Fastighetsbyrån Kungshamn

Hotellgatan 3, 456 22 Kungshamn — Visa karta

För oss på Fastighetsbyrån är det viktigt för oss att erbjuda den bästa mäklartjänsten. Vi ser varje affär som unik och vi mäklare speglas alltid av ledorden engagemang, trovärdighet och affärsmässighet. Vad har du för önskemål? Låt oss ta del av dem så kan vi skräddarsy våra tjänster.

Här på kontoret i Kungshamn har vi stor erfarenhet av området och de fastigheter som finns. Med kunskap, glädje och ett brett kontaktnät lovar vi att se till att din affär blir lyckad. Varmt välkommen att kontakta oss så berättar vi mer!

Läs vad 428 kunder tycker om Fastighetsbyrån Kungshamn

• 2020-09-22

Annique F skrev om Lars Holmgren en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Vi är supernöjda med Lars och tycker att hela försäljningen av vårt hus sköttes väldigt proffsigt. Allt från första mötet där vi fick bra info om hur allt skulle gå till inför försäljningen till slutfasen. Allt gick väldigt fort och vårt hus såldes redan vid första visningen. Kan verkligen varmt rekommendera Fastighetsbyrån och naturligtvis Lars Holmgren. Läs mer
    2020-09-24 Lars H svarar Annique F
    Stort tack. Ett vackert jus med ett kanonläge som sålde sig själv:) Vi ses på tillträdet om inte förr.
  • 2020-09-11

Tomas A skrev om Lars Holmgren en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Hej
    Vi har både köpt o sålt våra fritidshus av Lars.
    Vi tycker Lars har agerat på ett sätt som man förväntar sig av en professionell säljare
    Han har återkopplat, visat o ställt upp på våra villkor. Visat en ärlig o rätt fram attityd.

Sammanfattande omdöme är mycket gott!

Med vänlig hälsning, Tine o Thomas Andersson Läs mer
    2020-09-14 Lars H svarar Tomas A
    Stort tack för rekommendationen. Vi ses längre fram när det är dags för till-, o frånträde.
  • 2020-09-03

Thomas L skrev om Anna Bjurström en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Gm Anna köpte vi en sommarbostad i Bovallstrand. Vi är mycket nöjda med Annas engagemang och servicevillighet. Bra är om mäklaren i processens slutfas gör en sammanställning över allt man kommit överens om så ingenting riskerar falla ur då trådarna är många. En lärdom för båda parter. Vi är mycket glada för vårt nya sommarhus! Läs mer
  • 2020-08-29

Lisbeth L skrev om Lars Holmgren en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Rak erfaren får igång affärer.snabbt går på avslut. Läs mer
    2020-08-31 Lars H svarar Lisbeth L
    Stort tack för rekommendationen. En tidigare chef sa alltid: rastar man så rostar man och det ligger lite i det. Vi ses framgent.
  • 2020-08-03

Tobias B skrev om Lars Holmgren en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Bra och enkel att ha att göra med, kunde inte visa objektet på en helg vilket är det enda som inte ger toppbetyg Läs mer
    2020-08-21 Lars H svarar Tobias B
    Hej Tobias!
    Tack för omdömet. Ni kommer att ha mycket kul med er sjöbod i vackra Hovenäset.
  • 2020-07-31

Louise M skrev om Alexander Gergils en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Köpt bostadsrätt i Smögen. En affär som sköttes smidigt och enkelt och Alexander var exemplariskt mäklare. Kan varmt rekommenderas och vi kommer definitivt använda oss av honom om det behovet skulle dyka upp i framtiden. Läs mer
  • 2020-06-29

Celina R skrev om Anna Bjurström en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Anna var väldig hjälpsam och professionell. Hon såg till att affären gick tryggt till- till allas belåtenhet. Hon var engagerad från start till slut. Kan varmt rekommendera Anna Bjurström! Läs mer
  • 2020-06-29

Emil I skrev om Anna Bjurström en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Anna är en mäklare med precision i sitt arbete. Sakkunnig, påläst om objektet. Alltid nära till hands och svara glatt på alla frågor vi hade om huset vi köpte.
    Hon levde upp till dom förväntningarna vi hade. Läs mer
    2020-06-29 Anna B svarar Emil I
    Stort tack för fin respons Emil! Hoppas ni kommer stortrivas i ert nya hem. Mvh Anna
  • 2020-06-28

Gunnar W skrev om Lars Holmgren en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Vi sålde ett charmigt renoveringsobjekt byggt 1900. Mycket trevligt bemötande av Lars som snabbt anpassade försäljningen efter våra förutsättningar. Löpande uppdateringar och kloka råd fick vi med oss på vägen. Vi återkommer om vi har något nytt att sälja i området framöver.👍😊 Läs mer
    2020-07-02 Lars H svarar Gunnar W
    Stort tack Gunnar och hör av dig om du kommer ner i sommar :)
  • 2020-06-26

Marites D skrev om Alexander Gergils en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Alexander var mycket bra förklarade och fick oss att förstå allt runt husköpet Läs mer
  • 2020-06-24

Roine L skrev om Anna Bjurström en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Köpt en sjöbod i Bovallstrand. Läs mer
    2020-06-29 Anna B svarar Roine L
    Tack Roine och stort lycka till med sjöboden!
  • 2020-06-16

Jan R skrev om Alexander Gergils en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Har köpt och sålt samma hus av Alexander även fått det värderat tipp topp hela vägen!!! Läs mer
  • 2020-05-27

Anders O skrev om Lars Holmgren en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Vi har köpt en bostad i Hunnebostrand.
    Redan vid första kontakten fick vi ett mycket gott intryck an Lars Holmgren. P g a Coronoproblematiken lösta Lars omgående en privat visning.
    Visningen var bra och vi fick ett ärligt intryck av Lars och han var öppen att diskutera de frågor vi hade. När vi önskade att gå vidare med ett bud var Lars tydlig med vad som gällde. Vi accept av budet fick vi mycket god service för att genomföra affären.
    Sammanfattningen är att vi är mycket nöjda med vårt köp och kontakten med säljarna och Lars som mäklare har varit mycket bra. Läs mer
    2020-05-28 Lars H svarar Anders O
    Stort tack för de fina orden. Hoppas ni kommer att trivas i ert hus. Hälsa :)
  • 2020-05-11

Agneta L skrev om Alexander Gergils en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Lätt att få tag på - bra kommunikation! Läs mer
  • 2020-05-10

Ing-marie C skrev om Alexander Gergils en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Köpt sjöbod.
    Blev mycket bra och trevligt bemött av Alexander, är jättenöjd och trygg med hur allt skötts. Läs mer
  • 2020-05-09

Liselott B skrev om Anna Bjurström en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Alltid tillgänglig. Aldrig några problem.
    Alltid glad o positiv. Alltid proffsig.
    Sålde vårt hus snabbt o lätt. Läs mer
    2020-06-29 Anna B svarar Liselott B
    Tusen tack Lotta för mycket fin respons och trevligt samarbete! Stort lycka till med ert nya hem. Mvh Anna
  • 2020-05-07

Henrik V skrev om Lars Holmgren en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Lars ingav stort förtroende och var lugn och saklig. Påminde om saker som behövde göras utan att vara för påstridig.
    Skulle mycket väl rekommendera honom till andra som skall sälja hus. Läs mer
    2020-05-25 Lars H svarar Henrik V
    Stort tack Henrik, vi ses på tillträdet.
  • 2020-05-06

Stefan K skrev om Lars Holmgren en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Vi har sålt ett fint hus i Hunnebo och affären gick ganska fort trots coronatider
    Lars fick vara kurir och åkte runt i väst Sverige för påskrifter
    Känns ansvars full Läs mer
    2020-05-14 Lars H svarar Stefan K
    Tack för det fina omdömet. Ibland får man bara kurir och de va bara trevligt!
  • 2020-05-05

Louisa S skrev om Lars Holmgren en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Lars ställde upp trots att det var påskhelg när vi ville göra en snabb och smidig affär av ett sommar hus i Bohuslän! Jag upplevde att han tog både vår och säljarens parti vilket kändes bra då man vill göra en rättvis affär. Jag skulle absolut rekommendera Lars! Läs mer
    2020-05-14 Lars H svarar Louisa S
    Tack så mycket och hoppas ni kommer att trivas.
  • 2020-05-05

Marielle V skrev om Lars Holmgren en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Jag har sålt ett hus och valde Lars för att han är lugn, saklig och inte gör sig till genom att sälja in sig själv. Gav ett seriöst och förtroendeingivande intryck vilket spelar stor roll. Höll oss väl underrättade under tiden och återkopplade på ett bra sätt. Mycket nöjd! Läs mer
    2020-05-14 Lars H svarar Marielle V
    Tack så mycket Marielle för förtroendet.
  • 2020-05-03

