Fastighetsbyrån Lidköping

En del av Fastighetsbyrån www.fastighetsbyran.com
  • BadgeElevenYears
1 104
Ring 0510-602 20 Dela

Vi på Fastighetsbyrån har funnits i Lidköping ända sedan år 1992! Vi har kunskap om området, branschen och genomför varje år ungefär 200 affärer. Med vår erfarenhet får du en trygg affär. Vi marknadsför alla uppdrag noggrant och hjälper dig med varje steg genom hela affären. Är du ute efter en villa, lägenhet eller fritidshus?...

1104 omdömen om Fastighetsbyrån Lidköping

Sedan starten hos Reco 2013

Jimmy J
Köpte sin lägenhet med hjälp av Matilda Icho en del av Fastighetsbyrån Lidköping

Väldigt trevlig och serviceinriktad tjej!

Susanne S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Matilda Icho en del av Fastighetsbyrån Lidköping

Vi är mycket nöjda, effektiv och flexibel.

Stefan A
Köpte sitt hus med hjälp av Frida Angsparr Skoglund en del av Fastighetsbyrån Lidköping

Har inga erfarenheter sedan tidigare att jämföra med

Ulf R
Nya Staden

Mathilda är snabb, effektiv, alltid glad och trevlig. Vi har fått snabb relevant information under hela försäljningen.

Elisabet A

Snabbt och smidigt, alla papper i sin ordning.

Elin L
Nya Staden

Jättetrevlig och duktig. Hon kunde sin sak och gjorde att jag kände mig trygg.

Pontus R
Köpte sitt hus med hjälp av Anna Lindberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping

Anna är serviceinriktad och införlivade svar på våra frågor, vilket ledde till en affär. Mvh Pontus o Camilla

Fredrik G
Köpte sin lägenhet med hjälp av Rebecca Detterberg  en del av Fastighetsbyrån Lidköping
Lidåker

Toppen mäklare, rak och tydlig kommunikation som bidrog till en snabbt och smidigt bostadsköp.

Daniel P
Lidköping Norr

Tyckte Johanna va toppen bra o kan sitt jobb väldigt bra

Ferry D
Köpte sin lägenhet med hjälp av Frida Angsparr Skoglund en del av Fastighetsbyrån Lidköping
Lidköping Norr

Lugn trevlig och sakkunnig Lätt att föra givande samtal med Klara och raka svar på frågor angående lägenheten budgivningen och köpet Kan varmt rekommendera henne

Roger D
Lidköping Norr

Vi blev väl bemötta vid ankomst,våra frågor och funderingar fick vi besvarade på ett lugnt och säkert sätt.Vi upplevde Frida som en lugn,säker och väldigt seriös mäklare

Börje J
Lidköping Norr

Det har varit mycket positivt hela tiden Bra info Trevlig bemötandet Stort tack från oss Börje och May

Radica A
Gamla Staden

Frida är en bra mäklare. Hon är mycket ansvarsfull och kunnig. Jag känner mig trygg med henne. Tack Frida!

Tommy L
Majåker - Ljunghed

Trevligt bemötande och serviceinriktad.

Fredrik B

En trevlig, framåt och tillmötesgående fastighetsmäklare som fick igenom processen helt gallant!

Lisbeth J
Majåker - Ljunghed

Bättre kunde det inte bli helnöjd med allt

Monika Ström L

Bra Har inget att klaga på. 💖

Merima K
Sålde sin lägenhet med hjälp av Frida Angsparr Skoglund en del av Fastighetsbyrån Lidköping

Bra kommunikation och tillgänglighet! Nöjd ☺️

Håkan S
Lidköping Väster - Landsbygd

Mycket positiv och kunnig samt lösningsfokuserad. Johanna höll mig uppdaterad hela tiden och var tillgänglig när jag hade frågor och funderingar.

Mihai T
Köpte sitt hus med hjälp av Rebecca Detterberg  en del av Fastighetsbyrån Lidköping
Järpås Med Omnejd

Hon är en glad och professionell person på samma gång som inger förtroende för de tjänster som erbjuds.

Per J
Sålde sitt hus med hjälp av Rebecca Detterberg  en del av Fastighetsbyrån Lidköping
Järpås Med Omnejd

allt fungerade bra , blev väldigt bra bemött, fick en jättebra genomgång innan försäljning, vad som behövdes göra och vad jag skulle tänka på. mäklaren höll kontakt med oss vad som hände med försäljningen m.m. jätte bra att man fick den informationen. när vi skrev på kontraktet med köparna, vad det också en bra genomgång och hon pratade så alla hängde med, och svarade jättebra på våra frågor. har bara gött att säga om Rebecka

Tom N
Grästorp Landsbygd

Rechercherade all information jag ville ha inför köpet. Trevligt och seriöst uppträdande.

Jonna S
Grästorps Tätort

Trevligt bemötande, lätt att få kontakt med.

Eva S

Lätt och väldigt smidigt Hjälpsam person

Svend P
Sålde sitt hus med hjälp av Emelie Ekholm en del av Fastighetsbyrån Lidköping
Grästorps Tätort

Hon är jätte duktigt och bra mäklare.Hon är bra på sitt job.

Sofi H
Sålde sin lägenhet med hjälp av Rebecca Detterberg  en del av Fastighetsbyrån Lidköping
Gamla Staden

Lugn och pedagogisk när man som nervös förstagångssäljare behöver stöd :) Stenkoll på allt, rekommenderar

Helena G

Vänlig kunnig proffsig engagerad

Elma H
Köpte sin lägenhet med hjälp av Johanna Lundell en del av Fastighetsbyrån Lidköping
Gamla Staden

Bra service och tillgänglighet. Snabb återkoppling med möjlighet att kunna ställa förtydligande frågor.

Torbjörn W
Vinninga

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Birgitta S

Johanna har ett trevligt sätt och är tydlig och professionell.

Ann-Britt K
Sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Lundell en del av Fastighetsbyrån Lidköping

Fick ett fint bemötande. Många visningar,. Hade större förväntningar på slutpriset men just nu är marknaden trög. Är nöjd med Johannas insats.

Victoria N
Vinninga

Johanna är väldigt professionell och bra påläst om rosenvägen när vi var på visningen. Johanna uppfyllde våra förväntningar på visningen och även försäljningen va huset. Med tanke på omständigheterna så har Johanna skött detta galant! Vi är väldigt nöjda med Johanna, hon svarar på våra frågor och ger bra förklaringar när vi ställt frågor.

Eva J
Margretelund

Rebecca har ett positivt och proffesionellt bemötande, och mån om att fastighetsaffären skulle kännas bra både för säljare och köpare. Vi är jättenöjda!

Adam W

Matilda var mån att köpet skall kännas rätt för mig som köpare. Hon var dessutom noggrann med att gå igenom kontraktet innan signering. Hon är mycket serviceinriktad och har ett fint kundbemötande.

Magnus N

Matilda har varit tydlig, snabb. Visat fler alternativ. Även medverkat till ett snabbt tillträde vilket jag efterfrågade.

Jan-Olof J
Margretelund

Trevligt och bra bemötande Våra förväntningar låg i att få sålt vår lägenhet. Eftersom vi är äldre saknar vi det personliga samtalet i stället för SMS och Mail.

Svar från Frida Angsparr Skoglund

Tack för din feedback och för att du tog dig tid att dela dina tankar. Jag beklagar att utskicket av enkäten för omdöme inte motsvarade dina förväntningar. Under vårt samtal idag blev jag glad att höra att du är väldigt nöjd med mig som mäklare och att den personliga kontakten funkat bra under hela förmedlingsprocessen samt att ni kommer att rekommendera mig till andra. Tack för att ni gav mig förtroende att förmedla er bostad!

Victor A
Margretelund

Allt kändes proffsigt och blev bra bemött. Kände att jag fick svar och information på ett sätt som gjorde att hela affären kändes trygg.

KEVIN J
Grästorps Tätort

Jag tyckte försäljningen gick utmärkt.

Cathrine F
Grästorps Tätort

Hjälpsam & bra svar på frågor.

Oskar L
Gamla Staden

Frida har ett professionellt och trevligt bemötande och besitter mycket god kompetens inom branschen. Jag är mycket nöjd med kontakten och kan varmt rekommendera!

Birgit E
Gamla Staden

Vi blev mycket väl mottagna av mäklare Frida Och hon hade ett mycket trevligt sätt, där hon guidade oss genom alla handlingar rörande försäljningen. Hon kontaktade alla berörda myndigheter angående försäljningen, och höll oss informerade. Mycket trevlig genom hela processen. Vi är mycket nöjda..

Tom K
Gamla Staden

Bra bemötande, tydlig under processen och tillmötesgående mot båda parter. Nöjd med både objektet och hur allt gått till.

Sig-Britt L
Ågårdsområdet

Rebecca har trots tufft läge på bostadsmarknaden stöttat oss under tiden lägenheten varit ute till försäljning. Hon har hållit oss väl uppdaterade och vi har haft en bra dialog efter varje visning. Vi är mycket nöjda med Rebecca.

Stefan A
Margretelund

Jag är extremt nöjd med den service jag fick av Johanna under hela processen med att köpa min bostad. Hon är inte bara professionell och kunnig, utan också otroligt trevlig och hjälpsam. Johanna gjorde verkligen hela köpupplevelsen smidig och behaglig. Hennes dedikation och engagemang gav mig förtroendet att känna mig trygg genom varje steg av processen. Hon visade inte bara upp en imponerande expertis inom fastighetsmarknaden, utan tog även sig tid att förklara och vägleda mig genom varje aspekt av köpprocessen. Det...

Ann-Sofi B
Majåker

Trevlig, kompetent med mycket bra kommunikation.

Wilma F

Jag har haft ett väldigt gott samarbete med Frida! Hon har alltid varit snabb i kommunikationen och varit tillgänglig. Under hela processen har jag känt att mina frågor har fått svar och jag har känt mig mycket trygg!

Emma P
Margretelund

Helt klart bästa mäklaren! Lätt o prata med och tydlig med allt. Snabb på att svara och upplyser om allt på ett jättebra sätt!

Per O
Gamla Staden

Mycket ödmjuk och tydlig och professionell i sitt uttryck. Mycket påläst och kommunikation om fakta. Positiv och glad.

Johanna H
Sålde sitt hus med hjälp av Anna Lindberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping

Rekommenderar alla som ska sälja sin fastighet att ta hjälp av Anna. Hon har stor kunskap, är hjälpsam , tillgänglig och ett proffs på det hon gör.

Ezatullah B
Gamla Staden

Trevligt bemötande och snabbt på Arbetet