Alla kategorier Mäklare Värmland Torsby Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Torsby

Fastighetsbyrån Torsby

Tingshusgatan 5C, 685 30 Torsby — Visa karta

Mitt i Värmland ligger Torsby. En aktiv ort där allt du kan önska av svensk natur och friluftsliv finns tillgängligt. På vintern finns stora möjligheter till skidåkning, både utför och på längden, och på gymnasiet finns flera nationellt godkända idrottsutbildningar samt riksidrottsgymnasium för längdskidåkning. På sommaren kan du cykla, vandra eller uppleva den vackra naturen på andra sätt.

Vi på Fastighetsbyrån förmedlar gårdar, villor, fritidshus och bostadsrätter här i Torsby och vi har både erfarenhet och engagemang så det räcker och blir över. Att få vara en del i din kanske största och viktigaste affär i livet är något vi drivs av och tycker är fantastiskt roligt!

Välkommen in till oss på Fastighetsbyrån med dina frågor om fastigheter och boende i Torsby!

Läs vad 103 kunder tycker om Fastighetsbyrån Torsby

• Boodil C
    Boodil C skrev om Åsa Karlsson en del av Fastighetsbyrån Torsby
    Jag fick ett mycket bra bemötande.
  • Madelene J
    Madelene J skrev om Maria Andersson en del av Fastighetsbyrån Torsby
    Jag tycker Maria har varit en mycket bra mäklare. Bra bemötande och bra service.
    2017-07-14 Maria A svarar Madelene J
    Tack Madelene för fina ord! Jag är glad att ni är nöjda! Lycka till med nya boendet nu! Mvh Maria
  • Juergen G
    Juergen G skrev om Åsa Karlsson en del av Fastighetsbyrån Torsby
    Alles top, auch über Email und Grenzen hinweg. Termine eingehalten
  • Gunnel  N
    Gunnel N skrev om Fastighetsbyrån Torsby
    Engagerad och trevlig personal. Extra plus på bra engagemang under budgivningen.
  • Hans M
    Hans M skrev om Åsa Karlsson en del av Fastighetsbyrån Torsby
    Proffsig hantering av livsavgörande affär ! Noggrann och utan klagomål ! Kan tänka mej att göra fler affärer!
  • Mikael H
    Mikael H skrev om Åsa Karlsson en del av Fastighetsbyrån Torsby
    Veldig grundig og hyggelig gjennomgang av hele prosessen.
  • Anders O
    Anders O skrev om Åsa Karlsson en del av Fastighetsbyrån Torsby
    Helt nöjda och ett snabbt och professionellt avslut Med vänlig hälsning, övre Svenneby fastigheter AB
  • Kåre K
    Kåre K skrev om Åsa Karlsson en del av Fastighetsbyrån Torsby
    Ett mycket trevligt bemötande med en bra genomgång av hur allt skulle gå till.
    Kändes tryggt.
  • Inge R
    Inge R skrev om Åsa Karlsson en del av Fastighetsbyrån Torsby
    Bemötandet vi fick var inte riktigt vad vi tänkt oss. Visat intresse för oss som kunder
    var inte så bra. Fick känslan att vi skulle göra det mesta själva, och mäklarbyrån
    tänkte på sin provision. Svårt att få en uppfattning om ett vettigt pris på vår fastighet.
    När vi kommit till försäljningens slutförande fullföljdes den på ett bra sätt. Bra redovisning.
    2017-02-21 Åsa K svarar Inge R
    Hej Inge och tack för din feedback!

