Niclas Grönvall

Niclas Grönvall

Niclas Grönvall är mäklare på Fastighetsbyrån Lilla Edet

Niclas Grönvall har varit registrerad mäklare sedan 2007-11. Niclas Grönvall har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-02 och har fått 30 omdömen med ett betyg på 4.4. Niclas Grönvall har haft 55 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 72% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 30 Läs vad Niclas Grönvall

• sålde sitt hus med hjälp av Niclas Grönvall en del av Fastighetsbyrån Lilla Edet
    2021-07-28
    Engagerad och positiv
    Nöjda med allt
  • köpte sitt hus med hjälp av Niclas Grönvall en del av Fastighetsbyrån Lilla Edet
    2021-07-11
    Tack Niclas! Ibland kan det bli som man önskar: ett nytt härligt boende ✅🎯🥇🙏
    2021-07-01
    Mycket bra allt gick smidig och snabbt
    • Ström
    2021-06-16
    Mycket trevlig och hjälpsam man. Jag rekommenderar honom. Väldigt professionellt .👍❤
    • Hjärtum
    2021-06-04
    Niclas har sålt vår villa.
    Affären gick snabbt och smidigt och ett mycket
    trevligt och proffsigt bemötande både från Niclas
    och hans assistent Elin.
    Vi är mycket nöjda och kan varmt rekommendera
    Niclas vid fastighetsaffärer.
    Mvh Håkan & Namfon
    • Göta Och Ryrsjön
    2021-05-28
    Tack Niclas för din insats i att få det boende vi var ute efter och att även se till att vårt hus fick sina rätta ägare. Vi förstår att du har bemödat dig. TACK SÅ MYCKET!!!!
    2021-05-26
    Niclas Grönvall har hjälpt mig och min sambo att förvärva (för oss) en drömbostad.
    Som mäklare är Niclas tillmötesgående och uppmärksam på kundernas önskemål och förutsättningar. Han bemötte oss fördomsfritt och vänligt.
    Under budgivningsprocessen var han tillgänglig och lyhörd på frågeställningar som dök upp. Likaså under kontraktsskrivningen. Vi upplevde Niclas som opartisk och pedagogisk när han förklarade juridisk fakta.

Vi är väldigt nöjda och kan varmt rekommendera Niclas Grönvall.
    • Låcktorp
    2021-05-12
    Utmärkt skött hela vägen och bra betalt dessutom. Långt över förväntan. Kanonjobb! Kan varmt rekommendera Niclas som mäklare.
    • Prässebo
    2021-04-12
    Jag tycker Niclas Grönvall är en bra mäklare som har koll på vad han gör. Jag köpte nyligen ett hus på 56kvm och jag fick reda på vad som jag kunde förvänta mig av huset. Och han tog också upp en del punkter som var i allmänheten bra att känna till. Han tog mina frågor seriöst och svarade de flesta med ''öppen famn''. Hela köpet gick smidigt ifrån visning till tillträdet och svarade på frågor inom dagen och hjälpte till under hela processen. Tack Niclas!
  • skrev om Niclas Grönvall en del av Fastighetsbyrån Lilla Edet
    2021-04-03
    Trevlig men väldigt svår att få kontakt med...