Elin Bergman
Registrerad mäklare sedan 2013-06-26
Aktiv på Reco.se sedan 2018-11-28
2019-07 - 2020-06

Läs vad 28 Läs vad Elin Bergman

• Anders L köpte sitt hus med hjälp av Elin Bergman en del av HusmanHagberg Bohuslän

2020-07-06

Hunnebostrand
    Köpt ett hus i Hunnebostrand i Bohuslän. Och mäklaren har agerat trevligt, kompetent och med ordning och reda. Läs mer
  • Jonas S sålde sin lägenhet med hjälp av Elin Bergman en del av HusmanHagberg Bohuslän

2020-05-29

Sålt bostadsrättslägenhet.
    Jag har blivit mycket positivt bemött av mäklaren, och jag upplever att alla förväntningar jag hade på mäklarens sätt att sköta affären infriats till 100%. Läs mer
  • Mikael J köpte sin lägenhet med hjälp av Elin Bergman en del av HusmanHagberg Bohuslän

2020-05-26

Smögen
    Köpt Lgh på Smögen. Vi blev bra bemötta av mäklaren o trevlig , kunnig ! Läs mer
  • Åsa O köpte sin lägenhet med hjälp av Elin Bergman en del av HusmanHagberg Bohuslän

2020-05-07

Smögen
    Har köpt en bostadsrätt. Fick en fantastiskt service och feedback på alla mina frågor och funderingar. Uppskattade också att jag alltid fick snabba svar. Läs mer
  • Anton H sålde sin lägenhet med hjälp av Elin Bergman en del av HusmanHagberg Bohuslän

2020-02-26

Smögen
    Jag har sålt en lägenhet med hjälp av Elin. Hon har varit engagerad i min försäljning i snart ett år och skött det jättebra. Det har varit enkelt att hålla en bra kommunikation med henne hels tiden. Det enda som är lite negativt är att den prisbild jag fick från början inte stämde överens med verkligheten. Vilket är svårt för mäklaren att garantera såklart. Men försäljningen blev en bit ifrån vad hon trott från början. Men i det stora hela är jag jättenöjd att jag valde Elin. Läs mer
  • Lena B köpte sin lägenhet med hjälp av Elin Bergman en del av HusmanHagberg Bohuslän

2020-02-26

Smögen
    köpt en lägenhet på Smögen.
    Elin gav ett trovärdigt och behagligt bemötande. Mötte väl förväntningar på engagemang och kompetens. Kan absolut rekommendera henne. Läs mer
  • Jennie H sålde sin stuga med hjälp av Elin Bergman en del av HusmanHagberg Bohuslän

2020-01-06

Sålde en stuga i Munkedal. Vi är mycket nöjda med Elins bemötande och all hjälp vi fick under försäljningen. Rekommenderar starkt Elin som mäklare till andra som vill köpa eller sälja en fastighet. Läs mer
  • Fredrik J köpte sin lägenhet med hjälp av Elin Bergman en del av HusmanHagberg Bohuslän

2019-11-21

Smögen
    Jag har köpt en bostadsrätt på smögen, jag har fått en mycket saklig och professionellt intryck av Elin, hon har förutom att hon är väldigt trevlig också följt upp mej som kund helt ”lagom” mycket vilket jag satt stor pris på.
    Skall jag sälja nån gång är det hon jag kommer att kontakta.

Mvh Fredrik Johansson Läs mer
  • Patrick T köpte sin lägenhet med hjälp av Elin Bergman en del av HusmanHagberg Bohuslän

2019-11-11

3:a
    Jätte trevlig och super duktig i sitt jobb. Vi fick all den hjälp vi behövde och lite till då vi skulle köpa våran första lägenhet. Läs mer
  • Sara A köpte sitt hus med hjälp av Elin Bergman en del av HusmanHagberg Bohuslän

2019-11-10

Hunnebostrand
    Elin är en egagerad mäklare som har stort fokus på både säljare och köpare. Läs mer

Senaste försäljningarna

Brastads-Öna