HusmanHagberg Bohuslän

Hamngatan 1, 456 51 Smögen — Visa karta

Välkommen till HusmanHagberg Bohuslän sedan sommaren 2018 driver fastighetsmäklarna Elin Bergman och Ludvig Jakobsson verksamheten. Vi drivs av möten med människor i olika stadier i livet, med olika behov och drömmar, vilket är en oerhört spännande vardag att få vara delaktig i. Vi strävar ständigt efter att förbättra vår tjänst och vill lära oss, fortfarande, efter många år i branschen, något nytt varje dag, för att på sätt kunna bli ännu bättre på att hjälpa våra kunder.

Vad kan vi då hjälpa till med?
Vi hjälper våra kunder med, försäljning, värdering, skrivningsuppdrag och är självklart gärna bollplank genom deras bostadsresa. Vi är verksamma i Lysekil, Munkedal, Sotenäs, Tanum och Strömstad.
Ludvig som skogsmästare förmedlar också Lantbruk i hela Bohuslän och Dalsland.

Besök gärna vår hemsida för att se vad som är till salu i ditt område. Ta även en titt på vad våra tidigare kunder skriver om oss här nedan.
Öppet just nu
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 61 kunder tycker om HusmanHagberg Bohuslän

• 2020-01-06

Jennie H skrev om Elin Bergman en del av HusmanHagberg Bohuslän
    Sålde en stuga i Munkedal. Vi är mycket nöjda med Elins bemötande och all hjälp vi fick under försäljningen. Rekommenderar starkt Elin som mäklare till andra som vill köpa eller sälja en fastighet. Läs mer
  • 2019-12-14

Tobias S skrev om Ludvig Jakobsson en del av HusmanHagberg Bohuslän
    Tycker Ludvig var väldigt trevlig,noggrann och åter kopplade snabbt Läs mer
  • Inger K

2019-12-10

Inger K skrev om Ludvig Jakobsson en del av HusmanHagberg Bohuslän
    Sålt en fastighet. Som på ett utmärkt sätt talade om hur vi skulle gå tillväga. Att sälja till utgångspriset och ett bra samarbete och Ludvig gjorde ett otroligt arbete.En rolig resa med en fantastisk mäklare det är bara att buga och tacka. Läs mer
  • 2019-11-27

Catherine S skrev om Ludvig Jakobsson en del av HusmanHagberg Bohuslän
    Köpt en bostad i Kungshamn. Blev bemött på ett glatt och trevligt sätt. Seriös och trygg. hade inga förväntningar, allt gick väldigt fort.
    Allt gick smidigt till,lättvindigt och bara super. /C Läs mer
  • Daniel K

2019-11-26

Daniel K skrev om Ludvig Jakobsson en del av HusmanHagberg Bohuslän
    Jag har köpt en fastighet med Ludvig som mäklare, har blivit mycket väl bemött och Ludvig levde upp till allt man kan förvänta sig av en mäklare, en angenäm affär +++++ Läs mer
  • 2019-11-26

Pernilla K skrev om Ludvig Jakobsson en del av HusmanHagberg Bohuslän
    Har köpt ett hus av en privatperson. Blev trevligt bemött av Ludvig.
    Var lite på min vakt då detta var min första husaffär och kände mej lite osäker.
    Ludvig har varit ett bra stöd genom affären och förklarat den på ett bra sätt.Han har också känts uppriktig.
    Tror att både vi och säljaren känner oss nöjda med affären och gick hem med en bra känsla av att allt har blivit rätt. Läs mer
  • 2019-11-21

Fredrik J skrev om Elin Bergman en del av HusmanHagberg Bohuslän
    Jag har köpt en bostadsrätt på smögen, jag har fått en mycket saklig och professionellt intryck av Elin, hon har förutom att hon är väldigt trevlig också följt upp mej som kund helt ”lagom” mycket vilket jag satt stor pris på.
    Skall jag sälja nån gång är det hon jag kommer att kontakta.

