Svensk Fastighetsförmedling Lidköping

Östbygatan 1, 531 02 Lidköping — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Lidköping!

Här i Lidköping vid delen av Vänern som kallas Kinneviken hittar du oss på Svensk fastighetsförmedlings kontor - redo för att hjälpa dig genom bostadsaffären. Vi kan området med god lokalkännedom och självklart kan vi mäklarbranschen.

Vi har lång erfarenhet och passion för att hjälpa våra kunder hitta rätt på bostadsmarknaden. Ska du sälja, köpa, värdera eller kanske gå igenom hela processen? Eller vill du bara ha någon att bolla bostadsdrömmarna med? Hör av dig till oss.
Mån-Tor: 08:00-17:00
Fre: 08:00-16:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 139 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping

• 2019-10-07

Bengt A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Vi har anlitat Anna Haraldsson Wallin som mäklare vid försäljning av fastighet på en Vippgatan 8 Lidköping. Vi kan varmt rekommendera Anna som mäklare. Hon var saklig,korrekt och mycket kunnig inom sitt område. Hon var mycket målinriktat och sålde vårt hus på några få dagar.Bengt Årvik Läs mer
    2019-10-10 Anna H svarar Bengt A
    Vad roligt att få ett så fint omdöme! Jag hoppas verkligen ni kommer trivas i Ert nya boende när ni väl hittat det rätta för er och Vippgatan kommer förvaltas väl av de nya ägarna- det kan jag lova.
    Anna H gillar detta
  • 2019-09-19

Erik S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Helt okej mäklare. Smidigt köp och budgivning av bostadsrätt. Läs mer
    2019-10-01 Anna H svarar Erik S
    Tack och lycka till med renoveringen!
    Anna H gillar detta
  • 2019-09-14

Bengt Ivan A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Anna Karin har hjälpt oss sälja en lägenhet i Lidköping .
    Hon har arbetat proffsigt, snabbt och effektivt med bra kontakt och information och med ett trevligt bemötande. Vi tackar och rekommenderar henne. Läs mer
    2019-09-20 Anna-Karin A svarar Bengt Ivan A

Ulla-Britt S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Sålt 1:a i stort renoverings behov snabbt, smidigt och enkelt. Läs mer
  • 2019-09-02

Andreas S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Vi köpte en 1-plans villa med källare på ljunghed. När det väl var dags att göra affär och skriva kontrakt skötte hon det bra. Vi fick ett trevligt bemötande och allt var bra uppstyrt. Ett mins var att hon inte närvarade på visningen när vi var där och kollade på huset Läs mer
    2019-09-03 Anna H svarar Andreas S
    Tack för omdömet Andreas, alltid roligt att kunderna känner att allt flyter på bra. Det var pga en operation som jag inte själv höll i visningen men jag hoppas mina kollegor skötte sig bra i mitt ställe!
    Hoppas ni kommer trivas i Ert nya boende när ni så småningom flyttar in.
  • 2019-09-02

Carsten B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Energisk, målfokuserad och snabb Läs mer
  • 2019-08-30

Lina B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Sålt villa, toppen bra mäklare👍 Läs mer
    2019-08-31 Carin D svarar Lina B
    Tack för att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen. Önskar er stort lycka till i ert nästa hus och hoppas ni kommer stortrivas där 😃
  • 2019-08-19

Västra G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Trevligt och proffesionellt bemötande. Smidig hantering. Läs mer
  • 2019-07-16

Stefan L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Sålt bostadsrätt. Bemötande, information, återkopplingar - allt var jättebra! Proffsigt! Läs mer
    2019-07-16 Stefan L svarar Stefan L
    Tack för de fina orden Stefan!
    Och att vi fick hjälpa Er med försäljningen.
  • Erik O

2019-07-02

Erik O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Har köpt en stor etta i Lidköping. Mycket bra bemött av mäklaren både vid visningen och budgivningen. Kände att det var rätt lägenhet för mig. 😁👍 Läs mer
  • 2019-06-29

