Fastighetsbyrån Torsby

Tingshusgatan 5C, 685 30 Torsby — Visa karta

Mitt i Värmland ligger Torsby. En aktiv ort där allt du kan önska av svensk natur och friluftsliv finns tillgängligt. På vintern finns stora möjligheter till skidåkning, både utför och på längden, och på gymnasiet finns flera nationellt godkända idrottsutbildningar samt riksidrottsgymnasium för längdskidåkning. På sommaren kan du cykla, vandra eller uppleva den vackra naturen på andra sätt.

Vi på Fastighetsbyrån förmedlar gårdar, villor, fritidshus och bostadsrätter här i Torsby och vi har både erfarenhet och engagemang så det räcker och blir över. Att få vara en del i din kanske största och viktigaste affär i livet är något vi drivs av och tycker är fantastiskt roligt!

Välkommen in till oss på Fastighetsbyrån med dina frågor om fastigheter och boende i Torsby!

Läs vad 231 kunder tycker om Fastighetsbyrån Torsby

• 2019-12-09

Carolin W skrev om Fastighetsbyrån Torsby
    Orren 1.
    Positivt bemötande och Bra service.
    Mycket nöjd med allt! Läs mer
    2019-12-09 Fastighetsbyrån Å svarar Carolin W
    Tack Carolin för ditt fina omdöme! Så roligt att läsa att ni känner er väl bemötta och fått bra service. Hoppas att ni kommer att trivas i er fina fjällstuga!
  • Pia B

2019-11-25

Pia B skrev om Fastighetsbyrån Torsby
    Köpt fritidshus
    Snabba svar och respons på frågor, både via telefon- och e-post.
    Kompetent mäklare, kändes trygg. Läs mer
    2019-11-25 Fastighetsbyrån gm: Maria A svarar Pia B
    Hej Pia och tack för din rekommendation. Det känns jättebra att du upplever att du har fått snabb hjälp och att det kändes tryggt med mig som mäklare. Jag hoppas och tror att du kommer trivas bra i Branäs!
    Allt gott! MVH Maria
  • 2019-11-20

Jörgen S skrev om Fastighetsbyrån Torsby
    Köpt fastighet och upplevde affären som smidig, välskött och säker. Tydlig information och mäklaren mycket förberedd. Bara positiv känsla och rekommenderas varmt. Läs mer
    2019-11-22 Representant för Fastighetsbyrån svarar Jörgen S
    Tack för ditt fina omdöme! Hoppas att du kommer att trivas i din nya fina villa! Det värmer att höra att vi varit tydliga och väl förberedda. Extra roligt att du fann en bostad som passade dig så bra!
  • 2019-11-18

Anna-Maria S skrev om Fastighetsbyrån Torsby
    Mäklaren gav information om hur försäljningen skulle försegå.
    De jobbade bra med att få fram intressenter och jag är nöjd med resultatet av försäljningen av vår villa. Läs mer
    2019-11-19 Fastighetsbyrån Å svarar Anna-Maria S
    Tack för ditt finfina omdöme Anna-Maria! Extra roligt att läsa att vi varit tydliga och uppnått de förväntningar du hade. Hoppas att du kommer att trivas i ditt nya boende.
  • 2019-11-14

Hans-Harald H skrev om Fastighetsbyrån Torsby
    Vi har solgt vår fritidsbolig i Bjurberget. Veldig førnøyd med mekleren som holdt avtaler, var rolig og behersket og var godt kjent i området. Mekleren skapte også en trygghet med god kompetanse Läs mer
    2019-11-14 Fastighetsbyrån gm: Maria A svarar Hans-Harald H
    Tusen tack för fina rekommendationer och för ett gott samarbete! Extra roligt också att köparen, efter många års letande, hittade ett så passande och fint ställe! MVH Maria
  • 2019-11-14

