Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Lidköping Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Lidköping

Fastighetsbyrån Lidköping

Nya Stadens Torg 3, 531 02 Lidköping — Visa karta

Vi på Fastighetsbyrån har funnits i Lidköping ända sedan år 1992! Vi har kunskap om området, branschen och genomför varje år ungefär 200 affärer. Med vår erfarenhet får du en trygg affär. Vi marknadsför alla uppdrag noggrant och hjälper dig med varje steg genom hela affären.

Är du ute efter en villa, lägenhet eller fritidshus? Vi har koll på alla boendemöjligheter här i Lidköping. Vi mäklare på kontoret är engagerade och svarar på alla frågor du kan tänkas ha. Varmt välkommen in på kontoret på Nya Stadens Torg 3, så berättar vi mer!

Läs vad 525 kunder tycker om Fastighetsbyrån Lidköping

• 2019-02-14

Gun W skrev om Anna Lindberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Anna var toppenbra! Snabb, smidig och kunnig. Vi sålde en bostadsrätt och vi fick nyss påminnelse och hjälp med beräkning av vinstskatten. Så jättebra service!

Vi hade tänkt vänta till efter sommaren med försäljning, det tyckte inte Anna, hon hade rätt, vi sålde nästan direkt. Läs mer
  • 2019-02-14

Per F skrev om Anna Lindberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Gjorde ett bra uppdrag på ett radhus utanför Linköping. Hade väl förväntat oss lite mer aktivitet och uppföljning av intressenter efter visningar. Slutade med ett blygsamt försäljningspris. Läs mer
  • 2019-02-13

Andreas G skrev om Rebecca Detterberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Allt har varit kanon! Skulle rekommendera henne till andra. Läs mer

Peter N skrev om Lars Johansson en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Lägenhet
    Allt funkade bra det gick snabbt och smidigt som jag villa Läs mer

Annica G skrev om Rebecca Detterberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Trevligt bemötande, kunnig och lättförståelig Läs mer

Kristina N skrev om Olof Edlund en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Sålt Prostgatan 7 c.
    Mycket nöjd med Olof Edlunds
    bemötande och insats. Läs mer
  • 2019-02-11

Vera G skrev om Lars Johansson en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Vi har varit väldigt nöjda med all kontakt och fått mycket fint stöd i vårt första husköp. Läs mer
  • 2019-02-05

Ingvar J skrev om Olof Edlund en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Hej!

Vi har nyligen köpt en lägenhet av Olof.
    Vi har fått ett trevligt och trovärdigt bemötande samt att han inte lovat mer än vad som har gått att hålla.
    Jag rekommenderar honom varmt.

Med vänliga hälsningar Läs mer
  • 2019-02-03

Maria S skrev om Rebecca Detterberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Rebecca är Väldigt glad och trevlig. Skulle varmt rekommendera henne. Läs mer
  • S G

2019-02-01

S G skrev om Olof Edlund en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Olof har varit mycket professionell och stöttat oss genom hela processen då vi sålt vår lägenhet. Olof har varit lätt att få kontakt med och alltid svarat omgående om vi haft några funderingar- rak och ärlig utan krångel. En mäklare som levererar och dessutom är toppentrevlig- kan varmt rekommenderas! Läs mer
  • 2019-01-30

Robin S skrev om Rebecca Detterberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Jag köper gärna av henne igen, men skulle aldrig sälja.
    Pga. säljaren vi köpte av förlorade 150 000:- pga Rebecca inte kände av läget med dom andra budgivarna.
    Som sagt, jag är riktigt nöjd men säljarna borde haft 150 000 :- till. Läs mer
  • 2019-01-29

Daniel G skrev om Johanna Lundell en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Professionell och strukturerad mäklare, som verkligen erbjöd en heltslösning där iallafall vi som köpare in behövde tänka på något, utöver att infinna sig på plats för kontraktskrivning. Mycket smidigt! Läs mer
  • 2019-01-20

Erik C skrev om Lars Johansson en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Köpt bostad. Lars var kunnig, trevlig och lättillgänglig. Inget att anmärka på. Läs mer
  • Fredrik G

2019-01-17

Fredrik G skrev om Lars Johansson en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Jag och min sambo sålde en tomt.
    Våra förväntningar var att få tillbaka det vi investerat. Det fick vi!
    Lars levererade en tjänst där han höll i alla trådar, och meddelade när något var av intresse.
    Vi är jättenöjda! Läs mer
  • 2019-01-14

Maria H skrev om Johanna Lundell en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Vi har både köpt vår lägenhet och sålt vårt hus med hjälp av Johanna och känner oss väldigt nöjda med hennes expertis. Och allt har gått väldigt smidigt med hennes hjälp, hon fanns tillgänglig och svarar snabbt om man har några frågor. Hon känns väldigt proffsig och genuin - vi fick snabbt förtroende för henne vilket är väldigt viktigt för oss, att det kändes naturligt i vilket ofta kan vara en stressande situation. Läs mer
  • 2019-01-06

Tim H skrev om Anna Lindberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Anna hjälpte mig med att köpa en lägenhet, alltid ett snabbt och trevligt bemötande utan krångel! Läs mer
  • 2019-01-04

Ann-Christine H skrev om Johanna Lundell en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Vänligt, tryggt och professionellt. Läs mer
  • 2018-12-21

Barbro J skrev om Fastighetsbyrån Lidköping
    allt var bra enligt vad ja och mina barn tyckte både köp och sälj Läs mer
  • Jan P

2018-12-19

Jan P skrev om Johanna Lundell en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Sålt en lägenhet.
    Jag är mycket nöjd med Johannas insatser för att sälja min lägenhet. Hon visade ett stort engagemang när det såg lite trögt ut, drog in folk till visningar och fixade till slut en affär som jag är jättenöjd med. Läs mer
  • 2018-12-19

Hans S skrev om Lars Johansson en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Lars har sålt vårt hus.Blivit väl bemötta och det har fungerat bra med allt runtomkring. Mvh Mailis o Hans Läs mer
  • Christina E

2018-12-13

Christina E skrev om Anna Lindberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Köpt bostad och har fått ett bra bemötande och Anna var aktiv i sin profession. Läs mer

Marcus G skrev om Fastighetsbyrån Lidköping
    Sålde en bostadsrätt och var mycket nöjd med resultatet.
    Mycket bra och trevligt bemötande. Smidig och trygg försäljning. Mycket bra mäklare! Läs mer

Johan L skrev om Olof Edlund en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Bra och trevlig, lätt att få tag på. Läs mer

Mattias G skrev om Olof Edlund en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Sålde en bostadsrätt och det fungerade bra, var lätt att få kontakt med Olof genom hela försäljningen så allt flöt på som det skulle.
    Så rekommenderar andra att anlita han om man ska sälja sin bostad. Läs mer

Karl Bertil L skrev om Olof Edlund en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Köpt bostadsrätt
    Pålitlig kille
    Rekommenderas Läs mer

Pablo Grondona U skrev om Olof Edlund en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Jag och min fru har sålt en bostadsrätt. Min fru ansåg att Olof skulle passa för uppdraget för att sälja vår lägenhet då vi ansåg honom som målmedveten, rak och professionell vid budgivning. Vi kontaktade honom tidigare gällande ett hus vi var intresserade av.

Vi är väldigt nöjda med mäklaren! Det gick över förväntan så det finns inget att anmärka. Läs mer

Carina L skrev om Olof Edlund en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Har via Olof Edlund vid Fastighetsbyrån i Lidköping köpt en nybyggd bostadsrätt i Sjölunda. Bemötandet har varje gång varit trevligt, sakligt och förtroendefullt. Det har inte känts stressigt i mötet utan han har tagit sig tid till våra frågor som säkert många gånger varit utanför hans arbetsområde men som han ändå bemött på ett bra sätt.

Då vi inte kunde välja mäklare utan fick den som sålde för Götenehus visste jag inte vad jag kunde förvänta mig men jag har varit positiv från första stund. Det som gör detta är att jag uppfattar Olof som seriös och ärlig i mötet och just ärligheten är nog den viktigaste egenskapen hos en mäklare. Läs mer

Pernilla H skrev om Olof Edlund en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Lugn person som alltid har tid för kunden. Bra bemötande och att han ringde alltid upp när man hade sökt honom inom rimlig tid. Läs mer
  • 2018-11-24

Kerstin F skrev om Fastighetsbyrån Lidköping
    Trevlig och kunnig personal. Kan verkligen rekomendera fastighetsbyrån till vänner och bekanta Läs mer
  • 2018-11-24

Ann-Christine H skrev om Anna Lindberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Har sålt min bostad i riktigt goda händer. Proffsigt, förtroendefullt och smidigt. Med ett varmt och vänligt bemötande blir det högsta betyg. Läs mer
  • Freja H

2018-11-22

Freja H skrev om Fastighetsbyrån Lidköping
    Skulle aldrig välja en annan mäklarfirma. Kompetens och trygghet genomsyrade hela bostadsaffären. Läs mer

Jan M skrev om Fastighetsbyrån Lidköping
    Trevligt bemötande ! Kunnig och intresserad mäklare vilket resulterade i en snabb och bra affär! Läs mer

Josefin A skrev om Olof Edlund en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Köp och även sålt av Olof. Allt va tipp topp. Bra kontakt och bra bemötande. Läs mer

Kristin T skrev om Rebecca Detterberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Vi har köpt ett hus med Rebeccas hjälp. Hon var vänlig påläst och kom med bra ideer och förslag på vad man kunde göra med huset. Hade inga specifika förväntningar före besöket i huset mer än att se hur det såg ut i verkligheten. Läs mer
  • Lolita L

2018-11-18

Lolita L skrev om Johanna Lundell en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Trygg å positiv sålt ett hus köpte en lägenhet .hon har och är ett stort stöd i detta /Lolita Läs mer
  • 2018-11-18

Kerstin T skrev om Johanna Lundell en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Har sålt en 2.5 lägenhet.
    Johanna har bemött mig på bästa sätt.
    Jag hade inte så stora förväntningar men jag frågade och fick svar och råd.
    Johanna är lätt att arbeta med och försäljningen gick snabbt och jag är nöjd! Läs mer
  • 2018-11-18

Lisa M skrev om Rebecca Detterberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Nöjd och försäljningen gick snabbt och smidigt Läs mer
  • 2018-11-17

Haneen A skrev om Anna Lindberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Har både köpt och sålt bostad via Anna, detta handlade då om ett torp på landet som sedan såldes som en tomt.

Anna är trevlig, proffesionell och tar sig alltid tid. Hon har ett gott bemötande och är tillmötesgående. Inget är några problem, skulle det uppstå något hjälper hon alltid till.
    Anna är lätt att jobba med, känns mer som en vän än mäklare. :) Läs mer
  • Maria N

2018-11-16

Maria N skrev om Lars Johansson en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Jag har sålt en bostadsrätt som också var min sommarbostad och som betydde mycket för mig. Jag har under samtliga moment med planering, marknadsföring och försäljning av bostaden fått mycket god och professionell service. Jag har uppskattat mäklarens erfarenhet och förmåga att se sälönskemål Läs mer
  • 2018-11-16

Ingrid N skrev om Olof Edlund en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Fasrighetsbyrån, centralt har frågat mig samma sak, vad jag tyckte om Olof Edlund, och jag har gett honom högsta betyg på samtliga frågor. En sällsynt trevlig, klok person, lugn och behaglig. Sådana växer inte på träd år 2018. Läs mer
  • 2018-11-15

Sofia C skrev om Lars Johansson en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Bra bemötande och ger ett proffsigt intryck. Inga problem! Läs mer
  • 2018-11-10

Joel L skrev om Anna Lindberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Riktigt bra en bra mäklare som ser till allas bästa samt ger bra information Läs mer
  • 2018-11-10

Tiina K skrev om Anna Lindberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Vi har fått ett professionellt bemötande och all adekvat information för att vårat husköp skulle kännas tryggt och säkert. Läs mer
  • 2018-11-09

Susanne S skrev om Anna Lindberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Har i omgångar över flera år letat hus och träffat Anna ett flertal gånger. Hon är alltid lika glad och hjälpsam. Tar reda på och återkopplar snabbt på frågor. Läs mer
  • 2018-11-06

Hanna B skrev om Rebecca Detterberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Sålde en bostadsrätt. Har haft kontakt med Rebecca sedan hon sålt en tidigare bostad åt oss så vi hade förberett en del inför denna försäljning. Bostaden såldes snabbt o min upplevelse är att Rebecca var tydlig mot både oss som säljare och mot köparna med vad som gällde för köpet. Läs mer
  • 2018-11-05

Anna H skrev om Olof Edlund en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Jag tycker att Olof har varit en exemplarisk mäklare imin bostadsrättsaffär. Väldigt hjälpsam, tillgänglig, noggrann och alltid en trevlig ton.

Jag har inte så bra erfarenhet av fastighetsmäklare innan men Olof har visat att det finns bra och seriösa mäklare. Läs mer
  • 2018-11-03

Peter H skrev om Rebecca Detterberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Köpte en tvåa.
    Vänligt och hjälpsamt bemötande, snabbt och proffsigt avslut! Läs mer
  • 2018-11-01

Cecilia W skrev om Johanna Lundell en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Bostadsrätt som jag köpt. Jag blev bra bemött. Jag hade höga förväntningar. Det dåliga var att nycklar fattades så jag fick reda ut det själv. Trodde mäklaren såg till så det var komplett. Läs mer
  • 2018-10-31

Johan A skrev om Olof Edlund en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Vi sålde en avstyckad gård och är nöjda med mäklaren. Affären gick som förväntat. Gott bemötande. Lite dyrt är det, men det gäller nog alla mäklare. Läs mer
  • 2018-10-29

Karin A skrev om Olof Edlund en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Vi fick ett väldigt proffsigt och trevligt bemötande! Vi är väldigt nöjda! Läs mer

Nya Stadens Torg 3, 531 02 Lidköping