Niclas Grönvall

Niclas Grönvall

Niclas Grönvall är mäklare på Fastighetsbyrån Lilla Edet

Niclas Grönvall har varit registrerad mäklare sedan 2007-11. Niclas Grönvall har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-02 och har fått 101 omdömen med ett betyg på 4.7. Niclas Grönvall har haft 33 försäljningar sen 2023-07 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

2023-07 - 2024-06

101 omdömen om Niclas Grönvall

Sedan starten hos Reco 2020
Bengt W
Sålde sitt hus med hjälp av Niclas Grönvall en del av Fastighetsbyrån Lilla Edet

Blev mycket bra bemött av Niclas och han uppfyllde definitivt de förväntningsr vi hade. Han förhandlade även fram ett bra avtal med köparna.

Ann-Charlotte W

Trevlig och tillmötesgående. Mycket lyhörd för våra behov och önskemål, dessutom med glimten i ögat! Väl utvecklade strategier för att få högsta möjliga pris för bostaden. Vi rekommenderar verkligen Niclas Grönvall!

Ida F
Köpte sitt hus med hjälp av Niclas Grönvall en del av Fastighetsbyrån Lilla Edet

Tillmötesgående, tillgänglig,, kunnig, professionell

Lisbeth C

Vårt intryck av Niclas Grönvall har varit enbart positivt. Han har varit lugn och trygg samt inte utlovat guld och gröna skogar utan varit ödmjuk och realistisk. Vi tror att även våra spekulanter har uppfattat Niclas som en lugn och trygg person att göra affärer med. Mäklaren uppfyllde alla våra förväntningar, som var att sköta vår försäljning till en positiv affär.

Bengt L
Nygård

Vi har varit i kontakt med en hel del mäklare under det sista året eftersom vi sökt ett nytt boende, Och från första minuten vi mötte Nikclas så har han varit väldigt tillmötesgående och vi har känt oss väldigt omhändertagna och han är väldigt enkel att ha och göra med. Så nu har vi ett hus att flytta till tack vare Niclas. Så det känns väldigt bra. Mvh Bengt Linnarsson

Barbara W
Nygård

Man tycker om Niclas direkt när man träffar honom. Proffsig och trovärdig. Den perfekta mäklaren.

Raimo K
Nygård

Niclas är professionell i sitt yrkesutövande. En mycket sympatisk och lättsam mäklare/person att prata med och vi hade en kul tid under resans gång. Våra förväntningar var som de infriades att få affären att gå i lås snabbast möjligt. Niclas mäklarinsats kan sammanfattas med: Professionell, noggrann och att det kändes roligt att arbeta med Niclas.

Lars-Rune S
Nygård

Tydlig, korrekt, professionell, vänlig och ansvarstagande. Ingav förtroende från första stund då Niclas gav oss stor trygghet genom sitt sätt att visa engagemang.

Lena C
Nygård

Proffsigt och personligt bemötande och framför allt lyhörd för våra önskemål. Han levde upp till våra förväntningar och vi valde honom av flera anledningar, bl a därför att han är från Lilla Edet och också sålt många fastigheter i vårt området..

Julia W
Hjärtum

Niclas var rakt på sak men glimten i ögat som gjorde att man kände sig väldigt bekväm direkt. Fanns det frågor eller funderingar så svarade han, han var hjälpsam och löste väldigt mycket åt oss så det rullade bara på, enormt skönt.