Filip Källström är mäklare på Fastighetsbyrån Södertälje

Filip Källström har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-07 och har fått 32 omdömen med ett betyg på 4.7. Filip Källström har haft 54 försäljningar sen 2019-12 och har tillfrågat 94% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-12 - 2020-11

Läs vad 32 Läs vad Filip Källström

• 2020-10-24
    Filip sålde min 2a i centrala Södertälje till ett pris långt över utgångspriset. Jag är mycket nöjd med både bemötande, flexibilitet och tillgänglighet. Jag rekommenderar absolut Filip.
    Emelie S
    • 63.7 m²
    • Centrala Södertälje
    sålde sin lägenhet med hjälp av Filip Källström en del av Fastighetsbyrån Södertälje
  • 2020-10-22
    Bra bemötande. Tydlig och enkel att ha och göra med.
    David M
    • 63.0 m²
    • Centralt
    köpte sin lägenhet med hjälp av Filip Källström en del av Fastighetsbyrån Södertälje
  • 2020-10-12
    Bra mäklare, sålde en bostadsrätt (1:a). Tog lång tid, hade förväntat mig att det skulle gå snabbare. Men om det är mäklaren eller marknaden är svårt att säga. En stadig 4,5 i betyg
    Anton G
    • 1:a
    • 34.0 m²
    • Mariekäll
  • 2020-10-09
    Allt gick smidigt till från första kontakt till kontraktsskrivning och all övrigt dialog gentemot säljarna.
    Joakim H
    • 25.0 m²
    • Viksberg
    köpte sitt hus med hjälp av Filip Källström en del av Fastighetsbyrån Södertälje
  • 2020-09-30
    Bra kille som gjorde ett grymt jobb.
    William T
    • 63.0 m²
    • Bergvik
  • 2020-09-09
    Fantastisk. Lyssnande, återkopplade snabbt vad som hände. Tydlig med vad han ville. Rekommenderar gärna Filip till andra.
    skrev om Filip Källström en del av Fastighetsbyrån Södertälje
  • 2020-08-16
    Filip är en kille som verkligen kan sälja in sig själv om att han kan sälja ens lägenhet. I detta fallet så blev det inte riktigt så. Han uppfyllde inte de förväntningarna som jag hade som hans uppdragsgivare. Hade jag fått och kunnat, så hade jag bytt mäklare. Jag som uppdragsgivare ska inte behöva skälla ut min mäklare för att något ska ske. Han borde vara mer lyhörd för det uppdrag han tar åt sig och lyssna på vad hans uppdragsgivare vill och inte bara gå efter vad han själv tycker och vill. det kommer inte att fungera i längden. Tyvärr kan jag inte rekommendera honom. Jag fick min lägenhet såld, till slut, men, jag hade gärna inte behövs skälla ut Filip först.
    Malin A
    • 47.5 m²
    • Södertälje Södra
    Hej! Vad tråkigt att du känner så. Jag är en person som alltid eftersträvar maximal kundnöjdhet och arbetar hårt för att mina kunder ska känna sig nöjda efter avslutad affär. Jag har verkligen gjort allt det jag kunnat efter rådande omständigheter för att du ska få maximalt betalt för din bostad. När vi sågs senast så tackade du för ett bra jobb, samt sa att du var nöjd. Är det något i efterhand som dykt upp som jag borde känna till? I så fall får du gärna ringa mig.

Visa svar
  • 2020-08-06
    Han var så snäll. Han var hjälpsam. Vi är nöjda med honom.Vi tackar honom.
    Manar M
    • 72.0 m²
    • Glasberga Sjöstad
  • 2020-07-29
    Bostaträt radhus. Köpte vi. Filip är jättebra mäklare han gav oss motivation och stöttade oss. Han hjälpte att kontakta med banken och ta bolån. Filip är mycket hjälpsam. Tack.
    Necla Ö
    • 101.0 m²
    • Brunnsäng/Nydala
  • 2020-07-14
    Köpte en bostad nyligen och fick ett bra och proffesionellt bemötande. Mäklaren svarade på alla mina frågor.
    Said S
    • 83.2 m²
    • Centrala Södertälje

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte