Svensk Fastighetsförmedling Kungshamn

Köpmanstorget 8, 456 31 Kungshamn — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Kungshamn!

Här i Kungshamn och Sotenäs kommun i Västra Götaland kan vi mäklare guida dig genom hela bostadsaffären, så att du hittar ditt absoluta drömboende här på vackra västkusten. Vare sig du är ute efter en lägenhet, villa eller ett litet fritidshus vid havet har vi den rätta kompetensen och erfarenheten som krävs för att svara på alla frågor och säkert leda dig genom affären.

Vi tillhör en mäklarkedja med över 80 års erfarenhet i branschen. Det säger en hel del om vår kompetens. Att du som kund ska vara nöjd med ditt boende är vårt främsta mål. Tveka inte att kontakta oss, så berättar vi mer!
Öppet just nu
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 82 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Kungshamn

• 2020-07-12

Christer B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungshamn
    Trevlig, klar & tydlig, hjälpsam, tillmötesgående Läs mer
    2020-07-15 Johan H svarar Christer B
    Ett stort tack för de fina orden Christer. Nu ser vi fram emot en sensommar på Smögen i er fina lägenhet. /Johan Hofny
  • 2020-07-07

Jan T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungshamn
    Bestämde mig för att sälja mitt sommarhus i Smögen.Undersökte med flera mäklare.
    Viktigt för mig var ett realistiskt och bra marknadspris.
    Svensk Fastighetsförmedling blev det självklara valet.
    Philip på Svensk Fastighets förmedling hjälpte mig med att sälja min villa på Smögen. Han är en ung,driven mäklare som har utfört ett mycket bra jobb som blev bra båda för mig som säljare och dom som köpte.
    Jätte smidigt .
    Otroligt nöjd att jag valde honom som min mäklare.
    Skulle jag sälja igen,så hade jag utan tvekan valt Philip igen.
    Med sina kontakter hittade han et nytt sommarställe närmare mig och min familj.
    Anbefalas! Läs mer
  • 2020-06-24

Helena L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungshamn
    Från allra första kontakten med Philip har han visat en genuin omtanke och proffsighet. Med en fantastisk fingertoppskänsla för vad som har varit viktigt för oss som förstagångssäljare har han guidat oss genom hela processen och fått oss att känna oss delaktiga och i ”förarsätet” trots att vi sålde vårt hus i Kungshamn på distans. Nästan synd att vi (förhoppningsvis) inte kommer köpa eller sälja i området igen på ett tag, det har varit ett rent nöje att gå igenom processen med Philip. / Helena och Marcus Läs mer
    2020-06-26 Philip H svarar Helena L
    Hej Helena,

Tack för att jag fick förtroendet att förmedla ert hem, och tack för de fina orden. Våran högsta prioritet är våra kunder. Det har varit ett sant nöje att hjälpa er med försäljningen.

Vi syns & hörs i sommar.

• 2020-06-16

Karin D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungshamn
    Proffsigt och trevligt bemötande när vi köpte sommarhus. Hög tillgänglighet också vid frågor. Läs mer
    2020-06-17 Johan H svarar Karin D
    Hej Karin och tack för de trevliga orden. Hälsa Martin. Vi syns på tillträdet. Trevlig midsommarvecka! /JH
  • 2020-06-10

Eirik A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungshamn
    solgt hytte/stuge. Mekler var proffisjonell, imøtekommende, forståelsesfull og hadde god kunnskap om markedet i område.
    han stilte klare forventninger til oss som selger, noe som igjen gjorde at salget gikk fort og korrekt.

jeg ville ha brukt vår mekler igjen og anbefaler ham til andre. Läs mer
    2020-06-10 Johan H svarar Eirik A
    Det har varit ett sant nöje att hjälpa er och roligt att stifta närmare bekantskap. Tack så mycket för den fina rekommendationen Eirik och det glädjer mig ofantligt att ni är nöjda. Vi syns snart igen! //Johan
  • 2020-06-09

