Amanda Nilsson
en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

Östra Torggatan 14
652 24 Karlstad — Visa karta

Vad tror Amanda att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 31 kunder tycker om Amanda Nilsson

• Rolf J skrev om Amanda Nilsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Sålt en mindre hyresfastighet. Blev väl servad med info av Amanda och hennes chef. Har hittills uppfyllt våra förväntningar! Läs mer
  • Kerstin L skrev om Amanda Nilsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Hus i Grava, vid väg 62. Amanda har varit öppen, ärlig o haft tid med oss. På ett lugnt sätt förmedlat information mellan parterna. Hon har varit där för oss o ställt upp på tid som passat oss. Hon har gett oss den information o stöd som vi behövt. Ett mycket bra bemötande, verkar som bägge parter är nöjda. Läs mer
  • Lars H skrev om Amanda Nilsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Hej!
    Kände oss mycket väl omhändertagna av Amanda so agerade snabbt och professionellt genom hela processen.

Lars & catarina Läs mer
  • Samuel L skrev om Amanda Nilsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Trevlig och seriös men kanske inte tillräckligt kunnig och insatt i de objekt som säljes. Läs mer
  • Kristina R skrev om Amanda Nilsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Positiv, lugn och förtroendeingivande! Läs mer
  • Abdirisak A skrev om Amanda Nilsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Jag har köpt ett hus i Karlstad.

Det bästa sättet som går att möta en kund.

Alltid har varit över förväntan med tanken på att jag har träffat flera mäklare den senaste två och ett halvt år som jag letat efter hus i Karlstad. Mäklaren var ödmjuk lyssnade det jag har önskat , hon har uppdaterat mig hela tiden vilken jag inte har haft för.

Mäklaren har god kunskap i detta ämnet var Hon hjälpte till allt , jag är först köper det där Hon hjälpte mig allt jag behövde alla frågor som jag hade, även om hon inte kunde svara han visade hon mig till rätt person.
    Det har varit fantastiskt bra att jobba med henne. Läs mer
    2018-10-10 Amanda N svarar Abdirisak A
    Vilket fantastiskt fint omdöme Abdi! Tusen tack, det har varit så roligt att få hjälpa dig och finnas som ditt bollplank i det hela. Och tänk vilket toppenhus du tillsist köpte :) Ser fram emot att träffa dig igen vid tillträdet!
  • Björn S skrev om Amanda Nilsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Amanda har varit toppen och väglett oss mycket bra hela vägen från start till försäljning! Hon har visat både engagemang, empati (när vår far gick bort under processen), humor, ärlighet och framför allt kunnighet. Vi har fått återkoppling och alltid kunnat nå henne vid behov. Vi kan inte vara nöjdare! Läs mer
    2018-10-10 Amanda N svarar Björn S
    Denna fina rekommendation gjorde hela min dag! Tack för ert förtroende att få hjälpa till och tack för era fina ord som gick rakt in i hjärtat.
  • Mattias N skrev om Amanda Nilsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Engagerad och väldigt serviceminded, Amanda gjorde sitt yttersta för att vi skulle lyckad med våran försäljning!
    Tummen upp för Amanda! :) Läs mer
    2018-09-21 Amanda N svarar Mattias N
    Tack snälla för dessa fina ord, det värmer verkligen och jag är väldigt tacksam för att ni tagit er tid att lämna ett omdöme!
  • Stefan E skrev om Amanda Nilsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Hon var bra och var driven i försäljningen. Hon var bra på att hålla oss uppdaterade med information. Läs mer
    2018-09-17 Amanda N svarar Stefan E
    Stort tack Stefan för att du tagit dig tiden att lämna ett omdöme och tack för ert fina förtroende att hjälpa er med försäljningen!
  • Tore L skrev om Amanda Nilsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Vi är väldigt nöjda med hur hon hanterade försäljningen av vårt hus. Lugn och saklig. Hon höll hela tiden en kontakt med oss under försäljningen. Vi kände oss trygga. Vi rekommenderar henne varmt. Läs mer
    2018-09-17 Amanda N svarar Tore L
    Hjärtlig tack Tore för förtroendet att hjälpa er sälja ert fina hus! Det är viktigt för mig att ni känner trygghet med mig så era ord glädjer mig verkligen.
  • Tage S skrev om Amanda Nilsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Fritidshus. Jättebra. Mäklarn var toppenbra. Samtliga medarbetare som jag har haft kontakt har varit positivt Läs mer
    2018-09-13 Amanda N svarar Tage S
    Tusen tack Tage för att jag fick vara delaktig i processen att sälja ert fantastiska fritidshus på Bergvik!
  • Ulf S skrev om Amanda Nilsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Har fått ett trevligt och proffsigt bemötande.
    Bra jobbat! Läs mer
    2018-09-13 Amanda N svarar Ulf S
    Varmt tack, Ulf för väldigt fina ord och för förtroendet att vara delaktig i er process att både sälja och köpa hus.
  • michael T skrev om Amanda Nilsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Bra och proffsigt bemötande samt hanteringen av försäljningen av vårt hus Läs mer
    2018-09-13 Amanda N svarar michael T
    Stort, varmt tack för såväl fin rekommendation som det stora förtroende att hjälpa er sälja ert fina hus. Jag är stolt och tacksam!
  • Jeanette S skrev om Amanda Nilsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Fantastisk mäklare som är lugn, trygg, kompetent och trevlig. Har en utmärkt förmåga att förklara och få en som köpare och säljare att känna sig sedd. Man blir inte en i mängden. Ambitiös och positiv. Läs mer
    2018-09-13 Amanda N svarar Jeanette S
    Hjärtligt tack för denna fantastiskt fina rekommendation, Jeanette! Jag är stolt och glad över att få vara delaktig i såväl köp som säljprocessen med er. Ni är väldigt fina kunder.
  • Catarina B skrev om Amanda Nilsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Villa Skåreberget
    Perfekt, mycket bra information och engagemang.
    Var vad jag hade önskat av en mäklare

