Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Sotenäs Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Kungshamn

Fastighetsbyrån Kungshamn

Hotellgatan 3, 456 22 Kungshamn — Visa karta

Vad är viktigt för dig när du ska byta bostad? Utifrån dina behov skräddarsyr vi en helhetstjänst som passar dig. Med god lokalkännedom om Sotenäs och starkt engagemang gör vi din viktigaste affär till din bästa affär. Fastighetsbyrån är Sveriges ledande mäklarkedja och vårt mål är att vara bäst i landet på att förmedla bostäder på ett affärsmässigt och professionellt sätt.

Läs vad 231 kunder tycker om Fastighetsbyrån Kungshamn

• Marie-louise J
    Marie-louise J skrev om Anna Bjurström en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Mycket bra bemötande. Återkopplar snabbt när vi har haft frågor.
  • Mikael B
    Mikael B skrev om Alexander Gergils en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Inga problem. Allt var tydligt och klart. Trevlig och påläst. Bra på alla sätt.
  • Karin P
    Karin P skrev om Anna Bjurström en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Lugn, sakligt, vänligt bemötande
  • Tina K
    Tina K skrev om Anna Bjurström en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Hon är mycket duktig och ta till hands vid frågor. Snabba svar. Mycket kunskapsrik och lyssnade till oss som säljare.
  • Bryndis W
    Bryndis W skrev om Alexander Gergils en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Professionellt och trevligt samt till belåtenhet.
  • Charlotta S
    Charlotta S skrev om Anna Bjurström en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Anna är mycket professionell och kompetent, hon har varit tillgänglig och hjälpsam i alla lägen. Det har känts tryggt att ha Anna som mäklarkontakt och jag rekommenderar henne verkligen!
  • Leif D
    Leif D skrev om Anna Bjurström en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Positivt och bra bemötande verkar vara professionell
  • Köpmantorget A
    Köpmantorget A skrev om Johanna Höglund en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Är mycket nöjd med hela processen.
  • Lena S
    Lena S skrev om Alexander Gergils en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Skötte allt bra, kompetent. Kan rekommenderas.
  • Marie-Louise D
    Marie-Louise D skrev om Johanna Höglund en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Johanna har ett mycket kunnigt, seriöst och trevligt bemötande! Hon var hjälpsam och ingav förtroende. Hon genomförde försäljningen på ett sätt som kändes tryggt. Henne kan jag vi rekommendera !
  • Per F
    Per F skrev om Johanna Höglund en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Johanna var ansvarig mäklare när jag och min sambo köpte vårt nya sommarställe i Hunnebostrand. Vi fick ett mycket gott intryck av henne och hon var tillgänglig, proffsig och vänlig i alla steg. Vi rekommenderar henne gärna.
  • Claes W
    Claes W skrev om Alexander Gergils en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Har gjort 7 fastighetsaffäer involverande svensk mäklare de senaste 5 åren.
    Min upplevelse av Alexander under de senaste 2 är outstanding.
    Kommer säkert att göra fler affärer i regionen vad det lider och Alexander är "my man".
    Det är oerhört viktigt att förutom formalia kunna knyta nyttiga kontakter på ny ort där man köper egendom...Alexander fixade detta utan att jag ens behövde besvära honom om behovet.
    Så fixar man värdeskapande affärer för alla parter!
  • Carin K
    Carin K skrev om Alexander Gergils en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Trots att vår fastighetsaffär drabbades av en del oförutsedda komplikationer längs vägen lyckades vår mäklare Alexander Gergils på ett kreativt och professionellt sätt hjälpa oss lösa situationen och han spred sitt goda humör över alla inblandade parter. Hans blixtsnabba återkopplingar, även utanför ordinarie arbetstid, var också till stor nytta i vissa situationer och ett uttryck för hans stora serviceanda. Vi skulle utan tvekan vända oss igen till Alexander Gergils om vi själva eller något av barnen hamnar i nya fastighetstankar.
  • Gunnel O
    Gunnel O skrev om Alexander Gergils en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Alexander Gergils gav en mkt trovärdig och uppriktighet. Stark och kunnig. Arbetade på bra och sakligt. Fanns alltid till hands vid frågor. Gav utförlig information om affären från början till slut. Toppbetyg på honom.
  • Kell G
    Kell G skrev om Alexander Gergils en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Alexander Gergils uppfyller alla kriterier som jag anser att en mäklare ska ha,kunnig påläst ordnar allt inga problem vi är nöjda.
  • Lars-erik J
    Lars-erik J skrev om Alexander Gergils en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Jag kan å det varmaste rekommendera Alexander Gergils och övrig personal
    på Fastighetsbyrån Kungshamn
    Lars-Erik Johansson
    Hunnebostrand
  • Håkan L
    Håkan L skrev om Alexander Gergils en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Mycket bra bemötande. Alltid tillgänglig, påläst och professionellt bemötande.
  • Per L
    Per L skrev om Alexander Gergils en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Alexander var saklig, korrekt och hade ett trevligt sätt. Han motsvarade väl mina förväntningar på en mäklare.
  • Lennart L
    Lennart L skrev om Alexander Gergils en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Mycket trevlig och hjälpsam. Svarar gärna på frågor, även om han inte varit i tjänst vid tillfället.
  • Thomas W
    Thomas W skrev om Alexander Gergils en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Har fungerat bra
    Information har kommit snabbt och regelbundet.
    Alexander har alltid känns tillgänglig för frågor och visning
    Samlat intryck är mkt positivt.
    Vi är nöjda.
  • Morgan O
    Morgan O skrev om Johanna Höglund en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Kanon bra tjej ringde och informerade vad är det som händer hela tiden det kändes tryggt
  • Halvor G
    Halvor G skrev om Johanna Höglund en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Duktig, hjälpsam, serviceinriktad och höll kontakt före och efter husköpet.
  • Anita O
    Anita O skrev om Johanna Höglund en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Kände mig trygg med Johanna. Lugn och saklig. Snabba svar på frågor.
    Svävade inte ut utan höll sig till det hon visste ngt om.
  • Mikael S
    Mikael S skrev om Alexander Gergils en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Är mycket nöjd med tillgänglighet, snabba svar och ett trevligt bemötande
  • Bo B
    Bo B skrev om Johanna Höglund en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Snabbt rappt och effektivt, men fortfarande vänligt.
  • Malin A
    Malin A skrev om Johanna Höglund en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Vi är INTE nöjda med Johanna Höglunds jobb som mäklare.
    Vi tycker hon gick ut med en falsk annons och dålig information under försäljningen!