I samband med förberedelserna av er bostadsförsäljning gjordes en doldafelbesiktning. Vi som mäklarföretag har som policy att inte vara med på besiktningarna eller påverka besiktningsmannen i övrigt i sitt arbete. Vi vill att besiktningen ska vara opartisk, eftersom både säljare och köpare ska kunna ta del av besiktningsprotokollet. Efter att er besiktning hade ni som säljare synpunkter på besiktningsprotokollet och önskade att vi som mäklarföretag skulle ta diskussionen med besiktningsföretaget. Eftersom vi ogärna lägger oss i innehållet i protokollet rekommenderade vi er att ta kontakt med besiktningsmannen för att reda ut synpunkterna. Jag misstänker att vi inte varit nog tydliga här, eftersom ni uppfattat det som ointresse från vår sida.

Utgångspriset är något vi alltid diskuterar ordentligt med er som säljare innan vi lägger ut en bostad. Det pris som slutligen sätts som utgångspris ska vara i nivå med vad mäklaren bedömer som rimligt och som säljaren kan tänka sig att sälja för. Det är en hårfin balansgång.

Va fint att ni kände att avslutet på affären blev bra. Hoppas att ni trivs i ert nya boende!
  • Therese S
    Therese S skrev om Åsa Karlsson en del av Fastighetsbyrån Torsby
    Jag är nöjd med allt vid vårt köp av fastigheten. Bra bemötande och väldigt bra information. Tydlig genomgång av vad man ska tänka på och hur allt kommer gå till. Mycket nöjd med Åsa som mäklare.
  • Birgit N
    Birgit N skrev om Åsa Karlsson en del av Fastighetsbyrån Torsby
    Bra, Engagerad och kunnig.
    Förklarade försäljningsprocessen bra så att man fick veta vad som sker.
    En snabb och smidig försäljning där jag kände mig trygg.
  • Kurt B
    Kurt B skrev om Åsa Karlsson en del av Fastighetsbyrån Torsby
    Bra bemötande och mycket hjälpsam under hela processen
  • Pernilla K
    Pernilla K skrev om Åsa Karlsson en del av Fastighetsbyrån Torsby
    Snyggt jobb! Snabbt, smidigt o proffesionellt jobbat av Åsa. Jättenöjd!
  • Maud J
    Maud J skrev om Åsa Karlsson en del av Fastighetsbyrån Torsby
    Mycket bra bemötande i samtliga träffar och olika telefonsamtal. Professionelt och tydligt upplägg i samband med vårt husköp, med ett mycket väl förberett material som redovisades med stor kunskap och både juridiskt och framfört på ett trevligt sätt.
  • Conny L
    Conny L skrev om Åsa Karlsson en del av Fastighetsbyrån Torsby
    Bra bemötande, ärlighet, bra pris. Jag är en helnöjd kund!
  • Anne P
    Anne P skrev om Åsa Karlsson en del av Fastighetsbyrån Torsby
    Bra bemötande. Kan juridiska spörsmål. Svarade klart och tydligt på mina funderingar.
  • Josefine L
    Josefine L skrev om Åsa Karlsson en del av Fastighetsbyrån Torsby
    Va både bra och dåligt. Fick olika bud om hur detta med visningar fungerar. Ena gången fick vi ringa den som ägde huset och få visning då inte visningsdagen passade men en annan gång fick man skäll för att man ringde ägaren då man inte kunde komma på visningsdagen.
    Och så ska det gå så fruktansvärt fort så att man hellre står över än att bjuda då man bara fick helgen på sig att fundera sedan ville de ha bud, målet är ju att bo i ett hus hela sitt liv och då vill man ju verkligen veta att det är rätt och inte att man vill flytta efter 1 år för att allt känns fel.

