Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Sotenäs HusmanHagberg HusmanHagberg Bohuslän

HusmanHagberg Bohuslän

Hamngatan 1, 456 51 Smögen — Visa karta

Välkommen till ditt lokala Husman Hagberg-kontor i Bohuslän! Med våra kompetenta mäklare ser vi till att du får din lägenhet såld eller hjälper dig att hitta din drömbostad. Vi styrs av en kultur där vi brinner för fastighetsmäkleri och är riktigt bra på det vi gör. Vi finns i hela Bohuslän. Från Marstrand, Gullholmen och Hunnebostrand till Grebbestad och Strömstad.

Besök gärna vår hemsida för att se vad som är till salu i ditt område. Ta även en titt på vad våra tidigare kunder skriver om oss här nedan.

Läs vad 6 kunder tycker om HusmanHagberg Bohuslän

• 2018-12-02

Jimmie C skrev om HusmanHagberg Bohuslän
    Vi sålde våran bostadsrätt och är supernöjda med våran mäklare Elin Bergman. Vi blev bemötta på ett väldigt proffesionellt sätt men det kändes samtidigt personligt och varmt.
    Elin levde upp till våra förväntningar och skötte alltihop mycket bra, allt ifrån starten med fotografering till avslutad affär och även efteråt :)

Både Elin och Ludvig får 10/10 utav oss 👍 Läs mer
  • 2018-11-30

Christer D skrev om HusmanHagberg Bohuslän
    Vi köpte en bostadsrätt, mäklaren som köparen hade bemötte oss på ett väldigt bra sätt och var tillgänglig på ett bra sätt (även på kvällar/helger) Läs mer
  • 2018-11-30

Jan Q skrev om HusmanHagberg Bohuslän
    Vi anlitade Ludvig på HusmanHagberg när vi skulle sälja vår mammas hus.
    Ludvig var lätt att få tag på engagerad och uppfyllde väl de förväntningar vi hade.
    Vi kan rekommendera honom.
    Hälsningar
    Jan Qvillby Läs mer
  • 2018-11-29

Henrik J skrev om HusmanHagberg Bohuslän
    Sålt en avstyckad fastighet och de skötte det galant. Läs mer
  • 2018-11-28

Anton F skrev om HusmanHagberg Bohuslän
    Bra hjälp av Elin. Bra uppföljning... Tack! Läs mer
  • 2018-11-28

Janne Iren S skrev om HusmanHagberg Bohuslän
    Vi solgte en bostadsrätt på rödshöjden och är supernöjda med Elin. Hon har gjort ett fantastisk jobb och vi har känt oss trygga gjennom hela processen. Jag tycker att Elin ser till att båda köpare och säljare känner sig nöjda i slutänden och det är viktigt😊 skall vi köpa eller sälja nån gång i fremtiden kommer vi definitivt välja henne igen. Hon har även blivit varmt rekommenderat av oss till våra nära och kära. Läs mer

Hamngatan 1, 456 51 Smögen