Svensk Fastighetsförmedling Kungshamn

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Kungshamn!

Här i Kungshamn och Sotenäs kommun i Västra Götaland kan vi mäklare guida dig genom hela bostadsaffären, så att du hittar ditt absoluta drömboende här på vackra västkusten. Vare sig du är ute efter en lägenhet, villa eller ett litet fritidshus vid havet har vi den rätta kompetensen och erfarenheten som krävs för att svara på alla frågor och säkert leda dig genom affären.

Vi tillhör en mäklarkedja med över 80 års erfarenhet i branschen. Det säger en hel del om vår kompetens. Att du som kund ska vara nöjd med ditt boende är vårt främsta mål. Tveka inte att kontakta oss, så berättar vi mer!

Läs vad 182 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Kungshamn 2

2022-09-24 Verifierad kund
    Allt blev över all förväntan.
    Som säljare är jag helt nöjd.
    Att slippa lägga ut objektet var det bästa.
  • köpte en tomt med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Kungshamn
    2022-09-23 Verifierad kund
    Professionellt, objektivt och vänligt bemötande samt god tillgänglighet.

Mina förväntningar var att mäklaren skulle informera och visa upp fastigheten samt förmedla affären mellan köpare och säljare i samband med kontraktsskrivning och tillträde.
  • sålde en tomt med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Kungshamn
    2022-09-23 Verifierad kund
    Mäklaren är trevlig, kunnig och utförde sitt försäljningsuppdrag på bästa sätt.
    2022-09-23 Verifierad kund
    Trevligt personligt bemötande. Stora A i betyg på alla områden.
  • sålde en tomt med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Kungshamn
    2022-09-23 Verifierad kund
    Väldigt rare pojkar & töser som sidder där nere, i längqvist gamle botiq.
  • köpte sin stuga med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Kungshamn
    2022-09-05 Verifierad kund
    Mäklaren som hade hand om försäljningen uppfattade jag som seriös. De frågor som vi ställde till mäklaren kom snabbt ett svar på. Kunde han inte svara direkt så tog det inte lång tid innan han återkom i ärendet.
    Tack för en fin recension Joachim. Att uppfattas som lättillgänglig, påläst och seriös är viktigt för mig. Vi ses! /David Svensk Fastighetsförmedling Kungshamn
  • Anne-Lie Ö
    köpte sin stuga med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Kungshamn
    2022-08-05 Verifierad kund
    Vi rekommenderar David Stranell som en fastighetsmäklare då vi känner oss nöjda och väl bemötta och informerade från början av vårat stug köp ända fram till tillträdet av våran dröm stuga.
    Tack för de fina orden och grattis till er drömstuga i Bovallstrand. Vi ses snart igen! /David Svensk Fastighetsförmedling Kungshamn
    2022-08-03 Verifierad kund
    Snabba, aktiva och trevliga. Bra jobbat!
    Tack Henke. Jättetrevligt att få jobba med dig och Maria. Vi ses på tillträdet! /David Svensk Fastighetsförmedling Kungshamn
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Kungshamn
    • Ödby Ö
    2022-08-03 Verifierad kund
    Vänligt o proffsigt bemötande.
    Kunnig o tydlig i svar på våra frågor!
    Snabbt smidigt o enkelt!
    2022-07-22 Verifierad kund
    Jag blev bemött på ett bra och seriöst sätt.
    David gjorde ett proffsigt intryck som ingav förstoende.
    Min erfarenhet av mäklare är begränsad men David överträffade mina förväntningar.
    Trots en relativt liten affär var bemötandet proffsigt och seriöst man kände sig VIP.
    Stort tack för de fina orden Bosse. Oavsett storlek på affär är det viktigt att alla parter känner sig trygga och nöjda. Hoppas ni trivs i lägenheten! /David Svensk Fastighetsförmedling Kungshamn
    2022-07-22 Verifierad kund
    Vi har blivit väldigt bra bemötta och det har hela tiden känts väldigt proffsigt.
    David har gjort sitt jobb med största belåtenhet
    Tack för recensionen Birgitta och välkomna till Hunnebostrand "på riktigt". Vi ses i krokarna! /David Svensk Fastighetsförmedling Kungshamn
    2022-07-05 Verifierad kund
    Jag fick ett bra första intryck av mäklaren, var realist, och fick uppfattningen att mäklaren kunde trakten väl.
    Mäklaren höll oss uppdaterade hela tiden, och slutförde försäljningen till vårbelåtelse
    2022-06-29 Verifierad kund
    Jag tog kontakt med flera mäklare inför försäljningen. Jag fick förtroende för Philip och han motsvarade mina förväntningar. Förklarade processen och dokumenten på ett föredömligt sätt.
    Han tog sig god tid ,var lätt att få kontakt med och lyhörd för mina önskningar. Jag är mycket nöjd med Philips arbete.
    Tack för förtroendet Gunilla! Det blev en kort men trevlig resa tillsammans. Svensk Fastighetsförmedling Kungshamn
    2022-06-15 Verifierad kund
    Jag har bara gott att säga om Svensk Fastighetsförmedling i Kungshamn och dess mäklare Steinar. Steinar är en trygg ledsagare att ha vid sin sida som säljare av fastighet. Han är proffsig och serviceinriktad. Med andra ord, toppen eller med andra ord fantastisk. Vi kunde inte vara nöjdare.
    Hej Kristina. Tack för fina ord och trevlig recension. Önskar dig och din familj en trevlig sommar Svensk Fastighetsförmedling Kungshamn
    2022-06-15 Verifierad kund
    Fint bemötande och högt engagemang
    Hej Malin,

