Fastighetsbyrån Lidköping

Nya Stadens Torg 3, 531 02 Lidköping — Visa karta

Vi på Fastighetsbyrån har funnits i Lidköping ända sedan år 1992! Vi har kunskap om området, branschen och genomför varje år ungefär 200 affärer. Med vår erfarenhet får du en trygg affär. Vi marknadsför alla uppdrag noggrant och hjälper dig med varje steg genom hela affären.

Är du ute efter en villa, lägenhet eller fritidshus? Vi har koll på alla boendemöjligheter här i Lidköping. Vi mäklare på kontoret är engagerade och svarar på alla frågor du kan tänkas ha. Varmt välkommen in på kontoret på Nya Stadens Torg 3, så berättar vi mer!

Läs vad 618 kunder tycker om Fastighetsbyrån Lidköping

• 2019-12-05

Jimmy Ö skrev om Johanna Lundell en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Vi har köpt hus i Lidköping av Johanna. Hon har bemött oss sakligt och proffsigt och samtidigt varit vänlig och tillmötesgående. Johanna levde upp till våra förväntningar på hur en mäklare skall arbeta och bete sig, vi är mycket nöjda. Läs mer
  • 2019-12-02

Hampus S skrev om Rebecca Detterberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Allt gick väldigt smidigt från första kontakt till försäljning Läs mer
  • 2019-11-17

Anna-Carin B skrev om Anna Lindberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Vi har köpt en villa. Mäklaren var väldigt trevlig och hade svar på alla frågor som vi hade. Hon var professionell och väldigt bra. Läs mer
  • 2019-11-08

Sofia E skrev om Olof Edlund en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Jag köpte min första bostadsrätt i Lidköping. Jag möttes hela tiden av ett otroligt trevligt, professionellt, och medmänskligt bemötande från mäklaren. Då det var min första lägenhet var jag väldigt nervös till en början. Men tack vare Olof kunde jag slappna av och känna mig säker, under hela processen.

Jag är otroligt nöjd och skulle gladeligen både rekommendera och ta hjälp av Olof igen. Läs mer
  • 2019-11-06

Charlotte F skrev om Johanna Lundell en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Har sålt ett litet torp, bemötandet har varit jättebra och hon är komp och duktig. Affären är i skrivande stund inte 100% klar men hoppas hon sköter sig det sista också :0) Hade inga direkta förväntningar mer än att mäklaren tar hand om allt och frågar efter det som jag inte har tänkt på, och det har skötts bra.
    Henne skulle jag anlita igen Läs mer
  • 2019-11-04

Erling J skrev om Rebecca Detterberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Rebecka har sålt min sommarstuga och skött det på ett utomordentligt sätt.
    Jag blev hela tiden bemött på ett mycket trevligt sätt.

Alla frågor jag ställde blev besvarade på ett sätt som jag som
    gav mig ett förtroende för henne.

De som framledes kommer att få Rebecka till hjälp enligt ovan
    kommer inte att bli besvikna.
    Erling Joelsson Läs mer
  • 2019-11-04

Maria B skrev om Anna Lindberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Sålt småhus.
    Vänligt och professionellt bemötande.
    Effektivt arbetssätt.
    Resultatet blev över förväntan.
    Mycket nöjda med denna affär! Läs mer
  • 2019-10-29

Annica H skrev om Lars Johansson en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Vi har sålt vår bostadsrätt på Kållandsö. Kontakten med Lars har varit jättebra från början till slut. Proffsigt och välplanerat både vad gäller visningar, broschyrer, kontraktskrivning m.m. Ett särskilt plus också till fotografen som tog bilderna inför försäljningen. Otroligt fina bilder och ett väldigt trevligt bemötande även där! Läs mer
    Lars J gillar detta
  • 2019-10-28

Sören B skrev om Olof Edlund en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Sålt fastighet i Lovene.Perfekt bemötande, snabb och
    kunnig Var väl lite tveksam till att försäljningen skall lyckas dels sent på året å lite lugnare på bostadsmarknaden .
    Mycket bra, kunnig och trevlig mäklare rekommenderas varm. Läs mer
  • 2019-10-21

Rinor X skrev om Olof Edlund en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Köpt nybyggd villa. Mäklaren har varit trevlig och hjälpsam. Läs mer
  • 2019-10-20

Jonas R skrev om Rebecca Detterberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Mycket duktig! Kommer rekommendera Rebecca till andra! Läs mer
  • 2019-10-18

Lars K skrev om Lars Johansson en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Proffsigt och bra bemötande av Lars under hela processen gjorde att detta gick snabbt och smärtfritt att genomföra. Läs mer
  • 2019-10-17

Annica H skrev om Rebecca Detterberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Köpt ett hus och sålt en BRF sålt huset och Rebecca Detterberg var ett självklart val vid sista husförsäljningen. En glad och trevlig mäklare. Hon var proffsig i sitt agerande som mäklare. Vi har bara positiva upplevelser. Läs mer
  • 2019-10-14

Mikael K skrev om Lars Johansson en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Köpte lägenhet, fick vad vi förväntade oss... Läs mer
  • 2019-10-08

Peter J skrev om Anna Lindberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Från den dagen jag träffade Anna och jag beslutade att hon skulle få försäljningsuppdraget av mitt hus så har Anna jobbat på effektivt med allt runt omkring och alltid varit tillgänglig om jag har haft några funderingar. Jag kan starkt rekommendera henne. Läs mer
  • 2019-10-02

Markus J skrev om Rebecca Detterberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Duktig. Bra säljare. Jättenöjd! Läs mer
  • 2019-10-02

Jennie R skrev om Rebecca Detterberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Bra, proffsig och effektiv mäklare som gjort ett genomgående bra arbete. Nöjda! Läs mer
  • 2019-09-30

Britt F skrev om Olof Edlund en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Vi är jättenöjda med Olof som hjälpt oss att sälja vårt hus👍🏻👏🏻 Läs mer
  • 2019-09-21

Gunilla P skrev om Rebecca Detterberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Vi har sålt vårat fina smultronställe med hjälp av Rebecca. Väldigt bra mäklare, svarade på alla konstiga sms och mail som vi ville ha svar på. Lugn och sansad. Hon har hela tiden varit 'med' oss i denna affären. Det gick lite upp och ner i budgivningen men det var ju hela tiden upp till oss hur vi skulle välja. Mycket trevliga köpare också måste vi tillägga. Fin kontakt från första träffen. Vi rekommenderar Rebecca varmt som mäklare. Läs mer
  • 2019-09-18

Robert R skrev om Anna Lindberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Bra information, lätt tillgänglig, rekommenderas. s Läs mer
  • 2019-09-14

Håkan B skrev om Rebecca Detterberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Vi har träffats ett antal gånger innan det blev något köp för min del då jag var på ett antal visningar som blev resultatlösa. Jag har bara positiva erfarenheter av Rebecca. Läs mer
  • 2019-09-14

Christer R skrev om Johanna Lundell en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Proffsig på ett trevligt sätt. Kändes tryggt. Läs mer
  • 2019-09-13

Cecilia L skrev om Rebecca Detterberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Rebecca är toppen, jättetrevlig och allt går smidigt!
    Rekommenderar verkligen henne som mäklare! Läs mer
  • 2019-09-08

Andreas S skrev om Olof Edlund en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Olof har hjälpt mig att sälja min lägenhet på majorsallen. Att välja han som mäklare var enkelt efter som har sålde lägenheten till mig för 5 år sedan och har gett mig tips med åren om vad jag ska göra med lägenheten för att få ett bra andrahandsvärde. Han varit här vid flera tillfällen och det är alltid lika trevligt att träffa han Läs mer
  • 2019-09-06

Krister S skrev om Olof Edlund en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Sålde en 4a på 120m2. Jag är väldigt nöjd med handläggandet av ärendet och upplever att Olof har varit genomgående tydlig under hela försäljningen.
    Det hela har förlupit komplikationsfritt och jag har fått svar på de frågor jag haft.
    Sammanfattningsvis en kunnig mäklare med god kundkontakt. Läs mer
  • 2019-09-05

Frank S skrev om Lars Johansson en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Utmerket kan anbefales ++++++++++++++++ Läs mer
  • 2019-09-04

Barbro P skrev om Anna Lindberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Köpt en liten villa, bra bemötande och även att ha kontakt med. Läs mer
  • 2019-09-01

Anna S skrev om Rebecca Detterberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Mäklaren var väl påläst. Var lätt att få tag i och svarade snabbt på ev frågor. Professionell! Läs mer
  • 2019-08-19

Niklas F skrev om Rebecca Detterberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Köpte villa. Rebecca var mycket enkel att vara i kontakt med, och det var aldrig några frågetecken frän oss köpare kring vad som gällde. Läs mer
  • 2019-08-15

Elin S skrev om Rebecca Detterberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Köpt en lägenhet, Rebecca har varit trygg att ha med under processen, saklig, kunnig och väldigt vänlig från start. Läs mer
  • 2019-08-11

Carina W skrev om Anna Lindberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Bostadsrätt
    Bra och proffsigt
    Uppfyllde mina förväntningar Läs mer
  • 2019-08-03

Iman Ghale S skrev om Rebecca Detterberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Hon är bra,snäll och skicklig mäklare och hon är händig i sitt jobb. Läs mer
  • 2019-07-20

Johnny T skrev om Anna Lindberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Solgt fritidsbolig. Anna var et hyggelig bekjentskap. Hun opptrer professionellt, jobber raskt, meget god oppfølging under veis. Boligen ble solgt langt raskere enn jeg hadde forventet. Den ble solgt i løpet av en uke. Anna er en megler du kan stole på og jeg gir henne de beste anbefalinger. Läs mer
  • 2019-07-19

Ann-louise A skrev om Olof Edlund en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Olof är förtroende ingivande och noggrann som mäklare. Kompetent och kunnig, delger råd för att försäljningen ska bli lyckad, vilket den blev.

Vi är nöjda med Olof och försäljningsutfallet! Läs mer
  • 2019-07-18

Daniel P skrev om Anna Lindberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Jag och min flickvän letade flitigt efter vår första villa i Grästorp och hade ingen aning om hur vi skulle gå till väga tills vi bokade vår första visning. Där stod hon och tog i mot oss, visa oss runt och förklarade noggrant allt vi ska tänka på och hur vi skulle gå till väga. Och nu sitter vi i huset på lutmansgatan 4 efter 5 visningar på olika villor. Anna var mäklare på samtliga och kände alltid igen oss. Svarade alltid i telefon när man undrade nått. En jävla stjärna rent ut sagt !

Mvh Daniel o Michaela Läs mer
  • 2019-07-14

Ann-Charlotte H skrev om Johanna Lundell en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Helt okej bemötande. känns ganska tydligt att vi tillhör olika generationer ! Kanske yngre mäklare borde ha mer kunskap om skillnader med boende , ekonomi och livsvillkor när vi 40 - talister gjorde entre´på bostadsmarknaden på 60 - talet och att för oss är begreppet, ack så populärt, det ska stilas hit och dit, totalt ointressant , för många av oss !
    Artighet och bemötande helt okej för övrigt ! Läs mer
  • Ida C

2019-07-07

Ida C skrev om Johanna Lundell en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Förtroende ingivande och ärlig:) Läs mer
  • 2019-07-06

Susanne F skrev om Rebecca Detterberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Tillmötesgående
    Snabb återkoppling
    Lyhörd för kundens behov och önskemål Läs mer

Anna L skrev om Johanna Lundell en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Johanna hjälpte mig sälja min 2:a i nya staden. Helt underbar och hjälpsam mäklare som gör det lilla extra. Kände direkt att man kunde ställa hur onödiga och dumma frågor som helst utan att känna att man var till besvär. Läs mer

Richard J skrev om Anna Lindberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Villa
    Var väldigt hjälpsam i att ordna förhandsvisning och förmedla bud. Mycket snabb affär vilket passade oss bra. Tydlig vägledning genom köpprocessen med alla steg som vi genomförde. Läs mer

Sven-Erik P skrev om Anna Lindberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Anna är en mycket trevlig, saklig, kunnig mäklare som jag gärna anlitar för säljuppdrag och köper hus av. Läs mer
  • 2019-06-28

Lena K skrev om Rebecca Detterberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Köpt en villa. Rebecca var toppen! Läs mer
  • 2019-06-25

Mervi K skrev om Olof Edlund en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Trevlig, tillmötesgående, kunde han inte svara på en fråga återkom han senare då han hade tagit reda på fakta. Läs mer
  • 2019-06-20

Charlotta J skrev om Anna Lindberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Så himla mysig! Proffsig och hade gott tålamod med mig som inte köpt hus förr! Läs mer
  • 2019-06-19

Rasmus H skrev om Rebecca Detterberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Vi köpte en lägenhet via Rebecca och är väldigt nöjda hur hon hanterade hela affären. Väldigt positiv och glad mäklare! Läs mer
  • 2019-06-18

Fredrik W skrev om Lars Johansson en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Tydlig, informativ och kunnig. Han vet vad han sysslar med och kan förmedla detta på ett bra sätt till mig som kund. Kanske lite väl många bollar i luften ibland så risk att det blir lång svarstid ibland. Läs mer
    Lars J gillar detta
  • 2019-06-17

Mattias A skrev om Olof Edlund en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Jag och min sambo har köpt en lägenhet. Han var professionell men inte på ett tråkigt sätt. Man fick förtroende för honom att han skulle göra det som skulle göras. Läs mer
  • 2019-06-15

Lena E skrev om Rebecca Detterberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Rebecca var jättebra som mäklare men tyvärr blev inte slutpriset det jag hade hoppats på. Inte mycket att göra åt. Läs mer
  • 2019-06-07

Evelina A skrev om Johanna Lundell en del av Fastighetsbyrån Lidköping
  • 2019-06-06

Fredrika J skrev om Rebecca Detterberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Supertrevlig rakt igenom. Förstagångsköpare och fick tydliga instruktioner och bra bemötande. Köpte en 2:a på östbygatan Läs mer

Nya Stadens Torg 3, 531 02 Lidköping