Michel Kowalski

Michel Kowalski

Michel Kowalski är mäklare på Fastighetsbyrån Helsingborg

Michel Kowalski har varit registrerad mäklare sedan 2018-03. Michel Kowalski har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-11 och har fått 13 omdömen med ett betyg på 5.0. Michel Kowalski har haft 0 försäljningar sen 2021-01 och har tillfrågat 0% av sina kunder efter omdömen.

Läs vad 13 Läs vad Michel Kowalski

• sålde sin lägenhet med hjälp av Michel Kowalski en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    • 3:a
    • 97.0 m²
    • Mariastaden
    2019-10-25
    Michel har varit fantastisk i hela processen. Tack för ditt proffsiga och trevliga bemötande och för ditt stora engangemang i säljprocessen. Tack gott rekommendera Michel!
    • 5:a
    • 122.0 m²
    2019-09-26
    Michel hade de rätt kundbas och såg till att vi sålde vår bostad till rekordpris! Bra hjälp från start till mål.
  • sålde sitt hus med hjälp av Michel Kowalski en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    • 102.0 m²
    2019-09-03
    Michel har hjälpt mig att sälja ett hus i Helsingborg. Michel informerade sakligt om hur han arbetar och vilka villkor som gällde - dock var MIchel flexibel v g detaljer. Det uppskattade jag mycket!
    Det var ett relativt lättsålt objekt och Michel ordnade en snabb och för mig fullt godtagbar affär.
    Jag kan rekommendera MIchel till andra som funderar på att sälja sin bostad.
    • 248.0 m²
    • Ödåkra
    2019-08-22
    Tack för en suverän insats vid försäljningen av vårt hus.

Michel var oerhört proffesionell och sympatisk i sitt beteende.
    Han höll oss väl uppdaterad, alltid lätt att få tag på om man hade frågor.

Michel gav oss en realistisk prisbild gällande vad vi kunde förvänta oss vid en försäljning.

Stort tack till ett mycket väl utfört uppdrag.
    • 2:a
    • 69.0 m²
    • Fredriksdal
    2019-08-19
    Michel är professionell, kompetent, trevlig och kan sin sak. Vi kände oss otroligt trygga med att anlita honom och kan varmt rekommendera honom till andra säljare.
  • Elvis A
    köpte sitt hus med hjälp av Michel Kowalski en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
    • 121.0 m²
    2019-07-26
    Vi både köpte vår nya bostad samt sålde vår befintliga via Michel, vi träffade han på visningen av huset och kände att han bästa egenskap var att förmedla lugn och trygghet för köp och försäljning.

Michel följde upp processerna till punkt och pricka. Vi kan varmt rekomendera honom!
  • Tommy E
    • 122.0 m²
    • Husensjö
    2019-06-24
    Har sålt en villa i Helsingborg genom Michel och vi är mycket nöjda med både lugnt och trevligt bemötande.
    Han motsvarade alla förväntningar och gav oss framför allt inga överdrivna förhoppningar utan hjälpte oss att sälja huset som vi förväntade oss.
    • 121.0 m²
    2019-05-16
    Vi har sålt en villa genom Fastighetsbyrån och Michel. Michel har överträffat våra förväntningar och affären gick hur smidigt som helst. Vi kan starkt rekommendera Michel och ni kommer inte att ångra ER!
    • 120.0 m²
    2019-03-04
    Michel svarade ärligt på alla frågor, han återkopplade hela tiden. Han hade en plan och strategi för hur processen skulle löpa så att ett avslut kunde ske. Han hade avsatt tid för kontakt med spekulanter dagen efter visning. Han tog sig tid att skriva kontrakt en lördag kväll.
    Jag kan verkligen rekommendera Michel!
  • Ingvar E
    • 145.0 m²
    • Centrum
    2019-03-04
    Köpt hus i Helsingborg. Michel har varit professionell, påläst, kompetent och samtidigt tillgänglig, hjälpsam och trevlig. Toppbetyg!