Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Sotenäs Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Kungshamn

Fastighetsbyrån Kungshamn

Hotellgatan 3, 456 22 Kungshamn — Visa karta

För oss på Fastighetsbyrån är det viktigt för oss att erbjuda den bästa mäklartjänsten. Vi ser varje affär som unik och vi mäklare speglas alltid av ledorden engagemang, trovärdighet och affärsmässighet. Vad har du för önskemål? Låt oss ta del av dem så kan vi skräddarsy våra tjänster.

Här på kontoret i Kungshamn har vi stor erfarenhet av området och de fastigheter som finns. Med kunskap, glädje och ett brett kontaktnät lovar vi att se till att din affär blir lyckad. Varmt välkommen att kontakta oss så berättar vi mer!

Läs vad 248 kunder tycker om Fastighetsbyrån Kungshamn

• Viggo A
    Viggo A skrev om Anna Bjurström en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Jeg opplevde Anna som en positiv og serviceminded representant for sitt selskap.
  • Kersti H
    Kersti H skrev om Alexander Gergils en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Alexander skötte allt vi behövde perfekt. Återkopplade och svarade på alla våra frågor.
  • Linda F
    Linda F skrev om Johanna Höglund en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Driftig, snabb, lösnings orienterad, stort kontakt nät, enligt min erfarenhet noggrann och lägger sin analys på måttfull nivå. Valde Johanna just för dessa egenskaper. Mitt förtroendet för fastighetens attraktions kraft var solklar för mig, lika så hur jag skulle i gestalta försäljningen i interiör och bild, men en riktigt bra mäklare därtill är fantastiskt! Vi gjorde ett mycket bra arbete tillsammans. Stort UPP!! Det var lätt att följa utvecklingen i affären, slutförandet professionellt! Linda Falk
  • Peter W
    Peter W skrev om Anna Bjurström en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Anna har varit fantastisk i sitt bemötande. Alltid trevlig, serviceinriktad, kunnig och snabb i sin återkoppling till mig som kund. Jag kan varmt rekommendera henne som mäklare.
  • Märta K
    Märta K skrev om Anna Bjurström en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Mycket ambitiöst och professionellt arbetat under hela processen.
  • Ingemar K
    Ingemar K skrev om Alexander Gergils en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Trevlig, kunnig . lugn och effektiv
  • Lise S
    Lise S skrev om Johanna Höglund en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Jeg er meget godt fornøyd med den jobben Johanna gjorde for meg. Hun er lett å samarbeide med og jeg følte meg trygg på at alt skulle gå greit.
  • Leif Gunnar A
    Leif Gunnar A skrev om Anna Bjurström en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Mycket bra o väldigt trevligt.
  • Kristina M
    Kristina M skrev om Johanna Höglund en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Proffsigt bemötande, kunnig och engagerad.
  • Elsa L
    Elsa L skrev om Anna Bjurström en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Anna är lugn och förtroendeingivande. Lätt att kommunicera med och svarar snabbt och korrekt. Hon ger ett personligt och vänligt intryck. Roligt att göra fastighetsaffärer med Anna!
  • Maj B
    Maj B skrev om Johanna Höglund en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Trevligt bemötande. Stor yrkeskunskap.
  • Lars A
    Lars A skrev om Anna Bjurström en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Anna är en väldigt trevlig och sympatisk person, hon var väldigt lätt för oss som kund att prata och kommunicera med, lätt at få kontakt med både via mail och telefon, höll oss hela tiden uppdaterade gällande försäljningen, gav oss en bra service genom hela uppdraget..
  • Birgitta S
    Birgitta S skrev om Johanna Höglund en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Bara superlativer. Trevlig, effektiv, hjälpsam, marknadskunnig. Skötte allt trots att vi som säljare befann oss hemma i Frankrike.
    Vi klarade försäljning på distans enbart tack vare Johanna.
  • Lars S
    Lars S skrev om Alexander Gergils en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Bra , kunnigt sakligt och trevligt bemötande
  • Christina S
    Christina S skrev om Alexander Gergils en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Alexander ger ett trovärdigt och pålitligt intryck till skillnad från andra som arbetar för samma företag i samma område.
  • Jeanette B
    Jeanette B skrev om Anna Bjurström en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Gjorde ett bra jobb när hon sålde vår fastighet. Noggrann korrekt samarbetsvillig och ambitiös
    Hon var även kontaktbar vardag som helg.Vi är mycket nöjda med hennes insats.
  • Sven-olof G
    Sven-olof G skrev om Alexander Gergils en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Han var kunnig och tillmötesgående
  • Marie-louise J
    Marie-louise J skrev om Anna Bjurström en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Mycket bra bemötande. Återkopplar snabbt när vi har haft frågor.
  • Mikael B
    Mikael B skrev om Alexander Gergils en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Inga problem. Allt var tydligt och klart. Trevlig och påläst. Bra på alla sätt.
  • Karin P
    Karin P skrev om Anna Bjurström en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Lugn, sakligt, vänligt bemötande
  • Tina K
    Tina K skrev om Anna Bjurström en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Hon är mycket duktig och ta till hands vid frågor. Snabba svar. Mycket kunskapsrik och lyssnade till oss som säljare.
  • Bryndis W
