Elin Bergman
Registrerad mäklare sedan 2013
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2019-03 - 2020-02

Läs vad 24 Läs vad Elin Bergman

• Anton H sålde sin lägenhet med hjälp av Elin Bergman en del av HusmanHagberg Bohuslän

2020-02-26

Smögen
    Jag har sålt en lägenhet med hjälp av Elin. Hon har varit engagerad i min försäljning i snart ett år och skött det jättebra. Det har varit enkelt att hålla en bra kommunikation med henne hels tiden. Det enda som är lite negativt är att den prisbild jag fick från början inte stämde överens med verkligheten. Vilket är svårt för mäklaren att garantera såklart. Men försäljningen blev en bit ifrån vad hon trott från början. Men i det stora hela är jag jättenöjd att jag valde Elin. Läs mer
  • Lena B köpte sin lägenhet med hjälp av Elin Bergman en del av HusmanHagberg Bohuslän

2020-02-26

Smögen
    köpt en lägenhet på Smögen.
    Elin gav ett trovärdigt och behagligt bemötande. Mötte väl förväntningar på engagemang och kompetens. Kan absolut rekommendera henne. Läs mer
  • Jennie H sålde sin stuga med hjälp av Elin Bergman en del av HusmanHagberg Bohuslän

2020-01-06

Sålde en stuga i Munkedal. Vi är mycket nöjda med Elins bemötande och all hjälp vi fick under försäljningen. Rekommenderar starkt Elin som mäklare till andra som vill köpa eller sälja en fastighet. Läs mer
  • Fredrik J köpte sin lägenhet med hjälp av Elin Bergman en del av HusmanHagberg Bohuslän

2019-11-21

Smögen
    Jag har köpt en bostadsrätt på smögen, jag har fått en mycket saklig och professionellt intryck av Elin, hon har förutom att hon är väldigt trevlig också följt upp mej som kund helt ”lagom” mycket vilket jag satt stor pris på.
    Skall jag sälja nån gång är det hon jag kommer att kontakta.

Mvh Fredrik Johansson Läs mer
  • Patrick T köpte sin lägenhet med hjälp av Elin Bergman en del av HusmanHagberg Bohuslän

2019-11-11

Jätte trevlig och super duktig i sitt jobb. Vi fick all den hjälp vi behövde och lite till då vi skulle köpa våran första lägenhet. Läs mer
  • Sara A köpte sitt hus med hjälp av Elin Bergman en del av HusmanHagberg Bohuslän

Hunnebostrand
    Elin är en egagerad mäklare som har stort fokus på både säljare och köpare. Läs mer
  • Rikard D köpte sin lägenhet med hjälp av Elin Bergman en del av HusmanHagberg Bohuslän

Smögen
    Köpt lägenhet på Smögen, allt fungerade bra. Elin ger ett ärligt intryck. Läs mer
  • Ann-Sofie M sålde sin lägenhet med hjälp av Elin Bergman en del av HusmanHagberg Bohuslän

2019-11-10

Jag sålde tidigare i våras en bostadsrätt och fick då ett väldigt gått bemötande av mäklaren Elin Bergman. Jag hade relativt stora förväntningar och jag tycker att Elin levde upp till dessa. Läs mer
  • Kathrine K sålde sitt hus med hjälp av Elin Bergman en del av HusmanHagberg Bohuslän

2019-11-10

Sålt en villa. Elin är trevlig och skötte försäljningen på ett utmärkt sätt. Läs mer
  • Robin B köpte sitt hus med hjälp av Elin Bergman en del av HusmanHagberg Bohuslän

2019-11-10

Elin var trevlig hjälpsam och noggrann.
    Hon svarar i telefon eller på mail när man behövde hjälp eller hade några frågor. Läs mer

Senaste försäljningarna

Tunnbindarvägen