Erik Hansson

Erik Hansson

Erik Hansson är mäklare på Fastighetsbyrån Tjörn

Erik Hansson har varit registrerad mäklare sedan 2014-06. Erik Hansson har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-03 och har fått 122 omdömen med ett betyg på 4.9. Erik Hansson har haft 34 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 99% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 122 Läs vad Erik Hansson

• sålde sin lägenhet med hjälp av Erik Hansson en del av Fastighetsbyrån Tjörn
    2022-08-02 Verifierad kund
    Framåt och bra, täta kontakter med bra information under vägs gång. Klara och tydliga besked!
  • GILL S
    sålde sin lägenhet med hjälp av Erik Hansson en del av Fastighetsbyrån Tjörn
    2022-06-29 Verifierad kund
    Erik är vänlig, tillmötesgående och driven .
    Erik är väldigt trevlig och lätt att samarbeta med då han är mån om både säljare och köpare .
    Jag är glad att jag bytte mäklare och tog kontakt med Erik då han var väldigt hjälpsam hela vägen.
    Jag skulle rekommendera honom som mäklare direkt till alla som behöver en bra och driven mäklare
    Hälsningar Gill
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Erik Hansson en del av Fastighetsbyrån Tjörn
    • Höviksnäs
    2022-06-12 Verifierad kund
    Väl bemöt av en superbra mäklare . Lätt tillgängligt, bra med att uppdatera gällande vår bostads försäljning. Trevlig åh roligt. Lättsam i allt vi gjort, känt väldig trygghet med Erik, samt att han visar bra förståelse och var lyhörd på oss som säljare. Ger Erik det bästa betyg man kan ge som mäklare åh person ❤️
    • Höviksnäs
    2022-06-11 Verifierad kund
    Eftersom vi gärna vill lämna ett omdöme och är helt nöjda men inte orkar formulera mer blir resten av texten xxxxxxxxxx
    2022-06-06 Verifierad kund
    Vi blev bemötts på ett trevlig och proffsigt sätt av Erik.
    2022-06-04 Verifierad kund
    Erik förstod vår situation och jobba stenhårt för att lösa den. Med stort engagemang nådde vi i mål, vi ä köpare som känt oss utnyttjade av säljarna//H + K
    • Myggenäs
    2022-05-13 Verifierad kund
    Blev bemött på mycket positivt och kunnigt sätt.
    Affären gick snabbt.
    2022-04-30 Verifierad kund
    Erik Hansson var mycket hjälpsam och vänlig.
    Han var kunnig som fastighetsmäklare.
    Jag rekommenderar honom gärna.
    2022-04-20 Verifierad kund
    Erik var vänlig, kunnig och lyhörd.
    • Dyrön
    2022-04-03 Verifierad kund
    Mina förväntningar var:
    - Att få tydlig information om de frågor vi hade som inte fanns med i prospektet.
    - Att de svar vi fick överensstämde med verkligheten.
    - Att de dokument som vi fick skulle vara tydliga och professionellt skrivna.

Tyvärr överensstämde inte förväntningarna överhuvudtaget. Vi hade en del frågor och fick snabba svar, men tyvärr stämde ju inte dessa alls. Och vissa svar vi fick som ritningar etc stämde inte med prospektet, vilket bara skapade förvirring. Dokumenten som vi fick ang hyresintäkter, inventarier osv var oproffsigt skrivna i word-dokument utan rubrik. Pdf ser ju lite proffsigare ut. Mäklaren kan ju inte ens ha läst igenom dem eftersom man nästan direkt kunde se att kalkylen var felräknad...

Jämfört med andra nybyggen jag köpt var detta sjukt oproffisgt. Tror vi fick tre olika ritningar och utseende på husen under tiden innan påskrift. Och man kan ju inte svara på vissa av frågorna ena veckan för att sedan ta tillbaka dem 2 h innan vi ska skriva på köpekontrakt. Ett tag undrade vi till och med vad vi skulle köpa eftersom avtal, ritningar och dokument ändrades över tid.

Bemötandet var jättebra, men det är ju enkelt när man killgissar på typ alla frågor, lite damsugarförsäljnings-vibbar.
    Brukar inte vara kritiskt, men detta var inte bra. Innan man lägger ut objekt till försäljning bör väl allt vara tydligt och klart? Hade tyvärr aldrig anlitat er som säljare av mitt eget hus som det var nu.

Alla kan göra fel och jag hoppas detta var någorlunda konstruktiv kritik.