Bjørn Petter H skrev om Fastighetsbyrån Torsby
    Jeg har kjøpt hus på Finnskogen. som jeg skal flytte til.
    Jeg ble møtt på en ok måte.
    Mekleren gjorde en finn jobb. og alle ble for nøyde.
    De gjorde så en ikke hadde så mange turer frem og til bake fra Oslo før alt var i orden. de også med så jeg fikk strøm og forsikringer. Läs mer
    2019-11-14 Fastighetsbyrån gm: Maria A svarar Bjørn Petter H
    Tack så mycket, va roligt att höra! Vi hoppas du ska trivas i Röjdåfors.
  • 2019-11-06

Ida L skrev om Fastighetsbyrån Torsby
    Köpt fritidshus. Upplever mäklaren som noggrann, opartisk och korrekt i sitt bemötande. Mäklaren har levt upp till alla våra förväntningar. Vi känner oss helt trygga med att affären har gått korrekt till och att mäklaren har tagit båda parters intresse lika. Läs mer
    2019-11-06 Fastighetsbyrån gm: Maria A svarar Ida L
    Hej Ida, Tack för alla fina ord! Det känns mycket bra att ni upplevt mig som en noggrann och opartisk mäklare, vilket är A och O i en affär där jag ska tillgodose båda parternas intressen och viljor.
    Jag tror och hoppas att ni ska trivas i ert mysiga fritidshus!
  • 2019-11-01

Lena E skrev om Fastighetsbyrån Torsby
    Har sålt en enplansvilla utanför samhället.Som vanligt väl bemött av mäklaren. Mäklaren satte ett pris och vi sålde till det priset.
    Vi upplevde att mäklaren verkligen ansträngde sig för att få vårt hus sålt till utgångspris. Läs mer
    2019-11-14 Fastighetsbyrån Å svarar Lena E
    Tack Lena för att vi fick förtroendet att förmedla er fina villa! Den såldes till en intressent i vårt spekulantregister, som vi kontaktade och verkligen uppmanade att komma på visning - eftersom vi visste att de skulle gilla er bostad. Hoppas att både ni och köparna kommer att trivas i era nya boenden!
  • 2019-11-01

Carl-Johan K skrev om Fastighetsbyrån Torsby
    Bra bemötande rakt igenom.
    Sålt ett fritidshus. Läs mer
    2019-11-01 Fastighetsbyrån gm: Maria A svarar Carl-Johan K
    Tack Carl-Johan, va roligt att höra!
    Tack för att jag fick förtroendet.
    Ha det gott. MVH Maria
  • 2019-10-25

Jonas H skrev om Fastighetsbyrån Torsby
    Har köpt en sommarstuga via fastighetsbyrån i Torsby och blev väldigt bra bemött. Mycket duktig och hjälpsam mäklare. Läs mer
    2019-10-26 Fastighetsbyrån gm: Maria A svarar Jonas H
    Tack Jonas! Vårt mål är ju att er resa ska bli så smidig som möjlig så det känns skönt att ni upplevt bra bemötande och bra hjälp från vår sida! MVH Maria
  • 2019-10-24

Frank S skrev om Fastighetsbyrån Torsby
    Köpte en liten gård i Värmland och hade en fantastisk mäklare som hjälpte mig med allt som köpare. Mina förväntningar på mäklare överlag brukar inte vara så höga, men denna gång blev jag mycket positivt överraskad. Läs mer
    2019-10-24 Fastighetsbyrån gm: Maria A svarar Frank S
    Tusen tack Frank för ditt fina omdöme! Va roligt att höra att jag överträffat dina förväntningar! Lycka till med din fina gård! Med vänlig hälsning, Maria
  • 2019-10-23

Eva S skrev om Fastighetsbyrån Torsby
    Vi har köpt ett fritidshus genom Fastighetsbyrån och fick trevlig och bra hjälp! Läs mer
    2019-10-23 Fastighetsbyrån gm: Maria A svarar Eva S
    Hej Eva, tack för dina fina ord. Det är viktigt för oss att ni känner er väl omhändertagna!
    Hoppas ni ska skrivas med er nya stuga!
  • 2019-10-21

