Fastighetsbyrån Kungshamn

Hotellgatan 3, 456 22 Kungshamn — Visa karta

För oss på Fastighetsbyrån är det viktigt för oss att erbjuda den bästa mäklartjänsten. Vi ser varje affär som unik och vi mäklare speglas alltid av ledorden engagemang, trovärdighet och affärsmässighet. Vad har du för önskemål? Låt oss ta del av dem så kan vi skräddarsy våra tjänster.

Här på kontoret i Kungshamn har vi stor erfarenhet av området och de fastigheter som finns. Med kunskap, glädje och ett brett kontaktnät lovar vi att se till att din affär blir lyckad. Varmt välkommen att kontakta oss så berättar vi mer!

Läs vad 416 kunder tycker om Fastighetsbyrån Kungshamn

• 2020-05-27

Anders O skrev om Lars Holmgren en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Vi har köpt en bostad i Hunnebostrand.
    Redan vid första kontakten fick vi ett mycket gott intryck an Lars Holmgren. P g a Coronoproblematiken lösta Lars omgående en privat visning.
    Visningen var bra och vi fick ett ärligt intryck av Lars och han var öppen att diskutera de frågor vi hade. När vi önskade att gå vidare med ett bud var Lars tydlig med vad som gällde. Vi accept av budet fick vi mycket god service för att genomföra affären.
    Sammanfattningen är att vi är mycket nöjda med vårt köp och kontakten med säljarna och Lars som mäklare har varit mycket bra. Läs mer
    2020-05-28 Lars H svarar Anders O
    Stort tack för de fina orden. Hoppas ni kommer att trivas i ert hus. Hälsa :)
  • 2020-05-11

Agneta L skrev om Alexander Gergils en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Lätt att få tag på - bra kommunikation! Läs mer
  • 2020-05-10

Ing-marie C skrev om Alexander Gergils en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Köpt sjöbod.
    Blev mycket bra och trevligt bemött av Alexander, är jättenöjd och trygg med hur allt skötts. Läs mer
  • 2020-05-09

Liselott B skrev om Anna Bjurström en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Alltid tillgänglig. Aldrig några problem.
    Alltid glad o positiv. Alltid proffsig.
    Sålde vårt hus snabbt o lätt. Läs mer
  • 2020-05-07

Henrik V skrev om Lars Holmgren en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Lars ingav stort förtroende och var lugn och saklig. Påminde om saker som behövde göras utan att vara för påstridig.
    Skulle mycket väl rekommendera honom till andra som skall sälja hus. Läs mer
    2020-05-25 Lars H svarar Henrik V
    Stort tack Henrik, vi ses på tillträdet.
  • 2020-05-06

Stefan K skrev om Lars Holmgren en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Vi har sålt ett fint hus i Hunnebo och affären gick ganska fort trots coronatider
    Lars fick vara kurir och åkte runt i väst Sverige för påskrifter
    Känns ansvars full Läs mer
    2020-05-14 Lars H svarar Stefan K
    Tack för det fina omdömet. Ibland får man bara kurir och de va bara trevligt!
  • 2020-05-05

Louisa S skrev om Lars Holmgren en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Lars ställde upp trots att det var påskhelg när vi ville göra en snabb och smidig affär av ett sommar hus i Bohuslän! Jag upplevde att han tog både vår och säljarens parti vilket kändes bra då man vill göra en rättvis affär. Jag skulle absolut rekommendera Lars! Läs mer
    2020-05-14 Lars H svarar Louisa S
    Tack så mycket och hoppas ni kommer att trivas.
  • 2020-05-05

Marielle V skrev om Lars Holmgren en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Jag har sålt ett hus och valde Lars för att han är lugn, saklig och inte gör sig till genom att sälja in sig själv. Gav ett seriöst och förtroendeingivande intryck vilket spelar stor roll. Höll oss väl underrättade under tiden och återkopplade på ett bra sätt. Mycket nöjd! Läs mer
    2020-05-14 Lars H svarar Marielle V
    Tack så mycket Marielle för förtroendet.
  • 2020-05-03

Jan Peter F skrev om Alexander Gergils en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Alexander sålde vår gamla lägenhet och förmedlade köpet på vår nya. Vi är supernöjda och allt sköttes väldigt professionellt och smidigt. Läs mer
  • 2020-04-18

