Läs vad 51 Läs vad Jessica Mårtensson

• 2020-12-23
    Vänligt och kompetent bemötande, köpet gick snabbt och vi har inte haft mycket kontakt.
    Agneta J
    • 93.0 m²
    • Hjälteby
    köpte sitt hus med hjälp av Jessica Mårtensson en del av Fastighetsbyrån Tjörn
  • 2020-10-28
    Sålt bostad Höggeröd 554 i Kållekärr.
    Jessica var alltid trevlig och hjälpsam.
    Duktig mäklare som jag varmt rekommenderar.
    Jessica H
    • 108.0 m²
    • Kållekärr
  • 2020-10-04
    Köp av en bostadsrätt i Höviksnäs.
    Bra bemötande och god kundoriebtering.
    Matz L
    • 4:a
    • 108.0 m²
    • Höviksnäs
    köpte sin lägenhet med hjälp av Jessica Mårtensson en del av Fastighetsbyrån Tjörn
  • 2020-09-14
    - Köpte en sommarstuga
    - Blev bra bemötat
    - Hade inga speciella förväntningar...
    - Allt fungerade kanon
    Daniel E
    • 70.0 m²
    • Klövedal
    köpte sitt hus med hjälp av Jessica Mårtensson en del av Fastighetsbyrån Tjörn
  • 2020-08-21
    När vi skulle sälja vårat hus var vi lite oroliga hur det skulle kännas att lämna över till en okänd säljare.När vi mötte Jessica
    försvann den känslan.Hon fullständigt tog över allt och vi kände
    det här kommer att gå bra.Det gjorde det med råge Fick till och med hjälp att hitta ett nytt boende ,Vi gav henne fullständig frihet att fixa och ordna det hon ansåg var bäst.Det var det bästa att kunna lita på henne fullt ut.Vi har inte haft det minsta bekymmer med något.Heder åt en sådan säljare.Skall mina vänner sälja kommer vi att be dom anlita henne. Björn o Marianne
    l .
    Björn Evald F
    • 125.0 m²
    • Almösund
  • 2020-08-13
    Jessica gjorde försäljningen av vårt hus i Halsbäck på Tjörn till en ren fröjd. Hon guidade oss igenom hela processen på ett både proffsigt och sympatiskt sätt. Det är nästan så att vi önskar att vi hade flera hus att sälja bara för att få nöjet att jobba med Jessica! Och det känns som att både vi som sålde och de som köpte vårt hus är lika nöjda! Happy Happy alltså. Tack Jessica!
    Helena W
    • 70.0 m²
    • Klövedal
  • 2020-07-13
    Vi är köpare till ett hus Jessica sålt och vi är såååå nöjda! Nöjd med både service och all hjälp!
    Jessica är en mycket driven kvinna, som verkligen går in för sitt jobb, får sina kunder att känna sig välkomna. Hon svarar alltid och snabbt på mejl/sms/telefon, alltid glad, lätt att prata med. Vi rekommenderar Jessica starkt!
  • 2020-06-26
    Vi, Lena och Kjell, köpte ett hus i Skärhamn av Jessica.
    Jessica är mycket proffsig. Hon är kunnig, engagerad, hjälpsam, återkopplar snabbt, vänlig, rolig, noggrann, pålitlig,
    skapar bra kontakt mellan säljare och köpare mm mm.
    Så grattis Fastighetsbyrån till en sådan pärla!!
  • 2020-06-12
    Ett mycket proffsigt omhändertagande av Jessica.
    Allt ifrån bokningar av fotograf, energideklaration, besiktning, stylist, annonsering till tydlig information under försäljningens gång.

Mycket bra bilder i annonsen.

Vi kommer att rekommendera Jessica till samtliga nära och kära då de i framtiden ska sälja sin bostad.
    Mats B
    • 93.0 m²
    • Hjälteby
  • 2020-06-08
    Så langt er alt bra, men prosessen er ikke sluttført, litt tidlig å få dette spørsmålet!
    Marit W
    • 42.0 m²
    • Mjörn
    sålde sitt hus med hjälp av Jessica Mårtensson en del av Fastighetsbyrån Tjörn

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte