Erik Hansson
Registrerad mäklare sedan 2014
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2018-07 - 2019-06

Läs vad 53 Läs vad Erik Hansson

• Johnny F köpte sitt hus med hjälp av Erik Hansson en del av Fastighetsbyrån Tjörn

2019-07-13

Erik Hansson var kanon. Engagerad och trevlig. Läs mer
  • Eva Böhn F köpte sitt hus med hjälp av Erik Hansson en del av Fastighetsbyrån Tjörn

2019-07-12

Vi fick all hjälp vi behövde när vi köpte en fritidsfastighet genom
    Erik Hansson, Fastighetsbyrån Tjörn. Erik överträffade vida våra förväntningar på en mäklare. Han var snabb,hjälpsam,ärlig och genomtrevlig!

Eva och Johnny Friberg Läs mer
  • Mona N sålde sitt hus med hjälp av Erik Hansson en del av Fastighetsbyrån Tjörn

2019-07-11

Kållekärr
    Vi har sålt vårat älskade hus på Tjörn.
    Bemötandet från Erik Hansson har varit det bästa tänkbara.
    Våra förväntningar på mäklaren var att vi skulle få en snabb
    försäljning efter att vi hittat en lägenhet som passade oss.
    Precis så blev det och vi kände oss trygga med Erik Hansson.
    Med vänlig hälsning
    Mona o Kenneth Nilsson Läs mer
  • Karin W köpte sitt hus med hjälp av Erik Hansson en del av Fastighetsbyrån Tjörn

2019-06-09

Höviksnäs
    Vi har precis köpt vårt första hus. Erik var lättillgänglig och kunnig. Mycket trevlig och värnade om oss som kunder! Vi har kännt oss trygga genom hela affären! Läs mer
  • Fiona J köpte sitt hus med hjälp av Erik Hansson en del av Fastighetsbyrån Tjörn

2019-06-03

Skåpesund
    Köpt ett hus på Hjälteby. Han överträffat mina förväntningar ! Ringde tillbaka snabbt, hjälpsam. Läs mer
  • Ann-Christina R sålde sitt hus med hjälp av Erik Hansson en del av Fastighetsbyrån Tjörn

2019-05-31

Skärhamn
    Det finns mäklare och det finns mäklare. Erik är en fantastisk person som brinner för sitt arbete och att bygga relationer med både säljare och köpare. Redan vid första kontakten innan uppdraget var avtalat var förtroendet på plats och det det höll rakt igenom till kontraktsskrivning. Den löpande informationen om tankar och strategier kring försäljningen var god och mycket genomtänkt. Att han tar sig några extra minuter att småprata och försäkra sig om att både säljare och köpare är med på banan har varit otroligt värdefullt i denna affär och någonting han vinner väldigt mycket på. Läs mer
  • Andreas B köpte sitt hus med hjälp av Erik Hansson en del av Fastighetsbyrån Tjörn

2019-04-28

Höviksnäs
    Erik hjälpte oss både att köpa ett hus och sälja vårt radhus. Erik var genomgående lyhörd och professionell och såg till att vi kände oss bekväma och informerade i varje steg av både försäljning och köp. Vi upplevde Erik som mycket förtroendeingivande och kompetent. Läs mer
  • Gabriel G köpte sin lägenhet med hjälp av Erik Hansson en del av Fastighetsbyrån Tjörn

2019-04-10

Skärhamn
    Vi köpte ett radhus. Vi blev bemötta med en härligt energi, positiv, ödmjuk och professionell mäklare. Erik gav oss rätt information från början till slut och de gav oss en trygghet att genomföra köpet. En bra, ung och framgångas rik mäklare. rekommenderas starkt. Vi tackar och önskar Erik all lycka i framtiden. Läs mer
  • ELIN L skrev om Erik Hansson en del av Fastighetsbyrån Tjörn

2019-03-26

Erik är en fantastisk mäklare, kunnig och seriös. Vi uppskattar hans driv och entusiasm. Han brinner verkligen för sitt jobb och löste vår affär på endast tre dagar! Världsklass! Läs mer
  • Fredrik B köpte sin lägenhet med hjälp av Erik Hansson en del av Fastighetsbyrån Tjörn

2019-03-20

Rönnäng
    Köpt br på Tjörn. Erik var snabb, vänlig, lösningsfokuserad, flexibel med tider och praktiska arr med visning och annat, och hade en lagom självdistans till sin profession och därtill en skön dialekt. Kommer anlita honom vid en ev framtida försäljning. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Tjörn

Madeleine Zetterström