Erik Hansson
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2018-05 - 2018-11

Läs vad 41 kunder tycker om Erik Hansson

• Linda O
    Linda O sålde sin bostad med hjälp av Erik Hansson en del av Fastighetsbyrån Tjörn
    Har sålt en villa i Kållekärr och hade Erik som mäklare.
    Erik gör ett fantastisk jobb då han verkligen bryr sig om sina kunder. Lika mycket som han lyssnar på vad vi har för förväntningar på försäljningen kommer han också ödmjukt in med egna tips och idéer.
    För mig är Erik ett solklart val om jag någon gång igen ska köpa eller sälja någon bostad. Läs mer
  • Hasse M sålde sin bostad med hjälp av Erik Hansson en del av Fastighetsbyrån Tjörn
    Försäljning av sommarstuga.
    Mycket trevligt bemötande från start.
    Erik mottog våra önskemål om förväntat försäljningspris men argumenterade för lämpligt utgångspris för att uppnå målet. Även försäljningstidpunkt rekommenderades av mäklaren.
    Helheten blev slutligen en succé. Läs mer
  • Görel M sålde sin bostad med hjälp av Erik Hansson en del av Fastighetsbyrån Tjörn
    Jag sålde en sommarstuga.
    Erik var mycket kompetent, lyhörd och tillmötesgående. Uppnå rätt försäljningspris och där satte Erik både rätt utgångspris samt det slutliga priset närapå exakt. Läs mer
  • Marie N skrev om Erik Hansson en del av Fastighetsbyrån Tjörn
    Trevligt och utmärkt bemötande, proffisionell och kunnig. Erik Hansson mötte mer än väl upp till våra förväntningar. Läs mer
  • Vk K
    Vk K skrev om Erik Hansson en del av Fastighetsbyrån Tjörn
    Mäklaren var jättebra dock så saknas han på Mäklarkoll.se grym annars! Läs mer
  • Hanna B skrev om Erik Hansson en del av Fastighetsbyrån Tjörn
    Trevlig och kunnig mäklare som svarar snabbt på frågor. Proffsig. Läs mer
  • Inger H skrev om Erik Hansson en del av Fastighetsbyrån Tjörn
    Vi har sålt vårt hus och är mycket nöjda med hur Erik skött allting! Han är alltid lika glad och trevlig. Läs mer
  • Antje O skrev om Erik Hansson en del av Fastighetsbyrån Tjörn
    Jag har sålt min lägenhet på Tjörn och fick ett trevligt och affärsmässigt bemötande. Erik uppfyllde alla förväntningar jag hade men utmärkte sig mest i att kunna få till att få rätt pris för min bostad på ett proffsigt sätt.
    Jag upplevde att det fungerade på ett smidigt sätt att sälja min lägenhet via Erik och skulle rekommendera honom varmast att anlita för en bostadsaffär. Läs mer
  • Emelie S skrev om Erik Hansson en del av Fastighetsbyrån Tjörn
    En moteverad å driven person som ser till säljarens bästa Läs mer
  • Bengt-göran G
    Bengt-göran G skrev om Erik Hansson en del av Fastighetsbyrån Tjörn
    Det fungerade bra så länge Erik fanns kvar på byrån. Tyvärr så slutade han innan vårt tillträde. Så de kändes lite snopet. Vill dock säga att kollegan som tog över skötte sig bra.

Köpt fritidshus Kode

Mvh Bengt-Göran Läs mer