Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Tjörn Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Tjörn

Fastighetsbyrån Tjörn

Hamngatan 15, 471 32 Skärhamn — Visa karta

Här på Tjörn, Sveriges sjunde största ö, möts du av en varierande skärgårdsnatur, härliga små samhällen och självklart oss på Fastighetsbyrån.

Vi är ett glatt gäng som verkligen älskar vårt yrke: att förmedla bostäder på Tjörn. Ingen dag är den andra lik. Möten med människor är något som var och en av oss brinner för och vi tycker det är ett privilegie att få följa er i den stora process som en bostadsaffär ändå är.

Oavsett om du vill köpa eller sälja en fastighet här på Tjörn, kom och prata med oss! VI delar gärna med oss av vår erfarenhet och kunskap om bostadsmarknaden och människorna här på ön. Välkommen!

Läs vad 282 kunder tycker om Fastighetsbyrån Tjörn

• 2019-08-19

Andrea G skrev om Erik Hansson en del av Fastighetsbyrån Tjörn
    Erik har hjälpt oss att sälja vårt hus på Åstol. Vi blev mycket trevligt bemötta. Hade kontakt med andra mäklare innan Erik,
    som inte var särskilt positivt inställda att sälja huset då vårt hus låg på ofri grund. För Erik var detta inget bekymmer, såg inga problem i detta.
    Vi kan varmt rekommendera Erik. Läs mer
  • 2019-08-10

Inger B skrev om Madeleine Zetterström en del av Fastighetsbyrån Tjörn
    Har köpt en bostadsrätt. Jag blev bemött bra av mäklaren, hon var korrekt och tydlig med informationen runt köpet. I telefon upplevde jag henne som tuff ibland men jag tror att det är bra i längden. Hon har bistått mig på bästa sätt i min affär. Läs mer
  • 2019-08-08

Eva B skrev om Madeleine Zetterström en del av Fastighetsbyrån Tjörn
    Ambitiös, proffsig, vänlig ...... Vad mer kan man begära! Rekommenderar Madeleine till alla som ska eller vill sälja/ köpa nytt boende. 👍😁 Läs mer
  • 2019-08-08

Agnes J skrev om Madeleine Zetterström en del av Fastighetsbyrån Tjörn
    Vi blev väldigt bra bemött utav mäklaren Madeleine. Vi va o kolla på huset första gången utan henne eftersom Bosse har handlat utav oss på XL. Där jag och min mamma jobbar. Så vi är lite bekanta, men redan dagen efter så ringde Madeleine mig och prata. Hon gav mig all information som hon hade samt fixade så vi fick en till visning utan ägarna. Plus att hon va ledig egentligen! Väldig trevlig och tillmötesgående va hon! Stort tack för all den hjälp vi fick! Läs mer
  • 2019-08-07

Emil C skrev om Madeleine Zetterström en del av Fastighetsbyrån Tjörn
    Bra o trevlig säljare! Kontaktbar hela tiden. Jätte nöjd med huset. Läs mer
  • 2019-08-07

Kent K skrev om Dan Brännehed en del av Fastighetsbyrån Tjörn
    Brännehed har värderat visat ochsålt våran fastighet,på ett mycket proffisionellt och trevligt sätt.varit saklig anträffbar och upplysande både till köpare och säljare. Läs mer
  • 2019-07-31

Petra A skrev om Dan Brännehed en del av Fastighetsbyrån Tjörn
    Vi köpte vår första villa av Dan. Han har hjälpt till med kontakt med säljare och svarat på många extra frågor om försäljning (trots att han inte sålde vårt).
    Då det är vårt första hus har han fått många frågor och varit väldigt tillmötesgående och hjälpsam!
    Skulle absolut rekommendera honom som mäklare. Läs mer
  • 2019-07-22

Mikael J skrev om Madeleine Zetterström en del av Fastighetsbyrån Tjörn
    Jag har köpt Tångeröd1:72 av Madeleine och hon var/är helt fantastisk trots jag att jag avbröt budgivning för att hoppa på igen efter 10tim, hoppas hon inte fått skit för det.

