Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Lidköping Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Lidköping

Fastighetsbyrån Lidköping

Nya Stadens Torg 3, 531 02 Lidköping — Visa karta

Vi på Fastighetsbyrån har funnits i Lidköping ända sedan år 1992! Vi har kunskap om området, branschen och genomför varje år ungefär 200 affärer. Med vår erfarenhet får du en trygg affär. Vi marknadsför alla uppdrag noggrant och hjälper dig med varje steg genom hela affären.

Är du ute efter en villa, lägenhet eller fritidshus? Vi har koll på alla boendemöjligheter här i Lidköping. Vi mäklare på kontoret är engagerade och svarar på alla frågor du kan tänkas ha. Varmt välkommen in på kontoret på Nya Stadens Torg 3, så berättar vi mer!

Läs vad 561 kunder tycker om Fastighetsbyrån Lidköping

• 2019-05-25

Leif R skrev om Rebecca Detterberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Hjælpsam effektiv vænlig inga problem vid køpet Läs mer
  • Viktor K

2019-05-24

Viktor K skrev om Rebecca Detterberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Vi fick hjälp med att sälja våran fina lägenhet i Lidköping. Rebecca var jättebra, professionell och snabb. Hon gick tydligt igenom hela processen och höll oss välinformerade hela tiden.
    Toppen betyg! Läs mer
  • 2019-05-22

Christer B skrev om Lars Johansson en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Jag köpte ett fritidshus. Lars bemötte oss på ett trevligt och sakligt sätt. Jag förväntade mig information om objektet och ett trevligt bemötande. Detta fick jag av Lars både vid visning och vid övriga möten. Ett stort tack till Lars för en väl genomförd affär. Läs mer
  • 2019-05-22

Katarina M skrev om Johanna Lundell en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Hej Jag har nyligen sålt en bostadsrätt. Har blivit bemött på ett professionellt sätt. Är nöjd Läs mer
  • 2019-05-18

LINDA N skrev om Rebecca Detterberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Vi har sålt vår lägenhet med hjälp av Rebecca. En jätte bra mäklare! Väldigt engagerad, alltid glad och på alerten. Vi fick bra uppdateringar under hela processen. Rekommenderar henne varmt till alla som vill sälja sin bostad. Läs mer
  • 2019-05-16

Kjell C skrev om Rebecca Detterberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Trevligt och bra bemötande.
    Däremot var den firman som man rekommenderade för slutstädningen en katastrof. Läs mer
  • 2019-05-14

Ulrik J skrev om Rebecca Detterberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    En mycket trevlig och kunnig mäklare. Läs mer
  • 2019-05-14

Maria Josefine J skrev om Rebecca Detterberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Sålt en fastighet i centrala lidköping Rebecca är duktig och positiv mäklare som aldrig ser problem bara lösningar Läs mer
  • 2019-05-13

Ann-Christin B skrev om Anna Lindberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Hej. Vi har sålt vårat hus. Det är ett stort hus på landet. Mellan Skara-Lidköping. Anna har bemött oss trevligt och hjälpt oss med det vi behövde ha hjälp med. Vet inte riktigt vad jag hade för förväntningar. Men allt gick hur snabbt som helst. Hade en visning den 4/5och en den 8/5. Den 9/5 var huset sålt . Vi flyttar den 17/6. Det måste vara snudd på rekord. Vi är nöjda. Mvh Tina och Georg Läs mer
  • Emma N

2019-05-13

Emma N skrev om Lars Johansson en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Hej!
    Jag kan varmt rekommendera Lars som mäklare! Sålde min mammas fastighet (en mindre gårdsfastighet) precis. Han lyssnar in kunden, är saklig och har bra känsla för lantställen och lyfter fram objektets potential. Tummen upp! Läs mer
  • 2019-05-09

Niklas W skrev om Anna Lindberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Anna hjälpte mig att sälja mitt hus på ett föredömligt sätt. Det känns som hon är tillgänglig dygnet runt alla dagar i veckan. Svarar snabbt när man ringer , hon är väldigt serviceminded . Hon uppfyllde mina förväntningar med "råge" Läs mer
  • 2019-05-03

Christina A skrev om Lars Johansson en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Bemötandet har varit mycket bra, men om han verkligen arbetat för att v i skulle kunna få ut högst möjliga pris kan man diskutera...

Att betala för att ligga etta på Hemnet är ju rena båget, kanske bra i storstäder, men här bara ett sätt att få oss att betala, har ni provision?

Känner att vi valde fel mäklare, vi skulle aldrig gjort besktning under dessa förutsättningarna. Läs mer
    2019-05-03 Lars J svarar Christina A
    Hej Christina. Tack för dina synpunkter. Jag kan garantera att jag jobbat för er och gjort allt jag kan för att det skall bli en så bra affär för er som möjligt, inte minst med att få ut högsta möjliga pris, men även en bra affär för den som köper.

