Alla kategorier Mäklare Jönköping Habo Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Habo

Fastighetsbyrån Habo

Malmgatan 4, 566 31 Habo — Visa karta

Välkommen till Fastighetsbyrån i Habo och Mullsjö!

Du hittar oss precis i Habo centrum och här har vi funnits sedan 2006. Habo är en växande kommun och vi som jobbar här på Fastighetsbyrån tycker det är roligt och spännande att få följa utvecklingen på den expanderande bostadsmarknaden.

Vi tycker också det är väldigt viktigt att du får en personlig kontakt och ett personligt bemötande i din bostadsaffär. Målet är att du ska känna dig omhändertagen och vi lyssnar på dina behov för att kunna erbjuda dig en mäklartjänst som passar just dig och din situation.

Läs vad 112 kunder tycker om Fastighetsbyrån Habo

• Kerstin H
    Kerstin H skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Som köpare till en fastighet anser jag att Evelyn är en mycket kompetent mäklare.
    Hon är lugn, trygg och hjälpsam i sin roll, har en underbar personlighet och ett vänligt bemötande.
    Jag vill varmt rekommendera denna glada positiva tjej.
    2017-09-22 Evelyn D svarar Kerstin H
    Hej Kerstin! Tusen tusen tack för dina fina ord. Det värmer verkligen! Jättetrevligt att göra affärer tillsammans med er! Ha det fint!
  • David L
    David L skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Otroligt trevlig, mycket förtroendeingivande och stor kunskap om objektet. Vi har både köpt och sålt flera bostäder med olika mäklare de senaste åren och Evelyn är helt klart den mäklare vi skulle rekommendera först. Både till köpare och säljare.
    2017-09-04 Evelyn D svarar David L
    Hej David,
    Tusen tusen tack för ditt omdöme. Extra roligt att höra att ni haft kontakt med flera mäklare tidigare och skulle rekommendera mig. Det glädjer mig verkligen! Hoppas att allt är bra med er och att ni trivs i huset!
  • Irene F
    Irene F skrev om Fastighetsbyrån Habo
    Kan verkligen rekommendera Fastighetsbyrån Habo med en sådan kunnig och trevlig mäklare.
  • Hans-göran W
    Hans-göran W skrev om Mattias Nilsson en del av Fastighetsbyrån Habo
    Trevlig och ett fint sätt. Ingav säkerhet och trygghet och kunnighet i sin yrkesutövning. Var lätt att nå under försäljningsperioden. Mattias hörde själv av sig mellan varven på ett positivt sätt.
    Vi uppskattar Mattias för ett trevligt och tilltalande bemötande.
    Vi ger honom högsta betyg.
    2017-08-22 Mattias N svarar Hans-göran W
    Tack så mycket för det fina omdömet Hans-göran!
    Det var väldigt trevligt att jobba med er och jag hoppas ni trivs bra i er nya lägenhet.

Ta hand om er,

• Magnus L
    Magnus L skrev om Mattias Nilsson en del av Fastighetsbyrån Habo
    Mattias gjorde ett strålande jobb vid försäljning av vår villa i Habo. Hans kontaktnät gjorde att fler kom på visning och specialvisningar.
    2017-08-16 Mattias N svarar Magnus L
    Tusen tack Magnus, det värmer!

Det var mycket trevligt att få hjälpa er med försäljningen och jag tackar för förtroendet. Hoppas ni trivs bra i nya lyan och inte saknar Habo allt för mycket!

Vi hörs igen när det är dags för deklarationen, ha det toppen!

• Dan G
    Dan G skrev om Mattias Nilsson en del av Fastighetsbyrån Habo
    Kunnig, professionell, bra kundbemötande.
    2017-08-16 Mattias N svarar Dan G
    Tack för ditt fina omdöme!

Det var jättetrevligt att göra affärer ihop med er och jag hoppas att ni är nöjda och kommer trivas bra i ert nya hus.

Ha det fint!

