Alla kategorier Mäklare Jönköping Habo Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Habo

Fastighetsbyrån Habo

Malmgatan 4, 566 31 Habo — Visa karta

Välkommen till Fastighetsbyrån i Habo och Mullsjö!

Du hittar oss precis i Habo centrum och här har vi funnits sedan 2006. Habo är en växande kommun och vi som jobbar här på Fastighetsbyrån tycker det är roligt och spännande att få följa utvecklingen på den expanderande bostadsmarknaden.

Vi tycker också det är väldigt viktigt att du får en personlig kontakt och ett personligt bemötande i din bostadsaffär. Målet är att du ska känna dig omhändertagen och vi lyssnar på dina behov för att kunna erbjuda dig en mäklartjänst som passar just dig och din situation.

Läs vad 164 kunder tycker om Fastighetsbyrån Habo

• Laila J
    Laila J skrev om Fastighetsbyrån Habo
    Mäklaren var genuint lyhörd hela vägen och vi har haft en kontinuerlig och bra dialog. Jag har känt mig väl omhändertagen... Läs mer
    2018-07-10 Anders L svarar Laila J
    Jättetrevligt att höra dina varma ord om vår tjänst. Skall framföra dessa till kollegorna i Habo!!
    Hoppas du får härlig sommar.

Med vänlig hälsning

Anders Lagerquist/Kontorschef
  • Raza H
    Raza H skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    It was a great experience working with Evelyn. She had good information about the house and was able to answer the questions in a good manner. The contract signing was very smooth and everything was handled in a good manner. Läs mer
  • Hanna L
    Hanna L skrev om Fastighetsbyrån Habo
    Trygg, lugn och kunnig. Tack Evelyn för en smidig affär. Läs mer
  • Mikaela B
    Mikaela B skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Vi har köpt ett hus i Habo av Evelyn. Bemötandet har varit över förväntan. Evelyn har visat att hon är en bra mäklare som kan sin sak. Hon har varit trevlig, bemötande och lättillgänglig. Vi har inget negativt att säga om Evelyn. Om vi någon gång ska sälja vårt hus kommer vi att kontakta Evelyn som mäklare. Läs mer
    2018-05-15 Evelyn D svarar Mikaela B
    Hej Mikaela,
    Tusen tack för ditt fina omdöme. Dina ord värmer! Ha det gott och njut av det fina vårvädret!
  • Charlotte P
    Charlotte P skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Sålt mitt hus genom fasighetsbyrån och fått väldigt bra med hjälp och tips.

Bra bemötande och väldigt trevlig.

