Fastighetsbyrån Tjörn

Fastighetsbyrån Tjörn

• BadgeElevenYears

Här på Tjörn, Sveriges sjunde största ö, möts du av en varierande skärgårdsnatur, härliga små samhällen och självklart oss på Fastighetsbyrån. Vi är ett glatt gäng som verkligen älskar vårt yrke: att förmedla bostäder på Tjörn. Ingen dag är den andra lik. Möten med människor är något som var och en av oss brinner för och vi...

727 omdömen om Fastighetsbyrån Tjörn

Sedan starten hos Reco 2013

Mats J
Rönnäng

Trevlig bemötande bra samarbete och god kunskap

Anna-Lena C
Sålde sitt hus med hjälp av Jessica Mårtensson en del av Fastighetsbyrån Tjörn
Skärhamn

Trevlig g glad och positiv hjälpsam informativ och Inger trygghet för mig som säljare men som samtidigt verkar mån om att köparen skall känna sig nöjd och trygg. Lätt att hålla kontakt med under försäljningstiden och svarade alltid snabbt på sms och tel-samtal. Professionell och samtidigt personlig med värme och starkt engagemang. Kan inte hitta något som var negativt under försäljningsperioden. Helnöjd. Kan starkt rekommendera Jessica som mäklare.

Carola B
Skärhamn

Vi var väldigt bra omhändertagen av Erik Hansson som tog den tiden att förklara och lyssna på oss. Han t.o.m. diskuterade med min man på engelska vid flera tillfällen för att han kunde få reda på viktig information om köpet. Erik var också väldigt hjälpsam att hantera extra paper till ett köp utanför Sverige.

Alexander O
Höviksnäs

Väldigt öppen och svarade på mina frågor jag hade. Kan varmt rekommendera henne.

Malin A
Skärhamn

Jätte bra. Hela processen gick super smidigt och vi är så nöjda med Sanna som mäklare, hon gav bra service och vi kände oss trygga hela vägen då detta var vårt första köp. Grym tjej!

Ulla Else-Britt D

Trevlig Tillmötesgående Kunnig mäklare som jag Varmt rekommenderar/Ulla

Thorben A
Skärhamn

Mycket lyhörd, tillmötesgående och okomplicerad. Vi är väldigt nöjda med Jessica!

Mats Ture B
Sålde sitt hus med hjälp av Jessica Mårtensson en del av Fastighetsbyrån Tjörn
Skärhamn

Bra och förtroligt bemötande. Positiv och trevlig person som höll oss väl underrättade om försäljningen fortlöpte.

Björn T
Sålde sin lägenhet med hjälp av Jessica Mårtensson en del av Fastighetsbyrån Tjörn
Skärhamn

Försäljningen av min bostadsrätt, med Jessica Mårtensson som mäklare, har gått mycket bra på alla tänkbara sätt. MVH Björn Thorsson

Monica Gunilla H
Klövedal

Det tog lite lång tid, men det beror kanske på tiderna och låneränorna. Annars har allt varit helt okej.

Maria B
Skärhamn

Jessica har under hela processen varit lugn, saklig och professionell. Tillgänglig och stöttande. Att hon dessutom är en väldigt empatiskt och trevlig person gör att hon får full pott av vår familj! Varmaste rekommendationer!

Anders J
Köpte sitt hus med hjälp av Sanna Markström en del av Fastighetsbyrån Tjörn

Sanna har på att mycket bra sätt agerat snabbt och kunnigt när frågor har uppstått.

Alexander F
Skärhamn

Väldigt proffsig mäklare! Vi som köpare var väldigt nöjda med bemötandet!

Mats A
Skärhamn

Mycket proffsigt på alla sätt och framför allt ett snabbt avslut

Fredrik A
Lilla Askerön

Sanna agerade väldigt professionellt i samtliga kontakter som vi hade. Sakligt och tydligt och med bra svar på våra frågor. Var på alla sätt det stöd som man vill ha i en affär som denna

Eva Anette L
Lilla Askerön

Sanna har bemött oss på ett behagligt och samtidigt proffsigt sätt. Vi är belåtna med försäljningen och är jättenöjda .

Nils Erik Roland L
Lilla Askerön

Sanna hade ett lugnt o säkert uppträdande under försäljningen. Hon var lagom i alla lägen. Kändes roligt att ha med henne att göra under hela försäljningstiden. Kort o gott så är vi mycket nöjda!!

Hanne Maria B
Hakenäset

Hon är otroligt närvarande, engagerad och positiv. Hon var ett tryggt stöd genom hela vår process!

Daniel E
Köpte sin lägenhet med hjälp av Carl Börjesson en del av Fastighetsbyrån Tjörn
Dyrön

Jag köpte en bostad med Carl som mäklare, och är supernöjd på alla sätt. Han är kunnig, proffsig och lätt att prata med. Jag tror inte affären hade gått så pass smidigt och bra med en annan mäklare, så Carl rekommenderas mkt varmt!

Maria Cecilia R
Rönnäng

En mycket kompetent mäklare. Trevligt och lättsam i sitt bemötande. Man känner sig trygg, då han är kunnig och alltid tillgänglig för att svara på de frågor man ev har. Cecilia, Marlena, Susanne Hakefjordsvägen 11 Rönnäng

Göran O
Köpte en tomt med hjälp av Erik Hansson en del av Fastighetsbyrån Tjörn
Dyrön

Pålitlig,ordning och reda Samt kunnig i sin roll som mäklare.

Alma M
Skrev om Erik Hansson en del av Fastighetsbyrån Tjörn

Vi var supernöjda med Erik! Snabba svar och bra information under hela processen vilket kändes känt då detta var vårt första köp av boende. Rekommenderar varmt!

Hans Gustav N
Mjörn

Bra bemötande som levde upp till våra förväntningar.

