Josefine Karlsson

Josefine Karlsson

Josefine Karlsson är mäklare på Fastighetsbyrån Nyköping

Josefine Karlsson har varit registrerad mäklare sedan 2019-03. Josefine Karlsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-04 och har fått 180 omdömen med ett betyg på 4.9. Josefine Karlsson har haft 54 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 91% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 180 Läs vad Josefine Karlsson

• köpte sitt hus med hjälp av Josefine Karlsson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    • Runtuna
    2022-08-10 Verifierad kund
    Supertrevligt bemötande. Tillmötesgående, kontaktbar och framför allt med en väldigt positiv inställning.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Josefine Karlsson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    • Oxelösund
    2022-07-14 Verifierad kund
    Kan verkligen rekommendera Josefine som mäklare, mycket kunnig i sitt yrke, hjälpsam, lätt att prata med, rolig, lätt att få tag i. Mycket trevlig. Listan kan göras lång.
    Kommer att rekommendera henne till alla jag känner

Jag är otroligt nöjd hur allt gick så snabbt och smidigt 💕
    • Brandholmen
    2022-06-30 Verifierad kund
    Det började lite moll o sluta dur..
    Tålamod..trevlig bemötande..jag är jättenöjd..
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Josefine Karlsson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    • Centralt Öster
    2022-06-30 Verifierad kund
    Kontakten var trevlig på alla sätt.

Men jag reagerade på tre saker.

1. När hon visade förrådet på vinden såg hon inte till att jag också hörde det. Så det missade jag. Bara min särbo fick därför se det.

2. På kontraktet står min särbos namn först trots att det är jag som varit huvudkontakten med Josefine.
    (Det är dessutom bara jag som kommer att vara skriven på den här adressen, min särbo har sin egen lägenhet.)

3. Vi fick bara ett ex av kontraktet trots att vi är två köpare.

De här sakerna kan tyckas vara petitesser, men det är störande att alltid automatiskt komma i andra hand i ett patriarkat. Varför inte utgå ifrån kvinnan för säkerhets skull?
    • Brandholmen
    2022-06-28 Verifierad kund
    trevligt sätt att umgas med sin kund
    • Arnö
    Trevlig proffsig
    Mycket duktig mäklare
    • Arnö
    Trevlig .skicklig och ambitiös
    • Bryngelstorp
    2022-06-22 Verifierad kund
    Jag upplever Josefine som engagerad och hjälpsam och hade ett trevligt bemötande
    • Oxelösund
    2022-06-16 Verifierad kund
    Jätte bra bemötande och bra på att förklara.
    Mäklaren levde upp till alla förväntningar som vi hade
  • sålde sitt hus med hjälp av Josefine Karlsson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    • Östra Villastaden
    2022-06-15 Verifierad kund
    Jag har inte haft särskilt mycket kontakt med Josefine eftersom min syster skött det mesta angående försäljningen av vårt föräldrahem, men bemötandet de gånger vi har haft kontakt har varit mycket trevliga och bra.