Mvh Fredrik Johansson Läs mer
  • 2019-11-19

Karin P skrev om Ludvig Jakobsson en del av HusmanHagberg Bohuslän
    Köpt fritidsbostad norra Bohuslän.
    Ludvig tog sig god tid på visningen och har haft en god dialog med oss och säljaren. Engagerad och pålitlig. Läs mer
  • 2019-11-17

Lisa B skrev om Ludvig Jakobsson en del av HusmanHagberg Bohuslän
    Pålitlig, flexibel och trevlig Läs mer
  • John-Olof L

2019-11-17

John-Olof L skrev om Ludvig Jakobsson en del av HusmanHagberg Bohuslän
    Vi har sålt vår bostad Tossene Hedarna 2 Hunnebostrand
    Ludvig har bemött oss på ett utmärkt sätt.
    Fyra ord om Ludvig: Engagerad, Empatisk, Hjälpsam, Kompetent.

Ludvig har mer än väl levt upp till förväntningarna.

Husman Hagberg kan rekommenderas Läs mer
  • 2019-11-15

Anne-Marie Estha M skrev om Ludvig Jakobsson en del av HusmanHagberg Bohuslän
    Vi sålde vårt smultronställe,vårt fina torp!
    Redan när Ludvig kom på ett första besök fick vi stort förtroende för honom. Han var mycket trevlig och lätt att prata med och gav ett ambitiöst första intryck.Detta visade sig också stämma.
    Ludvig var otroligt lätt att samarbeta med och ingenting var omöjligt!
    Allt gick snabbt och utan krångel!
    Med Ludvig som mäklare blev det enkelt att sälja! Läs mer
  • 2019-11-14

Gilbert Ingemar J skrev om Ludvig Jakobsson en del av HusmanHagberg Bohuslän
    Jag har sålt en lantbruksfastighet och blev mycket väl bemött av mäklaren.
    Mäklaren föreslog väl avvägda förberedelser och strategi för att lyckas med försäljningsuppdraget.
    Försäljningsresultatet överträffade mina redan posttiva förväntningar.
    Jag kände tillit från start till avslut av denna fastighetsförsäljning. Läs mer
  • 2019-11-13

Lisa B skrev om HusmanHagberg Bohuslän
    Snabb med återkoppling, trevlig, flexibel Läs mer
  • 2019-11-12

Marie N skrev om Ludvig Jakobsson en del av HusmanHagberg Bohuslän
    Ludvig var snabb att svara på förfrågningar och villig att hjälpa till. Läs mer

Mikael O skrev om Ludvig Jakobsson en del av HusmanHagberg Bohuslän
    Vi har köpt ett äldre eftersatt hus.
    Mäklaren stressade processen lite väl mycket, så vi besikta aldrig huset. Vi tog inte heller vatten prover då det skulle ta så lång tid. Detta har gjort att vi har åkt på en massa höga kostnader och är långt i från färdiga, sen var huset även vatten skadat. Detta vet jag nu att den tidigare ägaren visste om.
    Han är trevlig och så, men kanske inte tillräckligt kunnig för att sälja äldre hus. Självklart har vi ett eget ansvar, men som första köpare hade det nog varit bättre med en mer erfaren och noggrann säljare, som tar lite mer ansvar. Läs mer
  • Kenneth T

2019-11-11

Kenneth T skrev om Ludvig Jakobsson en del av HusmanHagberg Bohuslän
    I juni 2019 köpte vi fritidshus, Svarteborgs-Toröd 26 av Ludvig som var mycket insatt o trevlig på visningen. Förhandlingar o köp sköttes smidigt och jag tror vi alla blev nöjda. Läs mer

Patrick T skrev om Elin Bergman en del av HusmanHagberg Bohuslän
    Jätte trevlig och super duktig i sitt jobb. Vi fick all den hjälp vi behövde och lite till då vi skulle köpa våran första lägenhet. Läs mer

Petter E skrev om Ludvig Jakobsson en del av HusmanHagberg Bohuslän
    Kjøpt fritids bolig.
    Ryddig presentasjon av objektet som dekket helheten av kjøpet.
    Megler var godt forberedt og møtte på kort varsel for separat visning.
    En positiv opplevelse som ga tillit. Läs mer

Erik H skrev om Ludvig Jakobsson en del av HusmanHagberg Bohuslän
    Köpte ett fritidshus och är mycker nöjd med erfarnenheten av HusmanHagberg. Trevlig bemött och fick en bra visning av objektet, vidare i processen fick jag tydliga besked och bra service kring det formella avtalet. Läs mer

Anders K skrev om Ludvig Jakobsson en del av HusmanHagberg Bohuslän
    Köpte ett hus på Smögen och ger Ludvig högsta betyg på alla plan Läs mer

Sara A skrev om Elin Bergman en del av HusmanHagberg Bohuslän
    Elin är en egagerad mäklare som har stort fokus på både säljare och köpare. Läs mer