Ulf E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Har sålt en bostadsrätt . Allt har fungerat bra och vi är nöjda med vår mäklares insats dock så var vi inte helt ense om utgångspriset och jag menar att vårt högre önskemål hade varit mer rätt och kanske också kunnat ge något bättre betalt. Läs mer
    2019-07-01 Anna-Karin A svarar Ulf E
    Hej Ulf! Skönt att ni känner att det fungerat bra genom affären.
  • 2019-06-24

Corina T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Köpt en mindre lantbruksfastighet! Mycket bra bemötande av mäklare, samt lätt tillgänglig vid frågor, gav snabba svar. Min upplevelse är att mäklaren hade god kunskap och agerade mycket proffesionellt.
    Som kund och köpare är jag mer än nöjd. Läs mer
  • 2019-06-24

Susanne L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Sålt en villa
    Mäklaren känns engagerad o var lyhörd av vad vi hade för tankar om försäljningen
    Vi ville ha en snabb o enkel försäljning o det löste hon fantastiskt bra
    Bra bemötande från början så vi är riktigt nöjda Läs mer
  • 2019-06-04

Marita G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Sålde mitt hus
    Jag blev positivt bemött
    Jag förväntade mig att få mer än jag fick men ändå tacksam att jag fick mer än jag gav.
    Jag upplevde mäklaren som ett stöd i dem beslut jag tog. Läs mer
  • 2019-05-31

Erica T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Sålt 2:a i Lidköping. Fantastiskt bemötande av ansvarig mäklare. Resultatet av försäljningen mycket bättre än förväntat då bostaden såldes för 50% högre belopp än utgångsbudet. Jag är mycket nöjd! Läs mer
    2019-06-04 Carin D svarar Erica T
    Så kul att få hjälpa dig med försäljningen! Bäst betalt och trygg affär - det är vårt motto! :) / Mvh Carin
  • 2019-05-28

Emma C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Klar och tydlig. Noggrann. Trevligt bemötande. Läs mer

Katarina Ö skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Trevlig bra tjej , fixade en snabb smidig försäljning av mitt föräldrahem 😊 Läs mer
    2019-05-29 Anna-Karin A svarar Katarina Ö
    Tack Katarina! Roligt att få hjälpa till och skönt att det gick smidigt för dig!

Inga H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Har köpt en lägenhet och sålt ett hus. Blev bemött på ett mycket trevligt sätt. Fick bra och tydliga svar på de frågor vi hade. Läs mer
    2019-05-23 Carin D svarar Inga H
    Det har varit väldigt roligt att få hjälpa dig med både köp och försäljning Inga! Nu hoppas jag att du kommer trivas riktigt bra i din nya bostad när du väl kommer på plats.

Johnny V skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Väldigt trevlig och bra.................................... Läs mer
  • 2019-05-10

Anders Wernersson W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Sakligt o korrekt bra vägledning Läs mer
    2019-05-14 Stefan A svarar Anders Wernersson W
    Tack Anders, hoppas du kommer att trivas/ MVh Stefan A.
  • Marie B

2019-04-26

Marie B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Vi köpte en villa och är nöjda med bemötande, information och hjälp på vägen med allt vi inte har koll på i ett husköp.
    Våra förväntningar var att få hjälp med allt som vi inte själva har kunskap kring i ett husköp och det har vår mäklare mött på ett utmärkt sätt från början till nuläget. Läs mer
    2019-04-27 Carin D svarar Marie B
    Tack för fina ord! Jätteroligt att få hjälpa er med ert husköp Marie. Jag hoppas ni kommer trivas i ert nya hem när ni flyttar in i sommar.
  • Gabriella W

2019-04-25

Gabriella W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Har aldrig träffat en så fantastisk mäklare, personligt, proffsigt och tryggt. Vi hade en villa som vi hade skapat till vårt personliga hem,mäklaren tog ossmed omsorg och respekt för vårt behov för att sälja.
    Skulle jag sälja igen finns det bara en mäklare att anlita! Läs mer
    2019-04-29 Victor A svarar Gabriella W
    Hej Gabriella,

Tack för den otroligt fina rekommendationen! Jag är väldigt glad att ni är nöjda med arbetet som vi utförde, skulle vilja säga att det var ett samarbete. Det var kul att få vara delaktig med en såpass unik bostad och jag ser fram emot att vi hörs igen!

• 2019-04-23

Johan H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Köpt hus och sålt lägenhet med Victor.
    Positivt är Victors bemötande och tillgänglighet.
    Negativt är att frågor ofta lämnas obesvarade och att man själv får ligga på för att få svar samt att man som säljare känt en osäkerhet och ett behov att kolla upp och stämma av stegen i processen. Läs mer
    2019-04-29 Victor A svarar Johan H
    Hej Johan,

Tack för din rekommendation, jag uppskattar att du tagit dig tid att återkoppla om er försäljning. Det är viktigt för mig att mina kunder är nöjda med hur jag utför mitt uppdrag som mäklare. Jag är glad över att ni är nöjda med min tillgänglighet och mitt bemötande men ser i detta fall har jag missat i min kommunikation om den lite speciella processen i samband med transaktionen mellan köparen och er. Jag tar till mig er synpunkt och ser över hur jag i framtiden kan informera på ett bättre sätt.

• 2019-04-14

Tim A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Sålt bostadsrätt. Victor har varit snabb att svara på alla typer av frågor som jag haft. Hela processen har fungerat smidigt. Läs mer
    2019-04-29 Victor A svarar Tim A
    Hej Tim,

Tack för din rekommendation! Toppen att ni uppfattat det hela som smidigt! Det var ju ypperligt att vi kunde ta hjälp av att vi är en kedja och få hjälp av mina kollegor i Västerås. Allt gott och hälsa sonen lycka till!

• 2019-04-12

Antonino Z skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Victor är utan tvekan rätt person att välja till din mäklare!
    Riktigt professionell, alltid tillgänglig och gör sitt yttersta för att göra dig som säljare nöjd med försäljningen. Täta bra avstämningar och god tillgänglighet.

Mycket nöjd! Läs mer
    2019-04-29 Victor A svarar Antonino Z
    Hej Antonino,

Tack för den fina rekommendationen! Det glädjer mig att du är nöjd och det var kul att vi fick till affären på bästa vis. Lycka till med allt nu!

Carin D, Anna H gillar detta
  • 2019-04-07

Rolf W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Mycket bra mäklare rekommenderas ! Läs mer
    2019-04-08 Victor A svarar Rolf W
    Tackar för det omdömet! Tycker vårt samarbete funkat utmärkt jag också.
  • Nina Helena Elisabet A

2019-04-03

Nina Helena Elisabet A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Funkat bra! Haft Anna H Wallin för både köp och sälj. Toppen! Läs mer
    2019-04-05 Anna H svarar Nina Helena Elisabet A
    Tack Nina! Alltid lika roligt att få hjälpa till med både köpet av nytt boende och försäljningen av det befintliga.
  • 2019-04-03

Sara J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Köp av bostad. Väldigt trevligt intryck och tydliga svar och redogörelser för processen. Läs mer
    2019-04-08 Anna H svarar Sara J
    Det var roligt att hjälpa er ”hitta hem” igen, tack för betyget!
  • 2019-04-01

Matilda N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Bostadsrätt.
    Mycket bra,trevligt o glatt.
    Ja de var de. Läs mer
    2019-04-08 Victor A svarar Matilda N
    Tack, kul att du är nöjd! Hoppas du ska trivas bra i den nya fina lägenheten.
  • Daniel K

2019-03-28

Daniel K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Victor hjälpte sålde min lägenhet och jag är verkligen supernöjd! Han är flexibel, öppen för feedback, serviceinriktad och otroligt driven. Vilket i kombination med en god expertis och ett brett kundregister, resulterade i en lyckad affär redan innan visning. Han jobbade verkligen hårt för att jag som säljare skulle bli nöjd och jag kan därför starkt rekommendera honom! Läs mer
    2019-04-08 Victor A svarar Daniel K
    Tackar för de fina orden! Det var väldigt kul att få sälja bostaden och roligare att ni är nöjda.
  • 2019-03-20

Folke A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Victor har agerat proffsigt i alla delar av vår process med att köpa en bostadsrätt i Lidköping. Han har också fått förtroendet att sälja vår nuvarande bostadsrätt. Läs mer
    2019-03-20 Victor A svarar Folke A
    Tackar för det fina omdömet! Hoppas det ska fungera bra i den nya lägenheten.
    Victor A, Carin D gillar detta
  • 2019-03-11

Alexander L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Bra bemötande
    Flexibel kommunikation som passar säljaren
    Välgjort & planerat
    Ger 100%

Jag rekommenderar verkligen Victor Andersson. Läs mer
    2019-03-11 Victor A svarar Alexander L
    Tusen tack Alexander! Hoppas ni ska trivas bra i huset nu.
  • 2019-02-27

Peggie O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Sålt en lägenhet. Blev trevligt bemött av mäklaren. Han fixade en köpare snabbt och enkelt. Helt nöjd med hela affären. Läs mer
    2019-03-11 Victor A svarar Peggie O
    Härligt att du är nöjd! Jag tackar för förtroendet att hjälpa er med affären och för de fina orden här!
  • Ingrid S

2019-02-26

Ingrid S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Vi är mycket nöjda med det bemötande vi fick av Victor Andersson vid vårt bostadsköp. Proffsig, kunnig och vänlig! Läs mer
    2019-02-27 Victor A svarar Ingrid S
    Tusen tack för den fina recentionen! Väldigt trevligt att få vara en del av ert bostadsköp!
  • 2019-02-26

Hans R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Har sålt ett kjedjehus i Lidköping men hade inte möjlighet att delta i försäljningen personligen. Med hjälp av en kunnig och hjälpsam mäklare så fungerade hela processen utan problem.
    Jag är mycket nöjd. Läs mer
    2019-02-26 Stefan L svarar Hans R
    Tack för de orden Hans, bra att du är nöjd!
  • 2019-02-12

Joel A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Vi köpte Karlagatan 22. Allt gick snabbt och smidigt. Stort förtroende för mäklaren. Läs mer
    2019-02-12 Anna H svarar Joel A
    Alltid roligt att få hjälpa andra att hitta hem, hoppas verkligen ni kommer trivas i denna superfina lgh! Tack för de fina orden.
    Carin D gillar detta
  • 2019-02-12

Rebecca K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Sålt lägenhet. Mycket bra bemött av mäklare. Enkelt med kommuniakationen via sms och samtal, snabba svar. God feedback kring prissättning och godtaget bud. Allt som allt, toppen!! Läs mer
    2019-02-12 Anna H svarar Rebecca K
    Det var roligt att få hjälpa dig med försäljningen och extra roligt att du känner dig nöjd med slutresultatet! Tack för de fina orden och jag hoppas ni kommer trivas i nya huset och i området. Vi ses i Sjölunda.
    Carin D, Victor A gillar detta
  • 2019-02-09

Ing-Marie S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Har köpt en bostadsrätt på 4 rum o kök. Blev kontaktad då jag anmält intresse av en glad o trevlig mäklare. Fick tydliga besked hur köpet skulle gå till. Är nöjd. Läs mer
    2019-02-11 Carin D svarar Ing-Marie S
    Tack Ing-Marie. Väldigt roligt att få hjälpa dig med ditt köp!
  • 2019-01-30

