Petronella Bennström
Registrerad mäklare sedan 1996
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2019-04 - 2020-03

Läs vad 135 Läs vad Petronella Bennström

• Maud H sålde sin lägenhet med hjälp av Petronella Bennström en del av Fastighetsbyrån Lidingö

2020-03-20

Skärsätra
    1,5 br. Trevligt och kunnigt bemötande. Br såld till önskat pris och det genomfördes på ett bra vis. Läs mer
  • Christian M sålde sin lägenhet med hjälp av Petronella Bennström en del av Fastighetsbyrån Lidingö

2020-02-20

Skärsätra
    Sålde bostadsrätt på Lidingö med hjälp av Petronella. Hon agerade snabbt och proffsigt. Gav ett säkert och samtidigt avslappnat intryck. Jag ville ha en snabb affär och ett överenskommet pris, och så blev det, inom loppet av en vecka var bostaden såld till det pris jag önskade. Läs mer
  • Marcus E köpte sin lägenhet med hjälp av Petronella Bennström en del av Fastighetsbyrån Lidingö

2019-12-22

Herserud
    Blev bemött väldigt bra! Mycket noggran av sig och man känner sig trygg i affären. Vilket gjorde det väldigt bekvämt för mig som aldrig har varit i denna situation tidigare!

Förklarade väldigt bra vad som sker i nästa situation och hela processen!

Tack för en bra affär! Läs mer
    Petronella B gillar detta
  • Johan L sålde sitt hus med hjälp av Petronella Bennström en del av Fastighetsbyrån Lidingö

2019-09-30

Kottla
    Snabbt enkelt och professionellt skött. Läs mer
  • Sandra L sålde sitt hus med hjälp av Petronella Bennström en del av Fastighetsbyrån Lidingö

2019-09-30

Kottla
    Petronella har hjälpt oss med försäljningen av vårat radhus på Skogsklockevägen 16 Lidingö.
    Petronella var mycket snabb med att få ut en annons och inom loppet av 2 veckor så var radhuset sålt! Vi tycker att Petronella var mycket trevlig och saklig, hon kunde mycket om området och kände till många kunder. Vi fick bra återkoppling från visningarna och budgivningen kom igång fort. Petronella hjälpte oss med att sätta ett bra pris som motsvarade marknaden och vi sålde över utgångspriset så vi är mycket nöjda. Allt gick över våra förväntningar. Läs mer
  • Victoria C sålde sin lägenhet med hjälp av Petronella Bennström en del av Fastighetsbyrån Lidingö

2019-09-25

Herserud
    Petronella Bennström blev starkt rekommenderad så tog kontakt för att sälja bostad på 33 kvm. Blev bemött på ett professionellt sätt vilket är mina förväntningar utav en mäklare. Petronella levde upp till mina förväntningar och kommer utan tvekan att anlitas igen för framtida försäljningar. Läs mer
  • Kristin Therese L
    Kristin Therese L sålde sitt hus med hjälp av Petronella Bennström en del av Fastighetsbyrån Lidingö

2019-08-22

Torsvik
    Jag har sålt hus och fick jättebra hjälp av Petronella! Hon handledde oss i denna process på ett ypperligt sätt.
    Det märks att hon har koll på branschen och kan läsa av människor. Hon vet exakt vilka köpare som är mogna för ett husköp och vilka som tror att dom är det.
    Petronella är också väldigt hjälpsam. Åkte förbi huset om t.ex hantverkare behövde släppas in.
    Ett mycket smidigt samarbete tycker jag. Allt gick som på räls och vi blev dessutom nöjda med slutpriset. Läs mer
  • Maria Ulrika L sålde sitt hus med hjälp av Petronella Bennström en del av Fastighetsbyrån Lidingö

2019-08-19

Torsvik
    Jag och mina två syskon sålde vår avlidne pappas bostad.
    Vi valde Petronella som vår mäklare eftersom hon gav ett mycket kompetent intryck och har en äkthet i sitt sätt att vara!
    Hon har genom vårt samarbete hjälpt till med olika kontakter vi behövt.
    Så vi är super nöjda! Läs mer
  • Anders Peter F köpte sin lägenhet med hjälp av Petronella Bennström en del av Fastighetsbyrån Lidingö

2019-08-19

Skärsätra
    Jag köpte en lägenhet via Petronella. Utmärkt bemötande och superbra hantering av hela affären, inklusive alla frågor jag hade under hela processen. Jag kan varmt rekommendera Petronella! Läs mer
  • Simon J köpte sin lägenhet med hjälp av Petronella Bennström en del av Fastighetsbyrån Lidingö

2019-08-05

Bodal
    Jag hade Petronella som mäklare när jag köpte min första lägenhet.
    Under mitt sökande efter nytt boende så fick jag flera erfarenheter med stela och opersonliga mäklare som var svåra att prata och få en bra kontakt med.

Petronella är motsatsen till den beskrivningen. Hon är en tillmötesgående mäklare med stor förståelse för både köpare och säljare. Ett självklart val i framtiden. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Lidingö

Petronella Bennström