Bostadsbutiken

Bostadsbutiken

Välkommen till Bostadsbutiken - Vi hjälper dig med din bostadsaffär i Uddevalla och Kungshamn med omnejd!

Vi är mäklarna som ger liter mer av allt! Är du nyfiken på vad din bostad är värd eller funderar du på att köpa bostad? Oavsett om du går i sälj- eller köptankar så finns vi på Bostadsbutiken som en hjälpande hand där vi guidar dig genom ditt livs kanske viktigaste affär.

Hos oss på Bostadsbutiken möts du av kunskap, omtanke och ett stort engagemang. För oss är varje kund lika viktig och vi gör ingen skillnad på en liten eller stor affär. Vi har lärt oss att den enda vägen till framgång är hårt arbete. Eftersom vi inte ägs av någon bank eller försäkringsbolag så är alla de råd och tips vi ger helt oberoende från någon annan. Varmt välkommen!

Läs vad 3 kunder tycker om Bostadsbutiken 2

• sålde sitt hus med hjälp av Anna Bjurström en del av Bostadsbutiken
    2021-07-25
    Kom på utsatt tid,11:00, vid 1:à mötet. Enkel och lätt att lära känna vilket = förtroende. Bra kontakt via tel och sms.
    Jobbar på oklara uppgifter så att det blir rätt.
    Hade egentligen inga förväntningar bara ett bra bemötande o ett bra samarbete och det har jag upplevt,toppen Kan inte bli bättre hälsn Ann-Sofie
  • Gun S
    sålde sin stuga med hjälp av Anna Bjurström en del av Bostadsbutiken
    2021-06-07
    Fick hjälp av Anna med försäljningen av min sommarstuga på Röd. Otroligt lyhörd och duktig säljare. Hjälpte både mej som säljare och även min köpare på det allra bästa sätt. Vi är mycket nöjda !
  • köpte sitt hus med hjälp av Anna Bjurström en del av Bostadsbutiken
    • Bovallstrand
    2021-05-25
    Professionell, lyhörd och lösningsorienterad.
    Stort tack för fina ord, mycket trevligt att få träffa och göra affärer med er! Jag hoppas och tror att ni fortsatt kommer trivas gott i Bovallstrand. Ha en fantastisk sommar! Anna Bjurström