Rebecca Detterberg
Registrerad mäklare sedan 2007
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-08 - 2019-01
Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag vill alltid kundens bästa! I mitt arbete är jag noggrann, ambitiös och serviceinriktad. Kunderna ligger alltid i fokus. Jag har jobbat som mäklare i Lidköping i drygt 10 år och har gjort många affärer med olika erfarenheter från dessa. Jag lämnar inget åt slumpen.

Vad gör du helst på fritiden?
Tränar! Jag är ledare på Friskis & Svettis. Annars umgås jag med min familj och tar hand om mina två döttrar, träffar vänner och äter god mat.

Vad vet vi inte om dig?
På somrarna åker jag gärna båt och njuter av Ekens skärgård i vackra Vänern. Läs mer

Läs vad 135 kunder tycker om Rebecca Detterberg

• Anna-Carin K sålde sitt hus med hjälp av Rebecca Detterberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping

2019-02-18

3:a
    78m²
    Nya Staden
    Proffsigt och bra av Rebecca då jag sålt mitt hus.
    Mycket bra bemötande också
    Jätte bra återkoppling till mig. Läs mer
  • Andreas G sålde sin lägenhet med hjälp av Rebecca Detterberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping

2019-02-13

2:a
    64m²
    Gamla Staden
    Allt har varit kanon! Skulle rekommendera henne till andra. Läs mer
  • Annica G köpte sin lägenhet med hjälp av Rebecca Detterberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping

2019-02-12

3:a
    64.5m²
    Gamla Staden
    Trevligt bemötande, kunnig och lättförståelig Läs mer
  • Maria S sålde sitt hus med hjälp av Rebecca Detterberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping

2019-02-03

4:a
    93m²
    Saleby
    Rebecca är Väldigt glad och trevlig. Skulle varmt rekommendera henne. Läs mer
  • Robin S köpte sitt hus med hjälp av Rebecca Detterberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping

2019-01-30

5:a
    110m²
    Ågårdsområdet
    Jag köper gärna av henne igen, men skulle aldrig sälja.
    Pga. säljaren vi köpte av förlorade 150 000:- pga Rebecca inte kände av läget med dom andra budgivarna.
    Som sagt, jag är riktigt nöjd men säljarna borde haft 150 000 :- till. Läs mer
  • Kristin T köpte sin bostad med hjälp av Rebecca Detterberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping

2018-11-19

Vi har köpt ett hus med Rebeccas hjälp. Hon var vänlig påläst och kom med bra ideer och förslag på vad man kunde göra med huset. Hade inga specifika förväntningar före besöket i huset mer än att se hur det såg ut i verkligheten. Läs mer
  • Lisa M sålde sin bostad med hjälp av Rebecca Detterberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping

2018-11-18

Nöjd och försäljningen gick snabbt och smidigt Läs mer
  • Hanna B sålde sin bostad med hjälp av Rebecca Detterberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping

2018-11-06

Sålde en bostadsrätt. Har haft kontakt med Rebecca sedan hon sålt en tidigare bostad åt oss så vi hade förberett en del inför denna försäljning. Bostaden såldes snabbt o min upplevelse är att Rebecca var tydlig mot både oss som säljare och mot köparna med vad som gällde för köpet. Läs mer
  • Peter H skrev om Rebecca Detterberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping

2018-11-03

Köpte en tvåa.
    Vänligt och hjälpsamt bemötande, snabbt och proffsigt avslut! Läs mer
  • Jörgen H köpte sin bostad med hjälp av Rebecca Detterberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping

2018-10-28

Rebecca har varit mycket lätt att få kontakt med och hon har återkommit de gånger hon varit upptagen med andra kunder.

Rebecca ställde upp och träffade oss och säljarna på helgen vilket var vår enda möjlighet att kunna fullfölja affären. Hennes professionella inställning och bemötande gjorde att det kändes lätt att genomföra affären, köpet.

Vi känner det största förtroende för Rebecca.

/Jörgen och Marie Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Lidköping