HusmanHagberg Bohuslän

HusmanHagberg Bohuslän

Välkommen till HusmanHagberg Bohuslän sedan sommaren 2018 driver fastighetsmäklarna Elin Bergman och Ludvig Jakobsson verksamheten. Vi drivs av möten med människor i olika stadier i livet, med olika behov och drömmar, vilket är en oerhört spännande vardag att få vara delaktig i. Vi strävar ständigt efter att förbättra vår tjänst och vill lära oss, fortfarande, efter många år i branschen, något nytt varje dag, för att på sätt kunna bli ännu bättre på att hjälpa våra kunder.

Vad kan vi då hjälpa till med?
Vi hjälper våra kunder med, försäljning, värdering, skrivningsuppdrag och är självklart gärna bollplank genom deras bostadsresa. Vi är verksamma i Lysekil, Munkedal, Sotenäs, Tanum och Strömstad.
Ludvig som skogsmästare förmedlar också Lantbruk i hela Bohuslän och Dalsland.

Besök gärna vår hemsida för att se vad som är till salu i ditt område. Ta även en titt på vad våra tidigare kunder skriver om oss här nedan.

Läs vad 167 kunder tycker om HusmanHagberg Bohuslän 2

2021-06-09
    Jag har köpt en bostadsrättslägenhet. Elin har varit väldigt lätt att ha att göra med. Trevlig och tillmötesgående. Är väldigt glad över mitt köp som kanske är den bästa presenten jag givit till mig själv. Skall bli härligt att flytta.
    2021-06-09
    Har sålt en mindre lägenhet. Är väldigt nöjd med mäklarens insats. Tog sig alltid tiden och gjorde precis de jag hade önskat mig få ut av en mäklare. Visade intresse och var engagerad i att hjälpa mig få sålt. Ställde alltid upp oavsett dag. Så har inget att klaga på eller vara missnöjd över.
    2021-06-04
    Sålt en lägenhet på Smögen. Elin är strålande. Svarar snabbt i telefon och på sms. Mycket professionell. kan varmt rekommendera henne.
  • sålde sin stuga med hjälp av Ludvig Jakobsson en del av HusmanHagberg Bohuslän
    • Hamburgsund
    2021-05-31
    Tycker det ni skall informera om att när ni skickar ut sms så kommer det inte från Husman Hagberg utan från ert egna bolag
    Bo i Bohuslän Ab. även att man skall skicka över bankkontonr på sms strider mot det mesta med säkerhet i mitt tycke.
    Hej Jan! Tack för dina synpunkter. Att du inte kände igen mitt nummer sedan tidigare korrespondens blev i detta fallet lite oturligt, att mitt nummer stod registrerat på vårt aktiebolag som du inte tidigare hört namnet på, är nu åtgärdat hos hitta.se. Mitt sms var en påminnelse om vad vi talat om på kontraktsskrivningen, dvs att jag behövde ett aktuellt kontonummer till er. Inte nödvändigtvis att det skulle skickas över via sms, men jag kan absolut bli tydligare på den saken i framtiden. Med tanke på vad som förekommer i samhället idag med bedrägerier mm, förstår vi er vaksamhet och är tacksamma för att du tog dig tid att skriva din feedback! Ludvig Jakobsson
    2021-05-26
    Sålde med hjälp av Ludvig. Mycket kunnig. Allt över förväntningarna.
    2021-05-26
    Kunnig och proffsig mäklare med en god översikt över marknaden.
  • sålde sitt hus med hjälp av Jenny Gabrielsson en del av HusmanHagberg Bohuslän
    2021-05-23
    Vi sålde ett litet hus. Jenny var fruktansvärt hjälpsam, mjuk och inkännande. Alltid kontaktbar både via Mail, sms och telefonsamtal. Skulle jag sälja något igen skulle jag använda henne igen. Och jag rekommenderar henne till alla jag känner.
    Tack för de fina orden, Anne! Tack för förtroendet att få hjälpa till med er husförsäljning. Jenny Gabrielsson
  • sålde sitt hus med hjälp av Elin Bergman en del av HusmanHagberg Bohuslän
    2021-05-19
    Proffsig och bra mäklare :)
  • Adam F
    köpte sitt hus med hjälp av Elin Bergman en del av HusmanHagberg Bohuslän
    2021-05-18
    Köpt bostad. Elin var engagerad, tillgänglig och svarade på våra frågor. Vi är supernöjda!
  • Hanne E
    sålde sitt hus med hjälp av Elin Bergman en del av HusmanHagberg Bohuslän
    2021-05-12
    Vi har såld ett sjönära hus på Hasselösund.
    Vi fick genom rekommendation kontakt med en toppenmäklare Elin Bergman på HusmanHagberg Bohuslan. Från första stund kände vi oss trygga med hennes professionella sätt att hantera hela försäljnings processen från A till Ö. Vi är otroligt nöjda med hennes ärliga och uppriktiga sätt att agera. Vi kan varmt rekommendera Elin.
    2021-05-04
    Ludvig har ett fantastiskt bemötande och är otroligt kunnig!
    2021-05-03
    Jättebra mäklare! Bra och proffsigt bemötande. Gick mkt smidigt när vi sålde vår sommarstuga till ett pris vi inte förväntat oss!
    2021-05-03
    Solgt hytte i Tanum kommune.
    Vært veldig fornøyd med Ludvig Jakobsson som megler.
    Flink til å holde oss orientert om visning og salgsprosessen.
    Megleren er løsningsorientert og løser problemer som måtte dukke opp underveis.
  • köpte sin stuga med hjälp av Ludvig Jakobsson en del av HusmanHagberg Bohuslän
    2021-05-03
    Bra mäklare som tillpassade våra behov.
    Trevlig och lätt att sambarbeta med. Rekommenderar han vidare.
    2021-05-03
    Ludvig är kunnig, även i fastighetstekniska frågor vilket gav oss goda råd inför försäljning.
    Han läste oss och våra önskemål väldigt bra - bra kemi!
  • Kjell E
    sålde sin lägenhet med hjälp av Elin Bergman en del av HusmanHagberg Bohuslän
    2021-04-13
    Elin förmedlade vår Br på Salterivägen oå kleven.
    Elin är mycket trevlig, hjälpsam, alert och superproffessionell och med mycket god kännedom om marknaden.
    Hon har kommunicerat tydligt och frekvent och i direkt anslutning till budgivningen, oavsett tid eller dag, vilket uppskattats högt.
    Elin har långväga överträffat våra förväntningar och hjälpt oss fram till en bra försäljning med mycket gott resultat.
    Vi rekommenderar henne varmt till andra som ev skall sälja i närområdet.
    2021-04-13
    Väldigt bra bemötande och toppservice! Köpt Salterivägen 6D på Smögen och dessutom endast med digital visning av Elin som var superproffsig. Hon blir vår mäklare om vi ska sälja någon gång!
    Christer och Bea Nylander
    2021-04-09
    Mäklaren visade sig med bra tillgänglighet om man hade några frågor och återkom med svar omgående. Enkelt och proffesionellt intryck och upplevde att han ger en bra relation till både säljare och köpare.

