HusmanHagberg Bohuslän

HusmanHagberg Bohuslän

Välkommen till HusmanHagberg Bohuslän sedan sommaren 2018 driver fastighetsmäklarna Elin Bergman och Ludvig Jakobsson verksamheten. Vi drivs av möten med människor i olika stadier i livet, med olika behov och drömmar, vilket är en oerhört spännande vardag att få vara delaktig i. Vi strävar ständigt efter att förbättra vår tjänst och vill lära oss, fortfarande, efter många år i branschen, något nytt varje dag, för att på sätt kunna bli ännu bättre på att hjälpa våra kunder.

Vad kan vi då hjälpa till med?
Vi hjälper våra kunder med, försäljning, värdering, skrivningsuppdrag och är självklart gärna bollplank genom deras bostadsresa. Vi är verksamma i Lysekil, Munkedal, Sotenäs, Tanum och Strömstad.
Ludvig som skogsmästare förmedlar också Lantbruk i hela Bohuslän och Dalsland.

Besök gärna vår hemsida för att se vad som är till salu i ditt område. Ta även en titt på vad våra tidigare kunder skriver om oss här nedan.

Läs vad 270 kunder tycker om HusmanHagberg Bohuslän 2

• köpte sin bostad med hjälp av Ludvig Jakobsson en del av HusmanHagberg Bohuslän
    2022-06-17 Verifierad kund
    Korrekt bemötande och tydlig information.
  • köpte sitt hus med hjälp av Elin Bergman en del av HusmanHagberg Bohuslän
    2022-06-08 Verifierad kund
    Kunnigt och vänligt samt tillmötesgående.Trevligt och avslappnat möte med noggrann genomgång vid kontraktslrobsndrt
    2022-05-22 Verifierad kund
    Excelent, bästa mäklaren.

Bra bemötande, informativ och har ett bra sätt att resonera vad gäller pris mm.

Mycket nöjd med försäljningen.

