Anna Bjurström
Registrerad mäklare sedan 2008
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2019-03 - 2020-02

Läs vad 63 Läs vad Anna Bjurström

• Christina W köpte sitt hus med hjälp av Anna Bjurström en del av Fastighetsbyrån Kungshamn

2020-02-18

Kungshamn
    Trevlig och service inriktad mäklare. Läs mer
  • Jan-olof S köpte sitt hus med hjälp av Anna Bjurström en del av Fastighetsbyrån Kungshamn

2020-01-12

Smögen
    Trevligt, professionellt bemötande hela vägen genom affären. Snabb återkoppling i varje dialog. Läs mer
  • Pernilla T sålde sitt hus med hjälp av Anna Bjurström en del av Fastighetsbyrån Kungshamn

2019-12-10

Sålt min villa blivit fantastiskt bra bemött, proffsigt och med ett stort hjärta. Hade förväntning om ett snabbt avslut men det tog lite längre tid än väntat, men kände mig hela tiden trygg med Annas råd och plan på hur vi skulle komma vidare.
    Rekommenderar varmt Anna för din fastighetsaffär. Läs mer
  • Peter R köpte sitt hus med hjälp av Anna Bjurström en del av Fastighetsbyrån Kungshamn

2019-10-14

Smögen, Läskärsgatan 3.

Anna är mycket trevlig och hjälpsam, lätt att ha kontakt med. Läs mer
  • Jarl-Harry P sålde sitt hus med hjälp av Anna Bjurström en del av Fastighetsbyrån Kungshamn

2019-09-27

Kungshamn
    Svar kan ges tidigast då affären är avslutat i sin helhet eftter tillträdet sen 4/10 2019. Läs mer
  • Linda J köpte sitt hus med hjälp av Anna Bjurström en del av Fastighetsbyrån Kungshamn

2019-09-09

Smögen
    Ett proffsigt och personligt bemötande!
    Tog sig tid och ordnade en förhandsvisning. Lätt att komma i kontakt med!

Mycket nöjd!! Läs mer
  • Maria N sålde sitt hus med hjälp av Anna Bjurström en del av Fastighetsbyrån Kungshamn

2019-08-19

Kungshamn
    Från början till slut av försäljningen har Anna varit proffsig och hjälpsam. Vi rekommenderar henne verkligen. Läs mer
  • ProglasM1 Ab p köpte sitt hus med hjälp av Anna Bjurström en del av Fastighetsbyrån Kungshamn

2019-08-15

Köpt sommarhus och Anna var grym Läs mer
  • Göran J köpte sitt hus med hjälp av Anna Bjurström en del av Fastighetsbyrån Kungshamn

2019-08-12

Bovallstrand
    Anna gjorde en engagerad insats vid vårt köp av fritidshus i Bohuslän nu i sommar, allt gick ganska fort, affären gick tillbudgivning. Hon svarade upp alert vid frågeställningar, lämnade över med bra information till sin kollega Gustav Thorin då hon gick på semester vid slutet av affären. Var med på telefon från Frankrike, trots semester, vid slutsittningen och skrivning av köpekontrakt. Vid tillträdet hanterade hon bankdialogerna rutinerat. Vi rekommenderar varmt Anna och Gustav, hustrun och jag.
    Med vänlig hälsning. Läs mer
  • Ida Lena Caroline G:Dotter W sålde sitt hus med hjälp av Anna Bjurström en del av Fastighetsbyrån Kungshamn

2019-07-30

Bovallstrand