Svensk Fastighetsförmedling Lidköping

Östbygatan 1, 531 02 Lidköping — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Lidköping!

Här i Lidköping vid delen av Vänern som kallas Kinneviken hittar du oss på Svensk fastighetsförmedlings kontor - redo för att hjälpa dig genom bostadsaffären. Vi kan området med god lokalkännedom och självklart kan vi mäklarbranschen.

Vi har lång erfarenhet och passion för att hjälpa våra kunder hitta rätt på bostadsmarknaden. Ska du sälja, köpa, värdera eller kanske gå igenom hela processen? Eller vill du bara ha någon att bolla bostadsdrömmarna med? Hör av dig till oss.
Mån-Tor: 08:00-17:00

Ann-louise A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Lättsamt och trevligt bemötande. Gick igenom handlingarna noggrant. Läs mer
  • 2020-07-22

Yvonne S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Köpt ett fritidshus innan visning. Bad mäklaren fråga säljarna om de godtog utgångspris utan visning. Mäklaren kom tillbaka med deras motbud och därefter tog vi beslut om accept. Snabbt och smidigt! Läs mer
  • 2020-07-22

Karin O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Köpt bostad och ska sälja. Mäklaren kunde sin sak och gav ett tryggt intryck. Läs mer
  • 2020-07-06

Yonatan Y skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    -Jag har köpt fyra rum lägenhet.
    -Han är väldigt trevligt och jag är nöjed att få svar på mina frågor.
    -När vi skrev kontrakt förklarar han tydligt. Läs mer
  • 2020-06-29

Olov N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Har köpt en lägenhet. Mäklaren hade väldigt bra bemötande och höll mig väl uppdaterad under förloppet. Hon kändes mycket seriös och noggrann. Det var definitivt en bra upplevelse att göra ett köp genom Svensk Fastighetsförmedling Lidköping! Läs mer
    2020-06-29 Anna H svarar Olov N
    Tack för att du tog dig tid att svara och för det fina omdömet. Jag hoppas du kommer trivas i Lidköping!
  • 2020-06-25

Kerstin A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Proffsigt bemötande och annons. Läs mer
  • 2020-06-23

Thomas U skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Sålde en fastighet med renoveringsbehov ute på landet och hela vägen fick jag information om bud. kunder mm.

Mäklaren var proffsig hela vägen och var över förväntan snabb och smidig att ha att göra med. Läs mer
    2020-06-23 Stefan A svarar Thomas U
    Tack Thomas, kul att kunna leverera över förväntan :)
  • 2020-06-15

Anna S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Jag har både köpt en villa och säljer nu en villa. Jag har fått ett mycket trevligt och kunnigt bemötande. Jag upplever att mäklaren levde upp till mina förväntningar. Läs mer
  • 2020-06-03

Carl-fredrik S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Utvärdering Stefan Andersson:

Vi har både köpt hus och sålt en lägenhet med Stefan som mäklare.

Vi är mycket nöjda med Stefan som har följt oss på vår resa att finna ett trivsamt hus och att hitta rätt köpare till lägenheten vi sålde.

Det som Stefan har gjort bra är att vara lyhörd och varit mycket förtroendegivande och hjälpsam när vi har behövt hans stöd.

Vi tycker att Stefan är en duktig mäklare med rätt personkemi för oss. Han är alltid glad och trevlig och vi har varit trygga med honom. Stefan har tagit hänsyn till våra önskemål och eftersom husköpet blev så lyckat så ville vi självklart välja Stefan som fick i uppdrag att sälja lägenheten åt oss.

Vi tycker att Svensk Fastighetsförmedling är en pålitlig mäklarfirma, där vi har blivit sedda från början till mål. En trygghet är att känna sig välkommen och viktig som kund.
    Det skapar ett gott förtroende och samarbete.

Vi är mycket nöjda och Stefan hjälpte oss att nå våra drömmar i rätt tidpunkt i livet när man gör livets största affär.

Vi önskar Stefan lycka till i framtiden och hoppas att många blir lika nöjda som vi.

Rekommenderar Stefan! Läs mer
    2020-06-04 Stefan A svarar Carl-fredrik S
    Tack Carl- fredrik !
    Kul att allt gått bra, att ni är nöjda och att jag fick ert förtroende.
    Önskar er en trevlig sommar i nya huset :)
    Carin D, Anna H gillar detta
  • 2020-05-14

Emelie E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Proffsigt och enkelt. Gott bemötande och snabb med svar på mina frågor. Läs mer
  • 2020-05-11

Erik F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Köpt en bostadsrätt.
    Blev mkt bra bemött.
    Mäklaren levde upp till mina förväntningar.
    Något som vi dock tycker är konstigt och i efterhand är felaktigt har vi förstått, är att när man sätter ett utgångspris på 695 000:- och sedan mäklaren säger att ägaren inte säljer under 900 000:- efter visning. Då har man gått ut med ett lockpris enl. mig vilket inte är ok.
    Går man ut med 695 000:- skall säljaren acceptera ett bud på 815 000:- enl. vad vi fått veta i efterhand.
    Rätta mig om jag har fel men det är vad vi hört.
    Annars var allt proffsigt skött. Läs mer
    2020-05-11 Anna H svarar Erik F
    Tack för ditt omdöme, hoppas du kommer trivas i ditt nya boende- en toppenlägenhet! Många blev besvikna över att den planerade visningen inte blev av, och det pris du betalade var för att få köpa den utan konkurrens av ngn annan budgivare.
  • 2020-05-07

Martin S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Toppen från första kontakten till sista. Läs mer
  • 2020-05-06

Oskar E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Har sålt en villa. Bra bemött av mäklaren. Snabb respons. Läs mer
  • 2020-05-06

Torbjörn B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Sålt en äldre villa.
    Blev mycket korrekt och professionellt bemött.
    Allt var bra förutom två saker som jag vill kommentera:
    - mäklaren var i princip alltid svår att få kontakt med. Det kanske skall vara så men i 95% av mina samtal så svarade inte mäklaren utan man fick smsa varpåhon för det mesta (inte alltid) ringde upp vid ett senare tillfälle.
    - mäklaren gjorde en felbedömning av marknadspriset vilket gjorde att vi upplevde att vi fick 350tkr mindre betalt än vad vi förväntat oss. Vi fick antagligen rätt marknadspris men eftersom mäklaren låtit oss tro att kunde förvänta oss ett betydligthögre pris blev vi förstås besvikna.
    För övrigt bra!! Läs mer
  • 2020-04-28

Thor F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Proffsigt och mycket gott bemötande.
    Kunnig om marknaden. Trevlig
    Vi är supernöjda. Bra genomfört säljuppdrag av Carin o teamet

Kommer att rekommendera er inför andra Läs mer
    2020-04-29 Carin D svarar Thor F
    Vad roligt att ni är så nöjda! Det är det vi jobbar för i varje säljuppdrag vi har, riktigt nöjda kunder. Tack för att jag fick förtroendet att sälja ert fantastiska fritidshus. Önskar er en skön sommar på något nytt ställe i år.
  • 2020-04-27

Jonas C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Köpt ett fritidshus på Kållandsö, mycket gott bemötande av mäklaren, skapade också en god kontakt med säljarna vilket alltid känns bra. Läs mer
    2020-04-27 Carin D svarar Jonas C
    Tack för fina ord Jonas. Jag hoppas att du och familjen kommer få många fina år framöver i ert nya fritidshus.
  • 2020-04-02

Tobias N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Smidig affär. Bra bemötande från mäklaren. Läs mer
    2020-04-02 Anna H svarar Tobias N
    Tack, hoppas ni kommer trivas i ert nya fantastiska hus!
  • 2020-03-31

Malin H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Rekommenderas varmt! Infriade alla förväntningar. Läs mer
    2020-03-31 Anna H svarar Malin H
    Roligt att få hjälpa er med försäljningen, tack för omdömet!
    Anna-Karin A gillar detta
  • 2020-03-31

Sara W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Mycket nöjda med hela leveransen. Läs mer
    2020-04-01 Anna H svarar Sara W
    Hoppas ni kommer trivas i huset och med era "nya" grannar, roligt att få hjälpa er hitta hem.
    /Villa-mäklarn
  • 2020-03-22

Ingrid F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Gäller försäljning av min ogifta brors lägenhet i Lidköping. Bor själv utanför Stockholm. Bra kontakt med mäklaren dels via telefon och sms m.m. Ännu är inte uppdraget klart men ser bara positivt på vår kontakt i ärendet och slutförandet. Läs mer
  • 2020-03-19

Viola Gull-inger R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Vi har köpt enbostadsrätt och sålt vårt hus
    Vi blev bemötta på allra bästa sätt,stortförtroende och mycket tydlig i sitt framförande.
    Mycket utöver våra förväntningar.
    Vi har bara positiva upplevelse. Läs mer
    2020-03-25 Anna H svarar Viola Gull-inger R
    Vad roligt att läsa om era positiva kommentarer. Hoppas ni kommer trivas ni det nya boendet när ni väl kommer på plats.
  • 2020-03-15

