Svensk Fastighetsförmedling Kungshamn

Svensk Fastighetsförmedling Kungshamn

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Kungshamn!

Här i Kungshamn och Sotenäs kommun i Västra Götaland kan vi mäklare guida dig genom hela bostadsaffären, så att du hittar ditt absoluta drömboende här på vackra västkusten. Vare sig du är ute efter en lägenhet, villa eller ett litet fritidshus vid havet har vi den rätta kompetensen och erfarenheten som krävs för att svara på alla frågor och säkert leda dig genom affären.

Vi tillhör en mäklarkedja med över 80 års erfarenhet i branschen. Det säger en hel del om vår kompetens. Att du som kund ska vara nöjd med ditt boende är vårt främsta mål. Tveka inte att kontakta oss, så berättar vi mer!

Läs vad 121 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Kungshamn 2

2021-06-21
    Proffsig, trovärdig, trevlig 🤗
    Det har varit en trevlig resa! Tack för de fina orden. Svensk Fastighetsförmedling Kungshamn
    2021-06-18
    Proffs Philip Hansson har ett vinnande bemötande.

Philip skapar ett förtroende hos kunden och informerar löpande
    Tack för de fin orden! Hårt jobb lönar sig alltid. Mvh Philip Hansson Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Kungshamn
  • Susanne W
    2021-06-18
    Philip Hansson har varit genomgående väldigt trevlig och inlyssnande för våra önskemål. Proffsigt och tryggt att köpa via Philip och Svensk Fastighetsförmedling
    Tack Susanne för de fina orden, precis denna känsla vi vill alla våra kunder skall ha. Välkomna till Hunnebostrand! Svensk Fastighetsförmedling Kungshamn
  • Mathias K
    köpte sin bostad med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Kungshamn
    • Sotenäs
    2021-05-31
    Bra och tydligt i all kommunikation.
    • Bohus-Malmön
    2021-05-18
    Bra bemötande bra kontakt med mäklaren direkt, förväntade mig ett kunnigt o lokalt bra kunnande. Detta levde mäklaren o företaget upp till 100 procent mycke bra snabbt o korrekt utförd förmedling , kändes tryggt o bra hela försäljningen tack vare framför allt mäklaren som höll mig underrättad genom hela affären ,
    Hej Ronnie och stort tack för de fina orden. Vi vill vara kunniga och lokala så bekräftelse från er är värdefullt. Vi syns och hälsa Pirkko //Johan Hofny Svensk Fastighetsförmedling Kungshamn
    2021-05-07
    Proffsigt och väl bemött rakt igenom mycke bra
    Tack Ärtan. Jättetrevligt att få jobba med Lena och dig. Hasta pronto Svensk Fastighetsförmedling Kungshamn
    2021-05-06
    Otroligt nöjd med uppdraget, allt gick snabbt och smidigt och alltid med ett mycket professionellt bemötande
    Tack Henrik för en trevlig och smidig affär. Svensk Fastighetsförmedling Kungshamn
    2021-05-05
    Professionellt och vänligt bemött vid köpet av villan. Mycket nöjd över Philips bemötande under visning och genomgång av köpekontrakt.
    Tack Liza, roligt att höra ! Lycka till med huset. Vi hörs, Mvh Philip Hansson Svensk Fastighetsförmedling Kungshamn
  • köpte sin stuga med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Kungshamn
    • Sotenäs
    2021-05-04
    Sjöbod, proffsigt och korrekt bemötande. Mycket nöjd kund.
    Hej Ulf, Roligt, tack för de fina orden. Detta blir toppen. Vi hörs! Mvh Philip H Svensk Fastighetsförmedling Kungshamn
    2021-05-03
    Jag och min syster valde Svensk Fastighetsförmedling i Kungshamn när vi skulle sälja vårt föräldrahem. Philip på förmedlingen hjälpte oss på ett mycket professionellt sätt. Vi är mycket nöjda med Philip och Davids service och engagemang i vår försäljning, och vill gärna ge våra bästa rekommendationer.