Vår sammanfattning är positiv.
    • Tjärnö/Saltö/Öddö
    2021-04-08
    Har sålt en fritidsstuga i Strömstad!
    Jag känner Ludvig sedan innan och då för mig ett självklart val av mäklare.
    Ludvig är inte bara en väldigt bra mäklare som brinner för sitt jobb! Han ger ett otroligt bra förtroende.
    Ludvig har i vårt område ett fantastiskt bra rykte!
    Om jag skall sälja hus igen är valet självklart att det blir Ludvig.
    2021-03-10
    Lägenhet i Smögen. Hon är noggrann och vaken. Vi är mer än nöjda.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Ludvig Jakobsson en del av HusmanHagberg Bohuslän
    2021-03-07
    Sålde en bostadsrätt och Ludvig gjorde allt så himla bra från bemötande till slut allt blev jätte smidigt för mig som säljare
    • Munkedal
    2021-02-27
    Ludvig var mycket professionell i sitt jobb men samtidigt öppen och social. Jag är nöjd
    2021-02-13
    Har köpt en bostadsrätt av Elin. Tryggt och proffsigt bemötande och genomförande av köp
    2021-02-12
    Snabb och bra kommunikation!
    Flexibel och lyhörd
    Motsvarat våra förväntningar och rekommenderar henne gärna till andra.
    2021-02-10
    Hej!
    Vi har sålt en villa och Ludvig var vår mäklare. Han var den som tog kontakt och erbjöd gratis värdering en tid tillbaka och eftersom vi varit i valet och kvalet att byta boende till en mindre och även mindre utsatt boende så fick han uppdraget.
    Ludvig har från början bemött oss proffsigt och trevligt.
    Hälsn Ann/Olle Albertsson
    2021-02-10
    Proffsigt och trevligt bemötande.
    • Tanumshede
    2021-01-15
    Maklaren var trevligt, hjälpsam
  • sålde sin bostad med hjälp av Ludvig Jakobsson en del av HusmanHagberg Bohuslän
    • Hällestrand
    2021-01-12
    Trevlig lyhörd för mina önskemål sålde en liten hästgård.
    2021-01-10
    Sålt en bostad i Bullaren blev ytterst nöjd med hur jag blev bemött och vad för mål jag hade med försäljningen. Valt en mäklare från grund men insåg att det inte passade mig men fick tips om husman hagman och kom i kontakt med Ludvig som bemötte mig på alla plan jag kunde önska mig. En toppen mäklare och önskar jag kommer köpa eller sälja med honom igen!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Ludvig Jakobsson en del av HusmanHagberg Bohuslän
    2021-01-06
    Köpt en lght. Trevlig och proffesjonell mäklare.
    • Kungshamn
    2020-12-23
    Vårt omdömme gäller kollegan, Elin Bergman, som tog fantastiskt väl hand om oss under hela processen.
    Hon var en ganska avgörande del i vårt beslut att köpa vår nya bostad.
    Tack för era fina ord, vad roligt att ni är nöjda! Nu önskar vi er lycka till med ert nya fina boende:) Mvh Ludvig och Elin. Ludvig Jakobsson
  • Ewa A
    köpte sitt hus med hjälp av Ludvig Jakobsson en del av HusmanHagberg Bohuslän
    2020-12-23
    Hus i Dingle. Ett väldigt bra bemötande.Bra mottagande o bra information ja det tycker jag.Mottagandet o visningen var mycket bra o informationen likaså.
    2020-11-24
    Kändes otroligt tryggt att ha Ludvig som mäklare vid vår husförsäljning.
    Mycket lätt att nå o snabb på att svara på frågor. Påläst o kunnig på sitt område. O väl förberedd. Har bara gott att säga o rekommenderar verkligen Ludvig o husmanhagberg för både de som vill köpa som sälja hus.
    2020-11-16
    Jag och min sambo köpte en villa i Hällevadsholm.
    Vi fick en förvisning utan problem och fick snabba svar på mejlfrågor innan och även på budet vi la.
    Kan varmt rekommendera att kontakta Ludvig vid köp av bostad!
    2020-11-12
    HusmanHagberg Bohuslän sålde min villa med större fristående garage otroligt smidigt, snabbare och med bättre resultat än väntat.
    De levererade ett proffsigt intryck från början till slut, och levde upp till de förväntningar som utlovats.
    2020-11-12
    Har köpt bostadsrätt på kleven
    Elin har gjort ett utmärkt jobb som gick väldigt smidigt.
    2020-11-11
    Köpt hus. Kunnig påläst lugn och sansad.
    2020-11-09
    Stormyrsvegen 4

