Bettina Walter

Bettina Walter

Bettina Walter är mäklare på Fastighetsbyrån Lilla Edet

Bettina Walter har varit registrerad mäklare sedan 2020-07. Bettina Walter har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-10 och har fått 28 omdömen med ett betyg på 4.9. Bettina Walter har haft 24 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 28 Läs vad Bettina Walter

• köpte sitt hus med hjälp av Bettina Walter en del av Fastighetsbyrån Lilla Edet
    • Ström
    2022-06-30 Verifierad kund
    Trevligt bemötande, öppen och kunnig om fastigheten.
    Varit lätt att komma i kontakt med, mycket snabb respons.
    Har ordnat fram handlingar som banken efterfrågat, proffsigt och snabbt.
    Bettina Walter har uppfyllt allt som vi förväntat oss av en kunnig mäklare.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Bettina Walter en del av Fastighetsbyrån Lilla Edet
    • Ström
    2022-06-06 Verifierad kund
    Väldigt trevligt bemötande
    Visste dock inte var förrådet låg
    • Västerlanda
    2022-04-16 Verifierad kund
    Mitt möte med Bettina har varit mycket bra. Jag är så nöjd och hon har ett trevligt och lättsamt sätt som gör att all nervositet försvinner
    Bettina har förklarat hur det går till vid köp för mig som är ny.
    All eloge till Bettina
    Mvh A Paakkonen
    • Västerlanda
    2022-03-28 Verifierad kund
    Jag blev bemött på jättebra sätt!
    • Högstorp
    2022-03-14 Verifierad kund
    Allt var jättebra. Ordna snabbt och effektivt. En mycket trevlig och erfaren mäklare
    2022-03-11 Verifierad kund
    Bästa Bettina!
    Underbar energi, rak och tydlig och genuin!
    Återkopplar alltid och tar sig tid, man känner sig oerhört sedd även som köpare från allra första kontakt. Hon har det där extra och gör det där extra för att alla parter ska känna sig trygga, informerade och nöjda under resans gång fram till avslut. Vi är så nöjda med Bettina och rekommenderar henne varmt.
    10 av 10!
  • sålde sitt hus med hjälp av Bettina Walter en del av Fastighetsbyrån Lilla Edet
    2022-03-10 Verifierad kund
    Kunnig och engagerande. Snabb vid återkoppling
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Bettina Walter en del av Fastighetsbyrån Lilla Edet
    • Göta Och Ryrsjön
    2022-01-27 Verifierad kund
    Bettina har en väldigt professionellt, trevligt och empatiskt bemötande. Det som gjorde att jag valde Bettina som mäklare är hennes stora engagemang och klienten i fokus. Jag är super nöjd med den bästa Mäklare i Lilla Edet. Bettina var tillmötesgående och sålde min lägenhet ganska snabbt till den pris som jag ville. Tusen tusen tack till Bettina. Om jag har en kompis eller någon som jag känner i Lilla Edet så skulle jag starkt rekommendera Bettina.
    2021-12-12 Verifierad kund
    Bettina hälsade oss välkomna till visningen. Tyckte att hon tog sig bra med tid åt oss på visningen. Även fast det var många där.
    Första huset jag köper och Bettina har svarat på alla mina frågor. Och det har väll vart en del.
    • Centrum Trollhättan
    2021-11-18 Verifierad kund
    Mycket trevligt och proffesionellt bemötande.
    Engagerad person.