Nicklas T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Köpt hus 1 1/2 plans hus. Blivit jättebra bemött av mäklaren vi haft. Mycket bra beskrivning och har haft svar på alla frågor vi haft. Nästa mäklaren vi har haft och göra med. Läs mer
    2020-03-16 Carin D svarar Nicklas T
    Tack för dom fina orden Nicklas! Vad glad jag blir :) Jättekul att få hjälpa er med köpet och jag hoppas att ni kommer ha många fina år framöver i huset ni köpt.
  • 2020-03-14

Anders F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Trevlig påläst och gott bemötande Läs mer
  • 2020-03-13

Akif Z skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Vi har köpt ett hus. Mäklaren var jätte trevligt och hjälpsam. Bara en sak som är negativ att vi kan inte nå henne på telefon ibland. 😊 Läs mer
  • 2020-03-13

Marie H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Bra bemötande av mäklare , hade samma mäklare när vi köpte hus o även sålde lägenhet ! 👍 Läs mer
  • Samir K

2020-03-13

Samir K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Hej! Det var helt okej att samarbeta med er! Hoppas att vi ses igen i framtiden. Mvh Samir Karahasanovic Läs mer
    2020-03-13 Carin D svarar Samir K
    Jätteroligt att få hjälpa er med er försäljning. Jag hoppas också att vi ses i framtiden så vi kan göra fler bra affärer ihop!
  • 2020-03-10

Mikael G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Kanonbra allt till belåtenhet sålt en villa Läs mer
  • 2020-03-02

Patrik O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Köpt villa
    Professionellt, serviceinriktat och trevligt bemötande.
    Levde upp till alla förväntningar
    Toppen! Hade gärna använt mäklaren att sälja det objekt jag har idag. Läs mer
  • 2020-02-25

Ann-charlotte A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Det har varit bra och snabbt och trevligt bemötande Läs mer
  • 2020-02-12

Martin N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Hej!

Carin gjorde ett ypperligt arbete, med passion och engagemang. Hon satte sig väl in i både köparnas och säljarnas önskemål och sydde ihop affären på en kväll. Snabbt och smidigt. Hon var också mycket tydlig i alla skeenden.

Vi är supernöjda!

Med vänliga hälsningar

Martin & Marlene Läs mer
    2020-02-12 Carin D svarar Martin N
    Tusen tack för era fina ord och stort grattis till det fina huset ni köpt! Jättetrevligt att få hjälpa er med ert köp!
  • 2020-02-06

Olle O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Mycket bra och trevligt bemötande. Läs mer
    2020-02-10 Anna H svarar Olle O
    Tack- och hoppas Ni kommer trivas i ert nya boende. Det passade ju er perfekt!
  • 2020-02-06

Iris W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Mäklaren har utfört sitt uppdrag perfekt Läs mer
    2020-02-10 Stefan A svarar Iris W
    Tack Iris, hoppas ni kommer trivas i ert nya boende när det är klart för inflytt. Njut! / Varma hälsningar Anna
  • 2020-02-04

Isabell C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Köpte en bostad, 58,5m2
    Bra bemött, bra visat på visningen Läs mer
  • 2019-12-30

Maaria C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Det viktiga för oss var att känna att vi ”klickade” med den som skulle ta hand om försäljningen av vår fastighet på landet utanför Lidköping i november 2019 och vi hade kontakt med olika mäklarfirmor innan vi bestämde oss. Vi valde till slut att anlita Svensk fastighetsförmedling och deras mäklare Carin Dolfsdotter Paulsson eftersom firman kunde erbjuda de tjänster vi eftersökte och mäklaren ingav förtroende, vi trivdes med Carin som var både professionell, varm och personlig. Vi var inte bara ett försäljningsobjekt utan hon vinnlade sig om att försöka förstå vår vilja och våra behov och tillmötesgå dem på ett så bra sött som möjligt.
    Förtroendet för och den personliga kontakten med mäklaren gjorde att vi kände oss trygga med att försäljningen skulle gå snabbt och smidigt.
    Vi hade många frågor och funderingar gällande försäljning, ekonomi och visning som mäklaren snabbt kunde svara på och hon kunde professionellt och varmt guida oss genom processen så att vi kände oss trygga och bekväma. Hon fanns snabbt tillgänglig via telefon och mail om det uppstod frågor på vägen och hon höll oss alltid uppdaterade.
    Vi kunde också följa försäljningen via sidan Min försäljning, en tjänst från Svensk fastighetsförmedling. Där kunde vi i lugn och ro läsa om tips inför försäljning och flytt, läsa igenom och lämna synpunkter på objektsbeskrivningen innan den blev officiell, se antal anmälda till visning och följa budgivningen.

Vi är med andra ord väldigt nöjda med både Svensk Fastighetsförmedling och mäklare Carin Dolfsdotter Paulsson. Läs mer
    2019-12-30 Carin D svarar Maaria C
    Tusen tack för dom fina orden, dom värmer. Det har varit jätteroligt att få hjälpa er med försäljningen och jag önskar er stort lycka till med flytten och det nya boendet!
  • 2019-12-26

Elias E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Otrolig service med bra tänk på hur och när min lgh skulle läggas ut för försäljning! Läs mer
  • 2019-12-16

Jesper B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Allt gick enkelt och smidigt. Läs mer
  • 2019-12-04

Eva B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Villa till försäljning
    Proffsigt bemött
    Få hjälp, ja Läs mer
  • 2019-11-30

Suleyman Ö skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Hej jag köpte en villa i lidköping. Fick en fantastisk service av både Stefan o Viktor Läs mer
    2019-12-02 Stefan A svarar Suleyman Ö
    Tack Suleyman, hoppas ni kommer att trivas i huset.
  • 2019-11-24

MALIN J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Vi har både köpt och sålt bostad med hjälp av Anna Haraldsson Wallin och Carin Dolfsdotter-Paulsson och vi är supernöjda! Kunniga och mycket proffsiga! Läs mer
    2019-11-25 Carin D svarar MALIN J
    Tack för era fina ord. Vi är glada att vi fått hjälpa er!
  • 2019-11-12

Leif S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Ska sälja vårt hus. Väldigt trevlig och engagerad mäklare. Fått mycket råd och tips. Läs mer
  • 2019-11-12

Haris R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Hjälpsamma och professionella, Läs mer
    2019-11-12 Stefan A svarar Haris R
    Tack Harris, hoppas du kommer trivas i nyrenoverade lägenheten 😃👍/Stefan A
  • 2019-11-07

Raimo B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Köpt bostad mycket nöjd Allting har fungerat perfekt samarbete med banken och så vidare Läs mer
  • 2019-11-05

Christina S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Köpt bostad.
    Mäklaren trevligt bemötande dock ostrukturerad och otydlig i kommunikationen. Läs mer
  • 2019-11-03

Carita N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Sålde sommarstuga. Bra bemötning o en annan ansvarig under semestern. Kloka förslag på vad man skulle göra. Smidigt o bra. Trevlig försäljare. Läs mer
    2019-11-04 Anna-Karin A svarar Carita N
    Tack för rekommendationen Carita!
  • 2019-10-31

Marita M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Har sålt en bostadsrätt, blev bara en enda förvisning för att mäklaren hade en köpare som antog vårt bud....så snabbt och lätt blev affären och vi är nöjda med handhavande och bemötande/ Läs mer
    2019-11-01 Anna-Karin A svarar Marita M
    Tack för ett bra samarbete Marita!
  • 2019-10-29

Dzhuneyd O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    -Jag har köpt ett radhus och håller på att sälja en bostadsrätt med samma bästa mäklare.
    -Hjälpen och bemötandet var på topp nivå, vi fick all info vi behövde.
    -Mäklaren levde upp till våra förväntningar
    /Mvh nöjd kund :) Läs mer
    2019-10-30 Carin D svarar Dzhuneyd O
    Tack för dina fina ord.
    Det är jättetrevligt att jag har fått hjälpa er att köpa ert första hus och att jag i samband med detta också fått förtroendet att sälja er fina lägenhet.
  • 2019-10-28

Lisa B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Väldigt kompetent mäklare. En snabb och smidig affär. Läs mer
    2019-10-28 Stefan L svarar Lisa B
    Tack för de fina orden. Hoppas din lägenhet blir bra för Er!
  • Kent-Inge P

2019-10-26

Kent-Inge P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Jag har sålt och köpt en ny bostadsrätt och kan bara ge ett gott betyg. Läs mer
  • 2019-10-07

Bengt A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Vi har anlitat Anna Haraldsson Wallin som mäklare vid försäljning av fastighet på en Vippgatan 8 Lidköping. Vi kan varmt rekommendera Anna som mäklare. Hon var saklig,korrekt och mycket kunnig inom sitt område. Hon var mycket målinriktat och sålde vårt hus på några få dagar.Bengt Årvik Läs mer
    2019-10-10 Anna H svarar Bengt A
    Vad roligt att få ett så fint omdöme! Jag hoppas verkligen ni kommer trivas i Ert nya boende när ni väl hittat det rätta för er och Vippgatan kommer förvaltas väl av de nya ägarna- det kan jag lova.
  • 2019-09-19

Erik S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    Helt okej mäklare. Smidigt köp och budgivning av bostadsrätt. Läs mer
    2019-10-01 Anna H svarar Erik S
    Tack och lycka till med renoveringen!

Östbygatan 1, 531 02 Lidköping