Megler har vært meget aktiv under prosessen, jobbet hardt for å "bridge" selgers og kjøpers ønsker.

All dialog og kommunikasjon har vært proffesjonell, åpen og ærig. No hidden agendas.

Opplever at megler foretaket er et team med flere gode ressurser, som ble vist når stedfortreder gjennomførte selve signeringsmøte.

Jeg vil uten tvivel kunne anbefale andre i å benytte Hampus och bolaget han representerer.
    2020-11-08
    Lyhörd och proaktiv. En mycket bra mäklare.
    2020-11-08
    Sålde tomt. Bra kommunikation. Uppfyllde min förväntningar. Kan rekommenderas.
    2020-11-04
    Jag har köpt en bostadsrätt via Elin.
    Har fungerat jätte bra och jag är nöjd med mäklarens instansats.
    2020-10-25
    Köpte en villa. Ludvig är proffsig och samtidigt personlig. Ingen sliskig bilförsäljare utan en mäklare som lyssnar och möter dig på ett bra sätt.
    2020-10-21
    Sålde släktgård,med många delägare.
    Kunnig,seriös vet vad han pratar om , känns säker.I alla fall för en lekman.
    • Tanumshede
    2020-10-14
    Otroligt proffessionell. Ger ett tryggt intryck, en mäklare med erfarenhet och kompetens. Rekommenderas varmt!
    • Fjällbacka
    2020-10-13
    Köpt en villa i Fjällbacka.
    Från första stund blev jag professionellt och trevligt bemött. Ludvig är snabb att återkoppla på frågor och funderingar. Flexibel och tillmötesgående med visningstider och sin tillgänglighet.
    Vi är mycket nöjda med bra service och alla kontakter med Ludvig.
  • sålde en tomt med hjälp av Ludvig Jakobsson en del av HusmanHagberg Bohuslän
    • Skee
    2020-10-11
    bra och trevlig säljare, bra musiksmak..:-)
  • köpte en tomt med hjälp av Ludvig Jakobsson en del av HusmanHagberg Bohuslän
    2020-10-09
    Snabb, trevlig och Korrekt. Jag tycker att han uppfyller alla krav man kan ställa på enmäklare.
    • Brastad
    2020-10-01
    Köpt villa i Gåseberg. Mycket tillmötesgående och trevlig.
    Uppskattade att han jobbade för att affären avslutades snabbt.
    Snabb kontakt och seriöst intryck.
    Rekomenderas starkt.
    • Bovallstrand
    2020-09-26
    Proffsigt bemötande. Kom väl förberedd på första mötet och det har sedan följt hela processen.
    2020-09-26
    Solgte fritidsbolig med behov for reparasjoner, Ludvig tok dette som en utfordring, men viste engasjement for positive aspekter ved eiendommen og for å finne den rette kjøper, som kunne sette pris på stedet. Møtte meg med vennlighet og respekt, orienterte tydelig om muligheter før og under salget. Gjennomførte den planen han beskrev for meg raskt og effektivt.
    Dersom jeg skulle ha solgt en ny eiendom ville jeg absolutt ha valgt samme megler.