Läs vad 4 Läs vad Bettina Walter

• 2020-12-16
    Vi köpte ett funkishus från 1935. Från dag ett har våran mäklare varit oss tillmötesgående, flexibel och hjälpsam.
    Kristoffer T
    • 90.0 m²
    • Centralt
    köpte sitt hus med hjälp av Bettina Walter en del av Fastighetsbyrån Lilla Edet
  • 2020-12-06
    Bettina Walter har varit saklig och väldigt trevlig utan att spela teater, mycket proffesionell i sak.
    Försäljning av fritidshus med en fantastisk uppåtpekande försäljningskurva, kunde inte förvänta sig detta, oavsett är Bettina trevlig som person och är väldigt lugn städad och vet hur man beter sig i möblerat rum.
    Barbro Margareta M
    • 125.0 m²
    • Västerlanda
  • 2020-10-28
    Jag är mycket nöjd med Bettinas arbete med försäljningen av min fastighet.Skulle absolut rekommendera henne till andra.
    Med vänlig hälsning, Niklas
    Sven Niklas E
    • 121.0 m²
    • Götaslätten
  • 2020-10-26
    Sålde vårt hus med hjälp av Bettina och det kändes bra och vi fick ett bra bemötande bra återkoppling och det kändes tryggt. Kan varmt rekommendera att anlita Bettina till sin mäklare.
    Anna Marlene O
    • 121.0 m²
    • Götaslätten
    sålde sitt hus med hjälp av Bettina Walter en del av Fastighetsbyrån Lilla Edet

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte