Ludvig Jakobsson

Ludvig Jakobsson

Ludvig Jakobsson är mäklare på HusmanHagberg Bohuslän

Ludvig Jakobsson har varit registrerad mäklare sedan 2013-06. Ludvig Jakobsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-11 och har fått 167 omdömen med ett betyg på 4.9. Ludvig Jakobsson har haft 71 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Variationen i arbetet, att få skräddarsy en tjänst utifrån varje unik affär.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Jag har en stor passion för det jag gör. Jag ger allt jag har i varje enskild affär och jobbar stenhårt för att nå goda resultat.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Drivande, Trygg & läraktig

Vilket är ditt bästa mäklarminne?
Jag har flera minnen, svårt att välja något enskilt. Oftast handlar det om två parter som är jättenöjda med sin affär, de brukar bli minnesvärda affärer.

Vad gör du helst på fritiden?
Vistas i skog och mark & musik.

Hur ser din drömbostad ut?
Hm. Svår fråga. Jag bor i dag på en gård (som länge var drömmen) Nästa gång jag flyttar bygger jag nog nytt. En lantlig villa med cykelavstånd till något kustsamhälle.

Vad vet vi inte om dig?
Innan jag valde att bli mäklare så satsade jag på att bli musiker. Spelar fortfarande i band.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 167 Läs vad Ludvig Jakobsson

• sålde sin stuga med hjälp av Ludvig Jakobsson en del av HusmanHagberg Bohuslän
    2022-07-21 Verifierad kund
    En bra mäklare från början till slutet kan rekommenderas och då har jag erfarenhet av ca tjugo fastighetsaffärer
  • köpte sin stuga med hjälp av Ludvig Jakobsson en del av HusmanHagberg Bohuslän
    2022-07-21 Verifierad kund
    Vennlig, ærlig og trivelig. Veldig godt fornøyd
    2022-07-19 Verifierad kund
    Trevlig. Kommunicerade tydligt att han ville vi skulle vara nöjda. Lättsam samtidigt som seriös. Tydlig. Inte för forcerad utan lugnt tempo vid kontrakt och tillträde. Ingav förtroende och tillit att han kunde sitt jobb, var noggrann och insatt i fastigheten.
    2022-07-19 Verifierad kund
    Ludvig är en mycket kunnig och förtroende givande mäklare,
    mycket bra service och lyssningsförmåga !
    Ludvig levde upp till våra förväntningar med råge !
  • köpte en tomt med hjälp av Ludvig Jakobsson en del av HusmanHagberg Bohuslän
    • Grebbestad
    2022-07-18 Verifierad kund
    Var ett mycket positivt och tryggt bemötande vi fick av Ludvig vid vårt första möte. Hade inga speciella förväntningar men lämnade vårt möte vid tomten med en fantastisk bra känsla , en känsla som stärkte vårt beslut och bidrog till att vi bestämde oss att genomföra köpet.
    Bara att gratulera HusmanHagberg till en mycket bra ambassadör
    för ert varumärke. Gött jobbat Ludvig!
  • köpte en tomt med hjälp av Ludvig Jakobsson en del av HusmanHagberg Bohuslän
    • Grebbestad
    2022-07-18 Verifierad kund
    Vi blev väl bemötta av Ludvig. Han är påläst, personlig och tog väl hand om oss och affären. Jag skulle definitivt rekommendera honom till andra!
    • Strömstad
    2022-06-30 Verifierad kund
    Bra och professionellt bemötande. Tydlig och kunnig.
    Vi är mycket nöjda med mäklaren och han uppfyllde våra förväntningar.
  • köpte sin bostad med hjälp av Ludvig Jakobsson en del av HusmanHagberg Bohuslän
    2022-06-17 Verifierad kund
    Korrekt bemötande och tydlig information.
    • Hunnebostrand
    2022-05-22 Verifierad kund
    Excelent, bästa mäklaren.

Bra bemötande, informativ och har ett bra sätt att resonera vad gäller pris mm.

Mycket nöjd med försäljningen.

vh Peter
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Ludvig Jakobsson en del av HusmanHagberg Bohuslän
    • Kungshamn
    2022-05-17 Verifierad kund
    Ludvig har varit en utmärkt mäklare. Vi är mycket nöjda med vårt köp.
    Vi har fått all hjälp vi behövde och Ludvig var mycket professionell, hjälpsam och lyhörd för våra frågor. Allt gick smidigt och bra när vi genomförde affären.
    Ludvig är en mäklare med hjärtat på rätta stället.
    Vi vill varmt rekommendera Ludvig som mäklare till både säljare och köpare.