Rikard D skrev om Elin Bergman en del av HusmanHagberg Bohuslän
    Köpt lägenhet på Smögen, allt fungerade bra. Elin ger ett ärligt intryck. Läs mer

Ann-Sofie M skrev om Elin Bergman en del av HusmanHagberg Bohuslän
    Jag sålde tidigare i våras en bostadsrätt och fick då ett väldigt gått bemötande av mäklaren Elin Bergman. Jag hade relativt stora förväntningar och jag tycker att Elin levde upp till dessa. Läs mer

Kathrine K skrev om Elin Bergman en del av HusmanHagberg Bohuslän
    Sålt en villa. Elin är trevlig och skötte försäljningen på ett utmärkt sätt. Läs mer

Robin B skrev om Elin Bergman en del av HusmanHagberg Bohuslän
    Elin var trevlig hjälpsam och noggrann.
    Hon svarar i telefon eller på mail när man behövde hjälp eller hade några frågor. Läs mer
  • Bengt Torsten B

2019-11-10

Bengt Torsten B skrev om Ludvig Jakobsson en del av HusmanHagberg Bohuslän
    Ludvig hjälpte oss sälja föräldrahemmet på Smögen,han är proffsig påläst och engagerad. Man fick snabbt tillit för han och hela affären har varit smidig! Bara +++++ rekommenderas varmt! Läs mer

Eleonore W skrev om Ludvig Jakobsson en del av HusmanHagberg Bohuslän
    Sålt en sjöbod.

Ludwig var personlig, professionell och överträffade våra förväntningar. Han skötte försäljningen fantastiskt bra, tog sig god tid att svara på alla frågor vi hade och höll bra kontakt under processens gång. Läs mer

Wiktoria M skrev om Elin Bergman en del av HusmanHagberg Bohuslän
    Väldigt nöjd med Elin när hon hjälpte mig att sälja min lägenhet! Hon var alltid tillgänglig om man hade funderingar och det kändes tryggt att låta Elin hantera allt! Väldigt trevlig och mysig tjej, rekommenderas varmt! Jag kommer välja Elin i framtiden om jag skall sälja min nuvarande lägenhet! Läs mer

Klas Markus H skrev om Ludvig Jakobsson en del av HusmanHagberg Bohuslän
    Det har bara varit positivt. Alla affärer är dock inte klara än, men är övertygad om att det kommer att gå bra hela vägen. Läs mer

Louise Christina H skrev om Ludvig Jakobsson en del av HusmanHagberg Bohuslän
    Vi köpte ett äldre hus av Ludvig. Han är Jättetrevlig, lugn, tillmötesgående och det bästa är att han är jordnära. Toppen! Rekommenderas verkligen! Läs mer

Jon V skrev om Ludvig Jakobsson en del av HusmanHagberg Bohuslän
    Solgt sommerstuga. Han er maksimalt på hele tiden! Kreativ og finner løsninger. Veldig profesjonell! Topp mekler. Läs mer

Anders Olof Georg S skrev om Ludvig Jakobsson en del av HusmanHagberg Bohuslän
    Ludvig fixade allt på ett lätt och enkelt vis. Var aldrig något bekymmer när vi sålde våran sommarstuga. Läs mer

Ragnhild Madeleine O skrev om Ludvig Jakobsson en del av HusmanHagberg Bohuslän
    Sålt ett hus på smögen
    Bemötande var kanon bra. Var professionell i sin yrkesroll, men gav även lite av sig själv och sitt liv. Trevligt Var väldigt noga med att uppdatera oss om allt som hade med visningar och budgivningar att göra.
    Helt nöjd kan rekommenderas Läs mer

Lena J skrev om Ludvig Jakobsson en del av HusmanHagberg Bohuslän
    Köpt ett hus och hade förväntningar på att få en engagerad och trevlig mäklare. Ludvig har varit en bra mäklare vi har tittat runt på massvis av hus och träffat på många men Ludvig sticker ut positivt. Han är trevlig hjälpsam tillmötesgående och engagerad. Kan bara prata gott om honom och rekommenderar honom gärna till andra. Läs mer

Anders G skrev om Ludvig Jakobsson en del av HusmanHagberg Bohuslän
    Mycket professionellt och trevligt bemötande.
    Utmärkt hantering av försäljningen Läs mer