Katarina E skrev om Fastighetsbyrån Torsby
    Sålt fritidshus. Mycket professionell och kunnig mäklare som varit noga med att tillgodose våra behov av att hitta rätt köpare. Vi rekommenderar Maria Andersson å det varmaste till andra kunder. Läs mer
    2019-10-21 Fastighetsbyrån gm: Maria A svarar Katarina E
    Återigen tack Katarina för den fina rekommendationen ifrån er! Jag är glad för er och köparnas skull! Tack för förtroendet. MVH Maria
  • 2019-10-21

Christer E skrev om Fastighetsbyrån Torsby
    Mycket professionell, engagerad och dedikerad som under ett år hängivet försökt hitta rätt köpare, eftersom det har varit viktigt för oss. Maria Andersoon har lyckats mycket väl med detta och vi kan därmed varmt rekommendera Maria till dem som söker en duktig mäklare. Läs mer
    2019-10-21 Fastighetsbyrån gm: Maria A svarar Christer E
    Tusen tack Christer för de fina orden, det värmer! Det känns så bra att ni kommit så fint överens med köparna och att vi tillslut "hittade de rätta". Tack för att jag fortsatt fick förtroendet, "trägen vinner". Ha det gott! MVH Maria
  • 2019-10-18

Emma K skrev om Fastighetsbyrån Torsby
    Vi har köpt fritidshus i Värmland och vår mäklare, Maria har varit super proffsig. Ordning och reda och tid för att förklara allt vi behöver veta. Toppen!
    Vi har känt oss väldigt trygga genom hela affären. Läs mer
    2019-10-18 Fastighetsbyrån gm: Maria A svarar Emma K
    Hej Emma,
    Va roligt att höra så fina ord från er och att ni känt er trygga i affären, jätteviktigt!
    Hoppas ni nu ska få många, fina år i det fina fritidshuset i norra Värmland! Hoppas vi ses.
  • 2019-10-13

Lisa L skrev om Fastighetsbyrån Torsby
    Köpt ett fritidshus, hög servicenivå och tillgänglighet genom hela processen. Uppskattas! Läs mer
    2019-10-14 Fastighetsbyrån gm: Maria A svarar Lisa L
    Tusen tack Lisa! Hoppas ni ska trivas i Branäs! Med vänlig hälsning, Maria
  • 2019-10-08

Maria M skrev om Fastighetsbyrån Torsby
    Mäklaren Maria på kontoret i Torsby har hjälpt oss med köpet av vår fjällstuga i Branäs. Vi är verkligen så nöjda med allt. Maria är oerhört kunnig och hjälpsam med art svara på alla frågor vi har haft. Jättetrevlig är hon också så vi är väldigt nöjda och glada både med vårt köp och den goda servicen vi fick! Läs mer
    2019-10-08 Fastighetsbyrån gm: Maria A svarar Maria M
    Tack så mycket Maria! Det har varit ett nöje att få hjälpa er att hitta er skidstuga. Jag tror och hoppas att ni kommer att trivas gott i Branäs. Kanske vi ses i backen? MVH Maria
  • 2019-10-06

Karolina Z skrev om Fastighetsbyrån Torsby
    Köpt bostad.
    Underbar personal. Bra säljare! Fixade så man själv slapp å tänka på saker. Läs mer
    2019-10-07 Fastighetsbyrån Å svarar Karolina Z
    Hej Karolina! Så roligt att läsa att ni tycker om vår tjänst och ni känt er väl omhändertagna av oss på Fastighetsbyrån! Hoppas att ni kommer att trivas i er nya fina familjevilla i Torsby!
  • 2019-10-05

Hannes A skrev om Fastighetsbyrån Torsby
    Proffsigt från start till mål. Maria sålde vårt boende i Branäs och gjorde precis ett så bra jobb som vi hoppats på. Duktiga mäklare med god kännedom om marknaden. Rekommenderas! Läs mer
    2019-10-06 Fastighetsbyrån gm: Maria A svarar Hannes A
    Tusen tack Hannes för dina fina ord och rekommendation! Så roligt att ni är nöjda och att affären gick så smidigt!
  • 2019-10-03

David S skrev om Fastighetsbyrån Torsby
    Jag har köpt en villa. Bra och proffsigt bemötande Läs mer
    2019-10-03 Representant för Fastighetsbyrån svarar David S
    Hej David! Tack för ditt fina omdöme! Extra roligt är att du gillar vår mäklartjänst och att du blivit väl bemött. Hoppas att ni får en fin höst!
  • 2019-10-01

Lina M skrev om Fastighetsbyrån Torsby
    Haft ett jättebra samarbete med min mäklare när jag sålde mitt hus. En snabb o smidig affär. Alla var trevliga och fick bra information. Jag är helnöjd. Läs mer
    2019-10-01 Åsa T svarar Lina M
    Hej Lina! Tack för ditt fina omdöme! Extra kul är det att läsa att du är nöjd med vårt samarbete och att du känner dig väl omhändertagen. Hoppas att du kommer att trivas i ditt nya boende!
  • 2019-09-17

Jon August P skrev om Fastighetsbyrån Torsby
    jag har köpt ett radhus det var bra bemötande Läs mer
    2019-09-25 Fastighetsbyrån Å svarar Jon August P
    Så roligt att läsa att du är nöjd med vår mäklartjänst och att du känner dig väl bemött! Hoppas att du kommer att trivas i ditt nya boende och lycka till med försäljningen av din villa i Ludvika!
  • 2019-09-16

Joke V skrev om Fastighetsbyrån Torsby
    Vi har sold bostad och alt var bra.
    Information.var bra Läs mer
    2019-09-17 Fastighetsbyrån gm: Maria A svarar Joke V
    Tack Joke! Hoppas ni trivs bra i Belgien och tack för att vi har fått hjälpa er med försäljningen.
    Fastighetsbyrån gm: Maria A, Representant för Fastighetsbyrån gillar detta
  • 2019-09-14

Peter N skrev om Fastighetsbyrån Torsby
    Köpt fritids hus. Bra bemötande av mäklaren .Bra Läs mer
    2019-09-16 Fastighetsbyrån gm: Maria A svarar Peter N
    Hej Peter,
    Va roligt att ni upplevt att bra bemötande från min sida! Hoppas att ni ska trivas i er mysiga skidstuga!
  • Espen J

2019-09-11

Espen J skrev om Fastighetsbyrån Torsby
    Maria gjør en utmerket jobb som megler, hun følger opp og alt blir utført etter det hun avtaler, hennes assistenter følger også bra opp slik att jeg som selger føler att dette blir utført på best mulig måte for alle parter Läs mer
    2019-09-11 Fastighetsbyrån gm: Maria A svarar Espen J
    Hej Espen,
    Tack för ditt fina betyg! Va roligt att du känner att vi haft bra kontakt och uppföljning och att vårt upplägg på kontoret funkar bra!
    Tack för att jag fick hjälpa till att sälja ditt fina ställe! MVH Maria
  • 2019-09-04

Cecilia H skrev om Fastighetsbyrån Torsby
    Vi har sålt en villa i Torsby.
    Bemötandet var trevligt och sakkunnigt.
    Mäklaren motsvarade mina förväntningar på ett positivt sätt.
    Snabb affär och inget krångel! Läs mer
    2019-09-04 Åsa T svarar Cecilia H
    Tusen tack för ditt fina omdöme! Tack för att vi fick förtroendet att förmedla din fina villa!
  • 2019-09-04

