Fastighetsbyrån Habo

Fastighetsbyrån Habo

Välkommen till Fastighetsbyrån i Habo och Mullsjö!

Du hittar oss precis i Habo centrum och här har vi funnits sedan 2006. Habo är en växande kommun och vi som jobbar här på Fastighetsbyrån tycker det är roligt och spännande att få följa utvecklingen på den expanderande bostadsmarknaden.

Vi tycker också det är väldigt viktigt att du får en personlig kontakt och ett personligt bemötande i din bostadsaffär. Målet är att du ska känna dig omhändertagen och vi lyssnar på dina behov för att kunna erbjuda dig en mäklartjänst som passar just dig och din situation.

Läs vad 345 kunder tycker om Fastighetsbyrån Habo 2

2021-07-30
    Proffsighet, stort kunnande o fantastiskt fint bemötande!
    Alltid snabb återföring!
    Bättre mäklare hade vi inte kunnat få!
    Alltid ett leende på läpparna!
    Vi är helnöjda!!!
  • Emma R
    • Mölekullen
    2021-07-07
    När vi köpte bostad genom Evelyn fick vi se hennes engagemang & noggrannhet. Alltid ett trevligt bemötande & extremt bra återkoppling. Det kändes då självklart att hon skulle sälja även vårt & hon levde upp till alla våra förväntningar. Vi rekommenderar Evelyn varmt!
    2021-07-06
    Bara rätt igenom en angenäm upplevelse. Kunde inte önska mig mer av en mäklare. Seriös, närvarande och professionell.
  • Fredrika F
    2021-07-02
    Evelyn har varit fantastisk från dag ett i processen, alltid snabb på att svara på sms eller ringer upp om man behöver stämma av mer. Vi är supernöjda med hennes bemötande och proffessionalitet! Kan varmt rekommendera att köpa bostad genom henne!
    2021-06-24
    Bara positivt.försälningen gick smidigt,och Evelyn gjorde ett proffsigt intryck.
    2021-06-21
    Superbra bemötande rakt igenom! Kändes poffsig och ärlig. Förmedlade det vi ville säga till säljarna utan att lägga in egna åsikter, vilket vi var jättetacksamma för.
    2021-06-21
    Evelyn bemötte oss riktigt bra, trevlig och glad. Det kändes genom hela processen som att hon genuint vill att alla ska bli så nöjda med affären som möjligt. Vi skulle köpa en annan lägenhet egentligen, men den slank oss ur händerna och då var evelyn där och hittade en annan lägenhet smidigt och snabbt till oss. Är super nöjd med henne som mäklare
    2021-06-21
    Vi tycker att hon var tydlig och förklarade tillvägagångssättet vid försäljningen.
    Vi hade en del önskemål angående marknadsföringen av huset vilka hon tog hänsyn till.
    Hon såg till så vi höll oss informerade genom hela försäljningen.
    Till slut blev vi nöjda med affären
    2021-06-21
    Tyckte att Evelyn var bra då hon lyssnade på både säljarna och köparnas behov. Hon svarade snabbt vid frågor och verkade inte vara besvärad över alla frågor som ställdes till henne.
    Detta var mitt första köp och min första kontakt med en mäklare så hade inga direkta förväntningar, men jag blev väldigt positivt överraskad av hur en mäklare jobbar för att få det så bra som möjligt.
    2021-06-18
    Evelyn gjorde ett superjobb från början till slut. Proffsig och trevlig.
    2021-06-09
    Tydlig information. Mycket kunnig och professionell
    2021-06-08
    Jag tycker mäklare va trevligt och affären gick bra
    Köpt radhus
    Väldigt bra bemötande och tog sig tid för alla på visningen
    • Stora Kärr
    2021-06-07
    Köpte vårt första hus med hjälp av Mattias, en drömmig villa på Lundgatan.
    Han var väldigt kommunikativ och återkopplade mycket och ofta under budgivningen, tillmötesgående och trevlig. Proffsig men bjöd ändå på sig själv.
    Tack för omdömet, kul att höra! Jag tror och hoppas att ni kommer trivas superbra i er nya, fina villa. Ha det fint! Mvh Mattias Mattias Nilsson
    2021-06-07
    Köpt lägenhet och därefter sålt hus. Evelyn har stor kunskap och har besvarat alla våra frågor snabbt på ett föredömligt sätt bla reavinst mm.
    Våra förväntningar om en snabb affär med vår husförsäljning till ett bra pris har uppfyllts med råge.

