Erik Hansson

Erik Hansson

Erik Hansson är mäklare på Fastighetsbyrån Tjörn

Erik Hansson har varit registrerad mäklare sedan 2014-06. Erik Hansson har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-03 och har fått 101 omdömen med ett betyg på 4.9. Erik Hansson har haft 40 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 101 Läs vad Erik Hansson

2021-07-21
    Toppen bemötande med smidiga och effektiva möten. Fullt betyg, rekommenderas starkt.
    • Klädesholmen
    2021-07-20
    Jag kan varmt rekommendera Erik och Fastighetsbyrån Tjörn som hjälpt oss med att sälja vår fastighet.
    2021-07-06
    Vi hade inte stora förväntningar på objektet men tyckte ändå att vi skulle ta kontakt med Fast.byrån.
    Men Erik fick oss på andra tankar genom engagemang och gav både sig själv och oss tid att gå igenom allt.
    I väntan på inflytt har vi alltid fått svar på de frågor vi har.
    Vi är så här långt mycket nöjda.
  • köpte sitt hus med hjälp av Erik Hansson en del av Fastighetsbyrån Tjörn
    2021-07-01
    Vi har mött Erik när vi köpt en fastighet och vi upplever att han är hjälpsam, proffsig och trevlig att ha och göra med. Han återkommer alltid snabbt med saker vi pratat om eller frågat om.
    Tack för det fina omdömet Stefan! Har varit väldigt trevligt att göra affär med både dig och Catarina. Nu hoppas jag ni trivs väl i Skärhamn. Erik Hansson
  • köpte en tomt med hjälp av Erik Hansson en del av Fastighetsbyrån Tjörn
    • Rönnäng
    2021-06-15
    Trevligt och engagerande bemötande. Tydlig, noggran och lättsam. Tack!
    Tack Mikaela. Vi hörs snart igen och ska bli kul att följa bygget av ert nya hus :D Erik Hansson
    2021-06-11
    Jag är riktigt nöjd med Eriks bemötande. Informationen var tydlig, han tog sig tid att svara och träffas. Erik är grundlig i sitt arbete.
    Tack för de fina orden Martin! Var enkelt och trevligt att göra affär med dig. Ha en bra sommar nu och ta hand om dig. Erik Hansson
    2021-06-10
    Jättetrevlig och bemötande! Väldigt hjälpsam då det är mitt första bostadsköp!
    Mina förväntningar var inte så höga då jag inte visste hur mycket en mäklare ska hjälpa till med, men blev mycket positivt överraskad över den kontakt vi har haft och allt han har hjälpt till med!
    Tack detsamma Lotta. Ni har verkligen varit så bra att ha och göra med trots att det strulat lite med datum för inflytt. Hoppas ni kommer trivas bra i lägenheten med er framtida hund :)! Erik Hansson
    2021-06-02
    Ödmjuk och proffsig!
    Bostaden såldes redan innan visning och fotografering .
    Tack för allt Patrik! Det var verkligen ett nöje att hjälpa till vid försäljningen av ditt fina hus. Erik Hansson
  • köpte sitt hus med hjälp av Erik Hansson en del av Fastighetsbyrån Tjörn
    2021-06-01
    Erik är kunnig, drivande och väldigt trevlig och social. Man får förtroende direkt.
    Tack för de fina orden Stefan! Du kommer trivas fantastiskt på Ankarvägen. Nu ska vi bara se till att hitta en bra köpare till ditt fina hus. Erik Hansson
    • Klädesholmen
    2021-05-31
    Erik har stött oss på ett utmärkt sätt genom försäljningsprocessen. Närvarande, mottaglig för ideer, konstruktiv!

Rekommenderas!!!
    Tack Lars! Vill tacka för ett engagerat och bra samarbete från start till mål Erik Hansson