Olof Edlund
Registrerad mäklare sedan 2012
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2019-02 - 2020-01

Läs vad 141 Läs vad Olof Edlund

• Carina E sålde sitt hus med hjälp av Olof Edlund en del av Fastighetsbyrån Lidköping

2019-12-07

Ågårdsområdet
    Sålt en villa. Sammanfattning är att allt har varit bra. Nöjd med bemötande och information. Kan rekommendera honom som mäklare. Läs mer
  • Sofia E köpte sin lägenhet med hjälp av Olof Edlund en del av Fastighetsbyrån Lidköping

2019-11-08

Gamla Staden
    Jag köpte min första bostadsrätt i Lidköping. Jag möttes hela tiden av ett otroligt trevligt, professionellt, och medmänskligt bemötande från mäklaren. Då det var min första lägenhet var jag väldigt nervös till en början. Men tack vare Olof kunde jag slappna av och känna mig säker, under hela processen.

Jag är otroligt nöjd och skulle gladeligen både rekommendera och ta hjälp av Olof igen. Läs mer
  • Sören B sålde sitt hus med hjälp av Olof Edlund en del av Fastighetsbyrån Lidköping

2019-10-28

Lovene
    Sålt fastighet i Lovene.Perfekt bemötande, snabb och
    kunnig Var väl lite tveksam till att försäljningen skall lyckas dels sent på året å lite lugnare på bostadsmarknaden .
    Mycket bra, kunnig och trevlig mäklare rekommenderas varm. Läs mer
  • Rinor X köpte sitt hus med hjälp av Olof Edlund en del av Fastighetsbyrån Lidköping

2019-10-21

Källby
    Köpt nybyggd villa. Mäklaren har varit trevlig och hjälpsam. Läs mer
  • Britt F sålde sitt hus med hjälp av Olof Edlund en del av Fastighetsbyrån Lidköping

2019-09-30

Vi är jättenöjda med Olof som hjälpt oss att sälja vårt hus👍🏻👏🏻 Läs mer
  • Andreas S sålde sin lägenhet med hjälp av Olof Edlund en del av Fastighetsbyrån Lidköping

2019-09-08

Olof har hjälpt mig att sälja min lägenhet på majorsallen. Att välja han som mäklare var enkelt efter som har sålde lägenheten till mig för 5 år sedan och har gett mig tips med åren om vad jag ska göra med lägenheten för att få ett bra andrahandsvärde. Han varit här vid flera tillfällen och det är alltid lika trevligt att träffa han Läs mer
  • Krister S sålde sin lägenhet med hjälp av Olof Edlund en del av Fastighetsbyrån Lidköping

2019-09-06

Sålde en 4a på 120m2. Jag är väldigt nöjd med handläggandet av ärendet och upplever att Olof har varit genomgående tydlig under hela försäljningen.
    Det hela har förlupit komplikationsfritt och jag har fått svar på de frågor jag haft.
    Sammanfattningsvis en kunnig mäklare med god kundkontakt. Läs mer
  • Ann-louise A sålde sitt hus med hjälp av Olof Edlund en del av Fastighetsbyrån Lidköping

2019-07-19

Skalunda
    Olof är förtroende ingivande och noggrann som mäklare. Kompetent och kunnig, delger råd för att försäljningen ska bli lyckad, vilket den blev.

Vi är nöjda med Olof och försäljningsutfallet! Läs mer
  • Mervi K köpte sitt hus med hjälp av Olof Edlund en del av Fastighetsbyrån Lidköping

2019-06-25

Trevlig, tillmötesgående, kunde han inte svara på en fråga återkom han senare då han hade tagit reda på fakta. Läs mer
  • Mattias A köpte sin lägenhet med hjälp av Olof Edlund en del av Fastighetsbyrån Lidköping

2019-06-17

Lidåker
    Jag och min sambo har köpt en lägenhet. Han var professionell men inte på ett tråkigt sätt. Man fick förtroende för honom att han skulle göra det som skulle göras. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Lidköping

Rebecca Detterberg