Anna Bjurström
Registrerad mäklare sedan 2008-09-10
Aktiv på Reco.se sedan 2014-10-14
2019-08 - 2020-07

Läs vad 68 Läs vad Anna Bjurström

• Celina R sålde sitt hus med hjälp av Anna Bjurström en del av Fastighetsbyrån Kungshamn

2020-06-29

Malmön
    Anna var väldig hjälpsam och professionell. Hon såg till att affären gick tryggt till- till allas belåtenhet. Hon var engagerad från start till slut. Kan varmt rekommendera Anna Bjurström! Läs mer
  • Emil I köpte sitt hus med hjälp av Anna Bjurström en del av Fastighetsbyrån Kungshamn

2020-06-29

Anna är en mäklare med precision i sitt arbete. Sakkunnig, påläst om objektet. Alltid nära till hands och svara glatt på alla frågor vi hade om huset vi köpte.
    Hon levde upp till dom förväntningarna vi hade. Läs mer
    2020-06-29 Anna B svarar Emil I
    Stort tack för fin respons Emil! Hoppas ni kommer stortrivas i ert nya hem. Mvh Anna
  • Roine L köpte sitt hus med hjälp av Anna Bjurström en del av Fastighetsbyrån Kungshamn

2020-06-24

Köpt en sjöbod i Bovallstrand. Läs mer
    2020-06-29 Anna B svarar Roine L
    Tack Roine och stort lycka till med sjöboden!
  • Liselott B sålde sitt hus med hjälp av Anna Bjurström en del av Fastighetsbyrån Kungshamn

2020-05-09

Alltid tillgänglig. Aldrig några problem.
    Alltid glad o positiv. Alltid proffsig.
    Sålde vårt hus snabbt o lätt. Läs mer
    2020-06-29 Anna B svarar Liselott B
    Tusen tack Lotta för mycket fin respons och trevligt samarbete! Stort lycka till med ert nya hem. Mvh Anna
  • Melinda B köpte sitt hus med hjälp av Anna Bjurström en del av Fastighetsbyrån Kungshamn

2020-04-16

Jag och min man köpte ett renoveringsobjekt i Hunnebostrand och Anna Bjurström var mäklare. I och med den pågående Corona-krisen gjordes köpet på ett lite annorlunda sätt, men jag kände mig ändå trygg eftersom jag upplevde att jag kunde lita på mäklaren som gjorde allt för att köpet skulle gå så smidigt som möjligt trots omständigheterna. På ett flexibelt sätt underlättade hon både nyckel- och pappershanteringen för oss. Är jättenöjd med både mäklare och hus.

Melinda Läs mer
    2020-04-16 Anna B svarar Melinda B
    Tusen tack för fina ord! Önskar er stort lycka till med nya boendet och hoppas att ni kommer trivas gott.
  • Christina W köpte sitt hus med hjälp av Anna Bjurström en del av Fastighetsbyrån Kungshamn

2020-02-18

Kungshamn
    Trevlig och service inriktad mäklare. Läs mer
  • Jan-olof S köpte sitt hus med hjälp av Anna Bjurström en del av Fastighetsbyrån Kungshamn

2020-01-12

Smögen
    Trevligt, professionellt bemötande hela vägen genom affären. Snabb återkoppling i varje dialog. Läs mer
  • Pernilla T sålde sitt hus med hjälp av Anna Bjurström en del av Fastighetsbyrån Kungshamn

2019-12-10

Sålt min villa blivit fantastiskt bra bemött, proffsigt och med ett stort hjärta. Hade förväntning om ett snabbt avslut men det tog lite längre tid än väntat, men kände mig hela tiden trygg med Annas råd och plan på hur vi skulle komma vidare.
    Rekommenderar varmt Anna för din fastighetsaffär. Läs mer
  • Peter R köpte sitt hus med hjälp av Anna Bjurström en del av Fastighetsbyrån Kungshamn

2019-10-14

Smögen
    Smögen, Läskärsgatan 3.

Anna är mycket trevlig och hjälpsam, lätt att ha kontakt med. Läs mer
  • Jarl-Harry P sålde sitt hus med hjälp av Anna Bjurström en del av Fastighetsbyrån Kungshamn

2019-09-27

Kungshamn
    Svar kan ges tidigast då affären är avslutat i sin helhet eftter tillträdet sen 4/10 2019. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Kungshamn

Alexander Gergils