Alexander Gergils

Alexander Gergils

Alexander Gergils är mäklare på Fastighetsbyrån Kungshamn

Alexander Gergils har varit registrerad mäklare sedan 2006-04. Alexander Gergils har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-10 och har fått 402 omdömen med ett betyg på 4.8. Alexander Gergils har haft 68 försäljningar sen 2023-07 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

2023-07 - 2024-06

402 omdömen om Alexander Gergils

Sedan starten hos Reco 2014
Ulf P
Köpte sitt hus med hjälp av Alexander Gergils en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
Kungshamn

Mycket gott bemötande. Smidig och snabb affär.

Johan S
Hunnebostrand

Så proffesionell och trevlig mäklare. Enkel att få tag på.

Bjarne B
Sålde sitt hus med hjälp av Alexander Gergils en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
Kungshamn

Trevligt, lugnt och proffesionellt bemötande. En trygg person att ha med sig genom sin husförsäljning.

Philip Erik M
Sålde sin lägenhet med hjälp av Alexander Gergils en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
Hunnebostrand

Enkelt och bra arbete utfört, snabb försäljning och snabb och tydlig kommunikation genom hela processen

Karl H
Kungshamn

För att vara första gången vi köpte något via en mäklare gick det smidigt kändes aldrig stelt att ställa dumma frågor Allmänt glad å mycket trevlig

Rosita M
Smögen

Alexander är seriös och kunnig. Mycket nöjd med hur försäljningen av min bostad skötts av Alexander.

Mats Ulric S
Kungshamn

Alexander har överträffat våra förväntningar, han är väldigt engagerad i sitt arbete och mycket mån om sina kunder, han har ett lugn över sig vilket gör att man känner sig trygg . Ulric & Cicci

Tahir P
Köpte sin lägenhet med hjälp av Alexander Gergils en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
Kungshamn

Han är helt öppen menisken och vill hjälpa alltid om han kan. Jag rekommenderar varmt honom till dom andra som behöver hjälp!

Eva J
Kungshamn

Hög tillgänglighet, ringde alltid tillbaka. Gav bra tips och råd. Lotsade oss genom hela processen. En mäklare jag har fullt förtroende för.

Robert Benny L
Sålde en tomt med hjälp av Alexander Gergils en del av Fastighetsbyrån Kungshamn

Alexander är kan området och dess fastigheter väldigt väl och är oerhört hjälpsam med allt kring fastighetsaffären. Vi är mycket nöjda och har både köpt och sålt genom honom.