Annette O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungshamn
    Sålt ett hus i Kungshamn och Steinar Lund lotsade oss igenom processen på ett utomordentligt proffessionelt sätt. Mycket nöjd! Läs mer
    2020-06-10 Steinar L svarar Annette O
    Tack Annette för den fina recensionen. Jätteroligt att ni är nöjda, lycka till med nya projekten
  • 2020-06-09

Bår Nicolai S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungshamn
    Følger opp utmerket.
    Finner gode løsninger for salgsprosess.
    Orienterer godt om markedet.
    Han har solgt 3 hus for oss ferie hus på Ramsvik .
    De forespeilende priser har vært realistiske og har stemt godt med med oppnådd resultat og mine forventninger.
    Har hatt en god opplevelse ved alle salg. Läs mer
    2020-06-10 Steinar L svarar Bår Nicolai S
    Fint å høre att dere er fornøyde. Tre av tre er jeg virkelig stolt av som megler. Synd att dere ikke har fler hus å selge :-)
  • 2020-06-07

Björg H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungshamn
    Vi har solgt 3 hus på Ramsvik Fremgård, Hunnebostrand og Steinar Lund har vært vår megler. Han har vært seriøs og veldig dyktig. Han har god kunnskap til markedet. Han har overgått våre forventninger. En megler som vi vil anbefalte til salg og kjøp. Tusen takk Steinar Lund Läs mer
    2020-06-10 Steinar L svarar Björg H
    Takk Bjørg for varmende ord. Herligt med kunder som velger rett megler hver gang. Tusen Takk Bjørg
  • 2020-05-15

Ulla V skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungshamn
    Jag har sålt hus, blev mycket trevligt och korrekt bemött av Steinar. Framförallt kunnig och förtroendeingivande. Jag kommer att rekommendera Steinar till vänner och bekanta. Mycket nöjd!
    Ulla Läs mer
    2020-05-15 Steinar L svarar Ulla V
    Hej Ulla. Tack för trevlig recension och tack för att du valde den lokala mäklaren vid försäljning av huset. Nöjda och mycket nöjda kunder är just det vi eftersträvar när vi får i uppdrag att förmedla någons hem.
    Varma hälsningar Steinar med kollegor
  • 2020-05-11

Nina L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungshamn
    Vi har köpt en ny fastighet och fick ett mycket gott förtroende för Steinar Lund vilket gör att han får sälja vårt boende. Läs mer
    2020-05-11 Steinar L svarar Nina L
    Tack Nina för förtroendet. Det är alltid roligt när man får förtroendet att förmedla en fastighet för någon som precis har köpt. Ser fram emot att följa det nya projektet. Vi höres snart igen
  • 2020-05-07

Thomas B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungshamn
    Trevlig personal man känner sig välkommen när man öppnar dörren. Läs mer
    2020-05-11 Steinar L svarar Thomas B
    Tack Thomas. Du är välkommen när som. Nästa gång öppnar vi dörren för dig :-)
  • 2020-05-05

Susanne Ö skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungshamn
    Lugn och trygg, inte påstridig. Beskrev huset bra, tydlig genomgång. Hjälpsam och tog reda på det vi frågade om. Noggrann. Försökte påverka oss att starta budgivningen. Hjälpsam med tips om våra möjligheter som budgivare.
    Vi är mycket nöjda och känner att vi fick bra hjälp genom hela processen. Läs mer
    2020-05-11 Steinar L svarar Susanne Ö
    Hej Susanne. Tack för senast och för en trevlig recension. Nu siktar vi vidare mot tillträdet och en härlig sommar i nytt hus.
  • 2020-04-28

Daniel H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungshamn
    Köpare av villa.
    Inga problem, lätt att ha och göra med. Läs mer
    2020-04-29 Johan H svarar Daniel H
    Hej Daniel och tack för rekommendationen. Skönt att det gick smidigt och hoppas att ni kommer att trivas. Vi syns igen /Johan Hofny
  • 2020-03-22

Knut Leif D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungshamn
    Sålt en villa på Strandrågstigen i Kungshamn. Mäklare Johan Hofny. Johan skötte försäljningen alldeles utmärkt. Han var trevlig och kunnig och kommunicerade hela tiden med mig. Mycket nöjd så här långt. Försäljningen är ju inte slutförd ännu då tillträdesdagen för köparna ligger ett par månader fram i tiden och därefter skall ju försäljningen redovisas till skattemyndigheten, vilket Johan skall hjälpa till med. Läs mer
    2020-03-23 Johan H svarar Knut Leif D
    Tack så mycket för de fina orden Leif! Det har varit ett nöje att hjälpa dig och din bror. Mer hjälp kommer framöver inför tillträdesdagen och kapitalvinstberäkningen! Vi hörs och syns snart igen /Johan
  • 2020-03-21

Mikael P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungshamn
    Johan Hofny gjorde ett mycket bra jobb vid vårt köp av Strandrågstigen 14.Kungshamn
    Alltid väldigt trevlig och korrekt.
    Tydlig med allt kring kontraktsskrivningen.
    Hjälpsam vid alla frågor och funderingar. Läs mer
    2020-03-23 Johan H svarar Mikael P
    Tack för den fina recensionen Mikael. Roligt att ni hittade rätt tillslut. Vi hörs och syns! Hälsa Camilla! /Johan
  • 2020-03-21

Jan D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungshamn
    Är mycket nöjd med bemötandet och arbetet med att sälja vår fastighet! Läs mer
    2020-03-23 Johan H svarar Jan D
    Tack Jan för de fina orden. Det har varit mitt stora nöje! Vi hörs av inom kort, vi har ju ett tillträde att se fram emot. /Johan
  • 2020-03-17

Madeleine L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungshamn
    Johan Hofny på Svensk fastighetsförmedling i Kungshamn har hjälpt oss sälja ett hus. Vi har blivit mycket professionellt och trevligt bemötta av honom. Han har varit ett ovärderligt stöd under hela processen, i både stora och små frågor och funderingar vi haft. Vi rekommenderar varmt Johan och Svensk fastighetsförmedling i Kungshamn. Läs mer
    2020-03-17 Johan H svarar Madeleine L
    Tack så mycket för det fina omdömet Madeleine. Det har varit min stora glädje att hjälpa er under processens gång. Vi syns snart igen, hälsa Mats så gott. /Johan
  • 2020-03-10

Mårten I skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungshamn
    Fantastiskt bra bemötande av Steinar snabb smidig affär, exakt så som vi ville TT det skulle vr Läs mer
    2020-03-10 Steinar L svarar Mårten I
    Tack Mårten för trevligt omdöme o lycka till med huset
  • 2020-03-10

Eva I skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungshamn
    Vi sålde vårt sommarhus och blev väldigt nöjda med med vår mäklare som var mycket kunnig och trevlig Läs mer
    2020-03-10 Steinar L svarar Eva I
    Hej Eva. Tack för trevligt omdöme. Skönt att försäljningen gick snabbt och smidigt
  • 2020-03-08

Daniel Peter A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungshamn
    Köpte ett sommarhus på Hovenäset.

Uppfattade Philip som mycket professionell och kunnig.
    Trygg att göra affärer med.

Blev mycket bra bemött och om jag skall sälja eller köpa i framtiden så skulle jag välja Philip igen Läs mer
    2020-03-09 Philip H svarar Daniel Peter A
    Tack för dessa fina ord! Lycka till med nya huset, kommer bli toppen!
  • 2020-03-07

Jan O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungshamn
    VÄJERN mäklaren var jätte bra .blev helnöjd med allting Läs mer
    2020-03-09 Philip H svarar Jan O
    Tack för dessa ord Janne! Hälsa frugan.
  • 2020-03-06

Johanna Ö skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungshamn
    Mycket professionellt och trevligt bemötande från Philip vid vårt köp av hus. Läs mer
    2020-03-09 Philip H svarar Johanna Ö
    Tack för dessa ord! Huset kommer bli perfekt för er. Hälsa familjen!
  • 2020-03-06

Thomas A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungshamn
    Jag är mycket nöjd med min mäklare. Han var tydlig med att tala om vilka priser som husen i området hade gått för och vad jag kunde förvänta mig att få för mitt hus.
    Vi har haft en god kontakt med varandra under budgivningen och slutet blev mycket bättre än vad jag trodde.
    Hade jag haft fler hus att sälja så hade jag inte tvekat om vart jag skulle gå. Läs mer
    2020-03-09 Philip H svarar Thomas A
    Vi har haft en händelserik resa tillsammans, och bra blev det!
    Tack för förtroendet, vi hörs & syns!
  • 2019-12-30

Göran Ö skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungshamn
    Bra på alla sätt- Vänligt bemötande och snabbt och effektivt. Mycket nöjd. Läs mer
    2020-01-03 Philip H svarar Göran Ö
    Tack för ett fint samarbete! Go fortsättning på dig!

• 2019-11-25

Sten-inge L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungshamn
    Svenseröd gård 1

Bra bemötande och tillmötesgående för vad vi önskade Läs mer
    2019-11-25 Steinar L svarar Sten-inge L
    Tack för den trevliga recensionen. Nu ser vi fram emot tillträdet och att välkomna er till Sotenäs.
  • Peter H

2019-11-05

Peter H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungshamn
    Min hustru och jag upplever mäklaren som mkt professionell i sin tjänsteutövning.
    Dessutom pragmatisk och lösningsorienterad på så sätt att han satte sig i vad vi sökte och var, och hittade omgående rätt objekt för vår del.
    Att han samtidigt är en trivsam person förstärker vårt omdöme.
    Rekommenderas o det varmaste! Läs mer
    2019-11-05 Steinar L svarar Peter H
    Tack Peter för din fantastiska recension. Det är en härlig känsla när man som mäklare hittar rätt hus till rätt kund, det har blivit lite av vårt signum här i Sotenäs. Vårt fokus enbart på den lokala marknaden i Sotenäs, vårt stora kontaktnät och att vi tar oss tid att intervjua våra kunder gör att vi ofta kan matcha köpare och säljare även om huset inte ligger ute på öppna marknaden. Önskar er stort lycka till med nya boendet
  • 2019-11-05

Per T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungshamn
    Steinar Lund med personal är verkligen kunniga om sitt geografiska område, tillika mycket kunniga om den lokala marknaden som råder.
    Dessutom har dom ett stort kundregister med intressenter.
    Vår fastighet såldes under den första visningen till ett över förväntan bra pris! Läs mer
    2019-11-05 Steinar L svarar Per T
    Tack Per för rekommendationen, jätteroligt att ni är nöjda. Att vi enbart har fokus på den lokala marknaden i Sotenäs gör att vi ständigt kan vara uppdaterade på vad som sker här vi bor och verkar. Vårt kundregister uppdateras ständigt, nöjda köpare och säljare är vårt levebröd.
  • 2019-10-26

Cathrine A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungshamn
    Snabbt genomförd försäljning av mäklaren med ett bra bemötande genom hela processen. Läs mer
  • 2019-10-23

Karin S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungshamn
    Proffsigt, alltid tillgänglig för info o smidigt övertagande av fastigheten mvh Karin Sinclair Läs mer
    2019-11-05 Steinar L svarar Karin S
    Hej Karin. Tack för trevlig recension och lycka till med nya boendet.
  • 2019-10-21

Lisbeth Anita Z skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungshamn
    DRIVANDE OCH KUNNIG BRA KONTAKT
    VI ÄR NÖJDA Läs mer
    2019-10-22 Philip H svarar Lisbeth Anita Z
    Tack för förtroendet att förmedla er bostad!
  • 2019-10-21

Börje S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungshamn
    Än så länge köpt bostad.

