Fastighetsbyrån Lidköping

Fastighetsbyrån Lidköping

Vi på Fastighetsbyrån har funnits i Lidköping ända sedan år 1992! Vi har kunskap om området, branschen och genomför varje år ungefär 200 affärer. Med vår erfarenhet får du en trygg affär. Vi marknadsför alla uppdrag noggrant och hjälper dig med varje steg genom hela affären.

Är du ute efter en villa, lägenhet eller fritidshus? Vi har koll på alla boendemöjligheter här i Lidköping. Vi mäklare på kontoret är engagerade och svarar på alla frågor du kan tänkas ha. Varmt välkommen in på kontoret på Nya Stadens Torg 3, så berättar vi mer!

Läs vad 788 kunder tycker om Fastighetsbyrån Lidköping 2

• köpte sin lägenhet med hjälp av Johanna Lundell en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    2021-06-12
    skulle gärna köpa av henne i genBra bemött visade allt på ett proffsigt sätt
    2021-06-12
    Bra bemötande snabba svar över förväntan
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Rebecca Detterberg  en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    2021-06-12
    Det fungerade br,a, kunnig. Serviceinriktad och vilja att det ska bli bra för alla. Eftersom jag la ett bud innan visning så agerade Rebecca snabbt.
  • köpte sitt hus med hjälp av Anna Lindberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    2021-06-11
    Kunnig, trevlig och lyhörd, tar sig tid och snabb på att återkoppla.
    2021-06-11
    Det kändes jättebra med Johanna, hade förtroende för henne, fick svar på dom frågor jag hade, kan rekommendera henne!
    2021-06-11
    Proffsigt och vänligt bemött av Anna, där hon lyssnade på våra behov och bemötte dem mycket bra!
    Vid frågor fick vi alltid snabb återkoppling.Det kändes tryggt.
    Vi är väldigt nöjda. Tack Anna!
    2021-06-11
    Vi var i kontakt med Johanna flera gånger innan vi köpte vår bostad och hon har ett fantastiskt fint och trevligt bemötande. Vi är supernöjda med hennes guide genom vårt köp!
    2021-06-10
    Trevlig, påläst och fick mig att känna mig trygg i min bostadsaffär.
    Hon levde upp till alla mina förväntningar som jag har om hur en mäklare ska agera.
    Högsta betyg till Johanna!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Rebecca Detterberg  en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    2021-06-10
    Hon är produktiv o trevlig och jag ville ha en snabb affär och det blev det
  • Camilla L
    2021-06-09
    Jag köpte en bostadsrätt av Rebecca. Blev väl bemött av henne med ett leende.

Proffsig mäklare
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Lundell en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    2021-06-08
    Vi är väldigt nöjda med Johanna och Lars som båda tog hand om försäljningen av vår bostadsrätt. En helt igenom trygg och smidig process.
    2021-06-07
    Vi har köpt en lägenhet och kunde köpa det för så mycket vi kan och hon var mycket tydlig och förklarat bra allt för oss. Hon är snäll och hjälpsam. Vi är nöjda och tacksamma.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Lars Johansson en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    2021-06-06
    Köpte en lägenhet och fick god hjälp och svar på våra grågor.
  • köpte sitt hus med hjälp av Lars Johansson en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    2021-06-06
    Vi har köpt en enplansvilla.
    Lars är väldigt trevlig och kunnig i sin yrkesroll. Man kan fråga om allt, det mesta vet han annars tar han reda på det.
    Vi är riktigt nöjda med vårt köp och mäklare!
  • sålde sitt hus med hjälp av Rebecca Detterberg  en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    2021-05-31
    Sålt fastighet
    Trevligt bemötande
    Låga förväntningar men det blev mycket bra
    Jag är nöjd
    2021-05-20
    Rebecca har sålt min lägenhet i Lidköping. Mina förväntningar var att det skulle gå snabbt vilket det gjorde. Har inget att klaga på, ett trevligt och positivt bemötande hela tiden. 10/10 :)
    2021-05-18
    Vi har köpt en bostadsrätt.
    Allt fungerade smidigt och bra och det vi kom överens om under processen fullföljdes/genomfördes.

