Anna Bjurström
Registrerad mäklare sedan 2008
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-10 - 2019-04

Läs vad 52 Läs vad Anna Bjurström

• Bo M sålde sitt hus med hjälp av Anna Bjurström en del av Fastighetsbyrån Kungshamn

2019-05-21

Kungshamn
    Vi har sålt vårt hus i Kungshamn
    Anna har skött försäljningen på ett mycket gott och engagerat sätt
    Våra förväntningar uppfylldes till stor del Läs mer
  • Johan E sålde sitt hus med hjälp av Anna Bjurström en del av Fastighetsbyrån Kungshamn

2019-04-05

Hunnebostrand
    Jag har sålt en villa.
    Mina förväntningar på Anna var att hon aktivt skulle söka kunder och agera för en försäljning.
    Detta har Anna levt upp till genom snabb information om händelser och fortsatt arbete. Läs mer
  • Lena R sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Bjurström en del av Fastighetsbyrån Kungshamn

2019-04-01

Malmön
    Vi har sålt vår bostadsrätt genom Anna Bjurström,som direkt var väldigt tillmötesgående och positiv! Försäljningen överträffade våra förväntningar. Vi hade inte räknat med att försäljningen skulle gå så snabbt och smidigt som den gjorde. Vi kan varmt rekommendera Anna som är både duktig, trevlig och kunnig! Tack Anna! Läs mer
  • Ida H sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Bjurström en del av Fastighetsbyrån Kungshamn

2019-03-19

Kungshamn
    Vi har både köpt och sålt med hjälp av Anna.
    Hoppas kunna hitta vårt nästa objekt med hjälp av henne och fastighetsbyrån Kungshamn. Läs mer
  • Sören J köpte sitt hus med hjälp av Anna Bjurström en del av Fastighetsbyrån Kungshamn

2019-03-06

Kungshamn
    Köpt hus i kungshamn allt var bra. Läs mer
  • Maivor N sålde sin bostad med hjälp av Anna Bjurström en del av Fastighetsbyrån Kungshamn

2018-11-08

Vi har bara bra att skriva om Anna som har varit så proffsig, engagerad, tydlig och hjälpsam. Hon har kontaktat oss hela tiden när köpare har kommit med bud och när köpare velat se huset, det har känts tryggt. Jag har känns att jag kunnat ringa Anna när som hels och kunnat fråga om allt och fått så trevligt bemötande. Jag rekommenderar henne varmt till alla säljare!
    Maivor Läs mer
  • Johan Q skrev om Anna Bjurström en del av Fastighetsbyrån Kungshamn

2018-10-04

Har sålt vår bostadsrätt. Anna har bemött oss på ett trevligt sätt och gett goda tips längs processen som ledde till försäljning. Läs mer
  • Marie Elisabeth J skrev om Anna Bjurström en del av Fastighetsbyrån Kungshamn

2018-09-29

Vi köpte en sommarbostad i Kungshamn i höstas.
    Proffsigt bemötande av mäklare Anna Bjurström. Hon lyssnade mycket på oss köpare. Hon svarade på alla frågor. Var neutral och proffsig. Läs mer
  • Bodil S skrev om Anna Bjurström en del av Fastighetsbyrån Kungshamn

2018-09-27

Vi har sålt vår villa.. vi har haft Anna som mäklare fler gånger. Hon är kompetent, duktigt och hon uppgfyllde våra förväntningar. En toppen mäklare. Läs mer
  • Gunilla H skrev om Anna Bjurström en del av Fastighetsbyrån Kungshamn

2018-09-12

Köpt bostadsrätt på Smögen.
    Hade inga direkta förväntningar, kom mäklare som gjort gott intryck. Enkelt att få information av Anna. Något negativt var att i prospektet stod det att det skulle vara nya vitvaror, dock var inte så fallet. Förmodligen inte mäklarens fel, kommunikationsproblem mellan säljare och mäklare. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Kungshamn

Alexander Gergils