Gea Sudin

Gea Sudin

Gea Sudin är mäklare på Fastighetsbyrån Malmö Öster

Gea Sudin har varit registrerad mäklare sedan 2020-08. Gea Sudin har varit aktiv på Reco.se sedan 2024-01 och har fått 14 omdömen med ett betyg på 4.8. Gea Sudin har haft 6 försäljningar sen 2024-01 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar

2024-01 - 2024-01

14 omdömen om Gea Sudin

Sedan starten hos Reco 2024
Aya K
Högaholm

Bra och lyhörd mäklare. Gea arberar väldigt snabbt och effektivt och det tog mindre än en vecka efter första mötet tills att lägenheten var ute till försäljning på Hemnet. Vidare såldes lägenheten på rekordtid och med ett pris som jag är nöjd med. Jag hade tidigare min lägenhet ute för försäljning med en annan mäklare från en känd mäklarfirma och lägenheten blev inte såld. Försäljningsprocessen med den förra mäklaren var lång och utdragen och till slut fick jag avbryta avtalet med hen.

Danijela M

Trevlig,hjälpsam och professionellt

Eliana E
Högaholm

Gea är trevlig och proffsig! Hade gärna anlitat honom i framtiden :D

Ermin Z
Blekingsborg

Fantastisk mäklare positiv och framåtdriven och alltid glad. Lätt att få tag på, ett fantastiskt jobb har han gjort vi är extremt nöjd, tack!

Denys Zagreus E
Sålde sitt hus med hjälp av Gea Sudin en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
Gullvik

Gea var tillmötesgående och proaktiv i arbetet med att sälja vårt hus.

Jessica F
Högaholm

Han är snäll , hjälpsam , punktligt, uppdatera saker och händelse hela tiden och bra mäklare

Amer C

Mycket trevlig och engagerad mäklare som gör sitt yttersta för att alla ska bli nöjda och glada. Rekommenderas varmt. Tack för en smidig affär.

Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Jun Z
Ellstorp

Gea Sudin är otroligt ödmjuk, driven, har bred och djup kunskap inom fastighetsmarknaden. Vår interaktion har varit väldigt tydlig, rak och enkel. Gea har ständigt jobbat tålamodigt med min lägenhet i en tuff marknad. Uppskattar hans lösningsorienterade sätt att jobba samt hans breda kunskap gör att han kan se fler möjligheter med lägenheter än problem. Stort förtroende för agea och rekommenderas, kommer definitivt samarbeta med Gea igen i framtiden.

John B
Blekingsborg

Glad och trevlig, insatt i objektet, bra kunskapsbank. Allmänt bra att ha att göra med.

Bo Ivar Jonny B
Södertorp

Han var tillmötesgående och tjänstvillig. Mån om att hjälpa till.