HusmanHagberg Bohuslän

Hamngatan 1, 456 51 Smögen — Visa karta

Välkommen till HusmanHagberg Bohuslän sedan sommaren 2018 driver fastighetsmäklarna Elin Bergman och Ludvig Jakobsson verksamheten. Vi drivs av möten med människor i olika stadier i livet, med olika behov och drömmar, vilket är en oerhört spännande vardag att få vara delaktig i. Vi strävar ständigt efter att förbättra vår tjänst och vill lära oss, fortfarande, efter många år i branschen, något nytt varje dag, för att på sätt kunna bli ännu bättre på att hjälpa våra kunder.

Vad kan vi då hjälpa till med?
Vi hjälper våra kunder med, försäljning, värdering, skrivningsuppdrag och är självklart gärna bollplank genom deras bostadsresa. Vi är verksamma i Lysekil, Munkedal, Sotenäs, Tanum och Strömstad.
Ludvig som skogsmästare förmedlar också Lantbruk i hela Bohuslän och Dalsland.

Besök gärna vår hemsida för att se vad som är till salu i ditt område. Ta även en titt på vad våra tidigare kunder skriver om oss här nedan.
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 179 kunder tycker om HusmanHagberg Bohuslän

• Göran J

2020-08-04

Göran J skrev om Elin Bergman en del av HusmanHagberg Bohuslän
    Elin har sålt en bostadsrätt vi har haft på Smögen, och vi har under hela processen blivit bemöta på ett helt perfekt skick, och har har hela tiden varit mycket informativ, och jobbat idogt både på vardagar, helger och tom på semestern,

vi är ytterst nöjda med Elin och kan varmt rekommendera henne Läs mer
  • 2020-07-27

Emma T skrev om Ludvig Jakobsson en del av HusmanHagberg Bohuslän
    Köpt en bostadsrätt som legat ute på marknaden i 3,5 månader. Kontakts Ludvig några dagar innan visningen, snabbt svar och enkel att nå. På visningen var han trevlig och ärlig, berätta hur säljarna tänkte ekonomiskt, samt visa runt detaljerat i bostadsrätten. Därefter blev det väldigt snabba affärer utan budgiving, utan allt flöt på smidigt och bra. Kontraktskrivningen var en väldigt trevlig upplevelse.
    Kan defintivt välja Ludvig igen som mäklare när vi skall sälja denna bostadsrätten! Läs mer
  • 2020-07-19

Roy Verner O skrev om Ludvig Jakobsson en del av HusmanHagberg Bohuslän
    Kan varmt rekommendera Ludvig, kunnig och lyhörd för mina önskemål
    Säljare på Långö 1:43 Läs mer
  • 2020-07-17

Anders M skrev om Ludvig Jakobsson en del av HusmanHagberg Bohuslän
    Köpt fritidshus på Rossö. Ludvig har hittills varit alltigenom professionell och kunnig. Kan varmt rekommendera. Anders och Karin Melkersson Läs mer
  • 2020-07-15

Fritjof A skrev om Elin Bergman en del av HusmanHagberg Bohuslän
    Bra och tydlig information. Bra återkoppling. Aktiv. Läs mer
  • 2020-07-14

Marco B skrev om Elin Bergman en del av HusmanHagberg Bohuslän
    Såld sommarstuga , Elin va super hjälpsam.
    Skulle starkt rekommendera henne , och använda igen.
    Social, korrekt , pålitlig och engagerad !
    Marco Läs mer
  • 2020-07-13

Madeleine T skrev om Elin Bergman en del av HusmanHagberg Bohuslän
    Brastads-Öna 236, Brastad. Elin var professionell och vänlig. Läs mer
  • 2020-07-10

Kay J skrev om Hampus Berglund en del av HusmanHagberg Bohuslän
    Hampus är grundlig,noggrann,korrekt och genuint engagerad i sin funktion som mäklare! Samtidigt visar han medmänsklighet och intresse för hur man känner i förbindelse med affären. Vi känner oss trygga med honom! Läs mer
    2020-07-10 Hampus B svarar Kay J
    Stort tack! Jag önskar er all lycka med er nya fastighet!
  • 2020-07-07

Elisabeth J skrev om Hampus Berglund en del av HusmanHagberg Bohuslän
    Lugn och sansad som tog sig tid att visa huset. Vid kontraktsskrivningen säkerställde han alla förstod vad som stod i kontraktet. Han vill göra ett bra jobb så både säljare och köpare är nöjda. Kan varmt rekommendera Hampus. Läs mer
  • 2020-07-06

