Johanna Lundell
Registrerad mäklare sedan 2007-06-04
Aktiv på Reco.se sedan 2014-12-15
2019-07 - 2020-06
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Att träffa olika människor och att hitta lösningar som passar dig i din situation.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Jag engagerar mig lika mycket i varje enskild affär och lovar att göra mitt allra bästa för att det ska bli så bra resultat som möjligt. Ingen fråga är för liten för att lösas och jag återkopplar kontinuerligt till alla kunder - säljare som köpare.

Vad gör du helst på fritiden?
Umgås med vänner, leker med barnen, tränar på Friskis & Svettis och bakar.

Vad vet vi inte om dig?
Paddlar kajak i Vänern lite då och då. Läs mer

Läs vad 94 Läs vad Johanna Lundell

• Anna-Karin E
    Anna-Karin E köpte en tomt med hjälp av Johanna Lundell en del av Fastighetsbyrån Lidköping

2020-06-29

Kålland - Kållandsö
    Jag har köpt en skogstomt tillsammans med tre andra ägare. Jag äger alltså en fjärdedel av marken. Johanna var kunnig, väl förberedd och hade ett mycket trevligt bemötande.
    Vi kände oss trygga och köpet genomfördes på ett Mycket kompetent sätt av Johanna.
    Inge5 att anmärka på vi är supernöjda med Johanna. Läs mer
  • Ivan L sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Lundell en del av Fastighetsbyrån Lidköping

2020-06-24

Gamla Staden
    Johanna hjälpte oss sälja vår lägenhet i Gamla Staden och försäljningen gick kanonbra tack vare hennes professionalism och exceptionellt höga kunskaper i allt som har med fastigheter och bostadsmarknaden att göra. Johanna förtjänar verkligen sitt höga betyg som mäklare! Läs mer
  • Ida J sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Lundell en del av Fastighetsbyrån Lidköping

2020-06-15

Tillmötesgående, snabb, ambitiös och glad och positiv. Läs mer
  • Andreas N köpte sitt hus med hjälp av Johanna Lundell en del av Fastighetsbyrån Lidköping

2020-06-08

Vinninga
    Köp av hus.
    Mäklaren framförde mina önskemål till säljaren på ett ok sätt. Läs mer
  • Camilla S köpte sitt hus med hjälp av Johanna Lundell en del av Fastighetsbyrån Lidköping

2020-06-06

Jag köpte ett hus med en ganska stor tomt i Vinninga utanför Lidköping.
    Jag bor i USA så min pappa mötte Johanna för min räknad. Han var mycket nöjd med hennes hjälp.
    Johanna svarade snarast på mina Mail och var mycket hjälpsam på det sättet också.
    Allt gick snabbt o lätt. Läs mer
  • Marisa C sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Lundell en del av Fastighetsbyrån Lidköping

2020-05-23

Nya Staden
    Johanna är trevlig och informera om allt på ett mycket bra och tydlig sätt. Hjälpsam och ger inte upp! :) Läs mer
  • Andreas A köpte sin lägenhet med hjälp av Johanna Lundell en del av Fastighetsbyrån Lidköping

2020-05-19

Jag köpte en bostadsrätt jag tyckte mäklaren var mycket trevlig och hade väldigt gott bemötande, affären gick smidigt och det var väldigt lätt att få svar på frågor Läs mer
  • Hans B köpte sin lägenhet med hjälp av Johanna Lundell en del av Fastighetsbyrån Lidköping

2020-05-06

Nya Staden
    Alltid snabb med att svara även om det är söndag. Läs mer
  • Stefan A sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Lundell en del av Fastighetsbyrån Lidköping

2020-05-02

3:a
    Gamla Staden
    Har sålt en trea hade väl hoppas på lite.mer men budgivningen gick väldigt trögt med låga höjningar. Men får väl vara nöjd ändå, fast man hade trott på lite mer, men så är det. Jag blev bemött på ett bra sätt. Läs mer
  • Armina R köpte sitt hus med hjälp av Johanna Lundell en del av Fastighetsbyrån Lidköping

2020-03-18

Nya Staden
    Snabb , tillgänglig när man ringer el. skriver medd.
    Bra att göra en snabb och bra affär. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Lidköping

Rebecca Detterberg