Ludvig Jakobsson

Ludvig Jakobsson

Ludvig Jakobsson är mäklare på HusmanHagberg Bohuslän

Ludvig Jakobsson har varit registrerad mäklare sedan 2013-06. Ludvig Jakobsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-11 och har fått 105 omdömen med ett betyg på 4.8. Ludvig Jakobsson har haft 77 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 94% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Variationen i arbetet, att få skräddarsy en tjänst utifrån varje unik affär.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Jag har en stor passion för det jag gör. Jag ger allt jag har i varje enskild affär och jobbar stenhårt för att nå goda resultat.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Drivande, Trygg & läraktig

Vilket är ditt bästa mäklarminne?
Jag har flera minnen, svårt att välja något enskilt. Oftast handlar det om två parter som är jättenöjda med sin affär, de brukar bli minnesvärda affärer.

Vad gör du helst på fritiden?
Vistas i skog och mark & musik.

Hur ser din drömbostad ut?
Hm. Svår fråga. Jag bor i dag på en gård (som länge var drömmen) Nästa gång jag flyttar bygger jag nog nytt. En lantlig villa med cykelavstånd till något kustsamhälle.

Vad vet vi inte om dig?
Innan jag valde att bli mäklare så satsade jag på att bli musiker. Spelar fortfarande i band.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 105 Läs vad Ludvig Jakobsson

• Dingle
    2021-07-02
    Ludvig gav ett professionellt och engagerat intryck vid vårt första möte. Han var inlyssnande i våra förväntningar och för oss var det viktigt att ha en mäklare med engagemang, tydlig uppföljning och relationsbyggande. Allt detta levde Ludvig upp till. Dessutom var han tydlig i hur planeringen för försäljningen såg ut från fotografering till skrivet kontrakt.
    Ludvig säljer inte bostäder, han säljer hem.
  • köpte sin stuga med hjälp av Ludvig Jakobsson en del av HusmanHagberg Bohuslän
    • Smögen
    2021-07-02
    Ludvig är en mycket kunnig och noggrann mäklare. Alltid tillgänglig och trevlig.
    • Dingle
    Fantastisk mäklare.
    I tid, förberedd och noggrann.
    Kommer med idéer, tar tag i alla frågor.

Snabb och effektiv. Otroligt bra.
    Gör det extra hela tiden.
    2021-06-22
    Han skötte sig utmärkt mycket professionellt
    2021-06-21
    Väldigt nöjd med Ludvig. Han har bra koll på marknaden och alltid ett proffsigt och trevligt bemötande. Dessutom väldigt lätt att samarbeta med och mötte våra önskemål med försäljningen!
    2021-06-21
    Funkar bra, konstruktiva diskussioner.
  • sålde sin stuga med hjälp av Ludvig Jakobsson en del av HusmanHagberg Bohuslän
    • Hamburgsund
    2021-05-31
    Tycker det ni skall informera om att när ni skickar ut sms så kommer det inte från Husman Hagberg utan från ert egna bolag
    Bo i Bohuslän Ab. även att man skall skicka över bankkontonr på sms strider mot det mesta med säkerhet i mitt tycke.
    Hej Jan! Tack för dina synpunkter. Att du inte kände igen mitt nummer sedan tidigare korrespondens blev i detta fallet lite oturligt, att mitt nummer stod registrerat på vårt aktiebolag som du inte tidigare hört namnet på, är nu åtgärdat hos hitta.se. Mitt sms var en påminnelse om vad vi talat om på kontraktsskrivningen, dvs att jag behövde ett aktuellt kontonummer till er. Inte nödvändigtvis att det skulle skickas över via sms, men jag kan absolut bli tydligare på den saken i framtiden. Med tanke på vad som förekommer i samhället idag med bedrägerier mm, förstår vi er vaksamhet och är tacksamma för att du tog dig tid att skriva din feedback! Ludvig Jakobsson
    2021-05-26
    Sålde med hjälp av Ludvig. Mycket kunnig. Allt över förväntningarna.
    • Strömstad
    2021-05-26
    Kunnig och proffsig mäklare med en god översikt över marknaden.
    • Hällevadsholm
    2021-05-04
    Ludvig har ett fantastiskt bemötande och är otroligt kunnig!