Alexander Gergils
Registrerad mäklare sedan 2006-04-11
Aktiv på Reco.se sedan 2014-10-14
2019-07 - 2020-06

Läs vad 277 Läs vad Alexander Gergils

• Marites D köpte sitt hus med hjälp av Alexander Gergils en del av Fastighetsbyrån Kungshamn

2020-06-26

Hunnebostrand
    Alexander var mycket bra förklarade och fick oss att förstå allt runt husköpet Läs mer
  • Jan R sålde sitt hus med hjälp av Alexander Gergils en del av Fastighetsbyrån Kungshamn

2020-06-16

Kungshamn
    Har köpt och sålt samma hus av Alexander även fått det värderat tipp topp hela vägen!!! Läs mer
  • Agneta L köpte sitt hus med hjälp av Alexander Gergils en del av Fastighetsbyrån Kungshamn

2020-05-11

Bovallstrand
    Lätt att få tag på - bra kommunikation! Läs mer
  • Ing-marie C köpte sitt hus med hjälp av Alexander Gergils en del av Fastighetsbyrån Kungshamn

2020-05-10

Kungshamn
    Köpt sjöbod.
    Blev mycket bra och trevligt bemött av Alexander, är jättenöjd och trygg med hur allt skötts. Läs mer
  • Jan Peter F köpte sin lägenhet med hjälp av Alexander Gergils en del av Fastighetsbyrån Kungshamn

2020-05-03

4:a
    Smögen
    Alexander sålde vår gamla lägenhet och förmedlade köpet på vår nya. Vi är supernöjda och allt sköttes väldigt professionellt och smidigt. Läs mer
  • Daniel A köpte sin lägenhet med hjälp av Alexander Gergils en del av Fastighetsbyrån Kungshamn

2020-04-18

3:a
    Smögen
    Hjälpte oss att hitta ett perfekt fritidsboende som vi själva inte trodde var aktuellt för oss. Strålande Läs mer
  • Joel O sålde sin lägenhet med hjälp av Alexander Gergils en del av Fastighetsbyrån Kungshamn

2020-04-17

3:a
    Trevligt och proffsigt. Snabb och enkel affär. Läs mer
  • Henrik J köpte sitt hus med hjälp av Alexander Gergils en del av Fastighetsbyrån Kungshamn

2020-04-14

Hovenäset
    Köpt ett fritidshus av Alexander som var trevlig och kunnig. Lagom "på" när budgivningen startade. Svarade lr fixade svar på våra frågor snabbt. Fastigheten var i våra ögon bra beskrivet på hemsidan.
    Inte varje dag man köper en fastighet men detta köp känns rätt från början, precis vad vi sökte och Alexander har stor del i det. Läs mer
  • Kjell W sålde sitt hus med hjälp av Alexander Gergils en del av Fastighetsbyrån Kungshamn

2020-04-11

Bovallstrand
    Har sålt en sjöbod vid Varvet i Bovallstrand, dock är affären ännu inte helt avslutad. Alexander är snabb och effektiv, hållit mig kontinuerligt underrättad om status i processen och har fått ut rätt pris. Helt nöjd med hans insatser än så länge. Läs mer
  • Mikael O köpte sin lägenhet med hjälp av Alexander Gergils en del av Fastighetsbyrån Kungshamn

2020-03-20

2:a