Magnus N skrev om Fastighetsbyrån Torsby
    TippTopp mycket bra Maria och Charlotte Läs mer
    2019-09-05 Fastighetsbyrån gm: Maria A svarar Magnus N
    Hej Magnus,
    Va roligt att du har en bra upplevelse av vårt jobb och engagemang! Vi hoppas nu att du ska trivas med ditt nya fritidshus!
    MVH Maria & Charlotte
  • 2019-09-02

Einar Göran K skrev om Fastighetsbyrån Torsby
    Sakligt och proffsigt. Allt enligt belåtenhet. Läs mer
    2019-09-02 Fastighetsbyrån gm: Maria A svarar Einar Göran K
    Tack Göran för fina ord! Extra roligt att vi fått hjälpa er både att köpa och sälja!
    Ha det gott tills vi ses igen! MVH Maria
  • 2019-08-26

Petra P skrev om Fastighetsbyrån Torsby
    Sålt en villa
    Allt bara bra bra bemötande av mäklare Läs mer
    2019-08-27 Åsa T svarar Petra P
    Hej Petra! Roligt att läsa att ni känner er bra bemötta och att allt har varit bra. Lycka till med renoveringen av nya bostaden!
  • 2019-08-19

Inga Maj P skrev om Fastighetsbyrån Torsby
    Trevligt och proffsigt bemötande! Försäljningen gick smidigt och jag har det största förtroende för personalen på Torsby kontoret. Läs mer
    2019-08-21 Fastighetsbyrån Å svarar Inga Maj P
    Tack så mycket för de fina orden! Så roligt att du känt dig väl omhändertagen. Tack för att vi fick förtroendet att hjälpa till med försäljningen!
  • 2019-08-19

Mikael J skrev om Fastighetsbyrån Torsby
    En proffsig känsla när fritidshus i Branäs köptes. Bra jobbat :) Läs mer
    2019-08-19 Fastighetsbyrån gm: Maria A svarar Mikael J
    Tusen tack Mikael, så roligt att ni upplevde oss och tjänsten positiv och proffsig. Lycka till med nya stugan. MVH Maria
  • 2019-08-16

Gunnar H skrev om Fastighetsbyrån Torsby
    Bra bemötande med trevliga mäklare samt övrig personal.
    Rekommenderas varmt. Läs mer
    2019-08-19 Fastighetsbyrån Å svarar Gunnar H
    Hej Gunnar! Tack för ditt fina omdöme! Hoppas att ni kommer att trivas i ert nya fritidsboende!
  • 2019-08-09

Linda E skrev om Fastighetsbyrån Torsby
    Fritidshus
    Allt har fungerat jättebra! Läs mer
    2019-08-12 Fastighetsbyrån Å svarar Linda E
    Hej Linda! Tack för ditt fina omdöme! Hoppas att ni kommer att trivas i ert nya fritidsboende!
  • 2019-07-31

Jessica Ö skrev om Fastighetsbyrån Torsby
    Köpte en fritidsfastighet. Vår mäklare var mycket hjälpsam, trevlig och tydlig med informationen.
    Också lätt att få tag i, kunnig och tillmötesgående. Läs mer
    2019-07-31 Åsa T svarar Jessica Ö
    Hej Jessica! Så roligt att läsa att ni är nöjda med oss på Fastighetsbyrån! Hoppas att ni trivs i ert nya fritidsboende!
  • 2019-07-23

Camilla M skrev om Fastighetsbyrån Torsby
    Sålt villa
    Jätte bra bemött
    Mäklare o säljare hade samma förväntningar
    Väldigt positivt Läs mer
    2019-07-23 Fastighetsbyrån gm: Maria A svarar Camilla M
    Tack Camilla för ditt fina omdöme och att våra förväntningar överensstämde. Tack för att jag fick chansen att hjälpa er med försäljningen! Hoppas ni ska trivas i Karlstad. Hoppas ni får en fortsatt fin sommar. MVH Maria
  • 2019-07-22