Daniel Martin F skrev om Hampus Berglund en del av HusmanHagberg Bohuslän
    Nöjd, bra kommunikation, smidigt och bra. Läs mer
  • 2020-07-06

Anders L skrev om Elin Bergman en del av HusmanHagberg Bohuslän
    Köpt ett hus i Hunnebostrand i Bohuslän. Och mäklaren har agerat trevligt, kompetent och med ordning och reda. Läs mer

Jan Krister O skrev om Hampus Berglund en del av HusmanHagberg Bohuslän
    Sålt ett radhus. Mycket trevligt och professionellt bemötande av Hampus från början, och effektivitet med stor ambition tills affären var i hamn.
    Feedback och tillgänglighet under hela processen. Mycket positiv erfarenhet. Läs mer

Göran S skrev om Hampus Berglund en del av HusmanHagberg Bohuslän
    Köpt fritidshus
    Mäklaren gav ett mycket seriöst första intryck som stått sig genom hela processen. Mycket hjälpsam och kunnig. Höll vad han lovade och kom tillbaka med utlovade svar!
    Köper/säljer gärna ett hus med hans hjälp igen! Läs mer

Eva Karin F skrev om Hampus Berglund en del av HusmanHagberg Bohuslän
    Fritidshus.
    Bra bemött av mäklaren.
    Återkom snabbt med svar på frågor som ställts. Läs mer
  • 2020-07-03

Marianne B skrev om Ludvig Jakobsson en del av HusmanHagberg Bohuslän
    Har kjøpt tomt. Jeg ble møtt på en positiv og respektfullt måte. Megler var tydelig og ga god informasjon. Läs mer
  • 2020-07-01

Jack T skrev om Ludvig Jakobsson en del av HusmanHagberg Bohuslän
    Vi har bott i en tråkig lägenhet i tre år i Kungshamn, men äntligen köpt ett hus på Fisketången.

Superbra bemötande, trevlig, rolig och karismatisk.
    Över våra förväntningar.

Vi är jättenöjda med Ludvig!
    /Jack & Amanda Läs mer
  • 2020-06-25

Pia B skrev om Ludvig Jakobsson en del av HusmanHagberg Bohuslän
    Jag har köpt en bostadsrätt. Jag fick mycket bra bemötande av Ludvig Jakobsson Läs mer
  • 2020-06-17

Jan Anders Lennart L skrev om Ludvig Jakobsson en del av HusmanHagberg Bohuslän
    Sålt en tomt
    Bra bemötande
    Över mina förväntningar
    Gjorde en snabb affär och skötte budgivningen på ett bra sätt. Läs mer
    2020-06-18 Ludvig J svarar Jan Anders Lennart L
    Hej Jan! Kul att du är nöjd. Särskilt roligt tycker jag att det är att vi kom i mål på bra tid med tanke på att de tidigare försöken hos den andra mäklaren inte kom så långt.
    Jag hoppas vi kan fortsätta vårt goda samarbete med försäljning av fler tomter.
    Ludvig J gillar detta
  • 2020-06-14

Gustav S skrev om Ludvig Jakobsson en del av HusmanHagberg Bohuslän
    Köpt en fastighet på 1 hektar i Tanum.

Blev bra bemött men hade lite svårighet att hitta stället då vi inte känner till Tanum. När man kommer utifrån med liten eller ingen kännedom hur det ser ut på stället kan det ibland vara en fördel om mäklaren är mer detaljerad.
    Som i mitt fall så hade mäklaren skrivit att det var 10 min cyckelväg till Gerleborg, det var kanske lite optimistiskt då vi åkte ca 10 min med bil och enligt hastighets begränsningarana, hittade inte?
    Vid senare kontakt sade Ludvig att titta efter en skylt till Nyborg osäker om detta . Då såg jag denna skylt!!

Det skall sägas att klarhet skipades senare då vi fick träffa säljaren+ mäklaren vid ett senare tillfälle då det hade varit "konstigt" under budgivning med Läs mer
    2020-06-18 Ludvig J svarar Gustav S
    Hej Gustav!
    Tack för ditt omdöme!
    Jag tar åt mig av det du säger ang. mer detaljer vägbeskrivning till fastigheten.
    Som gammal landsvägscyklist så var jag kanske väl optimistisk ang cykelavståndet ;)
    Jag hoppas ni skall trivas med er nya tomt
    Ludvig J gillar detta
  • 2020-05-29

