Fastighetsbyrån Kungshamn

Fastighetsbyrån Kungshamn

För oss på Fastighetsbyrån är det viktigt för oss att erbjuda den bästa mäklartjänsten. Vi ser varje affär som unik och vi mäklare speglas alltid av ledorden engagemang, trovärdighet och affärsmässighet. Vad har du för önskemål? Låt oss ta del av dem så kan vi skräddarsy våra tjänster.

Här på kontoret i Kungshamn har vi stor erfarenhet av området och de fastigheter som finns. Med kunskap, glädje och ett brett kontaktnät lovar vi att se till att din affär blir lyckad. Varmt välkommen att kontakta oss så berättar vi mer!

Läs vad 539 kunder tycker om Fastighetsbyrån Kungshamn 2

• köpte sin lägenhet med hjälp av Alexander Gergils en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    2022-09-27 Verifierad kund
    Väldigt lugn och sansad och man får stort förtroende för honom skulle rekommendera honom om någon frågar.
  • köpte sitt hus med hjälp av Alexander Gergils en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    2022-09-25 Verifierad kund
    Personlig kontakt från första mötet och omtanke om både säljare och köpare, hela affären igenom!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Alexander Gergils en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    2022-09-01 Verifierad kund
    Fantastiskt bra! Mycket nöjd.

Tydlig info och hjälp
    2022-08-30 Verifierad kund
    Artig o korrekt. Kunnig. Hade svar på mina frågor o gav goda råd.
  • sålde sitt hus med hjälp av Alexander Gergils en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    2022-08-29 Verifierad kund
    Alexander var engagerad, kunnig och lyhörd under hela processen.

Affären gick smidigt och jag skulle varmt rekommendera Alexander för försäljning av er bostad.
    2022-08-15 Verifierad kund
    Bra bemötande lätt att prata med.
    Om han är upptagen ringer han alltid upp kort efter.

Tycker att han skött sitt uppdrag proffsigt och alltid kunnat svara på frågor direkt (erfaren med gedigen kunskap).

Jag är mycket nöjd och kommer att föreslå Lars om någon frågar efter en bra mäklare.
    2022-08-09 Verifierad kund
    Trevligt och professionellt agerande. Jag vill gärna rekommendera honom till framtida kunder.
    2022-06-29 Verifierad kund
    Vänligt bemött, trygg och pålitlig.
  • Joakim S
    2022-06-27 Verifierad kund
    Proffsigt och trevligt bemötande genom hela processen. Allt har gått väldigt smidigt och enligt plan.
    Jag kan varmt rekommendera Alexander!
    2022-06-27 Verifierad kund
    Mycket tillmötesgående, inga problem med tider för extra visning . Trevlig och enkel
    2022-06-20 Verifierad kund
    Lyhörd o smidighet inför mina förväntningar.
    Snabbt o bra beslut.
    Laila Källander
    2022-06-20 Verifierad kund
    Alexander är alltid trevligt, lätt att ha att göra med.
    2022-06-20 Verifierad kund
    Han är toppen hjälpsam och gör det smidigt för mig som kund
    2022-06-15 Verifierad kund
    Alexander var tillmötesgående och lyhörd. Hr hålla oss uppdaterade under hela processen.
    • Väjern
    2022-06-15 Verifierad kund
    Mycket trevlig och positiv och han skötte uppdraget på bästa sätt, bättre än vi hade förväntat oss! Allt gick väldigt smidigt med annonsering, visning, budgivning samt kontraktsskrivning.
    2022-06-09 Verifierad kund
    Vi har både köpt och sålt genom Fastighetsbyrån Kungshamn.
    Supernöjda från dag ett. Alexander med sista objektet visade att tidigare uppdrag som vi var sånöjda med inte var en tillfällighet.
    Vill ni få hjälp med köpeller försäljning kan vi verkkigen rekommendera Alexander Gergils.
    Birgitta och Bo Schmidt
    2022-05-16 Verifierad kund
    Proffsigt handläggande, klara besked vid frågor. God återkoppling.
    2022-05-08 Verifierad kund
    Skötte affären mycket proffsigt för alla inblandade.
    Bra jobba!
    2022-04-25 Verifierad kund
    Saklig och korrekt, bra service.
    2022-04-21 Verifierad kund
    Hjälpsam och pålitlig mäklare som vi varmt kan rekommendera.
    2022-04-18 Verifierad kund
    Proffsigt och mycket gott service tänk.
    Kan varmt rekommendera Lars
    Tack för omdömet. Nu närmar vi oss tillträdet. Jag är säker på att ni kommer att trivas i Hunnebo. Lars Holmgren
    2022-04-06 Verifierad kund
    Vennlig, konkret, kunnskapsrik, effektiv
    Härligt Torstein. Med stort kundregister kan man sälja diskret. Lars Holmgren
    2022-04-04 Verifierad kund
    Trevlig, kompetent, kunnig, noggrann, tillmötesgående.
    Ingav förtroende, besvarade alla frågor utförligt, visade på stor kännedom om marknaden. Kunde inte vara bättre!
    Stort tack Jane för det fina omdömet. Vi ses på tillträdet. Lars Holmgren
    2022-04-04 Verifierad kund
    Vid vårt första möte ifrågasatte jag priset Lars satt på vår fastighet, jag ansåg att det var för lågt samt att Lars feltolkat marknaden. Lars hade tidigare satt ett förväntat MARKNADSVÄRDE på denna enligt mig för låga summa på huset då det var tänkt att huset skulle säljas inom familjen. Lars vidhöll dock värderingen. Huset såldes senare väldigt snabbt utan visning för ca.25% över det pris Lars satt. Detta är en bra bit över det som anses vara lockpris. Lars hade bevisligen, som jag framförde, värderat fastigheten för lågt.
    Vid ett telefonsamtal frågade jag om Lars tänkte visa huset innan planerad visning om intresset visade sig bli stort, fick till svar att han inte hade tid med detta.... anmärkningsvärt att en mäklare har den inställningen. Jag har tidigare sålt hus och alltid blivit bemött på ett betydligt mer lösningsfokuserat sätt.
    Nåväl, vid kontraktsskrivning berättar Lars hur försäljningen gått till, att bud lagts via sms. Han nämner då även att han inte "haft tid att ha koll på sin telefon hela tiden....", även detta finner jag märkligt, om en mäklare har en pågående budgivning anser jag att det är hens skyldighet att ha full koll på detta.
    Kanske att Lars jobbat för länge som mäklare och inte är så "hungrig" längre?
    Att vara mäklare innebär att man som oftast gör människor väldigt glada då en försäljning av en fastighet avslutas med ett ekonomisk tillskott för säljaren och en positiv förväntan hos en köpare. Men ibland finns även fler inblandade vid en försäljning och ibland händer det att säljarparterna inte är överens. Det ingår i rollen som mäklare att försöka medla så att samtliga gläds av resultatet av en försäljning. Jag väljer att titta på det omdömet som gav mig högsta betyg i denna försäljning då det var den personen som var mest engagerad. Ibland så lägger köpare bud som är dolt och har en förutsättning att det inte skall kommuniceras utåt till andra intressenter. Det fanns således endast en budgivare i denna försäljning och samtliga säljare enades om att tacka ja med dessa förutsättningar. Det fanns inget behov av att titta på telefonen dag som natt då säljarna valde att inte släppa in fler spekulanter i affären.
    Jag älskar mitt jobb och det har jag gjort i tretton år. Försäljningen fick ett bra resultat och merparten av de inblandade är väldigt nöjda.
    Lars Holmgren
    • Ödby Ö
    2022-03-23 Verifierad kund
    Trevligt, tydligt och korrekt bemötande.
    2022-03-03 Verifierad kund
    Mäklaren är kunnig engagerad trevlig.
    Bra affär.
    Mycket nöjd.
    Härligt Rolf. Det blev ju bra detta, vi ses på tillträdet. Lars Holmgren
    2022-03-01 Verifierad kund
    Trevlig och kunnig mäklare.
    Engagerad och snabb
    Direkt information till oss.
    Svarar bra på alla frågor.
    Härligt Anita. Det blev ju en trevlig resa. Vi ses på tillträdet. Lars Holmgren
    • Ulebergshamn - Hunnebostrand
    2022-02-24 Verifierad kund
    Lars har uppträtt på ett professionellt och ett personligt sätt som skapat ett förtroende för att genomföra en affär.
    Härlig Leif, Hoppas ni kommer att trivas I Ulebergshamn. Lars Holmgren
    • Ulebergshamn - Hunnebostrand
    2022-02-22 Verifierad kund
    Allt har skötts på ett utmärkt sätt.
    100 % seriös.
    Lösningsorienterad
    Korta svarstider
    Saklig information
    Flexibel
    Trevligt bemötande i all kommunikation.
    Kan varmt rekommendera Lars till vänner
    Härligt Ulf och vilket flyt att jag skulle till Stockholm så det blev en enkel skrivning på ett hotell. Vi ses snart. Lars Holmgren
    2022-02-09 Verifierad kund
    Lars är först och främst en väldigt trevlig person som det är roligt och trevligt att göra affärer med.

Perfekt kommunikation, klara meddelanden och alltid snabb med svar och åtgärder.