Jag tycker tillträdet kan göras till en större och trevligare upplevelse. Läs mer
  • 2019-09-02

Inger T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungshamn
    Jag sålde en bostadsrätt, blev väldigt bra bemött och blev bra informerad under tiden. Tycker att han är en väldigt bra mäklare. Läs mer
    2019-11-05 Steinar L svarar Inger T
    Hej Inger. Kul att du är nöjd och särskilt trevligt att du tycker jag är en bra mäklare. Lycka till med nya boendet
  • 2019-09-02

Ulf A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungshamn
    Sålt hus på enbärsvägen 1 bemötandet var mycke bra och mäklaren levde upp till alla förväntningar vi är mer än nöjda med hela processen 👍 Läs mer
    2019-09-10 Philip H svarar Ulf A
    Tack för detta Ulf, all lycka i framtiden!

• 2019-07-25

Eric M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungshamn
    Vi har nu gjort ett köp och en försäljning med Steinar och team. Proffsigt genomfört och ett bra stöd i processen. Värt sina pengar. Läs mer
  • 2019-07-10

Anders C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungshamn
    Vi är mycket nöjda säljare av vårt fritidshus i Sotenäs.
    Proffsigt bemötande, bra samordning och höll tider. Läs mer
  • 2019-07-09

Jarl J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungshamn
    Har förvärvat en fastighet och har bemöts proffesionellt av mäklaren. Kan rekommenderas både vad det gäller att förvärva eller man önskar avyttra sin fastighet.🇸🇪 Läs mer
  • 2019-06-23

Morgan I skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungshamn
    Trevligt bemötande hela vägen ! Läs mer
  • 2019-05-25

Ewa E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungshamn
    Sålt en stuga
    Mycket bra bemötande
    Han var påläst och höll mig uppdaterad hela tiden
    Känner mig mycket nöjd med mäklaren Läs mer
    2019-05-27 Philip H svarar Ewa E
    Tack för recensionen Ewa! Roligt att du är nöjd.

Vi hörs & syns!
  • Ruth Karin R

2019-05-17

Ruth Karin R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungshamn
    Da er vår fritidsbolig solgt. Salgsprosessen har vært betryggende ivaretatt av Steinar Lund. Alltid like informativ og hyggelig. Vi kunne ikke vært mer heldig med valg av megler. Takk også til Philip og Johan for deres alltid like hyggelig beteende. Mvh Ruth og Egil. Läs mer
    2019-05-18 Steinar L svarar Ruth Karin R
    Hei Ruth og Egil. Vi takker for oppdraget og de fine ordene. Det har värt en glede og få jobbe med dere hele veien. Gutta (Philip og Johan) hilser så godt.
  • 2019-05-13

Marie S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungshamn
    Sålde Fritidsboende. Proffsig och kunnig i alla lägen. Vi fick löpande återkoppling under affärens gång. Väldigt trevligt bemötande! Flexibel i alla lägen med inställningen ”Allt är möjligt”! Smidig affär. Glad, lyhörd och professionell och vi kan varmt rekommendera Philip när ni ska sälja! Läs mer
    2019-05-14 Philip H svarar Marie S
    Tack för recensionen och roligt att ni är nöjda! Vi hörs och syns!
  • 2019-05-09

Stefan F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungshamn
    Vi köpte ett sommarhus och Steinar ställde upp exemplariskt och agerade mycket professionellt.

Vi kan varm rekommendera Steinar som Mäklare. Läs mer
    2019-05-09 Steinar L svarar Stefan F
    Tack för rekommendationen och lycka till med nya huset. Skall bli kul att följa er och huset i framtiden. Vi höres
  • 2019-05-08

Carina L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungshamn
    Har sålt en fastighet. Mycket nöjd med allt runt affären. Bra bemött. Läs mer
    2019-05-09 Steinar L svarar Carina L
    Hej Carina. Härligt at ni är nöjda. Det blev en bra spurt i slutet
  • 2019-04-21

