Anna Lindberg
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2019-04 - 2020-03

Läs vad 107 Läs vad Anna Lindberg

• Jonatan Å köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Lindberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping

2020-03-03

Nya Staden
    Jag har köpt en tvåa i Lidköping. När jag först kom på visningen så blev jag bemött proffsigt och fick svaren på de frågor jag hade om lägenheten. Aldrig köpt en bostad innan men har uppfattat allt som snabbt och smidigt. Anna svarade snabbt på sms och telefonsamtal och var engagerad på många sätt. Väldigt nöjd och skulle rekommendera till vänner Läs mer
  • Sigrid F sålde sitt hus med hjälp av Anna Lindberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping

2020-02-24

Källby
    Jag har anlitat Anna vid en tidigare försäljning och var mycket nöjd så därför valde jag Anna denna gången också självklart. Hon hjälpte oss att sälja vårt radhus denna gången och vi upplever Anna som proffsig, lyhörd, noga och hon har ett mycket vänligt och gott bemötande. Försäljningen gick mycket smidigt och jag är mycket nöjd! Läs mer
  • Annika J sålde sitt hus med hjälp av Anna Lindberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping

2020-02-16

Jag har sålt min bostad med hjälp av Anna
    Vi blev hjärtligt bemötta av en mycket trevlig mäklare
    Hon levde upp till alla våra förväntningar, och vi vill varmt rekommendera henne till andra. 💐 Läs mer
  • Anna-Carin B köpte sitt hus med hjälp av Anna Lindberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping

2019-11-17

Källby
    Vi har köpt en villa. Mäklaren var väldigt trevlig och hade svar på alla frågor som vi hade. Hon var professionell och väldigt bra. Läs mer
  • Maria B sålde sitt hus med hjälp av Anna Lindberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping

2019-11-04

Grästorp Tätort
    Sålt småhus.
    Vänligt och professionellt bemötande.
    Effektivt arbetssätt.
    Resultatet blev över förväntan.
    Mycket nöjda med denna affär! Läs mer
  • Peter J sålde sitt hus med hjälp av Anna Lindberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping

2019-10-08

Från den dagen jag träffade Anna och jag beslutade att hon skulle få försäljningsuppdraget av mitt hus så har Anna jobbat på effektivt med allt runt omkring och alltid varit tillgänglig om jag har haft några funderingar. Jag kan starkt rekommendera henne. Läs mer
  • Robert R köpte sitt hus med hjälp av Anna Lindberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping

2019-09-18

Grästorp tätort
    Bra information, lätt tillgänglig, rekommenderas. s Läs mer
  • Barbro P köpte sitt hus med hjälp av Anna Lindberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping

2019-09-04

Köpt en liten villa, bra bemötande och även att ha kontakt med. Läs mer
  • Carina W köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Lindberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping

2019-08-11

Dalängen
    Bostadsrätt
    Bra och proffsigt
    Uppfyllde mina förväntningar Läs mer
  • Johnny T sålde sitt hus med hjälp av Anna Lindberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping

2019-07-20

Tun
    Solgt fritidsbolig. Anna var et hyggelig bekjentskap. Hun opptrer professionellt, jobber raskt, meget god oppfølging under veis. Boligen ble solgt langt raskere enn jeg hadde forventet. Den ble solgt i løpet av en uke. Anna er en megler du kan stole på og jeg gir henne de beste anbefalinger. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Lidköping

Rebecca Detterberg