Hennes bemötande mot mig går nog inte att bli bättre, gjorde alla rätt utifrån mina förhoppningar och förväntningar om bland annat snabba besked och tydlig information och ett väldigt mjukt och fint bemötande.

Jag kan med varmaste hjärta rekommendera henne till andra objekt och jag kommer att rekommendera henne till vänner och bekanta om dom funderar på försäljning. Jag kommer själv att ta hjälp av henne den dagen det dyker upp något inom hennes profession.

Super mäklare! :-)
    MVH
    Mikael Läs mer
  • 2019-07-13

Johnny F skrev om Erik Hansson en del av Fastighetsbyrån Tjörn
    Erik Hansson var kanon. Engagerad och trevlig. Läs mer
  • 2019-07-12

Eva Böhn F skrev om Erik Hansson en del av Fastighetsbyrån Tjörn
    Vi fick all hjälp vi behövde när vi köpte en fritidsfastighet genom
    Erik Hansson, Fastighetsbyrån Tjörn. Erik överträffade vida våra förväntningar på en mäklare. Han var snabb,hjälpsam,ärlig och genomtrevlig!

Eva och Johnny Friberg Läs mer
  • 2019-07-11

Mona N skrev om Erik Hansson en del av Fastighetsbyrån Tjörn
    Vi har sålt vårat älskade hus på Tjörn.
    Bemötandet från Erik Hansson har varit det bästa tänkbara.
    Våra förväntningar på mäklaren var att vi skulle få en snabb
    försäljning efter att vi hittat en lägenhet som passade oss.
    Precis så blev det och vi kände oss trygga med Erik Hansson.
    Med vänlig hälsning
    Mona o Kenneth Nilsson Läs mer
  • 2019-07-10

Lisa S skrev om Madeleine Zetterström en del av Fastighetsbyrån Tjörn
    Köpt en bostadsrätt i Stenungsund. Supernöjd med bemötande. Snabb på återkoppling. Tydlig och lojal mot både köpare och säljare. Läs mer
  • 2019-07-08

Yamilet L skrev om Madeleine Zetterström en del av Fastighetsbyrån Tjörn
    Vi har fått hjälp av Madeleine att sälja vår sommarstuga för att kunna flytta in i vårt nya drömhus. Madeleine har varit helt fantastisk och trots att det varit en stor tidspress pga det snabba tillträdet på vårt nya hus så har allt gått galant - och detta är till största del Madeleines förtjänst.
    Hon har under hela resans gång inte bara varit tillgänglig utan även kommit med tips och kloka råd så snart det funnits ett behov. Hon är en väldigt varm och förtroendeingivande person som man snabbt känner att man kan förlita sig på. Våra förväntningar var främst inriktade på tidsaspeketen men kan ändå sammanfatta det med att samtliga förväntningar infriades och det med råge.
    Om vi skall sälja igen eller om det är någon i vår bekantskapskrets som behöver mäklarassistans så kommer vi absolut rekommendera Madeleine - för att dom skall känna samma trygghet som vi gjorde. Stort tack!! Läs mer
  • 2019-07-08

Amanda F skrev om Jessica Mårtensson en del av Fastighetsbyrån Tjörn
    Vi köpte en lägenhet i Stenugnssund och kunde inte varit nöjdare med varken lägenheten eller Jessica. Läs mer
  • Stefan L

2019-07-05

Stefan L skrev om Madeleine Zetterström en del av Fastighetsbyrån Tjörn
    Madeleine har hjälpt oss i samband med försäljning av vårt sommarhus. Hon har under hela resans gång varit ett fantastikst stöd och bollplank och utan henne hade det helt säkert inte gått så smidigt och bra som det nu har gjort. Skulle i 100 av 100 fall varmt rekommendera Madeleine till alla som vill ha en erfaren, smart och varm person i samband med sitt köp eller sin försäljning. Hon överträffar högt ställda förväntningar ...med råge! Är supertacksamma för all hennes hjälp och glada att vi fått möjligheten att lära känna henne =) Läs mer
  • 2019-07-02