Jonas S skrev om Elin Bergman en del av HusmanHagberg Bohuslän
    Sålt bostadsrättslägenhet.
    Jag har blivit mycket positivt bemött av mäklaren, och jag upplever att alla förväntningar jag hade på mäklarens sätt att sköta affären infriats till 100%. Läs mer
  • 2020-05-26

Mikael J skrev om Elin Bergman en del av HusmanHagberg Bohuslän
    Köpt Lgh på Smögen. Vi blev bra bemötta av mäklaren o trevlig , kunnig ! Läs mer
  • Sara H

2020-05-13

Sara H skrev om Ludvig Jakobsson en del av HusmanHagberg Bohuslän
    Jag har köpt en bostad i Tanumshede. Mäklaren bemötte oss på ett proffsigt och vänligt sätt.
    Jag tycker att vi fick den hjälp och de råd som var nödvändiga. Snabb och lätt affär.
    Sammanfattningsvis är mitt helhetsintryck enbart positivt. Läs mer
  • 2020-05-07

Åsa O skrev om Elin Bergman en del av HusmanHagberg Bohuslän
    Har köpt en bostadsrätt. Fick en fantastiskt service och feedback på alla mina frågor och funderingar. Uppskattade också att jag alltid fick snabba svar. Läs mer

Cecilia L skrev om Ludvig Jakobsson en del av HusmanHagberg Bohuslän
    Vänlig, tillmötesgående. Och en mkt snabb affär. Tack Läs mer

Mattias L skrev om Ludvig Jakobsson en del av HusmanHagberg Bohuslän
    Köpt sommar hus på västkusten. Mycket trevlig och hjälpsam mäklare, som hjälpte till med en massa strul. Rekommenderas
    varmt att anlita Ludvig både som köpare och säljare. Läs mer

Martin J skrev om Ludvig Jakobsson en del av HusmanHagberg Bohuslän
    Professionell och trevlig. Flexibel och omsorgsfull, kort sagt en alldeles utmärkt mäklare. Läs mer
  • 2020-04-26

Per Christian R skrev om Ludvig Jakobsson en del av HusmanHagberg Bohuslän
    Bra och trevligt bemötande. Förklarar tydligt de olika stegen i en försäljning med vad som behöver ordnas etc. Håller regelbundet kontakt med uppdateringar. Kan rekommenderas. Läs mer
  • 2020-04-19

Anna A skrev om Ludvig Jakobsson en del av HusmanHagberg Bohuslän
    Ludvig har agerat mäklare vid försäljning av vår villa.
    Första intrycket av Ludvig var mycket professionellt och han har genomgående agerat på samma sätt och och gett ett gott intryck.
    Vi är nöjda med servicen. Ett tips för kommande uppdrag är att besöka säljarna/objektet ytterligare en gång innan visning. Vi hade gjort en hel del förbättringar i huset som syntes på bild men som vi tror att Ludvig på ett enklare sätt hade kunnat förmedla till spekulanter om han pratat med oss innan. Kanske standard att inte göra detta men hade förmodligen sparat en del tid och frågor.
    På det hela är vi dock mycket njöda med Ludvigs arbete! Läs mer
  • 2020-04-17

Evelina Mariana Björnsdotter C skrev om Ludvig Jakobsson en del av HusmanHagberg Bohuslän
    En mindre gård i Bohuslän såldes via Ludvig på HusmanHagberg. Ludvig är mycket kompetent och säljer med engagemang och ärlighet. Bra på att följa upp, hålla tråden och har en träffsäker tydlighet. Jag kan varmt rekommendera honom. Läs mer
  • 2020-04-14

Camilla H skrev om Ludvig Jakobsson en del av HusmanHagberg Bohuslän
    Jag har både köpt och säljer fastighet. Ludvig är sympatisk. Han har kunskap om fastigheten och är lätt att få tag på. Han ger ett förtroende intryck och det känns som att han står med bägge fötterna på jorden. Läs mer
  • 2020-04-06

Gerhard A skrev om Ludvig Jakobsson en del av HusmanHagberg Bohuslän
    Vi har sålt ett bostadshus,byggt 1930 . Vår upplevelse av affären är bara positiv. Ludvig är trevlig och ambitiös. Läs mer
  • 2020-04-04

Oscar Henrik M skrev om Hampus Berglund en del av HusmanHagberg Bohuslän
    Hampus är en utomordentlig mäklare som var väldigt engagerad och bemötter alla på ett bra och positivt sätt. Läs mer
    2020-04-04 Hampus B svarar Oscar Henrik M
    Tack för omdömet och kul att du uppskattar min mäklartjänst! Du kommer stormtrivas i din nya bostad!
  • 2020-04-02

