Jessica Mårtensson

Jessica Mårtensson

Jessica Mårtensson är mäklare på Fastighetsbyrån Tjörn

Jessica Mårtensson har varit registrerad mäklare sedan 2015-03. Jessica Mårtensson har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-02 och har fått 115 omdömen med ett betyg på 4.9. Jessica Mårtensson har haft 6 försäljningar sen 2023-10 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2023-10 - 2024-09

115 omdömen om Jessica Mårtensson

Sedan starten hos Reco 2019
Anna-Lena C
Skärhamn

Trevlig g glad och positiv hjälpsam informativ och Inger trygghet för mig som säljare men som samtidigt verkar mån om att köparen skall känna sig nöjd och trygg. Lätt att hålla kontakt med under försäljningstiden och svarade alltid snabbt på sms och tel-samtal. Professionell och samtidigt personlig med värme och starkt engagemang. Kan inte hitta något som var negativt under försäljningsperioden. Helnöjd. Kan starkt rekommendera Jessica som mäklare.

Thorben A
Skärhamn

Mycket lyhörd, tillmötesgående och okomplicerad. Vi är väldigt nöjda med Jessica!

Mats Ture B
Skärhamn

Bra och förtroligt bemötande. Positiv och trevlig person som höll oss väl underrättade om försäljningen fortlöpte.

Björn T
Sålde sin lägenhet med hjälp av Jessica Mårtensson en del av Fastighetsbyrån Tjörn
Skärhamn

Försäljningen av min bostadsrätt, med Jessica Mårtensson som mäklare, har gått mycket bra på alla tänkbara sätt. MVH Björn Thorsson

Maria B
Skärhamn

Jessica har under hela processen varit lugn, saklig och professionell. Tillgänglig och stöttande. Att hon dessutom är en väldigt empatiskt och trevlig person gör att hon får full pott av vår familj! Varmaste rekommendationer!

Hanne Maria B
Hakenäset

Hon är otroligt närvarande, engagerad och positiv. Hon var ett tryggt stöd genom hela vår process!

Sandor K
Höviksnäs

Utmärkt bemötande. Informativ och trevlig

Jarl Bertil Christer K
Skärhamn

Bra från början till affären blev genomförd.

Madelaine Selfors O
Skärhamn

Mycket proffsig men också personlig. Alltid snabb återkoppling och höll oss informerade under hela processen så att vi kände oss delaktiga och trygga. Har haft kontakt med flera mäklare under vårt letande efter bostad och Jessica är , utan tvekan, i toppklass.

Maud Marianne R
Fagerfjäll

Jessica har alltid varit duktig och tillmötesgående