Amanda Nilsson
Registrerad mäklare sedan 2015
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-12 - 2019-11

Läs vad 80 Läs vad Amanda Nilsson

• Thomas E sålde sitt hus med hjälp av Amanda Nilsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-11-21

Vålberg
    Mycket bra och trevlig.
    Utmärkt skött förmedling.
    Mäklare som kan rekommenderas, utför sitt arbete till belåtenhet. Läs mer
    Amanda N gillar detta
  • Anna I köpte sitt hus med hjälp av Amanda Nilsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-11-20

Herrhagen
    Amanda är en superproffsig mäklare som förmedlade vårt husköp. Vi är helnöjda med hennes arbete. Läs mer
    Amanda N gillar detta
  • Mark Å köpte sitt hus med hjälp av Amanda Nilsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-11-18

Herrhagen
    Proffsig, tydlig och ansvarsfull! Läs mer
    Amanda N gillar detta
  • Ing-Marie S sålde sitt hus med hjälp av Amanda Nilsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-11-01

Skåreberget
    Har sålt en villa på Skåreberget och är så nöjd med Amanda Nilsson. Superproffsig och kompetent på alla vis. Kan verkligen rekommendera henne. Läs mer
    Amanda N gillar detta
  • Sofia R sålde sitt hus med hjälp av Amanda Nilsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

N:a Kroppkärr
    Vi har sålt vår villa på Norra Kroppkärr. Att ha Amanda som vår mäklare kunde inte ha blivit bättre. Från första mötet till kontraktsskrivningen har hon varit professionell, effektiv, ödmjuk och förstående. Hon har gjort återkopplingar under affären så vi alltid vetat vad som skett. En mäklare i högklassig som kommer kunna gå långt. Läs mer
    Amanda N gillar detta
  • Anna-karin E sålde sitt hus med hjälp av Amanda Nilsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

Alster
    Amanda har ifrån vårt första möte till avslutad husaffär varit en fantastiks person och mäklare. Hennes engagemang, proffsighet och varma personlighet har varit som en röd tråd genom hela försäljningsprocessen. Jag kan till 100% rekommendera Amanda till alla som ska sälja/köpa hus eller lägenhet. Läs mer
    Amanda N gillar detta
  • Fredric R sålde sitt hus med hjälp av Amanda Nilsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

N:a Kroppkärr
    När vi sålde vårt hus så var Amanda väldigt proffsig samt snabb till affär som vi ville, mycket nöjda Läs mer
    Amanda N gillar detta
  • Isabel K köpte sitt hus med hjälp av Amanda Nilsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-10-13

Skåreberget
    Amanda skötte vårt hittills största bostadsköp med bravur. Hon är noggrann, proffsig och trevlig att ha att göra med. Läs mer
    Amanda N gillar detta
  • Stig-Olof H sålde sitt hus med hjälp av Amanda Nilsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-10-09

Alster
    Är mycket nöjd med utförande och hantering av försäljningen
    Tack Amanda Läs mer
    Amanda N gillar detta
  • Mimmi B köpte sitt hus med hjälp av Amanda Nilsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-10-06

Alltid vänlig och snabba svar på frågor vi hade. Tydlig och hjälpsam! Kan varmt rekommendera Amanda Nilsson! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

Jonas Linsell