Bemötandet var väl bra men vissa saker skulle behöva förbrättas.
  • Mikael L
    Mikael L skrev om Åsa Karlsson en del av Fastighetsbyrån Torsby
    grymt nöjda bra service , hjälpsamma , bra information från mäklare, snabba och effektiva
  • Ulf N
    Ulf N skrev om Åsa Karlsson en del av Fastighetsbyrån Torsby
    utrolig hyggelig blid dame,meget bra service,informasjon,godt humør.!
    Meget bra førventan!
  • Ann-christin L
    Ann-christin L skrev om Åsa Karlsson en del av Fastighetsbyrån Torsby
    Vi fick ett bra bemötande och hela affären har gått smidigt.
  • Gunn K
    Gunn K skrev om Åsa Karlsson en del av Fastighetsbyrån Torsby
    Veldig hyggelig og bra. Hun i varetog alles ønsker, var engasjert , bli ,hyggelig og dyktig.Er veldig fornøyd og sitter igjen med en god følelse .
  • Mikael W
    Mikael W skrev om Åsa Karlsson en del av Fastighetsbyrån Torsby
    Kunnig, saklig, driven, fräsch.
  • Håkan L
    Håkan L skrev om Åsa Karlsson en del av Fastighetsbyrån Torsby
    samarbetet med fastighetsbyrån i Torsby har fungerat bra vi är nöjda.
  • Henrik R
    Henrik R skrev om Åsa Karlsson en del av Fastighetsbyrån Torsby
    Vi köpte ett hus av Fastighetsbyrån i Torsby. Förvånad att de inte erbjuder bättre service med de provisioner de har.
    Riktigt dåligt överlåtande av fastighet trots att de visste fyra månader innan så kunde de inte mötas i Branäs vid överlåtandet.
    Jag tror de lite för bortskämda med "ensamrätt" i vissa områden...

