Emelie Ekholm

Emelie Ekholm

Emelie Ekholm är mäklare på Fastighetsbyrån Lidköping

Emelie Ekholm har varit registrerad mäklare sedan 2019-04. Emelie Ekholm har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-07 och har fått 46 omdömen med ett betyg på 4.8. Emelie Ekholm har haft 31 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 90% av sina kunder efter omdömen.

46 omdömen om Emelie Ekholm

Sedan starten hos Reco 2021
Svend P
Sålde sitt hus med hjälp av Emelie Ekholm en del av Fastighetsbyrån Lidköping
Grästorps Tätort

Hon är jätte duktigt och bra mäklare.Hon är bra på sitt job.

Peter B
Sålde sin lägenhet med hjälp av Emelie Ekholm en del av Fastighetsbyrån Lidköping
Grästorps Tätort

Lugn och förtroende ingivande.

Alf L
Nya Staden

Mycket bra och proffsig. Fick vad lägenheten skulle vara värd.

Thomas T
Köpte sin lägenhet med hjälp av Emelie Ekholm en del av Fastighetsbyrån Lidköping
Grästorps Tätort

Trevligt och lugnt bemötande. Kändes tryckt och med god kännedom om fastighetsaffärer .

Amina A
Gamla Staden

Emelie har varit otroligt hjälpsam med försäljningen av min bostad! Mycket bra vägledning och uppdatering genom hela försäljningen. Kan varmt rekommendera Emelie som mäklare och kommer givetvis själv att anlita henne vid framtida försäljningar. Mycket kompetent och trevlig mäklare.

Carl H
Köpte sitt hus med hjälp av Emelie Ekholm en del av Fastighetsbyrån Lidköping
Lidköping Väster - Landsbygd

Allt gick smidigt och vi fick svar på de frågor vi hade

Rickard J

Kålland - Kållandsö

Trevligt och professionellt bemötande

Jessica R
Gamla Staden

Är väldigt nöjd med Emelie! Hon är en kompetent mäklare med koll på läget, dessutom får man alltid ett bra bemötande. Tycker speciellt om att hon håller mig som säljare uppdaterad på vad som händer via mail, sms och telefonsamtal.

Linnea E
Nya Staden

Professionell, grundlig, trevligt bemötande och bra kommunikation. Rekommenderas!