Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Sotenäs Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Kungshamn

Fastighetsbyrån Kungshamn

Hotellgatan 3, 456 22 Kungshamn — Visa karta

För oss på Fastighetsbyrån är det viktigt för oss att erbjuda den bästa mäklartjänsten. Vi ser varje affär som unik och vi mäklare speglas alltid av ledorden engagemang, trovärdighet och affärsmässighet. Vad har du för önskemål? Låt oss ta del av dem så kan vi skräddarsy våra tjänster.

Här på kontoret i Kungshamn har vi stor erfarenhet av området och de fastigheter som finns. Med kunskap, glädje och ett brett kontaktnät lovar vi att se till att din affär blir lyckad. Varmt välkommen att kontakta oss så berättar vi mer!

Läs vad 324 kunder tycker om Fastighetsbyrån Kungshamn

• Hans L skrev om Alexander Gergils en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Köp av tomt.
    Perfekt och korrekt utfört arbete.
    Mycket hög serviceanda.
    Ordning och reda,
    Över förväntan. Läs mer
  • Göran G skrev om Alexander Gergils en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Bra lokalkännedom, trevlig, smidig att få tag i. Läs mer
  • Per-Anders B skrev om Alexander Gergils en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Köp av nyproducerad bostadsrätt på Kleven i smögen.
    Blev bra bemötta på visning, visade flera olika alternativ på bostäder som var till salu, redovisad för- och nackdelar med de olika lägenheterna och dess lägen.

Lyhörd mäklare som tog till sig vad det var vi sökte och kunde svara på de frågor vi hade. Läs mer
  • Anette B skrev om Alexander Gergils en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    köpt en lägenhet på Kleven.
    bra visning med bra information.
    punktlig, trevligt bemötande mm Läs mer
  • Line V skrev om Alexander Gergils en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Professonell og tillitsvekkende megler Läs mer
  • Fredrik Lars-Bertil N skrev om Fastighetsbyrån Kungshamn
    Delägare i villa som såldes. Mäklaren var både trevlig och proffesionell. Läs mer
  • Berit Ulfhild A skrev om Alexander Gergils en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Alltid saklig och mycket professionell samt trevligt bemötande. Läs mer
  • Maivor N skrev om Anna Bjurström en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Vi har bara bra att skriva om Anna som har varit så proffsig, engagerad, tydlig och hjälpsam. Hon har kontaktat oss hela tiden när köpare har kommit med bud och när köpare velat se huset, det har känts tryggt. Jag har känns att jag kunnat ringa Anna när som hels och kunnat fråga om allt och fått så trevligt bemötande. Jag rekommenderar henne varmt till alla säljare!
    Maivor Läs mer
  • Emma Caroline Margareta R skrev om Alexander Gergils en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    En mycket kompetent mäklare som infriade våra högt ställda förväntningar. Läs mer
  • Tommy H skrev om Alexander Gergils en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Professionell och snabb hantering. Läs mer
  • Tommy H skrev om Fastighetsbyrån Kungshamn
    Professionell och snabb hantering. Läs mer
  • Leif E skrev om Fastighetsbyrån Kungshamn
    Bra bemötande, snabb återkoppling. Läs mer
  • Jens Olov Hjalmar A skrev om Alexander Gergils en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Vänlig, snabb och kunnig handläggning av hela affären. Läs mer
  • Anita S skrev om Alexander Gergils en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Vi har sålt en 2: på Smögen,Alexander är en lugn o trygg mäklare som alltid återkopplade snabbt.Och under våran försäljning så befann vi oss utomlands men han skötte allt med bravur så att vi kunde koppla av o känna oss trygga. Läs mer
  • Berit N skrev om Alexander Gergils en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Alexander Gergils har sålt mitt fritidshus i Bovallstrand. Han är professionell, lyhörd, och social.
    Han är lätt att samarbeta med, då man hela tiden har en dialog via sociala medier.
    Alexander känns trygg och pålitlig. Jag kan verkligen rekommendera Alexander och hela Fastighetsbyrån i Kungshamn.
    Vänligen Berit Läs mer
  • Håvard L skrev om Alexander Gergils en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Kjøpt sommarstuga. Megleren var trygg og imøtekommende for alle behov. Läs mer
  • Johan Q skrev om Anna Bjurström en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Har sålt vår bostadsrätt. Anna har bemött oss på ett trevligt sätt och gett goda tips längs processen som ledde till försäljning. Läs mer
  • Anna S skrev om Johanna Höglund en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Glad och energisk - kunnig och förtroendeingivande. Alltid hjälpsam. Läs mer
  • Marie Elisabeth J skrev om Anna Bjurström en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Vi köpte en sommarbostad i Kungshamn i höstas.
    Proffsigt bemötande av mäklare Anna Bjurström. Hon lyssnade mycket på oss köpare. Hon svarade på alla frågor. Var neutral och proffsig. Läs mer
  • Bodil S skrev om Anna Bjurström en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Vi har sålt vår villa.. vi har haft Anna som mäklare fler gånger. Hon är kompetent, duktigt och hon uppgfyllde våra förväntningar. En toppen mäklare. Läs mer
  • Ola Nilsson W skrev om Alexander Gergils en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Vi har köpt och sålt bostad på Smögen. Vi upplever att Alexander alltid har varit tillgänglig när vi har sökt honom Han har även varit mycket flexibel då det gäller visning av objekt. Vi upplever också Alexander som kunnig och påläst gällande de objekt som byrån förmedlar. Vi ger Alexander och Fastighetsbyrån högsta betyg.