Patric Torsten Roland L skrev om Madeleine Zetterström en del av Fastighetsbyrån Tjörn
    Vi sålde och köpte hus av Madeleine. Hon fanns alltid tillgänglig när vi hade frågor eller funderingar kring vår försäljning samt vårt köp.
    Kan verkligen rekommendera Madeleine. Läs mer
  • 2019-06-22

Håkan P skrev om Madeleine Zetterström en del av Fastighetsbyrån Tjörn
    Vi som köpare av fritidshus kände oss trygga med Madeleine. Hon svarade snabbt på alla frågor och gav oss ett gott bemötande. Läs mer
  • 2019-06-20

Per J skrev om Madeleine Zetterström en del av Fastighetsbyrån Tjörn
    Vid köp av Tubberöd i Skärhamn var vi mycket nöjda med Madeleiene Hon hade en fantastisk känsla för att ta hänsyn till både köparens och säljarens önskemål. Vi är tacksamma och vill varmt rekommendera Madeleine till fortsatta mäklaruppdrag. I Madeleine har ni en förmåga som ni ska ta vara på.
    Inger och Per Wallinder Läs mer
  • 2019-06-20

Stefan Frederik B D skrev om Madeleine Zetterström en del av Fastighetsbyrån Tjörn
    In short: Madeleine has handled our transaction diligent, with high professional standards and always with a smile! Läs mer
  • Pernilla H

2019-06-19

Pernilla H skrev om Jessica Mårtensson en del av Fastighetsbyrån Tjörn
    Vi har köpt villa ävja i Almösund och Jessica har varit toppen att ha att göra med, snabb på att återkoppla, supertrevlig och framförallt väldigt kunnig och hjälpsam. Vi är supernöjda Läs mer
  • 2019-06-12

Pia M skrev om Dan Brännehed en del av Fastighetsbyrån Tjörn
    Trevlig, trygg, kunnig, sätter kunden i focus Läs mer
  • 2019-06-10

JONAS T skrev om Jessica Mårtensson en del av Fastighetsbyrån Tjörn
    Köpte mitt hus med Jessica som mäklare.
    Känns verkligen som hon är mån om att man skall få en bra upplevelse.
    Trevlig, lätt att få tag på och proffsig.
    Supernöjd med allting. Läs mer
  • 2019-06-09

Karin W skrev om Erik Hansson en del av Fastighetsbyrån Tjörn
    Vi har precis köpt vårt första hus. Erik var lättillgänglig och kunnig. Mycket trevlig och värnade om oss som kunder! Vi har kännt oss trygga genom hela affären! Läs mer
  • Saedeh A

2019-06-06

Saedeh A skrev om Jessica Mårtensson en del av Fastighetsbyrån Tjörn
    Jessica har varit min mäklare när jag köpte mitt hus.
    Jessica är en kunnig ,tydlig och bestämd mäklaren. Hon är en lyhörd person, nåbar som bryr sig om små & stora frågor. Hon är rättvis, tänker på trevlig bemötande såväl mot köpare såsom säljaren.. hon är en fantastisk person. Läs mer
  • 2019-06-05

Frode R skrev om Madeleine Zetterström en del av Fastighetsbyrån Tjörn
    Köpte en villa på "landet"
    Bra info under hela resan, fick påminnelser,ny info m.m. Läs mer
  • 2019-06-04

Ludvig L skrev om Madeleine Zetterström en del av Fastighetsbyrån Tjörn
    Tack för mycket bra bemötande i samband med köp av vårt fritidshus i Skärhamn. Jag kan varmt rekommendera Madeleine på Fastighetsbyrån. Läs mer
  • Stefan E

2019-06-04

Stefan E skrev om Jessica Mårtensson en del av Fastighetsbyrån Tjörn
    Sålde vårat hus i Skärhamn.Vi kände stort förtroende för Jessica direkt.Bra kontakt genom hela försäljningen,svarade snabbt om det va något man undrade.Toppen hela vägen. Läs mer

Bo Carl-Gustaf D skrev om Madeleine Zetterström en del av Fastighetsbyrån Tjörn
    Toppen bra påläst och trevlig passar till detta yrke Läs mer

