Erik Hansson
en del av Fastighetsbyrån Tjörn

Hamngatan 15
471 32 Skärhamn — Visa karta

Vad tror Erik att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 36 kunder tycker om Erik Hansson

• Hanna B skrev om Erik Hansson en del av Fastighetsbyrån Tjörn
    Trevlig och kunnig mäklare som svarar snabbt på frågor. Proffsig. Läs mer
  • Inger H skrev om Erik Hansson en del av Fastighetsbyrån Tjörn
    Vi har sålt vårt hus och är mycket nöjda med hur Erik skött allting! Han är alltid lika glad och trevlig. Läs mer
  • Antje O skrev om Erik Hansson en del av Fastighetsbyrån Tjörn
    Jag har sålt min lägenhet på Tjörn och fick ett trevligt och affärsmässigt bemötande. Erik uppfyllde alla förväntningar jag hade men utmärkte sig mest i att kunna få till att få rätt pris för min bostad på ett proffsigt sätt.
    Jag upplevde att det fungerade på ett smidigt sätt att sälja min lägenhet via Erik och skulle rekommendera honom varmast att anlita för en bostadsaffär. Läs mer
  • Emelie S skrev om Erik Hansson en del av Fastighetsbyrån Tjörn
    En moteverad å driven person som ser till säljarens bästa Läs mer
  • Bengt-göran G
    Bengt-göran G skrev om Erik Hansson en del av Fastighetsbyrån Tjörn
    Det fungerade bra så länge Erik fanns kvar på byrån. Tyvärr så slutade han innan vårt tillträde. Så de kändes lite snopet. Vill dock säga att kollegan som tog över skötte sig bra.

Köpt fritidshus Kode

Mvh Bengt-Göran Läs mer
  • Nathalie B
    Nathalie B skrev om Erik Hansson en del av Fastighetsbyrån Tjörn
    Erik kom jag och min sambo i kontakt med när vi köpte vårt drömhus på hallebäcksvägen 2, Kode.

Han var väldigt hjälpsam med tid då jag jobbar skift så kunde jag bara på tidigt på morgonen den veckan.

Upplevde Erik som väldigt kunnig och engagerad och är supernöjd med hur han hanterade allt. Läs mer
  • Linda B
    Linda B skrev om Erik Hansson en del av Fastighetsbyrån Tjörn
    Vi anlitade Erik efter hans meriter och den underbara personkemin vi fick när vi träffades.

Bästa valet vi någonsin gjort!
    Erik är väldigt professionell och är grymt duktig på det han gör, han har stenkoll på allt.

Erik visste att detta var känsligt för oss att sälja och han hade största respekt gentemot oss.

Vi kan inte tacka honom tillräckligt mycket för att han hjälpte oss!

Vi ger alla rekommendationer som möjligen går att välja Erik!!

Mvh Linda och Niklas Läs mer
  • Birgitta M skrev om Erik Hansson en del av Fastighetsbyrån Tjörn
    Erik är en fantastiskt duktig mäklare som jag varmt rekommenderar.
    Påläst, driven och med ett mycket fint och proffisionellt förhållningssätt gentemot kund.
    Då jag tidigare anlitat Erik gällande en försäljning, så kändes det självklart att anlita Erik igen vid en andra försäljning av bostad.
    Erik tog sig alltid tid med mig som kund, alltid korrekta svar på alla de frågor jag hade, gav alltid en snabb återkoppling om jag sökt honom men inte nått honom.
    Jag är mycket nöjd med Erik som mäklare, så återigen, ger jag mina varmaste rekommendationer.

Birgitta Martinsson Läs mer
  • sinisa d skrev om Erik Hansson en del av Fastighetsbyrån Tjörn
    Jag kan varmt rekomendera denna driftiga, duktiga och kunniga mäklaren. Allt gick väldigt smidigt när jag med Eriks hjälp sålde min villa. Han var väldigt lyhörd, alltid tillgänglig för frågor och funderingar. Erik har ett väldigt fint sätt att kommunicera, "inte för mycket" som många andra kan vara.
    Han var påläst om området, och förresten tog sig tid att själv komma till mig och presentera både sig själv och sitt arbetssätt.
    Helt enkelt, och det gick väldigt enkelt, en kille och mäklare att rekommendera.
    Sinisa Dosén Läs mer
  • Marcus W skrev om Erik Hansson en del av Fastighetsbyrån Tjörn
    Jag och min fru har varit på många husvisningar de senaste åren. Vid en av visningarna träffade vi Erik, som gjorde gott intryck på oss båda. När det väl var dags för att sälja vårt hus och vi behövde en mäklare, så var det han som vi båda kom att tänka på.
    Erik upplever vi som väldigt målinriktad och engagerad. Han var duktig på att förklara sin plan för husförsäljningen, men gav oss samtidigt utrymme att bestämma själva vad vi trodde var bäst. Vi lyckades få sålt vårt hus i Kareby på ett förhandsbud, som vi var nöjda med. Vi rekommenderar starkt Erik som mäklare. Läs mer
  • Johanna S
    Johanna S skrev om Erik Hansson en del av Fastighetsbyrån Tjörn
    Vi ger Erik toppbetyg! En mäklare att lita på och som håller vad han lovar. Mycket engagerad, målmedveten och driven. Vi har både köpt vårt nya drömhus och sålt vårt hus genom Erik och vi kunde inte vara nöjdare. Erik är lätt att få tag på, har snabb återkoppling och en enorm social kompetens. Tack vare Erik kan vi nu luta oss tillbaka och njuta av en bostadsaffär som gått både smidigt och snabbt. Skulle utan tvekan anlita han igen! Rekommenderas varmt!
    // Björn och Johanna Sankey Läs mer
  • maria a skrev om Erik Hansson en del av Fastighetsbyrån Tjörn
    Erik genomförde bostadsförsäljningen på ett mycket proffsigt sätt, han var lättillgänglig när vi hade frågor och hade en färdig plan för hela försäljningen vilket vi tyckte var mycket bra, vi kan verkligen rekommendera Erik och skulle absolut anlita honom igen om vi skulle sälja! Läs mer
  • Janne & Kristina O skrev om Erik Hansson en del av Fastighetsbyrån Tjörn
    För ett drygt halvår sedan beslutade vi oss för att sälja vårt hus.
    Efter att ha kontaktat ett antal mäklare för uppdraget och efter vår utvärdering så fanns det ingen som helst tvekan om att vi skulle anlita Erik för uppdraget.Redan vid vårt första möte med Erik så upplevde vi honom som en väldigt driven målmedveten och engagerad mäklare. Dessutom så lovade han "att vi aldrig skulle bli besvikna" om vi valde honom.
    Under hela processen har Erik varit en toppenkille att jobba ihop med. Han satte dessutom ihop ett "dreamteam" med styling, fotografering etc. som fungerade toppen under hela resan.
    Nu är huset sålt och vi kan verkligen rekommendera Erik som mäklare, att han dessutom höll sitt löfte från vårt första möte "ni kommer aldrig att bli besvikna" gör ju inte saken sämre.
    Tack Erik och lycka till med mäkleriet i framtiden.......... Läs mer
  • Petra W
    Petra W skrev om Erik Hansson en del av Fastighetsbyrån Tjörn
    Jag kan varmt rekommendera Eriks tjänster vid en husförsäljning. Han har ett otroligt engagemang och driv. Han planerar försäljningen in i minsta detalj och man arbetar nära i team för att få bästa möjliga utfall. Han håller alltid sin tidsplan och är alltid snabb på att återkoppla, otroligt mån om sin klient. Hans rekommendationer och förslag gav oss en riktigt bra affär, processen satt perfekt! Helt klart en seriös och mycket pålitlig mäklare! Läs mer
  • Henrik A skrev om Erik Hansson en del av Fastighetsbyrån Tjörn
    Ett ytterst kompetent och professionellt hanterande av vår husförsäljning! Erik är engagerad, driven och tillgänglig och gjorde mer än vad man kan förvänta sig av en mäklare. Vi ger honom våra varmaste rekommendationer. Läs mer
  • Cato E
    Cato E skrev om Erik Hansson en del av Fastighetsbyrån Tjörn
    Erik gjorde allt och lite till för att vi skulle känna oss nöjda med vår husförsäljning. Vi kände verkligen att han gjorde skillnad och kan varmt rekommendera honom! Läs mer
  • Stefan O
    Stefan O skrev om Erik Hansson en del av Fastighetsbyrån Tjörn
    Erik är mycket förtroendeingivande och grymt proffsig. Vår förhoppning inför försäljningen höjdes enormt efter de råd och förhandstips vi fick som sedan visade sig vara spot on utfallet. Världsklass ! Läs mer
  • Oscar A skrev om Erik Hansson en del av Fastighetsbyrån Tjörn
    Vill ge Erik våra varmaste rekommendationer. Han sålde ett hus som vi köpte för ett tag sedan. Super trevlig. Gav ett seriös och proffsigt intryck. Lätt att ha och få kontakt med. Fick snabbt svar på det frågar vi hade. Hoppas få möjlighet att ha kontakt med dig någon mer gång.Tack Erik.
    "Oscar" Läs mer
  • Peter A skrev om Erik Hansson en del av Fastighetsbyrån Tjörn
    Trevlig, positiv, tillmötesgående, och pålitlig. Fungerade bra att samarbeta med, Läs mer
  • Gun K skrev om Erik Hansson en del av Fastighetsbyrån Tjörn
    En snabb, effektiv och påläst mäklare, dessutom får man ett vänligt bemötande. En fantastisk kille som jag kommer att rekommendera till vänner och bekanta. Läs mer
  • Oscar A skrev om Erik Hansson en del av Fastighetsbyrån Tjörn
    Otroligt bra och proffsigt bemötande. Mitt första köpta objekt och kände mig hur trygg som helst med Erik till hjälp! Inget krångel med någon form av frågor utan snabba enkla svar! Mycket trevlig och duktig mäklare! Stort plus av mig ! Läs mer
  • Anki B skrev om Erik Hansson en del av Fastighetsbyrån Tjörn
    Vi är jättenöjda med Erik. Han har full koll på marknaden och man är i trygga händer när han håller i försäljningen. Han är otroligt snabb på att återkomma när man söker honom vilket känns bra när man gör så stora affärer. Vi rekommenderar Erik å det varmaste. Läs mer
  • Stefan O skrev om Erik Hansson en del av Fastighetsbyrån Tjörn
    Erik är en mycket snabb, ärlig och kompetent mäklare som jag varm rekommenderar.
    Efter att ha träffat ett antal mäklare för min försäljning fanns inga tvivel om vem som skulle få uppdraget. Erik gjorde ett fantastiskt jobb och överträffade alla mina förväntningar Läs mer
  • Robin A skrev om Erik Hansson en del av Fastighetsbyrån Tjörn
    Vid försäljningen av vårat hus var Erik mycket engagerad och informativ. Det var inga oklarheter och hela affären gick mycket smidigt. Läs mer
  • Dennis B skrev om Erik Hansson en del av Fastighetsbyrån Tjörn
    Erik bemötte oss väldigt proffsigt och kunnigt. han var också väligt engagerad i vårt ärende. Läs mer
  • Annika W skrev om Erik Hansson en del av Fastighetsbyrån Tjörn
    Erik Hansson är en ärlig, rak, engagerad mäklare som jag varmt kan rekommendera. Snabb återkoppling och ett trevligt bemötande.

