Fastighetsbyrån Lidköping

Fastighetsbyrån Lidköping

Vi på Fastighetsbyrån har funnits i Lidköping ända sedan år 1992! Vi har kunskap om området, branschen och genomför varje år ungefär 200 affärer. Med vår erfarenhet får du en trygg affär. Vi marknadsför alla uppdrag noggrant och hjälper dig med varje steg genom hela affären.

Är du ute efter en villa, lägenhet eller fritidshus? Vi har koll på alla boendemöjligheter här i Lidköping. Vi mäklare på kontoret är engagerade och svarar på alla frågor du kan tänkas ha. Varmt välkommen in på kontoret på Nya Stadens Torg 3, så berättar vi mer!

Läs vad 895 kunder tycker om Fastighetsbyrån Lidköping 2

• sålde sin lägenhet med hjälp av Matilda Icho en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    2022-07-01 Verifierad kund
    Mycket bra mäklare, ordning och reda och utomordentlig trevlig och seriös.
  • köpte sitt hus med hjälp av Anna Lindberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    2022-06-30 Verifierad kund
    Det kontakter vi har haft har varit bra. Snabba svar på frågor.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Johanna Lundell en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    2022-06-28 Verifierad kund
    Glatt å trevligt bemötande .
    Sigyn å Mats
  • sålde sitt hus med hjälp av Johanna Lundell en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    2022-06-27 Verifierad kund
    Väldigt bra bemötande. Vet inte vad jag hade för förväntningar, men de blev väldigt bra iallafall. Trevlig, det hon gjorde blev bra utfört. Höll mig alltid informerad. Väldigt nöjd med Johanna Lundell.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Rebecca Detterberg  en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    2022-06-24 Verifierad kund
    Hej .
    Allt var okej , den enda problemet är att jag var lovat att flytta in den 1 oktober men när det var dax att skriva över lãgenhet kontraktet ändrade dom datum tikk 10 oktober som jag tycker var väldigt dåligt det kostade mig 8000 kr jag fick betala min gamla lägenhet 1 månad till
    Med vänliga hälsningat
    Mehmet Qorolli
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Lindberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    2022-06-23 Verifierad kund
    Positivt och tydligt. Snabb återkoppling. Vänligt och tillmötesgående, hjälp vid frågor och funderingar
  • sålde sitt hus med hjälp av Rebecca Detterberg  en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    • Filsbäck
    2022-06-23 Verifierad kund
    Trevlig, proffsig, lyhörd och rationell.
    Våra bästa rekommendationer.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Lindberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    2022-06-20 Verifierad kund
    Ej erfaren av mäklare..å allt ä ju inte klart än...men så långt ja förstår behöver hon ha en rejäl klapp på axeln å ev löneökning om hon inte redan ligger högt.....
    2022-06-19 Verifierad kund
    👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
    2022-06-10 Verifierad kund
    Jag upplevde Johanna som mycket positiv och duktig. Hade gärna haft lite tätare kontakter, men i och med att det var lite tunt med spekulanter så fanns det kanske inte så mycket att "rapportera".
  • sålde sitt hus med hjälp av Anna Lindberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    2022-06-10 Verifierad kund
    Tycker Anna är rutinerad, erfaren, trevlig och lugn och skötte försäljningen föredömligt.
    • Filsbäck
    2022-06-08 Verifierad kund
    Trevligt bemötande, vårt första bostadsbyte så förväntningarna var höga på att mäklaren skötte om det mesta, och det gjorde hon.
  • köpte sitt hus med hjälp av Anna Lindberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    2022-06-07 Verifierad kund
    Anna is extremlely helpful with everything. She has taken a lot of time to assist me, and she is very approachable and professional. Thank you
    2022-06-06 Verifierad kund
    Jag varbemött jätte bra. Mäklaren förstod min situation och anpassade mina behov. Jag är jätte nöjd av mäklaren som förklade saker och fixade saker. Stog på min sida och hjälpte med allt som behövdes.
    2022-06-04 Verifierad kund
    Hon var en fantastisk mäklare, mycket kunnig, social och förstående för oss som är äldre.👍
    2022-05-20 Verifierad kund
    Tycker allt gick väldigt bra.
  • köpte sitt hus med hjälp av Rebecca Detterberg  en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    2022-05-19 Verifierad kund
    Proffsig och tillmötesgående mäklare. Pedagogisk och lätt att ha att göra med. Rekommenderas som köpare!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Rebecca Detterberg  en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    2022-05-17 Verifierad kund
    Hon var trevlig och kunnig i sitt yrke!
    Vi har bara positivt av hennes bemötande och hennes försäljning av våran lägenhet.
  • köpte sitt hus med hjälp av Johanna Lundell en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    • Örslösa - Söne - Norra Kedum
    2022-05-09 Verifierad kund
    Vi blev bemötta på ett trevligt sätt. Det gick smidigt och snabbt.
  • sålde sitt hus med hjälp av Emelie Ekholm en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    • Järpås Med Omnejd