Och huset blev sålt snabbt och smidigt. Läs mer
    2018-05-14 Evelyn D svarar Charlotte P
    Tack för ditt fina omdöme och för att jag fick förtroendet att hjälpa till vid er försäljning. Ha det fint!
  • Eira W
    Eira W skrev om Mattias Nilsson en del av Fastighetsbyrån Habo
    Sålt bostadsrätt i Mullsjö.
    Mattias är alltid trevlig och bemöter mig på ett proffsigt sätt.
    Mina förväntningar överträffades pga att det blev budgivning och jag fick bra betalt för min bostadsrätt mycket tack vare Mattias och han skötte affären bra.
    Jag skulle rekommendera Fastighetsbyrån med Mattias till andra som ska sälja sin bostad.
    Med vänlig hälsning
    Eira Wassberg Läs mer
    2018-05-15 Mattias N svarar Eira W
    Hej Eira!
    Stort tack för ditt fina omdöme. Kul att du är nöjd!
    Ta hand om dig och ring om det är något.
  • Mikael M
    Mikael M skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Fantastiskt trevligt bemötande, och kunnig på objektet Vi köpte. Tog sig verkligen tid för köparna, Vi va inte ensamma. Min dom är från andra husköp å av mäklare, så är hon bäst hitintills.👍
    Mvh Mikael. Läs mer
    2018-05-11 Evelyn D svarar Mikael M
    Tack Mikael! Dina ord värmer otroligt mycket! Ha en skön sommar så ses vi!
  • Monica F
    Monica F skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Vi har både köpt och sålt fastigheter med hjälp av Evelyn! Hon är snabb, smidig och positiv. Lätt att nå och löser det mesta! Läs mer
    2018-05-11 Evelyn D svarar Monica F
    Tack för ditt fina omdöme Monica! Vi ses snart igen :)
  • Jari-Pekka F
    Jari-Pekka F skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Vi har både köpt en villa och sålt våran bostadsrätt via Evelyn.
    Vi har fått ett fantastiskt bemötande.
    Vi har fått mycket stöd och hjälp då vi är förstagångs säljare och köpare.
    Hon är nästan alltid tillgänglig. Återkopplar alltid.
    Har ingen tidigare erfarenhet av någon mäklare men tror inte man kan hitta en bättre !! Läs mer
    2018-05-11 Evelyn D svarar Jari-Pekka F
    Hej,
    Tusen tusen tack för ditt fina omdöme, det värmer! Hoppas nu att ni kommer trivas riktigt bra i huset :)
  • Anders P
    Anders P skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Sålt och köpt, en drivande positiv men samtidigt jordnära mäklare som fick både en oönskad försäljning samt lösning med ett nytt boende att bli på bästa tänkbara sätt. Läs mer
    2018-05-11 Evelyn D svarar Anders P
    Hej,
    Vad skönt och höra att du känner dig nöjd med situationen idag. Hoppas verkligen att du kommer att trivas i din nya bostad :) Tack för förtroendet vid försäljningen av ert hus.
  • Sven E
    Sven E skrev om Mattias Nilsson en del av Fastighetsbyrån Habo
    Hej! Sven ligger inlagd på VC för hjärtsvikt och kan inte svara på er enkät! Själv har jag också varit inlagd på sjukhus för liknande hjärtsjukdom, men kom hem igår. MVH Ingrid Granstam Läs mer
  • Mattias D
    Mattias D skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Professionellt och trevligt bemötande. Tog sig tid att gå igenom kontraktet på ett bra sätt. Läs mer
    2018-04-11 Evelyn D svarar Mattias D
    Hej Mattias,
    Tack för att du tog dig tiden och lämnade ett omdöme. Kul och höra att du uppskattade genomgången av kontraktet. För mig är det av stor vikt att alla känner sig trygga i samband med en av de största affärerna man gör :)
  • Petter W
    Petter W skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Hon är otroligt proffsig och jobbar stenhårt på att göra det så bra som möjligt för sina kunder. Läs mer
    2018-04-06 Evelyn D svarar Petter W
    Tusen tack för ditt omdöme. Jätteroligt att höra att du är nöjd med mig och mitt sätt att arbeta!
  • Nathalie K
    Nathalie K skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Vi hade inte kunnat välja en bättre mäklare än Evelyn! Hon är säljsmart, men samtidigt genuin och förtroendefull. Den dagen vi står inför försäljningstankar igen så kommer jag inte tveka en sekund på att välja henne igen :) Läs mer
    2018-04-06 Evelyn D svarar Nathalie K
    Hej Nathalie,
    Stort tack för ditt fina omdöme, dina ord värmer! Hoppas att allt är bra med er och att ni kommer trivas riktigt bra i det nya huset!
  • Ann W
    Ann W skrev om Mattias Nilsson en del av Fastighetsbyrån Habo
    Mycket bra bemötande av mäklaren Mattias Nilsson Läs mer
    2018-04-10 Mattias N svarar Ann W
    Tack så mycket för omdömet och samarbetet!
    Det var en mycket trevlig och smidig affär. Hoppas ni kommer trivas bra i ert nya boende. Ni kan alltid ringa om ni funderar över något.

Mvh Mattias
  • Glenn D
    Glenn D skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Proffsig och trevlig! Inget att klaga på! Läs mer
    2018-04-05 Evelyn D svarar Glenn D
    Hej Glenn,
    Stort tack för att du tog dig tiden och lämnade ett omdöme. Jag hoppas att ni kommer trivas riktigt bra i huset! Ha det gott!
  • Elin E
    Elin E skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Fick jättebra bemötande från första mötet till hela affären var klar. Läs mer
    2018-04-05 Evelyn D svarar Elin E
    Hej Elin,
    Stort tack för ditt fina omdöme. Hoppas allt är bra!
  • Roger N
    Roger N skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Mycket bra bemötande från första kontakten. Höll oss uppdaterade genom hela affären. Hon gjorde så allt gick snabbt och smidigt. Läs mer
    2018-04-06 Evelyn D svarar Roger N
    Hej Roger! Tusen tack för att du tog dig tiden och lämnade ett omdöme. Hoppas att allt är bra med er :)
  • Anna W
    Anna W skrev om Mattias Nilsson en del av Fastighetsbyrån Habo
    Mattias ställde alltid upp och svarade alltid snabbt när vi hade frågor och funderingar! Läs mer
    2018-04-05 Mattias N svarar Anna W
    Hej Anna!

Tack för ert omdöme, det var väldigt trevligt att jobba tillsammans med er och jag är tacksam för förtroendet vid försäljningen av ert hus. Hoppas ni trivs bra i ert nya, vilket jag är övertygad om att ni gör!

Mvh Mattias
  • Anders P
    Anders P skrev om Fastighetsbyrån Habo
    Enormt kunniga om området och förutsättningarna, öppna och ärliga om förfarande kundunderlag osv. Läs mer
    2018-04-10 Representant för Fastighetsbyrån svarar Anders P
    Tusen tack för ditt omdöme! Du vet var vi finns om du behöver vår hjälp!
    Fortsatt bra dag!
  • Hanna F
    Hanna F skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Vi är mycket nöjda och tacksamma för all hjälp under försäljningsprocessen av vår bostad. Vi kan varmt rekommendera Evelyn! Läs mer
    2018-04-06 Evelyn D svarar Hanna F
    Hej Hanna,
    Tack för att du tog dig tiden och lämnade ett omdöme. Det värmer verkligen att ni var nöjda med mig och mitt sätt att arbeta. Hoppas att tiden går fort nu tills ni får flytta in i det nya :)
  • Henrik A
    Henrik A skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Mycket bra bemötande och engagemang i försäljningen av min bostad. Läs mer
    2018-04-06 Evelyn D svarar Henrik A
    Hej! Återigen tack för förtroendet. Hoppas att allt är bra med dig och att ni trivs i det nya :)
  • Anders L
    Anders L skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Smidig att ha att göra med, väl bemötande Läs mer
    2018-04-06 Evelyn D svarar Anders L
    Tack för att du tog dig tiden och lämnade ett omdöme. Hoppas att allt är bra :)
  • Julia W
    Julia W skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Evelyn är mycket engagerad, duktig och kunnig mäklare. Alltid lika trevlig och glad. Väldigt mån om att allt ska bli så bra som möjligt.
    Jag fick ett otroligt bra bemötande och kunde inte ha hittat en bättre mäklare! Läs mer
    2018-04-06 Evelyn D svarar Julia W
    Tack Julia för ditt fina omdöme. Extra roligt när man får möjligheten/förtroendet att hjälpa till både med att köpa en nya bostad och sälja det befintliga. Hoppas verkligen att du kommer trivas i det nya!
  • Petter A
    Petter A skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Köpt en villa på ca 170kvm i Habo.
    Fick en väldigt bra bemötande av mäklaren.
    Nöjd med hela affären från början till slut. Läs mer
    2018-04-06 Evelyn D svarar Petter A
    Hej Petter,
    Tack för att du tog dig tiden och lämnade ett omdöme. Hoppas verkligen att ni trivs i huset :)
  • Zandra W
    Zandra W skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Vi är väldigt nöjda med evelyn! Det var en stor skillnad på henne och andra mäklare vi träffat, genuin och äkta och hon har inte ett pålagd säljarpersonlighet. Tydlig, smidig och bra att ha att göra med! Fortsätt på det sätt som du evelyn redan gör. På min arbetsplats var det 3 stycken som har haft dig som mäklare och alla var/är så nöjda med dig! Läs mer
    2018-04-06 Evelyn D svarar Zandra W
    Tusen tusen tack för ditt fina omdöme. Dina ord värmer verkligen! Hoppas att allt är bra med er alla tre. Grattis till ert lilla underverk :)
  • Jonas D
    Jonas D skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Smidig, strukturerad, proffsig!
    Mycket trevligt bemötande. Allt fungerade över förväntningarna. Läs mer
    2018-04-06 Evelyn D svarar Jonas D
    Hej Jonas! Tack för att du tog dig tiden och lämnade ett omdöme. Det värmer att ni kände er nöjda med mitt arbete :)
  • Sofi T
    Sofi T skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Jag är jättenöjd med vår mäklare Evelyn på Fastighetsbyrån i Habo. Hon var snabb, tydlig och proffesionell under hela processen och vi skulle inte tveka att använda henne igen. Läs mer
    2018-03-19 Representant för Fastighetsbyrån svarar Sofi T
    Tack Sofi T för de fina orden om vår mäklare Evelyn!! Tveka inte att kontakta oss/henne igen om du behöver vidare hjälp vid bostadsfrågor!
  • Anders-fredrik L
    Anders-fredrik L skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Vi hade inte jättemycket kontakt men att döma av den kontakt vi hade tycker jag att det fungerade alldeles utmärkt. Mäklaren hade ett angenämt sätt, var trevlig på ett sätt som kändes uppriktigt. Läs mer
    2018-01-16 Evelyn D svarar Anders-fredrik L
    Hej! Tack för ditt fina omdöme. Hoppas att allt är bra med er och att ni trivs i Habo!
  • Marlene L
    Marlene L skrev om Mattias Nilsson en del av Fastighetsbyrån Habo
    Mattias har varit professionell i sitt bemötande och har skött vår försäljning på ett utmärkt sätt. Läs mer
    2018-01-15 Mattias N svarar Marlene L
    Tack så mycket för de fina orden Marlene! Och tack för förtroendet vid försäljningen, det var både smidigt och trevligt att jobba med er.

