Alla kategorier Övrigt Västra Götaland Lidköping Mäklarhuset Lidköping

Mäklarhuset Lidköping

Esplanaden 24, 531 31 Lidköping — Visa karta

Mäklarhuset är idag Sveriges största privatägda mäklarkedja cirka 130 kontor över hela landet. Du kan förvänta dig kunniga och engagerade medarbetare som verkligen vill att din bostadsaffär ska bli en positiv upplevelse genom hela processen.

Mäklarhuset grundades 1973 i Göteborg och fokus från starten låg på att förmedla bostäder i Göteborg med omnejd. 1998 utvecklades Mäklarhuset till en rikstäckande kedja av fristående lokala mäklarkontor.

Läs vad 19 kunder tycker om Mäklarhuset Lidköping

• Åsa F
    Åsa F skrev om Mäklarhuset Lidköping
    Mycket bra bemötande och hjälpsamhet under hela processen. Kändes proffesionellt och seriöst hela vägen. Jag har redan rekommenderat till en familj som valde mellan flera mäklare och mäklarhuset blev deras val, pga våra rekommendationer.
  • Tobias G
    Tobias G skrev om Mäklarhuset Lidköping
    Vi har anlitat Mäklarhuset för försäljning av vårt gamla hus samt vid värdering av vårt nya. Försäljningen gick över förväntan och bemötandet har varit kanonbra. Kan varmt rekommendera Mäklarhuset!Lidköping!
  • Agneta M
    Agneta M skrev om Mäklarhuset Lidköping
    I stort sett bra skött. Lite dålig kommunikation emellanåt. Tyckte också att mäklaren tog ställning till bud som eg säöjaren skulle göra
  • Sunnersbergs Församling L
    Sunnersbergs Församling L skrev om Mäklarhuset Lidköping
    Proffsigt arbete!
    Kunnig personal!
    Trevligt bemötande!
  • Tanja B
    Tanja B skrev om Mäklarhuset Lidköping
    Jag är väldigt nöjd med Mäklarhuset
  • Martin K
    Martin K skrev om Mäklarhuset Lidköping
    Jag tycker mäklarhuset i Lidköping är väldigt bra och trevliga.
  • Bernt H
    Bernt H skrev om Mäklarhuset Lidköping
    Vi har säkert redan svarat på en sådan här men den erfarenhet vi har av Daniel är att han alltid är trevlig och korrekt
  • Ilce S
    Ilce S skrev om Mäklarhuset Lidköping
    Mycket bra bemötande vi har köpt hus från mäklare på Mäklarhuset ock vi er mycket nöjda Vi rekomanrera till vara vänner att köpa eller sälja hus genom Mäklarhuset Med vänlig hälsning, ilce Sandreski
  • Inga-lisa A
    Inga-lisa A skrev om Mäklarhuset Lidköping
    Har varit i kontakt med Mäklarhuset i samband med köp av bostadsrätt i Lidköping. Fick ett mycket proffsigt bemötande och handläggningen av köpet sköttes mycket bra från början till slut. Lägenhetsbroschyren i samband med visningen var också mycket fin, påkostad och informativ och stämde mycket väl in med verklighetsupplevelsen av lägenheten.Likadant vad gäller visningen avlägenh. på Hemnet.
  • Marianne J
    Marianne J skrev om Mäklarhuset Lidköping
    Sålt och köpt hus.
    Fått ett trevligt och korrekt bemötande.
  • Per-arne G
    Per-arne G skrev om Mäklarhuset Lidköping
    Köp och sålt villafastighet. Bra bemötande av kunnig personal.
  • Birgit J
    Birgit J skrev om Mäklarhuset Lidköping
    Utmärkt bemötande och en proffsig hantering
    Sålde en bostadsrätt
  • Camilla R
    Camilla R skrev om Mäklarhuset Lidköping
    Har både både köpt och sålt hus via Mäklarhuset i Lidköping. Personalen är trevlig men vid båda försäljningarna har vi blivit besvikna i efterhand. Första gången för att mäklaren inte tog min önskan om vem som skulle köpa huset på allvar och andra gången på grund av en ouppmärksammad omskrivning av prospektet vilket kostade oss pengar i efterhand... Jag kommer inte att köpa eller sälja via dessa igen. Tyvärr.... Även om de är trevliga....
  • Tommy H
    Tommy H skrev om Mäklarhuset Lidköping
    Sålt lägenhet.Proffsigt bemötande, dvs: Klara besked, bra information inte minst ett trevligt bemötande.Är mycket nöjd.
  • Lisa Ö
    Lisa Ö skrev om Mäklarhuset Lidköping
    Helt ok från en köpares synvinkel.
  • Dödsboet Efter Iris G
    Dödsboet Efter Iris G skrev om Mäklarhuset Lidköping
    Vi har genom Mäklarhuset i Lidköping sålt min mammas lägenhet Daniel och AnnCharlotte Jansson var båda väldigt tillmötesgående och ordnade allt väldigt bra Jag var nöjd med allt Information och handläggningen av försäljningen och dessutom blev det ett bra slutpris En utmärkt mäklarfirma som jag gärna rekommenderar till andra MVH Eva Byström
  • Rolf L
    Rolf L skrev om Mäklarhuset Lidköping
    Jag tycker mäklarhset i Lidköping bra. Trevligt bemötande och god service.Bara positivt ifrån min sida
    Hälsningar Rolf!
  • Birgitta S
    Birgitta S skrev om Mäklarhuset Lidköping
    Mäklarhuset har gett oss en utmärkt service då vi både sålt och köpt hus
  • Mikael R
    Mikael R skrev om Mäklarhuset Lidköping
    Kommer aldrig mer anlita dem!!!

Esplanaden 24, 531 31 Lidköping