vh Peter
  • sålde sitt hus med hjälp av Jenny Gabrielsson en del av HusmanHagberg Bohuslän
    2022-05-20 Verifierad kund
    Mycket proffsigt och trevligt bemötande!!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Ludvig Jakobsson en del av HusmanHagberg Bohuslän
    • Kungshamn
    2022-05-17 Verifierad kund
    Ludvig har varit en utmärkt mäklare. Vi är mycket nöjda med vårt köp.
    Vi har fått all hjälp vi behövde och Ludvig var mycket professionell, hjälpsam och lyhörd för våra frågor. Allt gick smidigt och bra när vi genomförde affären.
    Ludvig är en mäklare med hjärtat på rätta stället.
    Vi vill varmt rekommendera Ludvig som mäklare till både säljare och köpare.
  • sålde sin stuga med hjälp av Ludvig Jakobsson en del av HusmanHagberg Bohuslän
    2022-05-14 Verifierad kund
    Ludvig är en fantastisk mäklare. En trygghet från början under och slutet av affären.
    Ludvig är otroligt proffsig och kunnig på alla sätt. I mitt fall var det väldigt mycket att sätta sig in i och det inte jag lyckats med på 8 år läste Ludvig in på väldigt kort tid.
    När man anlitar Ludvig så kan man känna sig så trygg.
    Kommer anlita ludvig till mina framtida köp/försäljningar och rekommendera han till alla jag hör skall sälja eller köpa fastighet.
    Ludvig är en grymt bra säljare och människa.
  • köpte sin stuga med hjälp av Ludvig Jakobsson en del av HusmanHagberg Bohuslän
    2022-05-12 Verifierad kund
    Vi satt stor pris på at megleren forklarte oss så godt om forskjellen på en del norske og svenske regler. Megleren satte oss også godt inn i Eiendommen samt dens servitutter. I tillegg til dette så hjalp han oss med skattverket, lokal svensk bank og konsesjonssøknad til myndighetene. På det faglige gir vi han 10 av 10 poeng. På det menneskelige plan så opplevde vi at han var sosialt intelligent og flink til å bedømme oss som mennesker, og hva vi trengte av trygghet, informasjon og hjelp. Vi kan trygt anbefale Ludvig Jakobsson.
  • Trude L
    köpte sin stuga med hjälp av Ludvig Jakobsson en del av HusmanHagberg Bohuslän
    2022-05-12 Verifierad kund
    Vi ble møtt på en veldig positiv måte! Han var veldig hyggelig, han har mye kunnskap, vi fikk svar på alle spørsmål. Han fikk oss til å føle oss veldig trygge i prosessen, og skapte en god og klar dialog mellom oss og selger. Vi hadde en VELDIG positiv opplevelse , og på en skala fra 1-10 hvor 10 er "utmerket!" får han en klar 11 :-)
    2022-05-09 Verifierad kund
    Exemplariskt, Jenny är fantastiskt!
    Löser allt och aldrig några problem, kunde inte bli bättre.
    2022-05-06 Verifierad kund
    Med Ludvig Jakobsson som mäklare får man ett professionellt och vänligt bemötande, rak och tydlig kommunikation samt en mäklare som känner marknaden bra. Mycket nöjd genom hela försäljningsprocessen.
    2022-05-06 Verifierad kund
    Fantastisk hjälp! Vi är otroligt nöjda med Ludvig och kommer absolut ta kontakt igen vid framtida köp/salg.
    • Kungshamn
    2022-05-04 Verifierad kund
    Kunnig och positiv, kändes tryggt och trevligt från första mötet till försäljning.
    2022-05-04 Verifierad kund
    Fantastisk och duktig mäklare som vi varmt kan rekommendera! Grym service!
  • Feri Z
    köpte sin bostad med hjälp av Ludvig Jakobsson en del av HusmanHagberg Bohuslän
    2022-04-21 Verifierad kund
    Ludvig var mycket trevlig och noggrann under hela processen särskilt nog att jag bor utomlands. Han var hjälpsam och väl medveten om vad som behövs.
  • Jessika J
    köpte sitt hus med hjälp av Ludvig Jakobsson en del av HusmanHagberg Bohuslän
    2022-04-21 Verifierad kund
    Ludvig är oerhört professionell, tillmötesgående, noggrann och säker. Löser allt och gör att affären känns trygg. Motsvarar alla förväntningar och lite till.
    2022-04-09 Verifierad kund
    Super duktig driftig mäklar som kan sin sak, alltid med glimten i ögat gör han ett kanon jobb!!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Ludvig Jakobsson en del av HusmanHagberg Bohuslän
    2022-04-05 Verifierad kund
    Vi är väldigt nöjda över mäklaren vid försäljning av bostaden.
  • Jessika J
    sålde sitt hus med hjälp av Ludvig Jakobsson en del av HusmanHagberg Bohuslän
    2022-04-01 Verifierad kund
    Ludvigs varma, trevliga, öppna och oerhört professionella bemötande och sätt gjorde att jag kände mig fullkomligt trygg genom hela försäljningen. Tryggt, okomplicerat och faktiskt väldigt trevligt sammanfattningsvis! Ludvig är en riktig pärla.
    2022-03-29 Verifierad kund
    Fremoverlent og veldig hygelig. Anbefales så absolutt. :)
    2022-03-19 Verifierad kund
    En toppen mäklare, snabb återkoppling, rak & ärlig.

