Lars Holmgren
Registrerad mäklare sedan 2009-06-18
Aktiv på Reco.se sedan 2019-05-10
2019-08 - 2020-07

Läs vad 23 Läs vad Lars Holmgren

• Tobias B köpte sitt hus med hjälp av Lars Holmgren en del av Fastighetsbyrån Kungshamn

2020-08-03

Hovenäset
    Bra och enkel att ha att göra med, kunde inte visa objektet på en helg vilket är det enda som inte ger toppbetyg Läs mer
  • Gunnar W sålde sitt hus med hjälp av Lars Holmgren en del av Fastighetsbyrån Kungshamn

2020-06-28

Kungshamn
    Vi sålde ett charmigt renoveringsobjekt byggt 1900. Mycket trevligt bemötande av Lars som snabbt anpassade försäljningen efter våra förutsättningar. Löpande uppdateringar och kloka råd fick vi med oss på vägen. Vi återkommer om vi har något nytt att sälja i området framöver.👍😊 Läs mer
    2020-07-02 Lars H svarar Gunnar W
    Stort tack Gunnar och hör av dig om du kommer ner i sommar :)
  • Anders O köpte sitt hus med hjälp av Lars Holmgren en del av Fastighetsbyrån Kungshamn

2020-05-27

Hunnebostrand
    Vi har köpt en bostad i Hunnebostrand.
    Redan vid första kontakten fick vi ett mycket gott intryck an Lars Holmgren. P g a Coronoproblematiken lösta Lars omgående en privat visning.
    Visningen var bra och vi fick ett ärligt intryck av Lars och han var öppen att diskutera de frågor vi hade. När vi önskade att gå vidare med ett bud var Lars tydlig med vad som gällde. Vi accept av budet fick vi mycket god service för att genomföra affären.
    Sammanfattningen är att vi är mycket nöjda med vårt köp och kontakten med säljarna och Lars som mäklare har varit mycket bra. Läs mer
    2020-05-28 Lars H svarar Anders O
    Stort tack för de fina orden. Hoppas ni kommer att trivas i ert hus. Hälsa :)
  • Henrik V sålde sitt hus med hjälp av Lars Holmgren en del av Fastighetsbyrån Kungshamn

2020-05-07

Hunnebostrand
    Lars ingav stort förtroende och var lugn och saklig. Påminde om saker som behövde göras utan att vara för påstridig.
    Skulle mycket väl rekommendera honom till andra som skall sälja hus. Läs mer
    2020-05-25 Lars H svarar Henrik V
    Stort tack Henrik, vi ses på tillträdet.
  • Stefan K sålde sitt hus med hjälp av Lars Holmgren en del av Fastighetsbyrån Kungshamn

2020-05-06

Hunnebostrand
    Vi har sålt ett fint hus i Hunnebo och affären gick ganska fort trots coronatider
    Lars fick vara kurir och åkte runt i väst Sverige för påskrifter
    Känns ansvars full Läs mer
    2020-05-14 Lars H svarar Stefan K
    Tack för det fina omdömet. Ibland får man bara kurir och de va bara trevligt!
  • Louisa S köpte sitt hus med hjälp av Lars Holmgren en del av Fastighetsbyrån Kungshamn

2020-05-05

Tossene
    Lars ställde upp trots att det var påskhelg när vi ville göra en snabb och smidig affär av ett sommar hus i Bohuslän! Jag upplevde att han tog både vår och säljarens parti vilket kändes bra då man vill göra en rättvis affär. Jag skulle absolut rekommendera Lars! Läs mer
    2020-05-14 Lars H svarar Louisa S
    Tack så mycket och hoppas ni kommer att trivas.
  • Marielle V sålde sitt hus med hjälp av Lars Holmgren en del av Fastighetsbyrån Kungshamn

2020-05-05

Hunnebostrand
    Jag har sålt ett hus och valde Lars för att han är lugn, saklig och inte gör sig till genom att sälja in sig själv. Gav ett seriöst och förtroendeingivande intryck vilket spelar stor roll. Höll oss väl underrättade under tiden och återkopplade på ett bra sätt. Mycket nöjd! Läs mer
    2020-05-14 Lars H svarar Marielle V
    Tack så mycket Marielle för förtroendet.
  • Lena Margreth B sålde sitt hus med hjälp av Lars Holmgren en del av Fastighetsbyrån Kungshamn

2020-04-15

Tossene
    Har sålt ett mindre hus som nästan är helrenoverat.Mäklaren fick jag förtroende för med en gång ett bra bemötande med en lugn och trygg framförhållning.Väldigt bra,har anlitat den mäklarfirman tidigare och har varit väldigt nöjd,så det är bara posetivt trots dessa motgångar med corona och regniga dagar,så det finns inget att klaga på,har känt mig lugn hela tiden. Läs mer
    2020-04-21 Lars H svarar Lena Margreth B
    Stort tack Margreth. Vi ses och hälsa Åke.
  • Gun W sålde sitt hus med hjälp av Lars Holmgren en del av Fastighetsbyrån Kungshamn

2020-02-27

Sålt bostad!
    Fick ett väldigt positivt bemötande.
    Lars var väldigt noggrann och informativ vid kontraktskrivandet,vilket jag uppskattade mycket.
    En mäklare,som jag med största förtroende kan rekommendera till andra,som skall sälja hus. Läs mer
    2020-02-27 Lars H svarar Gun W
    Stort tack för de fina orden. Väldigt kul att få hjälpa dig med ditt hus i Hunnebostrand. Hälsa Sten-Åke som varit behjälplig under resans gång.
  • Veronica W
    Veronica W köpte sin lägenhet med hjälp av Lars Holmgren en del av Fastighetsbyrån Kungshamn

2020-02-02

2:a
    Bostadsrätt Smögen. Proffsigt bemötande från start till mål. Läs mer
    2020-02-04 Lars H svarar Veronica W
    Tusen tack och hoppas ni kommer att trivas på Smögen:)

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Kungshamn

Alexander Gergils