Fastighetsbyrån Habo

Malmgatan 4, 566 31 Habo — Visa karta

Välkommen till Fastighetsbyrån i Habo och Mullsjö!

Du hittar oss precis i Habo centrum och här har vi funnits sedan 2006. Habo är en växande kommun och vi som jobbar här på Fastighetsbyrån tycker det är roligt och spännande att få följa utvecklingen på den expanderande bostadsmarknaden.

Vi tycker också det är väldigt viktigt att du får en personlig kontakt och ett personligt bemötande i din bostadsaffär. Målet är att du ska känna dig omhändertagen och vi lyssnar på dina behov för att kunna erbjuda dig en mäklartjänst som passar just dig och din situation.

Läs vad 259 kunder tycker om Fastighetsbyrån Habo

• 2020-04-03

Karin E skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Evelyn har varit proffsig och lugn. Gett råd och stöttning genom både köp av ny bostad och försäljning av den gamla. Läs mer
    2020-04-03 Evelyn D svarar Karin E
    Tack Karin! Värmer att ni känner er nöjda både i samband med köpet och försäljningen :) Vi ses snart igen!
  • 2020-04-01

Cecilia A skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Köpt vår första bostad, hus.
    Mycket proffsigt men samtidigt personligt och vänligt bemötande. Evelyn är mån om att allt blir rätt och är tydligt, att alla är nöjda.
    Kunnig, proffsig och trevlig! Vi har känt oss trygga i hela processen. Läs mer
    2020-04-01 Evelyn D svarar Cecilia A
    Hej,
    Tusen tack för ditt fina omdöme, det värmer!
    Hoppas att flytten gick bra och att ni kommer att trivas hela familjen :)
    Ha det gott!
  • 2020-03-24

Gunnar A skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Allt har varit till belåtehet. / M o G Läs mer
    2020-03-25 Evelyn D svarar Gunnar A
    Tack för förtroendet och ett bra samarbete i samband med försäljningen av er bostad. Det värmer att ni känner er nöjda med mitt arbete! Lycka till med flytten!
  • 2020-03-23

Erik M skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Villa
    Toppen Läs mer
    2020-03-23 Evelyn D svarar Erik M
    Härligt att höra att du upplevde allt "toppen" :) Tack för förtroendet att förmedla er bostad!
  • 2020-03-21

Svän Valdemar Å skrev om Mattias Nilsson en del av Fastighetsbyrån Habo
    Har sålt en villa byggd 1968, mäklaren förklarade noga hur försäljningen skulle gå till. Varken vi eller mäklaren trodde nog inte att bostaden skulle säljas så fort, budgivningen blev över förväntan. Läs mer
    2020-03-23 Mattias N svarar Svän Valdemar Å
    Hej Svän!
    Tack för omdömet, jag håller med om att försäljningen gick snabbare än förväntat, jättekul!
    Vi ses och hörs framöver.
  • 2020-03-05

Yvonne B skrev om Mattias Nilsson en del av Fastighetsbyrån Habo
    Mycket trevlig mäklare som sålde mitt hus på landet. Jag fick bra information och proffsigt bemötande. Huset såldes på 3 dagar så jag är jättenöjd. Läs mer
    2020-03-06 Mattias N svarar Yvonne B
    Tack Snälla Yvonne för ditt fina omdöme!
    Alltid trevligt med snabba och smidiga affärer med både nöjda säljare och köpare.
    Vi hörs och ses framöver.
    Allt gott,
  • 2020-02-27

Tommy K skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Vi är väldigt nöjda med bemötande och service med Evelyn!
    Bra koll på alla viktiga frågor och fick bra genomgång i processen! Läs mer
    2020-02-28 Evelyn D svarar Tommy K
    Tack Tommy! Tack för ett bra samarbete! Vi ses framåt :)
  • 2020-02-27

Evelina K skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Sålt vår lägenhet.
    Evelyn är helt fantastisk som person och mäklare. Hon har kämpat på bra med att få vårat sålt och har hela tiden haft kontakt med oss och förklarat alla steg och vad som förväntas av oss och henne.
    Jag hade inte höga förväntningar men ändrade helt uppfattning efter att ha träffat Evelyn. Hon är otroligt kunnig, professionell och trevlig. Rekommenderas Starkt Läs mer
    2020-02-28 Evelyn D svarar Evelina K
    Tack så otroligt mycket för ditt omdöme, det värmer! Får också tacka för ett bra samarbete. Nu ska vi bara hitta ett hus till er :) Ha det fint!
  • 2020-02-23

Linus J skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Vi sålde vår villa i Mullsjö och tack vare Evelyn gick det snabbt och smidigt. Läs mer
    2020-02-24 Evelyn D svarar Linus J
    Tack för förtroendet och ett bra samarbete! :)
  • 2020-02-20

Markus S skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Grym bra bemötande å mycket trevlig tjej Läs mer
    2020-02-21 Evelyn D svarar Markus S
    Tack för förtroendet och ett bra samarbete genom försäljningen! :)
  • 2020-02-14

Kim N skrev om Mattias Nilsson en del av Fastighetsbyrån Habo
    Köpt villa/sålt bostadsrätt.

Mattias har ett professionellt sätt att b möta kunder och en gedigen kunskap som gör att man känner sig trygg som köpare/säljare.

Visste inte vad jag skulle ha för förväntningar, men helhetsintrycket är mycket bra!

Helhetsmässigt har Mattias gjort ett superjobb och min upplevelse är god! Läs mer
    2020-02-17 Mattias N svarar Kim N
    Tack så mycket Kim för ditt fina omdöme.
    Alltid kul att få förtroendet att hjälpa till med försäljningen också efter att ni köpt hus via mig.
    Hoppas ni kommer trivas superbra i huset.
  • 2020-02-02

Anna J skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Sålt villa. Evelyn är lyhörd smidig, jordnära. Läs mer
    2020-02-03 Evelyn D svarar Anna J
    Tack Anna för ditt omdöme! Får även tacka för förtroendet vid val av mäklare. Roligt att höra att ni är nöjda med mitt arbete!
  • 2020-01-28

Malin W skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Vi är så nöjda och tacksamma för Evelyns hjälp vid försäljningen av vårt hus. Så proffsig och serviceminded. Läs mer
    2020-01-29 Evelyn D svarar Malin W
    Hej,
    Tack för att jag fick förtroendet att hjälpa till med försäljningen av er bostad. Ett jättetrevlig hem som jag är säker på att nästa ägare kommer att trivas i! Lycka till med flytten så ses vi snart igen :)
  • 2020-01-28

Johan W skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Evelyn hjälpte oss att sälja vårat hus. Hon har gett oss väldigt bra stöd genom hela processen och skött det hela tryggt och proffsigt. Vi är väldigt nöjda och skulle verkligen rekommendera andra att välja Evelyn som sin mäklare. Läs mer
    2020-01-28 Evelyn D svarar Johan W
    Hej Johan,
    Tack för ditt fina omdöme och tusen tack för att jag fick hjälpa till med försäljningen av er bostad. Lycka till med flytten så ses vi när det närmar sig tillträdet :)
  • 2020-01-23

Anneli N skrev om Mattias Nilsson en del av Fastighetsbyrån Habo
    Vi har sålt bostadsrätt i Habo.

Mattias är professionell, trevlig och har goda kunskaper om bostadsmarknaden i området. Trots tidspress har han behållit sitt lugn och arbetat metodiskt. Vi är mycket nöjda med vårt val av mäklare. Rekommenderar Mattias och Fastighetsbyrån till andra som ska sälja bostad i Habo. Läs mer
    2020-02-03 Mattias N svarar Anneli N
    Tack snälla för ditt fina omdöme!
    Jättetrevligt att hjälpa er vid försäljningen. Hoppas ni kommer trivas i nya huset.
  • 2020-01-21

Daniel A skrev om Mattias Nilsson en del av Fastighetsbyrån Habo
    Mattias har agerat mycket proffsigt och varit ett bra stöd i den stressande situationen som försäljning av bostad innebär. Läs mer
    2020-01-28 Mattias N svarar Daniel A
    Hej Daniel, tack för ditt omdöme!
    Kul att du upplevde mig på detta sättet. Det var mycket trevligt att jobba med er.
    Vi ses och hörs!
  • 2020-01-19

Elisabet N skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Evelyn sålde vår villa och hon gjorde ett mycket bra intryck redan från start.
    Hon var mycket noggrann med tydliga förklaringar på i vilken ordning allt skulle ske.
    Hon kändes trygg och ärlig och hörde av sig med jämna mellanrum.

Jag skulle absolut rekommendera Evelyn till andra. Läs mer
    2020-01-20 Evelyn D svarar Elisabet N
    Hej Elisabet,
    Tack för ditt fina omdöme. Gläder mig att du fick en positiv upplevelse!
  • 2020-01-19

Jimmy T skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Evelyn ger ett mycket proffsigt intryck , som köpare fick vi snabb service i alla frågor vi bad om. Vi är verkligen supernöjda hur Evelyn fanns tillgänglig genom hela processen och med vår nya bostad. Läs mer
    2020-01-20 Evelyn D svarar Jimmy T
    Hej Jimmy,
    Tusen tack för dina fina ord. Gläder mig att ni kände er trygga i samband med köpet. Hoppas att ni har kommit iordning och att ni trivs riktigt bra!
  • 2020-01-17

Fredrik N skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Jag sålde en villa och mäklaren skötte denna affär väldigt bra för det gick väldigt fort, hon var väldigt kunnig och proffsig, hon tog hand om mig som klient på väldigt trevligt sätt jag kände mig lugn hela tiden då hon förklarade varje steg lugnt och sakligt. Läs mer
    2020-01-20 Evelyn D svarar Fredrik N
    Tusen tack Fredrik och tack för ett bra samarbete!
  • 2019-12-25

Berit H skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Hej!
    Jag har sålt min Bostadsrätt,med hjälp av Evelyn.
    Träffade henne redan förra sommaren,då hon gjorde en värdering på min bostad.
    Redan då visste jag,att när jag ska sälja,så är det Evelyn o ingen annan som gäller...
    Hennes varma,mjuka personlighet föll jag genast för! Samtidigt så oerhört kunnig,med en känsla för mig o min bostad,som gjorde att jag kände mig trygg o avslappnad.
    Hon har funnits där när jag haft frågor o hon har haft en tät kontakt med mig,både innan,under o efter budgivningen.
    Är så tacksam över att jag träffade just henne o det var tack vare att grannar sålde o var så nöjda med henne. De rekommenderade henne o jag gör detsamma till den jag känner
    . Tack Evelyn för allt du gjort för att jag skulle känna mig trygg,nöjd o belåten i min affär!!
    Du är så fantastisk i din roll som mäklare o medmänniska!!! Läs mer
    2020-01-08 Evelyn D svarar Berit H
    Tusen tusen tack för dina fina ord Berit, det värmer! Jag är glad för att jag fick hjälpa till med försäljningen av din bostad. Hoppas verkligen att du kommer att trivas i din nya bostad! Vi hörs och ses framöver. Ta hand om dig!
  • Magnus J

2019-12-21

Magnus J skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Köpte en bostadsrätt

Evelyn uppträdde rakt igenom hela processen Trevligt, tydligt och korrekt! Läs mer
    2020-01-09 Evelyn D svarar Magnus J
    Tack för att du tog dig tiden och lämnade ett omdöme och tack för ett fint samarbete. Jag hoppas att du trivs bra i lägenheten och att du fick en fin julhelg! Ha det fint!
  • 2019-12-11

Johan C skrev om Mattias Nilsson en del av Fastighetsbyrån Habo
    Köpte en bostadsrätt i ett parhus/radhus.
    Stötte inte på några problem med Mattias under resan. Tydlig information om vad som gällde och vad som skulle hända. Hade inga problem att komma få kontakt vid behov och budgivningen gick smidigt. Läs mer
    2019-12-18 Mattias N svarar Johan C
    Tack så mycket för omdömet och för feedbacken, det är jättekul att höra.
    Hoppas ni kommer trivas jättebra i Habo, det är jag övertygad om!

Ta hand om er,
  • 2019-12-09

Sara E skrev om Mattias Nilsson en del av Fastighetsbyrån Habo
    Jag och min sambo köpte radhus i Habo. Mattias var en mycket trevlig och bra mäklare. Svarade snabbt och återkopplade snabbt. Vi hade inga problem som helst under tiden med Mattias! Läs mer
    2019-12-18 Mattias N svarar Sara E
    Tack så mycket för omdömet. Kul att ni är nöjda med allt.
    Hoppas ni kommer att trivas i bostaden. Skulle det dyka upp några frågor nu i efterhand är ni alltid välkomna att kontakta mig.
  • 2019-12-09

David L skrev om Fastighetsbyrån Habo
    Har nu både köpt och sålt hus där Evelyn varit till stor hjälp. Även Mattias hjälpte till under denna försäljningen vilket visade fördelen av att välja ett kontor med flera riktigt duktiga mäklare👍 Läs mer

Linda Yvonne B skrev om Mattias Nilsson en del av Fastighetsbyrån Habo
    Jag har sålt en äldre villa. Jag tycker Mattias var väldigt bemötande och lätt att ha att göra med. Förklarade allt på ett bra sätt som man förstår.
    Jag hade hoppats på att det skulle gå smidigt allt och bli sålt fort och så blev det ju också. Tycker absolut han levde upp till mina förväntningar.
    Jag är bara nöjd, absolut inget att klaga på 🤗 Läs mer
    2019-12-18 Mattias N svarar Linda Yvonne B
    Hej Linda!
    Tack så mycket för ditt fina omdöme. Jätteskönt att det gick så smidigt och bra i affären och med väldigt lyckliga köpare.
    Ha det så gott så hörs vi när det är dags för deklarationen.