Sammanfattningsvis så har våra kontakter gentemot Evelyn präglats av god service och bemötande samt bra avslut av båda affärer.
    • Stora Kärr
    2021-06-07
    Väldigt smidig att ha att göra med. Tydlig med målen och hur de kan nås. Aldrig svår att få tag på, hör av sig snabbt om han är upptagen. Rekommenderar!
    Tack snälla för det fina omdömet. Och tack för ett bra samarbete. Vi hörs och ses, Mvh Mattias Mattias Nilsson
    2021-06-04
    Köpt en villa genom Evelyn. Proffsigt bemötande från första stund och bra stöd genom hela processen. Högsta betyg!
    2021-06-01
    Köpte ett hus, jättehärlig mäklare som hjälpte oss igenom hela affären lugnt och pedagogiskt då det är värst första hus.
    2021-05-31
    Mycket trevlig mäklare med ett fint bemötande när jag sålde mitt hus. Hon guidade mig genom processen på utmärkt sätt.
    • Mölekullen
    2021-05-24
    Vi anlitade Evelyn för att sälja vår villa. Under hela processen har hon visat stor professionalitet och lyhördhet. Varsamt och tålmodigt har hon ställt upp och svarat på alla frågor, som man kan ha efter att ha bott på samma ställe i 45 år.

Hennes vänliga bemötande, tydlighet och kunnande har hjälpt oss mycket i vår största affär.

Tack Evelyn! Du är bäst!

Gustafssons
    2021-05-17
    Jag och min sambo köpte en villa på Nypongatan, Mullsjö. Evelyn var väldigt professionell och och tillmötesgående. Hon ingav ett lugn och såg hela tiden till att informera om vad som hände och kollade hur vi kände och svarade på alla våra frågor. Hon skötte allt exemplariskt.
    2021-05-04
    Sålt hus. Bemöttes mycket bra och frågor och svar jag hade fick jag bra svar.
    Tack Eva-Lena! Vi hörs och ses framöver, ha en fin sommar. Mvh Mattias Mattias Nilsson
    2021-05-03
    Enkelt och smidigt att sälja vår villa i Mullsjö.
    Alltid trevligt bemötande och fick till en bra affär.
    Tack för omdömet! Trevlig och smidig affär med nöjda parter och nöjd mäklare. Ha det gott så hörs och ses vi. Mvh Mattias Mattias Nilsson
    2021-05-03
    Har köpt en lägenhet på Kärnekulla. Har sålt ett hus på Kråkeryd.
    Evelyn är mycket professionell i allt hon gör. Mycket angegerad ,bra bemötande. Det finns absolut inget att klaga på.😀😀
    • Furusjö
    2021-04-13
    Fick jättebra bemötande och han var alltid tillgänglig vid frågor och snabb på att svara. Över förväntan. Rekommenderas!
    Tack snälla! Hoppas ni kommer trivas i huset :) Ta hand om er! Mvh Mattias Mattias Nilsson
  • Ida C
    köpte sitt hus med hjälp av Mattias Nilsson en del av Fastighetsbyrån Habo
    • Furusjö
    2021-04-13
    Grym! Alltid tillgänglig och löste de småproblem som uppstod mellan köpare och säljare helt perfekt! Men ett speciellt tack för tillgänglighet. Grym!
    Tack snälla för omdömet :) Hoppas ni kommer trivas i huset! Ha det toppen, Mvh Mattias Mattias Nilsson
  • Åsa A
    sålde sitt hus med hjälp av Mattias Nilsson en del av Fastighetsbyrån Habo
    2021-04-10
    har sålt min bostadsrätt.
    Mattias bemötte oss professionell och trevligt. var tydlig o vänlig i sitt tal.
    affären gick snabbt o smidig o vi är väldigt nöjda.
    Tack snälla för omdömet! Hoppas ni är nöjda med allt så hörs och ses vi framöver. Mvh Mattias Mattias Nilsson
    2021-04-08
    Har så här långt skött allt över förväntan.
    2021-03-27
    Har gjort ett utmärkt jobb, vi har inte behövt bekymra oss för något.
    • Sjogarp
    2021-03-27
    Köpt lägenhet samt sålt hus.
    Mckt bra bemötande vid båda affärerna.
    Förväntningar från vår sida var en snabb affär med gott resultat som uppfylldes till fullo för både säljare och köpare tack vare Evelyns proffesionellt agerande.
    Kommer att rekommendera Evelyn till bekanta som har mäklar behov.
    2021-03-26
    Vi har sålt vår villa och är supernöjda med ”vår”mäklare. Ett proffsigt bemötande rakt igenom, påläst, klar och tydlig.
  • Ida G
    sålde sin lägenhet med hjälp av Evelyn Daniel en del av Fastighetsbyrån Habo
    2021-03-01
    Jag fick hjälp av Ewelyn att sälja min bostadsrätt och hon har varit fantastiskt bra och gett bra service och lätt att ha en dialog med henne. Hon är dessutom väldigt trevlig och förstående som person. Om jag ska sälja eller köpa bostad igen så tar jag jätte gärna kontakt med Ewelyn.
    2021-03-01
    Mycket genuint trevlig person som agerade professionellt genom hela affären. Skulle varmt rekommendera Evelyn
    Jag har sålt ett souteränghus i Mullsjö. Till hjälp hade jag Evelyn
    Daniel, en pigg och engagerad
    Kvinna som vi fick på reckomendationer av bekanta.
    En kvinna som hamnat på rätt plats i yrkeslivet.
    2021-03-01
    Evelyn sålde vår bostadsrätt. Hon är otroligt kunnig, förtroendeingivande och mycket trevlig!
    2021-02-23
    Otroligt varm och trevlig och man känner att hon vill ens bästa, både i köp- och säljläge. Kan rekommendera alla att anlita Evelyn.
  • Mathilda G
    • Havstenshult
    2021-02-04
    Jag och min sambo har köpt en bostadsrätt i Mullsjö. Detta var första gången vi skulle köpa en bostad och naturligtvis hade vi många frågor och funderingar under processens gång, alla vilka mäklaren Evelyn besvarade mycket väl. Vi kände oss hela tiden trygga med hennes hjälp och kunskap, vilket är något jag värderar högt. Vi är mycket glada och tacksamma över att ha fått en sådan bra upplevelse.
    2021-02-03
    Trevlig, hjälpsam och mycket pedagogisk i sin dialog med oss som säljande kund.
    Stort tack för omdömet Joakim! Och tack för en snabb och smidig affär. Vi hörs och ses, ta hand om er. Mvh Mattias Mattias Nilsson
    • Havstenshult
    2021-02-03
    Jag och min sambo har köpt parhus i Mullsjö.
    Vi är väldigt nöjda, som förstagångsköpare har det känts tryggt att ha Evelyn som mäklare. Professionellt bemötande och lättillgänglig vid frågor och funderingar som dykt upp.
    2021-01-20
    Duktig och hjälpsam. Hela köpprocessen har varit smidig med hjälp av Evelyn. Redan från början var hon trevlig och la ner mycket energi för att göra allt så enkelt som möjligt. Hon möter definitivt mina förväntningar och jag kan varmt rekommendera henne för andra som har intresse av att köpa eller sälja bostad.
    2021-01-12
    Evelyn har med stort engagemang, professionellt kunnande och bemötande hjälpt oss att bli ägare till vårt nya hus och samtidigt sålt våran bostadsrätt. Våra förväntningar är mycket väl uppfyllda och Evelyn har funnits tillgänglig oavsett tid och dag. Jag kan med varmt hjärta rekommendera Evelyn som din mäklare.
    2021-01-12
    Först köpte vi en villa, sedan sålde hon vår lägenhet !
    Enormt snabb återkopplingsförmåga och stort engagemang med ”fingerspitzgefuhl” !
    Kompetent och dessutom jättetrevlig !
    Högsta betyg 😊
    2020-12-13
    5:a 138/60 m² i Mullsjö.

