Filip Källström
Aktiv på Reco.se sedan 2019
2019-04 - 2020-03

Läs vad 15 Läs vad Filip Källström

• Mikael A sålde sin lägenhet med hjälp av Filip Källström en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2020-03-23

Mariekäll
    Vi har precis sålt vår bostad via Filip
    Sedan första mötet har han skött sig på ett riktigt bra sätt, följt upp, kommit med lösningar och det är med stor hjälp av honom som vi lyckats med försäljningen utav vår lägenhet. Läs mer
    Filip Källström gillar detta
  • Helga N sålde sin lägenhet med hjälp av Filip Källström en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2020-03-22

Mariekäll
    Filip Källström har sålt min lägenhet en tvärummare
    han är som jag förväntar mig att en mäklare skall vara
    trevlig att ha att göra med förstående tålmodig har ett trevligt
    sätt jag ar väldigt nöjd med honom.

Helga Noordh Läs mer
    Filip Källström gillar detta
  • Jannica W sålde sin lägenhet med hjälp av Filip Källström en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2020-03-18

Brunnsäng/Nydala
    Mycket trevlig och kunnig. Mycket engagerad och gjorde absolut sitt bästa.
    Jag kommer absolut rekommendera honom till andra. Läs mer
    Filip Källström gillar detta
  • Filip K köpte sin lägenhet med hjälp av Filip Källström en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2020-03-07

Mariekäll
    Tycker FIlip var proffsig i sitt bemötande! Han lyssnade på min förfrågan om en förhandsvisning, återkopplade snabbt och vi bestämde en tid, allt gick väldigt smidigt från visningen till kontraktsskrivandet. Tydlig och bra kommunikation. Är otroligt nöjd med Filip som mäklare och kan tänkas att han i framtiden får sälja min lägenhet vidare! Läs mer
    Filip Källström gillar detta
  • Lisbeth L sålde sin lägenhet med hjälp av Filip Källström en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2020-02-29

Karlhov
    Påläst, kunnig, intresserad. Trevlig mjuk och fint lågmäld. Läs mer
    Filip Källström gillar detta
  • Mervi S sålde sin lägenhet med hjälp av Filip Källström en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2020-02-24

Södertälje Södra
    Sålde en tvåa i Södertälje Hamn.
    Mäklare var vänlig, tillmötesgående och proffsig.
    Vi hade förväntningar att vi skulle få högre pris på lägenheten. Men ansåg sedan att marknaden har förändrats och att efterfrågan var inte så stor.
    Filip skötte sitt jobb bra och vi kände förtroende för honom. Läs mer
    Filip Källström gillar detta
  • Susanna J sålde sin lägenhet med hjälp av Filip Källström en del av Fastighetsbyrån Södertälje

Nykvarn
    Jag sålde en bostadsrätt. Trevligt bemötande och mycket engagemang. Blev mycket nöjd med min försäljning Läs mer
    Filip Källström gillar detta
  • Anna S sålde sin lägenhet med hjälp av Filip Källström en del av Fastighetsbyrån Södertälje

Södertälje Södra
    Jag sålde min lägenhet i Södertälje hamn med Filips hjälp. Filip var oerhört lyhörd och serviceinriktad samt väldigt duktig på återkoppling. Jag är väldigt tacksam för den professionella hjälp vi fick under hela säljprocessen! Läs mer
    Filip Källström gillar detta
  • Peter S sålde sin lägenhet med hjälp av Filip Källström en del av Fastighetsbyrån Södertälje

Södertälje Södra
    Försäljning av en bostadsrätt. Bra och trevligt bemötande och professionell hantering av affären med rätt engagemang Läs mer
    Filip Källström gillar detta
  • Therese E sålde sin lägenhet med hjälp av Filip Källström en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2020-02-03

Mariekäll
    Sålt en lägenheten, mariekällgatan 42.
    Filip bemöter en mycket bra finns där vid frågor och funderingar och uppehåller en bra kontakt. Första försäljning så var alltid nervös hur de ska gå men Filip har lugnat en och gick mycket bättre än förväntningarna. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Södertälje

Robert Persson