Jag kan inte säga annat än att försäljningen av vårt sommarhus inte hade kunnat hanterats bättre än vad Lars gjort. Utmärkt jobb!
    Stort tack för det fina omdömet. Känns fantastiskt att ni bor i USA och England och det ändå blir okomplicerat. Det är alltid roligt när det klickar. Lars Holmgren
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Lars Holmgren en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    2022-02-07 Verifierad kund
    Trevligt och professionellt bemötande av både Lars och hans medarbetare Malin
    Bra dokumentation och fina bilder på lägenheten
    Stort tack! Vi ses på tillträdet. Lars Holmgren
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Lars Holmgren en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    2022-02-07 Verifierad kund
    Lars har hanterat försäljningsprocessen på ett bra sätt med högt engagemang från första kontakt fram till att affären var klar
    Hej Martin.
    Skönt att vara i mål men kommer sakna vårt hockeysnack:) Vi ses på tillträdet.
    Lars Holmgren
    2022-01-31 Verifierad kund
    Han får högsta betyg. Bra bemötande
    2022-01-31 Verifierad kund
    En utmärkt mäklare som troligtvis passar alla kunder betyg 5
    2022-01-28 Verifierad kund
    Kunnig, trevlig och ett proffsigt bemötande.
    • Väjern - Kungshamn
    2022-01-14 Verifierad kund
    Trevligt bemötande. Mån om att berätta om fastigheten och omgivningarna.
    2022-01-14 Verifierad kund
    Vi har jättebra erfarenhet av mäklare Lars Holmgren och rekommenderar honom varmt. Under hela processen har vi fått snabba och ärliga svar både via email och WhatsApp. Lars känns kunnig och gör det lilla extra. Extra värdefullt för oss som inte bott i Sverige under köp-processen.
    Tack så mycket för den fina rekommendationen. Vi ses när ni är i Kungshamn. Lars Holmgren
    • Väjern - Kungshamn
    2022-01-13 Verifierad kund
    Strålande jobbat, bra bemötande och snabb, trevlig och kunnig.
    2022-01-07 Verifierad kund
    Trevlig och professional. Lång process som hanterades bra.
    Skönt att vara i mål till slut. Grattis till Villan. Lars Holmgren
    2022-01-03 Verifierad kund
    Lars har ett mycket bra kunnande och kundebemötande.
    Alltid villig att supportera och få affären i hamn.
    Jag är mycket nöjd med hur försäljningen gick till
    Det blev ju bra till slut och tror viss erfarenhet spelar in:) Lars Holmgren
    2021-12-31 Verifierad kund
    Vi blev bra bemött av Lars ,som lugnt o sakligt talade om huset . Svarade på frågor på det han visste. Tog sig tid och åkte till oss . Han får en 5 på en skala 1-5 .
    Tack så mycket. Man får ställa upp för att få ihop affären. Lars Holmgren
    2021-12-31 Verifierad kund
    Kunnig o proffsig. Tillmötesgående
    Lyssnade och bollade möjligheter och brister på fastigheten på ett bra sätt
    Vi har inte mycket erfarenhet av att köpa hus men så här långt känns det positivt
    Stort tack, blir glad när ni uppfattar mig på det viset. Lars Holmgren
    2021-12-13 Verifierad kund
    Punktlig proffsig och pålitlig.
    Rekommenderas starkt.

Med vänlig hälsning Lars Karlsson.
    Tusen tack för det fina omdömet Lars! Lars Holmgren
    2021-11-27 Verifierad kund
    Lars hade ett mycket gott och professionellt bemötande. Han levde upp till alla förväntningar jag hade och var alltid tillgänglig för frågor.
    Försäljningen gick över förväntan och jag är jätte nöjd med allt.
    Stort tack Anneli, de blev ju bra. Lars Holmgren
    2021-11-26 Verifierad kund
    Alexander var proffsig och informativ hela vägen. Han återkopplade på ett bra sätt och vi kan varmt rekommendera honom.
    2021-11-25 Verifierad kund
    Lars är mycket kompetent, trevlig & lätt att ha att göra med! Han kan verkligen sitt jobb vilket gör att hela processen flyter på utan några som helst bekymmer. Har man som kund några funderingar så har han koll på svaren!
    Tackar Gustav. Härligt flyt i affären och så blir det när säljaren är lösningsorienterad med :) Lars Holmgren
    2021-11-23 Verifierad kund
    Trevlig
    Vill alltid köparens och kundens bästa.
    Svarar på allt du undrar pver
    2021-11-04 Verifierad kund
    Bäst i test! Snabb, kunnig och hjälpsam!
    • Väjern
    2021-09-25 Verifierad kund
    Snabb, säker, trevlig, tydlig, enkelt och bra