Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Tjörn Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Tjörn

Fastighetsbyrån Tjörn

Hamngatan 15, 471 32 Skärhamn — Visa karta

Här på Tjörn, Sveriges sjunde största ö, möts du av en varierande skärgårdsnatur, härliga små samhällen och självklart oss på Fastighetsbyrån.

Vi är ett glatt gäng som verkligen älskar vårt yrke: att förmedla bostäder på Tjörn. Ingen dag är den andra lik. Möten med människor är något som var och en av oss brinner för och vi tycker det är ett privilegie att få följa er i den stora process som en bostadsaffär ändå är.

Oavsett om du vill köpa eller sälja en fastighet här på Tjörn, kom och prata med oss! VI delar gärna med oss av vår erfarenhet och kunskap om bostadsmarknaden och människorna här på ön. Välkommen!

Läs vad 152 kunder tycker om Fastighetsbyrån Tjörn

• Roland F
    Roland F skrev om Fastighetsbyrån Tjörn
    Bra bemötande engagerad mäklare stylist och fotograf som gjorde ett mycket bra arbete . Läs mer
  • Berit M
    Berit M skrev om Fastighetsbyrån Tjörn
    Mycket bra mäklare som vi fick bra förtroende för med en gång. Saklig, kunnig, lugn o med mycket bra
    återkoppling hela tiden. Kan varmt rekommendera Fastighetsbyrån på Tjörn. Läs mer
  • Bodil J
    Bodil J skrev om Dan Brännehed en del av Fastighetsbyrån Tjörn
    Vi är mycket nöjda med den hjälp vi har fått i samband med försäljningen av vårt fritidshus. Ett professionellt bemötande och god rådgivning hela vägen fram till avslut. Vi uppskattar Dans förmåga att förmedla realistiska förväntningar och att göra det enkelt för oss. Ett stort plus för god lokalkännedom Läs mer
  • Ulf N
    Ulf N skrev om Fastighetsbyrån Tjörn
    Köpt semesterhus på Tjörn.
    Det mesta fungerade bra och fick bra bemötande förutom att vi blev lite överraskade av att när vi vunnit budgivningen och blivit gratulerade till det så får vi höra att det inte säkert att vi får köpa huset om någon lägger ett högre bud innan vi betalt handpenninen på en utsatt dag.
    Annars bra bemötande. Läs mer
  • Bengt-göran G
    Bengt-göran G skrev om Erik Hansson en del av Fastighetsbyrån Tjörn
    Det fungerade bra så länge Erik fanns kvar på byrån. Tyvärr så slutade han innan vårt tillträde. Så de kändes lite snopet. Vill dock säga att kollegan som tog över skötte sig bra.

Köpt fritidshus Kode

Mvh Bengt-Göran Läs mer
  • Boel  H
    Boel H skrev om Fastighetsbyrån Tjörn
    Mycket bra mäklarbyrå. Louise kändes mycket seriös och var mycket sympatisk att samarbeta med. Louise har genomfört sitt uppdrag till vår fulla belåtenhet. Läs mer
  • Nathalie B
    Nathalie B skrev om Erik Hansson en del av Fastighetsbyrån Tjörn
    Erik kom jag och min sambo i kontakt med när vi köpte vårt drömhus på hallebäcksvägen 2, Kode.

Han var väldigt hjälpsam med tid då jag jobbar skift så kunde jag bara på tidigt på morgonen den veckan.

Upplevde Erik som väldigt kunnig och engagerad och är supernöjd med hur han hanterade allt. Läs mer
  • Jennifer S
    Jennifer S skrev om Dan Brännehed en del av Fastighetsbyrån Tjörn
    Proffsig och informativ. Väldigt nöjd med helheten vid köpet. Läs mer
  • Gunnar E
    Gunnar E skrev om Dan Brännehed en del av Fastighetsbyrån Tjörn
    Proffsig och korrekt samt mycket trevlig.
    Dan skötte mitt köp av villa. Läs mer
  • Linda B
    Linda B skrev om Erik Hansson en del av Fastighetsbyrån Tjörn
    Vi anlitade Erik efter hans meriter och den underbara personkemin vi fick när vi träffades.

Bästa valet vi någonsin gjort!
    Erik är väldigt professionell och är grymt duktig på det han gör, han har stenkoll på allt.

Erik visste att detta var känsligt för oss att sälja och han hade största respekt gentemot oss.

Vi kan inte tacka honom tillräckligt mycket för att han hjälpte oss!

Vi ger alla rekommendationer som möjligen går att välja Erik!!

