Läs vad 18 Läs vad Niclas Grönvall

• 2020-12-25
    Niclas har sålt min villa.
    Niclas har stor kunskap, och ett ärligt bemötande mot både köpare och säljare vilket gör att det känns tryggt för alla parter.

Jag är nöjd med det jobb Niclas gjort för att sälja mitt hus
    Joakim S
    • 104.0 m²
    • Centralt
    sålde sitt hus med hjälp av Niclas Grönvall en del av Fastighetsbyrån Lilla Edet
  • 2020-12-21
    mycket trevlig, sympatisk, med ett leende i ansiktet, han kan ge råd, förklara, stödja en man på rätt plats. Får det finnas fler ledare som Niclas. Jag rekommenderar det för framtiden. Jag träffade fyra mäklare och Niclas var överlag 100%. viktigast av allt ärligt. hälsningar families Lukasiewicz
    Dawid L
    • 85.0 m²
    • Centralt
    köpte sitt hus med hjälp av Niclas Grönvall en del av Fastighetsbyrån Lilla Edet
  • 2020-12-12
    Han var lite slarvigt på början,Han har inte varit någa med visa saker! (Tex:Han betalade inte i tid handpenningen,det vill jag säga att han är slarvig)
    Afshin M
    • 147.0 m²
  • 2020-11-10
    Mycket bra på allt möjligt som man behöver veta om hus försäljning
    Patrik A
    • 70.0 m²
  • 2020-11-04
    Jag köpte ett fritidshus. Det har varit mycket krångel med fastigheten och jag känner inte att jag fått stödet av Niclas som jag hade trott. Men jag kan också ha en för positiv bild av mäklare i grunden. Jag har upplevt att jag har fått jaga honom för att få svar, och jag känner inte att han har varit på min sida i den här affären. Jag har svårt att säga om något har gått fel i detta köp, och jag vet inte om det är hos säljaren eller mäklaren som det har brustit, men jag går iallafall med en känsla av att vara lurad. Jag känner att jag inte litar på Niclas.
    Jag kan så klart vara färgad i detta fallet av att jag är missnöjd med köpet men att Niclas inte har gjort något egentligt fel. Men det är iallafall känslan jag går med.
    Gustav D
    • 90.0 m²
    • Törresröd
  • 2020-10-28
    Jag har köpt en bostadsrätt. Jag blev bra bemött och då det uppstod problem med städningen så löste han detta på ett bra sätt.
    Helena K
    • 1:a
    • 36.0 m²
    • Centralt
    köpte sin lägenhet med hjälp av Niclas Grönvall en del av Fastighetsbyrån Lilla Edet
  • 2020-10-27
    Vi har sålt vårt hus med hjälp av mäklare Niclas Grönvall.
    Det blev en snabb och smidig affär och Niclas motsvarade alla våra förväntningar.
    Eva P
    • 166.0 m²
  • 2020-10-22
    Jag har med Niclas hjälp sålt en fastighet.
    Jag blev bemött med en värme, personlighet och känsla av att vi var ett säljande team.
    Snabb återkoppling var inte Niclas starkaste sida men då jag ringde upp honom fick jag alltid ett trevligt bemötande och svar på mina frågor.
    Marie H
    • 141.0 m²
  • 2020-10-22
    jag såld min bostad via Niclas
    väldigt trevlig bemötande
    kunnig mäklare
    starkt rekommenderat .
    Aso N
    Aso N
    • 147.0 m²
  • 2020-10-21
    Vi sålde en villa på 170m2
    Första mötet fick vi till snabbt, även fotograferingen. Lätt att komma i kontakt med Niclas som är tillmötesgående

Försäljningen gick fort. Priset långt över förväntat.
    Kort sagt , snabbt, enkelt och lyckat
    Ann L
    • 170.0 m²
    • Göta Och Ryrsjön

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte