Lars Holmgren

Lars Holmgren

Lars Holmgren är mäklare på Fastighetsbyrån Kungshamn

Lars Holmgren har varit registrerad mäklare sedan 2009-06. Lars Holmgren har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-05 och har fått 98 omdömen med ett betyg på 4.8. Lars Holmgren har haft 14 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

98 omdömen om Lars Holmgren

Sedan starten hos Reco 2019
Tobias B
Köpte sitt hus med hjälp av Lars Holmgren en del av Fastighetsbyrån Kungshamn

Trevligt bemötande och snabba svar på frågor, precis vad som behövs vid en fastighetsaffär. Enkel, rak och noggrann så enkelt att skriva kontraktet.

Klas Johan Magnus A
Hunnebostrand

Trevligt bemötande och bra dialog genom hela processen!

Tommie A
Sålde sin lägenhet med hjälp av Lars Holmgren en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
Hunnebostrand

Mkt lätt att tala med. Positiv och har gjort ett fantastiskt bra jobb.

Ola Nilsson W
Köpte sin lägenhet med hjälp av Lars Holmgren en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
Hunnebostrand

Professionell, tillgänglig, inkännande, tydlig, vänlig och engagerad! Stort Tack till Lars och fastighetsbyrån, Kungshamn

Kurt L
Köpte sitt hus med hjälp av Lars Holmgren en del av Fastighetsbyrån Kungshamn

Professionell och sympatisk ........................

Svar från Lars Holmgren

Tack för att du tog dig tid Kurt. Vi ses på tillträdet. Det kommer bli kanon detta.

Anette A
Kungshamn

Lars lät oss titta runt själva först, han gick inte med, vilket var väldigt bra, sedan kunde vi prta med honom efter att vi själva skapade oss ett första intryck av huset. Lars har lugnt och inget påstridigt sätt, han inger ett bra förtroende, han är kunnig och har ett trevligt sätt, skulle verkligen rekommendera honom till andra om det skulle bli aktuellt.

Svar från Lars Holmgren

Tackar Anette. Med erfarenhet efter 15 år i yrket så tror jag mig veta vad som förväntas och vad som uppskattas för bästa kundupplevelse. Grattis till ert nya vackra hus.

Iréne Kristina H
Sålde sitt hus med hjälp av Lars Holmgren en del av Fastighetsbyrån Kungshamn

Jag har blivit mycket bra bemött. Lars har alltid varit tillgänglig och mycket lätt att prata med. Berättar för alla vänner att jag är mycket nöjd.

Svar från Lars Holmgren

Tack Kristina. Detta gjorde du bra men nu kan jag stoltsera med att jag har sålt hus i Mellerud också:)

Olof Harald K
Sålde sitt hus med hjälp av Lars Holmgren en del av Fastighetsbyrån Kungshamn

Kort beskrivning av Lars Holmgren Kunnig, trevligt bemötande samt alltid nåbar vilket jag uppskattade mycket. Hans värdering av fastigheten var mycket bra inga uppblåsta siffror. Lars tog hand om allt inget att anmärka på mycket bra genomförd försäljning. Harald Karlsson

Svar från Lars Holmgren

Härligt Harald och tack för förtroendet. Vi hörs och syns.

Jenny Marianne L
Sålde en tomt med hjälp av Lars Holmgren en del av Fastighetsbyrån Kungshamn

Lars har varit tillgänglig och serviceinriktad. Jag är mycket nöjd med det bemötande han har haft till oss som säljare under hela processen. Han har tagit sig tid att svara på våra frågor, meddelat oss snabbt under försäljningen. Jag är mycket nöjd.

Svar från Lars Holmgren

Härligt Jenny. Det är så det ska vara. Vi ses på tillträdet.

Joakim Anders S
Sålde sitt hus med hjälp av Lars Holmgren en del av Fastighetsbyrån Kungshamn

Lars är en väldigt lättsam mäklare som man kan fråga precis allt, och det han inte vet tar han reda på. Bra och tydlig kommunikation både vid köp och försäljning av bostad. Familjen Sandberg är väldigt nöjda med Lars som mäklare.

Svar från Lars Holmgren

Tack så mycket Jocke. Grattis till ert fina hus. Vi ses på byn framöver.