Johanna Lundell
Registrerad mäklare sedan 2007
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-07 - 2019-06
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Att träffa olika människor och att hitta lösningar som passar dig i din situation.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Jag engagerar mig lika mycket i varje enskild affär och lovar att göra mitt allra bästa för att det ska bli så bra resultat som möjligt. Ingen fråga är för liten för att lösas och jag återkopplar kontinuerligt till alla kunder - säljare som köpare.

Vad gör du helst på fritiden?
Umgås med vänner, leker med barnen, tränar på Friskis & Svettis och bakar.

Vad vet vi inte om dig?
Paddlar kajak i Vänern lite då och då. Läs mer

Läs vad 75 Läs vad Johanna Lundell

• Ann-Charlotte H köpte sin lägenhet med hjälp av Johanna Lundell en del av Fastighetsbyrån Lidköping

2019-07-14

Gamla Staden
    Helt okej bemötande. känns ganska tydligt att vi tillhör olika generationer ! Kanske yngre mäklare borde ha mer kunskap om skillnader med boende , ekonomi och livsvillkor när vi 40 - talister gjorde entre´på bostadsmarknaden på 60 - talet och att för oss är begreppet, ack så populärt, det ska stilas hit och dit, totalt ointressant , för många av oss !
    Artighet och bemötande helt okej för övrigt ! Läs mer
  • Ida C
    Ida C sålde sitt hus med hjälp av Johanna Lundell en del av Fastighetsbyrån Lidköping

2019-07-07

Lilleskog
    Förtroende ingivande och ärlig:) Läs mer
  • Anna L sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Lundell en del av Fastighetsbyrån Lidköping

2019-07-05

Nya Staden
    Johanna hjälpte mig sälja min 2:a i nya staden. Helt underbar och hjälpsam mäklare som gör det lilla extra. Kände direkt att man kunde ställa hur onödiga och dumma frågor som helst utan att känna att man var till besvär. Läs mer
  • Evelina A köpte sitt hus med hjälp av Johanna Lundell en del av Fastighetsbyrån Lidköping

2019-06-07

Stenhammar
  • Niklas S sålde sitt hus med hjälp av Johanna Lundell en del av Fastighetsbyrån Lidköping

2019-05-29

Tådene
    Hus. Bra bemötande, tillgänglig vid frågor. Utmärkt kundfokus. Mäklaren översteg de förväntningarna jag hade. Sammanfattningsvis högsta betyg på hela försäljningsprocessen. Läs mer
  • Cecilia W
    Cecilia W sålde sitt hus med hjälp av Johanna Lundell en del av Fastighetsbyrån Lidköping

2019-05-27

Tådene
    Har både köpt och sålt bostad med Johanna som mäklare och är mycket nöjd. Johanna är lyhörd och uppmärksam med en mjuk framtoning där man som kund har möjligheten att tex titta i lugn och ro när man är på visning.

Har bra koll på alla steg i processen och förbereder köpare och säljare på att bra sätt och i god tid innan. Bra tillgänglighet när man har funderingar.

Mycket nöjda! Läs mer
  • Katarina M sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Lundell en del av Fastighetsbyrån Lidköping

2019-05-22

Centralt
    Hej Jag har nyligen sålt en bostadsrätt. Har blivit bemött på ett professionellt sätt. Är nöjd Läs mer
  • Frida N sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Lundell en del av Fastighetsbyrån Lidköping

2019-04-02

Lidåker
    Johanna var trevlig, informativ och professionell i sitt bemötande Läs mer
  • Marcus L sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Lundell en del av Fastighetsbyrån Lidköping

2019-03-27

Lidåker
    Johanna har hjälpt oss sälja lägenhet samt leta/köpa villa.
    Hon har haft ett stort engagemang med att hjälpa oss att tillgodose just våra behov och önskemål.

Johanna har sammanfattningsvis varit otroligt bra! Läs mer
  • Therese L sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Lundell en del av Fastighetsbyrån Lidköping

2019-03-25

Lidåker
    Johanna är proffsig och sätter kunden i första rum och sköter sitt jobb fläckfritt! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Lidköping

Rebecca Detterberg