Amanda Nilsson
Registrerad mäklare sedan 2015
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-08 - 2019-07

Läs vad 62 Läs vad Amanda Nilsson

• Lars Gustaf O sålde sitt hus med hjälp av Amanda Nilsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-08-22

Romstad
    En helt fantastisk människa att ha att göra med. Läs mer
  • Joakim O sålde sitt hus med hjälp av Amanda Nilsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-08-16

Skåreberget
    Amanda hjälpte oss att sälja vårt hus. Amanda är mycket professionell i sin roll. Hon är mycket lyhörd, uppdaterad, och kommunikativ. Amanda skapar en stor trygghet i processen genom att vara effektiv, klok och ödmjuk i en perfekt mix. Vi är mycket nöjda och Amanda är ett självklart val för alla som går i säljtankar. Läs mer
  • Robin A
    Robin A sålde sitt hus med hjälp av Amanda Nilsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-07-15

Hjälpsam, lugn och professionell. Är otroligt nöjd med försäljningen av mitt hus, kommer varmt rekommendera Amanda vid tillfälle! Läs mer
  • Rolf Filip V sålde sitt hus med hjälp av Amanda Nilsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-07-08

Lätt att få tag i, kunnig, seriös, ambitiös, noggrann och målmedveten. Dessutom en väldigt trevlig person! Läs mer
  • Tomas B sålde sitt hus med hjälp av Amanda Nilsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

Ulvsby
    Vi har använt oss utav Amanda både vid ett husköp och en husförsäljning och är jättenöjd med båda affärerna.
    Vår upplevelse av Amanda är att hon är en proffsig, lyhörd och hjälpsam mäklare av högsta klass. Vi skulle varmt rekommendera henne till alla vi känner. Läs mer
  • Sabina H sålde sitt hus med hjälp av Amanda Nilsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

Hagalund
    Jag och min sambo har nu sålt vår villa. Amanda hjälpte oss på ett mycket bra sätt genom hela processen.
    Rekommendationen att lägga huset under ”på gång” gjorde att vi var väl förberedda när det var dags att trycka på startknappen, och allt gick då väldigt fort, vilket var positivt!
    Amanda har funnits tillgänglig och hjälp oss när vi har frågor och funderingar och vi är jättenöjda med henne som ”vår” mäklare! 😊🌸 Läs mer
  • Johan B
    Johan B köpte sitt hus med hjälp av Amanda Nilsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

Våxnäs
    Riktigt bra, super bra service, väldigt kunnig & super trevlig Läs mer
  • Fredrik E sålde sitt hus med hjälp av Amanda Nilsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-06-23

Färjestad
    Trots allt ”krångel” från vår sida vid försäljningen av vårat hus har Amanda visat ett stort engagemang, tålamod och humor genom hela affären och gjort försäljningsprocessen till ett rent nöje, Tack!

Amanda är en lugn och trygg person vilket är en fantastisk egenskap när man hjälper människor genom (troligtvis) en av de största affärerna i livet!
    Vi kan varmt rekommendera Amanda till er som ska genomgå en försäljning!

Med vänlig hälsning
    Fam. Annorlunda :) Läs mer
  • Annika A sålde sitt hus med hjälp av Amanda Nilsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-06-19

Tullholmsviken/Orrholmen
    Amanda sålde vårt radhus med expressfart och det känns riktigt bra att det kommer in en barnfamilj, som fyller detta fina radhus.
    Under resans gång kände vi en stress, över allt som skulle fixas snabbt, men Amanda har med ett säkert lugnt och tryggt bemötande fått oss att hantera detta galant.
    Vi rekommenderar henne varmt om ni går i sälj- eller köptankar!

Hälsningar Annika o Hans Läs mer
  • Lisa H köpte sitt hus med hjälp av Amanda Nilsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-06-18

Skattkärr
    Amanda har haft ett gott bemötande, varit engagerad, tydlig och lätt att kommunicera med. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

Jonas Linsell