Bettina Walter

Bettina Walter

Bettina Walter är mäklare på Fastighetsbyrån Lilla Edet

Bettina Walter har varit registrerad mäklare sedan 2020-07. Bettina Walter har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-10 och har fått 66 omdömen med ett betyg på 4.9. Bettina Walter har haft 28 försäljningar sen 2023-07 och har tillfrågat 95% av sina kunder efter omdömen.

2023-07 - 2024-06

66 omdömen om Bettina Walter

Sedan starten hos Reco 2020
Käthrine Yvonne P
Centralt

Trevligt bemötande och engagerad. Lätt att få kontakt med.

Kerstin Margareta N
Centralt

Enligt mig är Bettina en mycket kompetent mäklare. Alltid tillgänglig och håller både säljare och köpare kontinuerligt uppdaterade. Har alltid fått ett trevligt bemötande. Jag rekommenderar gärna Bettina till andra kunder.

Stephane Aime W

Väldigt bra mäklare verkligen

Gazmend S
Göta Och Ryrsjön

Hej ! Vi vill tacka Bettina för ett fint samarbete!! Hon är duktig på det hon gör. Mvh: Valentina

Elliot J
Centralt

Duktig mäklare som vet vad hon gör. Alltid väl bemött och genom hela affären haft en bra dialog. Rekommenderar starkt om man är ute efter försäljning av hus eller lägenhet

Märta Agneta Margareta A
Göta Och Ryrsjön

Jag har vid varje möte/ kontakt blivit bemött med respekt och med en stark känsla av att ha blivit sedd och förstådd, och det har ingett en trygghet för mig! Hon förstod fullt ut vad som var MINA förväntningar och hon levde upp till dem till 100% Hennes engegemang och hennes säkerhet ingav ett förtroende från början till försäljningen av huset, och därför vill jag varmt rekommendera Bettina Walter! MVH Agneta Algar.

Conny Lennart L
Göta Och Ryrsjön

Alltid ett vänligt bemötande jobbar mycket för att få objektet sålt Kan allt om och kring i lilla eder

Marie H
Öresjö

Positiv engagerad och kunnig säljare. Som har ett bra bemötande mot båda parter.

Cyril D
Öresjö

Var bra påläst och kunde svara på våra egna frågor. Lätt att ha kontakt med (telefon och email).

Erna Inger Marianne E
Sålde sin lägenhet med hjälp av Bettina Walter en del av Fastighetsbyrån Lilla Edet
Centralt

Toppen. Bra kommunikation och mycket kunnig och trevlig att ha att göra med