Rebecca Detterberg

Rebecca Detterberg

Rebecca Detterberg är mäklare på Fastighetsbyrån Lidköping

Rebecca Detterberg har varit registrerad mäklare sedan 2007-04. Rebecca Detterberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-06 och har fått 289 omdömen med ett betyg på 4.8. Rebecca Detterberg har haft 71 försäljningar sen 2021-09 och har tillfrågat 92% av sina kunder efter omdömen.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag vill alltid kundens bästa! I mitt arbete är jag noggrann, ambitiös och serviceinriktad. Kunderna ligger alltid i fokus. Jag har jobbat som mäklare i Lidköping i drygt 10 år och har gjort många affärer med olika erfarenheter från dessa. Jag lämnar inget åt slumpen.

Vad gör du helst på fritiden?
Tränar! Jag är ledare på Friskis & Svettis. Annars umgås jag med min familj och tar hand om mina två döttrar, träffar vänner och äter god mat.

Vad vet vi inte om dig?
På somrarna åker jag gärna båt och njuter av Ekens skärgård i vackra Vänern.

Försäljningar 2021-09 - 2022-08

Läs vad 289 Läs vad Rebecca Detterberg

• köpte sin lägenhet med hjälp av Rebecca Detterberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    • Källby
    2022-09-26 Verifierad kund
    Supertrevlig, och hela processen har hittills gått väldigt smidigt 😊
  • sålde sitt hus med hjälp av Rebecca Detterberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    • Nya Staden
    2022-09-16 Verifierad kund
    Jättetrevligt och positivt bemötande. Vi fick bra vägledning genom hela processen.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Rebecca Detterberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    2022-09-14 Verifierad kund
    Jag har bara positiva saker att säga om Rebecca bra bemötande snabb affär hon gav oss bra information om försäljningen.
    Jag kanske hade förväntningar om att det skulle bli fler som var intresserade av att köpa bostaden på Vändgatan 7 c, 531 38 Lidköping men tiderna har ju ändrats högre räntor och elpriser.

Sammanfattningsvis är jag nöjd.
    • Ljunghed
    2022-09-05 Verifierad kund
    Rebecca är pigg och alltid trevlig, bra och proffsigt bemötande mot både kund och säljare.
    • Örslösa - Söne - Norra Kedum
    2022-08-29 Verifierad kund
    Från vårt första möte var vi inte säkra på om eller när vi skulle sälja huset. Rebecca förklarade sakligt stegen och var mycket lyhörd och poängterade att vi fick ta det i vår takt, när vi var redo. När vi hade tagit beslutet gick allt smidigt och snabbt. Rebecca är glad, positiv och mycket proffsig. Vi kan varmt rekommendera henne som mäklare.
    2022-08-15 Verifierad kund
    På ett professionellt sätt! Fick ett
    trevligt bemötande av en snabb och effektiv mäklare. Har inte ngt negativt att säga överhuvudtaget!
    2022-08-01 Verifierad kund
    - Trevligt bemötande
    - Engagerad med inte för påstridig
    - Lugn
    2022-07-19 Verifierad kund
    Har både köpt och sålt via Rebecca och varit super nöjd båda gångerna. Snabb på att svara och kanon att bolla tankarna med.
    Rekommenderar starkt !
    • Lidåker
    2022-07-17 Verifierad kund
    Otroligt bra mäklare som verkligen tar sig an just din bostad.

Är väldigt trevlig och lätt att prata med.

Våra förväntningar uppfylldes med råge.

Sitter du/ni och funderar vilken mäklare ni ska välja, då är valet inte svårt, välj Rebecca!

Vi är supernöjda med allt!
    2022-06-24 Verifierad kund
    Hej .
    Allt var okej , den enda problemet är att jag var lovat att flytta in den 1 oktober men när det var dax att skriva över lãgenhet kontraktet ändrade dom datum tikk 10 oktober som jag tycker var väldigt dåligt det kostade mig 8000 kr jag fick betala min gamla lägenhet 1 månad till
    Med vänliga hälsningat
    Mehmet Qorolli