Alexander Gergils

Alexander Gergils

Alexander Gergils är mäklare på Fastighetsbyrån Kungshamn

och har varit registrerad mäklare sedan 2006. Alexander Gergils har varit aktiv på Reco.se sedan 2014 och har fått 285 omdömen sedan 2014-10-14. Alexander Gergils har haft 51 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 86% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-10 - 2020-09

Läs vad 285 Läs vad Alexander Gergils

• Fantastiskt bemötande av Alexander Gergils vid köp av vår lägenhet på Klevens udde i Smögen. Tack!!
    Ewa-lena B köpte sitt hus med hjälp av Alexander Gergils en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    2020-10-24
    • 55.0 m²
    2020-10-24
  • Mycket bra att ha att göra med. Rekommenderas varmt.
    Daniel G köpte sitt hus med hjälp av Alexander Gergils en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    2020-10-13
    • 97.0 m²
    • Väjern - Kungshamn
    2020-10-13
  • Alexander var min kontaktperson vid försäljning av min sjöbod och har även varit min kontakt där jag var uppsatt på köp av nyproducerad bostadsrätt. Köpet av bostadsrätten blev ej av pga min ekonomiska situation, men Alexander var väldigt tillmötesgående, försökte komma med lösningar för att kunna lösa affären. Jag har varit mycket nöjd med Alexander!
    Linda S sålde sitt hus med hjälp av Alexander Gergils en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    2020-10-10
    2020-10-10
  • Vi har köp ett året runt hus. Villa från början av 1900 talet. Mäklaren var lugn och vänlig. Lämnade oss spekulanter mycket utrymme. Han svarade snabbt på mail och telefonkontakter- Huset varit ute länge till salu och lite komplicerad försäljare vilket gjorde att både mäklare och vi själva fick ha en del tålamod och gå lite långsammare och varligare fram. Snabbt och bra process i avgörande steg såsom budgivning-förhandling-kontraktskriving och tillgång fakta kring huset. Totala upplevelsen; lugn och trygg
    Anna S köpte sitt hus med hjälp av Alexander Gergils en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    2020-10-05
    • 168.0 m²
    • Hunnebostrand
    2020-10-05
  • Det var en lägenhet, den nya ägaren hittade jag själv. Jag fick bra support och information, jag har dock inte så mycket att jämföra med. Helhetsintrycket är bra av Alexander.
    Imber H sålde sin lägenhet med hjälp av Alexander Gergils en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    2020-10-04
    • 3:a
    • 54.0 m²
    2020-10-04
  • Jag har enbart positiva erfarenheter av Alexander Gergils som mäklare liksom hela byrån, även om jag agerade köpare i det aktuella fallet (köp av bostadsrättslägenhet i Smögen) och inte själv anlitat honom. Jag uppfattar Alexander som professionell i alla avseenden och skulle inte tveka att rekommendera honom.
    Jan M köpte sin lägenhet med hjälp av Alexander Gergils en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    • 3:a
    • 54.0 m²
    2020-10-02
  • Köpt en tomt. Sålt en fritidsstuga Bemött på ett mycket proffsigt, trevligt, korrekt sätt. Förväntningarna var att få ut fritidsstugan på ett bra sätt på marknaden. Det lyckades Fastighetsbyrån-Alexander Gergils med, över all förväntan. Många hugade spekulanter på visningen. Sammanfattningsvis så har vi ett mycket högt förtroende för Alexander och Fastighetsbyrån i Kungshamn.
    Claes N skrev om Alexander Gergils en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    2020-10-02
  • Köpt bostadsrätt i Smögen. En affär som sköttes smidigt och enkelt och Alexander var exemplariskt mäklare. Kan varmt rekommenderas och vi kommer definitivt använda oss av honom om det behovet skulle dyka upp i framtiden.
    Louise M köpte sin lägenhet med hjälp av Alexander Gergils en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    2020-07-31
    • 2:a
    • 53.0 m²
    2020-07-31
  • Alexander var mycket bra förklarade och fick oss att förstå allt runt husköpet
    Marites D köpte sitt hus med hjälp av Alexander Gergils en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    2020-06-26
    • 144.0 m²
    • Hunnebostrand
    2020-06-26
  • Har köpt och sålt samma hus av Alexander även fått det värderat tipp topp hela vägen!!!
    Jan R sålde sitt hus med hjälp av Alexander Gergils en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    2020-06-16
    • 80.0 m²