Lars Åke S skrev om Ludvig Jakobsson en del av HusmanHagberg Bohuslän
    Har haft hand om försäljningen av vårt hus. Fick förtroendet för honom första gången vi träffades.
    Han får 10/10 på alla områden .
    Proffsig trevlig kunnig Läs mer
  • 2020-04-02

Niclas Ö skrev om Hampus Berglund en del av HusmanHagberg Bohuslän
    Vi sålde en tvåa i Johanneberg. Hampus var proffsig, engagerad och uppriktig. Vi är väldigt nöjda och kändes oss trygga med hans kompetens och erfarenhet. Läs mer
  • 2020-03-30

Lena A skrev om Ludvig Jakobsson en del av HusmanHagberg Bohuslän
    Vi har köpt ett fritodshus.
    Ludvig är mycket proffsig. Kundfokus, tillmötesgående och kunnig. Absolut toppklass! Läs mer
  • 2020-03-21

Anne-marie S skrev om Ludvig Jakobsson en del av HusmanHagberg Bohuslän
    Håller på att sälja en bostadsrätt,och Vi har bestämt att vi ska ha en billigare bostadsrätt i en annan kommun.
    Blir väldigt bra bemött av Ludvig...trevlig och lätt att prata med.
    Tycker bara att det går trögt...jag har pratat med den mäklaren som vi hade när vi köpte vår bostad för 20 år sen.
    Och han hade ju en helt annat sätt att sälja den på..Men jag kan inte snuva Ludvig nu...Det ska nog lösa sig tror jag.
    Vi har ju nu haft vår bostad till salu sen juldagen 2019...Så nu börjar man att tappa taet. Läs mer
  • 2020-03-21

Barbro Elisabeth E skrev om Hampus Berglund en del av HusmanHagberg Bohuslän
    Jag sålde ett fritidshus tillsammans.med dödsbodelägare i en svår livssituation. Hampus var empatisk och noggrann och försökte verkligen att hjälpa till med en försäljning som tidigare misslyckats. Pga omständigheterna hade jag nästan givit upp, när vi fick rekommendationer att anlita Hampus, och jag blev verkligen inte besviken på hans insatser Läs mer
  • Linus A

2020-03-13

Linus A skrev om Hampus Berglund en del av HusmanHagberg Bohuslän
    Jag sålde en 1.5a i Johanneberg. Träffade Hampus 3 år innan jag bestämde mig för att sälja min lägenheten. Träffade många andra mäklare under dessa 3 år men nu när jag sålde den så var det fortfarande Hampus som hade gjort bäst intryck. Tack och lov så jobbade han fortfarande som mäklare och vilket extremt bra jobb han gjorde när han sålde min lägenhet. Professionell, punktligt och väldigt trevlig.

Rekommenderar Hampus starkt! Läs mer
    2020-03-13 Hampus B svarar Linus A
    Tack för förtroendet och det fina omdömet! En tydlig plan och planering lade grund för en fin affär. Hoppas du kommer trivas i ditt nya boende!
  • 2020-03-09

Sebastian G skrev om Ludvig Jakobsson en del av HusmanHagberg Bohuslän
    Mycket professionell och trevlig mäklare, svarar utförligt på frågor. Läs mer
  • 2020-03-06

Kelly G skrev om Hampus Berglund en del av HusmanHagberg Bohuslän
    Köpte en lägenhet.

Hampus är en grym mäklare. Han gjorde ett väldigt bra jobb, gav all sin tid och är väldigt trevlig. Jag är super nöjd, speciellt hur allt sköttes och Hampus ser till att alla frågor besvaras på direkten.

Har varit på många visningar och pratat med olika mäklare. Men Hampus har varit bäst.

Super nöjd!! Läs mer
    2020-03-06 Hampus B svarar Kelly G
    Tack så hemskt mycket för de fina orden! Jag är glad över att kunna hjälpa dig och tacksam för att du uppskattar min tjänst. Du kommer stormtrivas i din nya bostad!
  • 2020-02-26

Anton H skrev om Elin Bergman en del av HusmanHagberg Bohuslän
    Jag har sålt en lägenhet med hjälp av Elin. Hon har varit engagerad i min försäljning i snart ett år och skött det jättebra. Det har varit enkelt att hålla en bra kommunikation med henne hels tiden. Det enda som är lite negativt är att den prisbild jag fick från början inte stämde överens med verkligheten. Vilket är svårt för mäklaren att garantera såklart. Men försäljningen blev en bit ifrån vad hon trott från början. Men i det stora hela är jag jättenöjd att jag valde Elin. Läs mer
  • 2020-02-26

