Basit Malik
Registrerad mäklare sedan 2019
Aktiv på Reco.se sedan 2019
2019-04 - 2020-03

Läs vad 10 Läs vad Basit Malik

• Lisa H sålde sin lägenhet med hjälp av Basit Malik en del av Fastighetsbyrån Solna

2020-03-21

Huvudsta
    Jag sålde en bostadsrätt, en tvåa. Jag trodde nog det skulle bli lite svårt då bostadsmarknaden inte är helt enkel och en bra försäljning sällan är en självklarhet.
    Jag fick tips om Malik och från första mötet så visste jag direkt att jag gjort ett bra val, han ingav mycket hopp. Jag är evigt tacksam att jag valde honom.
    Han är en professionell, kompetent, Effektiv, lyhörd och mycket personlig mäklare som brinner för sitt arbete och människor. Han ingav tidigt förtroende som han sen höll hela resan. Jag kände mig trygg med hans unika sätt att arbeta vilket resulterade i toppresultat! Han lät mig hela tiden veta hur processen låg till, hur han tänkte, hans plan, jag fick vara med och påverka. Han var tydlig, rak och ärlig vilket jag uppskattade oerhört mycket, det hjälpte mig i många beslut. Han litade hela tiden på min och sin egen förmåga och på processen, peppade mycket. Han såg inte bara mig utan också köparen. Hans engagemang imponerade stort. Jag hoppades på att i alla fall få ut det jag hade givit för lgh och kanske något lite mer. Han toppade och presterade långt över mina förväntningar. Ska ni sälja bostad och vill skaffa er de bästa möjliga förutsättningar, bästa resultatet, då har ni er mäklare här! Stort TACK Malik! Bäst! Läs mer
  • Anita Margareta E sålde sin lägenhet med hjälp av Basit Malik en del av Fastighetsbyrån Solna

2020-02-27

Råsunda
    Basit är trevlig driven och engagerad och ett bra kontaktnät.
    Mycket nöjda hitintills. Läs mer
  • Gun Marie S sålde sin lägenhet med hjälp av Basit Malik en del av Fastighetsbyrån Solna

2020-02-24

Råsunda
    Vi har sålt en lägenhet i Råsunda.
    Vi har fått ett mycket bra bemötande och Malik/Fastighetsbyrån levde upp till våra förväntningar. Läs mer
  • David L sålde sin lägenhet med hjälp av Basit Malik en del av Fastighetsbyrån Solna

2020-02-06

Västra Skogen
    Sålt en 2a om 48kvm i Solna. Basit är ambitiös i sitt arbete och mån om att affären ska bli så bra som möjligt. Han var tydlig i vilka förväntningar vi borde ha, och lyckades i slutändan överträffa dem. Snabb affär och vi är väldigt nöjda! Läs mer
  • Carlos Aldada M sålde sin lägenhet med hjälp av Basit Malik en del av Fastighetsbyrån Solna

2019-12-23

Västra Skogen
    I am really pleased with Malik´s work to sell my apartment. He has been very responsive to all my concerns, active and clear throughout the whole selling process. From the first moment you can feel he is passionate about his work and a relentless good professional in the way how he treated me as well as the potential buyers. I can totally recommend him for your future selling. Läs mer
  • Pradeep A köpte sin lägenhet med hjälp av Basit Malik en del av Fastighetsbyrån Solna

2019-11-12

Huvudsta
    Jag fick all information på ett snabbt och enkelt sätt. Mäklaren var verkligen hjälpsam och hjälpte mig med allt. Jag är nöjd med köpet. Jag rekomendera Basit Malik. Läs mer
  • Asal A köpte sin lägenhet med hjälp av Basit Malik en del av Fastighetsbyrån Solna

2019-10-05

Västra Skogen
    Jag har köpt en Bostadsrätt i Solna. Basit är en Mycket trevlig och kunnig mäklare. Läs mer
  • Sakis K sålde sin lägenhet med hjälp av Basit Malik en del av Fastighetsbyrån Solna

2019-09-16

Huvudsta
    Jag har sålt min bostad fick ett mycket bra bemötande ifrån min mäklare. Vi är väldigt nöjda med vår mäklare tycker att han varit både bra på att lyssna och agera. Upplevelsen har varit positiv och jag kan varmt rekommendera Basit Malik på Fastighetsbyrån i Solna för framtida uppdrag. Läs mer
  • Ed I
    Ed I sålde sin lägenhet med hjälp av Basit Malik en del av Fastighetsbyrån Solna

2019-08-31

Västra Skogen
    En otroligt hängiven och professionell mäklare! Kan inte annat än att varmt rekommendera honom! /Edvin Läs mer
  • Alexander S skrev om Basit Malik en del av Fastighetsbyrån Solna

2019-08-01

Jag är mycket nöjd med mitt samarbete med Basit Malik. Han är kunnig och gav alltid ett trevligt bemötande och var lyhörd för mina frågor. Basit ställde alltid upp för att hjälpa och jag kände mig trygg genom hela försäljningen trots att jag skötte den från distans. Inte minst är jag väldigt nöjd med resultatet. Vi hade ett bra och målinriktat samarbete. Kan verkligen rekommendera att jobba tillsammans med honom. 10/10. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Solna

Sam Edvinsson