Erik Hansson
Registrerad mäklare sedan 2014-06-30
Aktiv på Reco.se sedan 2016-03-16
2019-08 - 2020-07

Läs vad 76 Läs vad Erik Hansson

• Niklas T sålde sin lägenhet med hjälp av Erik Hansson en del av Fastighetsbyrån Tjörn

2020-07-22

Höviksnäs
    Väldigt proffsigt å bra bemötande, har gjort ett riktigt bra jobb. Glad, trevlig å positiv. Jag är helnöjd! Läs mer
  • Ingela G sålde sitt hus med hjälp av Erik Hansson en del av Fastighetsbyrån Tjörn

2020-06-21

Höviksnäs
    Fritidshus/villa,
    Positivt trevligt informativt
    Uppfyllde mina förväntningar, priset blev högre än förväntat
    Bra ordning o reda, allting snabbt ordnat (besiktning, visning mm) Läs mer
  • Steen N köpte sin lägenhet med hjälp av Erik Hansson en del av Fastighetsbyrån Tjörn

2020-06-19

2:a
    Lägenhetsköp, perfekt och proffsig. Läs mer
  • Jenny Kristina L sålde sitt hus med hjälp av Erik Hansson en del av Fastighetsbyrån Tjörn

2020-06-13

Lilla Askerön
    Mycket bra, även om vi hade tur! Läs mer
  • Sofi Emilia O sålde sitt hus med hjälp av Erik Hansson en del av Fastighetsbyrån Tjörn

2020-06-09

Hjälteby
    Vi har sålt en ville med hjälp av Erik. Toppenbra mäklare som hjälpt oss med allt vi kunde önska. Bra kommunikation, företagsam och hjälpsam. Vi är supernöjda! Läs mer
  • Sophie E köpte sitt hus med hjälp av Erik Hansson en del av Fastighetsbyrån Tjörn

2020-05-25

Klövedal
    Jag har tillsammans med min sambo köpt ett fritidshus av mäklaren Erik Hansson. Vi har fått ett jättefint bemötande och snabb återkoppling på alla våra frågor. Erik tog sig tiden att visa ytterligare fritidshus för oss trots att det inte var inbokat vilket var mycket uppskattat och ledde till en affär. Erik var uppriktig och ärlig mot oss och vi fick inte uppfattningen av att han bara ville sälja utan att han var mån om både säljare och köpare. Vi anlitar gärna Erik när vi själva vill sälja och rekommenderar honom till både kommande säljare och spekulanter! Läs mer
  • Magnus S sålde sin lägenhet med hjälp av Erik Hansson en del av Fastighetsbyrån Tjörn

2020-05-24

2:a
    En fantastisk duktig och proffsig mäklare Läs mer
  • Jessica K sålde sitt hus med hjälp av Erik Hansson en del av Fastighetsbyrån Tjörn

2020-05-12

Fagerfjäll
    Vi har köpt mark och sålt ett större åretrunthus där Erik varit till god hjälp.

För mig och min man var det viktigt att de nya köparna kändes rätt, att de skulle se vårt hus genom liknande glasögon likt vad vi själva gjort genom året. När vi träffade köparna så hade vi upplevelsen av att både köpare och säljare, och förhoppningsvis Erik själv kände sig nöjd.

Erik har bemött oss ärligt och med respekt. Han har bemött oss på ett bra sätt.

Vi hade nog ganska höga förväntningar på Erik eftersom vi själva tycker så mycket om det hus som vi nu sålt. För oss var det viktigt att vår mäklare också uppriktigt tyckte att vi hade ett fint och bra hus. Det upplever vi att Erik gjorde och förmedlade ut till kund. Läs mer
  • Åza K
    Åza K sålde sitt hus med hjälp av Erik Hansson en del av Fastighetsbyrån Tjörn

2020-03-14

Rönnäng
    Med Erik som säljare för vårt 2 plans hus kände jag mig i trygga händer redan från dag ett. Ett trevligt och bra bemötande både mot mig men även mot övriga familjemedlemmar. Kunde inte bli mer än nöjd.
    Försäljningen gick enligt plan.
    Kan varmt rekommendera både Erik som säljare men även hans byrå. Läs mer
  • Johan A sålde sin lägenhet med hjälp av Erik Hansson en del av Fastighetsbyrån Tjörn

2020-03-14

3:a
    Skärhamn
    Vi sålde vår lägenhet och köpte ett hus via Erik och de var mycket bra kommunikation och Erik var tydlig med upplägget. Vi är mycket nöjda med Erik Hansson. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Tjörn

Madeleine Zetterström