Jessica Mårtensson

Läs vad 45 Läs vad Jessica Mårtensson

• VICTOR H
    VICTOR H skrev om Jessica Mårtensson en del av Fastighetsbyrån Tjörn

2020-07-13

Vi är köpare till ett hus Jessica sålt och vi är såååå nöjda! Nöjd med både service och all hjälp!
    Jessica är en mycket driven kvinna, som verkligen går in för sitt jobb, får sina kunder att känna sig välkomna. Hon svarar alltid och snabbt på mejl/sms/telefon, alltid glad, lätt att prata med. Vi rekommenderar Jessica starkt! Läs mer
  • LENA R skrev om Jessica Mårtensson en del av Fastighetsbyrån Tjörn

2020-06-26

Vi, Lena och Kjell, köpte ett hus i Skärhamn av Jessica.
    Jessica är mycket proffsig. Hon är kunnig, engagerad, hjälpsam, återkopplar snabbt, vänlig, rolig, noggrann, pålitlig,
    skapar bra kontakt mellan säljare och köpare mm mm.
    Så grattis Fastighetsbyrån till en sådan pärla!! Läs mer
    Jessica M gillar detta
  • Mats B sålde sitt hus med hjälp av Jessica Mårtensson en del av Fastighetsbyrån Tjörn

2020-06-12

Hjälteby
    Ett mycket proffsigt omhändertagande av Jessica.
    Allt ifrån bokningar av fotograf, energideklaration, besiktning, stylist, annonsering till tydlig information under försäljningens gång.

Mycket bra bilder i annonsen.

Vi kommer att rekommendera Jessica till samtliga nära och kära då de i framtiden ska sälja sin bostad. Läs mer
    Jessica M gillar detta
  • Marit W sålde sitt hus med hjälp av Jessica Mårtensson en del av Fastighetsbyrån Tjörn

2020-06-08

Mjörn
    Så langt er alt bra, men prosessen er ikke sluttført, litt tidlig å få dette spørsmålet! Läs mer
    Jessica M gillar detta
  • Dick Benny E sålde sitt hus med hjälp av Jessica Mårtensson en del av Fastighetsbyrån Tjörn

2020-04-21

Bleket
    Vi har sålt vårt hus och tycker att Jessica var professionell och trevlig.

Våra förväntningar på mäklare har uppfyllts.

Corona-tider är en speciell period att sälja hus i. Läs mer
    Jessica M gillar detta
  • Ingrid Katarina E sålde sitt hus med hjälp av Jessica Mårtensson en del av Fastighetsbyrån Tjörn

2020-04-20

Bleket
    Jessica har ansvarat för att sälja vår villa i Bleket på Tjörn. Hon gjorde allt mycket proffsigt och korrekt. Var dessutom bra på att informera oss om hur hon tänkte sig att säljprocessen skulle genomföras. sedan följde hon det hon hade sagt och planerat, hon höll oss hela tiden informerade om läget.
    Vi hade höga förväntningar och dessa infriades.
    Positiv, glad och inte överkäck utan professionell på alla sätt. Läs mer
    Jessica M gillar detta
  • Tommy B köpte sitt hus med hjälp av Jessica Mårtensson en del av Fastighetsbyrån Tjörn

2020-04-11

Klövedal
    God lokalkännedom, påläst , trevlig,
    Allt gick jättesmidigt vid övertagandet
    Kan verkligen rekommenderas Läs mer
    Jessica M gillar detta
  • Christoffer R köpte sitt hus med hjälp av Jessica Mårtensson en del av Fastighetsbyrån Tjörn

2020-04-09

Rönnäng
    Vi köpte Veberga 45, vi är nöjda med mäklaren och vårt köp av bostad. Läs mer
  • JULIA J
    JULIA J skrev om Jessica Mårtensson en del av Fastighetsbyrån Tjörn

2020-04-09

Proffsig, kunnig och en stjärna med kunderna! Läs mer
    Jessica M gillar detta
  • Benny H sålde sitt hus med hjälp av Jessica Mårtensson en del av Fastighetsbyrån Tjörn

2020-03-29

Höviksnäs
    Jessica gav ett bra stöd genom hela processen. Snabba svar när vi hade frågor och bra energi hela vägen. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Tjörn

Madeleine Zetterström