Med vänlig hälsning,
    Eva
    Hej Eva, Tack för den trevliga Recensionen, roligt att ni är nöjda. Det har sina fördelar att välja en lokal, engagerad mäklare. Vi syns & hörs! Mvh Teamet på Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Kungshamn
  • Arne P
    sålde sin stuga med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Kungshamn
    2021-04-06
    Sålt fritidshus. Bra och engagerad mäklare som uppdaterade oss säljare kontinuerligt. Mycket nöjda.
    Tack för ett bra samarbete Arne. Vi vill hålla våra uppdragsgivare uppdaterade under försäljningens gång. Det gläder mig att ni är nöjda så ska det bli spännande att se vad ni hittar på härnäst. Vi hörs! //Johan Svensk Fastighetsförmedling Kungshamn
    2021-03-28
    Steinar, Philip, Johan, David är kanon mäklare. Håller en upprättad under hela försäljningen när jag sålde mitt hus utanför Hunnebostrand.
    Dem kommer verkligen med kanon tips för att försäljningen ska bli så bra som bara är möjligt.
    Är Kanon nöjd och kommer verkligen anlita dem i framtiden och rekommendera andra att anlita dem.
    Ett stort varmt tack grabbar!
    2021-03-26
    Johan ger ett komtpetent, korrekt, och vänligt bemötande, alltifrån visning till genomgång av köpeavtal .
    Hej Ann-Sofie. det gläder mig att ni är nöjda med hur vi skött det som mäklare. Tack! Vi ser fram emot juli så ni kan börja arbeta/njuta i trädgården. //Johan Svensk Fastighetsförmedling Kungshamn
  • Björn L
    2021-03-25
    Vi har köpt en sommarstuga i Bohuslän. Vi har tittat på många innan vi kom fram till affär.
    Steinar, Philip, David och Johan har alltid ställt upp och löst visningar, gett råd och varit precis som en fastighetsmäklare ska vara. Perfekt jobb.
    Hej Björn, Tack Björn för denna fina recension! Jättekul att ni är nöjda! Önskar er lycka till med ert nya hus. Mvh Philip och resten av teamet på Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Kungshamn
    2021-03-23
    Vi har solgt bostandsrett i Hunnebostrand. Johan har vært hyggelig, serviceinnstilt og profesjonell i hele prosessen. Absolutt over forventning.
    Han har gjennomført hele salgsprosessen uten at vi har møttes og uten at vi var til stede i huset pga. Covid19. Vi som normenn har ikke adgang til Sverige.
    Hej Morten och jag är väldigt tacksam för era ord samt glad att det gick över er förväntan. Flexibilitet är avgörande i vår bransch samt marknad, inte minst i dessa speciella Covid-tider. Hoppas verkligen att vi kan träffas på tillträdet //Johan Svensk Fastighetsförmedling Kungshamn
    • Ulebergshamn
    2021-03-19
    Steinar motsvarade alla förväntningar på en erfaren professionell mäklare. Han har varit ett bra stöd genom hela processen när vi sålde huset efter vår mammas bortgång.
    Tack Kasper för recensionen och tack för uppdraget. Jättekul att ni är nöjda. Mvh Steinar och resten av teamet på Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Kungshamn
    2021-03-10
    Trevligt bemötande och informativ och flexibel. Jag är mycket nöjd med all hjälp jag har fått i samband med bostadsaffären!
    Hej Claes och roligt att du känner dig nöjd. Jag hoppas verkligen att du och hundarna kommer att trivas i Hunnebostrand. /// Johan Svensk Fastighetsförmedling Kungshamn
  • Mats E
    sålde sin stuga med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Kungshamn
    2021-03-08
    Sålt Lärkgatan 2 och 4
    Steinar agerar proffsigt och har uppdaterat oss kontinuerligt.
    Affären gick snabbt och vi är jättenöjda!
    Tack Mats. Jätteroligt att få jobba med er och att få förmedla fastigheten i Hunnebostrand. Mvh Steinar Svensk Fastighetsförmedling Kungshamn
    2021-03-06
    Fick ett gediget intryck av Steinar från första stund. Gjorde rimlig värdering av vårt fritidshus i Bohuslän och sålde det sedan snabbt genom sitt kundregister, och lyckades även få till en bra budgivning så vi blev mycket nöjda med slutresultatet.
    Tack så mycket Astrid, jätteroligt att ni är nöjda. Mvh Steinar med team Svensk Fastighetsförmedling Kungshamn
    2021-01-31
    Trevligt bemötande samt god service runt visning och affären.
    Tack för recensionen Torbjörn! Mvh Philip Hansson Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Kungshamn
  • Karin S
    2021-01-22
    Jag kontaktade Phillip med anledning att sälja min bostad då jag ville förvärva ett annat. Tyvärr så blev det inget köp den gången, men Phillip lyssnade noga på var jag sökte och undrade om jag kunde tänka mig påbörja en ny resa om han kunde hitta ett nytt objekt som passade just mina kriterier. Och det gjorde han med bravur!! På relativt kort tid lyckades han inte bara hitta en ny bostad utan en som verkligen överträffade mina förväntningar samt sälja mitt till ett bra pris. Under hela processen var Phillip väldigt lyhörd tillgänglig och kunnig vilket gjorde min resa blev både smidigt och trygg, vilket som en förstagångsköpare uppskattades oerhört.
    Tack Karin för de fina orden! Det är vårt ständiga mål att överträffa förväntningar, samtidigt som du som kund ska känna dig trygg. Tack för förtroendet & lycka till i framtiden. Mvh Philip Hansson Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Kungshamn
    2021-01-19
    Jag har nyligen köpt ett sommar hus i Hunnebostrand genom Johan Hofny som är min mäklare.
    Innan visning fick jag utmärkt information i omgångar och tydliga instruktioner.
    Under visning var det väl organiserat med tydliga covid regler och Johan och kollegan fick ett bra flyt i visningen trotts många besökare.

Johan har varit väldigt organiserad, punktlig, har bra kunskap och är tydlig i sin kommunikation.

Johan har gett ett mycket professionellt intryck samtidigt varit tillmötesgående och väldigt trevlig, jag känner sig trygg med Johan som mäklare.
    Hej Katarina och ett stort tack för dina fina ord. Det gläder mig att du känner dig trygg och nöjd. Att ni upplevde visningen som välorganiserad är också jätteroligt eftersom det är så otroligt viktigt att ta Covid-läget på allvar. Vi syns på tillträdet och ett varmt lycka till med ert fina hus i Hunnebostrand. Svensk Fastighetsförmedling Kungshamn
    2021-01-19
    Har sålt mitt hus i Smögen genom Sv. Fastighetsförmedling i Kungshamn. Huset blev snabbt sålt genom ett utomordentligt nedlagt arbete av mäklare Philip Hansson. Han har dessutom varit mycket behjälplig med allehanda frågor. Kan på det allra varmaste rekommendera Philip till framtida kunder.
    Lars Hedvin Smögen
    Tack för förtroendet Lars! Roligt att samarbeta med er. All lycka framledes med nya boendet. Mvh Philip Hansson Svensk Fastighetsförmedling Kungshamn
  • Johan H
    sålde sin lägenhet med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Kungshamn
    2021-01-19
    Anlitade Hofny och hans kollegor på Svensk Fastighetsförmedling Kungshamn för försäljning av vårt hus i Hunnebostrand. Fantastiskt bra bemötande, seriöst och professionellt arbetssätt och helt perfekt slutresultat.

