Fastighetsbyrån Kungshamn

Fastighetsbyrån Kungshamn

För oss på Fastighetsbyrån är det viktigt för oss att erbjuda den bästa mäklartjänsten. Vi ser varje affär som unik och vi mäklare speglas alltid av ledorden engagemang, trovärdighet och affärsmässighet. Vad har du för önskemål? Låt oss ta del av dem så kan vi skräddarsy våra tjänster.

Här på kontoret i Kungshamn har vi stor erfarenhet av området och de fastigheter som finns. Med kunskap, glädje och ett brett kontaktnät lovar vi att se till att din affär blir lyckad. Varmt välkommen att kontakta oss så berättar vi mer!

Läs vad 487 kunder tycker om Fastighetsbyrån Kungshamn 2

• köpte sin lägenhet med hjälp av Lars Holmgren en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    2021-09-13
    Jag är väldigt nöjd med Lars. Då jag var svår att få tag på ! men han gav ej upp vilket jag är väldigt tacksam för/ Björn
    2021-09-13
    Bra o smidig affär, informativt.
    2021-09-13
    Enkel att tala med, inga konstigheter!
    2021-09-12
    Trevlig och alltid tillgänglig
    2021-09-12
    Träffade Lars under ca.15 min när jag skrev kontrakt och vad jag kan förstå gjorde han sitt jobb..
    Däremot tycker jag inte ni gör detta dåni påstår att jag köpt en bostad på ett industriområde.
    Hälsning
    Kjell Attemalm
    2021-09-10
    Lars har varit positivt engagerad och noggrann. Vi har bara gott att säga om hans insats och viktigast av allt - han sålde alla våra enheter.
  • köpte sitt hus med hjälp av Alexander Gergils en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    2021-08-23
    Trevlig och behaglig personlighet inte forserande
    Fick ett bra förtroende för Alexander
    Trevligt att ha honom som mäklare
    2021-08-16
    Mitt val av mäklare avgjordes efter en golfrunda och jag ångrar mig absolut inte.
    Lars Holmgren har uppvisat den bästa av både service och support som jag upplevt någonsin.
    Marknadsföringen och visningarna har varit väldigt vägvinnande.
    Jag hade aldrig trott att min husförsäljning skulle gå så snabbt och blivit så lyckad.
    Stort tack S-O. Det blev en angenäm resa och jag ser fram emot en fortsättning. Sen att du valde mig som mäklare efter att du sett mina golftalanger är en annan fråga som vi inte behöver gräva djupare i :) Lars Holmgren
  • köpte en tomt med hjälp av Alexander Gergils en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    2021-08-16
    Trevlig, saklig och alltid svar på frågor direkt eller inom kort!
    Utmärkt service!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Alexander Gergils en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    2021-08-09
    Jag blev bra bemött. Det va svårsålt men han kämpa på. Vi har haft ett bra samarbete.
    • Amhult
    2021-07-06
    En mycket sympatisk man lätt att prata med, kunnig i det mesta gällande försäljningen av min fastighet. Affären gick fort och utföll till en mycket nöjd kund.
    Stort tack för de fina orden. Är det något så vet du var jag finns. Lars Holmgren
    2021-06-20
    Alexander skötte allt jättebra!
    2021-06-17
    Mycket bra bemötande. Diskret och tillmötesgående samt en smidig affär.
    Starkt rekommenderad!!
    2021-06-14
    Kanonbra vi är helnöjda med Lars hela vägen
    Stort tack Ralf. Snart är vi helt i mål Lars Holmgren
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Alexander Gergils en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    2021-06-11
    Bra rakt igenom
    - Mkt bra lokalkännedom
    - Mkt bra kunskap kring lägenhet och föreningen
    - Smidigt för kringliggande saker, p-plats o båtplats
    - Vi uppskattar också att det varit bra kommunikation efter köp
    2021-06-11
    Vi blev tagna på allvar och upplevde att det fanns ett genuint intresse hos Alexander att vi skulle bli nöjda.