Ola o Katrin Nilsson Wasse'n Läs mer
  • Eivor M skrev om Johanna Höglund en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Har både köpt och sålt. Johanna är duktig, kunnig och har ett glatt bemötande. Läs mer
  • Gunilla H skrev om Anna Bjurström en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Köpt bostadsrätt på Smögen.
    Hade inga direkta förväntningar, kom mäklare som gjort gott intryck. Enkelt att få information av Anna. Något negativt var att i prospektet stod det att det skulle vara nya vitvaror, dock var inte så fallet. Förmodligen inte mäklarens fel, kommunikationsproblem mellan säljare och mäklare. Läs mer
  • Eva Birgitta H skrev om Johanna Höglund en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Kan varmt rekommendera denna byrå. Fick professionell hjälp med mäklaruppdraget och ett mycket trevligt bemötande. Läs mer
  • Anette E skrev om Johanna Höglund en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Jag har köpt ett hus i Kungshamn och mäklaren var i alla delar proffsig och förtroendeingivande. Läs mer
  • Christer W skrev om Anna Bjurström en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Anna var engagerad, detta trots att det rörde sig om en fastighet med litet värde.
    Anna var lätt att samarbeta med, jag har bara positivt att säga om Anna. Läs mer
  • Margareta H skrev om Johanna Höglund en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Köpt en bostad, fick en starkt positiv känsla för mäklaren.
    Jag förväntar mig att mäklaren har ordning och reda samt är påläst om bostaden. Kan även ge tips om möjligheter att göra i bostaden och utanför.
    Johanna är strukturerad och noggrann, vårt köp av bostaden blev en mycket positiv upplevelse. Läs mer
  • Bror T skrev om Alexander Gergils en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Alexander sålde vårt hus i Hunnebostrand och det skötte han på ett utmärkt sätt.

Visningar och avslut skedde med en bra planering och han stämmde hela tiden av med oss före och efter. Läs mer
  • Stellan O skrev om Johanna Höglund en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Året runt hus med låg std.
    Trevlig men inget större engagemang. Läs mer
  • anders n skrev om Anna Bjurström en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Oerhört nöjd med det jobb Anna utförde. Gjorde en bra värdering av bostaden som hon sedan överträffade och viktigast av allt så kände sig köparna oerhört trygga och nöjda genom hela affären och först då är jag helt nöjd.
    /Anders Neck Läs mer
  • Leif R skrev om Alexander Gergils en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Alexander var mig behjälplig vid köp av villa och visade en mycket god kunskap och inte minst en stor servicegrad, vilket min hustru Monica och jag uppskattade mycket. Vid eventl. ny affär kommer vi att återkomma.

Mh

Leif Ilander Läs mer
  • Ingemar S skrev om Alexander Gergils en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Köp av parhus på Bohus- Malmön. Snabb och bra handläggning. Mycket strukturerad. Mycket bra och tydlig dokumentation. Läs mer
  • Kurt J skrev om Alexander Gergils en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Vi köpte en sjöbod via Alexander. Professionellt utfört arbete och trevligt och korrekt bemötande.
    En mycket god representant för Fastighetsbyrån. Läs mer
  • Olle B skrev om Alexander Gergils en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Ett alltigenom professionellt och lyhört bemötande. Alexander var mycket service inriktad och alltid tillgänglig för kommunikation (telefon + mail).

Vi har förvärvat en ägarlägenhet inklusive andel i samfällighet.

Vi kan rekommendera såväl Fastighetsbyrån i Kungshamn som Alexander till andra köpare. Läs mer
  • Gunder A skrev om Johanna Höglund en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    *Köpt hus
    *Bra bemötande
    *Information man fick stämde vid visning
    *Mycket bra Läs mer
  • Christian K skrev om Johanna Höglund en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Köpte sommarhus. Otroligt bra bemötande från mäklaren. Aldrig några problem Läs mer
  • Lena Margreth B skrev om Fastighetsbyrån Kungshamn
    Mycket bra att ha att göra med trevliga o väldigt goa vi har anlitat Johanna två gånger och är väldigt nöjda med henne. Läs mer
  • Ragnhild Anette L skrev om Alexander Gergils en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Lokalkännedom, alltid tillgänglig. Läs mer
  • Sven Bertil Albert O skrev om Johanna Höglund en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Mycket lätt med samarbetet, bra fortlöpande information Läs mer
  • Lena R skrev om Alexander Gergils en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    * Har köpt en villa (som blir vårt fritidsboende) i Hunnebostrand
    * Alexander har visat stort intresse för oss som potentiella köpare innan köpet, genom att ha telefonkontakt med oss under budgivningen. Efter köpet har vi haft såväl mejl som telefonkontakt då han visat intresse för vår första tid som ägare av fastigheten. Vi har fått svar på våra frågor under hela processen
    * De förväntningar vi hade har uppnåtts
    * vi är då nöjda med vårt köp och kan varmt rekommendera Alexander för andra Läs mer
  • Gunnar W skrev om Anna Bjurström en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Fick fantastisk hjälp av Anna vid försäljning av vårt sommarhus. Proffsig, kunnig och tålmodig hela vägen genom en ganska komplicerad process. Kan varmt rekommendera henne! Läs mer
  • Nils Christer J skrev om Alexander Gergils en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Jag har haft med Alexander att göra i både privata och företags affärer.
    Alexander har ett proffsigt bemötande med ett lugnt sätt som får en att känna trygghet och inger ett stort förtroende, så som man önskar att få bli bemött.
    Han hjälper gärna till med frågor som berör fastighetsaffärerna (inte bara direkt med själva köpet/försäljningen) utan kommit med tips och idee’r om jag haft funderingar/ behövt få hjälp med detta. Något som uppskattas mycket. Läs mer
  • Emma E skrev om Alexander Gergils en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Köpt en bostadsrätt. Snabb affär med god service! Läs mer
  • Göran A skrev om Alexander Gergils en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Jag har köpt en sjöbod och blev riktigt imponerad av det snabba och resoluta engegemanget från Alexander.
    Bra information på mina frågor.
    Kändes tryggt och bra kontakt genom hela processen med alla formaliteter.
    Otvunget o trevligt sätt , högsta betyg till Alexander Läs mer
  • Christian L skrev om Alexander Gergils en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Alexander är professionell, trevlig och kundfokuserad! Läs mer
  • Eva Maria H skrev om Alexander Gergils en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Har sålt vårat hus och är väldigt nöjd med hur våran mäklare tog sig an de.
    Vi blev väldigt trevligt o bra bemöta Läs mer
  • Robert G skrev om Anna Bjurström en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    - Bostadsrätt
    - på ett bra och proffesionellt sätt
    - hon levde upp till de förväntningar jag hade
    - allt var var finns inget och klaga på, det uppstod eb del frågetecken kring överföring av likvida medel och detta löste hon på ett bra sätt.

Jag är mycket nöjd med hennes insats Läs mer
  • Bengt H skrev om Alexander Gergils en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Alexander sålde min sjöbod på springet
    Allt gjordes korrekt och vänligt
    Rekommenderar honom utan tvekan Läs mer
  • Claes W skrev om Alexander Gergils en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Köpt en tomt i Bohuslän. Alexander skötte sig utmärkt och fixade affären på distans så att jag slapp köra onödiga mil. Läs mer
  • Liselott B skrev om Alexander Gergils en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Köpt en liten bostadsrätt.
    Mäklaren mötte upp en lördag, vilket var positivt då vi inte hade möjlighet att komma en vardag.
    Mäklaren var lättillgänglig, var enkel att nå under hela processen.
    En smidig och snabb affär. Hanteringen av köpet sköttes mkt bra och på ett enkelt sätt. Läs mer

Hotellgatan 3, 456 22 Kungshamn