Annika Wensund Läs mer
  • Bengt L skrev om Erik Hansson en del av Fastighetsbyrån Tjörn
    Funkade bra I stort sätt. Inga store problem med ngt Läs mer
  • Kent S
    Kent S skrev om Erik Hansson en del av Fastighetsbyrån Tjörn
    Erik Hansson är en trevlig och entusiastisk person - snabb i responsen och lyhörd för säljarens synpunkter och önskemål. Jag kan utan tvekan rekommendera honom. Läs mer
  • Britt B skrev om Erik Hansson en del av Fastighetsbyrån Tjörn
    Erik gör ett mycket trevligt intryck. Han kom väl förberedd till första mötet och därefter skötte han hela affären på ett mycket professionellt sätt. Hjäpte till med alla externa kontakter och höll tät kontakt med oss under hela budgivningen. Vi kan rekommendera honom på det varmaste. Läs mer
  • Josefine A skrev om Erik Hansson en del av Fastighetsbyrån Tjörn
    Vi har varit jätte nöjda med Erik.Han är väldigt lätt att ha att göra med och ger ett proffsigt intryck.Vi rekomenderar verkligen Erik. Läs mer
  • Joakim skrev om Erik Hansson en del av Fastighetsbyrån Tjörn
    Kan varmt rekommendera Erik på Fastighetsbyrån. Vi hade flera mäklare på besök innan vi träffade Erik. Kändes direkt att han var rätt person som skulle sälja vårt hus. Trevlig, driven, ärlig och proffsig. Läs mer
  • Anna & Conny R skrev om Erik Hansson en del av Fastighetsbyrån Tjörn
    Vi kom i kontakt med Erik första gången på visningen av vårt nya hus som vi köpte. Erik har ett stort hjärta och brinnande intresse för sitt yrke! Det märkte vi med en gång med hans professionalism, påläst och lyssnande! Samt en väldigt ödmjuk och trevlig person! Vi rekommenderar Erik varmt! /Anna & Conny Läs mer
  • Ulf A skrev om Erik Hansson en del av Fastighetsbyrån Tjörn
    Jag kom i kontakt med Erik då mitt hus skulle säljas. Ung, trevlig kille med många bra ideer, senare insåg jag att han också var energisk, driven/målmedveten men också korrekt, noggrann och proffsig. Huset krävde lite mer utav mäklaren men jag tycker att han hanterade det mycket kompetent och professionellt

Erik ställer upp, är ansvarsfull och jag kan bara å det varmaste rekommendera honom !! Läs mer
  • Bengt B skrev om Erik Hansson en del av Fastighetsbyrån Tjörn
    Vi har flyttat många gånger (allt för många) och således köpt/sålt många hus/lägenheter. Mäklarna har oftast varit bra och hjälpt oss till en lyckad affär.

Nu skulle vi sälja vårt hus i Kungälv och fick hjälp av Erik på Fastighetsbyrån. Det visade sej vara ett riktigt bra val. En ung pigg kille men som visade på stor erfarenhet. Huset rönte ett stort intresse och många spekulanter som kräver lite extra av mäklaren. Köparna berättade att Erik gjorde en mycket proffsig visning trots alla intresserade. Inför alla spekulanter redogjorde Erik informativt om huset och gick igenom besiktning vi hade låtit göra.

Hela processen har gått perfekt och Erik har ställt upp i alla lägen och avslutat jobbet mycket bra varför vi varmt kan rekommendera honom. Läs mer
  • Anders L
    Anders L skrev om Erik Hansson en del av Fastighetsbyrån Tjörn
    Vi upplevde Erik som en mycket proffsig yrkesman. Engagerad, driven och agerade helt enligt våra behov. Enligt oss överlägsen de mäklare vi upplevt förut. Rekommenderas starkt! Läs mer
  • Rikard R skrev om Erik Hansson en del av Fastighetsbyrån Tjörn
    Exceptionellt agerande från Erik, tillgänglig, ärlig och inget skitsnack.
    Rekommenderas starkt. Läs mer
Erik Hansson