• Linda N
    Linda N skrev om Mattias Nilsson en del av Fastighetsbyrån Habo
    Proffsigt och tillmötesgående. Trevlig och seriös. Läs mer
    2018-01-15 Mattias N svarar Linda N
    Tack Linda för omdömet! Och tack för en trevlig affär. Hoppas ni får det bra i er nya lya.
    Ha det gott och hälsa Martin!

• Eva M
    Eva M skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Hon var super duktig bästa man kan tänka sig. Läs mer
    2018-01-13 Evelyn D svarar Eva M
    Tusen tack för ditt omdöme, det värmer!
  • Göran L
    Göran L skrev om Mattias Nilsson en del av Fastighetsbyrån Habo
    Mattias har agerat proffsigt och ödmjukt i sitt bemötande och har över förväntan fullgjort sitt uppdrag åt oss. Mycket bra! Läs mer
    2018-01-15 Mattias N svarar Göran L
    Tusen tack för det fina omdömet, jättekul att ni är nöjda!
    Hoppas ni trivs bra i er nya bostad. Ha det toppen!

• Susanne A
    Susanne A skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Mycket bra , duktig tjej och hon hade allt klart när det var dax, så utmärkt med Evelyn Läs mer
    2018-01-13 Evelyn D svarar Susanne A
    Tack Susanne för ditt fina omdöme! Hoppas allt är bra med er och att det går bra med husen :)
  • Hans S
    Hans S skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Evelyn är en mäklare som ingav oss ett stort förtroende!
    Vi kände oss mycket trygga med henne som mäklare då vi sålde vårt hus.
    Glad , trevlig ,tydlig, kompetent och professionell i sin roll.