    Bryndis W skrev om Alexander Gergils en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Professionellt och trevligt samt till belåtenhet.
  • Charlotta S
    Charlotta S skrev om Anna Bjurström en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Anna är mycket professionell och kompetent, hon har varit tillgänglig och hjälpsam i alla lägen. Det har känts tryggt att ha Anna som mäklarkontakt och jag rekommenderar henne verkligen!
  • Leif D
    Leif D skrev om Anna Bjurström en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Positivt och bra bemötande verkar vara professionell
  • Köpmantorget A
    Köpmantorget A skrev om Johanna Höglund en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Är mycket nöjd med hela processen.
  • Lena S
    Lena S skrev om Alexander Gergils en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Skötte allt bra, kompetent. Kan rekommenderas.
  • Marie-Louise D
    Marie-Louise D skrev om Johanna Höglund en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Johanna har ett mycket kunnigt, seriöst och trevligt bemötande! Hon var hjälpsam och ingav förtroende. Hon genomförde försäljningen på ett sätt som kändes tryggt. Henne kan jag vi rekommendera !
  • Per F
    Per F skrev om Johanna Höglund en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Johanna var ansvarig mäklare när jag och min sambo köpte vårt nya sommarställe i Hunnebostrand. Vi fick ett mycket gott intryck av henne och hon var tillgänglig, proffsig och vänlig i alla steg. Vi rekommenderar henne gärna.
  • Claes W
    Claes W skrev om Alexander Gergils en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Har gjort 7 fastighetsaffäer involverande svensk mäklare de senaste 5 åren.
    Min upplevelse av Alexander under de senaste 2 är outstanding.
    Kommer säkert att göra fler affärer i regionen vad det lider och Alexander är "my man".
    Det är oerhört viktigt att förutom formalia kunna knyta nyttiga kontakter på ny ort där man köper egendom...Alexander fixade detta utan att jag ens behövde besvära honom om behovet.
    Så fixar man värdeskapande affärer för alla parter!
  • Carin K
    Carin K skrev om Alexander Gergils en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Trots att vår fastighetsaffär drabbades av en del oförutsedda komplikationer längs vägen lyckades vår mäklare Alexander Gergils på ett kreativt och professionellt sätt hjälpa oss lösa situationen och han spred sitt goda humör över alla inblandade parter. Hans blixtsnabba återkopplingar, även utanför ordinarie arbetstid, var också till stor nytta i vissa situationer och ett uttryck för hans stora serviceanda. Vi skulle utan tvekan vända oss igen till Alexander Gergils om vi själva eller något av barnen hamnar i nya fastighetstankar.
  • Gunnel O
    Gunnel O skrev om Alexander Gergils en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Alexander Gergils gav en mkt trovärdig och uppriktighet. Stark och kunnig. Arbetade på bra och sakligt. Fanns alltid till hands vid frågor. Gav utförlig information om affären från början till slut. Toppbetyg på honom.
  • Kell G
    Kell G skrev om Alexander Gergils en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Alexander Gergils uppfyller alla kriterier som jag anser att en mäklare ska ha,kunnig påläst ordnar allt inga problem vi är nöjda.
  • Lars-erik J
    Lars-erik J skrev om Alexander Gergils en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Jag kan å det varmaste rekommendera Alexander Gergils och övrig personal
    på Fastighetsbyrån Kungshamn
    Lars-Erik Johansson
    Hunnebostrand
  • Håkan L
    Håkan L skrev om Alexander Gergils en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Mycket bra bemötande. Alltid tillgänglig, påläst och professionellt bemötande.
  • Per L
    Per L skrev om Alexander Gergils en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Alexander var saklig, korrekt och hade ett trevligt sätt. Han motsvarade väl mina förväntningar på en mäklare.
  • Lennart L
    Lennart L skrev om Alexander Gergils en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Mycket trevlig och hjälpsam. Svarar gärna på frågor, även om han inte varit i tjänst vid tillfället.
  • Thomas W
    Thomas W skrev om Alexander Gergils en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Har fungerat bra
    Information har kommit snabbt och regelbundet.
    Alexander har alltid känns tillgänglig för frågor och visning
    Samlat intryck är mkt positivt.
    Vi är nöjda.
  • Morgan O
    Morgan O skrev om Johanna Höglund en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Kanon bra tjej ringde och informerade vad är det som händer hela tiden det kändes tryggt
  • Halvor G
    Halvor G skrev om Johanna Höglund en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Duktig, hjälpsam, serviceinriktad och höll kontakt före och efter husköpet.
  • Anita O
    Anita O skrev om Johanna Höglund en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Kände mig trygg med Johanna. Lugn och saklig. Snabba svar på frågor.
    Svävade inte ut utan höll sig till det hon visste ngt om.
  • Mikael S
    Mikael S skrev om Alexander Gergils en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Är mycket nöjd med tillgänglighet, snabba svar och ett trevligt bemötande
  • Bo B
    Bo B skrev om Johanna Höglund en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Snabbt rappt och effektivt, men fortfarande vänligt.
  • Malin A
    Malin A skrev om Johanna Höglund en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Vi är INTE nöjda med Johanna Höglunds jobb som mäklare.
    Vi tycker hon gick ut med en falsk annons och dålig information under försäljningen!

