Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Lidköping Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Lidköping

Fastighetsbyrån Lidköping

Nya Stadens Torg 3, 531 02 Lidköping — Visa karta

Vi på Fastighetsbyrån har funnits i Lidköping ända sedan år 1992! Vi har kunskap om området, branschen och genomför varje år ungefär 200 affärer. Med vår erfarenhet får du en trygg affär. Vi marknadsför alla uppdrag noggrant och hjälper dig med varje steg genom hela affären.

Är du ute efter en villa, lägenhet eller fritidshus? Vi har koll på alla boendemöjligheter här i Lidköping. Vi mäklare på kontoret är engagerade och svarar på alla frågor du kan tänkas ha. Varmt välkommen in på kontoret på Nya Stadens Torg 3, så berättar vi mer!

Läs vad 590 kunder tycker om Fastighetsbyrån Lidköping

• 2019-08-19

Niklas F skrev om Rebecca Detterberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Köpte villa. Rebecca var mycket enkel att vara i kontakt med, och det var aldrig några frågetecken frän oss köpare kring vad som gällde. Läs mer
  • 2019-08-15

Elin S skrev om Rebecca Detterberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Köpt en lägenhet, Rebecca har varit trygg att ha med under processen, saklig, kunnig och väldigt vänlig från start. Läs mer
  • 2019-08-11

Carina W skrev om Anna Lindberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Bostadsrätt
    Bra och proffsigt
    Uppfyllde mina förväntningar Läs mer
  • 2019-08-03

Iman Ghale S skrev om Rebecca Detterberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Hon är bra,snäll och skicklig mäklare och hon är händig i sitt jobb. Läs mer
  • 2019-07-20

Johnny T skrev om Anna Lindberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Solgt fritidsbolig. Anna var et hyggelig bekjentskap. Hun opptrer professionellt, jobber raskt, meget god oppfølging under veis. Boligen ble solgt langt raskere enn jeg hadde forventet. Den ble solgt i løpet av en uke. Anna er en megler du kan stole på og jeg gir henne de beste anbefalinger. Läs mer
  • 2019-07-19

Ann-louise A skrev om Olof Edlund en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Olof är förtroende ingivande och noggrann som mäklare. Kompetent och kunnig, delger råd för att försäljningen ska bli lyckad, vilket den blev.

Vi är nöjda med Olof och försäljningsutfallet! Läs mer
  • 2019-07-18

Daniel P skrev om Anna Lindberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Jag och min flickvän letade flitigt efter vår första villa i Grästorp och hade ingen aning om hur vi skulle gå till väga tills vi bokade vår första visning. Där stod hon och tog i mot oss, visa oss runt och förklarade noggrant allt vi ska tänka på och hur vi skulle gå till väga. Och nu sitter vi i huset på lutmansgatan 4 efter 5 visningar på olika villor. Anna var mäklare på samtliga och kände alltid igen oss. Svarade alltid i telefon när man undrade nått. En jävla stjärna rent ut sagt !

Mvh Daniel o Michaela Läs mer
  • 2019-07-14

Ann-Charlotte H skrev om Johanna Lundell en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Helt okej bemötande. känns ganska tydligt att vi tillhör olika generationer ! Kanske yngre mäklare borde ha mer kunskap om skillnader med boende , ekonomi och livsvillkor när vi 40 - talister gjorde entre´på bostadsmarknaden på 60 - talet och att för oss är begreppet, ack så populärt, det ska stilas hit och dit, totalt ointressant , för många av oss !
    Artighet och bemötande helt okej för övrigt ! Läs mer
  • Ida C

2019-07-07

Ida C skrev om Johanna Lundell en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Förtroende ingivande och ärlig:) Läs mer
  • 2019-07-06

Susanne F skrev om Rebecca Detterberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Tillmötesgående
    Snabb återkoppling
    Lyhörd för kundens behov och önskemål Läs mer

Anna L skrev om Johanna Lundell en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Johanna hjälpte mig sälja min 2:a i nya staden. Helt underbar och hjälpsam mäklare som gör det lilla extra. Kände direkt att man kunde ställa hur onödiga och dumma frågor som helst utan att känna att man var till besvär. Läs mer