Mer än nöjda, rekommenderas starkt!
    Vi jobbar i team här på kontoret då vi vet att det är rätt sätt att uppnå bästa slutresultat. Underbart att vi kom i mål och att resultatet blev så bra. Hofny med kollegor bugar och bockar för de fina orden. Vi syns! Svensk Fastighetsförmedling Kungshamn
    2021-01-07
    Sålde min lägenhet på Smögen.
    Mäklaren gjorde ett utmärkt jobb, engagerad, driven och lyhörd för våra förväntningar.
    Hej Niclas, Tack för recensionen! Hårt jobb lönar sig alltid. Mvh Philip H Svensk Fastighetsförmedling Kungshamn
    • Dingle
    2020-12-16
    Varit i kontakt med alla på kontoret och det är ett super trevligt team!
    Hej Karin. Tack för trevlig recension. Du bekräftar just det vi hoppats på och jobbar medvetet med, att kunden skall känna att vi är ett team där alla drar åt samma håll för våra kunders bästa. Svensk Fastighetsförmedling Kungshamn
    2020-11-28
    Har köpt en bostadsrätt i Hunnebostrand. Mäklaren var saklig, lugn och mycket trevlig. Jag känner att mäklaren absolut levde upp till mina förväntningar. Jag är väldigt nöjd med hela processen och kan verkligen rekommendera mäklaren.
    Med vänlig hälsning, Thomas
    Hej Thomas, tack för rekommendationen. Det är precis det vi vill och skall vara; lugna, sakliga och trevliga. Riktigt roligt att ni köpte lägenheten i Hunnebostrand. Vi ser fram emot tillträdet Svensk Fastighetsförmedling Kungshamn
    2020-11-19
    Lugn och saklig, gav oss den tid vi ville ha vid visningen
    Hej Jan-Olof. Tack för recensionen och grattis till köpet av en riktigt trevlig fastighet som jag hoppas ni kommer att trivas i. Tråkigt att jag inte kunde närvara vid kontraktsskrivningen på grund av karantän men vi på Svensk Fastighetsförmedling tar det med smittskyddet på stort allvar. Vi höres inför tillträdet av fastigheten Mvh Steinar Svensk Fastighetsförmedling Kungshamn
    2020-11-11
    Har precis sålt vår ”pärla” på västergatan 7 i Kungshamn. Vi har bara gott att säga om vår mäklare Johan Hofny, kan inte bli bättre på något sätt.
    Christina tack för de fina orden. Jag håller på och söker er nästa pärla! Hälsa Stefan. Mvh Johan Hofny Svensk Fastighetsförmedling Kungshamn
    2020-11-05
    Köpt sommarhus i Kungshamn. Johan var väldigt trevlig och kunnig. Toppenkille. Vi är inte helt i hamn ännu men nästan. Vi längtar. TACK!!
    Ett stort tack för rekommendationen Anette. Nu var vi i mål! Riktigt roligt. Hoppas att du och Per kommer att trivas med ert nya fina hus på västkusten. Varma Hälsningar Johan Hofny Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Kungshamn
    2020-11-01
    Vi sålde en fin villa på tången i Kungshamn. Det var ett solklart val att få sålt huset genom svensk fastighetsförmedling i Kungshamn då man tidigare hört att dem är väldigt kompetenta inom arbetet och väldigt trevliga, hela teamet. Därav hade vi väldigt höga förväntningar, vi förväntade oss ett gott bemötande av mäklaren, vi förväntade oss den hjälpen och svar på de vi undrade angående försäljningen av huset. Mäklaren levde upp till dem perfekt, vi fick ett sådant fint bemötande av alla arbetare som vi fick träffa under försäljningen, väldigt konkreta och bra svar på våra frågor, allt som försäljningen innebar fick vi bra och smart sett förklarat till oss. Eftersom vi sålde ett hus som jag vuxit upp i var det väldigt viktigt att det också kom i bra händer, vilket det också gjorde, Tack svensk fastighetsförmedling i Kungshamn, och extra tack för Philip Hansson.
    Tack för de fina orden Jens. Vårt mål på Svensk Fastighetsförmedling är ständigt att leverera kvalité i alla led, från alla oavsett vem som är ansvarig mäklare, roligt att det uppskattas! Vi hörs & syns, Mvh Philip Hansson Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Kungshamn
    2020-10-30
    Vi köpte ett sommarhus i Kungshamn av mäklare Philip Hansson. Han var mycket flexibel och tillmötesgående. Han ordnade en tidigare visning enbart för oss, vilket uppskattades mycket. Han var tydlig i sin beskrivning av objektet, både för- och nackdelar. Efter att vi vunnit budgivningen ordnade han snabbt ett möte. Han har haft ett proffsigt bemötande samt varit mycket tillgänglig både via telefon och mejl. Det finns ingenvart klaga på.
    Roligt, tack för de fina orden! Vi syns, Mvh Philip Hansson Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Kungshamn
    • Väjern
    2020-10-05
    Vi sålde och fick toppenbemötande och service
    Hej Daniel, Tack för fina ord! Roligt att få samarbeta med er. Svensk Fastighetsförmedling Kungshamn
    2020-09-09
    Vi har sålt mitt föräldrahem, som varit en kär klenod för oss.
    Vi blev proffsigt o respektfullt bemött av vår mäklare.
    Förväntningarna var i ärlighetens namn att få ut så mycket,
