Johanna Lundell

Johanna Lundell

4.7 i betyg av 101 omdömen

Johanna Lundell är mäklare på Fastighetsbyrån Lidköping

och har varit registrerad mäklare sedan 2007. Johanna Lundell har varit aktiv på Reco.se sedan 2014 och har fått 101 omdömen sedan 2014-12-15. Johanna Lundell har haft 62 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 85% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Att träffa olika människor och att hitta lösningar som passar dig i din situation.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Jag engagerar mig lika mycket i varje enskild affär och lovar att göra mitt allra bästa för att det ska bli så bra resultat som möjligt. Ingen fråga är för liten för att lösas och jag återkopplar kontinuerligt till alla kunder - säljare som köpare.

Vad gör du helst på fritiden?
Umgås med vänner, leker med barnen, tränar på Friskis & Svettis och bakar.

Vad vet vi inte om dig?
Paddlar kajak i Vänern lite då och då.
    Försäljningar 2019-10 - 2020-09

Läs vad 101 Läs vad Johanna Lundell

• Både jag & Monica tyckte hon var jätte bra Hon förklarade så man förstod vad hon pratade om. Så från mej &Monica får hon högsta betyg.
    Sören K sålde sitt hus med hjälp av Johanna Lundell en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    2020-10-19
    • 117.0 m²
    • Lidköping Väster - Landsbygd
    2020-10-19
  • Professionell, engagerad och serviceinriktad.
    Stellan D sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Lundell en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    2020-10-13
    • 4:a
    • 93.0 m²
    • Gamla Staden
    2020-10-13
  • Sålt en fastighet i Tofta Smidig och lätt försäljning Johanna har ett trevligt sätt och mycket kompitent.
    Anders H
    Anders H sålde sitt hus med hjälp av Johanna Lundell en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    2020-10-07
    • 76.0 m²
    • Lidköping Norr
    2020-10-07
  • Köpte en bostadsrätt och är väldigt nöjd med Johannas sätt att sköta allt! Trevlig och lätt att få tag på om det var något! Förklarade saker tydligt och jag rekommenderar henne verkligen som mäklare,
    Gezim A köpte sin lägenhet med hjälp av Johanna Lundell en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    • 1:a
    • 43.5 m²
    2020-10-06
  • Positiv, påläst men önskar att hon vore mer drivande för att sälja vår fastighet.
    Mona G köpte sitt hus med hjälp av Johanna Lundell en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    • 152.0 m²
    • Kålland - Kållandsö
    2020-10-06
  • Har köpt en bostadsrätt parhus Furuhällsvägen 43, Lidköping. Har sålt en bostadsrätt lägenhet Furuhällsvägen 70, Lidköping. Vi har blivit bemötta på ett utmärkt vis. Johanna har verkligen skött båda våra affärer på ett proffsigt och säkert sätt. Hon har mer än väntat uppfyllt våra förväntningar på det sätt hon genomfört våra två fastighetsaffärer.
    Sven-olof H sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Lundell en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    2020-10-01
    • 3:a
    • 78.0 m²
    2020-10-01
  • Lugn och förtroendeingivande mäklare, som inte alls upplevs som jobbigt "säljig" och ytlig som vissa andra mäklare vi träffat på genom åren, utan snarare ger ett mycket genuint välkomnande och ticks finns för både för säljare och köpare.
    Johan A köpte sitt hus med hjälp av Johanna Lundell en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    2020-07-24
    • 127.0 m²
    • Lidköping Norr
    2020-07-24
  • Jag har köpt en skogstomt tillsammans med tre andra ägare. Jag äger alltså en fjärdedel av marken. Johanna var kunnig, väl förberedd och hade ett mycket trevligt bemötande. Vi kände oss trygga och köpet genomfördes på ett Mycket kompetent sätt av Johanna. Inge5 att anmärka på vi är supernöjda med Johanna.
    Anna-Karin E
    Anna-Karin E köpte en tomt med hjälp av Johanna Lundell en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    2020-06-29
    • Kålland - Kållandsö
    2020-06-29
  • Johanna hjälpte oss sälja vår lägenhet i Gamla Staden och försäljningen gick kanonbra tack vare hennes professionalism och exceptionellt höga kunskaper i allt som har med fastigheter och bostadsmarknaden att göra. Johanna förtjänar verkligen sitt höga betyg som mäklare!
    Ivan L sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Lundell en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    2020-06-24
    • 2:a
    • 59.5 m²
    • Gamla Staden
    2020-06-24
  • Tillmötesgående, snabb, ambitiös och glad och positiv.
    Ida J sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Lundell en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    2020-06-15
    • 1:a