Erik Hansson

Läs vad 68 Läs vad Erik Hansson

• Åza K
    Åza K sålde sitt hus med hjälp av Erik Hansson en del av Fastighetsbyrån Tjörn

Rönnäng
    Med Erik som säljare för vårt 2 plans hus kände jag mig i trygga händer redan från dag ett. Ett trevligt och bra bemötande både mot mig men även mot övriga familjemedlemmar. Kunde inte bli mer än nöjd.
    Försäljningen gick enligt plan.
    Kan varmt rekommendera både Erik som säljare men även hans byrå. Läs mer
  • Johan A sålde sin lägenhet med hjälp av Erik Hansson en del av Fastighetsbyrån Tjörn

Skärhamn
    Vi sålde vår lägenhet och köpte ett hus via Erik och de var mycket bra kommunikation och Erik var tydlig med upplägget. Vi är mycket nöjda med Erik Hansson. Läs mer
  • Robert K sålde sitt hus med hjälp av Erik Hansson en del av Fastighetsbyrån Tjörn

Rönnäng
    Han va kanon trevlig och hjälpsam Läs mer
  • Gunita Z köpte en tomt med hjälp av Erik Hansson en del av Fastighetsbyrån Tjörn

2020-03-09

Klövedal
    Vi har köpt en tomt. Och ska sälja hus.
    Erik är kunnig, professionell. Mycket trevlig och lätt att prata med. Vi har fått bästa intrycket och service hittills. Läs mer
  • Mattias R köpte sin lägenhet med hjälp av Erik Hansson en del av Fastighetsbyrån Tjörn

2020-03-03

Skärhamn
    Allt va perfekt enkelt lätt och informellt.... Läs mer
  • Katrin S sålde sitt hus med hjälp av Erik Hansson en del av Fastighetsbyrån Tjörn

2020-02-26

Klövedal
    Sålt åretruntbostad/fritidshus genom en positiv och inkännande mäklare. Läs mer
  • Christine S sålde sitt hus med hjälp av Erik Hansson en del av Fastighetsbyrån Tjörn

2020-02-12

Skärhamn
    Jag har just sålt mitt hus då min make helt plötsligt avlidit. Fastighetsbyrån Tjörn var det klart enda alternativet. Erik Hansson hjälpte mig igenom allt som berörde både fastigheten och dödsbohanteringen. Han har varit en ovärderlig hjälp och har alltid varit positiv och engagerad. Jag kan varmt rekommendera honom. Läs mer
  • Thomas H köpte sitt hus med hjälp av Erik Hansson en del av Fastighetsbyrån Tjörn

2020-02-08

Viks Ödegärde
    Köpt ett stort fritidshus på Tjörn. Mäklaren har uppträtt mycket professionellt och trevligt. Mycket påläst och har hjälpt till med mycket av det som vi trodde att vi själva skulle behöva hantera. Allt gick mycket smidigt pga hans gedigna förarbete inför varje möta, allt ifrån visning och kontraktskrivande till övertagande. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Laszlo P sålde en tomt med hjälp av Erik Hansson en del av Fastighetsbyrån Tjörn

2020-01-22

Mjörn
    Erik förmedlade en försäljning av en tomt. Vi fick ett genuint intresserat bemötande, kryddat med bred kompetens kring dokument / lagar / värdering och fokus på det som var relevant för just denna försäljning. Tid avsattes för att förklara för oss hur allting hängde ihop. Han är dessutom en väldigt trevlig kille, okomplicerad, och en ypperlig kommunikatör. Just de precis lagom frekventa uppdateringarna uppskattade vi mycket, och det som planerades hände också mycket riktig även i verkligheten med träffsäker timing. Detta är en mäklare som jag gärna skulle anlita igen utan förbehåll, baserat på hur denna affär genomfördes. Toppen! Läs mer
  • Ann L köpte sin lägenhet med hjälp av Erik Hansson en del av Fastighetsbyrån Tjörn

2019-12-10

Jag har köpt en lägenhet på Rönnängs Brygga 8B
    Erik Hansson har som mäklare på ett utmärkt sätt guidat mig genom hela processen. Erik är oerhört engagerad och kunnig. Kompetent.
    Jag hade förväntningar av köpet att det skulle rutinmässigt löpa på. Jag blev väldigt positivt överraskad av Eriks personliga engagemang som avspeglade sig genom budgivning fram till dess att överlåtelsen av lägenheten var klar.

MVH, Ann Larsson Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Tjörn