  • sålde sitt hus med hjälp av Alexander Gergils en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    2021-06-08
    Alexander har varit vår mäklare i samband med att vi sålde vårt fritidshus. Alexander har genomfört försäljningen på ett förtroendefullt sätt där vi känt oss helt trygga med att både vi och köpare ska känna oss nöjda med affären. Vi är mycket nöjda med upplägg, genomförande, återkoppling under processen och avslut. Nu hälsar vi köparen välkommen och önskar lycka till med sitt nya boende.
    Gunilla och Jan-Erik
    2021-06-07
    Köpt tomt. Alexander var lugn, lunnig, lyhörd och trygg. Tror att både säljaren o jag kände oss nöjda.
    2021-06-07
    Enkelt och smidig med snabb återkoppling.
    2021-06-06
    Vi blev fantastiskt bra bemötta och guidade genom hela vårt köp av vårt fantastiska sommarställe! Vi är supernöjda med allt från första kontakten till dess att vi fick våra nycklar och flyttade in.
    2021-06-04
    Avser husköp.
    Bemötandet var superbra.
    Påläst lugn ödmjuk tog sig tid.
    Överträffade mina förväntningar.
    Gänget i kungshamn är fantastiska.
    2021-05-24
    Alexander Gergils är proffs och det innefattar allt inom mäkleri, och han är dessutom tillgänglig och snabb på att bemöta kunden, alltid med ett leende! Rekommenderar Alexander varmt
    2021-05-24
    Sjöbod och jag fick ett väldigt bra bemötande med korrekt fakta.
    Alexander ger ett professionellt intryck och är väldigt mån om att alla i processen känner sig delaktiga. Han ser till att gå fram i den takt som behövs för att alla ska vara med.
    2021-05-12
    Trevligt bemötande och lätt att få tag på vid frågor!
    Tackar. Ser att det är full fart vid huset nu. Kommer bli kanon. Ha en skön sommar. Lars Holmgren
    2021-05-04
    Klockrent bemötande och bra hjälp vid mitt tomtköp i Hunnebostrand =)
    2021-05-04
    Köpt en ägarlägenhet ute på Smögen! Vi känner oss nöjda med Alexander och all information vi fått i samband med köpet!
    Andra gången vi haft Alexander som mäklare på fastighetsköp och kan varmt rekommendera honom och fastighetsbyrån.
    • Väjern
    2021-05-04
    Vi har på kort tid gjort två bostadsaffärer med Alexander som mäklare. Allt är bra. Allt. Om ni möjlighet att välja mäklare - välj Alexander.
    2021-05-04
    AG har hjulpet oss både med kjøp og salg av leilighet . Han oppleves meget pålitelig, er behjelpelig med å løse utfordringer og har orden i sakene . Anbefales 😀
    2021-04-16
    Lars hjälpe oss med försäljningen av vårt fritidshus. Under hela processen gav Lars ett professionellt intryck och fantastiskt bra bemötande samt snabb återkoppling i alla ärenden. Vi var mycket nöjda genom hela processen och rekommenderar honom starkt. Hans kunskap i de marknader som han täcker samt hängivelse till sitt försäljningsuppdrag var av högsta standard.
    Stort tack för att ni tog er tid och skrev en så fin rekommendation. Lars Holmgren
    2021-04-14
    Ställer upp när det behövs, bra tillgänglighet
    Stort tack för omdömet och grattis till ett av Malmöns bästa läge. Lars Holmgren
    2021-04-12
    Lägenhet i Hotellet, Kungshamn. Anders var mycket bra med. Trevligt bemötande på byrån överlag.
    2021-04-09
    Har köpt en bostadsrätt i Kungshamn och bemötandet av Alexander samt hans kollegor levde upp till våra förväntningar. Bemötandet gjorde att vi kände oss trygga med köpet genom hela processen.
    2021-03-23
    Alexander var hela tiden alert och tillgänglig.
    2021-03-22
    Jättebra bemötande av Lars! Allt har fungerat smidigt.
    Stort tack! Hoppas ni kommer att trivas. Hälsa Erica. Lars Holmgren
  • sålde en tomt med hjälp av Alexander Gergils en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    2021-03-18
    Jag har sålt tomtmark.

