Mäklare Skåne Helsingborg Fastighetsbyrån Helsingborg Michel Kowalski
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-09 - 2019-08

Läs vad 19 Läs vad Michel Kowalski

• Jens Henrik K
    Jens Henrik K sålde sitt hus med hjälp av Michel Kowalski en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2019-09-09

Rydebäck
    Väldigt ödmjuk, balanserad och professionell insats. Läs mer
  • Niklas Jörgen Staffan K sålde sitt hus med hjälp av Michel Kowalski en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2019-09-03

Vasatorps Trädgård
    Michel har hjälpt mig att sälja ett hus i Helsingborg. Michel informerade sakligt om hur han arbetar och vilka villkor som gällde - dock var MIchel flexibel v g detaljer. Det uppskattade jag mycket!
    Det var ett relativt lättsålt objekt och Michel ordnade en snabb och för mig fullt godtagbar affär.
    Jag kan rekommendera MIchel till andra som funderar på att sälja sin bostad. Läs mer
  • Jonas Peter J sålde sitt hus med hjälp av Michel Kowalski en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2019-08-22

Ödåkra
    Tack för en suverän insats vid försäljningen av vårt hus.

Michel var oerhört proffesionell och sympatisk i sitt beteende.
    Han höll oss väl uppdaterad, alltid lätt att få tag på om man hade frågor.

Michel gav oss en realistisk prisbild gällande vad vi kunde förvänta oss vid en försäljning.

Stort tack till ett mycket väl utfört uppdrag. Läs mer
  • Måns A sålde sin lägenhet med hjälp av Michel Kowalski en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2019-08-19

Fredriksdal
    Michel är professionell, kompetent, trevlig och kan sin sak. Vi kände oss otroligt trygga med att anlita honom och kan varmt rekommendera honom till andra säljare. Läs mer
  • Mahdi J köpte sitt hus med hjälp av Michel Kowalski en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2019-08-18

hAN ÄR SNÄLL OCH NOGGRANT I SITT ARBETE. Läs mer
  • Mohammed H köpte sin lägenhet med hjälp av Michel Kowalski en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2019-08-09

Dalhem
    Nöjd , känndes jätte bra. Nöjd med lägenheten Läs mer
  • Isa S sålde sitt hus med hjälp av Michel Kowalski en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2019-07-31

Vasatorps Trädgård
    Alltid tillgänglig, duktig säljare , fick sålt på min bostad första visningen . Välplanerad mäklare & ärlig Läs mer
  • Elvis A
    Elvis A sålde sin lägenhet med hjälp av Michel Kowalski en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2019-07-26

Ättekulla
    Vi både köpte vår nya bostad samt sålde vår befintliga via Michel, vi träffade han på visningen av huset och kände att han bästa egenskap var att förmedla lugn och trygghet för köp och försäljning.

Michel följde upp processerna till punkt och pricka. Vi kan varmt rekomendera honom! Läs mer
  • Tommy E
    Tommy E sålde sitt hus med hjälp av Michel Kowalski en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2019-06-24

Husensjö
    Har sålt en villa i Helsingborg genom Michel och vi är mycket nöjda med både lugnt och trevligt bemötande.
    Han motsvarade alla förväntningar och gav oss framför allt inga överdrivna förhoppningar utan hjälpte oss att sälja huset som vi förväntade oss. Läs mer
  • Henrik N köpte sitt hus med hjälp av Michel Kowalski en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

2019-06-13

Påarp
    Köpt hus och blev väl bemött av mäklaren. Affären sköttes på ett bra sätt och mäklaren överträffade mina förväntningar. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Helsingborg

Johanna Thorén