    som möjligt vid försäljningen o ev en köpare, som ” känner” något för huset o gör en varsam renovering. Vad vi kan se än så
    länge verkar dessa förväntningar gått i uppfyllelse.
    2020-09-07
    Trevligt, förtroendeingivande och proffsigt bemötande i samband med visning och kontraktsskrivande. Kunde inte varit bättre!
    Stort tack för de fina orden Carina. Hoppas att du och Hasse kommer att trivas i huset. Vi syns på tillträdet! // Johan Svensk Fastighetsförmedling Kungshamn
    2020-08-24
    Sålt bostadsrätt med hjälp av Johan.
    Han var lyhörd och mycket flexibel utifrån mina förutsättningar. Ständig återkoppling gjorde att jag som säljare kände mig trygg och väluppdaterad under förmedlingens gång.
    Sammanfattningsvis är jag mycket nöjd med Johans insats.
    Tack David. Roligt att du är nöjd och att du känt dig trygg. Ett stort lycka till med ditt nästa boende. /Johan Svensk Fastighetsförmedling Kungshamn
    2020-08-23
    Bra förmedling, fick ett väldigt bra intryck av mäklarna
    2020-08-22
    Köpt bostadsrätt på Smögen.
    Blev utmärkt bemött av mäklaren som hade ett trevligt bemötande och lagom engagemang. Han gav oss en bra beskrivning av lägenheten på ett trovärdigt sätt.
    Allt har fungerat mycket effektivt och bra.
    Hej och ett stort tack för de fina orden Lena. Jag hoppas att du och Lasse kommer att trivas i lägenheten. /Johan Svensk Fastighetsförmedling Kungshamn
    2020-08-05
    Vi har sålt ett fritidshus och Philip har hjälpt oss i försäljningsprocessen på bästa sätt, från början till slut.
    Han har varit engagerad men ändå inte varit påstridig under perioden innan vi bestämde oss för att anlita Philip på Svensk Fastighetsförmedling.
    Philip har alltid ställt upp vid eventuella frågor och problem. Det har inte spelat roll om det har varit dag, kväll, vardag eller helg.
    Vi hade stora förväntningar i samband med vår försäljning och Philip såg till att dessa uppfylldes med råge.
    När han har varit upptagen så har hans kollegor varit behjälpliga på ett exemplariskt och mycket trevlig sätt.
    Om vi säljer en fastighet i Sotenäs någon mer gång så kommer vi garanterat välja Philip och vi kommer absolut rekommendera honom till andra.
    Proffsig, strukturerad pålitlig och otroligt vänlig är en bra sammanfattning på hur vi upplevde vårt samarbete med Philip.
    Grymt stort tack för den här gången!
    Hej Malin, Tack för att ni gav mig förtroendet att förmedla ert hus! Hårt arbete ger resultat. Har varit en roliga resa tillsammans med er. Önskar er all lycka i framtiden! Mvh Philip H Svensk Fastighetsförmedling Kungshamn
    2020-07-12
    Trevlig, klar & tydlig, hjälpsam, tillmötesgående
    Ett stort tack för de fina orden Christer. Nu ser vi fram emot en sensommar på Smögen i er fina lägenhet. /Johan Hofny Svensk Fastighetsförmedling Kungshamn
    2020-07-07
    Bestämde mig för att sälja mitt sommarhus i Smögen.Undersökte med flera mäklare.
    Viktigt för mig var ett realistiskt och bra marknadspris.
    Svensk Fastighetsförmedling blev det självklara valet.
    Philip på Svensk Fastighets förmedling hjälpte mig med att sälja min villa på Smögen. Han är en ung,driven mäklare som har utfört ett mycket bra jobb som blev bra båda för mig som säljare och dom som köpte.
    Jätte smidigt .
    Otroligt nöjd att jag valde honom som min mäklare.
    Skulle jag sälja igen,så hade jag utan tvekan valt Philip igen.
    Med sina kontakter hittade han et nytt sommarställe närmare mig och min familj.
    Anbefalas!
    2020-06-24
    Från allra första kontakten med Philip har han visat en genuin omtanke och proffsighet. Med en fantastisk fingertoppskänsla för vad som har varit viktigt för oss som förstagångssäljare har han guidat oss genom hela processen och fått oss att känna oss delaktiga och i ”förarsätet” trots att vi sålde vårt hus i Kungshamn på distans. Nästan synd att vi (förhoppningsvis) inte kommer köpa eller sälja i området igen på ett tag, det har varit ett rent nöje att gå igenom processen med Philip. / Helena och Marcus
    Hej Helena, Tack för att jag fick förtroendet att förmedla ert hem, och tack för de fina orden. Våran högsta prioritet är våra kunder. Det har varit ett sant nöje att hjälpa er med försäljningen. Vi syns & hörs i sommar. Mvh Philip H Svensk Fastighetsförmedling Kungshamn
    • Bovallstrand
    2020-06-16
    Proffsigt och trevligt bemötande när vi köpte sommarhus. Hög tillgänglighet också vid frågor.
    Hej Karin och tack för de trevliga orden. Hälsa Martin. Vi syns på tillträdet. Trevlig midsommarvecka! /JH Svensk Fastighetsförmedling Kungshamn
    • Bovallstrand
    2020-06-10
    solgt hytte/stuge. Mekler var proffisjonell, imøtekommende, forståelsesfull og hadde god kunnskap om markedet i område.
    han stilte klare forventninger til oss som selger, noe som igjen gjorde at salget gikk fort og korrekt.

