Anna Lindberg

Anna Lindberg

Anna Lindberg är mäklare på Fastighetsbyrån Lidköping

Anna Lindberg har varit registrerad mäklare sedan 2011-03. Anna Lindberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-12 och har fått 164 omdömen med ett betyg på 4.6. Anna Lindberg har haft 17 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 79% av sina kunder efter omdömen.

164 omdömen om Anna Lindberg

Sedan starten hos Reco 2014
Pontus R
Köpte sitt hus med hjälp av Anna Lindberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping

Anna är serviceinriktad och införlivade svar på våra frågor, vilket ledde till en affär. Mvh Pontus o Camilla

Johanna H
Sålde sitt hus med hjälp av Anna Lindberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping

Rekommenderar alla som ska sälja sin fastighet att ta hjälp av Anna. Hon har stor kunskap, är hjälpsam , tillgänglig och ett proffs på det hon gör.

Per H
Vinninga

Mycket bra och proffessionellt agerande och väldigt trevlig.

Ulrika B
Köpte sitt hus med hjälp av Anna Lindberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping

Lätt, trevligt och smidigt husköp.

Martin A
Sålde sitt hus med hjälp av Anna Lindberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping

Upplevde Anna som väldigt trevlig proffsig, kunnig, hjälpsam. Är helnöjd .

Susanne L
Sålde sitt hus med hjälp av Anna Lindberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping

Anna har ett trevligt sätt och har stor kunskap inom branschen. Hon är ärlig, rak och tillåter sig inte att bli hunsad med. Vi är jättenöjda med det arbete hon har gjort!

Håkan O
Sålde sitt hus med hjälp av Anna Lindberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping

Trevligt bemötande, stor kunskap och snabba beslut.

Martina N
Sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Lindberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping
Grästorps Tätort

Anna är varm och driven. Saker händer snabbt och utan problem vilket jag uppskattade då jag hade ett datum till ny flytt. Även om jag gick med förlust är känslan positiv.

Tore L

Bra återkoppling och mycket hjälpsam

Felix H
Köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Lindberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping

Fungerat jättebra! Blev bra bemött och gillar när det är snabba tag.