Marie E skrev om Christine Rydell Ivarsson en del av Fastighetsbyrån Tjörn
    Sålt sommarstuga.
    Christine gav ett gott bemötande och var lätt att nå och gav bra respons genom hela försäljningen . Läs mer

Fiona J skrev om Erik Hansson en del av Fastighetsbyrån Tjörn
    Köpt ett hus på Hjälteby. Han överträffat mina förväntningar ! Ringde tillbaka snabbt, hjälpsam. Läs mer
  • 2019-06-01

Torbjörn Hugo H skrev om Jessica Mårtensson en del av Fastighetsbyrån Tjörn
    Vi har köpt ett sommarhus på Tjörn och Jessica har varit mycker engagerad och hjälpsam under hela processen. Vi hade många frågor och funderingar och hennes engagemang var tillslut avgörande för att vi att vi nu har vårt efterlängtade sommarhus. Läs mer
  • 2019-05-31

Ann-Christina R skrev om Erik Hansson en del av Fastighetsbyrån Tjörn
    Det finns mäklare och det finns mäklare. Erik är en fantastisk person som brinner för sitt arbete och att bygga relationer med både säljare och köpare. Redan vid första kontakten innan uppdraget var avtalat var förtroendet på plats och det det höll rakt igenom till kontraktsskrivning. Den löpande informationen om tankar och strategier kring försäljningen var god och mycket genomtänkt. Att han tar sig några extra minuter att småprata och försäkra sig om att både säljare och köpare är med på banan har varit otroligt värdefullt i denna affär och någonting han vinner väldigt mycket på. Läs mer
  • 2019-05-24

Carina E skrev om Jessica Mårtensson en del av Fastighetsbyrån Tjörn
    Jag har köpt en bostadsrätt. Proffsigt och påläst bemötande av mäklare.
    Kommer att rekommendera henne och Fastighetsbyrån till andra. Läs mer
  • 2019-05-24

Lars Peter G skrev om Jessica Mårtensson en del av Fastighetsbyrån Tjörn
    sålt mindre villa. glad trevlig , kunnig mäklare.så högt betyg ...
    hon ringde tillbaka när vi sökte henne, stot plus när. människor bryr sig.

ett tips vi fick av besökare på visning , när de var så många hade de önskat två , en som pratar om huset n som tar emot vid dörren. Läs mer
  • 2019-05-23

Jennie Annette Cecilia B skrev om Jessica Mårtensson en del av Fastighetsbyrån Tjörn
    VI har sålt vårt hus på Tjörn med Jessica som mäklare. Genom hela processen har Jessica varit ett stort stöd, lyhörd och professionell har hon guidat oss genom alla steg i en försäljning. Vi är oerhört nöjda med både bemötande, service och inte minst med resultatet. Söker du/ni en kunnig och kompetent mäklare med god lokalkännedom inför en försäljning? Då är det utan tvekan Jessica ni ska välja! Läs mer
  • 2019-05-20

Sabina F skrev om Jessica Mårtensson en del av Fastighetsbyrån Tjörn
    Jessica har sålt vårt vinterbonad fritidshus och har från dag ett har hon levt upp till alla förväntningar.
    Närvarande, trevlig och proffsig! Läs mer
  • 2019-05-20

Jörgen A skrev om Dan Brännehed en del av Fastighetsbyrån Tjörn
    mycket hjälpsam och bra, även assistenten Jenny Läs mer
  • 2019-05-05

Emil E skrev om Madeleine Zetterström en del av Fastighetsbyrån Tjörn
    Madeleine har skött det jättebra genom hela försäljningen, man får snabba svar via mejl, sms och telefon. Rekommenderas starkt! :) Läs mer
  • 2019-05-03

Sofie S skrev om Madeleine Zetterström en del av Fastighetsbyrån Tjörn
    Lyhörd, engagerad och kompetent rekommenderas varmt. Läs mer
  • 2019-04-28

Andreas B skrev om Erik Hansson en del av Fastighetsbyrån Tjörn
    Erik hjälpte oss både att köpa ett hus och sälja vårt radhus. Erik var genomgående lyhörd och professionell och såg till att vi kände oss bekväma och informerade i varje steg av både försäljning och köp. Vi upplevde Erik som mycket förtroendeingivande och kompetent. Läs mer
  • 2019-04-25