Maria S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungshamn
    Hej,
    vi är supernöjda med all personal inkl Steinar. Enkel kommunikation och guidning genom hela processen. Läs mer
    2019-05-09 Steinar L svarar Maria S
    Hej Maria. Kul att ni är nöjda o lycka till med nya huset. Vi hörs och syns
  • 2019-04-01

Anna-Sofia P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungshamn
    Sålt lägenheten i Hunnebostrand. Fick ett bra och trevligt bemötande, lägenheten blev snabbt såld och jag blev uppdaterad under hela processen dels genom sms men också av personliga samtal.
    Tack för all hjälp Läs mer
    2019-04-03 Philip H svarar Anna-Sofia P
    Tack för recensionen! Ett sms är informativt men ett samtal är alltid trevligare.
    Vi hörs och syns!
  • 2019-03-27

Eva R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungshamn
    Allt gick jättefort!
    Totalen bra! Läs mer
    2019-03-29 Steinar L svarar Eva R
    Tack för recensionen och samarbetet. Instämmer att det gick fort och att det gick bra.
  • 2019-03-24

Marianne S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungshamn
    Köpt BR i Hunnebostrand
    Bemött på ett bra sätt med god service såväl på som utanför kontorstid.
    Mäklarens agerande sannolikt, till viss del, påverkad av säljarens agerande.
    Förväntade mig ett snabbt köp innan läg. kom ut på marknaden, vilket mäklaren bidrog till trots osäkerhet från säljaren!
    Bra bemötande från mäkl. trots krånglig säljare! Läs mer
    2019-03-29 Steinar L svarar Marianne S
    Tack för recensionen, kul at ni är nöjda. Det ingår i vår tjänst att ge service både på och utanför kontorstid, vardag som helg. Trevligt att ni är nöjda med bemötandet trots att ni kanske blev besvikna under processens gång. Till slut blev det en lyckat affär.
  • 2019-03-18

Bjarne B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungshamn
    Köpte en villa via Philip. Väldigt bra bemötande, proffsig, seriös och vänlig. Läs mer
    2019-03-18 Philip H svarar Bjarne B
    Tack för dessa vänlig ord, vi hörs och syns!
  • 2019-03-17

Kjell Erik T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungshamn
    Philip Hansson i Kungshamn anlitades att sälja vår villa.

Trots att han var så ung visade han sig vara väldigt framåt och drivande, professionell men ändå väldigt personlig och trevlig.
    Han tog väl hand om försäljningen, och genomförde den på ett snabbt och effektivt sätt. Vi är väldigt nöjda med hans tjänster.

Gun o Kjell-Erik Torstensson Kungshamn Läs mer
    2019-03-18 Philip H svarar Kjell Erik T
    Tack för fina ord, har varit ett nöje att samarbeta med er! Vi hörs och syns.
  • Staffan T

2019-03-07

Staffan T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungshamn
    Fritidshus sålt med tydliga och klara steg, väl presenterad annons, effektivt och skickligt hanterat. Vi förväntade oss att mäklaren skulle hantera allt med minimal inblandning från oss. Precis så blev det också. Läs mer
    2019-03-07 Steinar L svarar Staffan T
    Hej Staffan

Jätteroligt att ni är nöjda med mitt jobb, det du skriver är det vi eftersträvar vid varje affär.
  • 2019-03-06

Christina T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungshamn
    Vi sålde ett fritidshus. Steinar Lund var mycket professionell i sitt bemötande och förklarade grundligt hur försäljningsprocessen skulle komma att se ut. Under hela processen har Steinar Lund återkopplat regelbundet och skött allting. Vi som ägare har helt kunnat koppla av. Vi kan å det varmaste rekommendera Steinar Lund. Han har skött försäljningen av vårt hus på ett utomordentligt bra sätt. Läs mer
    2019-03-07 Steinar L svarar Christina T
    Hej Christina

Tack för trevlig recension och ett mycket bra samarbete, kul att få jobba med er

Köpmanstorget 8, 456 31 Kungshamn