Mycket bra jobb av mäklaren.
    • Råda
    2021-05-17
    Köpt enfamiljshus.
    Mycket vänligt och bra bemötande.
    Hade inga speciella förväntningar.
    Mycket kunnig och påläst mäklare.
    2021-05-15
    Sålt Parhus, fröjdegårdsv lidköping
    Mycket vänligt och professionelt, ingen osäkerhet ang försäljningen, kunde fråga om allt
    Att få sålt och få hjälp med allt omkring försäljningen, hon motsvarade mina förväntningar på ett positivt sätt.
    Det var mycket lätt att ha kontakt med Rebecca, kunde ringa henne om jag tänkte på något. Fick hjälp med allt även deklarationen. Kan varmt rekommendera Rebecca.
    2021-05-10
    Jag har sålt mitt hus, en permanentbostad. Jag tycker Anna har varit toppen och hon har alltid varit lätt att få tag på när man har haft frågor eller så.
    2021-05-10
    Lars är den mest objektiva mäklare vi träffat. Som köpare är ofta känslan att mäklaren företräder säljaren. Lars bemötande och kompetens samt förmåga att snabbt återkoppla med svar på frågor är suveränt!
  • sålde sitt hus med hjälp av Lars Johansson en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    2021-05-10
    Sålt fritidshus. Mycket nöjd med Lars som mäklare. Inger förtroende för både säljare och köpare (våra köpare sa det till oss), kunnig, tar reda på detaljer om objektet som ger det lilla extra, t ex var badplats finns och hur man går till båthamnen. Tar med intressenter på promenad till badplatsen. Seriös och inte bara ”försäljare”
    2021-05-10
    Vi fick ett personligt, professionellt och tryggt bemötande. All tänkbar information lämnades snabbt och förtroendegivande. Det kändes som att han ville både vårt och säljarnas bästa. Lätt att nå via Mail, sms och telefon.
    2021-05-08
    Sålt min bostadsrätt. Fick bra hjälp av Johanna. Bra stöd. Inte alls klarat detta själv. Det är många saker att ordna med. Så helt en klippa för mig. Tipsa mina vänner och bekanta. Om de behöver mäklare för försäljning.
    2021-05-07
    Jag fick hjälp av mäklaren att sälja ett fritidshus. Han var trevlig och kunnig. Försäljningen gick smidigt.
    2021-05-07
    Positiv inställning med trevligt bemötande och erfarenhet som gör att kunden känner sig trygg.
  • sålde sitt hus med hjälp av Johanna Lundell en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    2021-05-03
    Jag har köpt ett enplanshus som Johanna tipsade om. Sålde mitt radhus till ett bra pris. Johanna är bäst mycket duktig och tillmötesgående, bra bemötande och mycket personlig och har kunden i centrum. Tack Johanna!
    2021-04-14
    Mycket vänligt och förtroendegivande bemötande.
    Professionellt och stöttande arbetssätt igenom hela processen.
    Mina förväntningar har mötts och jag rekommenderar henne fortsättningsvis.
  • köpte sitt hus med hjälp av Anna Lindberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    • Grästorps Tätort
    2021-04-04
    Villa
    Utmärkt bemötande och väl genomförd affär.
    2021-04-03
    Har sålt min lägenhet. Valde Rebecca för jag fick ett bra intryck av henne när jag köpte min lägenhet. Då var hon mäklare.

Bra och rak kommunikation. Trevlig och enkelt att ha med Rebecca att göra.
    2021-03-24
    Vid första kontakten med mäklaren Lars Johansson ingav han ett positivt bemötande med stort kunnande. Fortlöpande samtal har förts professionellt från start, avseende värdering av fastigheten, under försäljningsprocessen till påskrift av kontrakt med nya fastighetsägarna.
    Kontakten har varit klar och tydlig med stor proffsighet från första början.
    Kan varmt rekommendera mäklaren Lars Johansson.
  • köpte sitt hus med hjälp av Johanna Lundell en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    • Kålland - Kållandsö
    2021-03-15
    Har köpt ett fritidshus, Johanna hade ett bra och engagerat bemötande. Johanna stöttade upp affären på ett mycket bra sätt tycker jag.
    • Järpås Med Omnejd
    2021-03-15
    Hon gjorde ett toppenbra jobb. Sålde vårt hus snabbt och smidigt.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Lars Johansson en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    2021-03-13
    Sålt en bostadsrätt.
    Blev väldigt väl bemött. Lars har skött allt perfekt hela vägen från första mötet till försäljning. Jag kan verkligen rekommendera honom.
    2021-03-07
    Sålt lägenhet på 41,5 km2. Blev så himla bra bemött av Rebecca och är jättenöjd med hela processen! Toppenbra!
  • Ulla-maija J
    sålde sitt hus med hjälp av Anna Lindberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    2021-02-14
    Jag har anlitat Anna till försäljning av mitt hus i Grästorp.
    Anna är kunnig i sin roll som mäklare.
    Jag blev bra bemött och fick en bra känsla direkt.
    Min förväntan va att få igång en budgivningen och få sålt huset ganska omgående.
    Nu när man ändå bestämt sig.
    De lyckades Anna med.
    Så min upplevelse i detta är bara positivt.
    Kan varmt rekommendera Anna.
    2021-02-03
    Köpte en två som inte kommit ut på marknaden, blev rekommenderad denna eftersom att Johanna hade förstått vad jag var intresserad av och vilken prisklass jag rörde mig inom.
    Jag upplevde köpet som smidig och helt i linje med vad jag förväntar mig av en professionell mäklar som lägger ner tid på att möta dem som befinner sig på marknaden.
    2021-02-01
    Bara positivt att säga! Toppenbra och proffsigt bemötande, snabb och smidig försäljning med pris över förväntan.
    2021-02-01
    Sålde lägenheten och det har funkat enligt förväntningarna.
    2021-01-29
    Köpt en litenbostadsrätt. Rebecca gjorde det mycket bra. Vi blev bra informerade och bra uppdaterat i vad som skulle göras. Rebecca är mycket proffsig och lätt att ha att göra med. Tack jag är nöjd.
    2021-01-28
    Kanonbra bemötande och utmärkt hjälp genom hela processen. Positiv och glad med stor kunnighet inom närområdet. Rekommenderas skarpt! :) /Christian
    2021-01-28
    Hon är mycket bra. Jag vill när jag sälgar min lägenhet med henne.
    • Lidköping Norr
    2021-01-20
    Mycket nöjda med Johannas bemötande! Trevlig och proffsig i sitt jobb. Vi köpte ett hus av henne och det kändes tryggt och bra!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Lindberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    • Grästorps Tätort
    2021-01-20
    Sålt en bostadsrätt, blev bra bemött och kändes tryggt under hela försäljningen, lätt och smidigt!
    2021-01-13
    Köpte en bostadsrätt på 1 RoK. Trevligt bemötande vid visningen av lägenhet. Snabb på att besvara mejl och frågor.
    • Lidköping Väster - Landsbygd
    2021-01-08
    Jag har såld en villa på landsbygden.
    Anna Lindberg var trevlig o engagerad med bra bemötande.
    2021-01-08
    Johanna var en superbra mäklare! Tydlig och hade koll på allt jag undrade.
    2020-12-23
    Sålt en etta, köpt en tvåa
    Trevlig och engagerad och positiv!!
    2020-12-23
    Köpte en bostadsrätt & Rebecca var tydlig med informationen och tillvägagångssätt. Rebecca levde upp till alla förväntningar som jag hade. Tackar djupt!
    2020-12-19
    Köpte en tvårumslägenheter.
    Johanna var super trevlig och allt gick smidigt och bra.
    Blev jättenöjd med köpet och hur processen gick till.
    Inga problem alls.