Josefine Karlsson
Registrerad mäklare sedan 2019-03-29
Aktiv på Reco.se sedan 2019-04-25
2019-07 - 2020-06

Läs vad 48 Läs vad Josefine Karlsson

• Staffan Eli P sålde sitt hus med hjälp av Josefine Karlsson en del av Fastighetsbyrån Nyköping

2020-06-30

Uttervik
    Fick bra information om vad som var på gång. Hon tog de initiativ hon behövde ta. Läs mer
    2020-06-30 Josefine K svarar Staffan Eli P
    Tack för fint omdöme Staffan! Jag hoppas att vi kommer ses i framtiden, njut i solen! Mvh Josefine Karlsson, Fastighetsbyrån
  • Peter R sålde sin lägenhet med hjälp av Josefine Karlsson en del av Fastighetsbyrån Nyköping

2020-06-18

Centralt Öster
    Josefin är väldigt dedikerad sitt arbete som mäklare. Mycket trevlig och tillmötesgående, jobbar hårt och effektivt. Hon uppfyller alla krav man kan ha på en mäklare. Med vänlig hälsning, Peter Läs mer
    2020-06-26 Josefine K svarar Peter R
    Tack för värmande och fina ord Peter! Det är en ära att få jobba med er och hjälpa er förmedla era bostäder. Vi hörs snart igen! Mvh Josefine Karlsson, Fastighetsbyrån
  • Andrea Rosa Bille B köpte sin lägenhet med hjälp av Josefine Karlsson en del av Fastighetsbyrån Nyköping

2020-06-15

Tystberga
    Jag har köpt en etta i Tystberga, Nyköpings kommun och tycker att Josefine var en utmärkt mäklare! Detta var min första bostadsaffär och det kändes supertryggt. Josefine svarade gladeligen på samtliga frågor och förklarade allt så att man förstod hur allt skulle gå till. Helt fantastisk! Läs mer
    2020-06-16 Josefine K svarar Andrea Rosa Bille B
    Åh tack snälla för de fins orden Andrea! Jag hoppas du kommer trivas toppen i din nya lya och att vi ses snart igen! Mvh Josefine Karlsson, Fastighetsbyrån
  • Martin Hans Vilhelm J sålde sitt hus med hjälp av Josefine Karlsson en del av Fastighetsbyrån Nyköping

2020-06-08

Oxelösund
    Vi har sålt ett större hus och blivit vänligt bemötta av Josefine.
    Josefine har alltid varit glad och positiv, samt engagerad och tillgänglig, lyhörd om vad vi hade för önskemål.
    En mycket professionell mäklare som vi varmt kan rekommendera. Läs mer
    2020-06-09 Josefine K svarar Martin Hans Vilhelm J
    Det var en ära att få hjälpa er med er bostadsförsäljning av ert underbara hus! Tack för förtroendet och det fina omdömet, vi hörs snart igen :) Mvh Josefine Karlsson, Fastighetsbyrån
  • Victoria B sålde sin lägenhet med hjälp av Josefine Karlsson en del av Fastighetsbyrån Nyköping

2020-05-24

3:a
    Frösäng
    Mer än nöjd med Josefine som mäklare, alltid glad, tillmötesgående, proffsig och gav verkligen allt för att hjälpa mig med min bostadsaffär. Läs mer
    2020-05-25 Josefine K svarar Victoria B
    Vilka fina ord Victoria, tack snälla för det! Tack snälla för att jag fick förtroendet att hjälpa dig med försäljningen, vi ses snart igen :) Mvh Josefine Karlsson, Fastighetsbyrån
  • Peter F köpte sitt hus med hjälp av Josefine Karlsson en del av Fastighetsbyrån Nyköping

2020-05-06

Bergshammar
    Bra bemötande
    Enkelt
    Uppstyrt Läs mer
    2020-05-07 Josefine K svarar Peter F
    Tack för de fina orden Peter! Hoppas ni kommer trivas toppen i er nya bostad :) Mvh Josefine Karlsson, Fastighetsbyrån
  • Lina F köpte sitt hus med hjälp av Josefine Karlsson en del av Fastighetsbyrån Nyköping

2020-05-06

Bergshammar
    Glad, positiv och förtroendeingivande. Läs mer
    2020-05-07 Josefine K svarar Lina F
    Tack Lina för fint omdöme, jag hoppas att ni kommer trivas toppen i huset och att vi ses snart igen :) Mvh Josefine Karlsson, Fastighetsbyrån
  • Kajsa M köpte sitt hus med hjälp av Josefine Karlsson en del av Fastighetsbyrån Nyköping

2020-04-26

Peterslund
    Jag har köpt ett radhus. Har blivit väldigt väl bemött av Josefine under hela processen. Läs mer
    2020-04-27 Josefine K svarar Kajsa M
    Jag hoppas du kommer trivas toppen i din nya bostad Kajsa och tack snälla för ett fint omdöme! Vi hörs snart igen :) Mvh Josefine Karlsson, Fastighetsbyrån
  • Dennis W sålde sin lägenhet med hjälp av Josefine Karlsson en del av Fastighetsbyrån Nyköping

2020-04-14

3:a
    Centrala Oxelösund
    Sålt lägenheten i Oxelösund och hon fixade allt jättebra:) Läs mer
    2020-04-14 Josefine K svarar Dennis W
    Tack för fint omdöme Dennis! Hoppas ni trivs superbra i nya lyan och att vi ses snart igen! Mvh Josefine Karlsson, Fastighetsbyrån
  • Sofia J köpte sitt hus med hjälp av Josefine Karlsson en del av Fastighetsbyrån Nyköping

2020-03-18

Stigtomta
    Köpt villa i Stigtomta. Mäklaren var väldigt glad, social och trevlig. Hon lät oss i lugn o ro ensamma få titta runt i huset på visningen vilket vi uppskattade och avslutade med en liten pratstund, alldeles lagom! Vi önskade även en extravisning, vilket inte var några problem! Jag förväntar mig alltid att mäklare ska ha ett leende på läpparna och kunna det mesta om bostaden, så man direkt kan få svar på frågorna man har. Vi upplevde att Josefin var precis så! Läs mer
    2020-03-18 Josefine K svarar Sofia J
    Tack Sofia för fina ord och tack för att ni var så toppenbra att uppdatera hela tiden! Jag hoppas ni kommer trivas super och att vi ses snart igen :) Mvh Josefine Karlsson, Fastighetsbyrån

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Nyköping

Lennart Andersson