Svensk Fastighetsförmedling Lidköping

Svensk Fastighetsförmedling Lidköping

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Lidköping!

Här i Lidköping vid delen av Vänern som kallas Kinneviken hittar du oss på Svensk fastighetsförmedlings kontor - redo för att hjälpa dig genom bostadsaffären. Vi kan området med god lokalkännedom och självklart kan vi mäklarbranschen.

Vi har lång erfarenhet och passion för att hjälpa våra kunder hitta rätt på bostadsmarknaden. Ska du sälja, köpa, värdera eller kanske gå igenom hela processen? Eller vill du bara ha någon att bolla bostadsdrömmarna med? Hör av dig till oss.

Läs vad 228 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping 2

• Råda Mosse Askeslätt
    2021-06-23
    Trevlig och tydlig. Fungerade väldigt bra.
    Tack Marcus! Jag hoppas ni kommer stortrivas i den nya lägenheten. Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    2021-06-09
    Vi tycker att gick väldigt smidigt. Det var lätt att prata med vår mäklare. Vi är väldigt nöjda och huset blev sålt väldigt snabbt. Toppen
    2021-06-07
    Är det här privat? Jag vill vara anonym
    2021-05-29
    Väldigt service inriktade kunde de inte svara bad de att få återkomma inget svammel ringer tillbaka när man försökt att nå dem klockrent så långt
    • Kållandsö
    2021-05-26
    Köpt en bostadsrätt.
    Blev mycket trevligt bemött på både visningen och när vi skrev kontrakt.
    Jag fick ett mycket bra förtroende av mäklaren.😀
    Tack för de fina orden. Hoppas du kommer trivas i ditt nya härliga boende! Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    2021-05-20
    Vi är väldigt nöjda med hela köpprocessen - från förhandsvisning till påskrivet köpeavtal.
    Vi upplever Victor Söderlind, som en trevlig, ärlig, och professionell mäklare som vi varmt rekommenderar.
    • Sjölunda
    2021-05-20
    Sålde vår lägenhet via Läge+. Blev bemött av både Angelica och Victor på ett professionellt och oerhört trevligt sätt.
    Förväntningen var att sälja till ett bra pris, vilket också uppfylldes.

Rekommenderar starkt Svensk Fastighetsförmedling Lidköping, och ser de som det självklara valet om vi skulle sälja igen i framtiden.
    • Kållandsö
    Hej!
    Jag har köpt en bostadsrätt. Har blivit väl bemött av båda säljarna som jag har haft kontakt med. Den ena säljare scannade av mig och visste därmed vilka objekt jag var intresserad av. Jag har fått mitt önskemål uppfyllt och är jättenöjd.
    Sammanfattningsvis har jag fått en bra och snabb kundupplevelse. Tvekar inte att anlita företaget igen om det blir aktuellt.
    * Försäljning av tomter
    * Mycket positivt
    * Försäljning av 8 st tomter varav 6 st sålda med gott resultat

* Känns tryggt att ha en personlig mäklare som är insatt i projektet. Tidskriften "LÄGET" är väldigt värdefullt då den når fram till presumtiva kunder.
    2021-05-07
    Sålde bostadsrätt. Proffsigt och trevligt bemött. Utförliga svar på frågor. Hög tillgänglighet. Tog hand om allting runtomkring. Ärliga - inga "locksiffror". Bra pris.
    Tack för det utförliga och fina omdömet! Nu hoppas vi på en rolig student trots pandemi. Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    • Härjevad
    2021-05-06
    Vi upplevde en smidig och tydlighet i mäklaren som vi har varit i kontakt med. Känns super bra!!!
    Så kul att hjälpa er med köpet av ert hus. Där hoppas jag att ni kommer stortrivas! Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    2021-05-06
    Köpte en villa utav Victor Söderlind.
    Enkel, smidigt och trevligt!
    Tack för omdömet! Rekordsnabbt ju. Ska bli spännande att se om det blir en FTX sen. Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    • Lovene
    2021-04-05
    Bra bemötande och hjälpsam mäklare.
    Tack för det fina omdömet! Tror det blir kanon med tvättstugan i källaren sen Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    • Stenhammar
    2021-03-27
    Trevlig och bra
    Kommer med bra information om hur allt ska gå tillväga och när vissa saker ska ske
    Tack Anders. Roligt att jag fick hjälpa dig med ditt köp. Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    2021-03-18
    Jag och min sambo har köpt vårt först boende ihop, en av nyproduktionerna på askeslätt, lagaskiftesvägen. Vi är supernöjda med all proffsig hjälp och fint bemötande vi fått av Carin!
    Återigen tack!!
    Tack Ellen 😃. Vilket kanonboende ni köpt. Ska bli kul att följa er resa nu från byggstart till inflytt. Nu hoppas vi att tiden går fort tills ni får flytta in. Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    2021-03-16
    Sålt hus. Höga förväntningar på proffessionalidm, kunnande, engagemang, marknadskännedom, tips och råd mm. Mycket bra bemötande. Mäklaren lever upp till alla förväntningar.
    2021-03-15
    Jag sålde en bostadsrätt på 48 kvadrat (en etta). Mäklaren har haft ett mycket bra bemötande, men har vid några tillfällen varit dålig på att höra av sig.
    2021-03-10
    Fantastiskt bra mäklare! Proffsiga!
    2021-03-07
    Köpt villa. Mycket bra bemötande och genuin!
    2021-03-06
    Bostadsrätt. Trevligt bemötande av mäklaren.
    2021-03-06
    Härligt bemötande och duktiga säljare!
    2021-03-05
    Sålde mitt hus, och är mycket nöjd med försäljningen.
    Min säljare var mycket engagerad och levde verkligen upp till mina förväntningar
    2021-03-04
    Vi köpte en bostadsrätt och vår mäklare Karin hjälpte oss på allra bästa sätt . Hon är lyhörd för våra önskemål och superproffsig.
    Tack snälla ni ! Tycker det är så roligt att få hjälpa er med ytterligare en bostadsaffär, denna gång med er som köpare. Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    2021-03-04
    Intrycket av vår mäklare är att hon är kunnig och har ett gott bemötande. Vi kände oss trygga med vårt köp och fick all information vi behövde.
    Tack för fina ord Ingrid! De värmer :) Nu får vi hoppas att tiden går fort tills ni ska flytta in i det nya boendet. Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    • Gillstad
    2021-02-27
    Sålde ett hus , blev jättebra bemött av dom. Trevliga och hjälpsamma mäklare,aktiva under försäljnibgen
    • Råda Mosse Askeslätt
    2021-02-15
    Jag köpte en bostadsrätt och upplevelsen var god. Jag har inte mycket att jämföra med men förmedlade i tidigt skede att jag var intresserad och mäklaren höll mig uppdaterad.

Jag uppskattar att jag inte blev "tjatad" på och kunde hantera mycket av kommunikationen via sms då jag har telefonskräck och inte gillar att prata i telefonen.
    Tack för din feedback Sofia. Jag hoppas att du får det bra och att du kommer trivas gott i lägenheten när du kommer på plats. Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    2021-02-04
    Köpte en bostadsrätt. Som förväntat, mycket proffsigt och artigt. Fick raka svar på frågor. Positivt.
    Tack Stig för dina fina ord. Jätteroligt att få hjälpa er med köpet! Jag hoppas ni kommer stortrivas i lägenheten när ni flyttat in. Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
  • Christian P
    sålde en tomt med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    2021-01-29
    Bra stöd inför försäljningen. Prisnivå, presentation m.m. Trygg vägledning genom hela processen med kontrakt, tidsplanering m.m
    Tack Christian för fina ord och för förtroendet att få hjälpa! Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    2021-01-24
    Jag har köpt en bostadsrätt.
    Mäklaren var tydlig och trevlig. Han var hjälpsam. Skulle rekommendera svensk fastighetsförmedling till andra.
  • Torkel O Anna I
    sålde sin lägenhet med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    2020-11-22
    Sålt en etta via Victor Andersson.

Mycket nöjd med affären.
    Victor har en ödmjuk stil, är pålitlig, lyhörd, glad, trevlig och lättsam.
    Enkel i sin kommunikation med snabb återkoppling.

Förtroendeingivande och påläst skapar han en bra relation för gott samarbete hos både säljare och köpare.

Kan verkligen rekommendera Victor och önskar lycka till i framtiden!
    2020-11-19
    Hjälpsam och seriös, alltid lätt att få kontakt med och mycket drivande i försäljningen!
    2020-11-05
    Jag har blivit bemött av min mäklare på ett utomordentligt bra sätt. Han har hjälpt mig och mina syskon att sälja ett dödsbo efter vår mor. Även på det personliga planet har det fungerat perfekt.
    Tack Bo, kul att ni är nöjda med affären och du känner att det blev bra på alla plan. / Stefan Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    • Källby
    2020-10-28
    Köpt fritidshus

Mäklaren var påläst och tillmötesgående.

Ordning o reda!
    2020-10-25
    Vi har sålt en villa. Vi har fått ett bra bemötande av mäklaren,
    och tycker att han levde upp till våra förväntningar. Tycker att
    han jobbat snabbt och effektivt.
  • köpte sin bostad med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    2020-10-09
    Mycket trevligt bemötande av mäklaren.
    Allt gick snabbt och smidig vid köpet av gården.
    Mäklaren var mycket hjälpsam.
    2020-10-04
    Smidigt sälj och bra bemötande utav mäklare.
    2020-10-02
    Ett bemötande på den nivå man kan förvänta sig.
    2020-10-02
    Har sålt min bostadsrätt och fått ett väldigt bra bemötande av mäklaren. Kan varmt rekommendera till andra säljare.
    Tack för fina ord! Jättekul att få hjälpa dig med försäljningen. Önskar dig all lycka i nya boendet! Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    2020-10-02
    Viktor - en mycket trevlig och proffsig mäklare! :-)
    2020-08-17
    Sålt bostad, dödsbo. Mäklare Carin Dolfsdotter skötte allt perfekt. Trevlig, mån om sina kunder, professionell är några ord som sammanfattar Carin. Tack snälla du för all hjälp!!!😃😃😃

Mycket nöjda kunder
    Tack för dina fina ord Viktoria, dom värmer. Härligt att ni är så nöjda med affären, det var väldigt trevligt att få hjälpa er med försäljningen. Jag önskar er allt gott framöver. Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    2020-08-03
    Lättsamt och trevligt bemötande. Gick igenom handlingarna noggrant.
    • Örslösa
    2020-07-22
    Köpt ett fritidshus innan visning. Bad mäklaren fråga säljarna om de godtog utgångspris utan visning. Mäklaren kom tillbaka med deras motbud och därefter tog vi beslut om accept. Snabbt och smidigt!
    2020-07-22
    Köpt bostad och ska sälja. Mäklaren kunde sin sak och gav ett tryggt intryck.
    2020-07-06
    -Jag har köpt fyra rum lägenhet.
    -Han är väldigt trevligt och jag är nöjed att få svar på mina frågor.
    -När vi skrev kontrakt förklarar han tydligt.
    2020-06-29
    Har köpt en lägenhet. Mäklaren hade väldigt bra bemötande och höll mig väl uppdaterad under förloppet. Hon kändes mycket seriös och noggrann. Det var definitivt en bra upplevelse att göra ett köp genom Svensk Fastighetsförmedling Lidköping!
    Tack för att du tog dig tid att svara och för det fina omdömet. Jag hoppas du kommer trivas i Lidköping! Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    2020-06-25
    Proffsigt bemötande och annons.
    • Vinninga
    2020-06-23
    Sålde en fastighet med renoveringsbehov ute på landet och hela vägen fick jag information om bud. kunder mm.

Mäklaren var proffsig hela vägen och var över förväntan snabb och smidig att ha att göra med.
    Tack Thomas, kul att kunna leverera över förväntan :) Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    2020-06-15
    Jag har både köpt en villa och säljer nu en villa. Jag har fått ett mycket trevligt och kunnigt bemötande. Jag upplever att mäklaren levde upp till mina förväntningar.
    2020-06-03
    Utvärdering Stefan Andersson:

Vi har både köpt hus och sålt en lägenhet med Stefan som mäklare.

Vi är mycket nöjda med Stefan som har följt oss på vår resa att finna ett trivsamt hus och att hitta rätt köpare till lägenheten vi sålde.

Det som Stefan har gjort bra är att vara lyhörd och varit mycket förtroendegivande och hjälpsam när vi har behövt hans stöd.

Vi tycker att Stefan är en duktig mäklare med rätt personkemi för oss. Han är alltid glad och trevlig och vi har varit trygga med honom. Stefan har tagit hänsyn till våra önskemål och eftersom husköpet blev så lyckat så ville vi självklart välja Stefan som fick i uppdrag att sälja lägenheten åt oss.

Vi tycker att Svensk Fastighetsförmedling är en pålitlig mäklarfirma, där vi har blivit sedda från början till mål. En trygghet är att känna sig välkommen och viktig som kund.
    Det skapar ett gott förtroende och samarbete.

Vi är mycket nöjda och Stefan hjälpte oss att nå våra drömmar i rätt tidpunkt i livet när man gör livets största affär.

Vi önskar Stefan lycka till i framtiden och hoppas att många blir lika nöjda som vi.

Rekommenderar Stefan!
    Tack Carl- fredrik ! Kul att allt gått bra, att ni är nöjda och att jag fick ert förtroende. Önskar er en trevlig sommar i nya huset :) Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
    2020-05-14
    Proffsigt och enkelt. Gott bemötande och snabb med svar på mina frågor.