Fastighetsbyrån Lilla Edet

Göteborgsvägen 51, 463 25 Lilla edet — Visa karta

Välkommen till Lilla Edet, ett mindre samhälle i närheten av Trollhättan. Här hittar du skog, sjö och landsbygd men även bra kommunikationer till Göteborg med pendeltåg. Vi på Fastighetsbyrån har kontor på Göteborgsvägen 51, och om du söker bostad här i området är det oss du ska kontakta.

Vi har koll på köpare, säljare, lägenheter och villor. Självklart anpassar vi oss efter dina önskemål och behov. Vi är alltid engagerade i varje affär, och ser våra kunder som unika. Oss kan du fråga om vad som helst, vi har koll på mäklarbranschen. Varmt välkommen!

Läs vad 43 kunder tycker om Fastighetsbyrån Lilla Edet

• 2020-10-22

Marie H skrev om Niclas Grönvall en del av Fastighetsbyrån Lilla Edet
    Jag har med Niclas hjälp sålt en fastighet.
    Jag blev bemött med en värme, personlighet och känsla av att vi var ett säljande team.
    Snabb återkoppling var inte Niclas starkaste sida men då jag ringde upp honom fick jag alltid ett trevligt bemötande och svar på mina frågor. Läs mer
  • Aso N

2020-10-22

Aso N skrev om Niclas Grönvall en del av Fastighetsbyrån Lilla Edet
    jag såld min bostad via Niclas
    väldigt trevlig bemötande
    kunnig mäklare
    starkt rekommenderat . Läs mer
  • 2020-10-21

Ann L skrev om Niclas Grönvall en del av Fastighetsbyrån Lilla Edet
    Vi sålde en villa på 170m2
    Första mötet fick vi till snabbt, även fotograferingen. Lätt att komma i kontakt med Niclas som är tillmötesgående

Försäljningen gick fort. Priset långt över förväntat.
    Kort sagt , snabbt, enkelt och lyckat Läs mer
  • 2020-10-21

Oskar S skrev om Niclas Grönvall en del av Fastighetsbyrån Lilla Edet
    + Bra bemötande och sakkunnig.
    - Väldigt svårt att få tag på, både via telefon och email. Läs mer
  • 2020-07-19

Naglan D skrev om Niclas Grönvall en del av Fastighetsbyrån Lilla Edet
    Vi har köpt en villa. Vår mäklare var väldigt engagerad och hjälpsam under hela processen.
    Mäklaren levde upp till förväntningarna.
    Vår upplevelse var väldigt bra överlag. Läs mer
  • 2020-07-03

Andreas B skrev om Niclas Grönvall en del av Fastighetsbyrån Lilla Edet
    Har stort förtroende för mäklaren som var mycket service inriktad mot oss. Stort kontaktnät vilket resulterade i en snabb och lyckad försäljning. Stort tack till mäklare och kollega. Läs mer
  • 2020-06-09

Joachim F skrev om Niclas Grönvall en del av Fastighetsbyrån Lilla Edet
    Vi har sålt en villa. Vi träffades ett år innan försäljning och gick igenom vad som behövde åtgärdas för att lättare sälja, bland annat måla om vardagsrum och röja i trädgården. Ett proffsigt bemötande, även om villan var mer svårsåld än vad vi förväntat oss, och vi valde att gå ned något i pris. Bra information efter varje visning om intresset bland de som tittade på huset. Läs mer
  • 2020-06-08

Magnus B skrev om Niclas Grönvall en del av Fastighetsbyrån Lilla Edet
    Bra och proffsig mäklare med full koll på området. Läs mer
  • 2020-05-09

Kurt P skrev om Niclas Grönvall en del av Fastighetsbyrån Lilla Edet
    Har sålt en villa och allt gick så smidigt och bra genom hela processen. Kan starkt rekommendera mäklaren och Fastighetsbyrån Lilla Edet. Läs mer
  • 2020-03-09

Jonas K skrev om Niclas Grönvall en del av Fastighetsbyrån Lilla Edet
    Köpte en fastighet med avstyckningsärende. Mäklaren hade inte koll på vad det innebar i tid och skötte kommunikationen dåligt.

Hade även felaktig information om stora saker som värme och avloppsanläggning.

Jag fick ta reda på många saker själv som mäklaren egentligen borde haft koll på.

