Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Sotenäs Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Kungshamn

Fastighetsbyrån Kungshamn

Hotellgatan 3, 456 22 Kungshamn — Visa karta

Vad är viktigt för dig när du ska byta bostad? Utifrån dina behov skräddarsyr vi en helhetstjänst som passar dig. Med god lokalkännedom om Sotenäs och starkt engagemang gör vi din viktigaste affär till din bästa affär. Fastighetsbyrån är Sveriges ledande mäklarkedja och vårt mål är att vara bäst i landet på att förmedla bostäder på ett affärsmässigt och professionellt sätt.

Läs vad 218 kunder tycker om Fastighetsbyrån Kungshamn

• Gunnel O
    Gunnel O skrev om Alexander Gergils en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Alexander Gergils gav en mkt trovärdig och uppriktighet. Stark och kunnig. Arbetade på bra och sakligt. Fanns alltid till hands vid frågor. Gav utförlig information om affären från början till slut. Toppbetyg på honom.
  • Kell G
    Kell G skrev om Alexander Gergils en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Alexander Gergils uppfyller alla kriterier som jag anser att en mäklare ska ha,kunnig påläst ordnar allt inga problem vi är nöjda.
  • Lars-erik J
    Lars-erik J skrev om Alexander Gergils en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Jag kan å det varmaste rekommendera Alexander Gergils och övrig personal
    på Fastighetsbyrån Kungshamn
    Lars-Erik Johansson
    Hunnebostrand
  • Håkan L
    Håkan L skrev om Alexander Gergils en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Mycket bra bemötande. Alltid tillgänglig, påläst och professionellt bemötande.
  • Per L
    Per L skrev om Alexander Gergils en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Alexander var saklig, korrekt och hade ett trevligt sätt. Han motsvarade väl mina förväntningar på en mäklare.
  • Lennart L
    Lennart L skrev om Alexander Gergils en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Mycket trevlig och hjälpsam. Svarar gärna på frågor, även om han inte varit i tjänst vid tillfället.
  • Thomas W
    Thomas W skrev om Alexander Gergils en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Har fungerat bra
    Information har kommit snabbt och regelbundet.
    Alexander har alltid känns tillgänglig för frågor och visning
    Samlat intryck är mkt positivt.
    Vi är nöjda.
  • Morgan O
    Morgan O skrev om Johanna Höglund en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Kanon bra tjej ringde och informerade vad är det som händer hela tiden det kändes tryggt
  • Halvor G
    Halvor G skrev om Johanna Höglund en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Duktig, hjälpsam, serviceinriktad och höll kontakt före och efter husköpet.
  • Anita O
    Anita O skrev om Johanna Höglund en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Kände mig trygg med Johanna. Lugn och saklig. Snabba svar på frågor.
    Svävade inte ut utan höll sig till det hon visste ngt om.
  • Mikael S
    Mikael S skrev om Alexander Gergils en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Är mycket nöjd med tillgänglighet, snabba svar och ett trevligt bemötande
  • Bo B
    Bo B skrev om Johanna Höglund en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Snabbt rappt och effektivt, men fortfarande vänligt.
  • Malin A
    Malin A skrev om Johanna Höglund en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Vi är INTE nöjda med Johanna Höglunds jobb som mäklare.
    Vi tycker hon gick ut med en falsk annons och dålig information under försäljningen!

Hon skrev i annonsen att ett fritidshus med 3 tillhörande bodar var till salu.
    Men när vi lagt vårt bud och det godkänts och vi får hem pappren från övriga budgivare ser vi att en av dem ställer en fråga om vad som gäller med bodarna.
    Då ringer jag upp henne och frågar vad budgivaren menade.
    Då svarar hon att bodarna inte står på tomten utan på markägarens mark.
    Men att hon har nycklarna till bodarna, så de ingår i köpet.
    Men där har hon fel!
    För de tillhör marken de står på.

Hon sa också när vi var på visningen, att hon inte hittat några tomtmarkeringar, så hon visste inte var tomtgränsen går.
    Och vill vi veta det skulle vi leta upp den själva på nätet.
    Vi har varit på andra visningar i området och aldrig varit med om liknande, där har vi fått alla papper på plats.

