Fastighetsbyrån Tjörn

Snittbetyg
4.8
Ring 0304-66 84 40 Dela

Om företaget

Här på Tjörn, Sveriges sjunde största ö, möts du av en varierande skärgårdsnatur, härliga små samhällen och självklart oss på Fastighetsbyrån. Vi är ett glatt gäng som verkligen älskar vårt yrke: att förmedla bostäder på Tjörn. Ingen dag är den andra lik. Möten med människor är något som var och en av oss brinner för och vi...

706 omdömen om Fastighetsbyrån Tjörn

Sedan starten hos Reco 2013

Visar 706 omdömen med 4.8 i snittbetyg
Alma M
Skrev om Erik Hansson en del av Fastighetsbyrån Tjörn

Vi var supernöjda med Erik! Snabba svar och bra information under hela processen vilket kändes känt då detta var vårt första köp av boende. Rekommenderar varmt!

Hans Gustav N
Mjörn

Bra bemötande som levde upp till våra förväntningar.

Martina E
Höviksnäs

Enkel och bra kommunikation. Lyhörd och uppmärksam.

Emma J
Ellös

Tillgänglig. Jag sade till Carl, att det jag uppskattar mest hos en mäklare är tillgänglighet. Carl har alltid snabbt svarat på alla telefonsamtal. snabbt gett besked om nya händelser. Bra dialog. Jag är mycket nöjd med den dialog vi haft. Carl har ryggrad. Ibland har jag haft yviga funderingar, förslag. Då har Carl besvarat och argumenterat för sin linje på ett klokt sätt. Uthållig. Vi har haft en ganska utdragen, svår säljprocess som Carl genomfört till min belåtenhet.

Anwar A
Kållekärr

Trevlig bemötande, kändes proffsig och mycket hjälpsam

Peter K
Kållekärr

Trevlig och lätt att ha och göra med.

Martin J
Ellös

Trevlig och tydlig. Sakkunnig på Orust.

Linus N
Bleket

Erik är mycket trevlig och professionell! Vi är väldigt nöjda med hans hantering av vår husförsäljning.

Karl-Johan A
Skärhamn

Trevligt bemötande, affären gick smidigt och bra.

Johanna S
Myggenäs

Vänligt och respektfullt bemötande med god tillgänglighet på telefon och mail.

Emma Linnéa G
Sålde sitt hus med hjälp av Sanna Markström en del av Fastighetsbyrån Tjörn

Mycket vänlig och lyhörd. Var lätt att hålla kontakten med och fanns alltid där för att svara på eventuella frågor som uppkom. Fick bra information om alla steg i processen och var hon var kunnig och hjälpsam! Rekommenderar varmt!

Emma B
Rönnäng

Jag har varit i kontakt med Erik vid några tidigare tillfällen och alltid fått ett väldigt bra bemötande. I samband med köpet av Veberga var Erik professionell och snabb med kontakt. Han har alltid varit trevlig, öppen och tillmötesgående. Jag har alltid varit väldigt nöjd med Erik!

Simon L
Hakenäset

Flexibel, snabb och bra på att återkoppla.

Ulrika P
Rönnäng

Erik har varit en engagerad och lyhörd mäklare. Lätt att prata med och alltid snabb att svara. Rekommenderar gärna Erik

Irene A
Ellös

Mkt gott bemötande, alltid glad och tillmötesgående, tog sig tid att besvara frågor mm. Allt gick smidigt och snabbt, bra tillbakakoppling vid frågor via Mail och sms. Lycka till!

Daniel S
Fagerfjäll

Trevligt och genuint bemötande. Mycket professionell men också personlig. Tydlig, kunnig och enkel att diskutera/bolla med. Som köpare kände vi oss väldigt trygga med Carl, det gjorde affären möjlig och väldigt rolig att genomföra.

Bengt Ove L
Fagerfjäll

Mycket bra och uppfyllde mina förväntningar till 100 procent

Carina Rebecca Melanie J
Kållekärr

Carl är mycket vänlig, tillmötesgående och enormt proffsig. Jag är helt nöjd och tacksam över att just Carl är min mäklare.

Joel C
Köpte sin lägenhet med hjälp av Sanna Markström en del av Fastighetsbyrån Tjörn

Trevlig bemötande och hjälpsam

Ulla Marianne Ö
Kållekärr

Carl har gjort ett mycket gott och proffsigt genomförande av affären. Jag kände mig trygg då han hela tiden höll mig informerad,

Malin S
Bleket

Snabb återkoppling och förtroende ingivande!

Johanna A
Myggenäs

Carl var hjälpsam med svar på våra frågor, engagerad i processen och hade ett mycket trevligt bemötande från start till slut när vi köpte vårt nya hus.

Ulla-Stina J
Höviksnäs

Erik Hansson har varit en klippa under försäljningen av mitt hus. Hans kunskap och engagemang gjorde att jag kände mig trygg under hela processen. Att han utöver det bjöd på skratt och fina samtal är ett starkt plus!

Nils Krister L
Skärhamn

Mycket kunnig, trevlig och positiv mäklare. Hör alltid av sig till oss och håller allt han lovat!

Ing-Marie Susanne C
Myggenäs

Carl Börjesson har under hela denna resa som en husförsäljning innebär, varit noga med att kontinuerligt både kommunicera och involvera och jag har hela tiden känt att både husaffären och vi som säljare varit i trygga och kompetenta händer där det även löpande pågått en scanning av omvärld och marknad. Jag kan därför varmt rekommendera Carl Börjesson och Fastighetsbyrån på Tjörn.

Eva Maria Christine R
Bleket

Erik har hjälpt oss med vår husförsäljning med bravur. Från första mötet och framåt. Med varm hand och målet i sikte. Även en komplicerad affär fick ett bra avslut. Rekommenderar starkt Erik i framtida bostadsaffärer.

Lars W
Henån

Carl har snabbt och smidigt svarat på frågar via mail och telefonsamtal. Carl gav snabb återkoppling under budgivningen med bra och sakliga råd. Efter att budgivningen var slut var också återkopplingen mellan säljaren och oss snabb och saklig via Carl. Vid kontraktsskrivningen möttes vi en förberedd mäklare, trevligt samtal och en saklig genomgång av kontrakt och övrigt underlag gav en positiv upplevelse.

Isabella Jessica H
Henån

Trevlig, saklig, kunnig och lyhörd bemött. Tvekar inte att rekommendera Carl för enkel och snabb affär!

Jonatan H
Klövedal

Hjälpsam och väldigt trevlig som ville hjälpa en så bra hon kunde och väldigt professionell.

Bo H
Klövedal

Trevlig och korrekt , det är allt jag har att säga

Bengt-Eric Samuel S
Hjälteby

Personlig på ett professionellt sätt. Han tog uppdraget på stort allvar och vi kände stort förtroende för honom under hela processen. Han skapade trygghet. Han levde upp till våra förväntningar och mer därtill. Betr sammanfattning se ovan.

Lena A
Skärhamn

Bra och tydlig mäklare, vi är mycket nöjda.

Alexandra E
Skärhamn

Trevlig, kunnig och pålitlig. Kände direkt vid första samtalet att det här är en mäklare att förlita sig på.

Carl-Frederik W
Skärhamn

Great support throughout the wholes sales process! Very transparent and open to help on all matters also not directly related the sales transaction. Thank you, Erik!

Jenny P
Köpte sin lägenhet med hjälp av Carl Börjesson en del av Fastighetsbyrån Tjörn
Hjälteby

Trevlig mäklare som visste vad han pratade om, snabb på att höra av sig och var tillgänglig under hela processen. Kan varmt rekommendera!

Anette J
Köpte sitt hus med hjälp av Sanna Markström en del av Fastighetsbyrån Tjörn

Mycket kompetent mäklare. Proffsig i sitt bemötande.

Annika A
Köpte sitt hus med hjälp av Sanna Markström en del av Fastighetsbyrån Tjörn

Trevligt bemötande. Snabb återkoppling. Professionell och kunnig.

Kenneth B
Köpte sitt hus med hjälp av Sanna Markström en del av Fastighetsbyrån Tjörn

Trevlig och kompetent mäklare.

Jonas T
Sålde sitt hus med hjälp av Sanna Markström en del av Fastighetsbyrån Tjörn

Jättenöjd med Sanna. Professionell och bra kommunikation. Lyhörd och supertrevlig.

Jari Tapani R
Sålde sitt hus med hjälp av
Klövedal

Återkopplade och informerade oss hela tiden under försäljningen, tydlig och påläst. Gav oss ett bra intryck. Duktig mäklare.

Ulf A
Höviksnäs

Lyhörd, strukturerad och fokus på affären

Jennie B
Sålde sitt hus med hjälp av Sanna Markström en del av Fastighetsbyrån Tjörn

Sanna sålde vår fastighet och var i alla avseenden proffsig, lugn och serviceminded. Det är andra fastigheten vi säljer genom Fastighetsbyrån Tjörn och även om vi nu bytte mäklare var det samma fina service och kvalitet.

David S
Hals/Svanesund

Very helpful. Thank you for all your help Carl

Inger-Johanne W
Henån

Har jette fin upplevelse av Carl Börjesson .Mycket bra information och hjälp med alt,jette nöjd med alt.

Maria S
Rönnäng

Erik har ett trevligt bemötande. Han är engagerad och tydlig.Ger bra information och snabba svar. Noggrann och lättsam. TACK!

Johan M
Köpte sin lägenhet med hjälp av Erik Hansson en del av Fastighetsbyrån Tjörn
Skärhamn

Väldigt trevligt och professionellt bemöten genom hela köpprocessen.

Steen N
Skärhamn

Proffsigt bemötande och genomförande A-Ö.

Mats B
Skärhamn

Carl har en bra förmåga att ta människor. Han återkopplar ofta , vilket är något vi uppskattat mycket. Han ser möjligheter. Vi är väldigt nöjda med Carl och hans arbete.

Annika H
Skärhamn

Tillmötesgående i alla ärenden. Talar i klarspråk. Vänlig , glad , lugn o sansad. Återkopplar snabbt vid förfrågningar . Kunnig i sitt område. Vi är mycket nöjda. Tack.

Johan H
Köpte sin lägenhet med hjälp av Carl Börjesson en del av Fastighetsbyrån Tjörn
Skärhamn

Driven och lösningsorienterad. Bra kundkontakt och ger löpande uppdateringar om läget.

Filtrera omdömen