Olof Edlund
Registrerad mäklare sedan 2012
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-07 - 2018-12

Läs vad 120 kunder tycker om Olof Edlund

• Johan L köpte sin bostad med hjälp av Olof Edlund en del av Fastighetsbyrån Lidköping

2018-12-07

Bra och trevlig, lätt att få tag på. Läs mer
  • Mattias G köpte sin bostad med hjälp av Olof Edlund en del av Fastighetsbyrån Lidköping

2018-12-07

Sålde en bostadsrätt och det fungerade bra, var lätt att få kontakt med Olof genom hela försäljningen så allt flöt på som det skulle.
    Så rekommenderar andra att anlita han om man ska sälja sin bostad. Läs mer
  • Karl Bertil L köpte sin bostad med hjälp av Olof Edlund en del av Fastighetsbyrån Lidköping

Köpt bostadsrätt
    Pålitlig kille
    Rekommenderas Läs mer
  • Pablo Grondona U sålde sin bostad med hjälp av Olof Edlund en del av Fastighetsbyrån Lidköping

2018-12-05

Jag och min fru har sålt en bostadsrätt. Min fru ansåg att Olof skulle passa för uppdraget för att sälja vår lägenhet då vi ansåg honom som målmedveten, rak och professionell vid budgivning. Vi kontaktade honom tidigare gällande ett hus vi var intresserade av.

Vi är väldigt nöjda med mäklaren! Det gick över förväntan så det finns inget att anmärka. Läs mer
  • Carina L köpte sin bostad med hjälp av Olof Edlund en del av Fastighetsbyrån Lidköping

2018-12-05

Har via Olof Edlund vid Fastighetsbyrån i Lidköping köpt en nybyggd bostadsrätt i Sjölunda. Bemötandet har varje gång varit trevligt, sakligt och förtroendefullt. Det har inte känts stressigt i mötet utan han har tagit sig tid till våra frågor som säkert många gånger varit utanför hans arbetsområde men som han ändå bemött på ett bra sätt.

Då vi inte kunde välja mäklare utan fick den som sålde för Götenehus visste jag inte vad jag kunde förvänta mig men jag har varit positiv från första stund. Det som gör detta är att jag uppfattar Olof som seriös och ärlig i mötet och just ärligheten är nog den viktigaste egenskapen hos en mäklare. Läs mer
  • Pernilla H köpte sin bostad med hjälp av Olof Edlund en del av Fastighetsbyrån Lidköping

2018-12-05

Lugn person som alltid har tid för kunden. Bra bemötande och att han ringde alltid upp när man hade sökt honom inom rimlig tid. Läs mer
  • Josefin A sålde sin bostad med hjälp av Olof Edlund en del av Fastighetsbyrån Lidköping

2018-11-19

Köp och även sålt av Olof. Allt va tipp topp. Bra kontakt och bra bemötande. Läs mer
  • Ingrid N sålde sin bostad med hjälp av Olof Edlund en del av Fastighetsbyrån Lidköping

2018-11-16

Fasrighetsbyrån, centralt har frågat mig samma sak, vad jag tyckte om Olof Edlund, och jag har gett honom högsta betyg på samtliga frågor. En sällsynt trevlig, klok person, lugn och behaglig. Sådana växer inte på träd år 2018. Läs mer
  • Anna H köpte sin bostad med hjälp av Olof Edlund en del av Fastighetsbyrån Lidköping

2018-11-05

Jag tycker att Olof har varit en exemplarisk mäklare imin bostadsrättsaffär. Väldigt hjälpsam, tillgänglig, noggrann och alltid en trevlig ton.

Jag har inte så bra erfarenhet av fastighetsmäklare innan men Olof har visat att det finns bra och seriösa mäklare. Läs mer
  • Johan A sålde sin bostad med hjälp av Olof Edlund en del av Fastighetsbyrån Lidköping

2018-10-31

Vi sålde en avstyckad gård och är nöjda med mäklaren. Affären gick som förväntat. Gott bemötande. Lite dyrt är det, men det gäller nog alla mäklare. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Lidköping

Rebecca Detterberg