Läs vad 443 kunder tycker om Fastighetsbyrån Kungshamn 2

• 2020-12-22
    jag sålde mitt hus och mäklaren var trevlig, lugn å sansad, jag blev förvånad vad affären gick snabbt och smärt fritt.
    Claes S
    • 91.0 m²
    sålde sitt hus med hjälp av Lars Holmgren en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Erfarenhet är nyckeln. Tack för förtroendet och vi ses hörs.

• 2020-11-27
    Jättebra service och hjälp me att ta in mer info och få hjälp med kontakter.
    Pia-maria T
    • Väjern - Kungshamn
    köpte en tomt med hjälp av Alexander Gergils en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
  • 2020-11-25
    Vii köpte en bostadsrätt i Smögen och Alexander var kanon!
    Väldigt tillmötesgående och bra på alla sätt.

Tommy Samuelsson
    Bror T
    • 48.0 m²
    • Smögen
    köpte sin lägenhet med hjälp av Alexander Gergils en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
  • 2020-11-24
    Elisabet S.
    Sålde bostadsrätt 81m2.
    Lars Holmgren har varit mycket lättillgänglig och hjälpsam. Han har skött försäljningen på ett proffsigt sätt.
    I kontakt med överförmyndaren har Lars varit en stöttepelare..
    Kan varmt rekommendera Lars och Fastighetsbyrån.
    Elisabet S
    • 81.0 m²
    • Bovallstrand
    sålde sin lägenhet med hjälp av Lars Holmgren en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Stort tack för den rekommendationen. Över tio år i yrket gör att det går lättare :). Vi ses.

• 2020-11-21
    Köpte ett hus som Lars hade . Han hjälpte mig genom hela affären på ett utmärkt sätt, då jag hade lite speciella förutsättningar att genomföra affären.
    Leif L
    • 140.0 m²
    • Väjern
    köpte sitt hus med hjälp av Lars Holmgren en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Tackar Leif. Hoppas ni kommer trivas i Väjern.

• 2020-10-28
    Jag har köpt en lägenhet och försäljningen har motsvarat mina förväntningar och gått mycket smidigt och bra på alla sätt. Mvh Fredrik
    Fredrik J
  • 2020-10-27
    Köpt lägenhet, blev mycket professionellt bemött av mäklaren. Kunnig, väl påläst och kännedom om marknaden. Alexander är varken för mycket eller för lite, håller professionell nivå. Håller en öppen dialog både med oss och säljaren.
    Mycket nöjd med både möte och hantering av vårt köp.
    Jane M
    • 1:a
    • 38.0 m²
  • 2020-10-24
    Fantastiskt bemötande av Alexander Gergils vid köp av vår lägenhet på Klevens udde i Smögen.
    Tack!!
    Ewa-lena B
    • Smögen
    köpte sitt hus med hjälp av Alexander Gergils en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
  • 2020-10-13
    Mycket bra att ha att göra med. Rekommenderas varmt.
    Daniel G
    • 97.0 m²
    • Väjern - Kungshamn
  • 2020-10-10
    Alexander var min kontaktperson vid försäljning av min sjöbod och har även varit min kontakt där jag var uppsatt på köp av nyproducerad bostadsrätt. Köpet av bostadsrätten blev ej av pga min ekonomiska situation, men Alexander var väldigt tillmötesgående, försökte komma med lösningar för att kunna lösa affären. Jag har varit mycket nöjd med Alexander!
    sålde sitt hus med hjälp av Alexander Gergils en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
  • 2020-10-05
    Sålt mitt hus. Lars fick ta över efter Anna som är sjukskriven. När Lars tog över gick det fortare att få det sålt.
    Tommy A
    • 140.0 m²
    • Väjern
    sålde sitt hus med hjälp av Lars Holmgren en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Tack så mycket och hoppas ni kommer trivas med era nya grannar.

• 2020-10-05
    Vi har köp ett året runt hus. Villa från början av 1900 talet.
    Mäklaren var lugn och vänlig. Lämnade oss spekulanter mycket utrymme. Han svarade snabbt på mail och telefonkontakter-
    Huset varit ute länge till salu och lite komplicerad försäljare vilket gjorde att både mäklare och vi själva fick ha en del tålamod och gå lite långsammare och varligare fram.
    Snabbt och bra process i avgörande steg såsom budgivning-förhandling-kontraktskriving och tillgång fakta kring huset.

Totala upplevelsen; lugn och trygg
    Anna S
    • 168.0 m²
  • 2020-10-04
    Det var en lägenhet, den nya ägaren hittade jag själv.
    Jag fick bra support och information, jag har dock inte så mycket att jämföra med.

Helhetsintrycket är bra av Alexander.
    Imber H
    • Smögen
    sålde sin lägenhet med hjälp av Alexander Gergils en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
  • 2020-10-02
    Jag har enbart positiva erfarenheter av Alexander Gergils som mäklare liksom hela byrån, även om jag agerade köpare i det aktuella fallet (köp av bostadsrättslägenhet i Smögen) och inte själv anlitat honom. Jag uppfattar Alexander som professionell i alla avseenden och skulle inte tveka att rekommendera honom.
    Jan M
  • 2020-10-02
    Köpt en tomt.
    Sålt en fritidsstuga
    Bemött på ett mycket proffsigt, trevligt, korrekt sätt.
    Förväntningarna var att få ut fritidsstugan på ett bra sätt
    på marknaden. Det lyckades Fastighetsbyrån-Alexander Gergils
    med, över all förväntan. Många hugade spekulanter på
    visningen.
    Sammanfattningsvis så har vi ett mycket högt förtroende
    för Alexander och Fastighetsbyrån i Kungshamn.
    skrev om Alexander Gergils en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
  • 2020-09-22
    Vi är supernöjda med Lars och tycker att hela försäljningen av vårt hus sköttes väldigt proffsigt. Allt från första mötet där vi fick bra info om hur allt skulle gå till inför försäljningen till slutfasen. Allt gick väldigt fort och vårt hus såldes redan vid första visningen. Kan verkligen varmt rekommendera Fastighetsbyrån och naturligtvis Lars Holmgren.
    Annique F
    • 142.0 m²
    • Knutsvik
    sålde sitt hus med hjälp av Lars Holmgren en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Stort tack. Ett vackert jus med ett kanonläge som sålde sig själv:) Vi ses på tillträdet om inte förr.

• 2020-09-11
    Hej
    Vi har både köpt o sålt våra fritidshus av Lars.
    Vi tycker Lars har agerat på ett sätt som man förväntar sig av en professionell säljare
    Han har återkopplat, visat o ställt upp på våra villkor. Visat en ärlig o rätt fram attityd.

Sammanfattande omdöme är mycket gott!

Med vänlig hälsning, Tine o Thomas Andersson
    Tomas A
    • 106.0 m²
    sålde sitt hus med hjälp av Lars Holmgren en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Stort tack för rekommendationen. Vi ses längre fram när det är dags för till-, o frånträde.

• 2020-09-03
    Gm Anna köpte vi en sommarbostad i Bovallstrand. Vi är mycket nöjda med Annas engagemang och servicevillighet. Bra är om mäklaren i processens slutfas gör en sammanställning över allt man kommit överens om så ingenting riskerar falla ur då trådarna är många. En lärdom för båda parter. Vi är mycket glada för vårt nya sommarhus!
    Thomas L
    • 167.0 m²
  • 2020-08-29
    Rak erfaren får igång affärer.snabbt går på avslut.
    Lisbeth L
    • 95.0 m²
    sålde sitt hus med hjälp av Lars Holmgren en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Stort tack för rekommendationen. En tidigare chef sa alltid: rastar man så rostar man och det ligger lite i det. Vi ses framgent.

• 2020-08-03
    Bra och enkel att ha att göra med, kunde inte visa objektet på en helg vilket är det enda som inte ger toppbetyg
    Tobias B
    köpte sitt hus med hjälp av Lars Holmgren en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Hej Tobias! Tack för omdömet. Ni kommer att ha mycket kul med er sjöbod i vackra Hovenäset.

• 2020-07-31
    Köpt bostadsrätt i Smögen. En affär som sköttes smidigt och enkelt och Alexander var exemplariskt mäklare. Kan varmt rekommenderas och vi kommer definitivt använda oss av honom om det behovet skulle dyka upp i framtiden.
    Louise M
    • 53.0 m²
  • 2020-06-29
    Anna var väldig hjälpsam och professionell. Hon såg till att affären gick tryggt till- till allas belåtenhet. Hon var engagerad från start till slut. Kan varmt rekommendera Anna Bjurström!
    Celina R
    • 76.0 m²
    • Malmön
    sålde sitt hus med hjälp av Anna Bjurström en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
  • 2020-06-29
    Anna är en mäklare med precision i sitt arbete. Sakkunnig, påläst om objektet. Alltid nära till hands och svara glatt på alla frågor vi hade om huset vi köpte.
    Hon levde upp till dom förväntningarna vi hade.
    Emil I
    • 166.0 m²
    köpte sitt hus med hjälp av Anna Bjurström en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Stort tack för fin respons Emil! Hoppas ni kommer stortrivas i ert nya hem. Mvh Anna

• 2020-06-28
    Vi sålde ett charmigt renoveringsobjekt byggt 1900. Mycket trevligt bemötande av Lars som snabbt anpassade försäljningen efter våra förutsättningar. Löpande uppdateringar och kloka råd fick vi med oss på vägen. Vi återkommer om vi har något nytt att sälja i området framöver.👍😊
    Gunnar W
    sålde sitt hus med hjälp av Lars Holmgren en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Stort tack Gunnar och hör av dig om du kommer ner i sommar :)

• 2020-06-26
    Alexander var mycket bra förklarade och fick oss att förstå allt runt husköpet
    Marites D
    • 144.0 m²
  • 2020-06-24
    Köpt en sjöbod i Bovallstrand.
    köpte sitt hus med hjälp av Anna Bjurström en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Tack Roine och stort lycka till med sjöboden!

• 2020-06-16
    Har köpt och sålt samma hus av Alexander även fått det värderat tipp topp hela vägen!!!
    Jan R
    • 80.0 m²
  • 2020-05-27
    Vi har köpt en bostad i Hunnebostrand.
    Redan vid första kontakten fick vi ett mycket gott intryck an Lars Holmgren. P g a Coronoproblematiken lösta Lars omgående en privat visning.
    Visningen var bra och vi fick ett ärligt intryck av Lars och han var öppen att diskutera de frågor vi hade. När vi önskade att gå vidare med ett bud var Lars tydlig med vad som gällde. Vi accept av budet fick vi mycket god service för att genomföra affären.
    Sammanfattningen är att vi är mycket nöjda med vårt köp och kontakten med säljarna och Lars som mäklare har varit mycket bra.
    Anders O
    • 68.0 m²
    köpte sitt hus med hjälp av Lars Holmgren en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Stort tack för de fina orden. Hoppas ni kommer att trivas i ert hus. Hälsa :)

• 2020-05-11
    Lätt att få tag på - bra kommunikation!
    Agneta L
  • 2020-05-10
    Köpt sjöbod.
    Blev mycket bra och trevligt bemött av Alexander, är jättenöjd och trygg med hur allt skötts.
    Ing-marie C
  • 2020-05-09
    Alltid tillgänglig. Aldrig några problem.
    Alltid glad o positiv. Alltid proffsig.
    Sålde vårt hus snabbt o lätt.
    Liselott B
    • 166.0 m²
    sålde sitt hus med hjälp av Anna Bjurström en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Tusen tack Lotta för mycket fin respons och trevligt samarbete! Stort lycka till med ert nya hem. Mvh Anna

• 2020-05-07
    Lars ingav stort förtroende och var lugn och saklig. Påminde om saker som behövde göras utan att vara för påstridig.
    Skulle mycket väl rekommendera honom till andra som skall sälja hus.
    Henrik V
    • 147.0 m²
    sålde sitt hus med hjälp av Lars Holmgren en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Stort tack Henrik, vi ses på tillträdet.

• 2020-05-06
    Vi har sålt ett fint hus i Hunnebo och affären gick ganska fort trots coronatider
    Lars fick vara kurir och åkte runt i väst Sverige för påskrifter
    Känns ansvars full
    Stefan K
    • 68.0 m²
    sålde sitt hus med hjälp av Lars Holmgren en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Tack för det fina omdömet. Ibland får man bara kurir och de va bara trevligt!

• 2020-05-05
    Lars ställde upp trots att det var påskhelg när vi ville göra en snabb och smidig affär av ett sommar hus i Bohuslän! Jag upplevde att han tog både vår och säljarens parti vilket kändes bra då man vill göra en rättvis affär. Jag skulle absolut rekommendera Lars!
    Louisa S
    • 70.0 m²
    • Tossene
    köpte sitt hus med hjälp av Lars Holmgren en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Tack så mycket och hoppas ni kommer att trivas.

• 2020-05-05
    Jag har sålt ett hus och valde Lars för att han är lugn, saklig och inte gör sig till genom att sälja in sig själv. Gav ett seriöst och förtroendeingivande intryck vilket spelar stor roll. Höll oss väl underrättade under tiden och återkopplade på ett bra sätt. Mycket nöjd!
    Marielle V
    • 147.0 m²
    sålde sitt hus med hjälp av Lars Holmgren en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Tack så mycket Marielle för förtroendet.

• 2020-05-03
    Alexander sålde vår gamla lägenhet och förmedlade köpet på vår nya. Vi är supernöjda och allt sköttes väldigt professionellt och smidigt.
    Jan Peter F
    • 128.0 m²
  • 2020-04-18
    Hjälpte oss att hitta ett perfekt fritidsboende som vi själva inte trodde var aktuellt för oss. Strålande
    Daniel A
  • 2020-04-17
    Trevligt och proffsigt. Snabb och enkel affär.
    Joel O
  • 2020-04-16
    Jag och min man köpte ett renoveringsobjekt i Hunnebostrand och Anna Bjurström var mäklare. I och med den pågående Corona-krisen gjordes köpet på ett lite annorlunda sätt, men jag kände mig ändå trygg eftersom jag upplevde att jag kunde lita på mäklaren som gjorde allt för att köpet skulle gå så smidigt som möjligt trots omständigheterna. På ett flexibelt sätt underlättade hon både nyckel- och pappershanteringen för oss. Är jättenöjd med både mäklare och hus.

Melinda
    Melinda B
    • 48.0 m²
    köpte sitt hus med hjälp av Anna Bjurström en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Tusen tack för fina ord! Önskar er stort lycka till med nya boendet och hoppas att ni kommer trivas gott.

• 2020-04-15
    Har sålt ett mindre hus som nästan är helrenoverat.Mäklaren fick jag förtroende för med en gång ett bra bemötande med en lugn och trygg framförhållning.Väldigt bra,har anlitat den mäklarfirman tidigare och har varit väldigt nöjd,så det är bara posetivt trots dessa motgångar med corona och regniga dagar,så det finns inget att klaga på,har känt mig lugn hela tiden.
    Lena Margreth B
    • 70.0 m²
    • Tossene
    sålde sitt hus med hjälp av Lars Holmgren en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Stort tack Margreth. Vi ses och hälsa Åke.

• 2020-04-14
    Köpt ett fritidshus av Alexander som var trevlig och kunnig. Lagom "på" när budgivningen startade. Svarade lr fixade svar på våra frågor snabbt. Fastigheten var i våra ögon bra beskrivet på hemsidan.
    Inte varje dag man köper en fastighet men detta köp känns rätt från början, precis vad vi sökte och Alexander har stor del i det.
    Henrik J
  • 2020-04-11
    Har sålt en sjöbod vid Varvet i Bovallstrand, dock är affären ännu inte helt avslutad. Alexander är snabb och effektiv, hållit mig kontinuerligt underrättad om status i processen och har fått ut rätt pris. Helt nöjd med hans insatser än så länge.
    Kjell W
  • 2020-03-20
    Bra Gubbe.Verkar ha koll på det han gör👍
    Mikael O
  • 2020-03-17
    Trygg och kunnig!
    Kan sin marknad och har ett enormt nätverk.
    Björn Peter E
  • 2020-03-15
    Sålt sommarhus i Hovenäset och Alexander har gjort ett toppenjobb. Flexibel, lyhörd och trevlig :)
    Lena Birgitta E
  • 2020-03-01
    Bra bemötande o snabba återkopplingar
    Ulrika T
  • 2020-02-27
    Sålt bostad!
    Fick ett väldigt positivt bemötande.
    Lars var väldigt noggrann och informativ vid kontraktskrivandet,vilket jag uppskattade mycket.
    En mäklare,som jag med största förtroende kan rekommendera till andra,som skall sälja hus.
    Gun W
    • 80.0 m²
    sålde sitt hus med hjälp av Lars Holmgren en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Stort tack för de fina orden. Väldigt kul att få hjälpa dig med ditt hus i Hunnebostrand. Hälsa Sten-Åke som varit behjälplig under resans gång.

• 2020-02-25
    Överlag bra. Kunnig och det kändes som han var neutral
    Anders B
  • 2020-02-24
    Sålt lgh på kleven,
    snabb å smidig service och bra mäklare!
    Robin K
    • 53.5 m²
  • 2020-02-23
    Köpt tomt genom mäklaren som varit effektiv och vänlig.
    Sonja Q
    • Ulebergshamn

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte