Johanna Lundell
Registrerad mäklare sedan 2007
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-05 - 2018-11
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Att träffa olika människor och att hitta lösningar som passar dig i din situation.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Jag engagerar mig lika mycket i varje enskild affär och lovar att göra mitt allra bästa för att det ska bli så bra resultat som möjligt. Ingen fråga är för liten för att lösas och jag återkopplar kontinuerligt till alla kunder - säljare som köpare.

Vad gör du helst på fritiden?
Umgås med vänner, leker med barnen, tränar på Friskis & Svettis och bakar.

Vad vet vi inte om dig?
Paddlar kajak i Vänern lite då och då. Läs mer

Läs vad 61 kunder tycker om Johanna Lundell

• Lolita L
    Lolita L köpte sin bostad med hjälp av Johanna Lundell en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Trygg å positiv sålt ett hus köpte en lägenhet .hon har och är ett stort stöd i detta /Lolita Läs mer
  • Kerstin T sålde sin bostad med hjälp av Johanna Lundell en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Har sålt en 2.5 lägenhet.
    Johanna har bemött mig på bästa sätt.
    Jag hade inte så stora förväntningar men jag frågade och fick svar och råd.
    Johanna är lätt att arbeta med och försäljningen gick snabbt och jag är nöjd! Läs mer
  • Cecilia W köpte sin bostad med hjälp av Johanna Lundell en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Bostadsrätt som jag köpt. Jag blev bra bemött. Jag hade höga förväntningar. Det dåliga var att nycklar fattades så jag fick reda ut det själv. Trodde mäklaren såg till så det var komplett. Läs mer
  • Anders B köpte sin bostad med hjälp av Johanna Lundell en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Vi köpte en lägenhet. Johanna var effektiv och tillmötesgående. Läs mer
  • Andrea Ö köpte sin bostad med hjälp av Johanna Lundell en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Köpt lägenhet, Johanna var mäklare på flera lägenheter som jag kollade på.. mkt väl bemött varje gång. Läs mer
  • Lennart E sålde sin bostad med hjälp av Johanna Lundell en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Sålt en villa
    En mycket trevlig, kunnig och proffsig mäklare
    Hon var alltid tillgänglig och svarade på de frågor som dök upp
    Rekommenderar henne gärna Läs mer
  • Siv K sålde sin bostad med hjälp av Johanna Lundell en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Johanna har sålt min bostadsrätt och jag tyckte det fungerade bra från första stund. Jag är nöjd med resultatet. Hon verkar kunnig och påläst och är dessutom mycket trevlig! Har inget att klaga på. Hälsningar Siv Läs mer
  • Bo J
    Bo J köpte sin bostad med hjälp av Johanna Lundell en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Vi köpte en etta I Lidköping till min dotter som skall bosätta sig/studera där. Johanna var trevlig, kunnig samt seriös. Blev bra bemött och vi fick med öksbord och stolar som vi gärna ville ha med. Läs mer
  • Lotta B sålde sin bostad med hjälp av Johanna Lundell en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Vi sålde vår villa med hjälp av Johanna och var bara nöjda med upplevelsen. Hon var väldigt inlyssnande, hjälpsam och guidade oss bra genom försäljningen. Läs mer
  • Tony B skrev om Johanna Lundell en del av Fastighetsbyrån Lidköping
    Jag köpt lägenhet!
    Hemnet!
    Allt förväntningar är Ok!
    Jag och min fru vi är väldig nöjda av Johanna Lundell! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Lidköping