David Strandell

David Strandell

David Strandell är mäklare på Fastighetsbyrån Kungshamn

David Strandell har varit registrerad mäklare sedan 2022-06. David Strandell har varit aktiv på Reco.se sedan 2024-05 och har fått 8 omdömen med ett betyg på 4.9. David Strandell har haft 4 försäljningar sen 2024-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2024-04 - 2024-06

8 omdömen om David Strandell

Sedan starten hos Reco 2024
Kjell Johan K
Kungshamn

Mäklaren agerade proffsigt i bemötandet mot oss. Har inget att klaga på utan kan rekommendera David till andra som vill sälja hus.

Ulf Thomas E
Bovallstrand

Detta var vår första kontakt med mäklare. Med Davids sätt att agera som mäklare kände vi oss väldigt trygga. Han gjorde en mycket bra presentation om hur hela proceduren skulle gå till. Snabba svar vid frågor som vi hade. Mycket engagerad och informativ under säljprocessen. Mycket proffsigt när vi avslutade tillsammans med köpare. Så det är inga problem för oss att ge toppbetyg.

Svar från David Strandell

Stort tack för en fin recension Thomas. Känns jätteroligt att ni som uppdragsgivare känner som du beskriver. Åter tack för förtroendet att förmedla er fina fastighet - vi ses snart igen! /David

Tina Gunilla Evachristina E
Bovallstrand

David är en proffsig mäklare som är lätt att kommunicera med

Svar från David Strandell

Tack för fina ord Tina, det ska vara lätt med kommunikationen! Åter tack för förtroendet, vi ses snart igen! /David

Louise S
Köpte sitt hus med hjälp av David Strandell en del av Fastighetsbyrån Kungshamn

David var trevlig, engagerad och återkopplade med vindens fastighet. Han höll kontakt och hörde av sig kontinuerligt genom hela processen. Han var flexibel, lyssnade in våra önskemål och förmedlade dem på ett tydligt sätt till säljaren. Tack vare hans strålande förmåga att sköta kommunikationen mellan köpare och säljare är vi nu lyckliga ägare till en fastighet på Smögen. Vi kan med varm hand rekommendera David!

Svar från David Strandell

Stort tack för fina ord Louise! Roligt att ni upplever mig som trevlig, engagerad och snabb med återkoppling - det är precis så jag vill ha det. Detta blir kanon för er, åter grattis till er pärla på Smögen. Vi ses på ön! /David

Bror Lennart L
Sålde sitt hus med hjälp av David Strandell en del av Fastighetsbyrån Kungshamn

Vår uppfattning är att David skötte sitt uppdrag på allra bästa sätt, vänlig , ambitiös och kunnig.

Svar från David Strandell

Tack för en fin recension Lennart och åter tack för förtroendet att förmedla er fina bostad. Vi ses! /David

Yvonne B
Kungshamn

Proffsig, kunnig o väldigt hjäpsam

Svar från David Strandell

Tack för fina ord Yvonne och välkomna till Kungshamn "på riktigt". Vi ses på tillträdet! /David

Christer B
Kungshamn

Proffsig och kunnig och även väldig trevlig

Svar från David Strandell

Tack för en fin recension Christer - nu är det snart dags för tillträde. Vi ses! /David

Göran Robin O
Kungshamn

Mycket kompetent Mäklare. Duktig på att kommunicera och förklara vad nästa steg i försäljningen blir samt att han inger ett lugn under hela processen.

Svar från David Strandell

Tack för förtroendet Robin och åter grattis till en lyckad försäljning. Vi ses snart igen! /David