Emil Farmandeh

Emil Farmandeh

Emil Farmandeh är mäklare på Fastighetsbyrån Solna

Emil Farmandeh har varit registrerad mäklare sedan 2023-06. Emil Farmandeh har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-09 och har fått 30 omdömen med ett betyg på 5.0. Emil Farmandeh har haft 26 försäljningar sen 2023-07 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

2023-07 - 2024-03

30 omdömen om Emil Farmandeh

Marjan M
Råsunda

Emil är intelligent, beslutsam och kunnig. Han tar sitt arbete på stort allvar och strävar efter att uppfylla dina krav. Hans resultat kommer ofta som en positiv överraskning. När jag skrev på köpekontraktet för min drömlägenhet med Emils hjälp, kunde jag aldrig ha föreställt mig att bara några dagar senare skulle jag skriva på ett annat kontrakt - denna gång för att sälja min gamla. Emil lyckades sälja min lägenhet efter bara en visning, och allt gick otroligt smidigt inom bara 12 dagar från den dagen jag valde honom...

Fredrik Basudde W
Sålde sin lägenhet med hjälp av Emil Farmandeh en del av Fastighetsbyrån Solna

Snabb, effektiv och sålde vår lägenhet till belåtenhet.

Linda J
Arenastaden

Trygg och förtroendeingivande mäklare som inte är för på som ”säljare” kan vara. Håller en kontinuerligt uppdaterad med det mest väsentliga och har full koll på allt det praktiska. Kan varmt rekommendera Emil som mäklare!

Marjan M
Arenastaden

Vi genomförde nyligen ett lägenhetsköp med Emil Farmandeh, och redan från början var det tydligt att han var mycket kunnig och engagerad för att säkerställa att vi hittade det perfekta hemmet. Vi imponerades särskilt av hans tillgänglighet och tålamod. Han var alltid till hands för att svara på våra många frågor och ta itu med våra önskemål, vilket visade på en imponerande tolerans och förståelse. Hans förmåga att navigera smidigt genom köpprocessen, med en hög grad av professionalism och ärlighet i alla våra interaktioner,...

Nicklas Jan Olof D
Hagalund

Proffesionellt bemötande varje gång vi träffades. Levererade det han lovade.

David Ö
Råsunda

Professionell och ärlig, tidigare mäklare har målat upp en fantasibild för att locka mig som köpare. Emil var ärlig och vågade även visa brister vilket jag uppskattade otroligt mycket.

Antonio S
Råsunda

Emil gjorde ett fantastiskt arbete från start. God kontakt under hela processen. Rekommenderar Emil starkt.

Viktor S
Rudviken

Allt var bra. Är nöjd med bemötandet och med försäljningen.

Jiawen L
Karolinska

We got help from Emil and he is extraordinarily great. we decided to sell the flat on Wednesday and signed the contract on Saturday, with a satisfied price. What a quick sale! Emil works actively now in the area of Solna, and I believe he is a rising star in Stockholm.

Hampus L
Karolinska

Jag blev bemött bra av mäklaren, jag var i en tidigare budgivning som jag förlorade men en vecka senare ringde han upp mig och sa att det fanns en liknande lägenhet uppe för försäljning som jag åkte och tittade på, han visste redan vad jag var ute efter och hur mycket jag hade tänkt att köpa för, så det blev en snabb och smidig affär för både säljaren och köparen eftersom han hade god kontakt med mig under hela processen och sen tidigare. Jag är väldigt nöjd med mäklaren