Tack för din recension, all lycka till med huset!
    2022-06-13 Verifierad kund
    Mycket bra!

Kändes tryggt och bra genom hela försäljningen.
    2022-06-10 Verifierad kund
    Johan har varit professionell på alla sätt från första mötet. Han har varit inkännande, lugn och trygg och med mycket god lokalkännedom. Han har återkopplat löpande och guidat oss genom hela försäljningen på ett ödmjukt sätt och hela tiden med ett glatt humör. Det har varit en trygg process och vi rekommenderar varmt Johan
    2022-06-10 Verifierad kund
    Bra, trevlig men inte övertrevlig, trovärdig, lätt att kontakta. Svarar snabbt.
    2022-06-01 Verifierad kund
    Johan var trevlig och kändes proffsig 👍
    2022-05-30 Verifierad kund
    Trevligt bemötande och service inriktad personal. Fina lokaler med avskildhet för möten
    2022-05-30 Verifierad kund
    Träffat två mäklare,då den ena blev pappa under denna tid!
    Båda har varit mkt tillmötes gåeende och trevliga.Är mkt nöjd.
    Tack.
    Roligt att vi kom i hamn Lena, detta kommer bli toppen för er! Svensk Fastighetsförmedling Kungshamn
    2022-05-30 Verifierad kund
    Ett vänligt, tydligt och tryggt bemötande i alla avseenden.
    Tack för denna recension Thomas, väldigt roligt att göra affärer med er. Svensk Fastighetsförmedling Kungshamn
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Kungshamn
    • Malmön
    2022-05-16 Verifierad kund
    Johan har agerat riktigt profsigt och över förväntan på samtliga punkter. Jag berömde honom för att göra det lilla extra som gör skillnad, vilket jag verkligen tycker han gjort. Han har hanterat alla steg från annons till budgivning på ett snyggt och förtroendeingivande sätt. Johan är snabb på att svara i telefon och på mail vilket jag tycker är viktigt. Han är även insatt i det legala och hanterar kontakten med intressenterna snabbt och korrekt, han tvekar inte att åka ut på en extra visning för att se till att alla får möjlighet att se objektet. Jag har haft med Johan att göra både som köpare och säljare så jag har sett hans jobb från båda sidor.

