Gea Sudin

Gea Sudin

Gea Sudin är mäklare på Fastighetsbyrån Malmö Öster

Gea Sudin har varit registrerad mäklare sedan 2020-08. Gea Sudin har varit aktiv på Reco.se sedan 2024-01 och har fått 42 omdömen med ett betyg på 4.9. Gea Sudin har haft 49 försäljningar sen 2024-01 och har tillfrågat 99% av sina kunder efter omdömen.

2024-01 - 2024-08

42 omdömen om Gea Sudin

Sedan starten hos Reco 2024
Rajeev Ranjan S
Segevång

Gea is good in his work and crystam clear and transparent to what he communicate , well behaved with great professionalism.

Yan Y
Segevång

Han var jättebra. Hjälpsamt ,trevligt .

Mergim K
Kroksbäck

Gea är en professionell och fantastisk mäklare som under hela försäljningen upprätthöll kontakt med mig och gav mig tips och råd som var oerhört värdefulla. Jag kommer använda Gea igen samt rekommendera honom för alla som behöver professionell hjälp vid försäljning av bostad. 5/5 stjärnor!

Santino P
Segevång

Gea är informativ och bra mäklare. Rekommenderar stark.

Joel Ä
Segevång

Alltid anträffbar och en driven mäklare som levde upp till förväntningarna och lite till. Rekommenderas starkt!

Svante E
Ellstorp

Gea har varit en duktig och kunnig mäklare. Han gav alltid snabba svar och var tydlig i kommunikationen. Smidig och snabb process från budgivning till skrivande av kontrakt. Kan starkt rekommendera.

Mohammed A
Kroksbäck

Trevlig, kunnig och hjälpsam. Han levde up till mina förväntningar.

Anna A
Folkets Park

Gea är en exemplarisk mäklare som är supertrevlig, proffsig och framförallt lättillgänglig. Han sålde min lägenhet på ett strategiskt sätt under de tuffa tiderna på marknaden och jag kände mig oerhört trygg under hela processen. Jag har verkligen haft privilegiet att ha Gea som mäklare och kan varmt rekommendera honom tack vare hans engagemang och expertis. Ser fram emot flera framtida bostadsafärrer med Gea som mitt självklara mäklarval!

Stephanie Evelyn J
Katrinelund

Trovärdiga och pålitlig mäklare - så smidigt med affären som gjorde.

Cecilia H
Sålde sitt hus med hjälp av Gea Sudin en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
Käglinge

Mycket trevlig och hjälpsam. Svarar/ ringer upp snabbt.