Jessica Mårtensson

Jessica Mårtensson

Jessica Mårtensson är mäklare på Fastighetsbyrån Tjörn

Jessica Mårtensson har varit registrerad mäklare sedan 2015-03. Jessica Mårtensson har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-02 och har fått 66 omdömen med ett betyg på 4.9. Jessica Mårtensson har haft 26 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 66 Läs vad Jessica Mårtensson

• köpte sitt hus med hjälp av Jessica Mårtensson en del av Fastighetsbyrån Tjörn
    2021-07-05
    Jessica är seriös, pålitlig & kunnig. Hon levererar förtroende, trygghet & fin personlig service genom hela processen & finns hela tiden ett telefonsamtal bort för att svara på tankar, frågor eller funderingar.
    Rekommenderas starkt.
    Tack så hemskt mycket för din fina rekommendation. Huset kommer passa er perfekt! Ha en skön sista sommar som stadsbor så ses vi vid tillträdet! Jessica Mårtensson
  • sålde sitt hus med hjälp av Jessica Mårtensson en del av Fastighetsbyrån Tjörn
    2021-07-05
    Jessica gav oss ett utmärkt bemötande och hon jobbade aktivt med att vi som säljare skulle känna oss trygga och nöjda genom hela processen.
    Tack Tobias, roligt att både få lära känna er och hjälpa till med försäljningen. Hoppas ni kryat på er nu. Hälsa resten av familjen så gott - vi hörs och ses! Jessica Mårtensson
    • Rönnäng
    2021-06-16
    Jessica var helt fantastisk! Otroligt snabb med alla kommunikationer och hjälpsam och bra med svar på alla våra frågor. Hon gjorde också hela processen trevlig! Tack Jessica!
    Tack snälla. Jätteroligt att träffas och stort grattis till huset! Synd att vi inte ses vid tillträdet, men jag kikar förbi er någon dag när jag är tillbaks från min semester. Hoppas hemresan gick bra! Jessica Mårtensson
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Jessica Mårtensson en del av Fastighetsbyrån Tjörn
    • Höviksnäs
    2021-06-10
    Är väldigt nöjd med Jessica på alla sätt.
    Tack Jörgen och varmt välkomna till Tjörn! Tror ni kommer trivas hur bra som helst. Jessica Mårtensson
    2021-06-06
    Jessica var mycket tillmötesgående och inlyssnande. Hon svarade snabbt på kontakter och vi fick nödvändig information.
    Tack! Skönt att det mesta löser sig även om det inte blir riktigt så som man tänkt sig från början. Ta hand om er så ses vi säkert i Skärhamn i sommar! Jessica Mårtensson
    2021-06-04
    Proffsig, trevligt bemötande,bra på återkoppling
    • Fagerfjäll
    2021-06-04
    Jag och min sambo har köpt ett hus genom Jessica och vi hade innan dess varit på några visningar för henne. Jessica är en person som man lätt fattar förtroende för och hon känns öppen, varm och ärlig.
    Man känner sig alltid otroligt välkommen när man träffar henne och hon inger ett proffsigt bemötande.
    För mig är ett personligt bemötande otroligt viktigt och det känner jag verkligen att jag får av Jessica.
    Men tack så hemskt mycket! Ni är otroligt trevliga att ha med att göra också, bägge två - öppna, ärliga och härliga! Jessica Mårtensson
  • Jelena M
    skrev om Jessica Mårtensson en del av Fastighetsbyrån Tjörn
    2021-05-25
    Vi har varit på ett otal visningar under det senaste året och träffat både mer och mindre engagerade mäklare. När vi träffade Jessica första gången på Lilla Askerön så klickade vi direkt! Intresserad, engagerad, kunnig, hjälpsam och otroligt trevlig och lätt att prata med. Som tur var så tittade vi på vårt drömhus dessutom så det var winwin! Vi fick huset till vår stora lycka och Jessica ordnade allt på bästa sätt. Rekommenderas varmt!
    Tack snälla Jelena för ditt fina omdöme. Bara 28 dagar kvar nu, ifall du tappat räkningen ;-) Jessica Mårtensson
  • TOMMY H
    skrev om Jessica Mårtensson en del av Fastighetsbyrån Tjörn
    2021-04-15
    Vi Varit på flera visningar för Jessica, och andra mäklare på Fastighetsbyrån oxå, efter lång tids sökande och budgivande, så till slut hittade hon vårt drömhus. Jessica är trevlig,kunnig och om hon inte vet tar hon reda på det snabbt. Kan inte annat än säga. Fastighetsbyrån Tjörn, bättre än så blir det inte.
    Så roligt att ni (äntligen) hittat ert drömhus - övertygad om att det kommer passa er hur bra som helst. Men tja.. fortsätt gärna gå på visningar, vi kommer nog sakna er lite annars är jag rädd! Jessica Mårtensson
    • Fagerfjäll
    2021-04-13
    Har sålt ett åretrunthus. Jessica var väldigt informativ och engagerad.
    Tack för fint samarbete! Roligt att få hjälpa till. Jessica Mårtensson