Martin E skrev om Ludvig Jakobsson en del av HusmanHagberg Bohuslän
    Köpte hus på Smögen med Ludvig som mäklare. Vi hade en personlig visning. Han var proffsig, engagerad, ärlig, inte för pushig att vi skulle köpa utan mer hjälpsam och guidande. Vi är mycket nöjda. Läs mer

Pernilla G skrev om Ludvig Jakobsson en del av HusmanHagberg Bohuslän
    Vi har köpt en bostad rätt. Vi fick snabbt kontakt med honom. Han svarade snabbt, har hela tiden haft svar på våra frågor. Vi upplever Ludvig mkt kunnig och ärlig. Mkt positiv upplevelse. 👍 Läs mer

Line P skrev om Ludvig Jakobsson en del av HusmanHagberg Bohuslän
    Ludvig är fantastisk på alla sätt och vis!
    Jag rekommenderar honom varmt! Läs mer

Sahand J skrev om Elin Bergman en del av HusmanHagberg Bohuslän
    Har sålt lägenhet med hjälp av bästa Elin, vi rekommendera henne stark som mäklare Läs mer

Ludmila M skrev om Elin Bergman en del av HusmanHagberg Bohuslän
    Vi köpte en bostadsrätt på Smögen. Elin mötte vi när vi tittade på ett annat objekt. Hon föreslog brf för oss. Det blev en mycket enkel affär, Elin skötte allt.
    Nu blir vi Smögenbor och ser fram mot färsk fisk och salt i håret.
    Tack Elin! Läs mer

Pernilla R skrev om Elin Bergman en del av HusmanHagberg Bohuslän
    Vi köpte en obebyggd tomt där Elin var mäklare. Mycket frågor som behövde kollas med myndigheter där Elin verkligen tog tag i allt och såg till så att vi fick alla svar vi behövde innan kontraktsskrivning. Elin är väldigt proffsig, noggrann och påläst. Det kändes väldigt tryggt och bra genom hela affären. Läs mer

Tobias R skrev om Elin Bergman en del av HusmanHagberg Bohuslän
    Väldigt engagerad och har koll på alla detaljer. Läs mer

Monica J skrev om Elin Bergman en del av HusmanHagberg Bohuslän
    Denna mäklare levererar allt vad en säljare vill ha. Läs mer

Rolf L skrev om Elin Bergman en del av HusmanHagberg Bohuslän
    Försäljningen av vårt hus i Strömstad sköttes av Elin på allra bästa sätt. Skulle utan att tveka rekommendera henne till andra.
    Mvh Rolf Läs mer

Olivia T skrev om Elin Bergman en del av HusmanHagberg Bohuslän
    Jag och min sambo köpte våran första lägenhet via Elin! Super nöjda.

Sen första visningen vi varit på så har Elin varit den bästa mäklaren jag träffat. Super trevlig och ärlig. Var alltid tillgänglig och svarade snabbt på alla våra frågor.

Vi rekommenderar varmt Elin till andra! Läs mer

Camilla H skrev om Elin Bergman en del av HusmanHagberg Bohuslän
    Hus
    Bra trevligt vänligt
    Köpa hus - köpte hus
    Fick svar på mina frågor snabbt o tydligt Läs mer
  • 2019-10-07

Jan E skrev om HusmanHagberg Bohuslän
    Sålt en fastighet.
    Mycket nöjd med mäklaren. Läs mer
  • 2019-08-02

Maria S skrev om Elin Bergman en del av HusmanHagberg Bohuslän
    Köpt bostadsrätt. Elin var trevlig och tillmötesgående - höll kontakt och gav all nödvändig information. Känner att jag fått ett bra stöd och ett proffesionellt bemötande som köpare. Läs mer
  • Carina B

2019-07-01

Carina B skrev om Ludvig Jakobsson en del av HusmanHagberg Bohuslän
    Kan varmt rekommendera Ludvig Jakobsson. Han har varit mycket hjälpsam och serviceinriktad, har verkligen visat kompetens och gjort det där lilla extra för oss.
    // Carina och Susanna Läs mer
  • 2019-05-31

Anette M skrev om Ludvig Jakobsson en del av HusmanHagberg Bohuslän
    Vi er utrolig fornøyd! Ludvig er serviceinnstilt, holder avtaler, tar seg tid og kommuniserer på en måte som inngir tillit. Vi gir han våre beste anbefalinger. Läs mer

Hamngatan 1, 456 51 Smögen