Fastighetsbyrån Lilla Edet

Fastighetsbyrån Lilla Edet

Välkommen till Lilla Edet, ett mindre samhälle i närheten av Trollhättan. Här hittar du skog, sjö och landsbygd men även bra kommunikationer till Göteborg med pendeltåg. Vi på Fastighetsbyrån har kontor på Göteborgsvägen 51, och om du söker bostad här i området är det oss du ska kontakta.

Vi har koll på köpare, säljare, lägenheter och villor. Självklart anpassar vi oss efter dina önskemål och behov. Vi är alltid engagerade i varje affär, och ser våra kunder som unika. Oss kan du fråga om vad som helst, vi har koll på mäklarbranschen. Varmt välkommen!

Läs vad 86 kunder tycker om Fastighetsbyrån Lilla Edet 2

• köpte sitt hus med hjälp av Niclas Grönvall en del av Fastighetsbyrån Lilla Edet
    2021-12-13 Verifierad kund
    En mycket trevligt mäklare med ett bra bemötande. Tog sig tid och förklara och informerade.
  • köpte sitt hus med hjälp av Bettina Walter en del av Fastighetsbyrån Lilla Edet
    2021-12-12 Verifierad kund
    Bettina hälsade oss välkomna till visningen. Tyckte att hon tog sig bra med tid åt oss på visningen. Även fast det var många där.
    Första huset jag köper och Bettina har svarat på alla mina frågor. Och det har väll vart en del.
  • sålde sitt hus med hjälp av Niclas Grönvall en del av Fastighetsbyrån Lilla Edet
    2021-11-30 Verifierad kund
    Bra bemötande kunnig , korrekt och engagerad . Våra förväntningar på en
    någorlunda snabb affär fungerade till fullo.Allt gick väldigt smidigt.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Bettina Walter en del av Fastighetsbyrån Lilla Edet
    • Centrum Trollhättan
    2021-11-18 Verifierad kund
    Mycket trevligt och proffesionellt bemötande.
    Engagerad person.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Bettina Walter en del av Fastighetsbyrån Lilla Edet
    • Centrum Trollhättan
    2021-11-15 Verifierad kund
    Tydlig information, lyhörd, effektiv. Levde helt klart upp till våra förväntningar och mer därtill.
    Otroligt lätt att arbeta med, positiv och trevlig.
    Vi rekommenderar henne varmt
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Niclas Grönvall en del av Fastighetsbyrån Lilla Edet
    2021-11-13 Verifierad kund
    Bästa mäklaren i Lilla Edet ....
  • sålde sitt hus med hjälp av Bettina Walter en del av Fastighetsbyrån Lilla Edet
    2021-11-03 Verifierad kund
    Bettina har varit väldigt lätt att jobba med och hon har verkligen lyssnat in och hjälpt till med att få min försäljning i mål.

Jag var osäker på om det gick att sälja bostaden redan i höst men Bettina var så övertygande så vi provade och vad det verkar så genomförde vi en lyckad försäljning.

Det har varit smidigt och lätt att kommunicera med Bettina och hon har en hög tillgänglighet.
    • Berg Östra
    2021-10-24 Verifierad kund
    Jätteduktig och trevlig mäklare :-)
    Rekommenderar starkt Bettina.
    • Hasteröd
    2021-10-11 Verifierad kund
    Vänligt och professionellt bemötande. Har gjort sitt yttersta för att hjälpa både säljarna och oss.
    2021-10-04 Verifierad kund
    Duktig snabb pålitlig & trevlig - Bettina är grym.
    • Öresjö
    2021-09-13 Verifierad kund
    Mycket trevligt och sak kunnig
    Vi hade inga förväntningar medan på fastigheten
    Ett stort stöd i budgivningen och bra svar i våra frågor
    Som uppkom under processen
    2021-09-07 Verifierad kund
    Jätte kunnig och trevlig
    Bra bemötande och jätte hjälpsam
    Är jätte nöjd med han inte första och sista affären jag gör med han
    Med vänlig hälsning,
    • Västersjön
    2021-08-12 Verifierad kund
    Supertrevligt och personligt bemötande. Smidigt hanterat och bra återkopplingar med snabba svar.
    2021-07-28 Verifierad kund
    Engagerad och positiv
    Nöjda med allt
    • Hjärtum
    2021-07-19 Verifierad kund
    Bra och kunnig mäklare som ser till att försäljningen flyter på
    2021-07-19 Verifierad kund
    Allt funkade utmärkt och snabbt, vi var jättenöjd med hela processen från visning till skrivning av köpeskontraktet.
    2021-07-11 Verifierad kund
    Tack Niclas! Ibland kan det bli som man önskar: ett nytt härligt boende ✅🎯🥇🙏
    2021-07-01 Verifierad kund
    Mycket bra allt gick smidig och snabbt
    2021-06-16 Verifierad kund
    Mycket trevlig och hjälpsam man. Jag rekommenderar honom. Väldigt professionellt .👍❤
    2021-06-13 Verifierad kund
    En mycket trevlig mäklare som rekommenderas till alla.
    • Hjärtum
    2021-06-04 Verifierad kund
    Niclas har sålt vår villa.
    Affären gick snabbt och smidigt och ett mycket
    trevligt och proffsigt bemötande både från Niclas
    och hans assistent Elin.
    Vi är mycket nöjda och kan varmt rekommendera
    Niclas vid fastighetsaffärer.
    Mvh Håkan & Namfon
    2021-05-30 Verifierad kund
    Sålt en sommarstuga. Hade inga förväntningar då jag aldrig sålt ett hus förut. Bettina läste av mig direkt, och gav mig omg den hjälp och förklarade hela tiden vad som händer härnäst.
    Bettinas hjälpsamhet var för mig över förväntan, och hon är värd
    alla stjärnor som finns.
    MVH
    Annelie
    2021-05-28 Verifierad kund
    Tack Niclas för din insats i att få det boende vi var ute efter och att även se till att vårt hus fick sina rätta ägare. Vi förstår att du har bemödat dig. TACK SÅ MYCKET!!!!
    2021-05-26 Verifierad kund
    Niclas Grönvall har hjälpt mig och min sambo att förvärva (för oss) en drömbostad.
    Som mäklare är Niclas tillmötesgående och uppmärksam på kundernas önskemål och förutsättningar. Han bemötte oss fördomsfritt och vänligt.
    Under budgivningsprocessen var han tillgänglig och lyhörd på frågeställningar som dök upp. Likaså under kontraktsskrivningen. Vi upplevde Niclas som opartisk och pedagogisk när han förklarade juridisk fakta.

Vi är väldigt nöjda och kan varmt rekommendera Niclas Grönvall.
    2021-05-21 Verifierad kund
    Bettina är en trevlig person och mäklare. Väldigt hjälpsam och fick svar på alla våra frågor.
    Köpet har gått smidigt än så länge.
    • Låcktorp
    2021-05-12 Verifierad kund
    Utmärkt skött hela vägen och bra betalt dessutom. Långt över förväntan. Kanonjobb! Kan varmt rekommendera Niclas som mäklare.
  • Kjell Johan S
    sålde sitt hus med hjälp av Bettina Walter en del av Fastighetsbyrån Lilla Edet
    2021-05-03 Verifierad kund
    Bettina Walter har sålt vår fastighet Västra Röd 105 i Västerlanda. Hon har skött affären på utmärkt sätt, är trevlig på ett otvunget sätt har en stor empatisk förmåga vilket underlättar i kontakt med köpare och säljare. Vi kan på det varmaste rekommendera henne för era fastighetsaffärer.
    • Prässebo
    2021-04-12 Verifierad kund
    Jag tycker Niclas Grönvall är en bra mäklare som har koll på vad han gör. Jag köpte nyligen ett hus på 56kvm och jag fick reda på vad som jag kunde förvänta mig av huset. Och han tog också upp en del punkter som var i allmänheten bra att känna till. Han tog mina frågor seriöst och svarade de flesta med ''öppen famn''. Hela köpet gick smidigt ifrån visning till tillträdet och svarade på frågor inom dagen och hjälpte till under hela processen. Tack Niclas!
    2021-04-03 Verifierad kund
    Trevlig men väldigt svår att få kontakt med...
  • Linda D
    2021-03-18 Verifierad kund
    Jag sålde min lägenhet med Bettina på Fastighetsbyrån och allt har gått bättre än förväntat.Det är jobbigt att ha visningar av lägenhet med både katt och hund.helst vintertid.
    Smidig och enkel kontakt.
    Mycket proffsigt.
    Från det att vi bestämde att sälja så har Bettina skött allt,med bravur.
    Visningarna har vart enkla !
    Och papperskrivningen gick smidigt till.
  • Anki N
    köpte sitt hus med hjälp av Bettina Walter en del av Fastighetsbyrån Lilla Edet
    2021-02-17 Verifierad kund
    Köpt ett enplanshus på landet. Bettina Walter har varit mycket proffsig, tillgänglig, trygg, trevlig och omtänksam. Högsta betyg från oss.
    2021-02-16 Verifierad kund
    Niclas har en lokalkännedom som gjorde att vi fick en känsla av att han hade en bra och träffsäker koll på marknadsläget på orten. Han har varit flexibel i sitt bemötande och följt upp problem som uppstått längs vägen.
    • Västersjön
    2021-02-06 Verifierad kund
    Väldigt professionell, trevlig och lätt att ha att göra med!
    2020-12-25 Verifierad kund
    Niclas har sålt min villa.
    Niclas har stor kunskap, och ett ärligt bemötande mot både köpare och säljare vilket gör att det känns tryggt för alla parter.

Jag är nöjd med det jobb Niclas gjort för att sälja mitt hus
    2020-12-21 Verifierad kund
    mycket trevlig, sympatisk, med ett leende i ansiktet, han kan ge råd, förklara, stödja en man på rätt plats. Får det finnas fler ledare som Niclas. Jag rekommenderar det för framtiden. Jag träffade fyra mäklare och Niclas var överlag 100%. viktigast av allt ärligt. hälsningar families Lukasiewicz
    2020-12-16 Verifierad kund
    Vi köpte ett funkishus från 1935. Från dag ett har våran mäklare varit oss tillmötesgående, flexibel och hjälpsam.
    2020-12-12 Verifierad kund
    Han var lite slarvigt på början,Han har inte varit någa med visa saker! (Tex:Han betalade inte i tid handpenningen,det vill jag säga att han är slarvig)
    2020-12-06 Verifierad kund
    Bettina Walter har varit saklig och väldigt trevlig utan att spela teater, mycket proffesionell i sak.
    Försäljning av fritidshus med en fantastisk uppåtpekande försäljningskurva, kunde inte förvänta sig detta, oavsett är Bettina trevlig som person och är väldigt lugn städad och vet hur man beter sig i möblerat rum.
    2020-11-10 Verifierad kund
    Mycket bra på allt möjligt som man behöver veta om hus försäljning
    • Törresröd
    2020-11-04 Verifierad kund
    Jag köpte ett fritidshus. Det har varit mycket krångel med fastigheten och jag känner inte att jag fått stödet av Niclas som jag hade trott. Men jag kan också ha en för positiv bild av mäklare i grunden. Jag har upplevt att jag har fått jaga honom för att få svar, och jag känner inte att han har varit på min sida i den här affären. Jag har svårt att säga om något har gått fel i detta köp, och jag vet inte om det är hos säljaren eller mäklaren som det har brustit, men jag går iallafall med en känsla av att vara lurad. Jag känner att jag inte litar på Niclas.
    Jag kan så klart vara färgad i detta fallet av att jag är missnöjd med köpet men att Niclas inte har gjort något egentligt fel. Men det är iallafall känslan jag går med.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Niclas Grönvall en del av Fastighetsbyrån Lilla Edet
    2020-10-28 Verifierad kund
    Jag har köpt en bostadsrätt. Jag blev bra bemött och då det uppstod problem med städningen så löste han detta på ett bra sätt.
    2020-10-28 Verifierad kund
    Jag är mycket nöjd med Bettinas arbete med försäljningen av min fastighet.Skulle absolut rekommendera henne till andra.
    Med vänlig hälsning, Niklas
    2020-10-27 Verifierad kund
    Vi har sålt vårt hus med hjälp av mäklare Niclas Grönvall.
    Det blev en snabb och smidig affär och Niclas motsvarade alla våra förväntningar.
    2020-10-26 Verifierad kund
    Sålde vårt hus med hjälp av Bettina och det kändes bra och vi fick ett bra bemötande bra återkoppling och det kändes tryggt. Kan varmt rekommendera att anlita Bettina till sin mäklare.
    2020-10-22 Verifierad kund
    Jag har med Niclas hjälp sålt en fastighet.
    Jag blev bemött med en värme, personlighet och känsla av att vi var ett säljande team.
    Snabb återkoppling var inte Niclas starkaste sida men då jag ringde upp honom fick jag alltid ett trevligt bemötande och svar på mina frågor.
  • Aso N
    2020-10-22 Verifierad kund
    jag såld min bostad via Niclas
    väldigt trevlig bemötande
    kunnig mäklare
    starkt rekommenderat .
    2020-10-21 Verifierad kund
    Vi sålde en villa på 170m2
    Första mötet fick vi till snabbt, även fotograferingen. Lätt att komma i kontakt med Niclas som är tillmötesgående

Försäljningen gick fort. Priset långt över förväntat.
    Kort sagt , snabbt, enkelt och lyckat
    • Lödöse
    2020-10-21 Verifierad kund
    + Bra bemötande och sakkunnig.
    - Väldigt svårt att få tag på, både via telefon och email.
    2020-07-19 Verifierad kund
    Vi har köpt en villa. Vår mäklare var väldigt engagerad och hjälpsam under hela processen.
    Mäklaren levde upp till förväntningarna.
    Vår upplevelse var väldigt bra överlag.
    2020-07-03 Verifierad kund
    Har stort förtroende för mäklaren som var mycket service inriktad mot oss. Stort kontaktnät vilket resulterade i en snabb och lyckad försäljning. Stort tack till mäklare och kollega.