Åsa Trollåker är mäklare på Fastighetsbyrån Torsby

Åsa Trollåker har varit registrerad mäklare sedan 2006-08. Åsa Trollåker har haft 7 försäljningar sen 2022-01 och har tillfrågat 93% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2022-01 - 2022-04

Läs vad 159 Läs vad Åsa Trollåker

• Oleby
    2022-05-04 Verifierad kund
    Trevlig kunnig om huset och visste det man ville veta. Var alltid behjälplig när man undrade något.
    Kändes tryggt under hela affären.
    Tack Isac för din fina RECO! Det är mycket att tänka på när man köper sin första bostad, så jag blir extra glad när jag läser att du känner dig väl omhändertagen och trygg i din bostadsaffär. Hoppas att du kommer att trivas i ditt nya fina hus! Åsa Trollåker
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Åsa Trollåker en del av Fastighetsbyrån Torsby
    2022-02-20 Verifierad kund
    Vi hade endast kontakt med erik
    Hej Maria! Så roligt att "lokalbefolkningen" går in och köper i Branäs! Ni blir fler och fler Värmlänningar som köper ett fritidsboende i Branäs. Detta boende matchades via vårt spekulantregister och vår tjänst på gång, så mycket av kontakten har gått via vår innesäljare Erik som funnits på plats när jag varit ute på kundmöten. Hoppas att ni kommer att trivas i er fina lägenhet! Åsa Trollåker
    • Västanvik
    2021-12-14 Verifierad kund
    Ett proffsigt bemötande. Trevliga, hjälpsamma och engagerade mäklare, både Erik och Åsa.
    Vi är helnöjda med hela processen!
    Hej Marijana! Så roligt att läsa att du känt dig proffsigt bemött av oss på Fastighetsbyrån. När man gör en av livets största affärer är det viktigt att man känner sig trygg. Så vi sträcker på oss lite extra när vi läser att du känt dig väl omhändertagen av oss. Passar på att önska dig en god jul! Åsa Trollåker
  • köpte en tomt med hjälp av Åsa Trollåker en del av Fastighetsbyrån Torsby
    • Övre Svenneby
    2021-12-01 Verifierad kund
    Trevligt bemötande och bra service 👍🏻
    Hej Tony! Tack för din fina RECO. Så roligt att du känt dig väl bemött och upplevt vår service positiv. Lycka till med byggplanerna! Åsa Trollåker
    2021-11-27 Verifierad kund
    Jag har bara positivt att säga om mäklaren Åsa och alla andra som jobbar på fastighetsbyrån. Har blivit bra bemött från början till slut och faktiskt bättre än jag förväntat mig. De har hela tiden haft kontakt med mig och uppdaterat vad som händer och sker. Kan varmt rekommendera Fastighetsbyrån.
    Hej Anne! Tack för de fina orden! Så roligt att läsa att vi på Fastighetsbyrån har överträffat dina förväntningar. Det värmer att läsa att du känt dig väl bemött och blivit uppdaterad. Lycka till med flyttplanerna! Hoppas att du finner en lika mysig och omhändertagen bostad som du nu lämnar. Åsa Trollåker
    2021-11-25 Verifierad kund
    Blev bra bemött av mäklaren, men hon var onödigt pratsam. Strulade med min inloggning för att kunna ge bud pga lagt in fel telefonnummer.
    Vi hade inga förväntningar när vi kontaktade mäklaren för att boka tid för visning.
    Hej Eva Lena! Tack för din feedback. När man byter bostad är det mycket som ska gås igenom och då kan det bli mycket information för säkerställa att alla är "med på tåget". Eftersom både köparen och säljaren är med i processen behöver man som mäklare dessutom säkerställa att båda parter har förstått innebörden av exempelvis ett köpekontrakt. I ert speciella fall var det dessutom spännande att höra om just ditt jobb/yrke. Ber om ursäkt om du tyckte att det blev för mycket prat om det.

Vår tjänst budgivning via Mobilt BankID är en mycket uppskattad tjänst som är ett utmärkt komplement till att ringa in och lägga bud. För att få sms på de bud som kommer in behöver vi ha ett mobilnummer. Om man exempelvis byter telefonnummer eller en siffra råkar att bli fel uppdateras inte vårt system automatiskt, utan utgår i från de uppgifter som är inlagda. Ofta uppdagas detta relativt snabbt och nytt telefonnummer kan då läggas in. Hoppas att ni kommer att trivas i ert nya boende.
    • Västanvik
    2021-11-20 Verifierad kund
    Trevligt, kunnigt, lyhörda. Mäklaren har gjort ett otroligt bra jobb. Lätt att vara ”aktiv” vid sidan om i hela försäljningsprocessen.
    Tack Birgitta för din fina RECO! När mäklaren och säljaren spelar i samma lag, så brukar affären flyta på smidigt - så upplevelsen är ömsesidig! Vi blir jätteglada när vi läser att ni upplevt oss positivt och känt att vi gjort ett bra jobb. Hoppas att ni kommer att trivas i er nya bostad. Tack för förtroendet att förmedla er mysiga villa! Åsa Trollåker
    2021-10-26 Verifierad kund
    Veldig fornøyd. Behjelpelig med alt😊
    Tack Cato för din fina RECO! Vi sträcker på oss lite extra när du som norrman känner att vi levt upp till dina förväntningar. Att göra bostadsaffär i Norge och i Sverige skiljer sig väsentligt åt och då blir vi extra glada när vi har lyckats. Det är en mycket fin stuga som du nu överlämnar till nya ägare, som kommer att ha många fina vintrar i Branäs att se fram emot! Tack för förtroendet! Åsa Trollåker
    2021-10-21 Verifierad kund
    Vi fick ett bra bemötande från Mäklaren

Förväntningarna vi har är en korrekt och transparent affär

Vi kunde önskat snabbare återkoppling från säljaren genom mäklaren vid lagt bud, ett bud under utgångspris. I övrigt bra.
    Hej Per!
    Så bra att du känt dig väl bemött och att det varit en transparent affär. A och O är att man som köpare ska känna sig trygg i en bostadsaffär.
    När man som intressent lägger ett lägre bud är det inte ovanligt att säljaren vill fundera över om den ska acceptera budet eller avvakta och vänta in eventuella nya intressenter. Att forcera fram denna process brukar inte vara framgångsrikt. Det är oftast lättare att säga nej än ja i dessa situationer. Vår strategi för att få besked brukar därför vara att kontakta motparten och stämma av om denne tänkt mer på det framförda budet/förslaget och därigenom komma närmare ett besked. Hur lång denna process tar varierar därför från affär till affär. Så klart hade även vi önskat att få besked direkt. Men det är alltid säljaren som bestämmer vem som ska köpa och till vilket pris.
    Åsa Trollåker
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Åsa Trollåker en del av Fastighetsbyrån Torsby
    2021-10-16 Verifierad kund
    Torsbykontoret ni är grymma! Bra kommunikation, anpassningsbara och lösningsorienterade!! Rekommenderar er starkt!
    Tack Anna för din RECO och de fina orden! De värmer verkligen i höstrusket! Vi blir så glada när vi läser att ni upplevt att vi har kommunicerat bra, att ni känt att vi har anpassat affären till era behov och parerat de "krokar och gupp" som kommit under vägen. Det har varit ett rent nöje att göra affär med er. Önskar er en fin höst! Åsa Trollåker