Rebecca Detterberg
Registrerad mäklare sedan 2007-04-12
Aktiv på Reco.se sedan 2015-06-01
2019-08 - 2020-07
Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag vill alltid kundens bästa! I mitt arbete är jag noggrann, ambitiös och serviceinriktad. Kunderna ligger alltid i fokus. Jag har jobbat som mäklare i Lidköping i drygt 10 år och har gjort många affärer med olika erfarenheter från dessa. Jag lämnar inget åt slumpen.

Vad gör du helst på fritiden?
Tränar! Jag är ledare på Friskis & Svettis. Annars umgås jag med min familj och tar hand om mina två döttrar, träffar vänner och äter god mat.

Vad vet vi inte om dig?
På somrarna åker jag gärna båt och njuter av Ekens skärgård i vackra Vänern. Läs mer

Läs vad 187 Läs vad Rebecca Detterberg

• Rolf F köpte sin lägenhet med hjälp av Rebecca Detterberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping

2020-07-04

Gamla Staden
    Hej igen! Nu får ni ge er.
    Redan svarat Läs mer
  • Roland L sålde sitt hus med hjälp av Rebecca Detterberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping

2020-06-24

Örslösa - Söne - Norra Kedum
    Sålt villa

Bra

Är nöjd

Enkelt och snabbt Läs mer
  • Stefan L sålde sin lägenhet med hjälp av Rebecca Detterberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping

2020-06-22

3:a
    Sålt en lägenhet.
    Hon har ett proffsigt sätt att arbeta.
    Allt hon har sagt innan affären stämmer, även efter affären är avslutad.
    Förmodligen Kommunens bästa mäklare.
    Stefan Läs mer
  • Kristina B köpte sitt hus med hjälp av Rebecca Detterberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping

2020-06-12

Nya Staden
    Vi har köpt villa via Rebecca och fått mycket trevligt och proffsigt bemötande. Hon är snabb i kommunikationen och är serviceinriktad. Läs mer
  • Marianne Ö sålde sitt hus med hjälp av Rebecca Detterberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping

2020-06-09

Nya Staden
    Sålt fastighet i Lidköping.
    Rebecca skötte försäljningen av vårt hus på ett mycket bra sätt.
    Fick bra information under tiden tills huset blev sålt.
    Rebecca är trevlig och hon är engagerad.
    Vi är nöjda med den hjälp vi fick av Rebecca med försäljningen av vårt huset. Läs mer
  • Julia S sålde sin lägenhet med hjälp av Rebecca Detterberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping

2020-06-07

3:a
    Gamla Staden
    Vi sålde vår lägenhet med hjälp av Rebecca.
    Proffesionellt och trevligt bemötande. Snabba svar vid frågor. Vi är supernöjda!

Rekommenderas varmt. Läs mer
  • Ina J köpte sitt hus med hjälp av Rebecca Detterberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping

2020-05-27

Örslösa - Söne - Norra Kedum
    Köpte fritidshus och fick trevligt bemötande, bra hjälp från distans och flexibilitet med visningstillfälle. Läs mer
  • Denise S sålde sin lägenhet med hjälp av Rebecca Detterberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping

2020-05-25

Gamla Staden
    Sålde en bostadsrätt och fick toppen hjälp från första kontakten och är supernöjd! Läs mer
  • Mats R sålde sitt hus med hjälp av Rebecca Detterberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping

2020-05-25

Lidköping Norr
    En glad och positiv person som värnar om både säljare och köpare. Hon är objektiv och det Inger ett stort förtroende.
    Hon är tillgänglig och återkommer när hon får frågor.
    Kommer med bra råd och tips.
    Så vi är väldigt nöjda med henne och kommer att rekommendera Fastighetsbyrån. Läs mer
  • Matilda S sålde sin lägenhet med hjälp av Rebecca Detterberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping

2020-05-13

Gamla Staden
    Fick hjälp att sälja min lägenhet. Väldigt bra bemötande, professionell och trevlig. Väldigt nöjd! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Lidköping

Rebecca Detterberg