Lars Holmgren är mäklare på Fastighetsbyrån Kungshamn

Lars Holmgren har varit registrerad mäklare sedan 2009-06. Lars Holmgren har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-05 och har fått 72 omdömen med ett betyg på 4.8. Lars Holmgren har haft 61 försäljningar sen 2021-09 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-09 - 2022-08

Läs vad 72 Läs vad Lars Holmgren

• Smögen
    2022-08-15 Verifierad kund
    Bra bemötande lätt att prata med.
    Om han är upptagen ringer han alltid upp kort efter.

Tycker att han skött sitt uppdrag proffsigt och alltid kunnat svara på frågor direkt (erfaren med gedigen kunskap).

Jag är mycket nöjd och kommer att föreslå Lars om någon frågar efter en bra mäklare.
    • Smögen
    2022-08-09 Verifierad kund
    Trevligt och professionellt agerande. Jag vill gärna rekommendera honom till framtida kunder.
    2022-06-29 Verifierad kund
    Vänligt bemött, trygg och pålitlig.
    • Hunnebostrand
    2022-04-18 Verifierad kund
    Proffsigt och mycket gott service tänk.
    Kan varmt rekommendera Lars
    Tack för omdömet. Nu närmar vi oss tillträdet. Jag är säker på att ni kommer att trivas i Hunnebo. Lars Holmgren
    2022-04-06 Verifierad kund
    Vennlig, konkret, kunnskapsrik, effektiv
    Härligt Torstein. Med stort kundregister kan man sälja diskret. Lars Holmgren
    • Malmön
    2022-04-04 Verifierad kund
    Trevlig, kompetent, kunnig, noggrann, tillmötesgående.
    Ingav förtroende, besvarade alla frågor utförligt, visade på stor kännedom om marknaden. Kunde inte vara bättre!
    Stort tack Jane för det fina omdömet. Vi ses på tillträdet. Lars Holmgren
    • Malmön
    2022-04-04 Verifierad kund
    Vid vårt första möte ifrågasatte jag priset Lars satt på vår fastighet, jag ansåg att det var för lågt samt att Lars feltolkat marknaden. Lars hade tidigare satt ett förväntat MARKNADSVÄRDE på denna enligt mig för låga summa på huset då det var tänkt att huset skulle säljas inom familjen. Lars vidhöll dock värderingen. Huset såldes senare väldigt snabbt utan visning för ca.25% över det pris Lars satt. Detta är en bra bit över det som anses vara lockpris. Lars hade bevisligen, som jag framförde, värderat fastigheten för lågt.
    Vid ett telefonsamtal frågade jag om Lars tänkte visa huset innan planerad visning om intresset visade sig bli stort, fick till svar att han inte hade tid med detta.... anmärkningsvärt att en mäklare har den inställningen. Jag har tidigare sålt hus och alltid blivit bemött på ett betydligt mer lösningsfokuserat sätt.
    Nåväl, vid kontraktsskrivning berättar Lars hur försäljningen gått till, att bud lagts via sms. Han nämner då även att han inte "haft tid att ha koll på sin telefon hela tiden....", även detta finner jag märkligt, om en mäklare har en pågående budgivning anser jag att det är hens skyldighet att ha full koll på detta.
    Kanske att Lars jobbat för länge som mäklare och inte är så "hungrig" längre?
    Att vara mäklare innebär att man som oftast gör människor väldigt glada då en försäljning av en fastighet avslutas med ett ekonomisk tillskott för säljaren och en positiv förväntan hos en köpare. Men ibland finns även fler inblandade vid en försäljning och ibland händer det att säljarparterna inte är överens. Det ingår i rollen som mäklare att försöka medla så att samtliga gläds av resultatet av en försäljning. Jag väljer att titta på det omdömet som gav mig högsta betyg i denna försäljning då det var den personen som var mest engagerad. Ibland så lägger köpare bud som är dolt och har en förutsättning att det inte skall kommuniceras utåt till andra intressenter. Det fanns således endast en budgivare i denna försäljning och samtliga säljare enades om att tacka ja med dessa förutsättningar. Det fanns inget behov av att titta på telefonen dag som natt då säljarna valde att inte släppa in fler spekulanter i affären.
    Jag älskar mitt jobb och det har jag gjort i tretton år. Försäljningen fick ett bra resultat och merparten av de inblandade är väldigt nöjda.
    • Kungshamn
    2022-03-03 Verifierad kund
    Mäklaren är kunnig engagerad trevlig.
    Bra affär.
    Mycket nöjd.
    Härligt Rolf. Det blev ju bra detta, vi ses på tillträdet. Lars Holmgren
    • Kungshamn
    2022-03-01 Verifierad kund
    Trevlig och kunnig mäklare.
    Engagerad och snabb
    Direkt information till oss.
    Svarar bra på alla frågor.
    Härligt Anita. Det blev ju en trevlig resa. Vi ses på tillträdet. Lars Holmgren
    • Ulebergshamn - Hunnebostrand
    2022-02-24 Verifierad kund
    Lars har uppträtt på ett professionellt och ett personligt sätt som skapat ett förtroende för att genomföra en affär.
    Härlig Leif, Hoppas ni kommer att trivas I Ulebergshamn. Lars Holmgren