Rekommenderar Johan starkt för både köpare och säljare!
    Jag tycker att det stora finns i det lilla. Roligt att du känner dig trygg nog att lovorda mig för såväl köpare som för säljare. Tack för de fina orden. Vi ses på ön och lycka till med huset. Jag kommer gärna förbi på en kaffe när ni kommit iordning. Svensk Fastighetsförmedling Kungshamn
    2022-05-16 Verifierad kund
    Philip blev som en familjemedlem under den här perioden, det kändes som ngt saknades om vi inte hade haft kontakt en dag!
    Det fanns aldrig några konstigheter, allt gick att lösa.
    Vi kommer rekommendera honom av hela våra hjärtan! :)
    Ni får gladeligen behålla mitt nummer och ringa när som, bara trevligt! Tack för förtroendet! Svensk Fastighetsförmedling Kungshamn
    2022-05-15 Verifierad kund
    Jag har inte haft kontakt med mäklaren själv, och vill därför inte ge ett omdöme.
    2022-05-12 Verifierad kund
    Vi har letat efter hus en längre tid och mött många mäklare, både bra och mindre bra. En bra mäklare har kunskap, inger trygghet och bör ha personliga egenskaper som att vara en duktig lyssnare, nyfiken/intresserad och lite av en människokännare.
    Philip är en mäklare som har allt detta, vi är väldigt nöjda!
    Tack Anna för dessa trevlig ord! Känns bra att vi fick vara den hjälpande handen vid ert köp. Detta kommer bli kanon.

Ses på tillträdet!
    • Malmön
    2022-05-12 Verifierad kund
    Bra service och jag fick bra och tydliga svar på mina frågor. Hjälpte mig med att få hjälp med praktiska ärenden.
    Tack Christer för din fina recension. Skönt att vi kom i mål och att du uppskattade servicen. Det känns som att lägenheten kommer att passa som handen i handsken för dig och din familj. Vi ses på tillträdet. Svensk Fastighetsförmedling Kungshamn
    2022-05-10 Verifierad kund
    Vi har fått ett positivt , professionellt och lösningsorienterat bemötande av alla faserna så här långt . Vi har förtoende och kan rekomendera Philip och mäklarna i Kungshamn.
    Tack för uppdraget! Roligt att ni är nöjda med mig och teamet. Svensk Fastighetsförmedling Kungshamn
    2022-05-10 Verifierad kund
    Finns inget att klaga på. Mäklaren uppträdde på ett mycket professionellt sätt och ingav förtroende.
    Ordning och reda samt tydlig information vid kontraktskrivning.
    Vi är mycket nöjda.
    Vi kan definitivt rekommendera dem, och de får gärna använda oss som referens om det skulle behövas någon gång.

Mvh // Tommy Josefsson
    Hej Tommy!

Målsättningen är alltid att leverera en tjänst som skiljer sig gentemot andra. Roligt att ni är nöjda och att vi får använda er som referens framöver.

Tack för uppdraget.
    2022-05-08 Verifierad kund
    Allt gick som ja hade tänkt, det väldigt bra!
    Hej Kennet. Kul att vi kunde bidra med vår kunnskap så att allt gick som du hade tänkt och att resultatet blev väldigt bra. Svensk Fastighetsförmedling Kungshamn
    2022-04-29 Verifierad kund
    1.Trevligt och proffsigt bemötande
    2.Få ut så mycket pengar som möjligt av huset, mäklaren lyckades mycket med tanke på det oroliga läget.
    3.Mycket bra😊
    Hej Tomas, tack för rekommendationen. Det du nämner är just det vi strävar efter i varje uppdrag vi tar oss an.
    1. Vi skall vara proffsiga, det ingår i vår yrkesroll, att vi skall vara trevliga är en självklarhet
    2. Vi jobbar stenhårt med att uppfylla vårt löfte till alla våra kunder, BÄST BETALT
    3. Det glädjer oss verkligen att du tycker vi är mycket bra på vårt jobb 👌👌

Tack igen för uppdraget
    2022-04-25 Verifierad kund
    Jag är mycket nöjd med Philip Hanssons bemötande, professionalitet, engagemang, ärlighet och kompetens. Lätt att känna förtroende. Kunde inte fått ett bättre stöd i processen eller bättre hantering av min försäljning. Har också hela tiden varit lätt att nå honom för frågor och planering. Den bästa mäklare jag har varit i kontakt med och jag har ändå sålt/ köpt några bostäder genom livet. Rekommenderar honom å det varmaste för dessa uppdrag.
    Tack för de fina orden! Det har varit trevligt att samarbeta med dig. Ses på tillträdet!

