Jessica Mårtensson

Jessica Mårtensson

Jessica Mårtensson är mäklare på Fastighetsbyrån Tjörn

Jessica Mårtensson har varit registrerad mäklare sedan 2015-03. Jessica Mårtensson har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-02 och har fått 109 omdömen med ett betyg på 4.9. Jessica Mårtensson har haft 1 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

109 omdömen om Jessica Mårtensson

Sedan starten hos Reco 2019
Sandor K
Höviksnäs

Utmärkt bemötande. Informativ och trevlig

Jarl Bertil Christer K
Skärhamn

Bra från början till affären blev genomförd.

Madelaine Selfors O
Skärhamn

Mycket proffsig men också personlig. Alltid snabb återkoppling och höll oss informerade under hela processen så att vi kände oss delaktiga och trygga. Har haft kontakt med flera mäklare under vårt letande efter bostad och Jessica är , utan tvekan, i toppklass.

Maud Marianne R
Fagerfjäll

Jessica har alltid varit duktig och tillmötesgående

Stina H
Fagerfjäll

Jessica är en personlig och professionell mäklare, som värnade om både säljarens och köparens intresse. Lätt att hålla kontakten med och snabb på att uppdatera om det senaste.

Cecilia L
Skärhamn

Kunnig och engagerad. Ger våra allra bästa rekommendationer.

Karina M
Lilla Askerön

Jessica är mycket trevlig och professionell. Man känner sig trygg under resans gång med Jessica’s vägledning. Hon har lätt till skratt och mjukar upp stämningen. Rekommenderas å det varmaste. Mvh/Karina

Leonida T
Klövedal

Jessica är professionell och tillgänglig och upplevelsen överlag är att samarbetet med Jessica har varit mycket gott.

Elisabeth N
Köpte sin lägenhet med hjälp av Jessica Mårtensson en del av Fastighetsbyrån Tjörn
Skärhamn

Mycket trevligt bemötande. Vi kände oss trygga som köpare med Jessica som mäklare. Dessutom är hon väldigt glad och har lätt till skratt och det kändes som om man alltid känt varann. Vi är mycket nöjda med bostadsköpet. Proffsig mäklare.

Tobias F
Sålde sin lägenhet med hjälp av Jessica Mårtensson en del av Fastighetsbyrån Tjörn
Rönnäng

Jättebra engagemang och trevlig