• Taina L
    Taina L skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Mäklaren var trevlig men jag upplever inte att hon levde upp till mina förväntningar.
    Många fel gjordes, och under kontraktsskrivningen var hon inte mig behjälplig alls.
    2017-08-17 Evelyn D svarar Taina L
    Hej Taina,
    Ledsen och höra att jag inte levde upp till dina förväntningar. I vissa situationer kan det vara svårt att göra både köpare och säljare helt nöjda. Jag vill tacka för din rekommendation och tar med mig det du säger i framtida affärer. Vänlig hälsning Evelyn
  • Malin E
    Malin E skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Evelyn är en fantastisk mäklare. Jag är så nöjd med henne.
    2017-08-17 Evelyn D svarar Malin E
    Tusen tack Malin. Dina ord värmer! Hoppas att du trivs bra i din nya bostad.
  • Malin A
    Malin A skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Mycket trevlig mäklare, kunnig på det hon gör. Pålitlig. Inga konstigheter alls. Rekommenderas varmt!
    2017-08-17 Evelyn D svarar Malin A
    Tusen tack för ditt fina omdöme! Hoppas att allt är bra med dig!
  • Emma P
    Emma P skrev om Mattias Nilsson en del av Fastighetsbyrån Habo
    Dåligt på grund av att vi inte fick någon bopärm utan fick alla papper ihophäftade.
    2017-08-16 Mattias N svarar Emma P
    Hej!

Jag får be om ursäkt för att jag missade bopärmen, jag hoppas att ni är nöjda med affären i övrigt!

Ha en bra dag,

• Ann-sofie G
    Ann-sofie G skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Jag fick ett stort underbart bemötande av Evelin den bästa mäklaren man kan tänka sig. Jag kan rekommendera henne till alla som ska sälja.
    2017-08-17 Evelyn D svarar Ann-sofie G
    Tack för ditt fina omdöme. Dina ord värmer! Hoppas att allt är bra med dig och att du trivs bra i din nya bostad!
  • Gun-Britt S
    Gun-Britt S skrev om Fastighetsbyrån Habo
    Smidig fastighetsbyrå att samarbeta med. Korta beslutsvägar , bra kontakt mellan mäklare/säljare.
    Kan varmt rekommenderas!!
  • Anders Ö
    Anders Ö skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Förtroendeingivande och kunnig, bra stöd i säljprocessen.
    2017-06-14 Evelyn D svarar Anders Ö
    Hej Anders! Tack för ditt omdöme! Hoppas att allt är bra med dig. //Evelyn
  • Fredrik J
    Fredrik J skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Jag har fullt förtroende för Evelyn även om det blev ett litet missförstånd. Jag missar också i mitt jobb ibland och måste ta ansvar för det. Jag tycker att Evelyn ville ta sitt ansvar i frågan men överårdnad i Fastighetsbyrån lade all skuld på mig som kund. Därför får Evelyn en 4a medan Fastighetsbyrån får en 2a.
    2017-06-14 Evelyn D svarar Fredrik J
    Hej Fredrik! Tack för ditt fina omdöme. Tråkigt att det blev ett litet missförstånd, men jag hoppas att du känner dig nöjd i det stora hela. Vi ses snart igen! //Evelyn
  • Kristian J
    Kristian J skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Bra info, kunskap, bemötande etc
    2017-06-14 Evelyn D svarar Kristian J
    Hej Kristian! Tack för ditt omdöme! Hoppas att ni trivs bra :) //Evelyn
  • Adam K
    Adam K skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Trevlig glad och ett leende på läpparna. Kunnig i vad hon gör.
    2017-06-14 Evelyn D svarar Adam K
    Hej! Tack för ditt omdöme! Hoppas att allt är bra med er och att ni trivs i huset. Ha en fin sommar!
  • Torbjörn K
    Torbjörn K skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Vi som köpare har varit jättenöjda, hon är lättsam och väldig trygg att ha med att göra.
    2017-08-17 Evelyn D svarar Torbjörn K
    Tack för ditt fina omdöme. Hoppas att allt är bra med er :)
  • Tim V
    Tim V skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Mycket trevlig och hjälpsam och rakt på sak. Mycket positiv tjej.
    2017-08-17 Evelyn D svarar Tim V
    Tack för ditt omdöme. Känns bra att jag uppfattas som hjälpsam och rak :) Hoppas att ni har haft en fin sommar!
    Tim V gillar detta
  • Said G
    Said G skrev om Mattias Nilsson en del av Fastighetsbyrån Habo
    Hjälpsam lugn kan sitt jobb jag skulle anlita honom igen
    2017-04-27 Mattias N svarar Said G
    Tack för omdömet och förtroendet Said!
    Vi ses och hörs.
  • Isabelle V
    Isabelle V skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Vi är jätte nöjda med Evelyn!!
    2017-08-17 Evelyn D svarar Isabelle V
    Vad roligt att höra! Hoppas att allt är bra med er och att ni trivs i nya huset :)
  • Staffan W
    Staffan W skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Nöjd och belåten. Återkommer gärna hit.
    2017-01-11 Evelyn D svarar Staffan W
    Hej Staffan,
    Tack för ditt omdöme! Hoppas att allt är bra med er och att ni trivs i huset!
  • Angelica L
    Angelica L skrev om Mattias Nilsson en del av Fastighetsbyrån Habo
    Inga problem, smidig affär med mäklaren som bra hjälp!
    2017-01-09 Mattias N svarar Angelica L
    Hej Angelica!

