Josefine Karlsson är mäklare på Fastighetsbyrån Nyköping

och har varit registrerad mäklare sedan 2019. Josefine Karlsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2019 och har fått 61 omdömen sedan 2019-04-25. Josefine Karlsson har haft 67 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 86% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-10 - 2020-09

Läs vad 61 Läs vad Josefine Karlsson

• Duktig och trevlig! Du är super...
    Jennie G sålde sin lägenhet med hjälp av Josefine Karlsson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    2020-10-23
    • 5:a
    • 119.5 m²
    • Centralt Öster
    2020-10-23
    Tack fina Jennie för fina ord och fint omdöme! Tack för jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen! Vi hörs snart igen, hälsa alla :) Mvh Josefine Karlsson, Fastighetsbyrån

Visa svar
  • Vi har både köpt nytt hus och sålt vårt inom en månad. Josefine har hjälp oss på bästa sätt! Hon är glad, positiv och rolig, men också seriös och proffsig. Vi uppskattar hennes engagemang och är helnöjda med båda affärerna! //Göran
    Göran L sålde sitt hus med hjälp av Josefine Karlsson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    2020-10-04
    • 66.0 m²
    2020-10-04
    Tack snälla för fint omdöme och för att jag fick förtroendet att hjälpa er med både köp och försäljning! Vi hörs snart igen :) Mvh Josefine Karlsson, Fastighetsbyrån

Visa svar
  • Vi köpte ett hus och sen sålde vi vårt hus. Allt inom en månad. Fördel med samma mäklare och Josefine skötte allt snabbt, smidigt och proffsigt i båda sammanhangen. Glad, positiv och seriös! Vi är supernöjda!!
    Inger Monika Kristina L sålde sitt hus med hjälp av Josefine Karlsson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    2020-10-02
    • 66.0 m²
    2020-10-02
    Jag är så glad över att jag fick hjälpa er med både köp och sälj! Tack snälla för fint omdöme! Vi hörs snart igen :) Mvh Josefine Karlsson, Fastighetsbyrån

Visa svar
  • Tydlig och bra i all kommunikation. Hjälpte oss mycket då detta var vår första bostad som vi köpte.
    Cornelia K köpte sin lägenhet med hjälp av Josefine Karlsson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    2020-09-30
    • 58.0 m²
    • Högbrunn
    2020-09-30
    Tack för fint omdöme och jag hoppas ni kommer trivas superbra i nya lägenheten! Hälsa så gott :) Mvh Josefine Karlsson, Fastighetsbyrån

Visa svar
  • Josefine Karlsson hjälpte mig att sälja min lägenhet. Jag blev bemött på ett kunnigt, optimistiskt, lugnt och förtroendeingivande sätt. Jag förväntade mig proffs-hjälp i alla turer runt försäljningen och det fick jag. Jag fick också en bra förklaring till allt och trevliga möten. Allt har skötts med kvalitet och jag är väldigt nöjd.
    Helena S sålde sin lägenhet med hjälp av Josefine Karlsson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    2020-09-28
    • 58.0 m²
    • Högbrunn
    2020-09-28
    Tusen tack Helena för det otroliga fina orden och för jag fick hjälpa dig med din bostadsförsäljning! Det omdömet värmde! Vi hörs snart igen, hoppas du trivs toppen i ditt nya boende! Mvh Josefine Karlsson, Fastighetsbyrån

Visa svar
  • Vi tycker våran bostads försäljning fungerade jätte bra sålde det fort. Bemötandet av mäklaren var positivt och professionellt. Samarbetet med mäklaren fungerade perfek precis så som vi önskade.
    Örjan Erik K skrev om Josefine Karlsson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    2020-09-25
    2020-09-25
    Tack för fint omdöme och för ni tog er tid att skriva! Och för förtroendet att få hjälpa er med er bostadsförsäljning! Vi ses snart igen :) Mvh Josefine Karlsson, Fastighetsbyrån

Visa svar
  • Väldigt hjälpsam så det var mitt första bostadsköp. Bra bemötande, otroligt positivt och påläst. Hade inte så höga förväntningar men var väldigt nöjd med den hjälp jag fick och svar på mina frågor. Både gällande lägenheten och bostadsköp i helhet.
    David O köpte sin lägenhet med hjälp av Josefine Karlsson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    2020-09-21
    • 48.0 m²
    • Centralt Öster
    2020-09-21
    Tack David för fint omdöme och fina ord! Jag hoppas att du kommer trivas toppen i din nya bostad och att vi ses snart igen! Mvh Josefine Karlsson, Fastighetsbyrån

Visa svar
  • Mycket trevlig person men då vi köpte under vissa speciella omständigheter så blev det inte så mycket kontakt.
    Ingemar J köpte sitt hus med hjälp av Josefine Karlsson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    2020-09-09
    • 85.0 m²
    • Uttervik
    2020-09-09
    Hej på er! Ja, det var synd att det gick så fort med köpet att vi inte hann träffas mer, men det hoppas jag vi kommer göra framöver :) Hoppas också ni kommer trivas toppen och tack för fint omdöme. Mvh Josefine Karlsson, Fastighetsbyrån

Visa svar
  • Josefine var engagerad, pålitlig och alltid tillgänglig. Vi kände oss trygga genom hela processen och är supernöjda med valet av Josefine som mäklare!
    Alma S sålde sin lägenhet med hjälp av Josefine Karlsson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    2020-08-28
    • 60.0 m²
    • Arnö
    2020-08-28
    Tack fina Alma för fint omdöme och värmande ord! Tack också för jag fick hjälpa er med förmedlingen, vi hörs snart igen :) Mvh Josefine Karlsson, Fastighetsbyrån

Visa svar
  • Hon är väldigt trevlig och lättsam och ger ett bra och kunnigt intryck.
    Håkan O köpte sitt hus med hjälp av Josefine Karlsson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    2020-08-26
    • 206.0 m²
    2020-08-26
    Tack Håkan för fina ord och omdöme! Så nöjsamt att få träffa dig och är övertygad om att huset kommer bli fantastiskt! Vi hörs snart igen, Mvh Josefine Karlsson, Fastighetsbyrån