Erik Lindberg

Erik Lindberg

Erik Lindberg är mäklare på Fastighetsbyrån Torsby

Erik Lindberg har varit registrerad mäklare sedan 2023-04. Erik Lindberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-06 och har fått 27 omdömen med ett betyg på 4.8. Erik Lindberg har haft 29 försäljningar sen 2023-06 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

2023-06 - 2024-03

27 omdömen om Erik Lindberg

Karin H
Branäs

Mycket bra och lätt att ha att göra med.

Anna H
Branäs

Trevlig och lätt att ha att göra med. Kunnig och lyfte relevanta frågor som hjälpte oss i köpeprocessen.

Jasper Gerard S
Branäs

Mycket kunnig om området och marknaden, jordnöra och tillgänglig

Caroline A
Ambjörby

Tydlig och rak med information vad som gäller vid försäljning. Vänlig och okomplicerad vilket ledde till en bra affär för både mig och köpare. Caroline.

Khaled M
Rinn

Etîke var perfekt människa att man träffa honom för att sälja sitt hus. Erik har förklarat allt till båda säljare och köpare. Jag har sålt mitt hus snabt och bra pris. Jag är jättenöjd med Fastighetsbyrån. Mvh Khaled

Johan P
Långberget

Erik är enligt oss trevlig och kunnig, vi fick svar på de frågor som vi undrade över. Erik ville att vi skulle vara nöjda med köpet, försökte medla så att vi var nöjda, på ett trevligt sätt och glatt sätt. Helt klart en trevlig kille.

Clara T
Kilåsen

Bra och tydligt bemötande. Fick alla frågor och funderingar besvarade på ett bra sätt, speciellt uppskattat för ”första köpare”.

Ann H
Långberget

Snabb och smidig försäljning med Fastighetsbyrån och Erik Lindberg.

Jörgen B
Köpte sitt hus med hjälp av Erik Lindberg en del av Fastighetsbyrån Torsby

Erik Lindberg är en trevlig, seriös, påläst mäklare. Professionell. Upplevelsen har bara varit positiv från start till köp.

Svar från Erik Lindberg

Tusen tack Jörgen för dem fina orden. Det är alltid roligt att höra. Lycka till i din nya bostad.

Kjell O
Vitsand

Trevligt bemötande och noggrann mäklare

Svar från Erik Lindberg

Tack Kjell för din fina Reco och de fina orden. Hoppas ni kommer trivas bra i ert nya boende.