Tack så mycket för din rekommendation, hoppas att du kommer trivas jättebra i din nya lägenhet!

Jag finns ett telefonsamtal bort om det skulle vara något,

Ha det toppen!

• Sasha K
    Sasha K skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Evelyn får toppbetyg av mig!
    Fantastisk människa och mäklare.
    Evelyn bidrog till att vi äntligen fick vår bostadsrätt.
    Tack Evelyn!

/Sasha
    2017-01-05 Evelyn D svarar Sasha K
    Hej Sasha!
    Vad glad jag blir för din fina rekommendation, tusen tack! Jag hoppas att ni kommer trivas riktigt bra i nya bostaden :)
  • Helena W
    Helena W skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Proffsig, trevlig, omtänksam, glad
    2017-01-05 Evelyn D svarar Helena W
    Hej Helena!
    Tusen tack för din rekommendation. Vi ses snart igen för att göra klart deklarationen :)
  • Ann-charlotte H
    Ann-charlotte H skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Trevlig, ärlig, personlig! Vi känner oss trygga med köpet tack vare henne,
    2016-10-31 Evelyn D svarar Ann-charlotte H
    Hej, tusen tack för ditt omdöme. Jag hoppas att allt är gått bra med flytta. Hälsa så gott! Med vänlig hälsning Evelyn
  • Sabina K
    Sabina K skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Vi är väldigt nöjda med husköpet via Fastighetsbyrån och mäklaren Evelyn. Vi har fått snabba svar vid frågor och funderingar. Tycker att affären gick smidigt trots att en del problem dök upp under affärens gång. Kommer att kontakta fastighetsbyrån vid en eventuell försäljning.
    2016-10-31 Evelyn D svarar Sabina K
    Hej Sabina,
    Vad glad jag blir att ni känner er nöjda. Jag hoppas att ni har kommit iordning i huset nu och att ni trivs. Ha det gott så ses vi säkert framöver! :)
  • Pernilla E
    Pernilla E skrev om Mattias Nilsson en del av Fastighetsbyrån Habo
    Bra. Väl genomfört arbete. Kom ngt. Sent inför första visningen men det gick ju bra ändå.
    2016-11-04 Mattias N svarar Pernilla E
    Hej!

Tack så mycket för ert omdöme! Det var jättetrevligt att hjälpa er med försäljningen.
    Hoppas ni kommer trivas bra i ert nya hem och glöm inte bort att jag gärna hjälper er med deklarationen nästa år.

Har ni några funderingar så är det bara att ringa, alltid välkomna!

Ha det så bra!

• Olav K
    Olav K skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Personligt. Engagerat. Proffsigt.
    2016-10-31 Evelyn D svarar Olav K
    Hej Olav,
    Tusen tack för ditt fina omdöme, det värmer! Ha det gott!
  • Ole D
    Ole D skrev om Mattias Nilsson en del av Fastighetsbyrån Habo
    jeg tycker myckrt bra om Mattias
    2016-11-04 Mattias N svarar Ole D
    Hej Ole!

Tack så mycket för de fina orden, det värmer gott här i vinterkylan.
    Ni är alltid välkomna att ringa om ni har några frågor!

Ta hand om er och hälsa till Gitte från mig!

