André Nasiri

André Nasiri

André Nasiri är mäklare på Fastighetsbyrån Solna

André Nasiri har varit registrerad mäklare sedan 2021-08. André Nasiri har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-06 och har fått 118 omdömen med ett betyg på 4.9. André Nasiri har haft 68 försäljningar sen 2023-10 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

2023-10 - 2024-09

118 omdömen om André Nasiri

Ida S
Köpte sin lägenhet med hjälp av André Nasiri en del av Fastighetsbyrån Solna

Bra vägledning och uppföljning genom hela processen.

Anita T
Karolinska

Jättebra. André hjälpte oss med de frågor vi hade och affären kändes trygg.

Daniel B
Frösunda

Kämpar på svår marknad, fick vår lägenhet såld, tack!

Nessa Y
Frösunda

Rekommenderas starkt, besitter alla de egenskaper man förväntar sig av en mäklare

Erik N
Huvudsta

André har stått för en tydlig och enkel kommunikation där han alltid upplevts tillgänglig. Han har lyssnat in mig som säljare men samtidigt delat sin erfarenhet och perspektiv. Jag upplever att mina förväntningar grundade på mitt första möte med mäklaren uppfylldes, det vill säga att Andrés prognos av processen och vad jag kunde räkna med stämde överens med resultatet. Han har haft en personlig, seriös och vänlig framtoning där han arbetat effektivt för en smidig process.

Maria Ö
Haga Norra

André är en extremt trevlig mäklare och vi kände oss väldigt fint bemötta. Duktig på att återkoppla, tar sig den lilla extra tiden och förklarar allt det man undrar över noga utan att linda in något! Överträffade förväntningarna främst genom att vara trevligare än så många andra man mött genom hela processen!

Elias L
Haga Norra

André är en proffsig mäklare som behandlar dig som en god vän. Han kommunicerar väl och gör det lilla extra!

Agung Chris S
Haga Norra

I only have positive things to say about my experience selling my apartment with Andre. Andre was very responsive, organized and kept me informed in every steps of the process. Can definitely give my highest recommendation for Andre.

Despina P
Köpte sin lägenhet med hjälp av André Nasiri en del av Fastighetsbyrån Solna

We had a very good experience with André Nasiri from Fastighetsbyrån Solna. He was very helpful, responsive and he addressed our questions and concerns. We had a smooth and fast purchase. Highly recommended.

David H
Råsunda

Bra kommunikation rakt igenom. Löpande uppdateringar gjorde det väldigt enkelt för oss som säljare att hänga med på vad som hände.