Amanda Nilsson
Registrerad mäklare sedan 2015
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-10 - 2019-04

Läs vad 48 Läs vad Amanda Nilsson

• Björn H sålde sitt hus med hjälp av Amanda Nilsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-05-16

Skattkärr
    Som min fru redan skrivit är vi mer än nöjda med Amandas sätt att sköta försäljningen av vår villa.
    Duktig, proffsig, väl förberedd och med ett lugnt och proffsigt arbetssätt skapar hon trygghet.
    Hon är mycket artig och alltid duktig på att informera.
    Vi är imponerande att hon trots sin ungdom är så kompetent. Läs mer
  • Per S sålde sitt hus med hjälp av Amanda Nilsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-05-14

Skåreberget
    Amanda har varit mycket kommunikativ under hela säljprocessen. Vi är mycket nöjd med hennes jobb.

Hon har hjälpt oss att sälja en villa i Karlstad för oss. Läs mer
  • Birgitta H sålde sitt hus med hjälp av Amanda Nilsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-05-14

Skattkärr
    Vi valde Amanda som mäklare för att sälja vårt hus . Vi hade redan bra erfarenhet av Amanda i samband med en lägenhetsförsäljning . Amanda är kunnig , väl förbered , ambitiös och mycket tydlig i alla sammanhang . Hon är lugn , saklig och lyssnande . Hon driver arbetet bra framåt utan att vara påstridig . Hon har ett bemötande som vi uppskattar i samband med visningarna . Amanda är framförallt mycket noga med att hålla oss informerade och vi har varit mycket nöjda ! Läs mer
  • Maria L köpte sitt hus med hjälp av Amanda Nilsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-04-23

Gustavsberg
    Hus byggt 2017. Amanda är personlig och tydlig. När vi frågade om något som hon inte hade koll på tog hon reda på det och återkom snabbt till oss.
    Vi är nöjda! Läs mer
  • Star A köpte sitt hus med hjälp av Amanda Nilsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-03-21

Stockfallet
    Köpt en villa . Hon var bra på alla olika sätt . Topp betyg . Läs mer
  • Dilnia A köpte sitt hus med hjälp av Amanda Nilsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-03-06

Skattkärr
    Amanda har hjälpt oss att köpa ett fantastiskt fint hus i Karlstad. Bättre mäklare kunde vi inte få. Hon tog sig tid till att göra allt så bra som möjligt och föklarade utförligt vid minsta lilla fråga.
    Vi kan inte vara annat än väldigt nöjda!😍 Läs mer
  • Elin E köpte sitt hus med hjälp av Amanda Nilsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-02-14

Köpt ett hus. Blev väldigt väl bemött och med mycket omtanke. Hur bra som helst! Läs mer
  • Arto Juhani H sålde sitt hus med hjälp av Amanda Nilsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-02-13

Tullholmsviken/Orrholmen
    Helprofssigt arbete och ett trevligt bemötande, jag fick goda råd under försäljningsprocessen, och en snabb hantering av ärendet. Kan verkligen rekommendera! Läs mer
  • Abdirisak A köpte sitt hus med hjälp av Amanda Nilsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-02-11

Hagalund
    * Köpt hus

* Det bästa sätt man kan mötta med en kund

* Hon levde upp alla förväntningar jag hade och mycket mer. Läs mer
  • Gustav P
    Gustav P sålde sitt hus med hjälp av Amanda Nilsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-02-10

Romstad
    Jag och min syster har haft kontakterna o skött försäljningen av en villa från 1926, åt vår far Gustav Persson.
    Vi har båda blivit otroligt fint bemötta av Amanda.
    Hon har kommit med tips på hur vi bäst ska visa upp huset med lagom mängd möbler. Jätteviktigt att få råd från en erfaren mäklare när man aldrig sålt ett hus tidigare.
    Trots att vi båda bor på andra platser i Sverige, har allt fungerat perfekt.

Husförsäljningen har gått mycket snabbare än vad vi kunde tänka oss. Det oerhört stora intresset för huset har gjort att vi fått mycket bra bud, högre än vad vi hade hoppats på.
    Vi vill skicka de bästa rekommendationer.
    Göran Persson Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö