Fastighetsbyrån Lilla Edet

Fastighetsbyrån Lilla Edet

Välkommen till Lilla Edet, ett mindre samhälle i närheten av Trollhättan. Här hittar du skog, sjö och landsbygd men även bra kommunikationer till Göteborg med pendeltåg. Vi på Fastighetsbyrån har kontor på Göteborgsvägen 51, och om du söker bostad här i området är det oss du ska kontakta.

Vi har koll på köpare, säljare, lägenheter och villor. Självklart anpassar vi oss efter dina önskemål och behov. Vi är alltid engagerade i varje affär, och ser våra kunder som unika. Oss kan du fråga om vad som helst, vi har koll på mäklarbranschen. Varmt välkommen!

131 omdömen om Fastighetsbyrån Lilla Edet

Sedan starten hos Reco 2013
  • sålde sitt hus med hjälp av Bettina Walter en del av Fastighetsbyrån Lilla Edet
    2023-01-28 Verifierad kund
    Ett otroligt bra bemötande, och fantastisk service!
    Vi är otroligt nöjda
  • köpte sitt hus med hjälp av Bettina Walter en del av Fastighetsbyrån Lilla Edet
    2023-01-27 Verifierad kund
    Vi blev mycket trevligt bemötta. Allt gick så smidigt vid köpet av bostaden. Mäklaren var mycket trevlig och tillmötesgående.
    2022-12-29 Verifierad kund
    Bettina var en trevlig och varm person som gjorde sitt jobb.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Niclas Grönvall en del av Fastighetsbyrån Lilla Edet
    2022-12-23 Verifierad kund
    Toppenbra
    Kom på avtalad tid
    Hade bra marknadskännedom
    Gav bra tips
    Fick till en snabb affär

Så fullt belåten
  • köpte sitt hus med hjälp av Niclas Grönvall en del av Fastighetsbyrån Lilla Edet
    • Hasteröd
    2022-12-21 Verifierad kund
    NIclas va bra, men lite väl stressad och svår att få tag på
    2022-12-21 Verifierad kund
    Niclas är den överlägset bästa mäklaren jag kommit i kontakt med. Jordnära, ärlig, kompetent och familjär. Väldigt enkel att ha att göra med och väldigt engagerad. :) Toppen mäklare!
  • sålde sitt hus med hjälp av Niclas Grönvall en del av Fastighetsbyrån Lilla Edet
    2022-12-16 Verifierad kund
    Jag kände Niclas Grönvall sex år sedan, precis när vi köpte vårt hus i Sverige. Jag tänkte då att han hade varit ärlig med oss, vilket var viktigt för mig.

Vi ville sälja huset därför vi ville köpa ett annat hus i Frankrike. Vi hade arbetat/ byggt i huset och ville sälja det dyrare än det var förrut.

Även om omständigheterna var gabska dåliga ( krig i Ukraïna), Nicolas hittade en familj som ville köpa vårt hus och han hann nå våra förväntningar.

Det kände bra, för vi tyckte om vårt svenskt hus jätte mycket. Niclas hittade en familj som ska också ta hand om huset och trädgård.

Jag är väldigt tacksam till honom. Det finns en kontinuitet för huset tack till mäklaren.
    2022-12-14 Verifierad kund
    Bettina är go och glad, gäller alla på det kontoret.
    2022-11-16 Verifierad kund
    Niclas is super easy to work with. he has been very helpful in selling our house despite tough market conditions. Thanks a lot for his support, the best mäklare ;-)
    • Hjärtum
    2022-10-13 Verifierad kund
    Bra bemött.
    Med anledning av de ofördelaktiga förutsättningarna med stigande räntor, inflation och el kostnader lyckades försäljningen till en acceptabel nivå.
    2022-10-10 Verifierad kund
    Lätt att få tag på vilket man inte är van vid, ärlig objektbeskrivning och ingen skönmålning.
    • Sannersby
    2022-10-10 Verifierad kund
    Lösningsirienterad och flexibel, enkelt och smidigt att köpa hus av Niclas!
    2022-10-05 Verifierad kund
    Vi har både köpt och sålt via Niclas och är oerhört nöjda! Skulle vi sälja/köpa i lilla edet området igen så kommer vi med glädje att kontakta han.
    • Götaslätten
    2022-10-05 Verifierad kund
    Fantastisk mäklare. Mycket nöjd! Levde upp till mina förväntningar.
    • Hjärtum
    2022-10-04 Verifierad kund
    Väldigt trevlig och mån om sina klienter
  • Jessica S
    2022-09-21 Verifierad kund
    Gjorde ett bra jobb. Trevlig och tillmötesgående.
    2022-09-19 Verifierad kund
    Mycket proffsigt, vänlig och tillmötesgående
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Niclas Grönvall en del av Fastighetsbyrån Lilla Edet
    2022-09-15 Verifierad kund
    Trevligt bemötande och snabb på att höra av sig!
    För mig som ung som gör första köpet har han varit väldigt behjälplig med att förstå allt kring köpet!
    2022-09-04 Verifierad kund
    Mycket trevlig och tillmötesgående, lätt att ha att göra med och alltid snabba svar.
    2022-08-26 Verifierad kund
    Vi blev bemötta på ett väldigt trevligt och professionellt sätt. Det var mitt i semestern men ändå tog hon sig tid med våra frågor. Vi har bara lovord och är mycket nöjda med mäklaren!
  • My E
    sålde sitt hus med hjälp av Bettina Walter en del av Fastighetsbyrån Lilla Edet
    2022-08-26 Verifierad kund
    Bettina är trevlig, lätt att ha att göra med, tillförlitlig och kompetent. Att sälja sin bostad via henne känns tryggt. Jag skulle inte tveka att rekommendera henne för andra.
    • Tunge/glässnäs
    2022-08-17 Verifierad kund
    Trevligt bemötande.
    Våra förväntningar infriades till större delen.
    2022-07-05 Verifierad kund
    Niclas gav ett trevligt och tryggt bemötande när vi köpte hus. Service inriktad med stort kontaktnät i Lilla edet regionen.
    2022-07-05 Verifierad kund
    Bra och engagerat bemötande vid försäljning. Bra återkopplingar och väldigt snabba svar när jag hade frågor eller problem som behövde lösas. En mäklare som ser möjligheter istället för hinder.
    2022-06-30 Verifierad kund
    Trevligt bemötande, öppen och kunnig om fastigheten.
    Varit lätt att komma i kontakt med, mycket snabb respons.
    Har ordnat fram handlingar som banken efterfrågat, proffsigt och snabbt.
    Bettina Walter har uppfyllt allt som vi förväntat oss av en kunnig mäklare.
    2022-06-29 Verifierad kund
    Rutinerad och trevlig, toppbetyg👍🏽
    2022-06-27 Verifierad kund
    Blev väl mött på visningen. Trevligt bemötande, beskrev objektet väl och rättvist.
    2022-06-26 Verifierad kund
    Niclas har gjort ett gott jobb och utan några konstigheter.
    Raka puckar och sydde ihop affärerna på bästa sätt för oss.
    2022-06-10 Verifierad kund
    På ett trevligt sätt , förklarar tidligt om huset . Trevlig mäklare.
    2022-06-10 Verifierad kund
    Han lyckades sälja huset så vi är nöjda
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Bettina Walter en del av Fastighetsbyrån Lilla Edet
    2022-06-06 Verifierad kund
    Väldigt trevligt bemötande
    Visste dock inte var förrådet låg
    2022-06-03 Verifierad kund
    Han är jätte snäll Bästa mäklaren ❤️
    2022-05-01 Verifierad kund
    uppskattar mer uppföljning men annars bra.
    2022-04-29 Verifierad kund
    Trevlig och bra mäklare!
    Levde upp till våta förväntningar
    2022-04-29 Verifierad kund
    Bra bemötande och tillsammans med oss som ett team. Han är lyhörd för vad vi vill och otroligt bra koll på marknaden.
    2022-04-16 Verifierad kund
    Mitt möte med Bettina har varit mycket bra. Jag är så nöjd och hon har ett trevligt och lättsamt sätt som gör att all nervositet försvinner
    Bettina har förklarat hur det går till vid köp för mig som är ny.
    All eloge till Bettina
    Mvh A Paakkonen
    2022-04-13 Verifierad kund
    Niclas har hjälpt oss på ett bra sätt och varit tydlig och pedagogisk under vårt köp vilket har varit hjälpsamt då vi köper för första gången. Han har varit trevlig och snabb på att återkoppla vid frågor och funderingar. Vi är jättenöjda.
    2022-04-13 Verifierad kund
    Mycket bra mäklare trevlig noggrann informerade oss hela tiden proffsigt skött.vi fick bra hjälp.Mycket nöjda!
    2022-04-13 Verifierad kund
    Noggrann Bra Mäklare Berättar hur upplägget ser ut vad som kommer att ske. Positiv.Allt toppen.
    2022-03-28 Verifierad kund
    Jag blev bemött på jättebra sätt!
    • Högstorp
    2022-03-14 Verifierad kund
    Allt var jättebra. Ordna snabbt och effektivt. En mycket trevlig och erfaren mäklare
    2022-03-11 Verifierad kund
    Bästa Bettina!
    Underbar energi, rak och tydlig och genuin!
    Återkopplar alltid och tar sig tid, man känner sig oerhört sedd även som köpare från allra första kontakt. Hon har det där extra och gör det där extra för att alla parter ska känna sig trygga, informerade och nöjda under resans gång fram till avslut. Vi är så nöjda med Bettina och rekommenderar henne varmt.
    10 av 10!
    2022-03-10 Verifierad kund
    Kunnig och engagerande. Snabb vid återkoppling
    2022-02-23 Verifierad kund
    Gedigen och kunnig mäklare, känner området bra och kunde ge bra svar och uppföljning genom hela köpet, rekommenderas!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Bettina Walter en del av Fastighetsbyrån Lilla Edet
    2022-01-27 Verifierad kund
    Bettina har en väldigt professionellt, trevligt och empatiskt bemötande. Det som gjorde att jag valde Bettina som mäklare är hennes stora engagemang och klienten i fokus. Jag är super nöjd med den bästa Mäklare i Lilla Edet. Bettina var tillmötesgående och sålde min lägenhet ganska snabbt till den pris som jag ville. Tusen tusen tack till Bettina. Om jag har en kompis eller någon som jag känner i Lilla Edet så skulle jag starkt rekommendera Bettina.
    2021-12-13 Verifierad kund
    En mycket trevligt mäklare med ett bra bemötande. Tog sig tid och förklara och informerade.
    2021-12-12 Verifierad kund
    Bettina hälsade oss välkomna till visningen. Tyckte att hon tog sig bra med tid åt oss på visningen. Även fast det var många där.
    Första huset jag köper och Bettina har svarat på alla mina frågor. Och det har väll vart en del.
    2021-11-30 Verifierad kund
    Bra bemötande kunnig , korrekt och engagerad . Våra förväntningar på en
    någorlunda snabb affär fungerade till fullo.Allt gick väldigt smidigt.
    • Centrum Trollhättan
    2021-11-18 Verifierad kund
    Mycket trevligt och proffesionellt bemötande.
    Engagerad person.
    • Centrum Trollhättan
    2021-11-15 Verifierad kund
    Tydlig information, lyhörd, effektiv. Levde helt klart upp till våra förväntningar och mer därtill.
    Otroligt lätt att arbeta med, positiv och trevlig.
    Vi rekommenderar henne varmt