Amanda Nilsson
Registrerad mäklare sedan 2015
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-08 - 2019-01

Läs vad 42 kunder tycker om Amanda Nilsson

• Elin E köpte sitt hus med hjälp av Amanda Nilsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-02-14

4:a
    98m²
    Köpt ett hus. Blev väldigt väl bemött och med mycket omtanke. Hur bra som helst! Läs mer
  • Arto Juhani H sålde sitt hus med hjälp av Amanda Nilsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-02-13

134m²
    Tullholmsviken/Orrholmen
    Helprofssigt arbete och ett trevligt bemötande, jag fick goda råd under försäljningsprocessen, och en snabb hantering av ärendet. Kan verkligen rekommendera! Läs mer
  • Abdirisak A köpte sitt hus med hjälp av Amanda Nilsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-02-11

7:a
    133m²
    Hagalund
    * Köpt hus

* Det bästa sätt man kan mötta med en kund

* Hon levde upp alla förväntningar jag hade och mycket mer. Läs mer
  • Gustav P
    Gustav P sålde sitt hus med hjälp av Amanda Nilsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-02-10

4:a
    115m²
    Romstad
    Jag och min syster har haft kontakterna o skött försäljningen av en villa från 1926, åt vår far Gustav Persson.
    Vi har båda blivit otroligt fint bemötta av Amanda.
    Hon har kommit med tips på hur vi bäst ska visa upp huset med lagom mängd möbler. Jätteviktigt att få råd från en erfaren mäklare när man aldrig sålt ett hus tidigare.
    Trots att vi båda bor på andra platser i Sverige, har allt fungerat perfekt.

Husförsäljningen har gått mycket snabbare än vad vi kunde tänka oss. Det oerhört stora intresset för huset har gjort att vi fått mycket bra bud, högre än vad vi hade hoppats på.
    Vi vill skicka de bästa rekommendationer.
    Göran Persson Läs mer
  • Maria S sålde sin bostad med hjälp av Amanda Nilsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-01-21

Sålt en villa i Karlstad och Amanda har varit väldigt bra hela vägen! Från första kontakt till påskrift. Ett bra driv, tydlighet och alltid snabb återkoppling! Hon är otroligt proffsig och jag kan verkligen rekommendera henne. Läs mer
  • Lisbeth J sålde sin bostad med hjälp av Amanda Nilsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2018-12-05

Sålt en 11/2 plansvilla. Mycket bra bemött. Förväntningar var att sälja huset. o det gjorde vi tack vare Amanda Nilsson. Det gick smidigt tillväga med proffshjälp som Amanda. Läs mer
  • Berit Christina C sålde sin bostad med hjälp av Amanda Nilsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2018-11-17

Jag och mina två bröder sålde vår mammas f.d hus som låg nära en trafikerad väg.Därför var intresset lite svalt när det kom till budgivningen.Men vi kände oss trygga med Amandas sätt att handskas med situationer som uppkom.
    Vi kände hela tiden att hon var proffsig,kunnig och vänlig.Amanda levde upp till våra förväntningar. Läs mer
  • Ulf S köpte sitt hus med hjälp av Amanda Nilsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

118m²
    Skattkärr
    Amanda är saklig och ambitiös.
    Det har barit lätt att sätta sig in i affären pga. hennes jobb. Läs mer
  • Marianne M
    Marianne M sålde sin bostad med hjälp av Amanda Nilsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

Ett 1, 5 plans hus från 1973
    En duktig, trevlig och omtänksam tjej. Allt gott till henne i framtiden! Läs mer
  • Jeanette S
    Jeanette S köpte sitt hus med hjälp av Amanda Nilsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

118m²
    Skattkärr
    Det finns en mening med allt som händer och alla människor vars vägar vi korsar. Jag tackar min lyckliga stjärna att min väg korsades av Amanda. Amanda är den här genuina, ambitiösa, lugna, trygga och oerhört kompetenta mäklaren man önskar alla fick ha att göra med. Vi har nu först köpt och sedan sålt vår bostad med hjälp av henne. Vi köpte vårt första hus för 20 år sedan och den mäklaren och vår upplevelse är ljusår från Amandas proffsiga och varma bemötande. Inte en enda gång har vi känt att vi har stört eller haft en konstig fråga till Amanda. Hon är fantastisk och värd varenda framgång. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

Jonas Linsell