Jag har träffat många mäklare men fick helt klart bäst upplevelse av Ludvig.
    Jag gillade att han inte var sådär ”fin i kanten” som många andra är utan allt kändes avslappnat och roligt både på visning och vid kontraktsskrivning.
    2022-03-14 Verifierad kund
    Trevligt bemötande, kunnig och påläst. Uteslutande positiv upplevelse av köpet!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Jenny Gabrielsson en del av HusmanHagberg Bohuslän
    2022-03-07 Verifierad kund
    Jenny är otroligt hjälpsam, kunnig och proffsig i sin roll som mäklare. Vi är mycket nöjda 🥰
    2022-03-07 Verifierad kund
    Proffesjonell megkler! anbefaler megler.
    • Flöghult
    2022-03-05 Verifierad kund
    Vi fick ett väldigt bra bemötande.
    Han var ödmjuk och allt fungerade bra.
    2022-03-05 Verifierad kund
    Jakobsson er en mekler som inngir tillit og viser stor interesse og kunnskap for sitt fag. Han er veldig god på kundebehandling og er meget serviceinnstilt. Har gode rutiner og leder både selger og kjøper på en trygg måte. Anbefaler Jakobsson på det varmeste.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Jenny Gabrielsson en del av HusmanHagberg Bohuslän
    2022-03-03 Verifierad kund
    Jenny har ett bra bemötande och lätt att prata med. Hon lyssnar på kunden och tar till sig den enskildes behov och önskningar.
    2022-02-23 Verifierad kund
    Väldigt bemötande och kunnig.
  • sålde sin bostad med hjälp av Ludvig Jakobsson en del av HusmanHagberg Bohuslän
    2022-02-21 Verifierad kund
    Salget av min gård gikk over all forventning, takket være Ludvig. Han har et stort kontaktnettverk og lokalkunnskap, og fant raskt rett kjøper. Prosessen har virkelig vært lett og hyggelig med Ludvig som megler, og jeg anbefaler han til alle som skal selge sin gård.
    2022-02-18 Verifierad kund
    Tillmötesgående, proffsig mäklare som med glimten i ögat förmedlar det han säljer mycket bra, även som uppdragsgivare sköter han det med bravur👍
    Helt underbar person som verkligen vet vad han pysslar med!!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Elin Bergman en del av HusmanHagberg Bohuslän
    2022-02-14 Verifierad kund
    Elin är mycket trevlig och hjälpsam. Hon ger mycket bra service och snabba svar. Väldigt trevligt bemötande!
    2022-02-14 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande.
    Proffsigt.
    2022-02-08 Verifierad kund
    MYCKET BRA KAN REKOMENDERAS ATT FÅ BRA HJÄLP OCH DET FICK VI HJÄLPSAM OCH TREVLIG SOM EN BRA KOMPIS TACK
    2022-01-31 Verifierad kund
    Jag blev bemött av Ludvig Jakobsson på ett positivt sätt med stor professionalism, engagemang och förståelse för det unika uppdraget.
    Förväntningarna i processen har blivit väl bemötta av Ludvig Jakobsson och för att sammanfatta min upplevelse av processen är jag väldigt nöjd med Ludvig Jakobsson arbete och engagemang. Jag kunde inte ha begärt mer av honom än det han har gjort i processen att förmedla min fastighet och jag kan starkt rekommendera Ludvig Jakobsson som mäklare.
    2022-01-28 Verifierad kund
    Fantastiskt väl bemött, proffsigt och mycket god kunskap om objektet. Ett stort plus var Ludvigs kunnande om skog
    2022-01-28 Verifierad kund
    Kunnig, trygg, ödmjuk och verkar bry sig på riktigt. Säger inte saker för att imponera och ta saker för givet.
    2022-01-28 Verifierad kund
    Mycket bra, insatt och proffesionellt bemötande.
    Våra förväntningar möttes med råge.
  • sålde sitt hus med hjälp av Elin Bergman en del av HusmanHagberg Bohuslän
    • Kyrkeby
    2022-01-26 Verifierad kund
    Personligt bemötande med grundligt arbete för att göra en korrekt affär. Lyhörd för mina åsikter och tankar som säljare. Jag skulle inte tveka att köpa en fastighet där hon var mäklare för säljaren.
    • Tanumshede
    2022-01-23 Verifierad kund
    Kunnig ock kompetent. Utmärkt bemötande i diskussioner. Även i komplexa situationer med flertal intressenter som vill ha uppmärksamhet kring sina frågor. Lugn och förtroendeingivande, Pedagogisk vid förhandling och kontraktsskrivning. Erbjuder den tid som erfordras, det känns ok att komma med frågor. Översäljer ej, fin balans i presentation av de objekt som erbjuds. sammantaget mycket gott betyg.
    2022-01-21 Verifierad kund
    Bra bemötande från första gången.
    • Tanumshede
    2022-01-21 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande både vad gäller oss som säljare och som vad jag kunde se också av köparen.