Martina E
Sålde sin lägenhet med hjälp av Erik Hansson en del av Fastighetsbyrån Tjörn
Höviksnäs

Enkel och bra kommunikation. Lyhörd och uppmärksam.

Emma J
Ellös

Tillgänglig. Jag sade till Carl, att det jag uppskattar mest hos en mäklare är tillgänglighet. Carl har alltid snabbt svarat på alla telefonsamtal. snabbt gett besked om nya händelser. Bra dialog. Jag är mycket nöjd med den dialog vi haft. Carl har ryggrad. Ibland har jag haft yviga funderingar, förslag. Då har Carl besvarat och argumenterat för sin linje på ett klokt sätt. Uthållig. Vi har haft en ganska utdragen, svår säljprocess som Carl genomfört till min belåtenhet.

Anwar A
Kållekärr

Trevlig bemötande, kändes proffsig och mycket hjälpsam

Peter K
Kållekärr

Trevlig och lätt att ha och göra med.

Martin J
Ellös

Trevlig och tydlig. Sakkunnig på Orust.

Linus N
Bleket

Erik är mycket trevlig och professionell! Vi är väldigt nöjda med hans hantering av vår husförsäljning.

Karl-Johan A
Sålde sin lägenhet med hjälp av Erik Hansson en del av Fastighetsbyrån Tjörn
Skärhamn

Trevligt bemötande, affären gick smidigt och bra.

Johanna S
Myggenäs

Vänligt och respektfullt bemötande med god tillgänglighet på telefon och mail.

Emma Linnéa G
Sålde sitt hus med hjälp av Sanna Markström en del av Fastighetsbyrån Tjörn

Mycket vänlig och lyhörd. Var lätt att hålla kontakten med och fanns alltid där för att svara på eventuella frågor som uppkom. Fick bra information om alla steg i processen och var hon var kunnig och hjälpsam! Rekommenderar varmt!

Emma B
Rönnäng

Jag har varit i kontakt med Erik vid några tidigare tillfällen och alltid fått ett väldigt bra bemötande. I samband med köpet av Veberga var Erik professionell och snabb med kontakt. Han har alltid varit trevlig, öppen och tillmötesgående. Jag har alltid varit väldigt nöjd med Erik!

Simon L
Hakenäset

Flexibel, snabb och bra på att återkoppla.

Ulrika P
Rönnäng

Erik har varit en engagerad och lyhörd mäklare. Lätt att prata med och alltid snabb att svara. Rekommenderar gärna Erik

Irene A
Ellös

Mkt gott bemötande, alltid glad och tillmötesgående, tog sig tid att besvara frågor mm. Allt gick smidigt och snabbt, bra tillbakakoppling vid frågor via Mail och sms. Lycka till!

Daniel S
Fagerfjäll

Trevligt och genuint bemötande. Mycket professionell men också personlig. Tydlig, kunnig och enkel att diskutera/bolla med. Som köpare kände vi oss väldigt trygga med Carl, det gjorde affären möjlig och väldigt rolig att genomföra.

Bengt Ove L
Fagerfjäll

Mycket bra och uppfyllde mina förväntningar till 100 procent

Carina Rebecca Melanie J
Kållekärr

Carl är mycket vänlig, tillmötesgående och enormt proffsig. Jag är helt nöjd och tacksam över att just Carl är min mäklare.

Joel C

Trevlig bemötande och hjälpsam

Ulla Marianne Ö
Kållekärr

Carl har gjort ett mycket gott och proffsigt genomförande av affären. Jag kände mig trygg då han hela tiden höll mig informerad,

Malin S
Bleket

Snabb återkoppling och förtroende ingivande!

Johanna A
Myggenäs

Carl var hjälpsam med svar på våra frågor, engagerad i processen och hade ett mycket trevligt bemötande från start till slut när vi köpte vårt nya hus.

Ulla-Stina J
Höviksnäs

Erik Hansson har varit en klippa under försäljningen av mitt hus. Hans kunskap och engagemang gjorde att jag kände mig trygg under hela processen. Att han utöver det bjöd på skratt och fina samtal är ett starkt plus!

Nils Krister L
Skärhamn

Mycket kunnig, trevlig och positiv mäklare. Hör alltid av sig till oss och håller allt han lovat!

Ing-Marie Susanne C
Myggenäs

Carl Börjesson har under hela denna resa som en husförsäljning innebär, varit noga med att kontinuerligt både kommunicera och involvera och jag har hela tiden känt att både husaffären och vi som säljare varit i trygga och kompetenta händer där det även löpande pågått en scanning av omvärld och marknad. Jag kan därför varmt rekommendera Carl Börjesson och Fastighetsbyrån på Tjörn.

Eva Maria Christine R
Bleket

Erik har hjälpt oss med vår husförsäljning med bravur. Från första mötet och framåt. Med varm hand och målet i sikte. Även en komplicerad affär fick ett bra avslut. Rekommenderar starkt Erik i framtida bostadsaffärer.

Lars W
Henån

Carl har snabbt och smidigt svarat på frågar via mail och telefonsamtal. Carl gav snabb återkoppling under budgivningen med bra och sakliga råd. Efter att budgivningen var slut var också återkopplingen mellan säljaren och oss snabb och saklig via Carl. Vid kontraktsskrivningen möttes vi en förberedd mäklare, trevligt samtal och en saklig genomgång av kontrakt och övrigt underlag gav en positiv upplevelse.

Isabella Jessica H
Henån

Trevlig, saklig, kunnig och lyhörd bemött. Tvekar inte att rekommendera Carl för enkel och snabb affär!

Jonatan H
Klövedal

Hjälpsam och väldigt trevlig som ville hjälpa en så bra hon kunde och väldigt professionell.