Josefine Karlsson
Registrerad mäklare sedan 2019
Aktiv på Reco.se sedan 2019
2019-03 - 2020-02

Läs vad 39 Läs vad Josefine Karlsson

• Sofia J köpte sitt hus med hjälp av Josefine Karlsson en del av Fastighetsbyrån Nyköping

2020-03-18

Stigtomta
    Köpt villa i Stigtomta. Mäklaren var väldigt glad, social och trevlig. Hon lät oss i lugn o ro ensamma få titta runt i huset på visningen vilket vi uppskattade och avslutade med en liten pratstund, alldeles lagom! Vi önskade även en extravisning, vilket inte var några problem! Jag förväntar mig alltid att mäklare ska ha ett leende på läpparna och kunna det mesta om bostaden, så man direkt kan få svar på frågorna man har. Vi upplevde att Josefin var precis så! Läs mer
    2020-03-18 Josefine K svarar Sofia J
    Tack Sofia för fina ord och tack för att ni var så toppenbra att uppdatera hela tiden! Jag hoppas ni kommer trivas super och att vi ses snart igen :) Mvh Josefine Karlsson, Fastighetsbyrån
  • Richard H köpte sin lägenhet med hjälp av Josefine Karlsson en del av Fastighetsbyrån Nyköping

2020-03-16

Centralt
    En härlig positivt angagerad mäklare som kollar och undersöker dom frågorna som man har som köpare. Köpte östra Trädgårdsgatan 14 av damen. Läs mer
    2020-03-16 Josefine K svarar Richard H
    Tack så hemskt mycket för fin rekommendation! Jag hoppas att ni kommer trivas toppen och att vi ses snart igen :) Mvh Josefine Karlsson, Fastighetsbyrån
  • Anna H köpte sin lägenhet med hjälp av Josefine Karlsson en del av Fastighetsbyrån Nyköping

2020-03-05

Nyköping Väster
    När jag köpte min första 2a var det Josefine som var mäklaren. Redan från första kontakten fick jag en bra känsla då hon svarade snabbt, tydlig och var supertrevlig och glad. Genom hela processen har hon varit proffsig och jag har känt mig lugn och säker i mitt köp. Är så glad att det var just hon som var mäklaren! Läs mer
    2020-03-05 Josefine K svarar Anna H
    Tack snälla Anna för de fina orden och omdömet! Det värmde att läsa :) Jag hoppas att du kommer trivas toppen och att vi ses snart igen! Med vänlig hälsning Josefine
  • Helena R köpte sin lägenhet med hjälp av Josefine Karlsson en del av Fastighetsbyrån Nyköping

2020-03-04

Frösäng
    Trevlig, proffsig och tillgänglig. Läs mer
    2020-03-04 Josefine K svarar Helena R
    Tack Helena för fina ord! Vi ses snart igen :) Med vänlig hälsning Josefine
  • Hans P köpte sin lägenhet med hjälp av Josefine Karlsson en del av Fastighetsbyrån Nyköping

2020-03-04

Centrala Oxelösund
    Har köpt en lägenhet i Oxelosund
    Hon är öppen positiv
    Jag hade inte några förväntningar men visade lägenheten på ett informativt sätt Läs mer
    2020-03-04 Josefine K svarar Hans P
    Tack snälla Hans för fint omdöme! Jag hoppas att du kommer trivas toppen och att vi ses snart igen! Med vänlig hälsning Josefine
  • Daniella D sålde sin lägenhet med hjälp av Josefine Karlsson en del av Fastighetsbyrån Nyköping

2020-02-16

Centralt Öster
    Josefine är proffsig och personlig hon är driven och jag är 100% nöjd med hela upplevelsen. Läs mer
    2020-02-17 Josefine K svarar Daniella D
    Tack Daniella för de fina orden och för att jag fick förtroendet att hjälpa till att förmedla din fantastiska bostad! Vi hörs snart igen :) Med vänlig hälsning Josefine
  • Peter Paul Lennart K sålde sitt hus med hjälp av Josefine Karlsson en del av Fastighetsbyrån Nyköping

2020-01-25

Peterslund
    Jag har sålt ett radhus . Jag blev bemött på ett utmärkt sätt . Jag hade förstås förväntningar att allt skulle löpa bra hela tiden . Jag tyckte att mäklaren skötte sig bra på alla sätt . Allt flöt på bra med stor hjälp från mäklaren. Läs mer
    2020-01-29 Josefine K svarar Peter Paul Lennart K
    Tack Peter för fint omdöme och för att jag fick förtroendet att hjälpa till med förmedlingen av din bostad! Vi hörs snart igen :) Med vänlig hälsning Josefine
  • Jenny L sålde sitt hus med hjälp av Josefine Karlsson en del av Fastighetsbyrån Nyköping

2020-01-25

Peterslund
    Vi har sålt vårat radhus Josefine har varit super trevlig bra bemötande allt har gått super smidigt. Läs mer
    2020-01-25 Josefine K svarar Jenny L
    Tack för fint omdöme Jenny och för att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen av ert fina radhus! Vi hörs snart igen :) Hälsa alla! MVH Josefine
  • Håkan D
    Håkan D sålde sin lägenhet med hjälp av Josefine Karlsson en del av Fastighetsbyrån Nyköping

2020-01-14

Centralt Öster
    Fin upplevelse att få uppleva lite mer gemensamt Läs mer
    2020-01-14 Josefine K svarar Håkan D
    Tack för fint omdöme och för att jag fick förtroendet att hjälpa till mer er bostadsaffär! Med vänlig hälsning Josefine
  • Zaher K
    Zaher K köpte sin lägenhet med hjälp av Josefine Karlsson en del av Fastighetsbyrån Nyköping

2020-01-13

Stenkulla