Rebecca Detterberg

Rebecca Detterberg

Rebecca Detterberg är mäklare på Fastighetsbyrån Lidköping

Rebecca Detterberg har varit registrerad mäklare sedan 2007-04. Rebecca Detterberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-06 och har fått 348 omdömen med ett betyg på 4.8. Rebecca Detterberg har haft 49 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 94% av sina kunder efter omdömen.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag vill alltid kundens bästa! I mitt arbete är jag noggrann, ambitiös och serviceinriktad. Kunderna ligger alltid i fokus. Jag har jobbat som mäklare i Lidköping i drygt 10 år och har gjort många affärer med olika erfarenheter från dessa. Jag lämnar inget åt slumpen.

Vad gör du helst på fritiden?
Tränar! Jag är ledare på Friskis & Svettis. Annars umgås jag med min familj och tar hand om mina två döttrar, träffar vänner och äter god mat.

Vad vet vi inte om dig?
På somrarna åker jag gärna båt och njuter av Ekens skärgård i vackra Vänern.

348 omdömen om Rebecca Detterberg

Sedan starten hos Reco 2015
Fredrik G
Köpte sin lägenhet med hjälp av Rebecca Detterberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping
Lidåker

Toppen mäklare, rak och tydlig kommunikation som bidrog till en snabbt och smidigt bostadsköp.

Monika Ström L
Lidköping Norr

Bra Har inget att klaga på. 💖

Mihai T
Köpte sitt hus med hjälp av Rebecca Detterberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping
Järpås Med Omnejd

Hon är en glad och professionell person på samma gång som inger förtroende för de tjänster som erbjuds.

Per J
Sålde sitt hus med hjälp av Rebecca Detterberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping
Järpås Med Omnejd

allt fungerade bra , blev väldigt bra bemött, fick en jättebra genomgång innan försäljning, vad som behövdes göra och vad jag skulle tänka på. mäklaren höll kontakt med oss vad som hände med försäljningen m.m. jätte bra att man fick den informationen. när vi skrev på kontraktet med köparna, vad det också en bra genomgång och hon pratade så alla hängde med, och svarade jättebra på våra frågor. har bara gött att säga om Rebecka

Sofi H
Sålde sin lägenhet med hjälp av Rebecca Detterberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping
Gamla Staden

Lugn och pedagogisk när man som nervös förstagångssäljare behöver stöd :) Stenkoll på allt, rekommenderar

Helena G
Margretelund

Vänlig kunnig proffsig engagerad

Eva J
Margretelund

Rebecca har ett positivt och proffesionellt bemötande, och mån om att fastighetsaffären skulle kännas bra både för säljare och köpare. Vi är jättenöjda!

Sig-Britt L
Ågårdsområdet

Rebecca har trots tufft läge på bostadsmarknaden stöttat oss under tiden lägenheten varit ute till försäljning. Hon har hållit oss väl uppdaterade och vi har haft en bra dialog efter varje visning. Vi är mycket nöjda med Rebecca.

Per O
Gamla Staden

Mycket ödmjuk och tydlig och professionell i sitt uttryck. Mycket påläst och kommunikation om fakta. Positiv och glad.

Licia Bonaventura K
Lidåker

Vi är mycket nöjda med både bemötande och utförandet av uppdraget. Det är andra gången vi anlitar Rebecka. Samma goda resultat båda gångerna