• Mona N
    Mona N skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Vi har både köpt och sålt fritidshus av Evelyn som mäklare. Hon är trevlig, Duktig, påläst och ger bra information. Dessutom är hon alltid glad och positiv.
    2016-10-31 Evelyn D svarar Mona N
    Hej Mona,
    Tusen tack för ditt fina omdöme. Det värmer! Hoppas att allt är bra med er! Kram
  • Mats N
    Mats N skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Vi har både köpt och sålt hus med henne som mäklare, och vi är lika nöjd bägge gångerna. Alltid GLAD och Trevlig. Är påläst,och ger mycket BRA INFORMATION.
    2016-10-31 Evelyn D svarar Mats N
    Hej Mats,
    Tusen tack för ditt fina odömde. Det glädjer mig att jag alltid uppfattas som glad och trevlig, men det är ömsesidigt kan jag säga :) Ta hand om er!
  • Lisa K
    Lisa K skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Evelyn är kunnig, lyssnande, förstående och uppmuntrande. Hon är omtänksam om såväl säljare som köpare och sköter hela processen på ett rättvist och mycket professionellt sätt. Evelyn löser problem som uppstår längs vägen utan att ens sucka. Dessutom verkar Evelyn kunna vara på ett bra humör hela tiden och gör att människor runt henne känner sig bekväma och sedda. En utmärkt mäklare som jag verkligen rekommenderar, särskilt till säljare som är lite oroligt lagda inför husförsäljningen och allt runt omkring (som jag).
    2016-10-31 Evelyn D svarar Lisa K
    Hej Lisa,
    Tusen tack för ditt fina omdöme! Dina ord går rakt in i hjärtat :)
    Vi ses lite längre fram när det är dags att deklarera. Hälsa så gott till Andreas!
  • Lena R
    Lena R skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Evelyn är den bästa mäklare jag haft kontakt med. Trevligt bemötande, lugn, kunnig, hjälpsam, visar aldrig att hon är stressad utan tar sig alltid tid, gör ett mycket bra arbete både mot säljare och köpare. Mycket god lyssnare.
    2016-10-31 Evelyn D svarar Lena R
    Hej Lena,
    Vad glad jag blir av att höra att jag är den bästa mäklaren som ni haft kontakt med. Tusen tusen tack!
    Ta hand om er!
  • Joakim W
    Joakim W skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Mycket trevligt och hjälpsam gjorde allt för att försäljningen skulle gå smidigt.
    2016-10-26 Evelyn D svarar Joakim W
    Hej, tack för ditt omdöme! Hoppas att allt är bra med er och att ni trivs på "nya" orten :)
  • Gun S
    Gun S skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Hon lämnade inte besked om skalenlig ritning utan hänvisade till andra som hänvisade tillbaka till mäklaren. Det var svårt att få kontakt och stämma träff för godkännande av flyttstäd, ekonomisk uppgörelse etc.
    Vi blev erbjudna tider enbart utifrån vad som passade henne, ingen hänsyn till våra möjligheter att komma ifrån jobb och restider.

Gällande era betygsgrader, de är alldeles för stort hopp mellan 2 och 3.
    Betyget blir ca 2,5.
    2016-06-29 Evelyn D svarar Gun S
    Hej,
    Jag beklagar att du inte känner dig helt nöjd i samband med köpet, men jag hade tyvärr ingen skalenlig ritning utan erbjöd att vi kunde mäta lägenheten på plats under visningen. Med tanke på att det inte var intressant för er så hänvisade jag er till kommunen.

Generellt sett brukar jag som mäklare inte vara med för att godkänna städningen då det är mellan dig och säljaren, men med tanke på att säljaren inte hade någon möjlighet att visa så gjorde jag mitt bästa och öppnade upp.

Tråkigt och höra att du upplever att jag är svår att boka tid med, men i samband med ett köp och en försäljning så måste det passa för flera parter. Jag kan tyvärr inte bara utgå från ditt önskemål utan måste även ta hänsyn till både säljaren och banken.

