Elin Bergman är mäklare på HusmanHagberg Bohuslän

och har varit registrerad mäklare sedan 2013. Elin Bergman har varit aktiv på Reco.se sedan 2018 och har fått 36 omdömen sedan 2018-11-28. Elin Bergman har haft 12 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 92% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-10 - 2020-09

Läs vad 36 Läs vad Elin Bergman

• Mycket trevligt bemötande och medmänsklig, proffsigt intryck...
    Marita A köpte sin lägenhet med hjälp av Elin Bergman en del av HusmanHagberg Bohuslän
    2020-09-14
    • 2:a
    • 61.5 m²
    • Strömstad
    2020-09-14
    Tack för fina ord Marita och stort lycka till med det nya boendet! :) Vi ses! /Elin

Visa svar
  • Elin har varit vänlig och återkopplande. Vi kan varmt rekommendera henne, i vårt fall vid köp.
    Therese A köpte sin stuga med hjälp av Elin Bergman en del av HusmanHagberg Bohuslän
    2020-09-13
    • 91.0 m²
    2020-09-13
    Tack för de fina orden! Hoppas nu att ni får många härliga stunder i detta helt fantastiska hus! /Elin

Visa svar
  • Mycket bra service å bemötande.
    Niklas W sålde sin lägenhet med hjälp av Elin Bergman en del av HusmanHagberg Bohuslän
    2020-08-14
    • 3:a
    • 64.5 m²
    2020-08-14
    Tack för förtroendet att hjälpa er! Vi ses :) /Elin

Visa svar
  • Sålt ett fritidshus. Elin har varit suverän under hela processen. Elin är lättsam, förstående och arbetsam! Vi har känt oss trygga och nöjda med henne - en toppenmäklare som vi verkligen kan rekommendera :)
    Camilla S sålde sin stuga med hjälp av Elin Bergman en del av HusmanHagberg Bohuslän
    2020-08-10
    • 91.0 m²
    2020-08-10
    Tusen tack för förtroendet och för de fina orden samt gott samarbete! /Elin

Visa svar
  • Elin har sålt en bostadsrätt vi har haft på Smögen, och vi har under hela processen blivit bemöta på ett helt perfekt skick, och har har hela tiden varit mycket informativ, och jobbat idogt både på vardagar, helger och tom på semestern, vi är ytterst nöjda med Elin och kan varmt rekommendera henne
    Göran J
    Göran J sålde sin lägenhet med hjälp av Elin Bergman en del av HusmanHagberg Bohuslän
    2020-08-04
    • 3:a
    • 67.0 m²
    2020-08-04
    Tack Göran för de fina orden och för förtroendet att hjälpa er! /Elin

Visa svar
  • Bra och tydlig information. Bra återkoppling. Aktiv.
    Fritjof A sålde sitt hus med hjälp av Elin Bergman en del av HusmanHagberg Bohuslän
    2020-07-15
    • 183.0 m²
    2020-07-15
  • Såld sommarstuga , Elin va super hjälpsam. Skulle starkt rekommendera henne , och använda igen. Social, korrekt , pålitlig och engagerad ! Mvh Marco
    Marco B sålde sin stuga med hjälp av Elin Bergman en del av HusmanHagberg Bohuslän
    2020-07-14
    • 49.0 m²
    • Brastad
    2020-07-14
  • Brastads-Öna 236, Brastad. Elin var professionell och vänlig.
    Madeleine T köpte sin stuga med hjälp av Elin Bergman en del av HusmanHagberg Bohuslän
    2020-07-13
    • 49.0 m²
    • Brastad
    2020-07-13
  • Köpt ett hus i Hunnebostrand i Bohuslän. Och mäklaren har agerat trevligt, kompetent och med ordning och reda.
    Anders L köpte sitt hus med hjälp av Elin Bergman en del av HusmanHagberg Bohuslän
    2020-07-06
    • 183.0 m²
    2020-07-06
  • Sålt bostadsrättslägenhet. Jag har blivit mycket positivt bemött av mäklaren, och jag upplever att alla förväntningar jag hade på mäklarens sätt att sköta affären infriats till 100%.
    Jonas S sålde sin lägenhet med hjälp av Elin Bergman en del av HusmanHagberg Bohuslän
    2020-05-29
    • 2:a