    2022-05-09 Verifierad kund
    En toppenmäklare som alltid är som ett solsken. Fixade också snabb och bra affär vid försäljningen av mitt 🏠
    • Kålland - Kållandsö
    2022-05-02 Verifierad kund
    Vi har hela tiden blivit väldigt bra bemötta av Johanna. Johanna har sett till att våra förväntningar har uppfyllts på ett jättebra sätt. Vi har hela tiden varit informerade om statusen hur det går m.m. så vi har varit väldigt trygga i denna försäljningen.
    • Lidåker
    2022-04-30 Verifierad kund
    Hon hade trevligt bemötande, hade inga direkta förväntningar, och det har funkat bra med henne
    2022-04-29 Verifierad kund
    Otroligt bra bemötande, svarar snabbt och professionellt. Som köpare var jag ganska nervös då det var första gången jag köpte lägenhet och hon var tydlig och noggrann så att jag förstod varje del av processen.
    Som köpare kände jag mig absolut i trygga händer och kände helt förtroende för henne.
    2022-04-28 Verifierad kund
    Jättetrevlig och tillmötesgående !
    • Lidåker
    2022-04-25 Verifierad kund
    Tillmötesgående och engagerad. Jobbar för att få till det på allra bästa sätt. Rekommenderas
    2022-04-23 Verifierad kund
    Vi är otroligt nöjda med Rebecca som mäklare. Hon gav oss all hjälp vi förväntade oss plus mycket mer. Hon är glad, trevlig, duktig och lättsam. Hon fanns tillgänglig när vi behövde henne för frågor och stöd. Därav fick vi till en kanonförsäljning och upplevelse av att sälja vårt hus. Vi rekommenderar starkt Rebecca !
    2022-04-21 Verifierad kund
    Mycket trevlig och lätt att ha med att göra. Oerhört tillgänglig på så sätt att hon var snabb i kommunikationen och hade svar på alla frågor. Oerhört proffsigt!!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Emelie Ekholm en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    2022-04-20 Verifierad kund
    Trevlig, serviceminded, förtroende,
    Superbra
    2022-04-16 Verifierad kund
    Jätte nöjd med allt från visning till kontraktsskrivning!
    • Nya Staden
    2022-04-14 Verifierad kund
    Proffsig, kunnig och alltid ett trevligt bemötande!
    2022-04-08 Verifierad kund
    Väldigt lätt person att prata med och såg till att man kunde komma tidigare på visning. Kan varmt rekommendera.
    2022-04-08 Verifierad kund
    Kunnig, påläst och bra bollplank under hela processen.
    2022-04-05 Verifierad kund
    Fantastiskt duktig mäklare som ger ett otroligt gott intryck. Förtroendeingivande, glad och positiv. Väldigt kunnig och professionell.
    Kunde inte blivit bättre!
    2022-04-05 Verifierad kund
    Rebecca är trevlig, respektfull, korrekt och professionell i sitt bemötande och även i sitt utförande av försäljningsuppdraget.
    2022-04-05 Verifierad kund
    Träffats bara fåtal gånger. Svårt ge ett omdöme på det. Men de Mötena har varit helt ok. Uppfattar henne då som en bra mäklare med engagemang och kunnighet.
    2022-04-02 Verifierad kund
    Jag har blivit väl bemött. Har haft samarbete Rebecca tidigare och det har fungerat bra både då och nu.
    2022-04-01 Verifierad kund
    Trevlig, tillmötesgående, lätt att få kontakt med
    2022-03-27 Verifierad kund
    Kompetent, hjälpsam, pålitlig!
    2022-03-24 Verifierad kund
    Väldigt bra bemötande och engagerad. Kunnig i sitt arbete. Toppbetyg!
    2022-03-23 Verifierad kund
    Johanna är trevlig, bra bemötande och omtänksam! :)
    2022-03-21 Verifierad kund
    Utmärkt! Allt var bra, bemötandet, bra kontakt med mäklaren som höll mig ständigt uppdaterad. En mycket smidig och snabb försäljning av bostaden.
    2022-03-18 Verifierad kund
    Väldigt bra mäklare. Lätt att ha med att göra
    2022-03-14 Verifierad kund
    Rebecka är en trevlig person och vi har inget att klaga på under hela processen. Hon förklarade tydligt allt om hur en husaffär går till och har varit snabb att meddela sig på telefon eller sms när det har behövts. Allt har flutit på till belåtenhet! Lisbeth o Anders Larsson
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Matilda Icho en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    2022-03-01 Verifierad kund
    vi blev utmärkt bemötta av mäklaren och tacksamma att det
    gick snabbt att slutföra köpet
    vi hade en mycket positiv upplevelse av köpet av vår drömlägenhet
    2022-02-24 Verifierad kund
    Väldigt nöjd med all hjälp och guidning jag, som köpare, fick av Rebecca.
    2022-02-14 Verifierad kund
    En väldigt profesionell och kunnig mäklare som samtidigt har hjärtat på rätta stället,
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Lundell en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    • Nya Staden
    2022-02-14 Verifierad kund
    Bra på alla sätt och vis , proffsig ,snabb ,tydlig.
    2022-02-13 Verifierad kund
    Alltid lika glad och trevlig. Duktig på sitt yrke och allt går så smidigt till.
    2022-02-11 Verifierad kund
    Stort engagemang och kunskap! Alltid kontaktbar för att bolla idéer och svara på frågor. Fantastisk mäklare helt enkelt👍🏼
    2022-02-11 Verifierad kund
    Bra och trevlig kommunikation i alla situationer, från att vi meddelade ett intresse av ny bostad till köp av den specifika bostaden, sannolikt att vi vänder oss till henne vid framtida affärer