Jag beklagar att Ni känner att Ni valde fel mäklare och att Ni inte tycket min rekommendation att besiktiga huset och teckna en dolda felförsäkring var ett bra råd. Det är ändå viktigt både för hussäljare och för blivande ägare att det finns en besiktning från en opartisk besiktningsman så man vet vilket skick huset hade när affären gjordes. Nu ligger den även till grund för en dolda felförsäkring som jag hoppas gör att Ni som säljare, och även köparen skall känna sig trygga med efter affären.
  • 2019-04-29

Tomas J skrev om Rebecca Detterberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Bra mäklare som vet vad hon snackar om Läs mer
  • 2019-04-28

Elisabet N skrev om Anna Lindberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Radhuslägenhet 4 rum och kök med natur och stadsnära läge

Stort beröm till Anna som tagit hänsyn till oss anhöriga efter vår mammas bortgång och den efterföljande försäljningen av hennes bostad som dödsbo ( hennes insatser har varit hanterbara och behagliga )

Mäklaren har uppfyllt våra önskemål över förväntan kring fastighetsförsäljningen.

Totalt sett en stor rekommendation för både mäklare och Anna personligen. Läs mer
  • 2019-04-25

Lisa H skrev om Olof Edlund en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Köpte bostadsrätt. Väldigt trevlig mäklare, tydlig och professionell samtidigt som det inte blev stelt. En väldigt smidig affär från visning till inflytt. Läs mer
  • 2019-04-25

Roger K skrev om Olof Edlund en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Sålt 1 1/2 plans hus i Lidköping

Bemötandet var enkelt och possitivt

Förväntningarna infriades på allra bästa sätt med den dialog som skedde under budgivningen

En duktig angagerad och kunnig person som man gärna gör affärer med igen om behovet uppstår Läs mer
  • 2019-04-23

Henric T skrev om Lars Johansson en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Jag har med hjälp av Lars sålt ett fritidshus och fått hjälp genom hela processen.
    Det som framför allt varit värdefullt för mig som haft lite tid att som ett alternativ hantera en försäljning på egen hand, har varit det pappersarbete som en fastighetsförsäljning för med sig. Här har Lars varit mycket bra att ha som stöd.
    Sammanfattningsvis kan jag rekommendera Lars Johansson på Fastighetsbyrån i Lidköping. Läs mer
  • 2019-04-23

Maud A skrev om Lars Johansson en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Svarar snabbt .alltid anträffbar .Inger ett förtroende som mäklare. Läs mer
  • 2019-04-22

Christer H skrev om Olof Edlund en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Lägenhet
    Bra
    Ok
    såg endast lägenheten på bilder,
    och de var väldigt missvisande Läs mer
  • 2019-04-17

Asta L skrev om Anna Lindberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Anna Lindberg har skött försäljningen av min fastighet i Grästorp. Blev mycket väl bemött av mäklaren på alla sätt. Hade redan hört positiva omdömen om mäklaren och hon levde absolut upp till dessa.
    Trevlig och kunnig. Hörde ofta av sig under försäljningen med uppdateringar. Läs mer
  • 2019-04-11

Joacim J skrev om Olof Edlund en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Köpt lägenhet av Olof. Mycket trevlig, bra bemötande redan på första visningen. Väldigt nån om att jag var nöjd. Läs mer
  • 2019-04-05

Emma B skrev om Olof Edlund en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Trevlig, öppensinnad, inbjudande och fullt medveten om sitt yrke Läs mer
  • 2019-04-02

Frida N skrev om Johanna Lundell en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Johanna var trevlig, informativ och professionell i sitt bemötande Läs mer
  • 2019-03-29

Andreas K skrev om Olof Edlund en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Tydlig, trevlig och tillgänglig Läs mer
  • 2019-03-27

Linda K skrev om Olof Edlund en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Vi har sålt en villa på landet. Vi blev proffsigt bemötta. Det var lätt att få tag på Olof när vi behövde ha svar på våra frågor.
    Vi förväntade oss en snabb och smidig affär och Olof uppfyllde de kraven.
    Sammanfattningsvis är vi väldigt nöjda Läs mer
  • 2019-03-27

Marcus L skrev om Johanna Lundell en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Johanna har hjälpt oss sälja lägenhet samt leta/köpa villa.
    Hon har haft ett stort engagemang med att hjälpa oss att tillgodose just våra behov och önskemål.

Johanna har sammanfattningsvis varit otroligt bra! Läs mer
  • Christina R

2019-03-25

Christina R skrev om Anna Lindberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Jag har sålt min 3 rumslägenhet.
    Jag blev mycket trevligt bemött av Anna. Visste inte vad jag hade för förväntningar men fick mycket hjälp och goda förklaringar på mina frågor.
    Rekommenderar Anna för framtida säljare/ köpare Läs mer
  • 2019-03-25

Therese L skrev om Johanna Lundell en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Johanna är proffsig och sätter kunden i första rum och sköter sitt jobb fläckfritt! Läs mer
  • 2019-03-22

Susanne T skrev om Rebecca Detterberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Proffsig, snabb, riktigt bra bemötande, ärlig och noga. Läs mer
  • Camilla J

2019-03-15

Camilla J skrev om Rebecca Detterberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Snabb och smidig försäljning av min bostadsrätt. Mäklaren skötte allt på ett bra sätt Läs mer
  • 2019-03-08

Maria Magdalena A skrev om Rebecca Detterberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Jag har sålt min villa med hjälp av Rebecca! Hon har varit behjälplig på alla sätt och vis! Bättre mäklare kan man inte få, rekommenderar henne varmt! Läs mer
  • 2019-03-04

Anna-Carin K skrev om Lars Johansson en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Jag har köpt en fastighet av Lars. Mkt bra mäklare: Glad trevlig och framförallt hjälpsam med utförlig och bra information om fastigheten. Mycket bra tycker jag.
    Han levde verkligen upp till förväntningarna Läs mer
  • 2019-02-23

Ulf W skrev om Anna Lindberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Vi sålde vårt sommarhus Öglunda.
    Anna Lindberg gav ett utomordentligt trevligt bemötande. Hon var väldigt professionell och mötte alla våra förväntningar. Läs mer
  • 2019-02-22

Ida B skrev om Anna Lindberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Köpt hus.
    Bra kommunikation och tydlig. Läs mer
  • 2019-02-18

Anna-Carin K skrev om Rebecca Detterberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Proffsigt och bra av Rebecca då jag sålt mitt hus.
    Mycket bra bemötande också
    Jätte bra återkoppling till mig. Läs mer
  • 2019-02-17

Eric T skrev om Lars Johansson en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Lars är en skicklig mäklare med gott bemötande. Han gör det som är bäst för både säljare och köpare. Läs mer
  • 2019-02-14

Gun W skrev om Anna Lindberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Anna var toppenbra! Snabb, smidig och kunnig. Vi sålde en bostadsrätt och vi fick nyss påminnelse och hjälp med beräkning av vinstskatten. Så jättebra service!

Vi hade tänkt vänta till efter sommaren med försäljning, det tyckte inte Anna, hon hade rätt, vi sålde nästan direkt. Läs mer
  • 2019-02-14

Per F skrev om Anna Lindberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Gjorde ett bra uppdrag på ett radhus utanför Linköping. Hade väl förväntat oss lite mer aktivitet och uppföljning av intressenter efter visningar. Slutade med ett blygsamt försäljningspris. Läs mer
  • 2019-02-13

Andreas G skrev om Rebecca Detterberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Allt har varit kanon! Skulle rekommendera henne till andra. Läs mer

Peter N skrev om Lars Johansson en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Lägenhet
    Allt funkade bra det gick snabbt och smidigt som jag villa Läs mer

Annica G skrev om Rebecca Detterberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Trevligt bemötande, kunnig och lättförståelig Läs mer

Kristina N skrev om Olof Edlund en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Sålt Prostgatan 7 c.
    Mycket nöjd med Olof Edlunds
    bemötande och insats. Läs mer
  • 2019-02-11

Vera G skrev om Lars Johansson en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Vi har varit väldigt nöjda med all kontakt och fått mycket fint stöd i vårt första husköp. Läs mer
  • 2019-02-05

Ingvar J skrev om Olof Edlund en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Hej!

Vi har nyligen köpt en lägenhet av Olof.
    Vi har fått ett trevligt och trovärdigt bemötande samt att han inte lovat mer än vad som har gått att hålla.
    Jag rekommenderar honom varmt.

Med vänliga hälsningar Läs mer
  • 2019-02-03

Maria S skrev om Rebecca Detterberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Rebecca är Väldigt glad och trevlig. Skulle varmt rekommendera henne. Läs mer
  • S G

2019-02-01

S G skrev om Olof Edlund en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Olof har varit mycket professionell och stöttat oss genom hela processen då vi sålt vår lägenhet. Olof har varit lätt att få kontakt med och alltid svarat omgående om vi haft några funderingar- rak och ärlig utan krångel. En mäklare som levererar och dessutom är toppentrevlig- kan varmt rekommenderas! Läs mer
  • 2019-01-30

Robin S skrev om Rebecca Detterberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Jag köper gärna av henne igen, men skulle aldrig sälja.
    Pga. säljaren vi köpte av förlorade 150 000:- pga Rebecca inte kände av läget med dom andra budgivarna.
    Som sagt, jag är riktigt nöjd men säljarna borde haft 150 000 :- till. Läs mer
  • 2019-01-29

Daniel G skrev om Johanna Lundell en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Professionell och strukturerad mäklare, som verkligen erbjöd en heltslösning där iallafall vi som köpare in behövde tänka på något, utöver att infinna sig på plats för kontraktskrivning. Mycket smidigt! Läs mer
  • 2019-01-20

Erik C skrev om Lars Johansson en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Köpt bostad. Lars var kunnig, trevlig och lättillgänglig. Inget att anmärka på. Läs mer
  • Fredrik G

2019-01-17

Fredrik G skrev om Lars Johansson en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Jag och min sambo sålde en tomt.
    Våra förväntningar var att få tillbaka det vi investerat. Det fick vi!
    Lars levererade en tjänst där han höll i alla trådar, och meddelade när något var av intresse.
    Vi är jättenöjda! Läs mer

Nya Stadens Torg 3, 531 02 Lidköping