Mvh Linda och Niklas Läs mer
  • Jonas L
    Jonas L skrev om Fastighetsbyrån Tjörn
    Trevlig och tillmötesgående .
    Åretrunt boende 120 kvm ( sålt) Läs mer
  • Birgitta M
    Birgitta M skrev om Erik Hansson en del av Fastighetsbyrån Tjörn
    Erik är en fantastiskt duktig mäklare som jag varmt rekommenderar.
    Påläst, driven och med ett mycket fint och proffisionellt förhållningssätt gentemot kund.
    Då jag tidigare anlitat Erik gällande en försäljning, så kändes det självklart att anlita Erik igen vid en andra försäljning av bostad.
    Erik tog sig alltid tid med mig som kund, alltid korrekta svar på alla de frågor jag hade, gav alltid en snabb återkoppling om jag sökt honom men inte nått honom.
    Jag är mycket nöjd med Erik som mäklare, så återigen, ger jag mina varmaste rekommendationer.

Birgitta Martinsson Läs mer
  • Kjell I
    Kjell I skrev om Dan Brännehed en del av Fastighetsbyrån Tjörn
    HHej vi har haft en underbar mäklare som har hjälp oss på ett bra sätt kan varmt rekommendera dan bränner helt fantastiskt människa vänliga hälsningar från annbritt och kjell Läs mer
  • sinisa d
    sinisa d skrev om Erik Hansson en del av Fastighetsbyrån Tjörn
    Jag kan varmt rekomendera denna driftiga, duktiga och kunniga mäklaren. Allt gick väldigt smidigt när jag med Eriks hjälp sålde min villa. Han var väldigt lyhörd, alltid tillgänglig för frågor och funderingar. Erik har ett väldigt fint sätt att kommunicera, "inte för mycket" som många andra kan vara.
    Han var påläst om området, och förresten tog sig tid att själv komma till mig och presentera både sig själv och sitt arbetssätt.
    Helt enkelt, och det gick väldigt enkelt, en kille och mäklare att rekommendera.
    Sinisa Dosén Läs mer
  • Mattias W
    Mattias W skrev om Fastighetsbyrån Tjörn
    Vänlig, proffsig, bra bemötande Läs mer
  • Catrine K
    Catrine K skrev om Christine Rydell Ivarsson en del av Fastighetsbyrån Tjörn
    Trevlig. Bra bemötande. Bra visning. Bra kommunikation. Läs mer
  • Gunilla O
    Gunilla O skrev om Christine Rydell Ivarsson en del av Fastighetsbyrån Tjörn
    All kontakt med Christine har varit positiv och hon levde verkligen upp till min förväntan. Det är andra gången jag anlitar Fastighetsbyrån och jag är helnöjd med all hjälp jag fått även denna gång med husförsäljning och alla förberedelser som måste till innan. Varmt tack! Läs mer
  • Peter J
    Peter J skrev om Christine Rydell Ivarsson en del av Fastighetsbyrån Tjörn
    Ger ett gott intryck och är väl tillmötesgående och kunnig. Läs mer
  • Roland H
    Roland H skrev om Dan Brännehed en del av Fastighetsbyrån Tjörn
    Perfekt! Fungerade lika bra denna gången. Läs mer
  • Helen B
    Helen B skrev om Dan Brännehed en del av Fastighetsbyrån Tjörn
    Vi fick ett bra bemötande.
    Priset blev för högt satt i första skedet. Det gjorde att våra
    förväntningar också blev höga.
    Det tog lång tid innan försäljning blev av, det var påfrestande. Tilläggas kan att vi drog tillbaka ett anbud eftersom vi inte tyckte att det var rätt köpare.
    Vi tycker nu att vi fått rätt köpare, så här i efterhand var det
    värt att vänta. Läs mer
  • Britt-Marie H
    Britt-Marie H skrev om Fastighetsbyrån Tjörn
    Allt i alla avseenden 100%. Duktig, kunnig, trevlig, lågmäld och ambitiös. Bättre mäklare kan man inte ha. Läs mer
  • Sonny H
    Sonny H skrev om Fastighetsbyrån Tjörn
    Mycket trevligt och affärsinriktad.
    Valdes ut som en av 3 mäklare Läs mer
  • Simon J
    Simon J skrev om Dan Brännehed en del av Fastighetsbyrån Tjörn
    Dan var superbra och väldigt proffesionell i sitt bemötande. Kommer anlita fastighetabyrån i framtiden. Läs mer
  • Marcus W
    Marcus W skrev om Erik Hansson en del av Fastighetsbyrån Tjörn
    Jag och min fru har varit på många husvisningar de senaste åren. Vid en av visningarna träffade vi Erik, som gjorde gott intryck på oss båda. När det väl var dags för att sälja vårt hus och vi behövde en mäklare, så var det han som vi båda kom att tänka på.
    Erik upplever vi som väldigt målinriktad och engagerad. Han var duktig på att förklara sin plan för husförsäljningen, men gav oss samtidigt utrymme att bestämma själva vad vi trodde var bäst. Vi lyckades få sålt vårt hus i Kareby på ett förhandsbud, som vi var nöjda med. Vi rekommenderar starkt Erik som mäklare. Läs mer
  • Johanna S
    Johanna S skrev om Erik Hansson en del av Fastighetsbyrån Tjörn
    Vi ger Erik toppbetyg! En mäklare att lita på och som håller vad han lovar. Mycket engagerad, målmedveten och driven. Vi har både köpt vårt nya drömhus och sålt vårt hus genom Erik och vi kunde inte vara nöjdare. Erik är lätt att få tag på, har snabb återkoppling och en enorm social kompetens. Tack vare Erik kan vi nu luta oss tillbaka och njuta av en bostadsaffär som gått både smidigt och snabbt. Skulle utan tvekan anlita han igen! Rekommenderas varmt!
