Elin Bergman

Elin Bergman

Elin Bergman är mäklare på HusmanHagberg Bohuslän

Elin Bergman har varit registrerad mäklare sedan 2013-06. Elin Bergman har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-11 och har fått 49 omdömen med ett betyg på 4.9. Elin Bergman har haft 15 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 49 Läs vad Elin Bergman

2021-06-09
    Jag har köpt en bostadsrättslägenhet. Elin har varit väldigt lätt att ha att göra med. Trevlig och tillmötesgående. Är väldigt glad över mitt köp som kanske är den bästa presenten jag givit till mig själv. Skall bli härligt att flytta.
    2021-06-09
    Har sålt en mindre lägenhet. Är väldigt nöjd med mäklarens insats. Tog sig alltid tiden och gjorde precis de jag hade önskat mig få ut av en mäklare. Visade intresse och var engagerad i att hjälpa mig få sålt. Ställde alltid upp oavsett dag. Så har inget att klaga på eller vara missnöjd över.
    2021-06-04
    Sålt en lägenhet på Smögen. Elin är strålande. Svarar snabbt i telefon och på sms. Mycket professionell. kan varmt rekommendera henne.
  • sålde sitt hus med hjälp av Elin Bergman en del av HusmanHagberg Bohuslän
    2021-05-19
    Proffsig och bra mäklare :)
  • Adam F
    köpte sitt hus med hjälp av Elin Bergman en del av HusmanHagberg Bohuslän
    2021-05-18
    Köpt bostad. Elin var engagerad, tillgänglig och svarade på våra frågor. Vi är supernöjda!
  • Hanne E
    sålde sitt hus med hjälp av Elin Bergman en del av HusmanHagberg Bohuslän
    2021-05-12
    Vi har såld ett sjönära hus på Hasselösund.
    Vi fick genom rekommendation kontakt med en toppenmäklare Elin Bergman på HusmanHagberg Bohuslan. Från första stund kände vi oss trygga med hennes professionella sätt att hantera hela försäljnings processen från A till Ö. Vi är otroligt nöjda med hennes ärliga och uppriktiga sätt att agera. Vi kan varmt rekommendera Elin.
  • Kjell E
    sålde sin lägenhet med hjälp av Elin Bergman en del av HusmanHagberg Bohuslän
    2021-04-13
    Elin förmedlade vår Br på Salterivägen oå kleven.
    Elin är mycket trevlig, hjälpsam, alert och superproffessionell och med mycket god kännedom om marknaden.
    Hon har kommunicerat tydligt och frekvent och i direkt anslutning till budgivningen, oavsett tid eller dag, vilket uppskattats högt.
    Elin har långväga överträffat våra förväntningar och hjälpt oss fram till en bra försäljning med mycket gott resultat.
    Vi rekommenderar henne varmt till andra som ev skall sälja i närområdet.
    2021-04-13
    Väldigt bra bemötande och toppservice! Köpt Salterivägen 6D på Smögen och dessutom endast med digital visning av Elin som var superproffsig. Hon blir vår mäklare om vi ska sälja någon gång!
    Christer och Bea Nylander
    2021-03-10
    Lägenhet i Smögen. Hon är noggrann och vaken. Vi är mer än nöjda.
    2021-02-13
    Har köpt en bostadsrätt av Elin. Tryggt och proffsigt bemötande och genomförande av köp