Trots omständigheterna hoppas jag att du har kommit iordning och trivs i lägenheten!
    Med vänlig hälsning
    Evelyn Daniel
  • Djordje B
    Djordje B skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Hej,först jag vill tacka er för hjälp jag fått och om Evelyn Daniel jag tycker bara bäst,det är en mäklare som är jätte proffesionell,jätte trevlig och alltid tillgänglig för alla mina frågor.jag vill tacka henne för detta.
    Mvh Djordje
    2016-06-02 Evelyn D svarar Djordje B
    Hej Djordje! Tusen tack för ditt fina omdöme, det värmer att höra att ni känner er nöjda med försäljning! Hoppas att ni kommer trivas i det nya huset!
  • Karin C
    Karin C skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Trevlig intresserad av att sälja
    2016-06-02 Evelyn D svarar Karin C
    Hej Karin, tack för ditt omdöme!
  • Alf A
    Alf A skrev om Hans Hasselqvist en del av Fastighetsbyrån Habo
    Hans mötte mig i dörren vid visningen av min blivande bostad på ett för mig proffsigt sätt.
    Genom hela processen har jag känt mig trygg med honom.
    Hans håller sina löften han driver inte på och han svamlar inte. Kort sagt, han passar mig.
  • Marie A
    Marie A skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Bara positivt och proffsigt bemötande.
    2016-06-02 Evelyn D svarar Marie A
    Hej Marie,
    Tusen tack för ditt omdöme!
  • Lena A
    Lena A skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    En fantastisk tjej som engagerar sig och ger all sin tid för just oss! Vi fick ringa både dag/natt om vi hade frågor. Kan varmt rekommendera alla som vill sälja/ köpa att kontakta Evelyn Daniel

Mvh Lena Axell
    2016-06-02 Evelyn D svarar Lena A
    Hej Lena,
    Härligt att höra att ni känner er nöjda med mitt arbete, det värmer :) Tusen tack!
  • Eivor J
    Eivor J skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Jag tycker att Evelyn Daniel gjorde ett alldeles utmärkt jobb i samband med försäljningen av mitt hus.
    2016-06-02 Evelyn D svarar Eivor J
    Hej Eivor,
    Tusen tack för ditt fina omdöme. Jag hoppas att du kommer trivas i din nya lägenhet! Vi ses!
  • Mihriam Q
    Mihriam Q skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Ett vänligt bemötande. Hon pratar ett språk alla förstår och är väldigt tydlig. Lättillgänglig vid frågor. Alltid med ett leende på läpparna.
    2016-06-02 Evelyn D svarar Mihriam Q
    Hej Mihriam, tusen tack för ditt omdöme, det värmer att ni uppskattade mitt arbete och bemötande!
  • Hanna H
    Hanna H skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Hjälpsam positiv och rak ! Inga konstigheter!
    2016-06-02 Evelyn D svarar Hanna H
    Hej Hanna! Härligt att höra att ni uppfattade mig som hjälpsam positiv och rak. Tusen tack för ditt omdöme!
  • Simon E
    Simon E skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Bra bemötande, kunnig och lugnt förklarande av alla svår termer. Alltid tillgänglig. Bara bra intryck av everlyn
    2016-06-02 Evelyn D svarar Simon E
    Hej Simon! Tack för ditt omdöme. Jag hoppas att ni trivs bra i huset!
  • Ingrid L
    Ingrid L skrev om Fastighetsbyrån Habo
    Ett mycket gott bemötande av mäklaren.Vi har haft honom vid tidigare försäljning av vår fastighet och upplevde honom som en lugn och saklig säljare. Därför kan vi rekommendera honom.
  • Erik M
    Erik M skrev om Fastighetsbyrån Habo
    Bostadsrätten vi sålde gav mer pengar än vi förvänta oss.
  • Bertil G
    Bertil G skrev om Fastighetsbyrån Habo
    Vi har en bra känsla för att vi fick den hjälp vi behövde.
  • Per H
    Per H skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Evelyn Daniel har ett vinnande sätt och ger tydlig information. Hon "ser" både köpare och säljare.
    Vi rekommenderar henne. Hon är en god representant för Fastighetsbyrån.
    2015-09-14 Evelyn D svarar Per H
    Hej Per, tusen tack för ditt fina omdöme. Vi ses snart igen!
  • Carin L
    Carin L skrev om Hans Hasselqvist en del av Fastighetsbyrån Habo
    man fick förtroende för Hans påläst och jag fick svar på de frågor som jag hade samt lätt att få kontakt med och om han inte kunde svara direkt så ringde han snabbt upp efter att jag lämnat meddelande
  • Eva K
    Eva K skrev om Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    Bra bemötande lyssnande person som berättade och talade om vad jag skulle tänka på inför visning.
    2015-08-31 Evelyn D svarar Eva K
    Tusen tack för ditt omdöme. Hoppas att allt är bra med dig!

Malmgatan 4, 566 31 Habo