Läs vad 154 Läs vad Petronella Bennström

• 2020-11-25
    Bra bemötande och god service. Rekommenderas.
    Robert P
    • 3:a
    • 76.0 m²
    • Killinge
    köpte sin lägenhet med hjälp av Petronella Bennström en del av Fastighetsbyrån Lidingö
  • 2020-11-22
    Köpte radhus genom Petronella på Fastighetsbyrån. Allting gick smidigt och har ingenting att anmärka på. Petronella är enkel att ha att göra med.
    Erik E
    • 106.0 m²
    • Bo Gärde
    köpte sitt hus med hjälp av Petronella Bennström en del av Fastighetsbyrån Lidingö
  • 2020-10-07
    Trevlig och kompetent mäklare som tycks ha god kunskap om fastighetsmarknaden och med tillgång till god kontakter. Visade god förståelse för min situation och kunde därmed hjälpa till att ordna en snabb affär vilket var utmärkt för min del!
    Hampus P
    • 1:a
    • 38.5 m²
    • Torsvik
    sålde sin lägenhet med hjälp av Petronella Bennström en del av Fastighetsbyrån Lidingö
  • 2020-09-15
    Sålt villa på Lidingö

Mycket professionellt och naturligt bemötande.

Mäklaren levde väl upp till mina förväntningar.

Kan verkligen rekommendera Petronella Bennström
    Liselotte W
    Liselotte W
    • 188.0 m²
    • Kottla
    sålde sitt hus med hjälp av Petronella Bennström en del av Fastighetsbyrån Lidingö
  • 2020-09-12
    Petronella hjälpte oss att sälja en lägenhet med mycket kort tidsfrist och löste det suveränt. Från första möte till, annonsering, visningar och försäljning tog endast 12 dagar! Proffesionell, snabb och mycket trygg service!
    Hampus L
    • 104.5 m²
    • Rudboda
  • 2020-09-10
    Vi har precis sålt vår villa.
    Petronella var mycket duktig och gav ett seriöst intryck.
    Vi har tvekat väldigt länge, men fick nu vårt kära hus sålt. Mycket
    tack vare Petronella. Petronella tjatade aldrig, vi fick ta det i vår takt och det blev mycket bra.
    Petronella har ett behagligt sätt och vet vad hon pratar om.
    Aldrig någonsin att säljandet kändes påtvingat eller stressigt.
    Petronella är en mycket bra mäklare och vi i vår familj kan varmt rekommendera henne till envar.
    Eva S
    • 161.0 m²
    • Kottla
  • 2020-09-09
    We purchased an apartment. Petronella was honest and helpful during the process. Answered our questions and got back to us in good time.
    Renee L
    • 106.5 m²
    • Näset
  • 2020-09-07
    Köpte en lägenhet. Det fungerade riktigt bra
    David N
    • 3:a
    • 77.0 m²
    • Bodal
  • 2020-09-02
    Hon sålde vår lgh proffsigt o vi är nöjda med hennes bemötande. Köparen hade använt henne vid en tidigare bostadsaffär.
    Fred K
    • 104.5 m²
    • Rudboda
  • 2020-08-24
    Petronella är väldigt engagerad och besitter stor kunskap.
    Micael B
    Micael B
    • 124.0 m²
    • Brevik

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte