Basit Malik
Registrerad mäklare sedan 2019-03-28
Aktiv på Reco.se sedan 2019-08-01
2019-08 - 2020-07

Läs vad 16 Läs vad Basit Malik

• Amra H köpte sin lägenhet med hjälp av Basit Malik en del av Fastighetsbyrån Solna

2020-07-09

Fantastisk bemötande !
    Lätt att göra med
    Effektiv och seriös
    Jag kan ge mina varmaste rekommendationer för bästa mäklare i Stockholm Basit Malik ! Läs mer
  • Zoran D sålde sin lägenhet med hjälp av Basit Malik en del av Fastighetsbyrån Solna

2020-06-26

Skytteholm
    Vi har sålt en tera , totalrenoverad.
    Mäklaren beskrev hans arbetssätt och hur han brukar arbeta för att få bästa resultat i försäljning. Samtidigt berättade han på väldigt professionellt sätt hur mycket är vår bostad värd och lovade oss få det priset som motsvarar både våra förväntningar och värkliga bostadens värde.
    Malik var väldig professionell, besvarade vårt intresse i försäljning av vårt bostad samtidigt som han inte glömde köparna. Mycket bra gjort! Det kändes väldigt tryggt att ha Malik som mäklar. Läs mer
  • Rebecca X sålde sin lägenhet med hjälp av Basit Malik en del av Fastighetsbyrån Solna

2020-06-22

Huvudsta
    Sålde min lägenhet i Solna med hjälp av Basit Malik och är extremt nöjd med mitt val av mäklare. Han är extremt kunnig, lugn och enkel att ha att göra med. Skulle varmt rekommendera honom som mäklare då han har varit professionell genom hela processen. Läs mer
  • Sven Erik Mikael K köpte sin lägenhet med hjälp av Basit Malik en del av Fastighetsbyrån Solna

2020-06-03

Råsunda
    Pressade på oss då vi redan vunnit budgivningen för att få upp priset åt säljaren, detta är såklart okej till viss mån men det kändes som den pressades upp mer än vad som behövdes för att få till en affär.
    Kom försent till vårt tillträdesmöte utan att informera oss om det vilket känns oseriöst. Läs mer
  • Kalika E köpte sin lägenhet med hjälp av Basit Malik en del av Fastighetsbyrån Solna

2020-05-10

Huvudsta
    Hej, Jag har köpt en 1:a i Solna mha Malik.

Som vår mäklare är han förstående och bemöter folk på ett vänligt och ändå proffsigt sätt. Detta är min första bostad och det var då extra viktigt att mäklaren var förståndig och kom med förslag och vägledning.

Malik är en bra mäklare och bör fortsätta inom branschen. Jag önskar honom lycka till framöver. Har redan rekommenderat honom och Fastigehtsbyrån i min nätverk. Tack allihopa. Mvh. Kalika Läs mer
  • Magdalena S
    Magdalena S sålde sin lägenhet med hjälp av Basit Malik en del av Fastighetsbyrån Solna

2020-04-10

Huvudsta
    Toppmäklare! Mycket noggrann och ärlig mäklare med bra lokalkännedom. En mäklare som var tillgänglig och gav mig återkoppling under hela försäljningsprocessen. En engagerad och driven mäklare. Jag rekommenderar honom varmt! Läs mer
  • Lisa H sålde sin lägenhet med hjälp av Basit Malik en del av Fastighetsbyrån Solna

2020-03-21

Huvudsta
    Jag sålde en bostadsrätt, en tvåa. Jag trodde nog det skulle bli lite svårt då bostadsmarknaden inte är helt enkel och en bra försäljning sällan är en självklarhet.
    Jag fick tips om Malik och från första mötet så visste jag direkt att jag gjort ett bra val, han ingav mycket hopp. Jag är evigt tacksam att jag valde honom.
    Han är en professionell, kompetent, Effektiv, lyhörd och mycket personlig mäklare som brinner för sitt arbete och människor. Han ingav tidigt förtroende som han sen höll hela resan. Jag kände mig trygg med hans unika sätt att arbeta vilket resulterade i toppresultat! Han lät mig hela tiden veta hur processen låg till, hur han tänkte, hans plan, jag fick vara med och påverka. Han var tydlig, rak och ärlig vilket jag uppskattade oerhört mycket, det hjälpte mig i många beslut. Han litade hela tiden på min och sin egen förmåga och på processen, peppade mycket. Han såg inte bara mig utan också köparen. Hans engagemang imponerade stort. Jag hoppades på att i alla fall få ut det jag hade givit för lgh och kanske något lite mer. Han toppade och presterade långt över mina förväntningar. Ska ni sälja bostad och vill skaffa er de bästa möjliga förutsättningar, bästa resultatet, då har ni er mäklare här! Stort TACK Malik! Bäst! Läs mer
  • Anita Margareta E sålde sin lägenhet med hjälp av Basit Malik en del av Fastighetsbyrån Solna

2020-02-27

Råsunda
    Basit är trevlig driven och engagerad och ett bra kontaktnät.
    Mycket nöjda hitintills. Läs mer
  • Gun Marie S sålde sin lägenhet med hjälp av Basit Malik en del av Fastighetsbyrån Solna

2020-02-24

Råsunda
    Vi har sålt en lägenhet i Råsunda.
    Vi har fått ett mycket bra bemötande och Malik/Fastighetsbyrån levde upp till våra förväntningar. Läs mer
  • David L sålde sin lägenhet med hjälp av Basit Malik en del av Fastighetsbyrån Solna

2020-02-06

Västra Skogen
    Sålt en 2a om 48kvm i Solna. Basit är ambitiös i sitt arbete och mån om att affären ska bli så bra som möjligt. Han var tydlig i vilka förväntningar vi borde ha, och lyckades i slutändan överträffa dem. Snabb affär och vi är väldigt nöjda! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Solna

Sam Edvinsson