Mäklaren låg även på och tryckte på att vi behövde sälja vår fastighet snabbt trots att det var dålig tid för försäljning vilket gjorde att det var ett svalt intresse för vår fastighet. Läs mer
    2020-04-21 Representant för Fastighetsbyrån svarar Jonas K
    Tråkigt att höra att du upplevde vår insats som dålig. Avstyckningsärenden kan vara komplexa och tar tid ibland. Att du behövde sälja din egen fastighet var en del i vår överenskommelse när vi skrev köpekontraktet i början av juni 2019. I kontraktet avtalade vi att ni hade på er tom 30 november 2019 att få sålt er bostad, dvs nästan 6 månader (försäljningsklausul). Då ni anlitade en annan mäklarfirma för er egen försäljning, tycker jag att ni borde vara kritiska mot dem om ni tycker att er egen försäljning gick dåligt...;-).
  • Rayan D

• Madeleine L

2019-11-24

Madeleine L skrev om Fastighetsbyrån Lilla Edet
    Vi har köpt en villa.
    Mycket bra bemötande av mäklaren.
    Vi berättade om våra förväntningar och mäklaren uppfyllde dem.
    Vi har bara positiva saker att säga om mäklaren och hur han hjälpte oss genom affären. Läs mer
  • 2019-10-28

Anne-Charlotte J skrev om Fastighetsbyrån Lilla Edet
    Jag har sålt ett hus. Mäklaren var mycket trevlig och entusiastisk. Glad och lättsam att prata med och positiv. Höll bra kontakt och lätt att få tag på. Hade väl inte några direkta förväntningar men blev glatt överraskad att allt gick så fort och smidigt och att man dessutom fick de fina korten som låg ute på Hemnet i en pärm. Skulle inte tveka att anlita denne mäklare igen eller att rekommendera honom. Läs mer
  • 2019-09-13

Anna G skrev om Fastighetsbyrån Lilla Edet
    Våran erfarenhet av mäklaren var inte alls bra då vi inte fick den återkoppling och information som vi önskade kring processen. Vi fick dessutom reda på under försäljningen i kontakt med en annan mäklare att vårat hus uppenbarligen blivit övervärderat och fick sälja till ett pris 500.000 under vad mäklaren ursprungligen värderat till. Det kändes som en oseriös värdering och hantering av våran mäklare.
    Utöver det upplevde vi också att information som han kom med kring antal intressenter inte stämde och kände inte förtroende för honom. Läs mer
    2020-04-21 Representant för Fastighetsbyrån svarar Anna G
    Jag förstår om du känner dig besviken på att uppsatt försäljningsmål inte nåddes. Efter en ovanligt bra vår och sommar 2019, så var det dock svårt att förutspå att marknaden skulle vika så som den gjorde under hösten 2019. En marknadsvärdering av en fastighet är en ögonblicksbild av värdet vid just den tidpunkten och kan ändras över en natt. I efterhand kan det vara lätt att vara efterklok och tänkt att man borde ha satt ett lägre utgångspris från början. Jag hoppas dock att ni trivs i ert nya boende och önskar er lycka till i framtiden!
  • Annika B

2019-06-27

Annika B skrev om Fastighetsbyrån Lilla Edet
    Jag har sålt ett gammalt hus som initialt renoverades av en yrkesman i nära samråd med mig, sedan har jag i 10 år gjort reparationer, förbättringar, underhåll och förvaltat min pärla på egen hand, det upplevde jag att mäklaren förstod och tog fasta på, det var mycket viktigt för mig. Jag fick i slutänden ett bättre pris än förväntat, det är ju glädjande. Jag har blivit bemött på ett vänligt och proffsigt sätt av mäklaren. Läs mer
  • Andreas U

2019-05-11

Andreas U skrev om Fastighetsbyrån Lilla Edet
    Har sålt ett fritidshus.
    Mycke vänligt och proffsigt bemötande av alla i personalen. Läs mer
  • 2019-05-09

Lappi Kari L skrev om Fastighetsbyrån Lilla Edet
    Köpt en bostad. Blev trevligt och bra bemött av mäklaren som var väldigt hjälpsam. Läs mer
  • 2019-01-27

Tomasz S skrev om Fastighetsbyrån Lilla Edet
    Jag har köpt hus och var bemött av mäklaren på vänligt och trevligt sätt. Alla frågor som jag ställde var viktiga och han förklarade tydlig allt. Jag är jättenöjd och glad att jag valde Fastighetsbyrå och rekommenderar för alla! Läs mer
  • 2018-11-27

Kerstin L skrev om Fastighetsbyrån Lilla Edet
    Utmärlt Bra hjälp av Lilla Edets fastighets mäklare Läs mer
  • 2018-11-15

Tage E skrev om Fastighetsbyrån Lilla Edet
    Mycket bra lösning av problemen Läs mer
  • 2018-11-15

Christian A skrev om Fastighetsbyrån Lilla Edet
    dålig återkoppling.
    Delgav ingen info, man fick hela tiden ringa och be om status.
    Svår att få tag på.