Jag är jättenöjd med Alexanders jobb
    2021-03-02
    Erfaren Mäklare som ger förtroende och trygghet i ett för oss stort ekonomiskt beslut.
    Hej!
    Tack för det fina omdömet och hoppas ni kommer att trivas. Jag kommer och hälsar på er när ni är uppe.
    Lars Holmgren
    2021-02-24
    Vi har blivit mycket väl bemötta och fått den information vi behövt.
    Så vi är mycket nöjda.
    2021-02-23
    Köpt tomt och nybyggnation av Fastighet i Kungshamn.
    Hela affären fån första kontakt till att kontrakt skrivits har flytit på väldigt bra och smidigt.
    2021-02-16
    Jag köpte en bostadsrätt i Bovallstrand.
    Mäklarens bemötande var bra. Hade koll på bostaden och föreningen. Väldigt bra och smidig affär.
    Härligt Tobias. Hoppas du kommer att trivas i din nya bostad. Lars Holmgren
    2021-02-05
    Jag är mycket nöjd med Lars Holmgren på alla sätt och vis. Han har varit ytterst professionell i sitt agerande som mäklare men också visat en förstående och en medmänsklig sida i en svår situation Han rekommenderas högt.
    Med över tio år i yrket så vet jag att människor prövas i olika situationer i livet. Där kommer erfarenheten till pass som man inte kan läsa sig till på högskolan. Varje affär är viktig och det gäller inte minst din försäljning och jag är oerhört glad över att vi kunde komma till en så snabb lösning. Vi ses Joakim. Lars Holmgren
    2021-02-03
    Bra regelbunden status uppdatering under säljprocessen
    2021-01-28
    Vi har köpt en tomt som vi är väldigt nöjda med och vi har fått den hjälp vi behövt under köpets gång. Bra information och oerhört bra bemötande.
    2021-01-26
    Jag har sålt en bostad på fisketången. Har bara blivit positivt bemött.
    2021-01-19
    Köpte vårt sommarhus av Lars. Han var flexibel och lätt att få tag i, upplevde inga problem utan raka svar under hela vår process.
    Tack för de fina orden. Hoppas ni kommer att trivas med en av de vassaste utsikterna i Kungshamn😀 Lars Holmgren
    2020-12-22
    jag sålde mitt hus och mäklaren var trevlig, lugn å sansad, jag blev förvånad vad affären gick snabbt och smärt fritt.
    Erfarenhet är nyckeln. Tack för förtroendet och vi ses hörs. Lars Holmgren
    • Väjern - Kungshamn
    2020-11-27
    Jättebra service och hjälp me att ta in mer info och få hjälp med kontakter.
    2020-11-25
    Vii köpte en bostadsrätt i Smögen och Alexander var kanon!
    Väldigt tillmötesgående och bra på alla sätt.

Tommy Samuelsson
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Lars Holmgren en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    2020-11-24
    Elisabet S.
    Sålde bostadsrätt 81m2.
    Lars Holmgren har varit mycket lättillgänglig och hjälpsam. Han har skött försäljningen på ett proffsigt sätt.
    I kontakt med överförmyndaren har Lars varit en stöttepelare..
    Kan varmt rekommendera Lars och Fastighetsbyrån.
    Stort tack för den rekommendationen. Över tio år i yrket gör att det går lättare :). Vi ses. Lars Holmgren
    • Väjern
    2020-11-21
    Köpte ett hus som Lars hade . Han hjälpte mig genom hela affären på ett utmärkt sätt, då jag hade lite speciella förutsättningar att genomföra affären.
    Tackar Leif. Hoppas ni kommer trivas i Väjern. Lars Holmgren
    2020-10-28
    Jag har köpt en lägenhet och försäljningen har motsvarat mina förväntningar och gått mycket smidigt och bra på alla sätt. Mvh Fredrik