Evelyn Daniel är en mäklare vi varmt kan rekommendera!!

Hans och Gun-Britt Sandström Läs mer
    2018-01-13 Evelyn D svarar Hans S
    Tack Hans och Gun-Britt! Det var en ära att hjälpa till med försäljningen av ert hus. Tack igen för förtroendet!
  • Lennart W
    Lennart W skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Jag och min bror tycker att vi fick ett vänligt bemötande hela vägen till vår sommarstuga blev såld .väldigt proffsigt bemötande.Lennart,Torbjörn Wahlström. Läs mer
    2018-01-11 Evelyn D svarar Lennart W
    Hej! Tack för att ni tog er tiden och lämnade ett omdöme och stort tack för förtroendet! Vi hörs och ses nu i januari för deklarationen :)
  • Virpi G
    Virpi G skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Engagemanget för att sälja just vårt hus var långt större än vi kunnat förvänta oss. Mäklaren höll oss väl informerade om hur försäljningen gick så vi kände oss delaktiga genom hela affären.

Mäklaren Evelyn Daniel var proffsig, kunnig och väldigt trevlig att ha och göra med Läs mer
    2018-01-11 Evelyn D svarar Virpi G
    Stort tack för förtroendet och att ni tog er tiden och lämnade ett omdöme. Hoppas att ni trivs i det nya huset :)
  • Anna H
    Anna H skrev om Mattias Nilsson en del av Fastighetsbyrån Habo
    Bra bemötande. Bra med snabbt avslut som inte drog ut på tiden. Läs mer
    2017-10-19 Mattias N svarar Anna H
    Hej! Tack för ditt omdöme. Jag hoppas att ni kommer trivas fint i huset.
    Jag finns på mobilen om det skulle dyka upp några frågor nu i efterhand.

Vänlig hälsning Mattias Nilsson
  • Marie-louise G
    Marie-louise G skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Bra bemötande, kompetent och professionell. Trevlig att prata med. Läs mer
    2017-11-15 Evelyn D svarar Marie-louise G
    Tack för dina värmande ord! Hoppas att ni trivs bra i huset :)
  • Johan H
    Johan H skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Evelyn har levererat mer än vi någonsin kunnat förvänta oss av en mäklare.
    Med glatt humör, stor professionalism och en imponerande kunskap om marknaden har hon fått oss att känna oss trygga hela resan igenom under försäljningen av vår bostad!

J & U Läs mer
    2017-11-15 Evelyn D svarar Johan H
    Tusen tack för ert fina omdöme, det värmer verkligen! Det har varit riktigt trevligt att arbeta tillsammans med er! Tack för förtroendet och hoppas att vi ses i något mer sammanhang framöver!
  • Linus A
    Linus A skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Mycket duktig mäklaren som alltid gav ett gott och tillmötesgående intryck. Inga problem att kontakta och vid frågor och funderingar var det enkelt att få svar från Evelyn. Läs mer
    2017-10-06 Evelyn D svarar Linus A
    Tack Linus, vad roligt att höra. Hoppas att ni trivs bra i er nya bostad!
  • Gun-Britt S
    Gun-Britt S skrev om Mattias Nilsson en del av Fastighetsbyrån Habo
    Mattias levde upp till våra förväntningar som mäklare.
    Varit tillmötesgående och skicklig i sin yrkesroll!

Vi kan ge de varmaste rekommendationer!

Gun-Britt Sandström Läs mer
    2017-10-19 Mattias N svarar Gun-Britt S
    Tusen tack för det fina omdömet!
    Det var trevligt att göra affär med er och kul att se hur nöjda ni blev med bostaden.

• Hans S
    Hans S skrev om Mattias Nilsson en del av Fastighetsbyrån Habo
    Mattias levde upp till våra förväntningar som mäklare.
    Varit tillmötesgående och skicklig i sin yrkesroll!

Vi kan ge de varmaste rekommendationer!

Hans O Sandström Läs mer
    2017-10-19 Mattias N svarar Hans S
    Tusen tack för det fina omdömet!

• Björn B
    Björn B skrev om Mattias Nilsson en del av Fastighetsbyrån Habo
    Mattias gav ett trevligt bemötande. Han var tydlig i kommunikation och inga problem stöttes på. Läs mer
    2017-10-19 Mattias N svarar Björn B
    Hej Björn!
    Tack för omdömet, det var trevligt att göra affär med er!
    Ha det toppen,
  • Per A
    Per A skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Engagerad, kunnig, högt kundfokus, pålitlig, ansvarstagande och med tydlig målsättning och kontinuerliga avstämningar. Är verkligen nöjd! Läs mer
    2017-10-06 Evelyn D svarar Per A
    Tusen tack Per! Hoppas att allt är bra med er! Vi ses när det är dags att deklarera :)
  • Irene F
    Irene F skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Evelyn Daniel var väldigt kunnig och tillmötesgående vi fick svar på allt vi frågade om och hon har ett väldigt trevligt framträdande mot sina kunder, så vi kan verkligen rekommendera Evelyn. Läs mer
    2017-10-06 Evelyn D svarar Irene F
    Hej Irene! Tusen tack för att du tog dig tiden och lämnade ett omdöme, det värmer verkligen! Hoppas att allt är bra med er. Nu behöver ni definitivt inte klippa häcken eller skotta snö mer ;) Vi hörs!
  • Sara E
    Sara E skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Vi är väldigt nöjda med Evelyn. Hon hade alltid ett väldigt gott bemötande - glad och sprudlande, och gjorde alltid det lilla extra. Hon är kunnig inom sitt område och vi både köpte och sålde med henne som mäklare, och båda gångerna kände vi oss trygga med henne, och hon gjorde allt för att vi skulle vara nöjda. Läs mer
    2017-10-06 Evelyn D svarar Sara E
    Tusen tusen tack för ditt fina omdöme! Det värmer verkligen att höra att ni var nöjda med mig både när ni köpte och sålde. Jag hoppas att ni trivs bra på den nya orten. Vi hörs längre fram när det är dags att deklarera :)
  • Thomas F
    Thomas F skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Skönt att Bo höll sig i bakgrunden. Kanonbemötande och väl utfört av Evelyn. Har ju varit på ett antal av hennes visningar och hon är alltid lika glad och trevlig. Läs mer
    2017-10-06 Evelyn D svarar Thomas F
    Haha, det var det roligaste omdömet jag har fått! Tusen tusen tack. Det värmer verkligen! Trevligt att jag till slut fick göra affärer med er :) Hoppas nu att ni kommer trivas riktigt bra. Vi ses!
  • Emma J
    Emma J skrev om Mattias Nilsson en del av Fastighetsbyrån Habo
    Första husköpet för mig, vilket va spännande som bara den! Men jag fick känslan av att Mattias va lite oengagerad. Han kunde inte svara på flera av mina frågor gällande radhuset och BRF föreningen när jag va på visningen och han va inte heller med på överlåtelsen utan då träffade jag en annan mäklare för Mattias va ledig.
    Men allt som allt, helt okey! Läs mer
    2017-10-19 Mattias N svarar Emma J
    Hej Emma!
    Tråkigt att du upplevde mig som oengagerad, detta är något jag kommer tänka på i fortsättningen. Jag hoppas att du ändå är nöjd med affären och att du kände dig trygg i processen.
    Jag hoppas att du kommer att trivas i din nya bostad!

Ha det fint,

• Marcus L
    Marcus L skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Väldigt kunnig och vi fick alltid ett bra bemötande när vi träffade henne. Hon var väldigt trevlig. Läs mer
    2017-10-06 Evelyn D svarar Marcus L
    Tack för ditt fina omdöme Marcus! Hoppas att allt är bra med er!

Malmgatan 4, 566 31 Habo