Plus var att fastigheten såldes till önskat pris.

Trevlig och lättsam. Läs mer
  • 2018-11-03

Tomy G skrev om Fastighetsbyrån Lilla Edet
    Mycket bra. Mycket bra. Vi har inget att klaga på. Läs mer
  • Josefina H

2018-11-01

Josefina H skrev om Fastighetsbyrån Lilla Edet
    Köpt bostad

Väldigt trevlig mäklare men usel på att svara i telefon. Läs mer
  • 2018-10-27

Maria S skrev om Fastighetsbyrån Lilla Edet
    Kunnig i området ,,,,,,,,,,,,,, , ,,,,,,,,, Läs mer
  • 2018-10-27

Tobias E skrev om Fastighetsbyrån Lilla Edet
    Köpte en enplansvilla, varpå mäklaren förklarade och visade tydligt vilka smärre brister som fanns på bostaden. Under visningen så fick jag och mina bekanta svar på många av de frågorna vi hade och var mycket nöjda med resultatet. Även efter visningen så har mäklaren funnits tillgänglig för att hjälpa mig under vägen från köp till inflyttning. Mvh, mycket nöjd köpare. Läs mer
  • 2018-10-17

Ingemar E skrev om Fastighetsbyrån Lilla Edet
    Mycket bra handläggning , snabbt och effektivt Läs mer
  • 2018-10-04

Linus S skrev om Fastighetsbyrån Lilla Edet
    Vi har både sålt och köpt genom Fastighetsbyrån i Lilla Edet och har blivit mycket bra bemötta vid samtliga tillfällen.
    Vi har köpt två bostadshus och sålt två bostadshus tillsammans och kommer aldrig byta mäklare! Läs mer
  • 2018-10-04

Per Olof H skrev om Fastighetsbyrån Lilla Edet
    Bemötandet positivt, mäklaren kunnig Läs mer
  • 2018-07-01

Laila K skrev om Fastighetsbyrån Lilla Edet
    Sålt vår villa, mäklaren varit mycket hjälpsam och trevlig, känts tryggt, han har varit seriös och kunnig. Kan varmt rekommendera fastighetsbyrån till andra köpare/säljare. Med vänlig hälsning, Laila Läs mer
  • 2018-03-28

Zvonko V skrev om Fastighetsbyrån Lilla Edet
    Påläst och kunnig. Engagerad från första mötet tills huset blev sålt. Fick mycket mer än vi kunnat drömma om! Läs mer
  • 2017-10-26

Rolf k skrev om Fastighetsbyrån Lilla Edet
    Vi fick bätttre betalt än vi förväntat oss Läs mer
  • 2017-05-16

Marika Å skrev om Fastighetsbyrån Lilla Edet
    tillmötesgående, trevliga och verkar kunna sin sak (proffsigt).
    kan verkligen rekommendera Fastighetsbyrån i Lilla Edet Läs mer
  • 2015-09-18

Annelie L skrev om Fastighetsbyrån Lilla Edet
    Mäklaren lyssnade inte säljaren. Läs mer
  • 2015-06-26

Jan-ke K skrev om Fastighetsbyrån Lilla Edet
    Bra bemötande. Kompetent personal. Mycket nöjd så här långt. Läs mer
  • 2015-06-03

Torbj E skrev om Fastighetsbyrån Lilla Edet
    Mitt intryck av fastighetsbyrån och er mäklare var att ni var proffsiga och optimerade vår försäljning.
    Fastighetsbyrån ser jag som en stark spelare bland andra mäklare. Läs mer
  • 2015-05-11

Lena J skrev om Fastighetsbyrån Lilla Edet
    Kunnig m h t byggnaden och trakten Läs mer
  • 2015-03-19

Dennis A skrev om Fastighetsbyrån Lilla Edet
    Mycket kunnig och trevlig personal.. Läs mer
  • 2015-02-18

Lars-Eric G skrev om Fastighetsbyrån Lilla Edet
    Mäklaren var lite svår att få kontakt med, återkopplingen kunde varit bättre. För övrigt gjordes ett bra arbete.
    Han var kunnig, lätt att komma överens med .Rekommenderas. Läs mer
  • 2014-11-05

Kurt J skrev om Fastighetsbyrån Lilla Edet
    För första gången säljer vi ett hus och är toppen nöjda.Vi hade bott där i 47 år. Läs mer
  • 2013-02-06

Jan skrev om Fastighetsbyrån Lilla Edet
    Kan bara höja hatten för en utmärkt utförd husförsäljning. Snabb och smidig försäljning och dessutom bra betalt! Läs mer
  • 2012-11-25

Erik B skrev om Fastighetsbyrån Lilla Edet