Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Tjörn Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Tjörn

Fastighetsbyrån Tjörn

Hamngatan 15, 471 32 Skärhamn — Visa karta

Här på Tjörn, Sveriges sjunde största ö, möts du av en varierande skärgårdsnatur, härliga små samhällen och självklart oss på Fastighetsbyrån.

Vi är ett glatt gäng som verkligen älskar vårt yrke: att förmedla bostäder på Tjörn. Ingen dag är den andra lik. Möten med människor är något som var och en av oss brinner för och vi tycker det är ett privilegie att få följa er i den stora process som en bostadsaffär ändå är.

Oavsett om du vill köpa eller sälja en fastighet här på Tjörn, kom och prata med oss! VI delar gärna med oss av vår erfarenhet och kunskap om bostadsmarknaden och människorna här på ön. Välkommen!

Läs vad 178 kunder tycker om Fastighetsbyrån Tjörn

• Jenny Harriet Margareta P
    Jenny Harriet Margareta P skrev om Madeleine Zetterström en del av Fastighetsbyrån Tjörn
    Vi sålde vår villa med hjälp av Madeleine. Madeleine är mycket noggrann, kunnig och ambitiös. Hon är professionell, smidig och effektiv. Vi var väldigt nöjda med henne som mäklare. Läs mer
  • Daniel J
    Daniel J skrev om Fastighetsbyrån Tjörn
    Vi har köpt sommarbostad på en ö utanför Tjörn.
    Bra och flexibla gällande visning då vi missade ordinarie visningsdagen.
    Tillmötesgående vid kontraktsskrivning då datumet ändrades flertalet gånger.
    Kan varmt rekommenderas. Läs mer
  • Carina, Gary K
    Carina, Gary K skrev om Madeleine Zetterström en del av Fastighetsbyrån Tjörn
    Mycket trevlig och lyhörd för kundens önskemål har sålt en villa i Ucklum. Mina förväntningar uppfylldes med råge. Hon beskrev vårat hus mycket positivt och var väldigt lyhörd för våra önskemål när vi berättade vad vårat hus har betytt för oss, vi har bott där i 28 år och byggt det från grunden. 🌻🌞 Läs mer
  • Inez P
    Inez P skrev om Fastighetsbyrån Tjörn
    Köpt hus.
    Dålig kommunikation, mäklaren missuppfattade så mycket som fick rikitgt jobbiga konsekvenser för oss:(
    Allmänt svalt bemötande. Läs mer
    2018-09-12 Representant för Fastighetsbyrån svarar Inez P
    Så tråkigt att ni haft en negativ upplevelse :/ Jag hoppas att vi kan ändra på detta i slutspurten av affären! Med vänliga hälsningar Jennie Tapper, säljkoordinator.
  • Marie O
    Marie O skrev om Madeleine Zetterström en del av Fastighetsbyrån Tjörn
    Engagerad. Vänligt bemötande och effektiv Läs mer
  • Magdalena R
    Magdalena R skrev om Dan Brännehed en del av Fastighetsbyrån Tjörn
    Köpt ett radhus. Gick väldigt smidigt. Väldig kunnig och proffsig mäklare! Läs mer
  • Kenneth L
    Kenneth L skrev om Madeleine Zetterström en del av Fastighetsbyrån Tjörn
    Sålt ett parhus i ucklum.
    Madeleine uppfattades av mig som en mycket Trevlig och energisk tjej.
    Mäklaren levde upp till det jag väntade mig. I helhet var allt från början till slut riktigt bra. Läs mer
  • Jeanette E
    Jeanette E skrev om Madeleine Zetterström en del av Fastighetsbyrån Tjörn
    Hur bra som helst. Alltid tillgänglig och svarar på alla frågor snabbt. Vi är 120% nöjda Läs mer
  • Stina H
    Stina H skrev om Christine Rydell Ivarsson en del av Fastighetsbyrån Tjörn
    Vi har köpt ett fritidshus på Tjörn och vår mäklare som förmedlade affären var professionell genom hela affären. Det kändes som om hon företrädde både köpare och säljare genom sitt sätt att vara, varm och trevlig. Vår mäklare uppfyllde mer än väl våra förväntningar och om det skulle bli aktuellt kommer vi att vända oss till samma kontor igen. Läs mer
  • Ulrika L
    Ulrika L skrev om Christine Rydell Ivarsson en del av Fastighetsbyrån Tjörn
    jag köpte ett hus.. Christine hade ett mycket trevligt bemötande och bra upplägg på visningen.
    även under hela processen med budgivning och sedan köp... vad jag själv skulle behövt var kanske mer hjälp i vad jag skulle frågat de tidigare ägarna vart vattenbrunnen exakt låg m.m. och vad skulle vi mer gått igenom vid huset efteråt .. det visste inte de heller så bra.. Första egna huset jag köpt.. men jag trivs så bra ett helt underbart hus passar mig perfekt ..njuter varje dag. jag är så nöjd. Läs mer
  • Ann-christine F
    Ann-christine F skrev om Christine Rydell Ivarsson en del av Fastighetsbyrån Tjörn
    Christine har sålt vårt hus för oss på ett mycket proffesionelt sätt. Hon har lyssnat på våra önskemål och drivit affären den vägen både vad gäller prisläge, visningar och tillträde. Hon förmedlar ett lugn och skapar ett förtroende för både köpare och säljare. Hon vidarebefordrade frågor och svar mellan våra köpare och oss utan dröjsmål, även sena kvällar. Förutom ett proffesionelt bemötande lyckades hon också skapa ett personligt förhållande och vi önskar henne verkligen lycka till i sin fortsatta karriär. Läs mer
  • Erik H
    Erik H skrev om Madeleine Zetterström en del av Fastighetsbyrån Tjörn
    Lugn, proffessionell och påläst. Är jättenöjd med bemötande, arbete och resultat och kan varmt rekommendera att anlita Madeleine... Läs mer
  • Emelie S
    Emelie S skrev om Erik Hansson en del av Fastighetsbyrån Tjörn
    En moteverad å driven person som ser till säljarens bästa Läs mer
  • Anna-lena B
    Anna-lena B skrev om Fastighetsbyrån Tjörn
    Mycket trevlig, kunnig och engagerad mäklare som jag varmt rekommenderar. Läs mer
  • Roland F
    Roland F skrev om Fastighetsbyrån Tjörn
    Bra bemötande engagerad mäklare stylist och fotograf som gjorde ett mycket bra arbete . Läs mer
  • Berit M
    Berit M skrev om Fastighetsbyrån Tjörn
    Mycket bra mäklare som vi fick bra förtroende för med en gång. Saklig, kunnig, lugn o med mycket bra
    återkoppling hela tiden. Kan varmt rekommendera Fastighetsbyrån på Tjörn. Läs mer
  • Bodil J
    Bodil J skrev om Dan Brännehed en del av Fastighetsbyrån Tjörn
    Vi är mycket nöjda med den hjälp vi har fått i samband med försäljningen av vårt fritidshus. Ett professionellt bemötande och god rådgivning hela vägen fram till avslut. Vi uppskattar Dans förmåga att förmedla realistiska förväntningar och att göra det enkelt för oss. Ett stort plus för god lokalkännedom Läs mer
  • Ulf N
    Ulf N skrev om Fastighetsbyrån Tjörn
    Köpt semesterhus på Tjörn.
    Det mesta fungerade bra och fick bra bemötande förutom att vi blev lite överraskade av att när vi vunnit budgivningen och blivit gratulerade till det så får vi höra att det inte säkert att vi får köpa huset om någon lägger ett högre bud innan vi betalt handpenninen på en utsatt dag.
    Annars bra bemötande. Läs mer
  • Bengt-göran G
    Bengt-göran G skrev om Erik Hansson en del av Fastighetsbyrån Tjörn
    Det fungerade bra så länge Erik fanns kvar på byrån. Tyvärr så slutade han innan vårt tillträde. Så de kändes lite snopet. Vill dock säga att kollegan som tog över skötte sig bra.