Vi har sålt våran villa, vilket gick väldigt fort och proffsigt skött.
    Mattias var lätt att ha att göra med, lugn och saklig.
    Är mycket nöjda och skulle gärna anlita Mattias igen.
    Tusen tack för ert fina omdöme, det uppskattas! Vi hörs och ses framöver. Jag hjälper er som sagt gärna med deklarationen nästa år också. Ha det så gott! Mvh Mattias Mattias Nilsson
    2020-11-16
    Evelyn har varit en klippa vid vår husförsäljning. Hon har kommit med tips och goda råd. Ställt upp i tid och otid och jag har känt mig väldigt trygg att ha henne med på denna resa. Huset blev sålt 1,5 vecka efter visningen. Snabbt jobbat av Evelyn!
    2020-11-10
    Har köpt och sålt via evelyn och alla affärer upplevs proffsigt och mycke kunnig i sitt arbete
    2020-11-02
    Jag har köpt lägenhet och sålt ett hus. Båda affärerna har skötts av Mattias på ett alldeles utmärkt sätt. Jag visste ingenting om hur det går till men Mattias har tålmodigt lotsat mig genom affärerna, svarat på frågor och uppdaterat mig hela tiden. Jag är väldigt nöjd.
    Stort tack för ditt fina omdöme! Tack för två smidiga och trevliga affärer. Vi hörs och ses! Mvh Mattias Mattias Nilsson
    2020-10-19
    Mycket nöjda med bemötande och service. Ärlig och duktig mäklare.
    2020-10-19
    - Köpt en villa.
    - Vänligt, effektivt och professionellt bemött.
    - Snabb respons och ett ärligt bemötande, dessa förväntningar levde Evelyn absolut upp till.
    - snabbt och smidigt köp. Evelyn visste sen tidigare vad vi hade för önskemål kring bostadsköp. Positivt och glatt bemötande. Sakkunnig och påläst.
    2020-10-09
    Har köpt ett hus som Evelyn sålt. Hon är trevlig, är proffsig och en mäklare vi skulle rekommendera.
    2020-10-06
    Hon är proffsig och kunnig! Kan starkt rekommendera henne!