Gea Sudin

Gea Sudin

Gea Sudin är mäklare på Fastighetsbyrån Malmö Öster

Gea Sudin har varit registrerad mäklare sedan 2020-08. Gea Sudin har varit aktiv på Reco.se sedan 2024-01 och har fått 23 omdömen med ett betyg på 4.8. Gea Sudin har haft 17 försäljningar sen 2024-01 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2024-01 - 2024-03

23 omdömen om Gea Sudin

Sedan starten hos Reco 2024
Vahdeta S
Söderkulla

Hej Jag och min familj blev fantastiskt bemöta av Gea vi första kontakten ,fast han var på semester så ordnade han att vi kunde se lägenheten som mina föräldrar var intresserade av . Från första kontakt till nu har allt allt gått enligt planerna . Tack för din vänliga och hjälpsamma bemötande Gea!

Joel Ä
Segevång

Bra kommunikation, tillgänglig och tydlig. Smidig affär

Alen P
Sålde sin lägenhet med hjälp av Gea Sudin en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
Nobeltorget

Enkelt! Vad Zlatan är i fotboll, det är Gea som mäklare. En mäklare som sköter sina kort rätt.

Abdullah Nayef K
Rosengård/Apelgården

Jag har blivit bemött på ett mycket vänligt sätt.

Rania J
Gullvik

Lyssnar, engagerad samt han är snabb på att svara på mejl eller sms och duktig att förklara alla möjliga frågor.

Felicia T
Sålde sitt hus med hjälp av Gea Sudin en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
Käglinge

Vi är nöjd med Gea som mäklare. Han har alltid bemött oss på ett trevligt sätt och lyssnat på våra önskemål samtidigt som han har kunnat ge lite tips. Vi förväntade oss en mäklare som var aktiv med vår försäljning, uppdatera oss vad som händer, vara tillgänglig och ge information. Allt det gjorde Gea. Han är proffesionell i sin yrkesroll och rekommenderar honom som mäklare. Mvh Felicia

Björn T
Sålde sitt hus med hjälp av Gea Sudin en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
Käglinge

Mycket duktig och trevlig mäklare som ser till både köparen och säljarens intresse. Är en duktig medlare och kommer med smarta tips. Höll vad han lovade och var en bra mäklare att ”bolla” tankar och idéer med. Smidig att nå och återkom snabbt om det var några frågetecken.

Magnus S
Käglinge

Mycket trevligt och bra bemötande och en tydlig och kunnig interaktion hela vägen till avslut.

Manne C
Gullvik

Lyssnar Undersöker Levererar *FEM STJÄRNOR*

Aya K
Sålde sin lägenhet med hjälp av Gea Sudin en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
Högaholm

Bra och lyhörd mäklare. Gea arberar väldigt snabbt och effektivt och det tog mindre än en vecka efter första mötet tills att lägenheten var ute till försäljning på Hemnet. Vidare såldes lägenheten på rekordtid och med ett pris som jag är nöjd med. Jag hade tidigare min lägenhet ute för försäljning med en annan mäklare från en känd mäklarfirma och lägenheten blev inte såld. Försäljningsprocessen med den förra mäklaren var lång och utdragen och till slut fick jag avbryta avtalet med hen. Jag är nöjd med mitt val av mäklare...