Philip Hansson

Philip Hansson

Philip Hansson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Kungshamn

Philip Hansson har varit registrerad mäklare sedan 2019-01. Philip Hansson har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-03 och har fått 78 omdömen med ett betyg på 4.9. Philip Hansson har haft 21 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 93% av sina kunder efter omdömen.

78 omdömen om Philip Hansson

Fredrik J
Köpte sin stuga med hjälp av Philip Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungshamn
Bovallstrand

Vi fick ett otroligt bra bemötande och han var behjälplig genom hela processen. Han var väldigt professionell i sin yrkesroll och gjorde ett bra jobb både för säljarna och för oss som köpare. Behöver ni hjälp eller ska köpa en ny bostad och önskar en engagerad, kunnig mäklare som ger tydliga svar på frågor så kan jag varmt rekommendera Philip.

Peder H
Sålde sitt hus med hjälp av Philip Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungshamn
Hunnebostrand

Philip mötte och överträffade verkligen mina förväntningar under hela säljprocessen och har på ett oerhört engagerat och professionellt sätt hanterat allt kring försäljningen. Kan verkligen rekommendera Philip som mäklare till alla som ska sälja sitt boende.

Svar från Philip Hansson

Tack för denna recension och tack för förtroendet!

Anette B
Köpte sitt hus med hjälp av Philip Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungshamn
Hunnebostrand

En helt fantastisk mäklare är verkligen en person som är på rätt plats. Hans bemötande är fantastiskt och har varit vid alla tillfällen vi träffat honom vilket varit många då vi letat länge efter vår bostad. Han har verkligen levt upp till våra förväntningar och även överträffat dem. Vi kan varmt rekommendera honom.

Svar från Philip Hansson

Man blir alldeles varm i hjärtat, tack Anette! Detta blir kanon.

Ulf B
Hunnebostrand

Philip inger ett stort förtroende. Man känner sig mycket omhändertagen både på visningen och senare på kontoret. Han får mig som kund att känna att han har full kontroll på allt som ska göras vid ett husköp. För mig är det viktigt att slippa oroa mig för att jag missar saker i den här för mig ovana situationen, med Philip kände jag att jag helt kunde släppa den oron. Redan på visningen så märker man att han ansträngt sig för att det ska bli en bra och positivt upplevelse.

Svar från Philip Hansson

Tack Ulf för denna fina recension, roligt att ni känner så. Helheten är viktig!

Sebastian R
Kungshamn

Engagerad och kunnig, gav tydliga svar på våra frågor! Kan varmt rekommendera Philip vid försäljning av bostad i Sotenäs!

Svar från Philip Hansson

Tack för detta Sebastian! Hoppas ni kommer trivas i ert nya hem.

Pia-Maria T
Sålde sin bostad med hjälp av Philip Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungshamn
Sotenäs

Bra överlag och snabb på att lösa problem och svara på frågor

Alice Viktoria E
Hunnebostrand

En mäklare med ett otroligt bra bemötande och som alltid tog sig tid att besvara de frågor vi hade. Philip har stöttat oss på ett fint sätt genom hela processen.

Svar från Philip Hansson

Tack för den fina recensionen Alice! Detta blir toppen.

Mats Harald S
Kungshamn

Fint engagemang in alla situationer med bra bemötande. Philip har varit lätt att få tag i och följer upp bra. Klara mål i arbetet med försäljningen

Svar från Philip Hansson

Tack för din recension Harald! Vi tackar att vi fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen.

Helene F
Hunnebostrand

Ställer alltid upp inga problem med någonting.

Svar från Philip Hansson

Roligt att höra! Finns bara lösningar i min värld. Ses!

Brita W
Hunnebostrand

Philip är både Professionell och effektiv

Svar från Philip Hansson

Tack Brita. Ett nöje att få hjälpa er med försäljningen!