Anna Lindberg
Aktiv på Reco.se sedan 2014-12-15
2019-08 - 2020-07

Läs vad 120 Läs vad Anna Lindberg

• Anna-carin G sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Lindberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping

2020-07-14

2:a
    En engagerad mäklare som är lyhörd.
    Hon kämpar för sina kunder åt båda håll. Läs mer
  • Gösta S sålde sitt hus med hjälp av Anna Lindberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping

2020-06-24

Sålt villa för huvudmans räkning. Anna skött mäkleriet på ett utmärkt sätt. Snabb trevlig. Ställt upp när vi frågat. Läs mer
  • Ralph K sålde sitt hus med hjälp av Anna Lindberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping

2020-06-22

Grästorp Tätort
    Sålt villa, snabbt agerande då det gällde, att komma till försäljning.
    Ordnade snabbt fram besiktningsman till dolda fel försäkringen och fotograf till bilder till försäljningsunderlaget.
    Fastigheten kom sedan omedelbart ut på Hemnet. Skickligfotograf
    När det blev klart med köparen genomfördes kontraktsskrivning omgående.
    Därefter kom övrig information löpande. Läs mer
  • Lennart K sålde sitt hus med hjälp av Anna Lindberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping

2020-06-10

Grästorp Landsbygd
    Vi har sålt vårt föräldrahem Särestad 1 Grästorp.
    Anna har varit med oss i processen försäljning redan då våra föräldrar levde. Hennes bemötande var väldigt proffsigt och ödmjukt.
    Anna har på ett mycket positivt och energisk sätt genomfört denna försäljning. Hon har varit lätt att kommunicera med och enkel att komma i kontakt med vid frågor.
    Med andra ord skulle vi gärna anlita henne igen om det blir aktuellt.
    Mvh Petra och Suzanne Karlberg Läs mer
  • Laila P sålde sitt hus med hjälp av Anna Lindberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping

2020-06-03

Anna är en väldigt trevlig och kompetent mäklare. Hon hjälpte till med försäljning av ett litet hus på landsbydgen. Läs mer
  • Karl-erik D sålde sitt hus med hjälp av Anna Lindberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping

2020-05-25

I det stora hela bra. Alltid glad och trevlig men lite rörig ibland men det har kanske varit mycket att göra.
    Sålt en villa på landet Läs mer
  • Tobias H sålde sitt hus med hjälp av Anna Lindberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping

2020-05-25

Proffsig och väl utförd försäljning, lyhörd för säljarens önskemål. Läs mer
  • Sara J sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Lindberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping

3:a
    Lägenhet, bostadsrätt på markplan.
    Trevlig, tillmötesgående och flexibel.
    Bra upplevelse med stöd i försäljningen och information kring det som vi ej hade koll på själva. Smidig gällande både visning och försäljning/skriva papper. Läs mer
  • Per M sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Lindberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping

2020-05-21

2:a
    Grästorp Tätort
    Anna har förmedlat tre bostadsrätter till mig på ett alldeles utmärkt sätt. Två har jag köpt med hennes hjälp och en har jag sålt.
    Kan varmt rekommendera Anna till de som ska köpa eller sälja sin bostad. Läs mer
  • Elsie P sålde sitt hus med hjälp av Anna Lindberg en del av Fastighetsbyrån Lidköping

2020-05-12

Grästorp Landsbygd
    Vi har sålt en gammal fastighet på landet, torp. Kontakten med mäklaren fungerade bra. vi hade inga större förväntningar på försäljningen. Allt fungerade bra vid försäljningen, bra beskrivningar och bra bilder.

Väl sköt försäljning av Anna. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Lidköping