Jessica Mårtensson
Registrerad mäklare sedan 2015
Aktiv på Reco.se sedan 2019
2019-04 - 2020-03

Läs vad 36 Läs vad Jessica Mårtensson

• Benny H sålde sitt hus med hjälp av Jessica Mårtensson en del av Fastighetsbyrån Tjörn

2020-03-29

Höviksnäs
    Jessica gav ett bra stöd genom hela processen. Snabba svar när vi hade frågor och bra energi hela vägen. Läs mer
    Jessica M gillar detta
  • Paul Ingvar A köpte sitt hus med hjälp av Jessica Mårtensson en del av Fastighetsbyrån Tjörn

2020-03-23

Myggenäs
    Trevlig, saklig o kunnig i processen hur
    byta bostad
    Rekommenderas till vår vänkrets Läs mer
    Jessica M gillar detta
  • Benjamin F köpte sin lägenhet med hjälp av Jessica Mårtensson en del av Fastighetsbyrån Tjörn

2020-03-22

Skärhamn
    Köpte en lägenhet med good hjälp från mäklaren. Jessica var väldigt trevligt och hjälpsam på alla sätt. Hon levde up till alla förväntningar och jag är mycket tacksam för samarbete. När det är tid för att sälja lägenheten vet jag redan vem jag ska vända mig till. Läs mer
  • SOFIA J
    SOFIA J skrev om Jessica Mårtensson en del av Fastighetsbyrån Tjörn

2020-03-10

Köpt en lägenhet av Jessica, glad och positiv och grym på sitt jobb! Rekommenderat varmt henne😊 /Sofia Läs mer
  • ANNELI K skrev om Jessica Mårtensson en del av Fastighetsbyrån Tjörn

2020-03-03

Jessica skötte försäljningen av min villa i Höviksnäs. Hon gav från första stund ett proffsigt och bra bemötande, är alltid glad och positiv och vill att alla parter ska känna sig nöjda. Försäljningen gick enkelt snabbt och smidigt. Jessica är en energisk trevlig och okomplicerad mäklare som jag gärna rekommenderar.👍😊 Läs mer
    Jessica M gillar detta
  • Frida B sålde sin lägenhet med hjälp av Jessica Mårtensson en del av Fastighetsbyrån Tjörn

2020-03-01

Hjälteby
    Vi har både köpt och sålt med hjälpt av Jessica och varit väldigt nöjd alla tre gånger. Hon är väldigt flexibel och en bra rådgivare både för säljare och köpare. Våra förväntningar och önskningar har blivit uppfyllda med god marginal alla gånger. Läs mer
    Jessica M gillar detta
  • Karl Erik K sålde sitt hus med hjälp av Jessica Mårtensson en del av Fastighetsbyrån Tjörn

2020-02-10

Kållekärr
    Bra och kunnigt bemötande, återkopplade hela tiden under försäljningen. Lätt att få tag i via telefon. Mycket trevlig och okomplicerad. Supernöjda👍 Läs mer
  • ERIC S
    ERIC S skrev om Jessica Mårtensson en del av Fastighetsbyrån Tjörn

2020-02-07

Tjacka kåk av Jessica helt smärtfritt kan liknas vid att börja matchen med o leda med 2-0 !
    Empatisk och ett glatt humör whats not to like lixom?

/Sandman Läs mer
    Jessica M gillar detta
  • Lena P köpte sitt hus med hjälp av Jessica Mårtensson en del av Fastighetsbyrån Tjörn

2020-01-23

Klövedal
    Bra trevligt och kompetent bemötande. Läs mer
    Jessica M gillar detta
  • Karl Kristoffer S sålde sitt hus med hjälp av Jessica Mårtensson en del av Fastighetsbyrån Tjörn

2020-01-21

Rönnäng
    Jessica gav från första stund ett väldigt professionellt intryck, något som visade sig stämma bra. Träffade ett par olika mäklare men Jessica gav bäst vibbar, varav vi valde henne vid försäljningen av vår villa. Något vi inte behövde ångra.

Enkelt och smidigt, från första möte till kontrakt va påskrivet. Tack för hjälpen! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Tjörn

Madeleine Zetterström