Hon skrev i annonsen att ett fritidshus med 3 tillhörande bodar var till salu.
    Men när vi lagt vårt bud och det godkänts och vi får hem pappren från övriga budgivare ser vi att en av dem ställer en fråga om vad som gäller med bodarna.
    Då ringer jag upp henne och frågar vad budgivaren menade.
    Då svarar hon att bodarna inte står på tomten utan på markägarens mark.
    Men att hon har nycklarna till bodarna, så de ingår i köpet.
    Men där har hon fel!
    För de tillhör marken de står på.

Hon sa också när vi var på visningen, att hon inte hittat några tomtmarkeringar, så hon visste inte var tomtgränsen går.
    Och vill vi veta det skulle vi leta upp den själva på nätet.
    Vi har varit på andra visningar i området och aldrig varit med om liknande, där har vi fått alla papper på plats.

Det stod också i annonsen att det fanns ett servitut på vägen upp till huset.
    Men när vi bad att få dom pappren, sa hon att det inte fanns några skriva papper, utan att det är ett muntligt avtal och markägaren är trevlig och aldrig skulle neka oss att köra upp till vårt hus.
    När jag sa att vi lägger ett bud om det skrivs ett servitut på vägen nu.
    Då svarade hon att hon skulle prata med markägaren.
    Men några veckor senare fick vi ALLA papper på mail, det var g:a köpepapper, tomtbeskrivning och servitut.
    ( Det fanns visst papper på allt i alla fall)

Hon sa att hon inte har någon information om huset för det är ett dödsbo så det är en God Man som säljer.
    Fel igen! När vi sitter och skriver på köpekontraktet sitter den "Gode Mannen" med, och vi får då reda på att han är son till den förre ägaren.
    Och efteråt åkte vi tillsammans till stugan och han berättade om när tomten styckats av, när huset byggdes och även lite historia om hur hans pappa var och lite om grannarna. Vi fick även ett nr. till markägaren.
    Så varför säger hon till oss att hon inte vet något om stugan???

Vi är nöjda med vårt köp och fått svar på de frågor vi haft, men vi fick gräva fram mkt själva. Jag tycker att man ska informeras om sådant här.
    Så vi är väldigt missnöjda med hur försäljningen gick till.
  • Claes B
    Claes B skrev om Johanna Höglund en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Johanna är proffsig snabb och seriös i sitt agerande så vi är väldigt nöjda med henne som mäklare när vi nu varit köpare avfastighet
  • Björn L
    Björn L skrev om Johanna Höglund en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Behaglig och kompetent person som löste uppdraget trots en besvärlig säljare och påstridig kund
  • Peter T
    Peter T skrev om Johanna Höglund en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    mycket bra. bra bemötande och hjälpsam
  • Anette S
    Anette S skrev om Alexander Gergils en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Har hela tiden fått ett bra bemötande.
    Allt har funkat bra.
  • Bengt B
    Bengt B skrev om Alexander Gergils en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Bra rätt igenom. Snabb återkoppling och bra service vad gäller ex visning
  • Daniel E
    Daniel E skrev om Alexander Gergils en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Mycket proffsig mäklare. Alexander kan jag varmt rekomendera.
  • Anita B
    Anita B skrev om Alexander Gergils en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Professionell, korrekt och noggrann i sitt arbete.
  • Rolf J
    Rolf J skrev om Johanna Höglund en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Johanna är en trevlig person. Hon tilltalar mig alltid med rätt förnamn.
  • Helena F
    Helena F skrev om Alexander Gergils en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Då vi såg objektet innan visning och utan mäklare så träffades vi bara i samband med att papperen skulle skrivas och det mötet var jättetrevligt. Var snabb på återkoppling på frågor via telefon och mail och det var jättebra. Motsvarande absolut våra förväntningar och behov
  • Elisabeth J
    Elisabeth J skrev om Alexander Gergils en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Alexander har ett vänligt, lugnt och professionellt bemötande. Han bemöter frågor och ärenden under en rimlig tidsrymd. Ger god support under processens gång.
  • Nils H
    Nils H skrev om Johanna Höglund en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Service minded och fartfylld mäklare. Rekommenderas varmt!
  • Christer J
    Christer J skrev om Alexander Gergils en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Alltid väldigt tillmötesgående. Lugn, seriös och proffesionell. Jag känner ett stort förtroende och trygghet i mitt köp/försäljning av min fastighet.
  • Susanne W
    Susanne W skrev om Alexander Gergils en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Alexander uppträdde professionellt och lyssnade på våra önskemål. Han höll oss uppdaterade på händelseförloppet och fanns där om det var något vi undrade över. Dessutom anser vi att han la utgångsbudet på fastigheten på en bra nivå. Ingen glädjekalkyl, vilket vi uppskattade som vill stå med fötterna på jorden.
  • Stefan L
    Stefan L skrev om Alexander Gergils en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Bemötande bra. Ordning och reda. Genomtänkt.
  • Ulf D
    Ulf D skrev om Alexander Gergils en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Alexander Gergils har varit en utmärkt mäklare som givit fint stöd till mig som orolig kund. Viktigt att mäklaren skapar trygghet och inger en känsla av att man som kund har valt rätt mäklare. Uppskattar inte minst hans lugnande försäkringar om att det tar lite längre tid i Bohuslän att sälja ett hus än det tar i en storstad och att man får ha lite is i magen och att det kan bli fråga om flera personliga visningar över längre tid. I mitt fall skötte han såväl försäljning av ett hus som köp av ett annat på ett mycket tillfredsställande sätt. Är mycket nöjd med båda insatserna.
  • Håkan S
    Håkan S skrev om Alexander Gergils en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Mycket nöjd med samarbetet med A.G. Har anlitat honom tidigare och känner mig trygg i affärsrelationen. Kunnig, tydlig och professionell i sitt agerande.
  • Anders W
    Anders W skrev om Alexander Gergils en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Alexander har varit mycket bra under hela våran process, tydlig och tillgänglig och givit oss som förstagångsköpare ett bra stöd.
  • Ove R
    Ove R skrev om Alexander Gergils en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Vi fick ett professionellt bemötande och han levde upp till våra förväntningar .
    Han har god kompetens och återkopplar snabbt.
  • Anders J
    Anders J skrev om Alexander Gergils en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Seriöst bemötande från första stund. Inga otydliga besked och inget "svammel" om oväsentligheter. Han levde upp väl till min förväntan.
    Och han gjorde också en mycket snabb insats, efter att affären var "avklarad" som gjorde att jag kunde få tillgång till lägenheten på kort tid....
    Jag är väldigt nöjd med Alexanders insats i samband med mitt köp.
  • Uno W
    Uno W skrev om Alexander Gergils en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Mycket bra hanterat uppdrag från början till slut.A G inger förtroende hos såväl säljare som köpare och han besitter mycket integritet. Agerar snabbt och effektivt .
  • Anna A
    Anna A skrev om Alexander Gergils en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Snabba svar och trevligt bemötande.
  • Arvid J
    Arvid J skrev om Alexander Gergils en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Alle avtaler ble holt.Alt gikk som avtalt.
  • Roger B
    Roger B skrev om Alexander Gergils en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Som köpare hade vi lite kontakt då vi kontaktade säljare privat. Tror att det vore bra med mer telefon kontakt mäklare-köpare för att bygga en "relation" och informera om köpet gång. Vi fick ta första kontakten för att boka ett första möte. När vi träffades ingav Alexander ett tryggt och förtroendeingivande intryck.
  • Birgitta T
    Birgitta T skrev om Alexander Gergils en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Alexander var trevlig,lättsam, tillmötesgående.
    Mån om oss som kund.
    Mycket trevligt på kontoret när köper genomfördes.
    Med vänlig hälsning, fam.Tryborn

Hotellgatan 3, 456 22 Kungshamn