Petronella Bennström
Registrerad mäklare sedan 1996-11-11
Aktiv på Reco.se sedan 2014-01-17
2019-08 - 2020-07

Läs vad 144 Läs vad Petronella Bennström

• Grover B köpte sin lägenhet med hjälp av Petronella Bennström en del av Fastighetsbyrån Lidingö

2020-07-03

Killinge
    Vi köpt lägenheten genom hennes förmedling.
    Väldig professionell bemötande, kommunikativ och hjälpsam.
    Toppen mäklare! Läs mer
  • Tatjana K sålde sin lägenhet med hjälp av Petronella Bennström en del av Fastighetsbyrån Lidingö

2020-06-25

Rudboda
    Good communication, always answering in a short time. Has a good knowledge, could answer all the questions. Läs mer
  • Jeanette B
    Jeanette B sålde sin lägenhet med hjälp av Petronella Bennström en del av Fastighetsbyrån Lidingö

2020-06-12

Skärsätra
    Vi sålde vår lägenhet på Lidingö med hjälp av Petronella. Allt har gått väldigt smidigt - från det första mötet, till fotografering, publicering av annons, privata förhandsvisningar och publika visningar, och sedan försäljning samt all kontakt vi haft däremellan. Hon har varit lätt att få tag i och lätt att ha att göra med tack vare ett avslappnat sätt. Det kändes tryggt med hennes erfarenhet, lokalkännedom och mäklarkunskap. Hon lyckades ro iland denna försäljning utan omvisningar vilket var avgörande för oss då vi inte hade några tidsmarginaler p.g.a. ett fasadarbete som startade precis när försäljningen var klar. Läs mer
  • Niklas C sålde sitt hus med hjälp av Petronella Bennström en del av Fastighetsbyrån Lidingö

2020-06-01

Hersby
    Vi har sålt vårt hus som blev för stort då barnen flyttat ut. Vi har haft en bra dialog med Petronella under en lång tid och fått väldigt bra rådgivning om marknadsläget och hur utvecklingen har varit i de speciella tider som råder nu. Man har alltid höga förväntningar när man säljer en kär ägodel och vi har varit nöjda med Petronella genom hela processen från fotografering till avslut. Vi vill ge henne högsta betyg och kan varmt rekommendera henne. Läs mer
  • Piotr B köpte sin lägenhet med hjälp av Petronella Bennström en del av Fastighetsbyrån Lidingö

2020-05-29

Killinge
    Vi köpte en lägenhet. Allt gick snabbt och smidigt, på 2 veckor hade vi vår 2: a. Vi rekommenderar verkligen Petronella. Läs mer
  • Monica G sålde sin lägenhet med hjälp av Petronella Bennström en del av Fastighetsbyrån Lidingö

2020-05-24

3:a
    Bodal
    Kunnig och trevligt bemötande i samband med försäljning av brf. Läs mer
  • Lena H sålde sin lägenhet med hjälp av Petronella Bennström en del av Fastighetsbyrån Lidingö

2020-05-10

Killinge
    Sålt en liten 2a. Engagerad mäklare, snabb att ordna fotograf, sammanställa material och ordna visning. Bra på att förhandla. Läs mer
  • Niamh W köpte sin lägenhet med hjälp av Petronella Bennström en del av Fastighetsbyrån Lidingö

2020-05-03

Skärsätra
    Här köpt en bostadsrätt och fick ett alldeles utmärkt bemötande av Petronella hela vägen från visst första intresse till genomförandet av köpet. Petronella var alltid snabb att svara på alla frågor som dök upp under hela köpet och kunde ge svar på alla mina frågor. Som helhet väldigt nöjd med mitt köp. Läs mer
  • Jan Christer K sålde sitt hus med hjälp av Petronella Bennström en del av Fastighetsbyrån Lidingö

2020-05-02

Hersby
    Sålt ett parhus.
    Petronella har varit en mycket uppskattad person genom hela processen.
    Hon har alltid varit tillgänglig och hjälpsam.
    Sammantaget har jag bara positiva saker att säga, och kommer att kontakta Petronella om behovet uppstår. Läs mer
  • Maud H sålde sin lägenhet med hjälp av Petronella Bennström en del av Fastighetsbyrån Lidingö

2020-03-20

Skärsätra
    1,5 br. Trevligt och kunnigt bemötande. Br såld till önskat pris och det genomfördes på ett bra vis. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Lidingö

Petronella Bennström