Bettina Walter

Bettina Walter

Bettina Walter är mäklare på Fastighetsbyrån Lilla Edet

Bettina Walter har varit registrerad mäklare sedan 2020-07. Bettina Walter har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-10 och har fått 51 omdömen med ett betyg på 4.9. Bettina Walter har haft 26 försäljningar sen 2023-02 och har tillfrågat 94% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar

2023-02 - 2024-01

51 omdömen om Bettina Walter

Sedan starten hos Reco 2020
Jonny Cobra A
Västerlanda

Snabb ! Duktig, och proffisionell . Mycket smidig att göra affär med.

Inger Margareta H
Centralt

Bettina har bemött oss på ett otroligt trevligt och professionellt sätt! Hon är kunnig, lätt att ha att göra med och lyhörd för våra önskemål kring försäljningen. Vi är supernöjda med Bettina som vår mäklare!

Lennart S
Nygård

Mycket trevlig och hjälpsam . Hade velat ha mer teknisk beskrivning av värmesystem bland annat

Steffen B

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Gun-Britt Helen L
Västersjön

Bettina hade ett bra medkännande bemötande. Kunnig och engagerad.

Erik W
Uxås

Superbra mäklare! Trevligt och snabbt bemötande, flexibel och tydlig. Jag vet vem jag kommer vända mig till när jag behöver mäklarhjälp framöver.

Stina Lovisa O
Västerlanda

Bettina är toppen och vi är supernöjda med hela försäljningsprocessen! ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Maria Camilla S
Tunge/glässnäs

Har ett bra förtroende för Bettina. Känns bra både som köpare och säljare. Hon gör det bästa för alla. Mycket nöjd.

Lena S
Hjärtum

Bettina är mycket bra mäklare. Hon har kunskapen, hon har svar på frågor man ställer och dessutom är hon väldigt lättsam, trevlig och har ett gott bemötande. En av de bättre jag träffat.

Beatrice Alwine O
Hjärtum

När vi skulle sälja vår fastighet var det viktigt att välja en lokal mäklare. Bettina var perfekt för uppdraget. Hon är positiv och vi hade en bra kommunikation under hela försäljningen. Hon höll oss fortlöpande underrättade om vad som hände och var på gång. Vi är så nöjda och kan varmt rekommendera henne till framtida säljare.