Läs vad 31 Läs vad Lars Holmgren

• 2021-01-19
    Köpte vårt sommarhus av Lars. Han var flexibel och lätt att få tag i, upplevde inga problem utan raka svar under hela vår process.
    Ida D
    • 80.0 m²
  • 2020-12-22
    jag sålde mitt hus och mäklaren var trevlig, lugn å sansad, jag blev förvånad vad affären gick snabbt och smärt fritt.
    Claes S
    • 91.0 m²
    sålde sitt hus med hjälp av Lars Holmgren en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Erfarenhet är nyckeln. Tack för förtroendet och vi ses hörs.

• 2020-11-24
    Elisabet S.
    Sålde bostadsrätt 81m2.
    Lars Holmgren har varit mycket lättillgänglig och hjälpsam. Han har skött försäljningen på ett proffsigt sätt.
    I kontakt med överförmyndaren har Lars varit en stöttepelare..
    Kan varmt rekommendera Lars och Fastighetsbyrån.
    Elisabet S
    • 3:a
    • 81.0 m²
    • Bovallstrand
    sålde sin lägenhet med hjälp av Lars Holmgren en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Stort tack för den rekommendationen. Över tio år i yrket gör att det går lättare :). Vi ses.

• 2020-11-21
    Köpte ett hus som Lars hade . Han hjälpte mig genom hela affären på ett utmärkt sätt, då jag hade lite speciella förutsättningar att genomföra affären.
    Leif L
    • 140.0 m²
    • Väjern
    köpte sitt hus med hjälp av Lars Holmgren en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Tackar Leif. Hoppas ni kommer trivas i Väjern.

• 2020-10-05
    Sålt mitt hus. Lars fick ta över efter Anna som är sjukskriven. När Lars tog över gick det fortare att få det sålt.
    Tommy A
    • 140.0 m²
    • Väjern
    sålde sitt hus med hjälp av Lars Holmgren en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Tack så mycket och hoppas ni kommer trivas med era nya grannar.

• 2020-09-22
    Vi är supernöjda med Lars och tycker att hela försäljningen av vårt hus sköttes väldigt proffsigt. Allt från första mötet där vi fick bra info om hur allt skulle gå till inför försäljningen till slutfasen. Allt gick väldigt fort och vårt hus såldes redan vid första visningen. Kan verkligen varmt rekommendera Fastighetsbyrån och naturligtvis Lars Holmgren.
    Annique F
    • 142.0 m²
    • Knutsvik
    sålde sitt hus med hjälp av Lars Holmgren en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Stort tack. Ett vackert jus med ett kanonläge som sålde sig själv:) Vi ses på tillträdet om inte förr.

• 2020-09-11
    Hej
    Vi har både köpt o sålt våra fritidshus av Lars.
    Vi tycker Lars har agerat på ett sätt som man förväntar sig av en professionell säljare
    Han har återkopplat, visat o ställt upp på våra villkor. Visat en ärlig o rätt fram attityd.

Sammanfattande omdöme är mycket gott!

Med vänlig hälsning, Tine o Thomas Andersson
    Tomas A
    • 106.0 m²
    sålde sitt hus med hjälp av Lars Holmgren en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Stort tack för rekommendationen. Vi ses längre fram när det är dags för till-, o frånträde.

• 2020-08-29
    Rak erfaren får igång affärer.snabbt går på avslut.
    Lisbeth L
    • 95.0 m²
    sålde sitt hus med hjälp av Lars Holmgren en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Stort tack för rekommendationen. En tidigare chef sa alltid: rastar man så rostar man och det ligger lite i det. Vi ses framgent.

• 2020-08-03
    Bra och enkel att ha att göra med, kunde inte visa objektet på en helg vilket är det enda som inte ger toppbetyg
    Tobias B
    • Hovenäset
    köpte sitt hus med hjälp av Lars Holmgren en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Hej Tobias! Tack för omdömet. Ni kommer att ha mycket kul med er sjöbod i vackra Hovenäset.

• 2020-06-28
    Vi sålde ett charmigt renoveringsobjekt byggt 1900. Mycket trevligt bemötande av Lars som snabbt anpassade försäljningen efter våra förutsättningar. Löpande uppdateringar och kloka råd fick vi med oss på vägen. Vi återkommer om vi har något nytt att sälja i området framöver.👍😊
    Gunnar W
    • 54.0 m²
    sålde sitt hus med hjälp av Lars Holmgren en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Stort tack Gunnar och hör av dig om du kommer ner i sommar :)