Lenvi Catarina G skrev om Madeleine Zetterström en del av Fastighetsbyrån Tjörn
    Lugn och saklig mäklare.
    Jag känner att hon levde upp till mina förväntningar trots en trög start. Läs mer
  • 2019-04-24

Nils Christer G skrev om Madeleine Zetterström en del av Fastighetsbyrån Tjörn
    Sålt ett hus.
    Bra bemött.
    Med tanke på marknaden så har hon lyckats väldigt bra.

Nervöst. Men till slut så lösted det sig.

Känns väldigt gott. ?? Läs mer
  • 2019-04-23

Ing-Britt L skrev om Madeleine Zetterström en del av Fastighetsbyrån Tjörn
    Jag har sålt en lägenhet i Skärhamn. Jag har blivit fantastiskt bra och fint bemött från första stund. Madeleine är väldigt engagerad
    och förstående på alla sätt.
    Madeleine har verkligen levt upp till och långt över mina förväntningar.
    Det har varit väldig trevligt att ha med henne att göra. Hon har fallenhet för mäklararbetet. Jag är mycket, mycket nöjd. Läs mer
  • 2019-04-23

Jörgen Anders W skrev om Jessica Mårtensson en del av Fastighetsbyrån Tjörn
    Jessica hjälpte oss att sälja vårt fritidshus. Hon var alltid väldigt mån om att hålla oss informerade om processen och hjälpsam på alla sätt. Väldigt proffsigt bemötande, vi är väldigt nöjda! Läs mer
  • Peter L

2019-04-10

Peter L skrev om Madeleine Zetterström en del av Fastighetsbyrån Tjörn
    Vi har både köpt och sålt hus genom Madeleine och hon har varit mycket bra i båda fallen, snabb att svara, tar tag i allt som behövs göras med en kvalitet och saklighet utöver det vanliga.
    Vi är mycket nöjda med Madeleine i alla avseenden.
    Mvh Peter Larsson Läs mer
  • 2019-04-10

Gabriel G skrev om Erik Hansson en del av Fastighetsbyrån Tjörn
    Vi köpte ett radhus. Vi blev bemötta med en härligt energi, positiv, ödmjuk och professionell mäklare. Erik gav oss rätt information från början till slut och de gav oss en trygghet att genomföra köpet. En bra, ung och framgångas rik mäklare. rekommenderas starkt. Vi tackar och önskar Erik all lycka i framtiden. Läs mer
  • Björn B

2019-04-09

Björn B skrev om Jessica Mårtensson en del av Fastighetsbyrån Tjörn
    Sålde min lägenhet
    Mycket bra bemötande
    Över förväntan och inga problem nånsin.
    Mycket nöjda Läs mer
  • Anna-Karin O

2019-04-08

Anna-Karin O skrev om Madeleine Zetterström en del av Fastighetsbyrån Tjörn
    Madeleine har sålt min bostadsrätt på Uppegårdsvägen. Under hela processen har hon varit hjälpsam, intresserad och noggrann. Hon har alltid hjälpt till och verkligen varit mån om att min bostad ska bli såld men även att vi ska hitta ett nytt boende. Att hon dessutom gjorde så att min lägenhet blev såld mycket snabbt och smidigt genom att en spekulant kontaktade henne och var intresserad av min lgh. Jag tror att både köpare och jag som säljare är lika nöjda med Madeleine som mäklare och med affären!
    Jag tycker att Madeleine är en väldigt duktig mäklare och rekommenderar henne till alla! Läs mer
  • 2019-04-02

Peter F skrev om Madeleine Zetterström en del av Fastighetsbyrån Tjörn
    Sommarhus. Mycket trevligt bemötande. Läs mer
  • 2019-04-01

Agneta L skrev om Madeleine Zetterström en del av Fastighetsbyrån Tjörn
    Köpte fritidshus, mycket vänligt bemötande. Läs mer

Hamngatan 15, 471 32 Skärhamn