Amanda Nilsson
Registrerad mäklare sedan 2015
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-05 - 2018-11

Läs vad 37 kunder tycker om Amanda Nilsson

• Lisbeth J sålde sin bostad med hjälp av Amanda Nilsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Sålt en 11/2 plansvilla. Mycket bra bemött. Förväntningar var att sälja huset. o det gjorde vi tack vare Amanda Nilsson. Det gick smidigt tillväga med proffshjälp som Amanda. Läs mer
  • Berit Christina C sålde sin bostad med hjälp av Amanda Nilsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Jag och mina två bröder sålde vår mammas f.d hus som låg nära en trafikerad väg.Därför var intresset lite svalt när det kom till budgivningen.Men vi kände oss trygga med Amandas sätt att handskas med situationer som uppkom.
    Vi kände hela tiden att hon var proffsig,kunnig och vänlig.Amanda levde upp till våra förväntningar. Läs mer
  • Ulf S sålde sin bostad med hjälp av Amanda Nilsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Amanda är saklig och ambitiös.
    Det har barit lätt att sätta sig in i affären pga. hennes jobb. Läs mer
  • Marianne M
    Marianne M sålde sin bostad med hjälp av Amanda Nilsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Ett 1, 5 plans hus från 1973
    En duktig, trevlig och omtänksam tjej. Allt gott till henne i framtiden! Läs mer
  • Jeanette S
    Jeanette S skrev om Amanda Nilsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Det finns en mening med allt som händer och alla människor vars vägar vi korsar. Jag tackar min lyckliga stjärna att min väg korsades av Amanda. Amanda är den här genuina, ambitiösa, lugna, trygga och oerhört kompetenta mäklaren man önskar alla fick ha att göra med. Vi har nu först köpt och sedan sålt vår bostad med hjälp av henne. Vi köpte vårt första hus för 20 år sedan och den mäklaren och vår upplevelse är ljusår från Amandas proffsiga och varma bemötande. Inte en enda gång har vi känt att vi har stört eller haft en konstig fråga till Amanda. Hon är fantastisk och värd varenda framgång. Läs mer
  • Stefan S köpte sin bostad med hjälp av Amanda Nilsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Amanda gjorde ett bra jobb för att stödja oss under hela processen. Vi uppskattade hennes öppenhet och vägledning. Specifikt var hon mycket kommunikativ, patient och arbetade med oss om lösningar när hinder uppstod medan vi behöll en positiv och optimistisk inställning. Vi rekommenderar starkt henne. Läs mer
  • Rolf J skrev om Amanda Nilsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Sålt en mindre hyresfastighet. Blev väl servad med info av Amanda och hennes chef. Har hittills uppfyllt våra förväntningar! Läs mer
  • Kerstin L skrev om Amanda Nilsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Hus i Grava, vid väg 62. Amanda har varit öppen, ärlig o haft tid med oss. På ett lugnt sätt förmedlat information mellan parterna. Hon har varit där för oss o ställt upp på tid som passat oss. Hon har gett oss den information o stöd som vi behövt. Ett mycket bra bemötande, verkar som bägge parter är nöjda. Läs mer
  • Lars H skrev om Amanda Nilsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Hej!
    Kände oss mycket väl omhändertagna av Amanda so agerade snabbt och professionellt genom hela processen.

Lars & catarina Läs mer
  • Samuel L köpte sin bostad med hjälp av Amanda Nilsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Trevlig och seriös men kanske inte tillräckligt kunnig och insatt i de objekt som säljes. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

Jonas Linsell