Köpt fritidshus Kode

Mvh Bengt-Göran Läs mer
  • Boel  H
    Boel H skrev om Fastighetsbyrån Tjörn
    Mycket bra mäklarbyrå. Louise kändes mycket seriös och var mycket sympatisk att samarbeta med. Louise har genomfört sitt uppdrag till vår fulla belåtenhet. Läs mer
  • Helena S
    Helena S skrev om Madeleine Zetterström en del av Fastighetsbyrån Tjörn
    Köpt en tomt med en liten fastighet på!
    Var en nogrann mäklare som kollade upp o följde upp allt!

Mycket nöjd! Läs mer
  • Suad S
    Suad S skrev om Madeleine Zetterström en del av Fastighetsbyrån Tjörn
    Köpte en villa vars försäljning Madeleine ansvarade för. Hon var helt fantastisk och man blev alltid väl bemött av henne. Hon var förstående, sympatisk, väldigt, väldigt snäll och otroligt kompetent.
    Är väldigt glad att det var just Madeleine vi kom i kontakt med då det gjorde en någorlunda svår upplevelse, mycket lättare. Läs mer
  • Christoffer K
    Christoffer K skrev om Madeleine Zetterström en del av Fastighetsbyrån Tjörn
    Sålt sommarstuga hadde inga förväntningar och mäklaren var trevlig o noggrann Läs mer
  • Suzana Z
    Suzana Z skrev om Madeleine Zetterström en del av Fastighetsbyrån Tjörn
    Vi har köpt en vila. Madeleine var väldigt trevlig och hjälpsam från det första kontaktet. Superbra upplevelse. Läs mer
  • Marianne W
    Marianne W skrev om Madeleine Zetterström en del av Fastighetsbyrån Tjörn
    Väldigt lyhörd och väldigt fin mäklare. Sålde mitt hus på Stjärnvägen 1 i Jörlanda. Jättefint bemötande och kunnig, gick verkligen in för sitt uppdrag. Tack du underbara Madeleine. Hade inga förväntningar, men hon gav mej hopp, som infriades. Toppentjej Läs mer
  • Nathalie B
    Nathalie B skrev om Erik Hansson en del av Fastighetsbyrån Tjörn
    Erik kom jag och min sambo i kontakt med när vi köpte vårt drömhus på hallebäcksvägen 2, Kode.

Han var väldigt hjälpsam med tid då jag jobbar skift så kunde jag bara på tidigt på morgonen den veckan.

Upplevde Erik som väldigt kunnig och engagerad och är supernöjd med hur han hanterade allt. Läs mer
  • Jennifer S
    Jennifer S skrev om Dan Brännehed en del av Fastighetsbyrån Tjörn
    Proffsig och informativ. Väldigt nöjd med helheten vid köpet. Läs mer
  • Simon T
    Simon T skrev om Madeleine Zetterström en del av Fastighetsbyrån Tjörn
    Fantastik! Rigtig bra. Utmärkttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt Läs mer
  • Margareta C
    Margareta C skrev om Madeleine Zetterström en del av Fastighetsbyrån Tjörn
    Köpt radhus. Hon var Ok. Trevlig och rätt påläst. Läs mer
  • Gunnar E
    Gunnar E skrev om Dan Brännehed en del av Fastighetsbyrån Tjörn
    Proffsig och korrekt samt mycket trevlig.
    Dan skötte mitt köp av villa. Läs mer
  • Linda B
    Linda B skrev om Erik Hansson en del av Fastighetsbyrån Tjörn
    Vi anlitade Erik efter hans meriter och den underbara personkemin vi fick när vi träffades.

Bästa valet vi någonsin gjort!
    Erik är väldigt professionell och är grymt duktig på det han gör, han har stenkoll på allt.

Erik visste att detta var känsligt för oss att sälja och han hade största respekt gentemot oss.

Vi kan inte tacka honom tillräckligt mycket för att han hjälpte oss!

Vi ger alla rekommendationer som möjligen går att välja Erik!!

Mvh Linda och Niklas Läs mer
  • Jonas L
    Jonas L skrev om Fastighetsbyrån Tjörn
    Trevlig och tillmötesgående .
    Åretrunt boende 120 kvm ( sålt) Läs mer
  • Birgitta M
    Birgitta M skrev om Erik Hansson en del av Fastighetsbyrån Tjörn
    Erik är en fantastiskt duktig mäklare som jag varmt rekommenderar.
    Påläst, driven och med ett mycket fint och proffisionellt förhållningssätt gentemot kund.
    Då jag tidigare anlitat Erik gällande en försäljning, så kändes det självklart att anlita Erik igen vid en andra försäljning av bostad.
    Erik tog sig alltid tid med mig som kund, alltid korrekta svar på alla de frågor jag hade, gav alltid en snabb återkoppling om jag sökt honom men inte nått honom.
    Jag är mycket nöjd med Erik som mäklare, så återigen, ger jag mina varmaste rekommendationer.

Birgitta Martinsson Läs mer
  • Jard N
    Jard N skrev om Madeleine Zetterström en del av Fastighetsbyrån Tjörn
    Sålt bostad Hon kämpade för sälja hus la ner mycket tid Läs mer
  • Ida I
    Ida I skrev om Madeleine Zetterström en del av Fastighetsbyrån Tjörn
    Köpt
    Väldigt engagerad
    Återigen väldigt engagerad
    NÖJD! Läs mer
  • Yvonne R
    Yvonne R skrev om Madeleine Zetterström en del av Fastighetsbyrån Tjörn
    Jättebra gånger trettio tecken............ Läs mer
  • Kjell I
    Kjell I skrev om Dan Brännehed en del av Fastighetsbyrån Tjörn
    HHej vi har haft en underbar mäklare som har hjälp oss på ett bra sätt kan varmt rekommendera dan bränner helt fantastiskt människa vänliga hälsningar från annbritt och kjell Läs mer
  • sinisa d
    sinisa d skrev om Erik Hansson en del av Fastighetsbyrån Tjörn
    Jag kan varmt rekomendera denna driftiga, duktiga och kunniga mäklaren. Allt gick väldigt smidigt när jag med Eriks hjälp sålde min villa. Han var väldigt lyhörd, alltid tillgänglig för frågor och funderingar. Erik har ett väldigt fint sätt att kommunicera, "inte för mycket" som många andra kan vara.
    Han var påläst om området, och förresten tog sig tid att själv komma till mig och presentera både sig själv och sitt arbetssätt.
    Helt enkelt, och det gick väldigt enkelt, en kille och mäklare att rekommendera.
    Sinisa Dosén Läs mer
  • Mattias W
    Mattias W skrev om Fastighetsbyrån Tjörn
    Vänlig, proffsig, bra bemötande Läs mer
  • Henrik K
    Henrik K skrev om Madeleine Zetterström en del av Fastighetsbyrån Tjörn
    Mycket serviceminded och engagerad.
    Mycket nöjd med Madeleines insats som mäklare, ger en känsla av förtroende och intresse att alla parter blir nöjda. Läs mer
  • Catrine K
    Catrine K skrev om Christine Rydell Ivarsson en del av Fastighetsbyrån Tjörn
    Trevlig. Bra bemötande. Bra visning. Bra kommunikation. Läs mer
  • Gunilla O
    Gunilla O skrev om Christine Rydell Ivarsson en del av Fastighetsbyrån Tjörn
    All kontakt med Christine har varit positiv och hon levde verkligen upp till min förväntan. Det är andra gången jag anlitar Fastighetsbyrån och jag är helnöjd med all hjälp jag fått även denna gång med husförsäljning och alla förberedelser som måste till innan. Varmt tack! Läs mer
  • Nils L
    Nils L skrev om Madeleine Zetterström en del av Fastighetsbyrån Tjörn
    Så himla nöjd.. Gjorde allt bra och lite till. Läs mer
  • Peter J
    Peter J skrev om Christine Rydell Ivarsson en del av Fastighetsbyrån Tjörn
    Ger ett gott intryck och är väl tillmötesgående och kunnig. Läs mer
  • Roland H
    Roland H skrev om Dan Brännehed en del av Fastighetsbyrån Tjörn
    Perfekt! Fungerade lika bra denna gången. Läs mer
  • Helen B
    Helen B skrev om Dan Brännehed en del av Fastighetsbyrån Tjörn
    Vi fick ett bra bemötande.
    Priset blev för högt satt i första skedet. Det gjorde att våra
    förväntningar också blev höga.
    Det tog lång tid innan försäljning blev av, det var påfrestande. Tilläggas kan att vi drog tillbaka ett anbud eftersom vi inte tyckte att det var rätt köpare.
    Vi tycker nu att vi fått rätt köpare, så här i efterhand var det
    värt att vänta. Läs mer
  • Britt-Marie H
    Britt-Marie H skrev om Fastighetsbyrån Tjörn
    Allt i alla avseenden 100%. Duktig, kunnig, trevlig, lågmäld och ambitiös. Bättre mäklare kan man inte ha. Läs mer
  • Sonny H
    Sonny H skrev om Fastighetsbyrån Tjörn
    Mycket trevligt och affärsinriktad.
    Valdes ut som en av 3 mäklare Läs mer
  • Simon J
    Simon J skrev om Dan Brännehed en del av Fastighetsbyrån Tjörn
    Dan var superbra och väldigt proffesionell i sitt bemötande. Kommer anlita fastighetabyrån i framtiden. Läs mer
  • Marcus W
    Marcus W skrev om Erik Hansson en del av Fastighetsbyrån Tjörn
    Jag och min fru har varit på många husvisningar de senaste åren. Vid en av visningarna träffade vi Erik, som gjorde gott intryck på oss båda. När det väl var dags för att sälja vårt hus och vi behövde en mäklare, så var det han som vi båda kom att tänka på.
    Erik upplever vi som väldigt målinriktad och engagerad. Han var duktig på att förklara sin plan för husförsäljningen, men gav oss samtidigt utrymme att bestämma själva vad vi trodde var bäst. Vi lyckades få sålt vårt hus i Kareby på ett förhandsbud, som vi var nöjda med. Vi rekommenderar starkt Erik som mäklare. Läs mer

Hamngatan 15, 471 32 Skärhamn