Bettina Walter

Bettina Walter

Bettina Walter är mäklare på Fastighetsbyrån Lilla Edet

Bettina Walter har varit registrerad mäklare sedan 2020-07. Bettina Walter har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-10 och har fått 12 omdömen med ett betyg på 4.9. Bettina Walter har haft 24 försäljningar sen 2020-07 och har tillfrågat 88% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-07 - 2021-06

Läs vad 12 Läs vad Bettina Walter

• sålde sitt hus med hjälp av Bettina Walter en del av Fastighetsbyrån Lilla Edet
    • Hjärtum
    2021-07-19
    Bra och kunnig mäklare som ser till att försäljningen flyter på
  • köpte sitt hus med hjälp av Bettina Walter en del av Fastighetsbyrån Lilla Edet
    • Ström
    2021-07-19
    Allt funkade utmärkt och snabbt, vi var jättenöjd med hela processen från visning till skrivning av köpeskontraktet.
    2021-06-13
    En mycket trevlig mäklare som rekommenderas till alla.
    2021-05-30
    Sålt en sommarstuga. Hade inga förväntningar då jag aldrig sålt ett hus förut. Bettina läste av mig direkt, och gav mig omg den hjälp och förklarade hela tiden vad som händer härnäst.
    Bettinas hjälpsamhet var för mig över förväntan, och hon är värd
    alla stjärnor som finns.
    MVH
    Annelie
    2021-05-21
    Bettina är en trevlig person och mäklare. Väldigt hjälpsam och fick svar på alla våra frågor.
    Köpet har gått smidigt än så länge.
  • Kjell Johan S
    sålde sitt hus med hjälp av Bettina Walter en del av Fastighetsbyrån Lilla Edet
    2021-05-03
    Bettina Walter har sålt vår fastighet Västra Röd 105 i Västerlanda. Hon har skött affären på utmärkt sätt, är trevlig på ett otvunget sätt har en stor empatisk förmåga vilket underlättar i kontakt med köpare och säljare. Vi kan på det varmaste rekommendera henne för era fastighetsaffärer.
  • Linda D
    sålde sin lägenhet med hjälp av Bettina Walter en del av Fastighetsbyrån Lilla Edet
    2021-03-18
    Jag sålde min lägenhet med Bettina på Fastighetsbyrån och allt har gått bättre än förväntat.Det är jobbigt att ha visningar av lägenhet med både katt och hund.helst vintertid.
    Smidig och enkel kontakt.
    Mycket proffsigt.
    Från det att vi bestämde att sälja så har Bettina skött allt,med bravur.
    Visningarna har vart enkla !
    Och papperskrivningen gick smidigt till.
  • Anki N
    köpte sitt hus med hjälp av Bettina Walter en del av Fastighetsbyrån Lilla Edet
    2021-02-17
    Köpt ett enplanshus på landet. Bettina Walter har varit mycket proffsig, tillgänglig, trygg, trevlig och omtänksam. Högsta betyg från oss.
    2020-12-16
    Vi köpte ett funkishus från 1935. Från dag ett har våran mäklare varit oss tillmötesgående, flexibel och hjälpsam.
    2020-12-06
    Bettina Walter har varit saklig och väldigt trevlig utan att spela teater, mycket proffesionell i sak.
    Försäljning av fritidshus med en fantastisk uppåtpekande försäljningskurva, kunde inte förvänta sig detta, oavsett är Bettina trevlig som person och är väldigt lugn städad och vet hur man beter sig i möblerat rum.