Läs vad 69 Läs vad Anna Bjurström

• 2020-09-03
    Gm Anna köpte vi en sommarbostad i Bovallstrand. Vi är mycket nöjda med Annas engagemang och servicevillighet. Bra är om mäklaren i processens slutfas gör en sammanställning över allt man kommit överens om så ingenting riskerar falla ur då trådarna är många. En lärdom för båda parter. Vi är mycket glada för vårt nya sommarhus!
    Thomas L
    • 167.0 m²
    • Bovallstrand
  • 2020-06-29
    Anna var väldig hjälpsam och professionell. Hon såg till att affären gick tryggt till- till allas belåtenhet. Hon var engagerad från start till slut. Kan varmt rekommendera Anna Bjurström!
    Celina R
    • 76.0 m²
    • Malmön
  • 2020-06-29
    Anna är en mäklare med precision i sitt arbete. Sakkunnig, påläst om objektet. Alltid nära till hands och svara glatt på alla frågor vi hade om huset vi köpte.
    Hon levde upp till dom förväntningarna vi hade.
    Emil I
    • 166.0 m²
    köpte sitt hus med hjälp av Anna Bjurström en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Stort tack för fin respons Emil! Hoppas ni kommer stortrivas i ert nya hem. Mvh Anna

• 2020-06-24
    Köpt en sjöbod i Bovallstrand.
    köpte sitt hus med hjälp av Anna Bjurström en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Tack Roine och stort lycka till med sjöboden!

• 2020-05-09
    Alltid tillgänglig. Aldrig några problem.
    Alltid glad o positiv. Alltid proffsig.
    Sålde vårt hus snabbt o lätt.
    Liselott B
    • 166.0 m²
    sålde sitt hus med hjälp av Anna Bjurström en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Tusen tack Lotta för mycket fin respons och trevligt samarbete! Stort lycka till med ert nya hem. Mvh Anna

• 2020-04-16
    Jag och min man köpte ett renoveringsobjekt i Hunnebostrand och Anna Bjurström var mäklare. I och med den pågående Corona-krisen gjordes köpet på ett lite annorlunda sätt, men jag kände mig ändå trygg eftersom jag upplevde att jag kunde lita på mäklaren som gjorde allt för att köpet skulle gå så smidigt som möjligt trots omständigheterna. På ett flexibelt sätt underlättade hon både nyckel- och pappershanteringen för oss. Är jättenöjd med både mäklare och hus.

Melinda
    Melinda B
    • 48.0 m²
    köpte sitt hus med hjälp av Anna Bjurström en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Tusen tack för fina ord! Önskar er stort lycka till med nya boendet och hoppas att ni kommer trivas gott.

• 2020-02-18
    Trevlig och service inriktad mäklare.
    Christina W
    • 120.0 m²
    • Kungshamn
  • 2020-01-12
    Trevligt, professionellt bemötande hela vägen genom affären. Snabb återkoppling i varje dialog.
    Jan-olof S
    • 127.0 m²
    • Smögen
  • 2019-12-10
    Sålt min villa blivit fantastiskt bra bemött, proffsigt och med ett stort hjärta. Hade förväntning om ett snabbt avslut men det tog lite längre tid än väntat, men kände mig hela tiden trygg med Annas råd och plan på hur vi skulle komma vidare.
    Rekommenderar varmt Anna för din fastighetsaffär.
    Pernilla T
    • 132.0 m²
  • 2019-10-14
    Smögen, Läskärsgatan 3.

Anna är mycket trevlig och hjälpsam, lätt att ha kontakt med.
    Peter R
    • 152.0 m²