John Y skrev om Mattias Nilsson en del av Fastighetsbyrån Habo
    Väldigt opersonligt och oinspirerat. Säkert inte många års erfarenhet. Snäll grabb! Men inget som vi skulle använda oss av vid en försäljning. Affären gick fint och rent praktiskt va de inga konstigheter. Läs mer
    2019-12-18 Mattias N svarar John Y
    Hej John!
    Skönt att allt gick smidigt och utan problem. Tråkigt att ni fick den uppfattningen av mig personligen, tar med mig detta och jobbar vidare med det.

Emma J skrev om Mattias Nilsson en del av Fastighetsbyrån Habo
    Vi köpte en villa med hjälp av Mattias och vi är så nöjda!

Han är fantastiskt trevlig, hjälpsam och kunnig. Jag är glad att vi fick Mattias som mäklare :) Läs mer
    2019-12-18 Mattias N svarar Emma J
    Tack så mycket för omdömet Emma!
    Hoppas och tror att ni kommer trivas superbra i nya bostaden.
  • Jakob V

2019-11-26

Jakob V skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Jag och min fru har köpt en villa med genomgående mående och fint område och Evelyn har hjälpt till jättebra med frågeställningar och kommunikation .
    Jätteduktig och kompetent på det hon gör!
    Vill att affären skall bli så bra som möjligt för både säljare och köpare.
    Ett toppbetyg från våran sida! Läs mer
    2019-11-27 Evelyn D svarar Jakob V
    Hej Jakob,
    Tusen tack för ditt fina omdöme och ett bra samarbete genom hela affären. Hoppas att ni kommer att trivas i nya huset :)
  • 2019-11-26

Ingvar B skrev om Mattias Nilsson en del av Fastighetsbyrån Habo
    Mattias har gjort ett Jätte-arbete vid försäljningen av vår villa.

Trevligt och proffsigt bemötande, ett väl avvägt utgångspris med
    påföljande budgivning och ett snabbt avslut. Bra gjort!
    Vi ger Mattias våra varmaste rekommendationer.

Ingvar o Birgitta Blom Läs mer
    2019-11-27 Mattias N svarar Ingvar B
    Stort tack för ert fina omdöme. Hoppas ni har börjat vänja er vid tanken att lämna huset efter så många år och att att ni kommer trivas bra i lägenheten sedan.
    Glöm inte att jag gärna hjälper er med skattedeklarationen nästa år.
  • 2019-11-25

Carl E skrev om Mattias Nilsson en del av Fastighetsbyrån Habo
    En väldigt duktig mäklare med genomtänkt strategi och som ställer de rätta frågorna. Kan marknaden där han säljer. Jag rekommenderar verkligen Mattias som mäklare för den som går i säljtankar. Läs mer
    2019-11-27 Mattias N svarar Carl E
    Stort tack för ditt omdöme Calle!
    Mycket trevlig och smidig affär med både nöjda säljare och köpare är ju alltid roligt.
    Ha det så gott så hörs och ses vi.
  • 2019-11-14

Veronica Lisbeth Carola G skrev om Mattias Nilsson en del av Fastighetsbyrån Habo
    Ett snabbt beslut att sälja huset och detta skötte Mattias proffsigt! Väldigt trevlig och höll kontakt med oss och hjälpte oss så vår försäljning och köp av bostadsrätt klaffade perfekt! Tänk att vi både kunde sälja och köpa samma dag! Läs mer
    2019-11-19 Mattias N svarar Veronica Lisbeth Carola G
    Tack för omdömet!
    Jättekul att det löste sig så bra för både er och köparna. Hoppas ni kommer trivas bra i er nya lägenhet.
    Glöm inte att jag hjälper till med skattedeklarationen nästa år.
  • 2019-10-30

Leif Christer Ingemar S skrev om Mattias Nilsson en del av Fastighetsbyrån Habo
    Bästa tänkbara bemötande och proffsigt skött Läs mer
    2019-11-14 Mattias N svarar Leif Christer Ingemar S
    Tack så mycket för omdömet och för en trevlig och smidig affär!
    Vi ses på tillträdet, sedan hjälper jag ju även till med skattedeklarationen.
    Ha en bra dag,
  • 2019-10-30

Claes Arthur H skrev om Mattias Nilsson en del av Fastighetsbyrån Habo
    Sålt en tomt
    Mycket bra bemötande
    Mycket små förväntningar som byttes till en mycket trevlig upplevelse Läs mer
    2019-11-14 Mattias N svarar Claes Arthur H
    Tack för omdömet Claes!
    En tomt kvar att sälja och jag kämpar på för fullt.
    Vi hörs,
  • 2019-10-27

Linda Birgitta A skrev om Mattias Nilsson en del av Fastighetsbyrån Habo
    Mattias sålde min villa på åkerliden i Mullsjö. Han har varit lätt att få tag i när jag haft några frågor. Mycket trevligt bemötande. Läs mer
    2019-10-28 Mattias N svarar Linda Birgitta A
    Tack för omdömet och för en trevlig försäljning Linda!
    Löste ju sig jättebra och känns som att köparna kommer ta väl hand om ditt hus och trivas bra.

Vi hörs och ses framöver.
  • 2019-10-23

Gunnar J skrev om Mattias Nilsson en del av Fastighetsbyrån Habo
    Har sålt en insatslägenhet. Budgivningen skenade iväg långt över tänkt nivå. Har hela tiden blivit informerad på ett proffsigt sätt. Detta gäller hela affären. Om jag skulle sälja även nästa ställe, skulle jag gärna använda mig av samma mäklare. Det har varit världsklass på agerandet från Mattias. Läs mer
    2019-10-28 Mattias N svarar Gunnar J
    Hej Gunnar!
    Stort tack för ditt fina omdöme, jättekul med försäljningar där både säljare och köpare är mycket nöjda.

Vi ses och hörs framöver, glöm inte att jag gärna hjälper dig med skattedeklarationen nästa år också.
  • 2019-10-17

Evert O skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Engagerad i sitt uppdrag,och alltid på gott humör. Läs mer
    2019-10-18 Evelyn D svarar Evert O
    Tack för ditt omdöme och ett bra samarbete i samband med försäljningen. Det har varit ett nöje!
  • 2019-10-08

Stefan B skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Har köpt bostad i habo&sålt bostad i Furusjö
    Evelyn Daniel är en mycket trevlig och kunnig mäklare precis som jag förväntat mig Läs mer
    2019-10-11 Evelyn D svarar Stefan B
    Hej Stefan,
    Tack för både ditt omdöme och för att jag fick förtroendet att hjälpa till med er försäljning - det har varit ett nöje!
  • Ingrid H

2019-10-05

Ingrid H skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Evelyn är en kompetent mäklare och har ett mjukt och trevligt bemötande. Genom hela processen var hon tillgänglig och kändes verkligen engagerad. Vi fick ärliga och realistiska svar på våra frågor och funderingar så att förväntningarna blev fullt uppfyllda, vilket vi uppskattar allra mest. Kan utan tvekan säga att vi är supernöjda med vår husförsäljning!
    Vi rekommenderar henne varmt! Läs mer
    2019-10-06 Evelyn D svarar Ingrid H
    Hej Ingrid,
    Tusen tack för ditt fina omdöme! Vill också tacka för förtroendet vid val av mäklare. Har varit ett nöje att samarbeta med er!
  • 2019-10-02

Linnea S skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Vi har köpt en villa i Habo.
    Stina Lottas gata 19 på Bränninge.

På visningarna och även mötena efteråt, har Evelyn varit mycket proffsig utan att vara den "typiska" mäklaren.
    Inte för sälj-ig eller för på-ig utan personlig och serviceinriktad, inte riktigt det som man har blivit mött av tidigare i liknande sammanhang.
    Hennes trevliga och positiva sätt har gjort hela köpupplevelsen fantastiskt kul!

Vi kan inte hitta något att anmärka på. Vi skulle rekommendera henne alla dagar i veckan! Läs mer
    2019-10-03 Evelyn D svarar Linnea S
    Tusen tack Linnea, dina ord värmer otroligt mycket!
    Stort grattis till ert köp. Hoppas att ni börjar komma iordning och att ni kommer trivas riktigt bra.
    Välkomna till Habo!
  • 2019-09-30

Ulla J skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Sålt villa.
    Professionellt och tryggt. Stort engagemang. Lyhörd och ärlig rådgivning. Kan varmt rekommendera Evelyn. Läs mer
    2019-09-30 Evelyn D svarar Ulla J
    Tack Ulla, för att du tod dig tiden och lämnade ett omdöme samt att jag fick förtroendet att hjälpa till med försäljningen. Vi ses framöver :)
  • 2019-09-18

Madeleine S skrev om Mattias Nilsson en del av Fastighetsbyrån Habo
    Sålt bostadsrätt. Är mycket nöjd. Har kunnat känna mig trygg under hela resans gång. Enkel och smidig kontakt. Läs mer
    2019-09-19 Mattias N svarar Madeleine S
    Tack så mycket för ditt omdöme Madde!
    Det blev ju en smidig och trevlig affär, vi hörs framöver.

• 2019-09-18

Jimmie A skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Sålt villa.
    Mycket trevlig. Funkade jättebra att bolla idéer med och vi fick bra rådgivning. Läs mer
    2019-09-19 Evelyn D svarar Jimmie A
    Tack för att du tog dig tiden och lämnade ett omdöme :) Ha det fint så ses vi framåt!
  • 2019-09-05

Rolf A skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Här sålt vårat hus som vi har haft i 40 år. Evelyn hade vi kontakt för 5 år sedan. Nu var det dags och Evelyn var mycket proffsig och visste vad vi skulle göra för att få det mesta för huset.Jag rekommenderar henne i fortsättningen. Läs mer
    2019-09-09 Evelyn D svarar Rolf A
    Tack för att jag fick förtroendet att hjälpa till med försäljningen av er bostad. Vad glad jag blir för att ni känner er nöjda med mitt arbete, framförallt när vi haft kontakt i så många år. Lycka till med flytten nu så ses vi framöver :)
  • 2019-08-29

Anna C skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Sålt en villa i Habo. Gott och klokt bemötande av Evelyn, hon levde upp till alla förväntningar och lite till. Läs mer
    2019-08-29 Evelyn D svarar Anna C
    Hej Anna,
    Tack för ditt omdöme. Glädjande att jag uppnådde dina förväntningar :)
    Vi ses längre fram!
  • 2019-08-28

Alf Lennart B skrev om Mattias Nilsson en del av Fastighetsbyrån Habo
    Sommarstuga
    Bra
    Att sälja stugan Ja
    Han skötte det bra Läs mer
  • 2019-08-27

Marie T skrev om Mattias Nilsson en del av Fastighetsbyrån Habo
    Han hjälpte mig med att sälja bostadsrätten och fixade pappersarbetet. Han gjorde jätte bra jobb.Jag fick Förtroende för honom Läs mer
    2019-08-28 Mattias N svarar Marie T
    Tack för ditt omdöme Marie!
    Hoppas ni är nöjda med allt. Glöm inte att jag gärna hjälper er med skattedeklarationen nästa år.
    Ha det fint,
  • 2019-08-24

Bengt S skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Sålt mitt hus, Evelyn skötte allt mycket profesionellt! Läs mer
    2019-08-26 Evelyn D svarar Bengt S
    Hej Bengt,
    Tusen tack för att du tog dig tiden och lämnade ett omdöme! Vi ses längre fram.
  • 2019-08-12

Marcela P skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Evelyn har sålt en villa till oss i Habo! Super trevligt bemötande både med sms, samtal och personligt. Evelyn är jätte bra på alla möjliga sätt, rekommenderas stark till alla! Läs mer
    2019-08-12 Evelyn D svarar Marcela P
    Hej Marcela,
    Tusen tack för ditt fina omdöme. Hoppas att allt är bra med dig och att du haft en skön sommar! Ha det fint!
  • 2019-07-23

Stig J skrev om Mattias Nilsson en del av Fastighetsbyrån Habo
    Sålt en 2 familjsvilla allt gick bra tycker jag så ja e nöjd Läs mer
    2019-08-28 Mattias N svarar Stig J
    Tack för förtroendet och samarbetet Stickan!
    Ha en skön pension nu och njut av Spanien!

• 2019-07-22

Cecilia A skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Vänlig, pålitlig och proffsig! Läs mer
    2019-08-12 Evelyn D svarar Cecilia A
    Hej Cecilia,
    Tack för att du tog dig tiden och lämnade ett omdöme! Hoppas att du haft en skön sommar!

Malmgatan 4, 566 31 Habo