Petra B skrev om Fastighetsbyrån Torsby
    Väldigt bra, köpt innan visning men allting har gått väldigt smidigt.
    Fått bra information om allting.
    Alla papper var de ordning och reda på också.
    Vi år mycket nöjda! Läs mer
    2019-07-22 Fastighetsbyrån Å svarar Petra B
    Tack för ditt fina omdöme! Så roligt att läsa att ni känner er nöjda och väl omhändertagna. Hoppas att ni trivs i er nya bostad!
  • 2019-07-19

Anita B skrev om Fastighetsbyrån Torsby
    Köpt bostadsrätt har blivit bemött på bästa sätt!!!!! Läs mer
    2019-07-23 Fastighetsbyrån gm: Maria A svarar Anita B
    Tack Anita, det glädjer mig att höra! Hoppas ni ska trivas med ert nya boende. Med vänlig hälsning, Maria
  • 2019-07-19

Marina H skrev om Fastighetsbyrån Torsby
    Bävern i Branäs. Toppen bemötande! Läs mer
    2019-07-20 Representant för Fastighetsbyrån svarar Marina H
    Hej Marina,
    Tack för fint RECO och va roligt att ni är nöjda! Hoppas ni ska trivas i Branäs. Ha en fortsatt fin sommar.
  • 2019-07-08

Michael S skrev om Fastighetsbyrån Torsby
    Köpt en fritidsfastighet och fått ett mycket trevligt bemötande, hög tillgänglighet och lösningsfokuserad hjälp! Läs mer
    2019-07-08 Fastighetsbyrån gm: Maria A svarar Michael S
    Hej Michael,
    Va roligt att höra, tack så jättemycket!
    Jag tror och hoppas ni ska trivias med ert nya fritidshus!
  • 2019-07-02

Eva H skrev om Fastighetsbyrån Torsby
    Sålt ett fritids hus. Dom visste vad dom gjorde. Jag är nöjd Läs mer
    2019-07-08 Fastighetsbyrån gm: Maria A svarar Eva H
    Tack Eva för fint omdöme, vi är glada över att du är nöjd! MVH Maria
  • 2019-06-27

Kennet N skrev om Fastighetsbyrån Torsby
    Jag har sålt ett äldre hus, som jag inte hade några förväntningar på. Mäklaren gav mig hopp om att detta var möjligt. Det blev en lyckad affär. Förövrigt min tredje affär med samma mäklare. Läs mer
    2019-06-27 Fastighetsbyrån Å svarar Kennet N
    Hej Kennet! Alltid lika trevligt att göra affär med dig! Denna var ju extra kul, eftersom du själv hade så svårt att se potentialen i fastigheten. Hoppas att du får en riktigt fin sommar!
  • 2019-06-27

Åke A skrev om Fastighetsbyrån Torsby
    Har sålt en villa och den hjälp jag fått av Fastighetsbyrån har varit bästa tänkbara. Tryggt , enkelt, utan några som helst problem eller oklarheter. Kan bara ge toppbetyg till de personer jag haft kontakt med. Läs mer
    2019-06-27 Representant för Fastighetsbyrån svarar Åke A
    Hej Åke! Vi blir alldeles varma i hjärtat av de fina orden! Det känns extra roligt att läsa du känt dig trygg och väl omhändertagen av vårt team i samband med försäljningen. Vi alla på kontoret hälsar så gott och önskar dig en fin sommar!
  • 2019-06-26

Karin J skrev om Fastighetsbyrån Torsby
    Vi har sålt vår villa. Väldigt bra bemötande och vi fick också bra information om hela försäljningsgången. Läs mer
    2019-06-27 Representant för Fastighetsbyrån svarar Karin J
    Hej Karin! Så fint att att läsa att ni känner er väl omhändertagna och välinformerade. Det värmer verkligen. Önskar er en riktigt fin sommar!
  • 2019-06-24

Paavo Y skrev om Fastighetsbyrån Torsby
    Jag har sålt en villa. Bemötandet var mycket bra, mäklaren var påläst och visade förtroende hos mig. Svarade på våra frågor och beskrev på ett bra sätt hela kedjan. Även vid vidare kontakter har hela kontoret varit oss behjälpliga. Vid avslutet var mäklaren väldigt tydlig så alla förstod hela gången och vad vi måste känna till. Mäklaren levde väl upp mot förväntningarna. Vi har även varit i kontakt med mäklare vid visningar av villor vi tittat på och sammanfattningsvis är intrycket av mäklaren här i Torsby mycket positivt och förtroendegivande. Läs mer
    2019-06-25 Åsa T svarar Paavo Y
    Hej Paavo! Tack för ditt fina omdöme! När man gör sitt livs största och kanske viktigaste affär är det skönt att man känner sig trygg och har förtroende för mäklaren och teamet på byrån. Så det känns extra roligt att läsa. Lycka till med ert nya boende!
  • 2019-06-24

Mats B skrev om Fastighetsbyrån Torsby
    Har sålt en enplansvilla.
    Blev bemött på bästa tänkbara sätt.
    Förväntade mig att få bra betalt för villan, och det tycker jag att jag har fått.
    Jag är mycket nöjd! Läs mer
    2019-06-24 Åsa T svarar Mats B
    Hej Mats! Så roligt att läsa att du är nöjd med vår tjänst och att vi levde upp till dina förväntningar! Tack för att vi fick förtroendet att hjälpa dig att förmedla din fina och välskötta villa! Hoppas att du får en fin sommar!
  • 2019-06-18

Flemming S skrev om Fastighetsbyrån Torsby
    Sålt en stuga i Branäs skisportscenter Läs mer
    2019-06-18 Fastighetsbyrån Å svarar Flemming S
    Så roligt att du är nöjd med vår mäklartjänst Flemming! Särskilt med tanke på att affären skötts på distans, då du bor i Danmark. Då vet vi att våra rutiner uppskattas även när vi gör distansaffärer. Önskar dig en trevlig sommar!
  • Helge B

2019-05-29

Helge B skrev om Fastighetsbyrån Torsby
    Vi har köpt fritidshus på branäsberget
    Mäklaren har varit mycket bra
    Ordning och reda,trevligt bemötande så vi är mycket nöjda Läs mer
    2019-05-30 Fastighetsbyrån gm: Maria A svarar Helge B
    Tusen tack Helge för ett fint omdöme, det glädjer mig!
    Lycka till med er nya fritidshus!
  • 2019-05-26

Jan W skrev om Fastighetsbyrån Torsby
    Vi sålde en villa på landet. Jag tycker att allt har fungerat jätte bra. Läs mer
    2019-05-27 Fastighetsbyrån gm: Maria A svarar Jan W
    Tack Jan, det är roligt att höra att ni är nöjda med oss!
    Ett stort tack att vi fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen.
    Lycka till med ert nya boende. MVH Maria
  • 2019-05-01

Henrik D skrev om Fastighetsbyrån Torsby
    Köpte ett fritidshus och hela processen och bemötandet var proffesionellt och trevligt! Läs mer
    2019-05-02 Fastighetsbyrån gm: Maria A svarar Henrik D
    Hej Henrik,
    Va roligt att höra att ni är nöjda med vårt bemötande och tack själva för en smidig affär.
    Lycka till med ert nya fritidshus!
  • 2019-04-26

Mikael L skrev om Fastighetsbyrån Torsby
    Flexibla och tillmötesgående. Nöjd med vår affär Läs mer
    2019-04-29 Representant för Fastighetsbyrån svarar Mikael L
    Hej Mikael! Så roligt att ni gillar vårt upplägg av mäklartjänsten. Att vi känns flexibla och tillmötesgående känns extra roligt! Då vet vi att ni känner er nöjda och trygga med affären. Hoppas att ni kommer att trivas i er nya fjällstuga!

Tingshusgatan 5C, 685 30 Torsby