Anna Bjurström
Registrerad mäklare sedan 2008
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-07 - 2018-12

Läs vad 47 kunder tycker om Anna Bjurström

• Maivor N sålde sin bostad med hjälp av Anna Bjurström en del av Fastighetsbyrån Kungshamn

2018-11-08

Vi har bara bra att skriva om Anna som har varit så proffsig, engagerad, tydlig och hjälpsam. Hon har kontaktat oss hela tiden när köpare har kommit med bud och när köpare velat se huset, det har känts tryggt. Jag har känns att jag kunnat ringa Anna när som hels och kunnat fråga om allt och fått så trevligt bemötande. Jag rekommenderar henne varmt till alla säljare!
    Maivor Läs mer
  • Johan Q skrev om Anna Bjurström en del av Fastighetsbyrån Kungshamn

2018-10-04

Har sålt vår bostadsrätt. Anna har bemött oss på ett trevligt sätt och gett goda tips längs processen som ledde till försäljning. Läs mer
  • Marie Elisabeth J skrev om Anna Bjurström en del av Fastighetsbyrån Kungshamn

2018-09-29

Vi köpte en sommarbostad i Kungshamn i höstas.
    Proffsigt bemötande av mäklare Anna Bjurström. Hon lyssnade mycket på oss köpare. Hon svarade på alla frågor. Var neutral och proffsig. Läs mer
  • Bodil S skrev om Anna Bjurström en del av Fastighetsbyrån Kungshamn

2018-09-27

Vi har sålt vår villa.. vi har haft Anna som mäklare fler gånger. Hon är kompetent, duktigt och hon uppgfyllde våra förväntningar. En toppen mäklare. Läs mer
  • Gunilla H skrev om Anna Bjurström en del av Fastighetsbyrån Kungshamn

2018-09-12

Köpt bostadsrätt på Smögen.
    Hade inga direkta förväntningar, kom mäklare som gjort gott intryck. Enkelt att få information av Anna. Något negativt var att i prospektet stod det att det skulle vara nya vitvaror, dock var inte så fallet. Förmodligen inte mäklarens fel, kommunikationsproblem mellan säljare och mäklare. Läs mer
  • Christer W skrev om Anna Bjurström en del av Fastighetsbyrån Kungshamn

2018-08-30

Anna var engagerad, detta trots att det rörde sig om en fastighet med litet värde.
    Anna var lätt att samarbeta med, jag har bara positivt att säga om Anna. Läs mer
  • anders n skrev om Anna Bjurström en del av Fastighetsbyrån Kungshamn

2018-08-28

Oerhört nöjd med det jobb Anna utförde. Gjorde en bra värdering av bostaden som hon sedan överträffade och viktigast av allt så kände sig köparna oerhört trygga och nöjda genom hela affären och först då är jag helt nöjd.
    /Anders Neck Läs mer
  • Gunnar W skrev om Anna Bjurström en del av Fastighetsbyrån Kungshamn

2018-05-20

Fick fantastisk hjälp av Anna vid försäljning av vårt sommarhus. Proffsig, kunnig och tålmodig hela vägen genom en ganska komplicerad process. Kan varmt rekommendera henne! Läs mer
  • Robert G skrev om Anna Bjurström en del av Fastighetsbyrån Kungshamn

2018-05-09

- Bostadsrätt
    - på ett bra och proffesionellt sätt
    - hon levde upp till de förväntningar jag hade
    - allt var var finns inget och klaga på, det uppstod eb del frågetecken kring överföring av likvida medel och detta löste hon på ett bra sätt.

Jag är mycket nöjd med hennes insats Läs mer
  • Anders O skrev om Anna Bjurström en del av Fastighetsbyrån Kungshamn

2018-03-19

Sålt fastighet i Kungshamn.
    Köpt fastighet på Hasselösund.
    Väldigt proffsigt bemötande.
    Förväntningarna var att slippa visningar och budgivningar, resultatet blev över förväntan.
    Hela affären ordnades inom loppet av två veckor Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Kungshamn

Alexander Gergils