Jonas A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Sålde min lägenhet, sjukt nöjd med allt! Victor är grym! Läs mer
    2019-01-30 Victor A svarar Jonas A
    Tackar för förtroendet och omdömet! Blir det nu en fyrhjuling vill jag komma ut och provköra!
  • 2019-01-25

Jonny N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Bemötning och info tydlighet om vårat köp av parhuset var av högsta klass Läs mer
    2019-01-28 Carin D svarar Jonny N
    Tack för dom fina orden, dom värmer! Jättekul att få hjälpa er med köpet av er nya bostad!
  • 2019-01-22

Marika N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Vi har sålt ett radhus och det gick över förväntan. Vår mäklare var mycket professionell och kunnig. Hon inger värme och förtroende. Vi hade höga förväntningar som verkligen infriades. Vi är mer än nöjda! Läs mer
    2019-01-23 Carin D svarar Marika N
    Tack för fina ord och för förtroendet att låta mig hjälpa er med er försäljning.
  • 2018-12-27

Lars P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Försäljning av enrumslägenhet i Lidköping. Mäklaren var positiv, trevlig, kunnig om prisbilden i områden och gjorde ett gott intryck redan från början. Jag hade relativt låga förväntningar om försäljningen, då skicket på bostaden inte var bra. Befarade att utgångspriset var något högt satt men det var korrekt bedömt. Skulle gärna anlita denna mäklare igen i framtiden. Läs mer
    2019-01-30 Victor A svarar Lars P
    Tackar för de fina omdömet! Tycker vi lyckades bra jag med, hoppas du ska trivas i den nya lägenheten
  • 2018-12-18

Victoria C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Sålt en bostadsrätt
    Blev oerhört korrekt och informativt bemött. Inga uppskruvade förväntningar. Noga med att hela tiden hålla oss som säljare uppdaterade på vad som hänt och vad nästa steg blir.
    En mäklare vi varmt kan rekommendera Läs mer
    2018-12-20 Anna-Karin A svarar Victoria C
    Hej Victoria!
    Tack för den fina rekommendationen!
    Carin D gillar detta
  • Carina E

2018-12-09

Carina E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Sålt Mindre hyresfastighet.
    Hög service, bra dialog.
    Förväntningar att känna mig trygg. Stefan levde mycket väl upp till det, mycket professionell.
    Snabbt och professionell. Läs mer
  • 2018-12-06

Fredrik L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Jag köpte en lägenhet med 2 rok. Mäklaren var väldigt trevlig och snäll bemötande varje gång vi träffades. Och det var ingenting som krånglade eller liknande. Läs mer
    2018-12-20 Anna-Karin A svarar Fredrik L
    Hej Fredrik!
    Tack för fina ord och kul att du också tyckte det gick smidigt.
  • Carl-Johan D

2018-12-06

Carl-Johan D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Har köpt en bostadsrätt.
    Stefan skötte hela köpet på ett bra och proffsigt sätt.
    Jag kan varmt rekommendera Stefan som mäklare! Läs mer
  • 2018-11-26

Stefan L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Köpte ett 1-planshus och vi blev väldigt väl bemötta. Läs mer
  • 2018-11-21

Pia N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Köpt bostadsrätt, snabb enkel affär, besparade mig att va med på budgivning.trevligt bemötande och mig tillmötesgående. Läs mer
    2018-12-20 Anna-Karin A svarar Pia N
    Tack för fina ord! Hoppas du ska trivas när det är dags!
  • 2018-11-13

Karl A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Sålt Affärsfastighet.
    Aktivt och proffsigt agerande.
    Väl avvägda köparkontakter Läs mer
    2018-11-22 Stefan A svarar Karl A
    Tack Karl ! Trevligt med uppskattning för utfört arbete och att Ni är nöjda./ Mvh Stefan A

Östbygatan 1, 531 02 Lidköping