Det stod också i annonsen att det fanns ett servitut på vägen upp till huset.
    Men när vi bad att få dom pappren, sa hon att det inte fanns några skriva papper, utan att det är ett muntligt avtal och markägaren är trevlig och aldrig skulle neka oss att köra upp till vårt hus.
    När jag sa att vi lägger ett bud om det skrivs ett servitut på vägen nu.
    Då svarade hon att hon skulle prata med markägaren.
    Men några veckor senare fick vi ALLA papper på mail, det var g:a köpepapper, tomtbeskrivning och servitut.
    ( Det fanns visst papper på allt i alla fall)

Hon sa att hon inte har någon information om huset för det är ett dödsbo så det är en God Man som säljer.
    Fel igen! När vi sitter och skriver på köpekontraktet sitter den "Gode Mannen" med, och vi får då reda på att han är son till den förre ägaren.
    Och efteråt åkte vi tillsammans till stugan och han berättade om när tomten styckats av, när huset byggdes och även lite historia om hur hans pappa var och lite om grannarna. Vi fick även ett nr. till markägaren.
    Så varför säger hon till oss att hon inte vet något om stugan???

Vi är nöjda med vårt köp och fått svar på de frågor vi haft, men vi fick gräva fram mkt själva. Jag tycker att man ska informeras om sådant här.
    Så vi är väldigt missnöjda med hur försäljningen gick till.
  • Claes B
    Claes B skrev om Johanna Höglund en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Johanna är proffsig snabb och seriös i sitt agerande så vi är väldigt nöjda med henne som mäklare när vi nu varit köpare avfastighet
  • Björn L
    Björn L skrev om Johanna Höglund en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Behaglig och kompetent person som löste uppdraget trots en besvärlig säljare och påstridig kund
  • Peter T
    Peter T skrev om Johanna Höglund en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    mycket bra. bra bemötande och hjälpsam
  • Anette S
    Anette S skrev om Alexander Gergils en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Har hela tiden fått ett bra bemötande.
    Allt har funkat bra.
  • Bengt B
    Bengt B skrev om Alexander Gergils en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Bra rätt igenom. Snabb återkoppling och bra service vad gäller ex visning
  • Daniel E
    Daniel E skrev om Alexander Gergils en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Mycket proffsig mäklare. Alexander kan jag varmt rekomendera.
  • Anita B
    Anita B skrev om Alexander Gergils en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Professionell, korrekt och noggrann i sitt arbete.
  • Rolf J
    Rolf J skrev om Johanna Höglund en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Johanna är en trevlig person. Hon tilltalar mig alltid med rätt förnamn.
  • Helena F
    Helena F skrev om Alexander Gergils en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Då vi såg objektet innan visning och utan mäklare så träffades vi bara i samband med att papperen skulle skrivas och det mötet var jättetrevligt. Var snabb på återkoppling på frågor via telefon och mail och det var jättebra. Motsvarande absolut våra förväntningar och behov
  • Elisabeth J
    Elisabeth J skrev om Alexander Gergils en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Alexander har ett vänligt, lugnt och professionellt bemötande. Han bemöter frågor och ärenden under en rimlig tidsrymd. Ger god support under processens gång.
  • Nils H
    Nils H skrev om Johanna Höglund en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Service minded och fartfylld mäklare. Rekommenderas varmt!
  • Christer J
    Christer J skrev om Alexander Gergils en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Alltid väldigt tillmötesgående. Lugn, seriös och proffesionell. Jag känner ett stort förtroende och trygghet i mitt köp/försäljning av min fastighet.
  • Susanne W
    Susanne W skrev om Alexander Gergils en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Alexander uppträdde professionellt och lyssnade på våra önskemål. Han höll oss uppdaterade på händelseförloppet och fanns där om det var något vi undrade över. Dessutom anser vi att han la utgångsbudet på fastigheten på en bra nivå. Ingen glädjekalkyl, vilket vi uppskattade som vill stå med fötterna på jorden.
  • Stefan L
    Stefan L skrev om Alexander Gergils en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Bemötande bra. Ordning och reda. Genomtänkt.
  • Ulf D
    Ulf D skrev om Alexander Gergils en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Alexander Gergils har varit en utmärkt mäklare som givit fint stöd till mig som orolig kund. Viktigt att mäklaren skapar trygghet och inger en känsla av att man som kund har valt rätt mäklare. Uppskattar inte minst hans lugnande försäkringar om att det tar lite längre tid i Bohuslän att sälja ett hus än det tar i en storstad och att man får ha lite is i magen och att det kan bli fråga om flera personliga visningar över längre tid. I mitt fall skötte han såväl försäljning av ett hus som köp av ett annat på ett mycket tillfredsställande sätt. Är mycket nöjd med båda insatserna.
  • Håkan S
    Håkan S skrev om Alexander Gergils en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Mycket nöjd med samarbetet med A.G. Har anlitat honom tidigare och känner mig trygg i affärsrelationen. Kunnig, tydlig och professionell i sitt agerande.
  • Anders W
    Anders W skrev om Alexander Gergils en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Alexander har varit mycket bra under hela våran process, tydlig och tillgänglig och givit oss som förstagångsköpare ett bra stöd.
  • Ove R
    Ove R skrev om Alexander Gergils en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Vi fick ett professionellt bemötande och han levde upp till våra förväntningar .
    Han har god kompetens och återkopplar snabbt.
  • Anders J
    Anders J skrev om Alexander Gergils en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Seriöst bemötande från första stund. Inga otydliga besked och inget "svammel" om oväsentligheter. Han levde upp väl till min förväntan.
    Och han gjorde också en mycket snabb insats, efter att affären var "avklarad" som gjorde att jag kunde få tillgång till lägenheten på kort tid....
    Jag är väldigt nöjd med Alexanders insats i samband med mitt köp.
  • Uno W
    Uno W skrev om Alexander Gergils en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Mycket bra hanterat uppdrag från början till slut.A G inger förtroende hos såväl säljare som köpare och han besitter mycket integritet. Agerar snabbt och effektivt .
  • Anna A
    Anna A skrev om Alexander Gergils en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Snabba svar och trevligt bemötande.
  • Arvid J
    Arvid J skrev om Alexander Gergils en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Alle avtaler ble holt.Alt gikk som avtalt.
  • Roger B
    Roger B skrev om Alexander Gergils en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Som köpare hade vi lite kontakt då vi kontaktade säljare privat. Tror att det vore bra med mer telefon kontakt mäklare-köpare för att bygga en "relation" och informera om köpet gång. Vi fick ta första kontakten för att boka ett första möte. När vi träffades ingav Alexander ett tryggt och förtroendeingivande intryck.
  • Birgitta T
    Birgitta T skrev om Alexander Gergils en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Alexander var trevlig,lättsam, tillmötesgående.
    Mån om oss som kund.
    Mycket trevligt på kontoret när köper genomfördes.
    Med vänlig hälsning, fam.Tryborn
  • Torill B
    Torill B skrev om Alexander Gergils en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Vi ble godt tatt imot og hjulpet i forbindelse med eiendomsoverdragelsene.
  • Per-arne J
    Per-arne J skrev om Alexander Gergils en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Korrekt o kunnig
    Åtgärdade snabbt de små fel som fotograf gjort.
    Trevligt avslut
    Nöjda både vi och köpare
  • Torbjörn
    Torbjörn skrev om Johanna Höglund en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Vi kommer inte att rekommendera Johanna till någon. Hennes bristande kontakt mellan oss och köparen för att vidarebefodra information ledde till en stor ekonomisk förlust för oss i samband vår försäljning och köp av ny bostad. Vi känner att hon mest skyddade hennes egna och köparens intressen. Vi känner oss tyvärr lurade och svikna av vår mäklare.
  • Jonas S
    Jonas S skrev om Alexander Gergils en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Mycket kunnig om området och bra på att återkoppla.
  • Berny W
    Berny W skrev om Anna Bjurström en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Det har vart en jättebra kontakt, Anna är trevlig snäll och hjälpsam . Vi ger henne högsta betyget!!👍
  • Astrid E
    Astrid E skrev om Johanna Höglund en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Jag tycker hon skötte sig mycket bra, vänlig, sevicemiided och professionell
  • Anders H
    Anders H skrev om Alexander Gergils en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Korrekt, snabbt och personligt.
  • Gösta K
    Gösta K skrev om Alexander Gergils en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Ett trevligt bemötande av mäklaren. Väckte ett intresse vid första mötet som gjorde att vi idag är nöjda av vårt nya boende./Gösta
  • Bengt H
    Bengt H skrev om Alexander Gergils en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Vi fick ett mycket fint och proffsigt bemötande under hela försäljningstiden.
  • Britt Marie G
    Britt Marie G skrev om Alexander Gergils en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Vi är väldigt nöjda med Alexander o affären i sin helhet. Trivs med vår sjöbod.
  • Bo O
    Bo O skrev om Alexander Gergils en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Mycket bra o lätt att prata med - skickat många bilder under byggtiden som varit spännande att se på.
  • Fredric J
    Fredric J skrev om Alexander Gergils en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Alexander har varit toppen att ha och göra med.!
  • Peter H
    Peter H skrev om Alexander Gergils en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Korrekt och trevligt bemötande i alla lägen. Hög servicenivå.

Hotellgatan 3, 456 22 Kungshamn