Josefine Karlsson

Josefine Karlsson

Josefine Karlsson är mäklare på Fastighetsbyrån Nyköping

Josefine Karlsson har varit registrerad mäklare sedan 2019-03. Josefine Karlsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-04 och har fått 123 omdömen med ett betyg på 4.9. Josefine Karlsson har haft 91 försäljningar sen 2020-07 och har tillfrågat 72% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-07 - 2021-06

Läs vad 123 Läs vad Josefine Karlsson

• köpte sitt hus med hjälp av Josefine Karlsson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    • Oxelösund
    2021-07-28
    Josefine hanterade försäljningen på ett professionellt och trevligt sätt. Hon levde upp till våra förväntningar.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Josefine Karlsson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    2021-07-21
    Josefine är en trevlig person att prata med trots vi inte träffades i verkligheten. Hon är professionell och snabbt på att svara på frågorna jag hade. Hon är passionerad på sitt jobb och kunglig vilken märkte. Hon kommer nog att vara min mäklaren framöver och jag rekommenderar henne strak.
    Åhhh vad glad jag blev för de fina orden! Tack snälla för det! Det känns skönt att du är nöjd och det kommer bli ännu bättre när du får flytta in i din fantastiska bostad! Hörs snart igen :) Mvh Josefine Karlsson, Fastighetsbyrån Josefine Karlsson
  • sålde sitt hus med hjälp av Josefine Karlsson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    • Arnö
    2021-07-10
    Känt att jag fått ett bra och trevligt bemötande. Skulle kanske velat haft lite mer råd o stöd i hur det kan gå till med visning o budgivning osv. Tror jag från början hade för höga förväntningar på hur det skulle vara. Hade varit bra med något samtal innan om vad man kan förvänta sig båda positivt och negativt.
    Annars känner jag att jag är jättenöjd med vårt samarbete.
    Tack snälla för fint omdöme och bra skrivet! Tack för du meddelar vad jag kunde gjort bättre, det uppskattas och det tar jag verkligen åt mig. Är tacksam över att jag fick hjälpa er med er bostadsförsäljning av ert fina hus! Vi ses snart igen. :) Mvh Josefine Karlsson, Fastighetsbyrån Josefine Karlsson
    2021-06-29
    Ett trevligt bemötande och bra information.
    Tack snälla för fint omdöme och fina ord! Vi ses snart igen :) Mvh Josefine Karlsson, Fastighetsbyrån Josefine Karlsson
    • Jogersö
    2021-06-26
    Bra och trevligt bemötande. Snabba svar på frågor. Noggrann och ordning och reda.
    Tack snälla Lilian för de fina orden och fint omdöme! Det gör mig glad att du känner dig nöjd :) Vi ses snart igen! Mvh Josefine Karlsson, Fastighetsbyrån Josefine Karlsson
    • Buskhyttan
    2021-06-23
    Bästa mäklaren i Nyköping ⭐️⭐️⭐️
    Wow! Finare ord och omdöme kan man inte få, tack snälla!! Mvh Josefine Karlsson, Fastighetsbyrån Josefine Karlsson
    2021-06-22
    Väldigt bra bemötande, glad, hjälpsam o humor på rätta stället!
    Det gjorde mig väldigt glad, tack snälla för de fina orden och vad härligt att allt känns bra för er :) Vi ses snart igen! Mvh Josefine Karlsson, Fastighetsbyrån Josefine Karlsson
    • Jogersö
    2021-06-21
    Jag blev bra bemött av mäklaren. Hon förklade saker som man undrade på visningen. Även vid kontraktskrivandet var hon tydlig och noggrann. Sammantaget ett bra bemötande.
    Tack snälla för fint omdöme och fina ord! Jag hoppas du kommer trivas toppen :) Mvh Josefine Karlsson, Fastighetsbyrån Josefine Karlsson
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Josefine Karlsson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    • Centrala Oxelösund
    2021-06-15
    Josefin var alltid trevlig och professionell och skötte försäljningen av vår lägenhet över våra förväntningar!

Tack så mycket!
    Tack ska du ha för att jag fick förtroendet att hjälpa dig förmedla din fina bostad! Och tack för fint omdöme och värmande ord :) Vi hörs snart igen, Mvh Josefine Karlsson, Fastighetsbyrån Josefine Karlsson
    2021-06-09
    Bokat boende vid Perioden. Allt har fungerat bra. Trevligt bemötande. Bra och tydlig information.
    Det kommer bli så fint för er där! Nu längtar man tills det är klart :) Tack snälla för fint omdöme och fina ord, vi håller kontakten :) Mvh Josefine Karlsson, Fastighetsbyrån Josefine Karlsson