Filip Källström
Aktiv på Reco.se sedan 2019-07-10
2019-08 - 2020-07

Läs vad 25 Läs vad Filip Källström

• Manar M köpte sin lägenhet med hjälp av Filip Källström en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2020-08-06

Glasberga Sjöstad
    Han var så snäll. Han var hjälpsam. Vi är nöjda med honom.Vi tackar honom. Läs mer
    Filip Källström gillar detta
  • Necla Ö köpte sitt hus med hjälp av Filip Källström en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2020-07-29

Brunnsäng/Nydala
    Bostaträt radhus. Köpte vi.
    Filip är jättebra mäklare han gav oss motivation och stöttade oss. Han hjälpte att kontakta med banken och ta bolån. Filip är mycket hjälpsam.
    Tack. Läs mer
    Filip Källström gillar detta
  • Said S köpte sin lägenhet med hjälp av Filip Källström en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2020-07-14

Centrala Södertälje
    Köpte en bostad nyligen och fick ett bra och proffesionellt bemötande. Mäklaren svarade på alla mina frågor. Läs mer
    Filip Källström gillar detta
  • Joakim L sålde sin lägenhet med hjälp av Filip Källström en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2020-07-02

4:a
    Nykvarn
    Vi har sålt en bostadsrätt och är mycket nöjda med Filips arbete. När man anlitar en mäklare vill man att försäljningsprocessen skall vara enkel och utan strul och detta har verkligen stämt i detta fall. Filip har varit glad, trevlig, enkel att få tag i samt föregripande under hela processen. Läs mer
    Filip Källström gillar detta
  • Waleed Saad F köpte sin lägenhet med hjälp av Filip Källström en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2020-06-22

Brunnsäng
    Köpt bostad, och mäklaren fyllde alla förväntningar som jag hade. Saknade bara lite mer info/papper om köket men jag var mycket nöjd i allmänt och därför får Filip full betyg från oss :-)! Mäklaren var mycket tydligt med kontraktet osv, var alltid tillgänglig. Läs mer
    Filip Källström gillar detta
  • Daniel H sålde sin lägenhet med hjälp av Filip Källström en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2020-06-21

2:a
    Centrala Södertälje
    Bostadsrätt.

Otroligt trevlig, korrekt och proffsig.

Hade förväntningar att lägenheten skulle läggas ut för ett högt pris. Det gjorde Filip plus att han fick till en budgivning :) allt var över alla förväntningar.

En väldigt noggrann och transparant mäklare som stod för allt han sa och fanns alltid tillgänglig. Läs mer
    Filip Källström gillar detta
  • Yousif W sålde sin lägenhet med hjälp av Filip Källström en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2020-06-20

Glasberga Sjöstad
    Vi hade förväntat högre försäljningspris. Trots allt nöjd. Trevlig mäklare. Läs mer
    Filip Källström gillar detta
  • Oscar K köpte sin lägenhet med hjälp av Filip Källström en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2020-06-09

Mariekäll
    Köpte en bostadsrätt med hjälp av Filip och allt gick jätte bra och han var jätte duktig! Läs mer
    Filip Källström gillar detta
  • Anette D sålde sin lägenhet med hjälp av Filip Källström en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2020-05-17

Mariekäll
    Jag har sålt lgh med hjälp av Filip som tryggt och säkert navigerat i rådande läge. Läs mer
    Filip Källström gillar detta
  • Jenny P sålde sitt hus med hjälp av Filip Källström en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2020-04-10

Brunnsäng/Nydala
    Filip är personlig och lyhörd, engagerad och tillmötesgående utan att vara orimlig! 💝 Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Södertälje

Robert Persson