Jan Peter F skrev om Alexander Gergils en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Alexander sålde vår gamla lägenhet och förmedlade köpet på vår nya. Vi är supernöjda och allt sköttes väldigt professionellt och smidigt. Läs mer
  • 2020-04-18

Daniel A skrev om Alexander Gergils en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Hjälpte oss att hitta ett perfekt fritidsboende som vi själva inte trodde var aktuellt för oss. Strålande Läs mer
  • 2020-04-17

Joel O skrev om Alexander Gergils en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Trevligt och proffsigt. Snabb och enkel affär. Läs mer
  • 2020-04-16

Melinda B skrev om Anna Bjurström en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Jag och min man köpte ett renoveringsobjekt i Hunnebostrand och Anna Bjurström var mäklare. I och med den pågående Corona-krisen gjordes köpet på ett lite annorlunda sätt, men jag kände mig ändå trygg eftersom jag upplevde att jag kunde lita på mäklaren som gjorde allt för att köpet skulle gå så smidigt som möjligt trots omständigheterna. På ett flexibelt sätt underlättade hon både nyckel- och pappershanteringen för oss. Är jättenöjd med både mäklare och hus.

Melinda Läs mer
    2020-04-16 Anna B svarar Melinda B
    Tusen tack för fina ord! Önskar er stort lycka till med nya boendet och hoppas att ni kommer trivas gott.
  • 2020-04-15

Lena Margreth B skrev om Lars Holmgren en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Har sålt ett mindre hus som nästan är helrenoverat.Mäklaren fick jag förtroende för med en gång ett bra bemötande med en lugn och trygg framförhållning.Väldigt bra,har anlitat den mäklarfirman tidigare och har varit väldigt nöjd,så det är bara posetivt trots dessa motgångar med corona och regniga dagar,så det finns inget att klaga på,har känt mig lugn hela tiden. Läs mer
    2020-04-21 Lars H svarar Lena Margreth B
    Stort tack Margreth. Vi ses och hälsa Åke.
  • 2020-04-14

Henrik J skrev om Alexander Gergils en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Köpt ett fritidshus av Alexander som var trevlig och kunnig. Lagom "på" när budgivningen startade. Svarade lr fixade svar på våra frågor snabbt. Fastigheten var i våra ögon bra beskrivet på hemsidan.
    Inte varje dag man köper en fastighet men detta köp känns rätt från början, precis vad vi sökte och Alexander har stor del i det. Läs mer
  • 2020-04-11

Kjell W skrev om Alexander Gergils en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Har sålt en sjöbod vid Varvet i Bovallstrand, dock är affären ännu inte helt avslutad. Alexander är snabb och effektiv, hållit mig kontinuerligt underrättad om status i processen och har fått ut rätt pris. Helt nöjd med hans insatser än så länge. Läs mer
  • 2020-03-20

Mikael O skrev om Alexander Gergils en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Bra Gubbe.Verkar ha koll på det han gör👍 Läs mer
  • 2020-03-17

Björn Peter E skrev om Alexander Gergils en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Trygg och kunnig!
    Kan sin marknad och har ett enormt nätverk. Läs mer
  • 2020-03-15

Lena Birgitta E skrev om Alexander Gergils en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Sålt sommarhus i Hovenäset och Alexander har gjort ett toppenjobb. Flexibel, lyhörd och trevlig :) Läs mer
  • Ulrika T

2020-03-01

Ulrika T skrev om Alexander Gergils en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Bra bemötande o snabba återkopplingar Läs mer
  • 2020-02-27

Gun W skrev om Lars Holmgren en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Sålt bostad!
    Fick ett väldigt positivt bemötande.
    Lars var väldigt noggrann och informativ vid kontraktskrivandet,vilket jag uppskattade mycket.
    En mäklare,som jag med största förtroende kan rekommendera till andra,som skall sälja hus. Läs mer
    2020-02-27 Lars H svarar Gun W
    Stort tack för de fina orden. Väldigt kul att få hjälpa dig med ditt hus i Hunnebostrand. Hälsa Sten-Åke som varit behjälplig under resans gång.
  • 2020-02-25

Anders B skrev om Alexander Gergils en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Överlag bra. Kunnig och det kändes som han var neutral Läs mer
  • 2020-02-24

Robin K skrev om Alexander Gergils en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Sålt lgh på kleven,
    snabb å smidig service och bra mäklare! Läs mer
  • 2020-02-23

Sonja Q skrev om Alexander Gergils en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Köpt tomt genom mäklaren som varit effektiv och vänlig. Läs mer
  • 2020-02-18

Christina W skrev om Anna Bjurström en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Trevlig och service inriktad mäklare. Läs mer
  • Veronica W

2020-02-02

Veronica W skrev om Lars Holmgren en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Bostadsrätt Smögen. Proffsigt bemötande från start till mål. Läs mer
    2020-02-04 Lars H svarar Veronica W
    Tusen tack och hoppas ni kommer att trivas på Smögen:)
  • 2020-01-23

Anne N skrev om Alexander Gergils en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Vi fick ett väldigt personligt och respektfullt bemötande och Alexander hanterade vår affär på en lugnt, tryggt och förtroendeingivande sätt. Allting gick enkelt, flexibelt och smidigt. Vi köpte en bostadsrätt i centrala Kungshamn. Läs mer
  • 2020-01-21

Christian E skrev om Lars Holmgren en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Köpte sommarhus utanför Kungshamn där Lars Holmgren var mäklare. Vi kände oss väl omhändetagna från första kontakt och fick svar på alla frågor utan besvär. En process som har gått helt utan uklarheter.

Vi kan varmt rekomendera Lars Holmgren som mäklare vid ett köp om man vill uppleva en professionell och vänlig process.

Christian & Maria Läs mer
    2020-01-22 Lars H svarar Christian E
    Härligt Christian & Maria. Hoppas ni får njuta mycket i ert inköpta smultronställe. Tack så mycket.
  • 2020-01-20

Peter W skrev om Lars Holmgren en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Lars är proffsig och hjälpsam. Enkelt att göra affär med Lars och Fastighetsbyrån. Läs mer
    2020-01-21 Lars H svarar Peter W
    Stort tack för rekommendationen. Vi ses framöver :)
  • 2020-01-12

Jan-olof S skrev om Anna Bjurström en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Trevligt, professionellt bemötande hela vägen genom affären. Snabb återkoppling i varje dialog. Läs mer
  • 2019-12-20

Pontus K skrev om Alexander Gergils en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Sålt en lägenhet .
    Mycket bra bemött av Alexander
    Sammanfattning Alexander har gjort en grymt bra jobb . Läs mer
  • 2019-12-18

Lars Göran P skrev om Lars Holmgren en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Vi har sålt en fritidsbostad. Vi fick ett bra intryck av mäklaren direkt annars hade han inte fått uppdraget. Mäklaren har verkligen levt upp till våra förväntningar. En smidig försäljning. Läs mer
    2019-12-20 Lars H svarar Lars Göran P
    Tack så mycket för de fina orden. Kommer ni ner så vet ni att erbjudandet om en golfrunda på Sotenäs GK kvarstår :)
    Lars H gillar detta
  • 2019-12-10

Pernilla T skrev om Anna Bjurström en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Sålt min villa blivit fantastiskt bra bemött, proffsigt och med ett stort hjärta. Hade förväntning om ett snabbt avslut men det tog lite längre tid än väntat, men kände mig hela tiden trygg med Annas råd och plan på hur vi skulle komma vidare.
    Rekommenderar varmt Anna för din fastighetsaffär. Läs mer
  • 2019-11-21

Susanna L skrev om Fastighetsbyrån Kungshamn
    Kunnig om den lokala marknaden
    Serviceinriktad
    Löpande information
    Tog fram fakta i förväg utan att jag behövde be om det Läs mer
  • 2019-11-13

Stefan U skrev om Alexander Gergils en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Köpt lägenhet, fick chans till förhandsvisning men saknade att vi fick tillräckligt med tid för undersökningsplikt. Annars var allt väldigt bra. Läs mer
  • 2019-11-05

magnus b skrev om Alexander Gergils en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Fungerat utmärkt hela vägen. Vi är väldigt nöjda. Läs mer
  • 2019-10-17

Bengt J skrev om Alexander Gergils en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Sålde vår bostadsrätt, trevligt bemötande och levde upp till våra förväntningar. Läs mer
  • 2019-10-15

Lennart Å skrev om Alexander Gergils en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Mycket nöjd med Alexander och även hans kollegor på Fastighetsbyrån i Kungshamn. Bra och trevligt bemötande. Försäljningen genomfördes snabb och smidig. Läs mer
  • 2019-10-14

Peter R skrev om Anna Bjurström en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Smögen, Läskärsgatan 3.

Anna är mycket trevlig och hjälpsam, lätt att ha kontakt med. Läs mer

Hotellgatan 3, 456 22 Kungshamn