Lena B skrev om Elin Bergman en del av HusmanHagberg Bohuslän
    köpt en lägenhet på Smögen.
    Elin gav ett trovärdigt och behagligt bemötande. Mötte väl förväntningar på engagemang och kompetens. Kan absolut rekommendera henne. Läs mer
  • 2020-01-26

Jens Å skrev om Hampus Berglund en del av HusmanHagberg Bohuslän
    Vaken, pedagogisk, kunnig och duktig på att lyssna. Läs mer
  • 2020-01-24

Helena A skrev om Hampus Berglund en del av HusmanHagberg Bohuslän
    Hampus har en fantastisk återkoppling och vi är supernöjda att vi anlitade honom för att sälja vår lägenhet! Läs mer
  • 2020-01-23

Romaric D skrev om Hampus Berglund en del av HusmanHagberg Bohuslän
    Jag har köpt en lägenhet hos mäklaren och hela processen gick smidigt. Trevliga, artiga och professionella kontakter, rekommenderas! Läs mer
  • 2020-01-21

Tobias H skrev om Ludvig Jakobsson en del av HusmanHagberg Bohuslän
    Vi blev mycket nöjda med försäljningen.
    Ludvig var noggrann och tydlig under våran kontakt.
    Mycket trevlig! Läs mer
  • 2020-01-20

Frida H skrev om Ludvig Jakobsson en del av HusmanHagberg Bohuslän
    Jag har köpt ett hus med 2ha till. Har fått ett underbart bemötande av Ludvig när vi träffats. Han får en att känna sig välkommen, sedd och hemma. Han svarar med respekt på frågor och visar gärna saker som han gillar om huset. Frågar man saker om huset så vet han till 99% svaret och vet han inte brukar han alltid kolla upp det. Han verkar kunnig på det han gör och har humor.
    Min upplevelse av att köpa hus genom Ludvig är väldigt bra. Den bästa mäklaren jag har haft! Läs mer
  • 2020-01-20

Alexandra S skrev om Hampus Berglund en del av HusmanHagberg Bohuslän
    Otroligt nöjda med Hampus, han höll oss ständigt uppdaterade och fick oss känna oss trygga genom hela köpet. Vi upplevde honom som stabil och väldigt kompetent. Vi kommer definitivt använde Hampus nästa gång vi köper eller säljer! Läs mer
  • 2020-01-16

Matilda F skrev om Hampus Berglund en del av HusmanHagberg Bohuslän
    Köpte en tvåa i Johanneberg.

Hampus är den bästa mäklaren vi har träffat, och då har vi träffat MÅNGA mäklare.
    Han gav oss ett proffessionellt och vänligt intryck när vi var på visningen samt var väldigt hjälpsam och objektiv under budgivningen.
    Det märktes att han var där för att hjälpa oss alla med en bra affär, både oss som köpare och de andra som säljare.

Han går above and beyond för att få en att känna sig trygg i affären, samt är alltid tillgänglig för eventuella frågor.

Rekommenderas starkt. Läs mer
    2020-01-16 Hampus B svarar Matilda F
    Tack så hemskt mycket! Kul att få hjälpa er i processen mot er nya bostad och det är väldigt roligt att höra att ni uppskattar min mäklartjänst!
  • 2020-01-15

Mikael K skrev om Hampus Berglund en del av HusmanHagberg Bohuslän
    När vi skulle sälja vår 3a i central Göteborg så vände vi oss till HusmanHagberg i allmänhet och Hampus Berglund i synnerhet.

Mitt intryck av Hampus är att han är professionell, kompetent och har ett starkt kundfokus. Där vår tidigare mäklare misslyckades (lockade få spekulanter och fick låga bud) lyckades Hampus (lockade många spekulanter och fick höga bud), vilket är det man vill som säljare. Under hela försäljningsprocessen var Hampus även oerhört transparent och han kämpade in i det sista för att vi skulle få ett så bra slutpris som möjligt.

Letar Ni efter en skicklig och kompetent mäklare som kan sälja Er bostad så kan jag varmt rekommendera Hampus; Ni kommer inte att bli besvikna. Läs mer
    2020-01-15 Hampus B svarar Mikael K
    Tack så hemskt mycket för de fina orden!

Era höga krav ihop med min plan, envishet och engangemang gjorde att vi tillsammans gjorde en fin försäljning med nöjda köpare.

Hamngatan 1, 456 51 Smögen