Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Lidköping Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Lidköping

Fastighetsbyrån Lidköping

Nya Stadens Torg 3, 531 02 Lidköping — Visa karta

Vi på Fastighetsbyrån har funnits i Lidköping ända sedan år 1992! Vi har kunskap om området, branschen och genomför varje år ungefär 200 affärer. Med vår erfarenhet får du en trygg affär. Vi marknadsför alla uppdrag noggrant och hjälper dig med varje steg genom hela affären.

Är du ute efter en villa, lägenhet eller fritidshus? Vi har koll på alla boendemöjligheter här i Lidköping. Vi mäklare på kontoret är engagerade och svarar på alla frågor du kan tänkas ha. Varmt välkommen in på kontoret på Nya Stadens Torg 3, så berättar vi mer!

Läs vad 505 kunder tycker om Fastighetsbyrån Lidköping

• Christina E
    Christina E skrev om Anna Lindberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Köpt bostad och har fått ett bra bemötande och Anna var aktiv i sin profession. Läs mer
  • Marcus G skrev om Fastighetsbyrån Lidköping
    Sålde en bostadsrätt och var mycket nöjd med resultatet.
    Mycket bra och trevligt bemötande. Smidig och trygg försäljning. Mycket bra mäklare! Läs mer
  • Johan L skrev om Olof Edlund en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Bra och trevlig, lätt att få tag på. Läs mer
  • Mattias G skrev om Olof Edlund en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Sålde en bostadsrätt och det fungerade bra, var lätt att få kontakt med Olof genom hela försäljningen så allt flöt på som det skulle.
    Så rekommenderar andra att anlita han om man ska sälja sin bostad. Läs mer
  • Karl Bertil L skrev om Olof Edlund en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Köpt bostadsrätt
    Pålitlig kille
    Rekommenderas Läs mer
  • Pablo Grondona U skrev om Olof Edlund en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Jag och min fru har sålt en bostadsrätt. Min fru ansåg att Olof skulle passa för uppdraget för att sälja vår lägenhet då vi ansåg honom som målmedveten, rak och professionell vid budgivning. Vi kontaktade honom tidigare gällande ett hus vi var intresserade av.

Vi är väldigt nöjda med mäklaren! Det gick över förväntan så det finns inget att anmärka. Läs mer
  • Carina L skrev om Olof Edlund en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Har via Olof Edlund vid Fastighetsbyrån i Lidköping köpt en nybyggd bostadsrätt i Sjölunda. Bemötandet har varje gång varit trevligt, sakligt och förtroendefullt. Det har inte känts stressigt i mötet utan han har tagit sig tid till våra frågor som säkert många gånger varit utanför hans arbetsområde men som han ändå bemött på ett bra sätt.

Då vi inte kunde välja mäklare utan fick den som sålde för Götenehus visste jag inte vad jag kunde förvänta mig men jag har varit positiv från första stund. Det som gör detta är att jag uppfattar Olof som seriös och ärlig i mötet och just ärligheten är nog den viktigaste egenskapen hos en mäklare. Läs mer
  • Pernilla H skrev om Olof Edlund en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Lugn person som alltid har tid för kunden. Bra bemötande och att han ringde alltid upp när man hade sökt honom inom rimlig tid. Läs mer
  • Kerstin F skrev om Fastighetsbyrån Lidköping
    Trevlig och kunnig personal. Kan verkligen rekomendera fastighetsbyrån till vänner och bekanta Läs mer
  • Ann-Christine H skrev om Anna Lindberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Har sålt min bostad i riktigt goda händer. Proffsigt, förtroendefullt och smidigt. Med ett varmt och vänligt bemötande blir det högsta betyg. Läs mer
  • Freja H
    Freja H skrev om Fastighetsbyrån Lidköping
    Skulle aldrig välja en annan mäklarfirma. Kompetens och trygghet genomsyrade hela bostadsaffären. Läs mer
  • Jan M skrev om Fastighetsbyrån Lidköping
    Trevligt bemötande ! Kunnig och intresserad mäklare vilket resulterade i en snabb och bra affär! Läs mer
  • Josefin A skrev om Olof Edlund en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Köp och även sålt av Olof. Allt va tipp topp. Bra kontakt och bra bemötande. Läs mer
  • Kristin T skrev om Rebecca Detterberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Vi har köpt ett hus med Rebeccas hjälp. Hon var vänlig påläst och kom med bra ideer och förslag på vad man kunde göra med huset. Hade inga specifika förväntningar före besöket i huset mer än att se hur det såg ut i verkligheten. Läs mer
  • Lolita L
    Lolita L skrev om Johanna Lundell en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Trygg å positiv sålt ett hus köpte en lägenhet .hon har och är ett stort stöd i detta /Lolita Läs mer
  • Kerstin T skrev om Johanna Lundell en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Har sålt en 2.5 lägenhet.
    Johanna har bemött mig på bästa sätt.
    Jag hade inte så stora förväntningar men jag frågade och fick svar och råd.
    Johanna är lätt att arbeta med och försäljningen gick snabbt och jag är nöjd! Läs mer
  • Lisa M skrev om Rebecca Detterberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Nöjd och försäljningen gick snabbt och smidigt Läs mer
  • Haneen A skrev om Anna Lindberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Har både köpt och sålt bostad via Anna, detta handlade då om ett torp på landet som sedan såldes som en tomt.