Jag kommer absolut inte rekommendera denna mäklare till någon som ska sälja sitt hus eller fritidshus i Branäs.
    2016-09-29 Åsa K svarar Henrik R
    Hej Henrik! Tråkigt att läsa att du inte är nöjd med vår insats. Vid tillträden på fastigheter belägna långt från vårt kontor har vi som rutin att i god tid klargöra om alla parter kommer. I det här fallet ändrade sig parterna med så kort varsel att vi tyvärr inte hade en chans att skicka ut de handlingar som i så fall hade krävts. Att åka ut till parterna för att få underskrifter på plats hade drabbat andra bokade kundmöten, som då hade fått ställas in. Jag vet att du hade önskat att vi hade kommit ut till er, men på så kort varsel var det inte möjligt.
  • Birgit N
    Birgit N skrev om Fastighetsbyrån Torsby
    Kunnig personal. Snabb och enkel affär där ni sköter allt.
  • Lars B
    Lars B skrev om Åsa Karlsson en del av Fastighetsbyrån Torsby
    kompetent och trevligt bemötande
  • Henrik B
    Henrik B skrev om Åsa Karlsson en del av Fastighetsbyrån Torsby
    Jättebra och proffsigt från början till slut!
    Bra bemötande och service!
  • David J
    David J skrev om Åsa Karlsson en del av Fastighetsbyrån Torsby
    Jyjggujfthfhhjvghibufikhhyhjjjjjk
  • Caroline P
    Caroline P skrev om Åsa Karlsson en del av Fastighetsbyrån Torsby
    Jättebra! Bra bemötande, härlig & positiv. Kan varmt rekommendera Åsa & hennes assistenter.
  • Rune G
    Rune G skrev om Åsa Karlsson en del av Fastighetsbyrån Torsby
    Veldig hyggelig og i møtekommende,
  • Lars M
    Lars M skrev om Maria Andersson en del av Fastighetsbyrån Torsby
    Trevlig bemötande bra mäklare påläst på det område hon sålde vårt hus visste i vilken prisnivå vi skulle lägga oss och vi fick huset sålt.
  • Charina B
    Charina B skrev om Åsa Karlsson en del av Fastighetsbyrån Torsby
    Ett mycket positivt bemötande på alla sätt. Smidigt trots långt avstånd( Karlskoga- Torsby)
  • Gabriel F
    Gabriel F skrev om Maria Andersson en del av Fastighetsbyrån Torsby
    Snabbt och enkelt avklarat husköp, då vi fick hjälp med bud innan visning vilket ledde till att vi fick huset.
  • Olle O
    Olle O skrev om Åsa Karlsson en del av Fastighetsbyrån Torsby
    Mycket bra bemötande och lever mycket väl upp till mina förväntningar.
  • Marie-louise J
    Marie-louise J skrev om Maria Andersson en del av Fastighetsbyrån Torsby
    Tycker att Maria har gett ett mycket lugnt och kunnigt intryck jag är mycket nöjd med hennes arbete.
  • Simon T
    Simon T skrev om Åsa Karlsson en del av Fastighetsbyrån Torsby
    Helt ok flink til og opplyse og informere oss
  • Ulf E
    Ulf E skrev om Maria Andersson en del av Fastighetsbyrån Torsby
    Kunnig, seriös och hjälpsam.
    Mycket snabbt när det kom igång
  • Lena G
    Lena G skrev om Åsa Karlsson en del av Fastighetsbyrån Torsby
    Jag är nöjd med allt kring köpet. Bemötandet från Åsa och övriga medarbetare var bra.
  • Sofia R
    Sofia R skrev om Maria Andersson en del av Fastighetsbyrån Torsby
    Bra bemötande, tydlighet och hjälpsamma.
  • Roy W
    Roy W skrev om Åsa Karlsson en del av Fastighetsbyrån Torsby
    Veldig bra service og oppfølging
  • Mari S
    Mari S skrev om Maria Andersson en del av Fastighetsbyrån Torsby
    Mycket tillmötesgående, trevlig och smidig komunikation! Tydlighet i hantering av handlingar.
  • Vidar Ø
    Vidar Ø skrev om Maria Andersson en del av Fastighetsbyrån Torsby
    Maria behandlet saken på en meget ryddig og fin måte . Særdeles god orden på papirarbeidet , og en behagelig person å forholde seg til .
  • Bent T
    Bent T skrev om Åsa Karlsson en del av Fastighetsbyrån Torsby
    Har svårt komma med en sammanfattning om Åsa. Jag har bara träffat Åsa en gång och det var när vi skrev försäljningskontraktet. Jag har haft mycket kontakt med Charlotte Hedström och det värka vara en trevlig och kunnig person, och hun har et mycket trevligt bemötande?
    Jag tror att Åsa styr Byrån på ett bra sätt.( det värkar så)
  • Tomas G
    Tomas G skrev om Maria Andersson en del av Fastighetsbyrån Torsby
    Kompetent och trevligt bemötande. Serviceinriktad och kunnig.
  • Svante S
    Svante S skrev om Åsa Karlsson en del av Fastighetsbyrån Torsby
    Mycket god service och trevligt bemötande, lätt att prata med och det blir en bra dialog. Högsta betyg
  • Friedhelm S
    Friedhelm S skrev om Åsa Karlsson en del av Fastighetsbyrån Torsby
    Asa and her team did an oustanding good job!
  • Maritha N
    Maritha N skrev om Maria Andersson en del av Fastighetsbyrån Torsby
    Mycket trevlig tjej, verkar kunnig i sitt arbete. Rekommenderas varmt.
  • Eva L
    Eva L skrev om Åsa Karlsson en del av Fastighetsbyrån Torsby
    Hon är duktig och engagerad i sin uppdrag. Min erfarenhet är bara positiv från de kontakter jag haft med henne.
  • Magnus A
    Magnus A skrev om Åsa Karlsson en del av Fastighetsbyrån Torsby
    Hon var trevlig och bra skötte sig som förväntat
  • Jeanette A
    Jeanette A skrev om Maria Andersson en del av Fastighetsbyrån Torsby
    Vi har både köpt hus och sålt hus genom Maria Andersson den här våren. Och hon är alltid mycket grundlig med allt och förklarar allt mycket noggrant så att en lekman förstår. Vi är mycket nöjda med hennes arbete.

Tingshusgatan 5C, 685 30 Torsby