Hon gjorde det lilla extra från början som gjorde att vi inte hade några problem att välja mäklare i slutändan. Läs mer
    2018-09-03 Amanda N svarar Catarina B
    Åh tack snälla Catarina för de fina orden. Jag är väldigt tacksam över ert förtroende att få hjälpa er med försäljningen av huset och ha just er att samarbeta med.
  • Clara S skrev om Amanda Nilsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Kändes väldigt proffsig, hjälpsam vid extra besiktning. Läs mer
    2018-09-03 Amanda N svarar Clara S
    Hjärtligt tack Clara för att du tagit dig tiden att lämna ett omdöme. Glad för er skull att ni fick köpa ett så fantastiskt hus :) Ser fram emot att träffa er vid tillträdet!
  • Desirée B skrev om Amanda Nilsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Kompetent, vänlig, pålitlig. Sålt villa åt oss. Läs mer
    2018-08-30 Amanda N svarar Desirée B
    Tusen tack Desirée för att du tagit dig tiden att lämna ett omdöme. Och för ert förtroende att hjälpa er med försäljningen av huset. Tack! :)
  • Anders S skrev om Amanda Nilsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Amanda!
    Hennes öppenhet
    Och ärlighet är vad hon har.
    Och det uppskattar vi högst av
    allt
    Anders Sjöstedt Läs mer
    2018-08-30 Amanda N svarar Anders S
    Stort tack Anders för att du tagit dig tid att lämna ett omdöme, och tack för ett fint samarbete!
  • Stefan N
    Stefan N skrev om Amanda Nilsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Jag och min sambo hjälpte till med försäljningen av en villa som mina svärföräldrar hade. Vi tog kontakt med fastighetsbyrån och fick Amanda som mäklare vilket var toppen. En smart,skärpt tjej som visste vad hon gjorde, Amanda förklarade lugnt och tydligt vad som skulle göras och hur allt fungerar vid en försäljning. Vi är jättenöjda med hennes bemötande. Toppbetyg från oss. Läs mer
    2018-08-29 Amanda N svarar Stefan N
    Tusen tack för ert förtroende Stefan och för den mycket fina recensionen. Det har varit väldigt roligt att hjälpa er med husförsäljningen!
  • Håkan S skrev om Amanda Nilsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Trevlig och professionell genom hela processen. Läs mer
    2018-08-29 Amanda N svarar Håkan S
    Stort tack Håkan för de fina orden, det gör mig väldigt glad!
  • Lotta W skrev om Amanda Nilsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Lugn och kunnig mäklare som samtidigt hade ett driv.
    Tack för bra kontakt! Läs mer
    2018-08-29 Amanda N svarar Lotta W
    Tack snälla Lotta för de fina orden, de gör mig väldigt glad. Ser fram emot att träffa er vid tillträdet igen :)
  • Carl-Gustaf H skrev om Amanda Nilsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Sålde fastighet mitten av juli, blev lite bråttom då jag ville ha fastigheten såld innan ett visst datum, men amanda fixade alltihopa. Alltid vänligt och korrekt bemött.Höll oss hela tiden informerade om händelseförloppet. Jobbar seriöst och förtroendegivande! Kort sammanfattning; kan varmt rekommenderas !! Läs mer
    2018-08-29 Amanda N svarar Carl-Gustaf H
    Stort tack CG för ett riktigt fint samarbete och för ert förtroende att hjälpa er med försäljningen! Jag är stolt och glad över förtroendet!
  • Isolde H skrev om Amanda Nilsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Både varit intresserad av objekt och sålt bostad åt oss Läs mer
    2018-08-22 Amanda N svarar Isolde H
    Stort tack för ert förtroende Isolde att hjälpa er med försäljningen av huset!
  • Stefan T skrev om Amanda Nilsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Engagerad, trevlig och i mina ögon mkt kompetent. Löste en situation som hon inte hade ngn större erfarenhet utav med bravur.
    Snabb återkoppling och tillgänglig under hela försäljningen. Läs mer
    2018-07-06 Amanda N svarar Stefan T
    Hjärtligt tack Stefan för förtroendet att få hjälpa till vid försäljningen av ditt vackra hus! Och tack snälla du för ett så fint omdöme. Det glädjer mig att du är nöjd :) Vi ses snart igen!
  • Berit H skrev om Amanda Nilsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Proffsig, noggrann och lugn! En himla bra mäklare! Läs mer
    2018-08-22 Amanda N svarar Berit H
    Stort, varmt tack Berit för förtroendet att hjälpa er sälja ert fantastiska hus! Och för att du tagit tid att lämna en rekommendation!
  • Östen H skrev om Amanda Nilsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Blev litet hastigt påkommet att vi skulle sälja vårt hus. Efter kontakter med flera mäklare valde vi Fastighetsbyrån som på ett superprofessionellt sätt skötte hela processen. Mäklaren Amanda Nilsson som skötte försäljningen gjorde det på ett sätt som överträffade alla våra förväntningar. Läs mer
    2018-08-22 Amanda N svarar Östen H
    Östen, stort varmt tack för ert förtroende. Det har varit fantastiskt kul att samarbeta med er och ert underbara hus! Jag är glad över att ni gav mig förtroendet att hjälpa till!
  • Kristina L skrev om Amanda Nilsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Vi har köpt en bostad och fått bra hjälp och trevligt bemötande från mäklaren. Läs mer
    2018-05-24 Amanda N svarar Kristina L
    Tack snälla ni för att ni tagit er tiden att lämna ett omdöme. Grattis till ett superfint hus och jag är jätteglad över att ni känner att ni fått bra hjälp från mig och Fastighetsbyrån.
  • Sebastian S skrev om Amanda Nilsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Väldigt proffsig, lung och saklig. Vi kände oss väldigt nöjda med Amanda. Läs mer
    2018-05-24 Amanda N svarar Sebastian S
    Stort tack Sebastian för ert fina omdöme. Det glädjer mig att mig att ni känner er nöjda, det är det allra viktigaste för mig. Jag hoppas ni kommer trivas riktigt bra i huset när det väl blir dags för inflytt!
  • Leif N skrev om Amanda Nilsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Villaförsäljning, snabb i återkoppling, lyssnar av kund, trevlig, hjälpsam, vill i alla lägen göra ett bra jobb ännu lite bättre. Läs mer
    2018-05-24 Amanda N svarar Leif N
    Hjärtligt tack Leif och Mariana för ert fina omdöme. Jag är stolt och glad över att få vara er mäklare till ert fina hus. Ni är väldigt härliga att jobba ihop med. Vi ses snart igen vid tillträdet!
  • Trond R skrev om Amanda Nilsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Önskar en mer "opartisk" mäklare. Läs mer
    2018-05-24 Amanda N svarar Trond R
    Tack för att du tagit dig tid att lämna ett omdöme. Ledsen att du uppfattat oss så, det är absolut något jag tar till mig. Jag strävar alltid efter att vara en trygg punkt för såväl säljare som köpare. Vi ses snart igen vid tillträdet!
  • Magnus S skrev om Amanda Nilsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Mkt bra rakt igenom. Väldigt proffesionellt bemötande och ett stort intresse i objekt gör att man får stort förtroende och tillit. Läs mer
    2018-05-24 Amanda N svarar Magnus S
    Hjärtligt tack Magnus för att du tagit dig tid att lämna ett omdöme. Jag är stolt och glad över att fått förtroendet att vara din mäklare. Vi ses snart igen vid tillträdet!
Jonas Linsell
André Byström