Mvh Philip Hansson
    Svensk Fastighetsförmedling
    2022-04-20 Verifierad kund
    Rakt igenom denna mycket känsliga försäljning av Knapes Väg har Johan varit mycket profitionell och hållit en korrekt och vänlig hållning.
    Tydligheten vad som gäller, genomgång av processen framåt och en ständig återkopplingen mot oss som säljare har varit över all förväntan.
    Johans fantastiska humor och trevliga sätt är absolut en av de komponenter som har hjälpt mig att emotionellt komma igenom husförsäljningen.
    Jag kommer varmt rekommendera denna märklare framöver.
    Med vänlig hälsning
    Anette Gustafsson
    Hej Anette och vilket fantastiskt omdöme. Jag kan inte annat än att tacka ödmjukast för de fina orden. Ibland krävs glimten i ögat när det är som känsligast... Vi ses på ön! Svensk Fastighetsförmedling Kungshamn
  • Mariette B
    sålde sitt hus med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Kungshamn
    2022-04-20 Verifierad kund
    Jag vill varmt rekommendera Steinar Lund på sv.fastighetsförm.i Kungshamn.Steinar har på ett mkt.professionellt o kunnigt sätt hjälpt oss att sälja våran fars hus på Smögen.Med ett mkt.vänligt,trevligt o positivt bemötande.Du har visat oss stort engagemang varit tillgänglig,snabb på att återkoppla samt rak och tydlig i ditt sätt att vara.Otroligt bra service!Supernöjd säljare!!!
    Tack så hemskt mycket för en fantastisk recenssion. Alltid kul med supernöjda säjare och fantastisk trevligt att få lov att jobba med er fars hus. Tack för förtroendet igen Svensk Fastighetsförmedling Kungshamn
    2022-04-15 Verifierad kund
    Svensk Fastighetsförmedling i Kungshamn och mäklare Johan var från första mötet till avslutad affär väldigt bra. Genom att vara tydlig, noggrann, engagerad, kombinerat med en stor kunskap och inte minst snabb kommunikation med löpande återkoppling gjorde det vår fastighetsaffär enkel och trygg att genomföra. Bästa tänkbara mäklare!
    Min glädje att få förtroendet att hjälpa er med denna känsliga försäljning. Så som ni beskriver mig vill jag upplevas. Vi ses på Ön, Hans. PS: Den danska flaggan hänger i kollegans växthus DS Svensk Fastighetsförmedling Kungshamn
    2022-04-13 Verifierad kund
    Högsta betyg till Johan Hofny, som med sitt stora engagemang, kunskap och förtroende utfört mäklaruppdraget på allra bästa sätt.
    Rekommenderar varmt Johan, som är både strukturerad, noggrann och personlig. Det var en trygg och tydlig kommunikation och återkoppling under hela processen - från start till mål! Stort Tack Johan!
    2022-03-23 Verifierad kund
    Glad och väl insatt mäklare som var lätt att nå och återkopplade snabbt. Levde upp till förväntningarna!
    Tack Ulrika för de fina orden. Vi är väl insatta på Smögen och inte minst Bredaberg. Roligt att vi lyckades uppfylla förväntningarna snabbt och smidigt. Vi ses på tillträdet! /Johan Hofny Svensk Fastighetsförmedling Kungshamn
  • Katarina H
    köpte sitt hus med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Kungshamn
    2022-03-21 Verifierad kund
    Bra bemötande och snabb handläggning
    Tack för de fina orden Katarina! Det kommer bli toppen detta.

Mvh Phillip Hansson
    Svensk Fastighetsförmedling
    2022-03-13 Verifierad kund
    Positivt och fungerade enligt mina förväntningar.
    2022-03-06 Verifierad kund
    Utmärkt service, allt gick professionellt & smidigt för sig. Anbefalles 👌
    Tack Caroline för det fina omdömmet, nu spurtar vi mot tillträdet. Mvh Steinar Svensk Fastighetsförmedling Kungshamn
    2022-02-13 Verifierad kund
    Fint och ärligt bemötande. Bra återkoppling och snabba svar. God upplevelse.
    Hej Jacob. Det är precis såhär jag vill bli uppfattad. Tackar för de fina orden. Snart dags för inflytt i ert vackra hus på Väjern. /Johan Svensk Fastighetsförmedling Kungshamn
    2022-02-12 Verifierad kund
    STOR engagemang och lyhördhet för våra tankar och ett imponerande jobb med alla visningar som blev på vårt hus.

Minst 5 stjärnor till Johan!!!
    Det var mitt stora nöje att hjälpa er. Det är lätt att jobba hårt för fantastiska kunder som er. Nu får vi se vad nästa steg för er blir... TACK! /Johan Svensk Fastighetsförmedling Kungshamn
    2022-02-08 Verifierad kund
    Ett Korrekt, smidigt och trevligt bemötande.
    Högt betyg på helhetsbilden.
    2022-01-26 Verifierad kund
    Mycket tillmötesgående och flexibel.
    Hej Helena,

Tack för omdömet! Huset kommer bli perfekt för dig. Visst har det sina fördelar med en lokal mäklare.
  • sålde sin bostad med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Kungshamn
    2022-01-18 Verifierad kund
    Usedvanlig profesjonell og vennlig håndtering av mitt salg. Effektiv håndtering av dokumentasjon. Totalt: en fornøyelse å ha med Philip og Steinar å gjøre.
    Tack Knut!

Det finns många fördelar med att anlita oss på Svensk Fastighetsförmedling, en av de fördelar är att vi på kontoret jobbar som ett lag och inte som konkurrenter till varandra.
    • Dingle
    2021-12-13 Verifierad kund
    Trevligt bemötande vid första besöket-
    Bra förklaringar i samband med vissa beslut innan försäljningen.
    Hej Lena,

Det blev en bra och smidig affär, roligt att få träffa er och förmedla er bostad! Hoppas ni kommer trivas i nya lägenheten.
    • Dingle
    2021-12-08 Verifierad kund
    Glatt, trevligt och rättframt bemötande, snabb återkoppling, klara besked och lätt att diskutera och komma överens med. Helt enkelt det man önskar sig i en sådan här situation. Tack Philip på Svensk Fastighetsförmedling Kungshamn för lotsning genom den här affären.

/Jan och Jenni
    Tack för de fina orden! Detta kommer bli kanon för er.

Vi hörs & syns,
    2021-11-12 Verifierad kund
    Philip gjorde ett riktigt bra arbete hela vägen. Han bearbetade spekulanterna och höll oss kontinuerligt uppdaterade om läget. Vi är väldigt nöjda med resultatet.
    Hej Ulf,

Tack för de fina orden, det var en spännande resa! Tack för förtroendet.

Vi hörs & syns.
  • köpte sin stuga med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Kungshamn
    2021-10-11 Verifierad kund
    Glad lyssnande och inget krångel!

Visade huset med en perfekt mix av att visa men samtidigt låta oss få titta utan att bli störda.
    Hej Markus och tack för de fina orden! Viktigt att låta er "känna in huset" som Ernst hade sagt. Vi ser fram emot tillträdet nästa vecka. //Johan Svensk Fastighetsförmedling Kungshamn
    2021-10-11 Verifierad kund
    Vi är mycket nöjda med Svensk Fastighetsförmedling Kungshamn. Proffsigt och trevligt bemötande av mäklaren Johan Hofny. Vi kan verkligen rekommendera Johan vid fastighetsaffärer. Stort kunnande och förtroendeingivande.
    Hej Staffan och stort tack för de fina orden. Det har varit mitt nöje att hjälpa er. Skönt också att vi hann stämma av kubbreglerna på tomten med köparna innan signerat kontrakt ;)
    Vi ses på tillträdet! //Johan