Ludvig Jakobsson timeade tiden för att lägga ut fastigheten perfekt.

Vi kom snabbt till avslut med ett slutpris vi var väldigt nöjda med.

Kan helhjärtat rekommendera Ludvig Jakobsson som mäklare.
    2022-01-18 Verifierad kund
    Lugn och tydlig. Uppmärksam på våra behov. Inte påstridig. Hade svar på våra frågor eller tog reda på. Ringde eller smsade tillbaka om han var upptagen när vi försökte nå honom.
    Rekommenderar honom varmt.
    • Hällevadsholm
    2021-12-29 Verifierad kund
    Proffesionellt
    Ett bra bemötande
  • köpte sin bostad med hjälp av Jenny Gabrielsson en del av HusmanHagberg Bohuslän
    2021-12-28 Verifierad kund
    Very nice, friendly and helpful. Mrs. Gabrielsson has supported us very well
    Thank you Anna! I hope you are happy with your new home here in Munkedals kommun.
    All the best,
    Jenny
    • Bullaren
    2021-12-27 Verifierad kund
    Trevligt och proffsigt bemötande. Han gjorde det vi förväntade oss nämligen att sälja vår fastighet. Samanfattningsvis så gick det bra och vi stod i kontakt och vi blev löpande uppdaterade när något hände,. en strålande insats.
    2021-12-22 Verifierad kund
    Mäklaren är mycket trevlig och hjälpsam it
    Thank you Denis! I hope you will thrive well in your new house here in Munkedals kommun :)
    All the best,
    Jenny
    Jenny Gabrielsson
  • sålde sin bostad med hjälp av Jenny Gabrielsson en del av HusmanHagberg Bohuslän
    2021-12-21 Verifierad kund
    Jag blev bra bemöt har köpt gård av henne innan så jag visste väm hon va

Jag hade velat få upp priset mer

Hon e lite som jag driven framåt men skulle bromsa lite samla i hopp folk i en stor visning i stället för många har en liten känsla att man tappar intreanter på vägen
    Och hon får tänka på att stänga dörrar efter visning så inte kylan kommer in :-)
    Annas en helt underbar tjej man får alltid tag på henne och grum på engelska
    Hade gärna haft henne som vän i framtiden hon e alltid välkommen till oss
    Tack för feedback, Linda! Det är jätteviktigt för mig att få det, så jag vet vad jag kan göra bättre i framtiden. Ja, det blev ju tyvärr en del spridda visningar under hösten och jag ska tänka igenom hur jag ska förbättra detta i mitt visningsupplägg. Ja, det var ju pinsamt att jag glömde innerdörren i groventrén nu när det var så kallt ute, ber om ursäkt för detta.

Tack snälla för de fina orden, jag kommer gärna och hälsar på er på nya gården!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Elin Bergman en del av HusmanHagberg Bohuslän
    • Smögen
    2021-12-04 Verifierad kund
    Alltid tillgänglig med snabb återkoppling på telefen, mail osv.

Trevlig & proffsig !
    2021-12-02 Verifierad kund
    Jag är väldigt nöjd för tillfället. Husköpet pågår fortfarande, men jag tror att Ludvig kommer att fortsätta jobba fantastiskt med oss
    2021-12-01 Verifierad kund
    Jenny har varit väldigt tillmötesgående och svarat snabbt. Vi har upplevt oss väldigt bekväma och trygga i att prata med henne och att inte tveka på att höra av oss om vi undrar något.
    Vad gott att höra att ni upplevde att ni kunde höra av er till mig, det är viktigt för mig att ni som köpare känner er informerade och trygga genom hela köpprocessen. Stort tack för det fina omdömet! Jag hoppas att ni kommer att trivas gott i er nya bostad i många år framöver! Jenny Gabrielsson
  • sålde sitt hus med hjälp av Elin Bergman en del av HusmanHagberg Bohuslän
    • Smögen
    2021-11-29 Verifierad kund
    Trevlig, proffsig och kunnig.