Hon skrev i annonsen att ett fritidshus med 3 tillhörande bodar var till salu.
    Men när vi lagt vårt bud och det godkänts och vi får hem pappren från övriga budgivare ser vi att en av dem ställer en fråga om vad som gäller med bodarna.
    Då ringer jag upp henne och frågar vad budgivaren menade.
    Då svarar hon att bodarna inte står på tomten utan på markägarens mark.
    Men att hon har nycklarna till bodarna, så de ingår i köpet.
    Men där har hon fel!
    För de tillhör marken de står på.

Hon sa också när vi var på visningen, att hon inte hittat några tomtmarkeringar, så hon visste inte var tomtgränsen går.
    Och vill vi veta det skulle vi leta upp den själva på nätet.
    Vi har varit på andra visningar i området och aldrig varit med om liknande, där har vi fått alla papper på plats.

Det stod också i annonsen att det fanns ett servitut på vägen upp till huset.
    Men när vi bad att få dom pappren, sa hon att det inte fanns några skriva papper, utan att det är ett muntligt avtal och markägaren är trevlig och aldrig skulle neka oss att köra upp till vårt hus.
    När jag sa att vi lägger ett bud om det skrivs ett servitut på vägen nu.
    Då svarade hon att hon skulle prata med markägaren.
    Men några veckor senare fick vi ALLA papper på mail, det var g:a köpepapper, tomtbeskrivning och servitut.
    ( Det fanns visst papper på allt i alla fall)

Hon sa att hon inte har någon information om huset för det är ett dödsbo så det är en God Man som säljer.
    Fel igen! När vi sitter och skriver på köpekontraktet sitter den "Gode Mannen" med, och vi får då reda på att han är son till den förre ägaren.
    Och efteråt åkte vi tillsammans till stugan och han berättade om när tomten styckats av, när huset byggdes och även lite historia om hur hans pappa var och lite om grannarna. Vi fick även ett nr. till markägaren.
    Så varför säger hon till oss att hon inte vet något om stugan???

Vi är nöjda med vårt köp och fått svar på de frågor vi haft, men vi fick gräva fram mkt själva. Jag tycker att man ska informeras om sådant här.
    Så vi är väldigt missnöjda med hur försäljningen gick till.
  • Claes B
    Claes B skrev om Johanna Höglund en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Johanna är proffsig snabb och seriös i sitt agerande så vi är väldigt nöjda med henne som mäklare när vi nu varit köpare avfastighet
  • Björn L
    Björn L skrev om Johanna Höglund en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Behaglig och kompetent person som löste uppdraget trots en besvärlig säljare och påstridig kund
  • Peter T
    Peter T skrev om Johanna Höglund en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    mycket bra. bra bemötande och hjälpsam
  • Anette S
    Anette S skrev om Alexander Gergils en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Har hela tiden fått ett bra bemötande.
    Allt har funkat bra.
  • Bengt B
    Bengt B skrev om Alexander Gergils en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Bra rätt igenom. Snabb återkoppling och bra service vad gäller ex visning
  • Daniel E
    Daniel E skrev om Alexander Gergils en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Mycket proffsig mäklare. Alexander kan jag varmt rekomendera.
  • Anita B
    Anita B skrev om Alexander Gergils en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Professionell, korrekt och noggrann i sitt arbete.

Hotellgatan 3, 456 22 Kungshamn