Alla kategorier Mäklare Espana Fastighetsbyrån Utland Fastighetsbyrån Torre del Mar

Fastighetsbyrån Torre del Mar

C/ Parque Antonio Galvez Esq C/ Virgen de la Asunc, 297 40 Torre del mar — Visa karta

Har du planer på att köpa eller sälja en bostad i vackra Andalusien? Vårt område öster om Malaga
karakteriseras av ett fantastiskt klimat, berg, hav och härliga stränder, levande samhällen året runt,
vänliga människor och god Medelhavsmat. Här finns något för alla!

Vi stödjer, informerar och hjälper dig steg för steg att genomföra ditt fastighetsköp eller försäljningen
av din bostad. Vi kommer att göra allt vi kan för att du som kund ska känna dig trygg och säker, hela
vägen och underlätta köp eller sälj processen. Vi talar engelska, spanska, franska och svenska och har
mycket god lokalkännedom då vi själva bor i området.

Varmt välkommen att kontakta oss på Fastighetsbyrån Torre del Mar!

Läs vad 4 kunder tycker om Fastighetsbyrån Torre del Mar

• 2019-04-21

Anna Maria Birgitta S skrev om Fastighetsbyrån Torre del Mar
    Vi har både köpt och sålt radhus i Spanien.
    Vi har bara bra erfarenheter. Bästa betyg på bemötande och trygghet i hela processen.
    Vi har haft tusen och en frågor men med stort tålamod och förståelse har vår mäklare tagit hand om oss. Läs mer
    2019-04-21 Fastighetsbyrån Torre del Mar svarar Anna Maria Birgitta S
    Hej Maria!
    Vi är så glada över att vi har kunnat hjälpa och stödja er!
    Allt gott önskar vi er!
    MVH LiseLotte
  • 2019-04-15

Montserrat H skrev om Fastighetsbyrån Torre del Mar
    Me he comprado una casa, lo vi por internet y era esta inmobiliaria, Juan el chico que me ha atendido en todo momento, ha contestado a todas las dudas, ,me ha facilitado toda la documentación necesaria e incluso despues de adquirirla ha estado pendiente, muy bien , me lo han hecho muy facil,muy contenta, y un gran detalle la botella de cava el dia de la firma,
    gracias Läs mer
    2019-04-15 Fastighetsbyrån Torre del Mar svarar Montserrat H
    Buenos dias Montserrat,
    Gracias por tus alagos, clientes como tú hacen que nuestro trabajo sea un placer. Estamos a tu disposición cuando lo creas conveniente. Imagino que la botella de cava estaba rica:)
    Saludos Juan
  • 2019-04-12

Howard G skrev om Fastighetsbyrån Torre del Mar
    We bought a house through Fastighetsbyrån. The level of support and professionalism from the staff was excellent throughout.

I would strongly recommend the company to anyone. Läs mer
    2019-04-13 Fastighetsbyrån Torre del Mar svarar Howard G
    Dear Howard,
    Thanks for those warm words! If need be you know where we are and we wish you and your family a lovely time in your new house!!!
    All the very best!
    Kind Regards LiseLotte
  • 2019-04-11

Paulina M skrev om Fastighetsbyrån Torre del Mar
    EFICACIA,A MABILIDAD Y SIMPATIA.GENIAL Läs mer
    2019-04-11 Fastighetsbyrån Torre del Mar svarar Paulina M
    Gracias Paulina, un placer prestarle nuestros servicios y nos tiene a su disposición cada vez que lo necesite.
    Saludos Juan Prats

C/ Parque Antonio Galvez Esq C/ Virgen de la Asunc, 297 40 Torre del mar