Richard J skrev om Anna Lindberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Villa
    Var väldigt hjälpsam i att ordna förhandsvisning och förmedla bud. Mycket snabb affär vilket passade oss bra. Tydlig vägledning genom köpprocessen med alla steg som vi genomförde. Läs mer

Sven-Erik P skrev om Anna Lindberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Anna är en mycket trevlig, saklig, kunnig mäklare som jag gärna anlitar för säljuppdrag och köper hus av. Läs mer
  • 2019-06-28

Lena K skrev om Rebecca Detterberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Köpt en villa. Rebecca var toppen! Läs mer
  • 2019-06-25

Mervi K skrev om Olof Edlund en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Trevlig, tillmötesgående, kunde han inte svara på en fråga återkom han senare då han hade tagit reda på fakta. Läs mer
  • 2019-06-20

Charlotta J skrev om Anna Lindberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Så himla mysig! Proffsig och hade gott tålamod med mig som inte köpt hus förr! Läs mer
  • 2019-06-19

Rasmus H skrev om Rebecca Detterberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Vi köpte en lägenhet via Rebecca och är väldigt nöjda hur hon hanterade hela affären. Väldigt positiv och glad mäklare! Läs mer
  • 2019-06-18

Fredrik W skrev om Lars Johansson en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Tydlig, informativ och kunnig. Han vet vad han sysslar med och kan förmedla detta på ett bra sätt till mig som kund. Kanske lite väl många bollar i luften ibland så risk att det blir lång svarstid ibland. Läs mer
  • 2019-06-17

Mattias A skrev om Olof Edlund en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Jag och min sambo har köpt en lägenhet. Han var professionell men inte på ett tråkigt sätt. Man fick förtroende för honom att han skulle göra det som skulle göras. Läs mer
  • 2019-06-15

Lena E skrev om Rebecca Detterberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Rebecca var jättebra som mäklare men tyvärr blev inte slutpriset det jag hade hoppats på. Inte mycket att göra åt. Läs mer
  • 2019-06-07

Evelina A skrev om Johanna Lundell en del av Fastighetsbyrån Lidköping
  • 2019-06-06

Fredrika J skrev om Rebecca Detterberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Supertrevlig rakt igenom. Förstagångsköpare och fick tydliga instruktioner och bra bemötande. Köpte en 2:a på östbygatan Läs mer
  • 2019-06-05

Jesper A skrev om Rebecca Detterberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    En gammal gård på landet. Vi är mycket nöjda med Rebecca, hon bemötte oss proffsigt och med positiv inställning. Svarade på alla frågor man hade och var alltid kontaktbar. Skulle gladligen rekommendera henne andra. Läs mer
  • Andreas C

2019-06-05

Andreas C skrev om Olof Edlund en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    köpt bostadsrätt i lidköping
    bra bemötande
    bra service och kontakt med tips Läs mer
  • 2019-06-03

Jenny F skrev om Rebecca Detterberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Vi sålde vårt hus på landet med hjälp av Rebecca och det va ingen tvekan om vilken mäklare vi skulle välja. Våra förväntningar uppfylldes och mer därtill. Alltid härligt bemötande och snabb återkoppling. Skulle inte välja någon annan. Läs mer
  • 2019-06-03

Sofia L skrev om Rebecca Detterberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Köpte en ny bostadsrätt och sålde även min bostadsrätt med hjälp av Rebecca. Hon är toppen! Läs mer
  • 2019-05-29

Niklas S skrev om Johanna Lundell en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Hus. Bra bemötande, tillgänglig vid frågor. Utmärkt kundfokus. Mäklaren översteg de förväntningarna jag hade. Sammanfattningsvis högsta betyg på hela försäljningsprocessen. Läs mer
  • 2019-05-27

Camilla A skrev om Rebecca Detterberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Har sålt en lägenhet, fått bra tips och råd av Rebecca. Hon är positiv och har ett mycket bra samarbete sätt. Känner fullt förtroende och att hon hjälper till att få ut den bästa försäljningen för både säljare och köpare. Läs mer
  • Cecilia W

2019-05-27

Cecilia W skrev om Johanna Lundell en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Har både köpt och sålt bostad med Johanna som mäklare och är mycket nöjd. Johanna är lyhörd och uppmärksam med en mjuk framtoning där man som kund har möjligheten att tex titta i lugn och ro när man är på visning.

