi snart igen :)
  • 2020-04-23

Elsa B skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Vill ni sälja er bostad och garanterat inte bli besvikna? Anlita isåfall Evenlyn, så slipper ni krångel och alla parter går nöjda ur affären. Professionell, lättsam, kunnig och supertrevlig är bara några av alla egenskaper hon besitter. Hon levererade utöver vad vi trodde var möjligt och brinner verkligen för sina uppdrag. Kommer rekommendera henne till alla jag känner! Läs mer
    2020-04-24 Evelyn D svarar Elsa B
    Hej Elsa,
    Tusen tack för att du tog dig tiden och lämnade ett omdöme. Det värmer att ni kände er nöjda med mig som mäklare och mitt arbete. Lycka till med flytten så ses vi snart igen :)
  • ELSA B

2020-04-21

ELSA B skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Evelyn har hjälpt oss att sälja vår radhuslägenhet och vi är mer än nöjda med henne. Allting har flutit på otroligt bra och lägenheten var såld snabbt och smidigt och alla parter var mycket nöjda. Vi kommer verkligen att rekommendera Evelyn till alla som går i säljtankar för vi vet att hon kan leverera! Läs mer
    2020-04-22 Evelyn D svarar ELSA B
    Hej Elsa,
  • 2020-04-21

Ove R skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Vi har sålt en villa med Evelyn som mäklare. Hon har givit oss ett trevligt bemötande och gjort allt för att båda parter ska bli nöjda. Hennes engagemang är på toppen och hon är kunnig och lättsam. Tack Evelyn, vi kan verkligen rekommendera dig. Läs mer
    2020-04-22 Evelyn D svarar Ove R
    Hej Ove,
    Tack för förtroendet vid val av mäklare. Härligt och höra att ni känner er nöjda med mitt arbete. Vi har haft ett gott samarbete- Lycka till med flytten så ses vi snart igen!
  • 2020-04-18

Gunilla L skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Vi har sålt våran villa.
    Mäklaren var mycket tillmötesgående och proffsig i sitt arbete.
    Allt var över förväntan.
    Vi är mycket nöjda med husaffären och ett stort tack till en fantastisk mäklare. Läs mer
    2020-04-20 Evelyn D svarar Gunilla L
    Det värmer att höra! :)
    Har varit smidigt och tacksamt att arbeta tillsammans med er med, vi har haft en bra samarbete!
    Stort tack för förtroendet!
  • 2020-04-03

Karin E skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Evelyn har varit proffsig och lugn. Gett råd och stöttning genom både köp av ny bostad och försäljning av den gamla. Läs mer
    2020-04-03 Evelyn D svarar Karin E
    Tack Karin! Värmer att ni känner er nöjda både i samband med köpet och försäljningen :) Vi ses snart igen!
  • 2020-04-01

Cecilia A skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Köpt vår första bostad, hus.
    Mycket proffsigt men samtidigt personligt och vänligt bemötande. Evelyn är mån om att allt blir rätt och är tydligt, att alla är nöjda.
    Kunnig, proffsig och trevlig! Vi har känt oss trygga i hela processen. Läs mer
    2020-04-01 Evelyn D svarar Cecilia A
    Hej,
    Tusen tack för ditt fina omdöme, det värmer!
    Hoppas att flytten gick bra och att ni kommer att trivas hela familjen :)
    Ha det gott!
  • 2020-03-24

Gunnar A skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Allt har varit till belåtehet. / M o G Läs mer
    2020-03-25 Evelyn D svarar Gunnar A
    Tack för förtroendet och ett bra samarbete i samband med försäljningen av er bostad. Det värmer att ni känner er nöjda med mitt arbete! Lycka till med flytten!
  • 2020-03-23

Erik M skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Villa
    Toppen Läs mer
    2020-03-23 Evelyn D svarar Erik M
    Härligt att höra att du upplevde allt "toppen" :) Tack för förtroendet att förmedla er bostad!
  • 2020-03-21

Svän Valdemar Å skrev om Mattias Nilsson en del av Fastighetsbyrån Habo
    Har sålt en villa byggd 1968, mäklaren förklarade noga hur försäljningen skulle gå till. Varken vi eller mäklaren trodde nog inte att bostaden skulle säljas så fort, budgivningen blev över förväntan. Läs mer
    2020-03-23 Mattias N svarar Svän Valdemar Å
    Hej Svän!
    Tack för omdömet, jag håller med om att försäljningen gick snabbare än förväntat, jättekul!
    Vi ses och hörs framöver.
  • 2020-03-05

Yvonne B skrev om Mattias Nilsson en del av Fastighetsbyrån Habo
    Mycket trevlig mäklare som sålde mitt hus på landet. Jag fick bra information och proffsigt bemötande. Huset såldes på 3 dagar så jag är jättenöjd. Läs mer
    2020-03-06 Mattias N svarar Yvonne B
    Tack Snälla Yvonne för ditt fina omdöme!
    Alltid trevligt med snabba och smidiga affärer med både nöjda säljare och köpare.
    Vi hörs och ses framöver.
    Allt gott,
  • 2020-02-27

Tommy K skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Vi är väldigt nöjda med bemötande och service med Evelyn!
    Bra koll på alla viktiga frågor och fick bra genomgång i processen! Läs mer
    2020-02-28 Evelyn D svarar Tommy K
    Tack Tommy! Tack för ett bra samarbete! Vi ses framåt :)

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte