Johanna Lundell
Registrerad mäklare sedan 2007
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-08 - 2019-01
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Att träffa olika människor och att hitta lösningar som passar dig i din situation.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Jag engagerar mig lika mycket i varje enskild affär och lovar att göra mitt allra bästa för att det ska bli så bra resultat som möjligt. Ingen fråga är för liten för att lösas och jag återkopplar kontinuerligt till alla kunder - säljare som köpare.

Vad gör du helst på fritiden?
Umgås med vänner, leker med barnen, tränar på Friskis & Svettis och bakar.

Vad vet vi inte om dig?
Paddlar kajak i Vänern lite då och då. Läs mer

Läs vad 65 kunder tycker om Johanna Lundell

• Daniel G köpte sitt hus med hjälp av Johanna Lundell en del av Fastighetsbyrån Lidköping

2019-01-29

5:a
    136m²
    Råda
    Professionell och strukturerad mäklare, som verkligen erbjöd en heltslösning där iallafall vi som köpare in behövde tänka på något, utöver att infinna sig på plats för kontraktskrivning. Mycket smidigt! Läs mer
  • Maria H köpte sin bostad med hjälp av Johanna Lundell en del av Fastighetsbyrån Lidköping

2019-01-14

Vi har både köpt vår lägenhet och sålt vårt hus med hjälp av Johanna och känner oss väldigt nöjda med hennes expertis. Och allt har gått väldigt smidigt med hennes hjälp, hon fanns tillgänglig och svarar snabbt om man har några frågor. Hon känns väldigt proffsig och genuin - vi fick snabbt förtroende för henne vilket är väldigt viktigt för oss, att det kändes naturligt i vilket ofta kan vara en stressande situation. Läs mer
  • Ann-Christine H köpte sin bostad med hjälp av Johanna Lundell en del av Fastighetsbyrån Lidköping

2019-01-04

Vänligt, tryggt och professionellt. Läs mer
  • Jan P
    Jan P sålde sin bostad med hjälp av Johanna Lundell en del av Fastighetsbyrån Lidköping

2018-12-19

Sålt en lägenhet.
    Jag är mycket nöjd med Johannas insatser för att sälja min lägenhet. Hon visade ett stort engagemang när det såg lite trögt ut, drog in folk till visningar och fixade till slut en affär som jag är jättenöjd med. Läs mer
  • Lolita L
    Lolita L köpte sin bostad med hjälp av Johanna Lundell en del av Fastighetsbyrån Lidköping

2018-11-18

Trygg å positiv sålt ett hus köpte en lägenhet .hon har och är ett stort stöd i detta /Lolita Läs mer
  • Kerstin T sålde sin bostad med hjälp av Johanna Lundell en del av Fastighetsbyrån Lidköping

2018-11-18

Har sålt en 2.5 lägenhet.
    Johanna har bemött mig på bästa sätt.
    Jag hade inte så stora förväntningar men jag frågade och fick svar och råd.
    Johanna är lätt att arbeta med och försäljningen gick snabbt och jag är nöjd! Läs mer
  • Cecilia W köpte sin bostad med hjälp av Johanna Lundell en del av Fastighetsbyrån Lidköping

2018-11-01

Bostadsrätt som jag köpt. Jag blev bra bemött. Jag hade höga förväntningar. Det dåliga var att nycklar fattades så jag fick reda ut det själv. Trodde mäklaren såg till så det var komplett. Läs mer
  • Anders B köpte sin bostad med hjälp av Johanna Lundell en del av Fastighetsbyrån Lidköping

2018-10-01

Vi köpte en lägenhet. Johanna var effektiv och tillmötesgående. Läs mer
  • Andrea Ö köpte sin bostad med hjälp av Johanna Lundell en del av Fastighetsbyrån Lidköping

2018-09-16

Köpt lägenhet, Johanna var mäklare på flera lägenheter som jag kollade på.. mkt väl bemött varje gång. Läs mer
  • Lennart E sålde sin bostad med hjälp av Johanna Lundell en del av Fastighetsbyrån Lidköping

2018-09-12

Sålt en villa
    En mycket trevlig, kunnig och proffsig mäklare
    Hon var alltid tillgänglig och svarade på de frågor som dök upp
    Rekommenderar henne gärna Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Lidköping