    // Björn och Johanna Sankey Läs mer
  • Tore S
    Tore S skrev om Fastighetsbyrån Tjörn
    Bristande affärsmannaskap, dålig tillgänglighet. Köpare och säljare sammanfattade intrycket av affären som dåligt genomförd. Läs mer
  • maria a
    maria a skrev om Erik Hansson en del av Fastighetsbyrån Tjörn
    Erik genomförde bostadsförsäljningen på ett mycket proffsigt sätt, han var lättillgänglig när vi hade frågor och hade en färdig plan för hela försäljningen vilket vi tyckte var mycket bra, vi kan verkligen rekommendera Erik och skulle absolut anlita honom igen om vi skulle sälja! Läs mer
  • Janne & Kristina O
    Janne & Kristina O skrev om Erik Hansson en del av Fastighetsbyrån Tjörn
    För ett drygt halvår sedan beslutade vi oss för att sälja vårt hus.
    Efter att ha kontaktat ett antal mäklare för uppdraget och efter vår utvärdering så fanns det ingen som helst tvekan om att vi skulle anlita Erik för uppdraget.Redan vid vårt första möte med Erik så upplevde vi honom som en väldigt driven målmedveten och engagerad mäklare. Dessutom så lovade han "att vi aldrig skulle bli besvikna" om vi valde honom.
    Under hela processen har Erik varit en toppenkille att jobba ihop med. Han satte dessutom ihop ett "dreamteam" med styling, fotografering etc. som fungerade toppen under hela resan.
    Nu är huset sålt och vi kan verkligen rekommendera Erik som mäklare, att han dessutom höll sitt löfte från vårt första möte "ni kommer aldrig att bli besvikna" gör ju inte saken sämre.
    Tack Erik och lycka till med mäkleriet i framtiden.......... Läs mer
  • Petra W
    Petra W skrev om Erik Hansson en del av Fastighetsbyrån Tjörn
    Jag kan varmt rekommendera Eriks tjänster vid en husförsäljning. Han har ett otroligt engagemang och driv. Han planerar försäljningen in i minsta detalj och man arbetar nära i team för att få bästa möjliga utfall. Han håller alltid sin tidsplan och är alltid snabb på att återkoppla, otroligt mån om sin klient. Hans rekommendationer och förslag gav oss en riktigt bra affär, processen satt perfekt! Helt klart en seriös och mycket pålitlig mäklare! Läs mer
  • Jennie W
    Jennie W skrev om Dan Brännehed en del av Fastighetsbyrån Tjörn
    Vi som köpare upplevde att Dan var ärlig och hjälpsam. Att han var väldigt mån om att det skulle bli en bra affär för både oss och säljaren. Lätt att ha kontakt med och förklarade hela tiden bra vad som skulle hända. Läs mer
  • Ellen S
    Ellen S skrev om Fastighetsbyrån Tjörn
    Bra bemötande, pålitlig och trevlig mäklare! Läs mer
  • Emilio Manuel C
    Emilio Manuel C skrev om Dan Brännehed en del av Fastighetsbyrån Tjörn
    Dan är en kunnig och engagerad mäklare som har koll på läget, är flexibel och har stor förståelse för kundens önskemål. Läs mer
  • Andreas C
    Andreas C skrev om Fastighetsbyrån Tjörn
    Trevligt och bra bemötande. Saklig och kunnig. Engagerad och ger intrycket att verkligen bry sig om att både säljare och köpare ska bli nöjda med affären. Läs mer
  • Glenn M
    Glenn M skrev om Fastighetsbyrån Tjörn
    Väldigt bra bemötande från början till slut. Mycket bra på återkoppling. Läs mer
  • Lars N
    Lars N skrev om Fastighetsbyrån Tjörn
    Objektiv väldigt focuserad samt kunnig om objekten Läs mer
  • Henrik A
    Henrik A skrev om Erik Hansson en del av Fastighetsbyrån Tjörn
    Ett ytterst kompetent och professionellt hanterande av vår husförsäljning! Erik är engagerad, driven och tillgänglig och gjorde mer än vad man kan förvänta sig av en mäklare. Vi ger honom våra varmaste rekommendationer. Läs mer
  • Cato E
    Cato E skrev om Erik Hansson en del av Fastighetsbyrån Tjörn
    Erik gjorde allt och lite till för att vi skulle känna oss nöjda med vår husförsäljning. Vi kände verkligen att han gjorde skillnad och kan varmt rekommendera honom! Läs mer
  • Kjell F
    Kjell F skrev om Dan Brännehed en del av Fastighetsbyrån Tjörn
    Vi har inget att klaga på. Dan har försökt att sälja vårt sommarhus på bästa sett. La in visningar spontant. vilket gav resultat till slut. Läs mer
  • Gull-britt L
    Gull-britt L skrev om Fastighetsbyrån Tjörn
    Mycket nöjd smidig och perfekt lösning och ett bra och proffsigt bemötande
    Gull-Britt Lilja Läs mer
  • Åse L
    Åse L skrev om Fastighetsbyrån Tjörn
    Trevlig, kunnig o pålitlig. Rak och tydlig och lätt att få kontakt med. Läs mer
  • Mats T
    Mats T skrev om Fastighetsbyrån Tjörn
    Proffsigt och bra. Informativ och rådgivande på ett utmärkt sätt. Läs mer
  • Miette L
    Miette L skrev om Fastighetsbyrån Tjörn
    Ett mycket positivt möte med en perfekt balans mellan korrekt, ödmjuk, lättsam, trevlig och enormt proffesionell.

Henne måste ni ta vara på väl, då kommer ni att vinna de flesta affärer.

Kommer att varmt rekommendera/anlita henne vid behov.

<3 Läs mer
  • Lena K
    Lena K skrev om Fastighetsbyrån Tjörn
    Trevligt, personligt, glatt, professionellt och förtroendeingivande intryck direkt, från första mötet. Läs mer
  • Angeli K
    Angeli K skrev om Fastighetsbyrån Tjörn
    Mycket gott bemötande. Bra återkoppling och snabb service. Läs mer
  • Rolf L
    Rolf L skrev om Fastighetsbyrån Tjörn
    Hon uppträde proffsigt och kunnig Läs mer
  • Stefan O
    Stefan O skrev om Erik Hansson en del av Fastighetsbyrån Tjörn
    Erik är mycket förtroendeingivande och grymt proffsig. Vår förhoppning inför försäljningen höjdes enormt efter de råd och förhandstips vi fick som sedan visade sig vara spot on utfallet. Världsklass ! Läs mer
  • Susanne P
    Susanne P skrev om Fastighetsbyrån Tjörn
    Proffesionell med trevligt bemötande! Läs mer
  • Oscar A
    Oscar A skrev om Erik Hansson en del av Fastighetsbyrån Tjörn
    Vill ge Erik våra varmaste rekommendationer. Han sålde ett hus som vi köpte för ett tag sedan. Super trevlig. Gav ett seriös och proffsigt intryck. Lätt att ha och få kontakt med. Fick snabbt svar på det frågar vi hade. Hoppas få möjlighet att ha kontakt med dig någon mer gång.Tack Erik.
    "Oscar" Läs mer
  • Peter A
    Peter A skrev om Erik Hansson en del av Fastighetsbyrån Tjörn
    Trevlig, positiv, tillmötesgående, och pålitlig. Fungerade bra att samarbeta med, Läs mer
  • Gun K
    Gun K skrev om Erik Hansson en del av Fastighetsbyrån Tjörn
    En snabb, effektiv och påläst mäklare, dessutom får man ett vänligt bemötande. En fantastisk kille som jag kommer att rekommendera till vänner och bekanta. Läs mer

Hamngatan 15, 471 32 Skärhamn