Anna är trevlig, proffesionell och tar sig alltid tid. Hon har ett gott bemötande och är tillmötesgående. Inget är några problem, skulle det uppstå något hjälper hon alltid till.
    Anna är lätt att jobba med, känns mer som en vän än mäklare. :) Läs mer
  • Maria N
    Maria N skrev om Lars Johansson en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Jag har sålt en bostadsrätt som också var min sommarbostad och som betydde mycket för mig. Jag har under samtliga moment med planering, marknadsföring och försäljning av bostaden fått mycket god och professionell service. Jag har uppskattat mäklarens erfarenhet och förmåga att se sälönskemål Läs mer
  • Ingrid N skrev om Olof Edlund en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Fasrighetsbyrån, centralt har frågat mig samma sak, vad jag tyckte om Olof Edlund, och jag har gett honom högsta betyg på samtliga frågor. En sällsynt trevlig, klok person, lugn och behaglig. Sådana växer inte på träd år 2018. Läs mer
  • Sofia C skrev om Lars Johansson en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Bra bemötande och ger ett proffsigt intryck. Inga problem! Läs mer
  • Joel L skrev om Anna Lindberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Riktigt bra en bra mäklare som ser till allas bästa samt ger bra information Läs mer
  • Tiina K skrev om Anna Lindberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Vi har fått ett professionellt bemötande och all adekvat information för att vårat husköp skulle kännas tryggt och säkert. Läs mer
  • Susanne S skrev om Anna Lindberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Har i omgångar över flera år letat hus och träffat Anna ett flertal gånger. Hon är alltid lika glad och hjälpsam. Tar reda på och återkopplar snabbt på frågor. Läs mer
  • Hanna B skrev om Rebecca Detterberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Sålde en bostadsrätt. Har haft kontakt med Rebecca sedan hon sålt en tidigare bostad åt oss så vi hade förberett en del inför denna försäljning. Bostaden såldes snabbt o min upplevelse är att Rebecca var tydlig mot både oss som säljare och mot köparna med vad som gällde för köpet. Läs mer
  • Anna H skrev om Olof Edlund en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Jag tycker att Olof har varit en exemplarisk mäklare imin bostadsrättsaffär. Väldigt hjälpsam, tillgänglig, noggrann och alltid en trevlig ton.

Jag har inte så bra erfarenhet av fastighetsmäklare innan men Olof har visat att det finns bra och seriösa mäklare. Läs mer
  • Peter H skrev om Rebecca Detterberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Köpte en tvåa.
    Vänligt och hjälpsamt bemötande, snabbt och proffsigt avslut! Läs mer
  • Cecilia W skrev om Johanna Lundell en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Bostadsrätt som jag köpt. Jag blev bra bemött. Jag hade höga förväntningar. Det dåliga var att nycklar fattades så jag fick reda ut det själv. Trodde mäklaren såg till så det var komplett. Läs mer
  • Johan A skrev om Olof Edlund en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Vi sålde en avstyckad gård och är nöjda med mäklaren. Affären gick som förväntat. Gott bemötande. Lite dyrt är det, men det gäller nog alla mäklare. Läs mer
  • Karin A skrev om Olof Edlund en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Vi fick ett väldigt proffsigt och trevligt bemötande! Vi är väldigt nöjda! Läs mer
  • Jörgen H skrev om Rebecca Detterberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Rebecca har varit mycket lätt att få kontakt med och hon har återkommit de gånger hon varit upptagen med andra kunder.

Rebecca ställde upp och träffade oss och säljarna på helgen vilket var vår enda möjlighet att kunna fullfölja affären. Hennes professionella inställning och bemötande gjorde att det kändes lätt att genomföra affären, köpet.

Vi känner det största förtroende för Rebecca.

/Jörgen och Marie Läs mer
  • Gun S skrev om Lars Johansson en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Bra intryck. Ärlig. Bra bemötande och snabbt. Läs mer
  • Rebecka E skrev om Olof Edlund en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Köpt en 2:a och allt har varit perfekt! Kunde inte fått ett bättre bemötade! Läs mer
  • Björn Ö skrev om Rebecca Detterberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Jag sålde min villa och blev mycket väl bemött och omhändertagen. De förväntningarna som jag hade på mäklaren infriade hon till fullo, så jag kan verkligen rekommendera henne. Vänligen Björn Öström. Läs mer
  • Stefan B skrev om Rebecca Detterberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Rebecca har varit strålande, en mäklare som hållt oss uppdaterade och nöjda. Läs mer
  • Fia N skrev om Olof Edlund en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Sålde min lägenhet. Olof var mycket professionell och kunnig, kände mig trygg genom hela försäljningen!
    Kommer vända mig till Olof även nästa gång det blir aktuellt att sälja en bostad Läs mer
  • Anna E skrev om Rebecca Detterberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Jag har köpt ett hus med etageplan. Väldigt trevlig mäklare. Kunde hon inte svara på våra frågor tog hon reda på dem. Läs mer
  • Patricio G skrev om Olof Edlund en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Min upplevelse va magisk med Olof Läs mer
  • Ida D skrev om Olof Edlund en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Sålt en lägenhet.
    Olof har varit proffsig och trevlig från första stund! Han levde minst sagt upp till förväntningarna! Läs mer
  • Gunnel B skrev om Olof Edlund en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Hej.Jag har sålt en villa i Lidköping.Olof har skött sig jättebra.

Han har ställt upp på allting som vi ville ha hjälp med och svar på.

Hade väl egentligen inga förväntningar,då det är första gången jag säljer ett hus.Allting är ju inte helt färdigt med försäljningen
    men hitills har det fungerat jättebra.

Det har varit jätteintressant och lärorikt.Inga problem alls. Läs mer
  • Fred L skrev om Olof Edlund en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Tydlig och rak information och ett vänligt bemötande gör Olof till en mycket god mäklare. Läs mer
  • Fredrik H skrev om Lars Johansson en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Vi har köpt ett litet torp. Lars var extremt lyhörd för våra behov före under och efter affären. Vi kände oss trygga i hanteringen av affären. Vi anlitar gärna Lars i framtiden. Läs mer
  • Anders B skrev om Johanna Lundell en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Vi köpte en lägenhet. Johanna var effektiv och tillmötesgående. Läs mer
  • Sune L skrev om Lars Johansson en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Sålt bostadsrätt!
    Jag blev bemött på ett proffsigt sätt!

Lars är trevlig och kunnig!

Hittills har allt fungerat till 100% Läs mer
  • Evan G skrev om Olof Edlund en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Olof är vänlig och trygg i sina kontakter. Vi uppskattar hans agerande, och är glada över resultatet. En kort sammanfattning "Berömlig"

Evan Gustafsson
    sjökapten Läs mer
  • Andrea Ö skrev om Johanna Lundell en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Köpt lägenhet, Johanna var mäklare på flera lägenheter som jag kollade på.. mkt väl bemött varje gång. Läs mer
  • Maria K skrev om Lars Johansson en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Ordning och reda med lite humor i bakfickan Läs mer
  • Pelle K skrev om Lars Johansson en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Proffsiga, engagerade, hjälpsamma och folkligt jordnära. Läs mer
  • Jörgen J skrev om Rebecca Detterberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Hjälpsam, trevlig proffsig.
    Köpt lägenhet och sålt ett hus. Läs mer
  • Stefan L skrev om Rebecca Detterberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Köpt en lägenhet av Rebecca där gick allt väldigt smidigt. Sålde även mitt hus som också gick väldigt smidigt! Läs mer

Nya Stadens Torg 3, 531 02 Lidköping