jeg ville ha brukt vår mekler igjen og anbefaler ham til andre.
    Det har varit ett sant nöje att hjälpa er och roligt att stifta närmare bekantskap. Tack så mycket för den fina rekommendationen Eirik och det glädjer mig ofantligt att ni är nöjda. Vi syns snart igen! //Johan Svensk Fastighetsförmedling Kungshamn
    2020-06-09
    Sålt ett hus i Kungshamn och Steinar Lund lotsade oss igenom processen på ett utomordentligt proffessionelt sätt. Mycket nöjd!
    Tack Annette för den fina recensionen. Jätteroligt att ni är nöjda, lycka till med nya projekten Svensk Fastighetsförmedling Kungshamn
    • Ramsvik
    2020-06-09
    Følger opp utmerket.
    Finner gode løsninger for salgsprosess.
    Orienterer godt om markedet.
    Han har solgt 3 hus for oss ferie hus på Ramsvik .
    De forespeilende priser har vært realistiske og har stemt godt med med oppnådd resultat og mine forventninger.
    Har hatt en god opplevelse ved alle salg.
    Fint å høre att dere er fornøyde. Tre av tre er jeg virkelig stolt av som megler. Synd att dere ikke har fler hus å selge :-) Svensk Fastighetsförmedling Kungshamn
    • Ramsvik
    2020-06-07
    Vi har solgt 3 hus på Ramsvik Fremgård, Hunnebostrand og Steinar Lund har vært vår megler. Han har vært seriøs og veldig dyktig. Han har god kunnskap til markedet. Han har overgått våre forventninger. En megler som vi vil anbefalte til salg og kjøp. Tusen takk Steinar Lund
    Takk Bjørg for varmende ord. Herligt med kunder som velger rett megler hver gang. Tusen Takk Bjørg Svensk Fastighetsförmedling Kungshamn
    • Hovenäset
    2020-05-15
    Jag har sålt hus, blev mycket trevligt och korrekt bemött av Steinar. Framförallt kunnig och förtroendeingivande. Jag kommer att rekommendera Steinar till vänner och bekanta. Mycket nöjd!
    Ulla
    Hej Ulla. Tack för trevlig recension och tack för att du valde den lokala mäklaren vid försäljning av huset. Nöjda och mycket nöjda kunder är just det vi eftersträvar när vi får i uppdrag att förmedla någons hem. Varma hälsningar Steinar med kollegor Svensk Fastighetsförmedling Kungshamn
    • Väjern
    2020-05-11
    Vi har köpt en ny fastighet och fick ett mycket gott förtroende för Steinar Lund vilket gör att han får sälja vårt boende.
    Tack Nina för förtroendet. Det är alltid roligt när man får förtroendet att förmedla en fastighet för någon som precis har köpt. Ser fram emot att följa det nya projektet. Vi höres snart igen Svensk Fastighetsförmedling Kungshamn
    2020-05-07
    Trevlig personal man känner sig välkommen när man öppnar dörren.
    Tack Thomas. Du är välkommen när som. Nästa gång öppnar vi dörren för dig :-) Svensk Fastighetsförmedling Kungshamn