Rebecca Detterberg
Registrerad mäklare sedan 2007
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2019-04 - 2020-03
Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag vill alltid kundens bästa! I mitt arbete är jag noggrann, ambitiös och serviceinriktad. Kunderna ligger alltid i fokus. Jag har jobbat som mäklare i Lidköping i drygt 10 år och har gjort många affärer med olika erfarenheter från dessa. Jag lämnar inget åt slumpen.

Vad gör du helst på fritiden?
Tränar! Jag är ledare på Friskis & Svettis. Annars umgås jag med min familj och tar hand om mina två döttrar, träffar vänner och äter god mat.

Vad vet vi inte om dig?
På somrarna åker jag gärna båt och njuter av Ekens skärgård i vackra Vänern. Läs mer

Läs vad 173 Läs vad Rebecca Detterberg

• Åke H sålde sin lägenhet med hjälp av Rebecca Detterberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping

2020-03-26

Jag sålde en lgh. Som blev en jätte bra affär för mig.
    Tack vare att Rebecca gjorde ett strålanda jobb. Läs mer
  • Börje H sålde sitt hus med hjälp av Rebecca Detterberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping

2020-03-13

Järpås med omnejd
    Sålt en villa.
    Mycket positivt bemötande.
    De förväntningar jag hade uppfylldes.

Trevlig och kunnig på alla sätt,
    jag rekommenderar verkligen henne! Läs mer
  • Tobias H köpte sitt hus med hjälp av Rebecca Detterberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping

2020-03-10

Rebecca hjälpte mig med köpet av mitt första hus vilket var en väldigt enkel och kul upplevelse, Rebecca gjorde allting väldigt enkelt och ingenting var något problem när man undrade något!
    Super nöjd med Rebecca och hennes hjälp, ska jag köpa eller sälja något igen så får hon sköta det. Läs mer
  • Ida L köpte sin lägenhet med hjälp av Rebecca Detterberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping

2020-03-09

Köpt en lägenhet i centrala Lidköping. Toppenbra service och trevligt bemötande. Lättillgänglig, svarar tydligt och lättförståeligt på frågor. Alltid glad och gjort hela affären supersmidig. Toppbetyg! Läs mer
  • Marcus H sålde sin lägenhet med hjälp av Rebecca Detterberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping

2020-01-10

Sålt bostadsrätt, 3a på 73 kvm i Lidköping.
    Som vanligt alltid bra bemött.
    Hade höga förväntningar då man haft med Rebecca att göra tidigare och de levde hon upp till.
    Allt vad gäller bemötande, kontakt, genomförande m.m.
    Kanon som vanligt! Läs mer
  • Roger H köpte sin lägenhet med hjälp av Rebecca Detterberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping

2019-12-10

Gamla Staden
    Rebecca var påläst och lyhörd och väldigt tillgänglig genom hela processen av mitt bostadsköp. Affären genomfördes snabbt men under ordnade former. Rekommenderas Läs mer
  • Hampus S sålde sin lägenhet med hjälp av Rebecca Detterberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping

2019-12-02

Centralt
    Allt gick väldigt smidigt från första kontakt till försäljning Läs mer
  • Erling J sålde sitt hus med hjälp av Rebecca Detterberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping

2019-11-04

Rackeby
    Rebecka har sålt min sommarstuga och skött det på ett utomordentligt sätt.
    Jag blev hela tiden bemött på ett mycket trevligt sätt.

Alla frågor jag ställde blev besvarade på ett sätt som jag som
    gav mig ett förtroende för henne.

De som framledes kommer att få Rebecka till hjälp enligt ovan
    kommer inte att bli besvikna.
    Erling Joelsson Läs mer
  • Jonas R köpte sin lägenhet med hjälp av Rebecca Detterberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping

2019-10-20

Gamla Staden
    Mycket duktig! Kommer rekommendera Rebecca till andra! Läs mer
  • Annica H sålde sitt hus med hjälp av Rebecca Detterberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping

2019-10-17

Vinninga
    Köpt ett hus och sålt en BRF sålt huset och Rebecca Detterberg var ett självklart val vid sista husförsäljningen. En glad och trevlig mäklare. Hon var proffsig i sitt agerande som mäklare. Vi har bara positiva upplevelser. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Lidköping

Rebecca Detterberg