Ludvig Jakobsson

Ludvig Jakobsson

4.8 i betyg av 75 omdömen

Ludvig Jakobsson är mäklare på HusmanHagberg Bohuslän

och har varit registrerad mäklare sedan 2013. Ludvig Jakobsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2018 och har fått 75 omdömen sedan 2018-11-30. Ludvig Jakobsson har haft 64 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 84% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Variationen i arbetet, att få skräddarsy en tjänst utifrån varje unik affär.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Jag har en stor passion för det jag gör. Jag ger allt jag har i varje enskild affär och jobbar stenhårt för att nå goda resultat.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Drivande, Trygg & läraktig

Vilket är ditt bästa mäklarminne?
Jag har flera minnen, svårt att välja något enskilt. Oftast handlar det om två parter som är jättenöjda med sin affär, de brukar bli minnesvärda affärer.

Vad gör du helst på fritiden?
Vistas i skog och mark & musik.

Hur ser din drömbostad ut?
Hm. Svår fråga. Jag bor i dag på en gård (som länge var drömmen) Nästa gång jag flyttar bygger jag nog nytt. En lantlig villa med cykelavstånd till något kustsamhälle.

Vad vet vi inte om dig?
Innan jag valde att bli mäklare så satsade jag på att bli musiker. Spelar fortfarande i band.
    Försäljningar 2019-10 - 2020-09

Läs vad 75 Läs vad Ludvig Jakobsson

• Sålde släktgård,med många delägare. Kunnig,seriös vet vad han pratar om , känns säker.I alla fall för en lekman.
    Marit Anneli G sålde sin bostad med hjälp av Ludvig Jakobsson en del av HusmanHagberg Bohuslän
    2020-10-21
    • Bullaren
    2020-10-21
  • Otroligt proffessionell. Ger ett tryggt intryck, en mäklare med erfarenhet och kompetens. Rekommenderas varmt!
    Emma Sofie L sålde sitt hus med hjälp av Ludvig Jakobsson en del av HusmanHagberg Bohuslän
    2020-10-14
    • 102.0 m²
    • Tanumshede
    2020-10-14
  • Köpt en villa i Fjällbacka. Från första stund blev jag professionellt och trevligt bemött. Ludvig är snabb att återkoppla på frågor och funderingar. Flexibel och tillmötesgående med visningstider och sin tillgänglighet. Vi är mycket nöjda med bra service och alla kontakter med Ludvig.
    Jeanette S köpte sitt hus med hjälp av Ludvig Jakobsson en del av HusmanHagberg Bohuslän
    2020-10-13
    • 142.0 m²
    • Fjällbacka
    2020-10-13
  • bra och trevlig säljare, bra musiksmak..:-)
    Henrik J sålde en tomt med hjälp av Ludvig Jakobsson en del av HusmanHagberg Bohuslän
    2020-10-11
    • Skee
    2020-10-11
  • Snabb, trevlig och Korrekt. Jag tycker att han uppfyller alla krav man kan ställa på enmäklare.
    Per C köpte en tomt med hjälp av Ludvig Jakobsson en del av HusmanHagberg Bohuslän
    2020-10-09
    2020-10-09
  • Köpt villa i Gåseberg. Mycket tillmötesgående och trevlig. Uppskattade att han jobbade för att affären avslutades snabbt. Snabb kontakt och seriöst intryck. Rekomenderas starkt.
    Johan P köpte sitt hus med hjälp av Ludvig Jakobsson en del av HusmanHagberg Bohuslän
    2020-10-01
    • 154.0 m²
    • Brastad
    2020-10-01
  • Proffsigt bemötande. Kom väl förberedd på första mötet och det har sedan följt hela processen.
    Peter Kristoffer J sålde sin stuga med hjälp av Ludvig Jakobsson en del av HusmanHagberg Bohuslän
    • 90.0 m²
    • Bovallstrand
    2020-09-26
  • Solgte fritidsbolig med behov for reparasjoner, Ludvig tok dette som en utfordring, men viste engasjement for positive aspekter ved eiendommen og for å finne den rette kjøper, som kunne sette pris på stedet. Møtte meg med vennlighet og respekt, orienterte tydelig om muligheter før og under salget. Gjennomførte den planen han beskrev for meg raskt og effektivt. Dersom jeg skulle ha solgt en ny eiendom ville jeg absolutt ha valgt samme megler.
    Marit Elin I sålde sin stuga med hjälp av Ludvig Jakobsson en del av HusmanHagberg Bohuslän
    • 34.0 m²
    • Hällevadsholm
    2020-09-26
  • Ludvig säljer tomter för vår räkning på ett område nära Tanumstrand. Han är engagerad och aktiv och hans resultat hittills överträffar våra förväntningar. Ludvig har lätt att vinna förtroende genom sin kunnighet och sitt seriösa sätt att arbeta och han är mån om att både köpare och säljare skall bli nöjda
    Inger S
    Inger S sålde en tomt med hjälp av Ludvig Jakobsson en del av HusmanHagberg Bohuslän
    2020-09-24
    • Grebbestad
    2020-09-24
  • Köpt tomt. Ludvig har ett väldigt trevligt och bra bemötande han är tydlig och rak i sina svar. Han är lösningsorienterad och fixar så det blir smidigt för alla inblandade. Bara positiv erfarenhet av Ludvig.
    Magnus K köpte en tomt med hjälp av Ludvig Jakobsson en del av HusmanHagberg Bohuslän
    2020-09-21
    • Grebbestad