Rebecca Detterberg
Registrerad mäklare sedan 2007
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-05 - 2018-11
Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag vill alltid kundens bästa! I mitt arbete är jag noggrann, ambitiös och serviceinriktad. Kunderna ligger alltid i fokus. Jag har jobbat som mäklare i Lidköping i drygt 10 år och har gjort många affärer med olika erfarenheter från dessa. Jag lämnar inget åt slumpen.

Vad gör du helst på fritiden?
Tränar! Jag är ledare på Friskis & Svettis. Annars umgås jag med min familj och tar hand om mina två döttrar, träffar vänner och äter god mat.

Vad vet vi inte om dig?
På somrarna åker jag gärna båt och njuter av Ekens skärgård i vackra Vänern. Läs mer

Läs vad 130 kunder tycker om Rebecca Detterberg

• Kristin T köpte sin bostad med hjälp av Rebecca Detterberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Vi har köpt ett hus med Rebeccas hjälp. Hon var vänlig påläst och kom med bra ideer och förslag på vad man kunde göra med huset. Hade inga specifika förväntningar före besöket i huset mer än att se hur det såg ut i verkligheten. Läs mer
  • Lisa M sålde sin bostad med hjälp av Rebecca Detterberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Nöjd och försäljningen gick snabbt och smidigt Läs mer
  • Hanna B sålde sin bostad med hjälp av Rebecca Detterberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Sålde en bostadsrätt. Har haft kontakt med Rebecca sedan hon sålt en tidigare bostad åt oss så vi hade förberett en del inför denna försäljning. Bostaden såldes snabbt o min upplevelse är att Rebecca var tydlig mot både oss som säljare och mot köparna med vad som gällde för köpet. Läs mer
  • Peter H skrev om Rebecca Detterberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Köpte en tvåa.
    Vänligt och hjälpsamt bemötande, snabbt och proffsigt avslut! Läs mer
  • Jörgen H köpte sin bostad med hjälp av Rebecca Detterberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Rebecca har varit mycket lätt att få kontakt med och hon har återkommit de gånger hon varit upptagen med andra kunder.

Rebecca ställde upp och träffade oss och säljarna på helgen vilket var vår enda möjlighet att kunna fullfölja affären. Hennes professionella inställning och bemötande gjorde att det kändes lätt att genomföra affären, köpet.

Vi känner det största förtroende för Rebecca.

/Jörgen och Marie Läs mer
  • Björn Ö skrev om Rebecca Detterberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Jag sålde min villa och blev mycket väl bemött och omhändertagen. De förväntningarna som jag hade på mäklaren infriade hon till fullo, så jag kan verkligen rekommendera henne. Vänligen Björn Öström. Läs mer
  • Stefan B skrev om Rebecca Detterberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Rebecca har varit strålande, en mäklare som hållt oss uppdaterade och nöjda. Läs mer
  • Anna E skrev om Rebecca Detterberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Jag har köpt ett hus med etageplan. Väldigt trevlig mäklare. Kunde hon inte svara på våra frågor tog hon reda på dem. Läs mer
  • Jörgen J sålde sin bostad med hjälp av Rebecca Detterberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Hjälpsam, trevlig proffsig.
    Köpt lägenhet och sålt ett hus. Läs mer
  • Stefan L sålde sin bostad med hjälp av Rebecca Detterberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Köpt en lägenhet av Rebecca där gick allt väldigt smidigt. Sålde även mitt hus som också gick väldigt smidigt! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Lidköping

Rebecca Detterberg