Jack Lindoff

Jack Lindoff

Jack Lindoff är mäklare på Fastighetsbyrån Malmö City

Jack Lindoff har varit registrerad mäklare sedan 2023-08. Jack Lindoff har varit aktiv på Reco.se sedan 2024-02 och har fått 3 omdömen med ett betyg på 5.0. Jack Lindoff har haft 4 försäljningar sen 2023-09 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2023-09 - 2024-03

3 omdömen om Jack Lindoff

Sanna N
Sålde sin lägenhet med hjälp av Jack Lindoff en del av Fastighetsbyrån Malmö City
Limhamn

Har bara positiva saker att ga, super duktig och trevlig. Rekommenderar starkt!

Stina S
Östra Sorgenfri

Jack gjorde ett jättebra jobb och lyckades sälja min lägenhet helt omöblerad. Han ansträngde sig för att hitta intressenter och att boka många visningar. Han har också ett bra, trevligt och förtroendeingivande bemötande.

Muhammed B
Köpte sin lägenhet med hjälp av Jack Lindoff en del av Fastighetsbyrån Malmö City
Limhamn

Väldigt bra erfarenhet av Jack och Fastighetsbyrån som helhet, på ett pedagogiskt och öppet sätt ledde Jack affären mellan oss och säljaren. Vi förväntar oss en snabb och tillgänglig mäklare när det gäller bostadsaffärer och Jack levererade detta utan tvekan, dessutom var han öppen för att lösa mindre problematik då vi inte befann oss i staden.. Jack både filmade lägenheten och lyckades lösa signering på annan ort, detta är ingen självklarhet då flera mäklare inte riktigt hjälpt oss med detta tidigare!