Har bra koll på alla steg i processen och förbereder köpare och säljare på att bra sätt och i god tid innan. Bra tillgänglighet när man har funderingar.

Mycket nöjda! Läs mer
  • 2019-05-25

Leif R skrev om Rebecca Detterberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Hjælpsam effektiv vænlig inga problem vid køpet Läs mer
  • Viktor K

2019-05-24

Viktor K skrev om Rebecca Detterberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Vi fick hjälp med att sälja våran fina lägenhet i Lidköping. Rebecca var jättebra, professionell och snabb. Hon gick tydligt igenom hela processen och höll oss välinformerade hela tiden.
    Toppen betyg! Läs mer
  • 2019-05-22

Christer B skrev om Lars Johansson en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Jag köpte ett fritidshus. Lars bemötte oss på ett trevligt och sakligt sätt. Jag förväntade mig information om objektet och ett trevligt bemötande. Detta fick jag av Lars både vid visning och vid övriga möten. Ett stort tack till Lars för en väl genomförd affär. Läs mer
  • 2019-05-22

Katarina M skrev om Johanna Lundell en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Hej Jag har nyligen sålt en bostadsrätt. Har blivit bemött på ett professionellt sätt. Är nöjd Läs mer
  • 2019-05-18

LINDA N skrev om Rebecca Detterberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Vi har sålt vår lägenhet med hjälp av Rebecca. En jätte bra mäklare! Väldigt engagerad, alltid glad och på alerten. Vi fick bra uppdateringar under hela processen. Rekommenderar henne varmt till alla som vill sälja sin bostad. Läs mer
  • 2019-05-16

Kjell C skrev om Rebecca Detterberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Trevligt och bra bemötande.
    Däremot var den firman som man rekommenderade för slutstädningen en katastrof. Läs mer
  • 2019-05-14

Ulrik J skrev om Rebecca Detterberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    En mycket trevlig och kunnig mäklare. Läs mer
  • 2019-05-14

Maria Josefine J skrev om Rebecca Detterberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Sålt en fastighet i centrala lidköping Rebecca är duktig och positiv mäklare som aldrig ser problem bara lösningar Läs mer
  • 2019-05-13

Ann-Christin B skrev om Anna Lindberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Hej. Vi har sålt vårat hus. Det är ett stort hus på landet. Mellan Skara-Lidköping. Anna har bemött oss trevligt och hjälpt oss med det vi behövde ha hjälp med. Vet inte riktigt vad jag hade för förväntningar. Men allt gick hur snabbt som helst. Hade en visning den 4/5och en den 8/5. Den 9/5 var huset sålt . Vi flyttar den 17/6. Det måste vara snudd på rekord. Vi är nöjda. Mvh Tina och Georg Läs mer
  • Emma N

2019-05-13

Emma N skrev om Lars Johansson en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Hej!
    Jag kan varmt rekommendera Lars som mäklare! Sålde min mammas fastighet (en mindre gårdsfastighet) precis. Han lyssnar in kunden, är saklig och har bra känsla för lantställen och lyfter fram objektets potential. Tummen upp! Läs mer
  • 2019-05-09

Niklas W skrev om Anna Lindberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Anna hjälpte mig att sälja mitt hus på ett föredömligt sätt. Det känns som hon är tillgänglig dygnet runt alla dagar i veckan. Svarar snabbt när man ringer , hon är väldigt serviceminded . Hon uppfyllde mina förväntningar med "råge" Läs mer
  • 2019-05-03

Christina A skrev om Lars Johansson en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Bemötandet har varit mycket bra, men om han verkligen arbetat för att v i skulle kunna få ut högst möjliga pris kan man diskutera...

Att betala för att ligga etta på Hemnet är ju rena båget, kanske bra i storstäder, men här bara ett sätt att få oss att betala, har ni provision?

Känner att vi valde fel mäklare, vi skulle aldrig gjort besktning under dessa förutsättningarna. Läs mer
    2019-05-03 Lars J svarar Christina A
    Hej Christina. Tack för dina synpunkter. Jag kan garantera att jag jobbat för er och gjort allt jag kan för att det skall bli en så bra affär för er som möjligt, inte minst med att få ut högsta möjliga pris, men även en bra affär för den som köper.

Jag beklagar att Ni känner att Ni valde fel mäklare och att Ni inte tycket min rekommendation att besiktiga huset och teckna en dolda felförsäkring var ett bra råd. Det är ändå viktigt både för hussäljare och för blivande ägare att det finns en besiktning från en opartisk besiktningsman så man vet vilket skick huset hade när affären gjordes. Nu ligger den även till grund för en dolda felförsäkring som jag hoppas gör att Ni som säljare, och även köparen skall känna sig trygga med efter affären.
  • 2019-04-29

Tomas J skrev om Rebecca Detterberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Bra mäklare som vet vad hon snackar om Läs mer
  • 2019-04-28

Elisabet N skrev om Anna Lindberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Radhuslägenhet 4 rum och kök med natur och stadsnära läge

Stort beröm till Anna som tagit hänsyn till oss anhöriga efter vår mammas bortgång och den efterföljande försäljningen av hennes bostad som dödsbo ( hennes insatser har varit hanterbara och behagliga )

Mäklaren har uppfyllt våra önskemål över förväntan kring fastighetsförsäljningen.

Totalt sett en stor rekommendation för både mäklare och Anna personligen. Läs mer
  • 2019-04-25

Lisa H skrev om Olof Edlund en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Köpte bostadsrätt. Väldigt trevlig mäklare, tydlig och professionell samtidigt som det inte blev stelt. En väldigt smidig affär från visning till inflytt. Läs mer
  • 2019-04-25

Roger K skrev om Olof Edlund en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Sålt 1 1/2 plans hus i Lidköping

Bemötandet var enkelt och possitivt

Förväntningarna infriades på allra bästa sätt med den dialog som skedde under budgivningen

En duktig angagerad och kunnig person som man gärna gör affärer med igen om behovet uppstår Läs mer
  • 2019-04-23

Henric T skrev om Lars Johansson en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Jag har med hjälp av Lars sålt ett fritidshus och fått hjälp genom hela processen.
    Det som framför allt varit värdefullt för mig som haft lite tid att som ett alternativ hantera en försäljning på egen hand, har varit det pappersarbete som en fastighetsförsäljning för med sig. Här har Lars varit mycket bra att ha som stöd.
    Sammanfattningsvis kan jag rekommendera Lars Johansson på Fastighetsbyrån i Lidköping. Läs mer
  • 2019-04-23

Maud A skrev om Lars Johansson en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Svarar snabbt .alltid anträffbar .Inger ett förtroende som mäklare. Läs mer
  • 2019-04-22

Christer H skrev om Olof Edlund en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Lägenhet
    Bra
    Ok
    såg endast lägenheten på bilder,
    och de var väldigt missvisande Läs mer
  • 2019-04-17

Asta L skrev om Anna Lindberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Anna Lindberg har skött försäljningen av min fastighet i Grästorp. Blev mycket väl bemött av mäklaren på alla sätt. Hade redan hört positiva omdömen om mäklaren och hon levde absolut upp till dessa.
    Trevlig och kunnig. Hörde ofta av sig under försäljningen med uppdateringar. Läs mer
  • 2019-04-11

Joacim J skrev om Olof Edlund en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Köpt lägenhet av Olof. Mycket trevlig, bra bemötande redan på första visningen. Väldigt nån om att jag var nöjd. Läs mer

Nya Stadens Torg 3, 531 02 Lidköping