Daniel A skrev om Alexander Gergils en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Hjälpte oss att hitta ett perfekt fritidsboende som vi själva inte trodde var aktuellt för oss. Strålande Läs mer
  • 2020-04-17

Joel O skrev om Alexander Gergils en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Trevligt och proffsigt. Snabb och enkel affär. Läs mer
  • 2020-04-16

Melinda B skrev om Anna Bjurström en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Jag och min man köpte ett renoveringsobjekt i Hunnebostrand och Anna Bjurström var mäklare. I och med den pågående Corona-krisen gjordes köpet på ett lite annorlunda sätt, men jag kände mig ändå trygg eftersom jag upplevde att jag kunde lita på mäklaren som gjorde allt för att köpet skulle gå så smidigt som möjligt trots omständigheterna. På ett flexibelt sätt underlättade hon både nyckel- och pappershanteringen för oss. Är jättenöjd med både mäklare och hus.

Melinda Läs mer
    2020-04-16 Anna B svarar Melinda B
    Tusen tack för fina ord! Önskar er stort lycka till med nya boendet och hoppas att ni kommer trivas gott.
  • 2020-04-15

Lena Margreth B skrev om Lars Holmgren en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Har sålt ett mindre hus som nästan är helrenoverat.Mäklaren fick jag förtroende för med en gång ett bra bemötande med en lugn och trygg framförhållning.Väldigt bra,har anlitat den mäklarfirman tidigare och har varit väldigt nöjd,så det är bara posetivt trots dessa motgångar med corona och regniga dagar,så det finns inget att klaga på,har känt mig lugn hela tiden. Läs mer
    2020-04-21 Lars H svarar Lena Margreth B
    Stort tack Margreth. Vi ses och hälsa Åke.
  • 2020-04-14

Henrik J skrev om Alexander Gergils en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Köpt ett fritidshus av Alexander som var trevlig och kunnig. Lagom "på" när budgivningen startade. Svarade lr fixade svar på våra frågor snabbt. Fastigheten var i våra ögon bra beskrivet på hemsidan.
    Inte varje dag man köper en fastighet men detta köp känns rätt från början, precis vad vi sökte och Alexander har stor del i det. Läs mer
  • 2020-04-11

Kjell W skrev om Alexander Gergils en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Har sålt en sjöbod vid Varvet i Bovallstrand, dock är affären ännu inte helt avslutad. Alexander är snabb och effektiv, hållit mig kontinuerligt underrättad om status i processen och har fått ut rätt pris. Helt nöjd med hans insatser än så länge. Läs mer
  • 2020-03-20

Mikael O skrev om Alexander Gergils en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Bra Gubbe.Verkar ha koll på det han gör👍 Läs mer
  • 2020-03-17

Björn Peter E skrev om Alexander Gergils en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Trygg och kunnig!
    Kan sin marknad och har ett enormt nätverk. Läs mer
  • 2020-03-15

Lena Birgitta E skrev om Alexander Gergils en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Sålt sommarhus i Hovenäset och Alexander har gjort ett toppenjobb. Flexibel, lyhörd och trevlig :) Läs mer
  • Ulrika T

2020-03-01

Ulrika T skrev om Alexander Gergils en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Bra bemötande o snabba återkopplingar Läs mer
  • 2020-02-27

Gun W skrev om Lars Holmgren en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Sålt bostad!
    Fick ett väldigt positivt bemötande.
    Lars var väldigt noggrann och informativ vid kontraktskrivandet,vilket jag uppskattade mycket.
    En mäklare,som jag med största förtroende kan rekommendera till andra,som skall sälja hus. Läs mer
    2020-02-27 Lars H svarar Gun W
    Stort tack för de fina orden. Väldigt kul att få hjälpa dig med ditt hus i Hunnebostrand. Hälsa Sten-Åke som varit behjälplig under resans gång.
  • 2020-02-25

Anders B skrev om Alexander Gergils en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Överlag bra. Kunnig och det kändes som han var neutral Läs mer
  • 2020-02-24

Robin K skrev om Alexander Gergils en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Sålt lgh på kleven,
    snabb å smidig service och bra mäklare! Läs mer
  • 2020-02-23

Sonja Q skrev om Alexander Gergils en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Köpt tomt genom mäklaren som varit effektiv och vänlig. Läs mer
  • 2020-02-18

Christina W skrev om Anna Bjurström en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Trevlig och service inriktad mäklare. Läs mer
  • Veronica W

2020-02-02

Veronica W skrev om Lars Holmgren en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Bostadsrätt Smögen. Proffsigt bemötande från start till mål. Läs mer
    2020-02-04 Lars H svarar Veronica W
    Tusen tack och hoppas ni kommer att trivas på Smögen:)
  • 2020-01-23

Anne N skrev om Alexander Gergils en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Vi fick ett väldigt personligt och respektfullt bemötande och Alexander hanterade vår affär på en lugnt, tryggt och förtroendeingivande sätt. Allting gick enkelt, flexibelt och smidigt. Vi köpte en bostadsrätt i centrala Kungshamn. Läs mer
  • 2020-01-21

Christian E skrev om Lars Holmgren en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Köpte sommarhus utanför Kungshamn där Lars Holmgren var mäklare. Vi kände oss väl omhändetagna från första kontakt och fick svar på alla frågor utan besvär. En process som har gått helt utan uklarheter.

Vi kan varmt rekomendera Lars Holmgren som mäklare vid ett köp om man vill uppleva en professionell och vänlig process.

Christian & Maria Läs mer
    2020-01-22 Lars H svarar Christian E
    Härligt Christian & Maria. Hoppas ni får njuta mycket i ert inköpta smultronställe. Tack så mycket.
  • 2020-01-20

Peter W skrev om Lars Holmgren en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Lars är proffsig och hjälpsam. Enkelt att göra affär med Lars och Fastighetsbyrån. Läs mer
    2020-01-21 Lars H svarar Peter W
    Stort tack för rekommendationen. Vi ses framöver :)
  • 2020-01-12

Jan-olof S skrev om Anna Bjurström en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Trevligt, professionellt bemötande hela vägen genom affären. Snabb återkoppling i varje dialog. Läs mer
  • 2019-12-20

Pontus K skrev om Alexander Gergils en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Sålt en lägenhet .
    Mycket bra bemött av Alexander
    Sammanfattning Alexander har gjort en grymt bra jobb . Läs mer
  • 2019-12-18

Lars Göran P skrev om Lars Holmgren en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Vi har sålt en fritidsbostad. Vi fick ett bra intryck av mäklaren direkt annars hade han inte fått uppdraget. Mäklaren har verkligen levt upp till våra förväntningar. En smidig försäljning. Läs mer
    2019-12-20 Lars H svarar Lars Göran P
    Tack så mycket för de fina orden. Kommer ni ner så vet ni att erbjudandet om en golfrunda på Sotenäs GK kvarstår :)
    Lars H gillar detta
  • 2019-12-10

Pernilla T skrev om Anna Bjurström en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Sålt min villa blivit fantastiskt bra bemött, proffsigt och med ett stort hjärta. Hade förväntning om ett snabbt avslut men det tog lite längre tid än väntat, men kände mig hela tiden trygg med Annas råd och plan på hur vi skulle komma vidare.
    Rekommenderar varmt Anna för din fastighetsaffär. Läs mer
  • 2019-11-21

Susanna L skrev om Fastighetsbyrån Kungshamn
    Kunnig om den lokala marknaden
    Serviceinriktad
    Löpande information
    Tog fram fakta i förväg utan att jag behövde be om det Läs mer
  • 2019-11-13

Stefan U skrev om Alexander Gergils en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Köpt lägenhet, fick chans till förhandsvisning men saknade att vi fick tillräckligt med tid för undersökningsplikt. Annars var allt väldigt bra. Läs mer
  • 2019-11-05

magnus b skrev om Alexander Gergils en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Fungerat utmärkt hela vägen. Vi är väldigt nöjda. Läs mer
  • 2019-10-17

Bengt J skrev om Alexander Gergils en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Sålde vår bostadsrätt, trevligt bemötande och levde upp till våra förväntningar. Läs mer
  • 2019-10-15

Lennart Å skrev om Alexander Gergils en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Mycket nöjd med Alexander och även hans kollegor på Fastighetsbyrån i Kungshamn. Bra och trevligt bemötande. Försäljningen genomfördes snabb och smidig. Läs mer
  • 2019-10-14

Peter R skrev om Anna Bjurström en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Smögen, Läskärsgatan 3.

Anna är mycket trevlig och hjälpsam, lätt att ha kontakt med. Läs mer
  • 2019-10-09

Arne A skrev om Lars Holmgren en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Fastigheten som min fru och jag köpte såldes av en advokat, som hade uppdrag som god man åt fastighetens ägare. Det var tingsrätten i Uddevalla som hade utsett advokaten och gett honom uppdrag att sälja fastigheten. Tingsrätten satte även ett lägsta försäljningspris. Själva försäljningen skedde genom auktion, typ gammal hederlig "bonna auktion" där alla närvarande hade rätt att bjuda på fastigheten. Den som bjuder högst får sedan köpa och sedan omgående erlägga 10% av köpeskillingen i handpenning. Allt med försäljningen sköttes rent praktiskt av advokaten.

Lars kontrakterades av advokaten att presentera fastigheten inför försäljningen. Han tog fram ett mycket genomarbetat prospekt på fastigheten, med bra bilder och nyttig och saklig information. Han höll sedan i de öppna visningarna och svarade på alla frågor jag hade. Till skillnad från flera andra mäklare jag mött så svarade Lars alltid korrekt på de frågor jag hade och var mycket påläst om fastigheten. Det var lätt för att få förtroende för Lars och jag skulle varmt rekommendera honom vid framtida fastighetsaffär. Läs mer
    2019-10-10 Lars H svarar Arne A
    Stort tack Arne för det fina omdömet:) Hoppas att ni kommer trivas i ert nya vackra hus.
  • 2019-10-08

Cathrine A skrev om Lars Holmgren en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Fritidshus
    Snabbt, smidigt, flexibelt på distans, tillmötesgående, lyhörd, lösningsfokuserad, ej påstridig, trevlig och lätt att ha att göra med. Varmt rekommendera Lars och Fastighetsbyrån. Läs mer
    2019-10-09 Lars H svarar Cathrine A
    Tusen tack för det fina omdömet :)
  • 2019-09-29

Ewa W skrev om Alexander Gergils en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Villa, snabbt, effektivt, lite opersonligt men affärsmässigt. Mina förväntningar var att det skullle gå snabbt och affärsmässigt till. Så mycket nöjd. Läs mer
  • 2019-09-27

Jarl-Harry P skrev om Anna Bjurström en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Svar kan ges tidigast då affären är avslutat i sin helhet eftter tillträdet sen 4/10 2019. Läs mer
  • 2019-09-26

Carina J skrev om Lars Holmgren en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Nyligen sålt en bostadsrätt på Kleven. Lars har lotsat oss genom hela affären på ett föredömligt sätt.Han har varit saklig o gett oss goda råd. Han fick oss att ha rimliga förväntningar på försäljningspriset och därför gick affären fort. Hans lugna sätt inger förtroende och jag kommer absolut att rekommendera honom till vänner här nere på Smögen/Kungshamn. Läs mer
    2019-09-26 Lars H svarar Carina J
    Tusen tack Carina och Håkan för förtroendet, vi ses ;)
  • 2019-09-11

Anna Ditte Elizabeth N skrev om Alexander Gergils en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Bra kommunikation svarar snabbt tillbaka om man undrat över något. Trevlig och kunnig! Läs mer

Isabelle W skrev om Alexander Gergils en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    En tomt för frtitidshus.
    Jätte nöjd med Alexander! Proaktiv och proffsig! Läs mer
  • 2019-09-11

Guldhedens Flyttexpress skrev om Alexander Gergils en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Bra uppföljning, enkel o saklig samt att vi som säljare är nöja med priset som Alexander fick ut. Läs mer
  • 2019-09-09

Linda J skrev om Anna Bjurström en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Ett proffsigt och personligt bemötande!
    Tog sig tid och ordnade en förhandsvisning. Lätt att komma i kontakt med!

Mycket nöjd!! Läs mer
  • 2019-09-06

Lia W skrev om Alexander Gergils en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Köpte en sommarstuga utan budgivning.
    Så allt sköttes lugnt och profitionellt.
    Första gången jag köpt en bostad, så jag hade inga direkta förväntningar. Läs mer
  • 2019-09-04

Christoffer R skrev om Alexander Gergils en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Fantastisk service och snabb i svar 👍🏻👍🏻 Läs mer
  • Åsa P

2019-09-02

Åsa P skrev om Alexander Gergils en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Mycket proffsigt bemötande. Har köpt en bostadsrätt på Kleven Smögen.
    Rekomenderar varmt Alexander Gergils på fastighetsbyrån i Kungshamn. Läs mer

Hotellgatan 3, 456 22 Kungshamn