Alla kategorier Mäklare Värmland Torsby Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Torsby

Fastighetsbyrån Torsby

Tingshusgatan 5C, 685 30 Torsby — Visa karta

Mitt i Värmland ligger Torsby. En aktiv ort där allt du kan önska av svensk natur och friluftsliv finns tillgängligt. På vintern finns stora möjligheter till skidåkning, både utför och på längden, och på gymnasiet finns flera nationellt godkända idrottsutbildningar samt riksidrottsgymnasium för längdskidåkning. På sommaren kan du cykla, vandra eller uppleva den vackra naturen på andra sätt.

Vi på Fastighetsbyrån förmedlar gårdar, villor, fritidshus och bostadsrätter här i Torsby och vi har både erfarenhet och engagemang så det räcker och blir över. Att få vara en del i din kanske största och viktigaste affär i livet är något vi drivs av och tycker är fantastiskt roligt!

Välkommen in till oss på Fastighetsbyrån med dina frågor om fastigheter och boende i Torsby!

Läs vad 155 kunder tycker om Fastighetsbyrån Torsby

• Lina L
    Lina L skrev om Fastighetsbyrån Torsby
    Vi har sålt en villa och vi fick ett bra och professionellt bemötande av mäklaren. Vi hade höga förväntningar och de uppfylldes till största del. Anledningen till att inte alla förväntningar blev uppfyllda berodde inte på mäklaren utan på marknaden. Dock gav oss mäklaren lite för positiva förväntningar inför säljandet och det hade hen inte behövs gjort. Vi trodde helt enkelt, på grund av mäklaren, att bostadens slutpris skulle bli högre än det faktiskt blev. Läs mer
    2018-09-20 Fastighetsbyrån Å svarar Lina L
    Hej Lina! Så roligt att läsa dina fina ord! Ibland är det svårt att bedöma hur marknaden kommer att reagera. Jag hoppas dock att ni känner er nöjda med försäljningspriset. Träffade köparna häromdagen och de är jättenöjda med sitt nya boende "det kunde inte ha blivit bättre!".
  • Emma H
    Emma H skrev om Fastighetsbyrån Torsby
    Mäklaren som hjälpte oss med att köpa vårt drömhus, var både professionell och personlig. Toppen!! Läs mer
    2018-09-20 Maria A svarar Emma H
    Hej Emma! Tack så mycket för de värmande orden! Jag hoppas och tror att ni kommer trivas på Kajshea!
  • Kasper A
    Kasper A skrev om Fastighetsbyrån Torsby
    Sålt stuga.
    Har været meget tilfreds med hele forløbet. Alt har levet op til mine forventninger. Läs mer
    2018-09-12 Maria A svarar Kasper A
    Hej Kasper!
    Tack för fina ord och det glädjer mig att du är nöjd med hela processen och att vi levde upp till dina förväntningar. Nöjd kund - nöjd mäklare!
    Ha det gott!
  • Lars Christer J
    Lars Christer J skrev om Fastighetsbyrån Torsby
    Fritidshus
    Allra bästa sätt
    Absolut
    Bra på alla fronter Läs mer
    2018-09-12 Maria A svarar Lars Christer J
    Va roligt att du är nöjd med vår insats!
    Tack för fin feedback!
  • Mikael B
    Mikael B skrev om Fastighetsbyrån Torsby
    Sålt lägenhet. Har fungerat bra från start till mål. Läs mer
  • Niels P
    Niels P skrev om Fastighetsbyrån Torsby
    Intet godt.... find en anden mægler... Läs mer
    2018-06-01 Maria A svarar Niels P
    Hej Niels,

Tack för din feedback.
    I ditt fall var det många administrativa delar innan vi ens kunde lägga ut fastigheten till salu som fördröjde processen. Vi vet att detta kan upplevas som frustrerande, vilket även vi tycker. Vi har lärt oss att vi behöver kommunicera bättre kring de delar som tar tid administrativt och som vi inte styr tidsåtgången på (utan som bestäms av myndigheter etc.)
    Vi är jätteglada att du tog dig att lämna dina synpunkter och vi drar lärdom av dom.
    Vi är övertygade om att köparna kommer stortrivas i din före detta bostad!
  • Linda A
    Linda A skrev om Fastighetsbyrån Torsby
    Har både köpt och sålt.
    Till en början bra men sedan tycker jag att det ligger i mäklarens intresse att sälja fastigheten inte jag som kund, väldigt snabb att ta sitt arvode trotts affären inte är klar. Ingen vidare affärsmässighet till mäklare vi kände oss nästan som att man inte lyssna utan man dumförklarade oss som säljare, även som köpare hade man inte förståelse till att man inte kan komma på stört med att skriva kontrakt utan alla parter måste vara överrens.
    jag kommer inte att rekommendera dem som mäklare och har fått flera kunder hos dem som har upplevt samma sak.
    Det är viktigt att både säljare och köpare blir lika mycket bra bemött och inte bara en part med tanke på det arvode som dem skall ha undrar jag vad får vi för att vi visade vårat hus fast det inte är vi som har uppdraget , men då gäller inget.
    Dålig upplevelse till högt pris. Läs mer
    2018-05-28 Maria A svarar Linda A
    Hej Linda

Tack för din feedback!

Även om köpet av er nya bostad kändes utdragen så tycker vi ändå att det var roligt att ni valde just oss vid försäljningen av denna fastighet.
    Tiden för när vi erhåller vårt arvode är enligt vad branschpraxis rekommenderar.

Vi hoppas att ni trivs i ert nya boende och att köparna kommer göra det samma!
  • Robert J
    Robert J skrev om Fastighetsbyrån Torsby
    Bra bemötande, kunnig, lokalt förankrad. Känns stressad ibland. Uppfattas representera säljaren mer än köparen Läs mer
  • Joar E
    Joar E skrev om Fastighetsbyrån Torsby
    Fastighetsbyrån med Maria Andersson solgte min lägenhet i Branás.
    Maria hadde veldig god kunnskap om Branäs og hun hadde en plan på hvordan vi skulle foreta salget allerede første gangen vi snakket sammen. Jeg bor forholdsvis langt unna Branäs/Torsby men Maria ordnet med absolutt alt ang salget via Mail og post.
    Salget av min leilighet gikk over all forventning både på pris og hvordan alt ble lagt til rette for min del.
    Jeg kan anbefale Fastighetsbyrån og Maria Andersson til alle som tenker på kjøp/salg av eiendom i Branäs. Läs mer
  • Ronald Anton D
    Ronald Anton D skrev om Fastighetsbyrån Torsby
    Jätte duktig, vet vad som gäller : jätte kunnig; hövligt Läs mer
  • Pål F
    Pål F skrev om Fastighetsbyrån Torsby
    Solgt i Branas etter 10. Ble kjent med MA i 2012 "da hun gjorde en vurdering av vår hytte. Hun ble valgt på det grunnlaget og at hun tydelig viste sin profesjonelle holdning til å gjennomføre et salg for oss. MA er i tillegg hyggelig i sin væremåte, tilgjengelig, effektiv og god til holde en troverdig relasjon til oss som selgere og potensielle kjøpere. Vil uten tvil anbefale henne og hennes meklerfirma. Mvh Pål Fauske Läs mer
  • Henrik E
    Henrik E skrev om Fastighetsbyrån Torsby
    Vi fick ett bra och väldigt hjälpsamt bemötande. Maria ställde upp och fixade extra visningar som passade oss som hade en bit att köra. Läs mer
  • Jan-thore D
    Jan-thore D skrev om Fastighetsbyrån Torsby
    Ryddig, god informasjon, bra oppfølging og informasjon Läs mer
  • Harry A
    Harry A skrev om Fastighetsbyrån Torsby
    Hela bemötandet var som det skall vara: utmärkt. Det finns ( tyvärr ) allt för många företagare som kan lära sig mycket av den här personalen. Läs mer
  • Pål F
    Pål F skrev om Fastighetsbyrån Torsby
    Solgt Orren 16 i Branas. Maria Andersson har vi hatt kontakt med tidligere så vi mener hun var den beste å kontakte i fm salget.
    maria løste oppdraget på en meget god måte, hun hyggelig, faglig meget dyktig og i tillegg effektiv i sin meglerrolle.
    En meget god opplevelse der vi lære meget om hvodan dette gjøres i sverige og vi er veldig glad for at vi fikk Maria til å gjennomføre salget.
    Hun kommer vi til å anbefale for de fleste. Läs mer
  • Peter W
    Peter W skrev om Fastighetsbyrån Torsby
    Personlig och bra service med god kunskap om objektet. Läs mer
  • Stefan V
    Stefan V skrev om Fastighetsbyrån Torsby
    Trevliga och kunniga mäklare
    Värdet av det vi betalade var värt varenda krona Läs mer
  • Pernilla L
    Pernilla L skrev om Fastighetsbyrån Torsby
    Vänligt bemötande, och tydliga med allt. Läs mer
  • Björg N
    Björg N skrev om Fastighetsbyrån Torsby
    Bra jeg er fornøyd.Hyggelige selgere som hjalp meg med å selge huset. Läs mer
  • Gunde R
    Gunde R skrev om Fastighetsbyrån Torsby
    Nöjd med bemötandet. Fastigheten såldes väldigt snabbt utan visning. Läs mer
  • Kristin F
    Kristin F skrev om Fastighetsbyrån Torsby
    Mycket bra bemötande med vänlighet, kunnande och pedagogiskt. Läs mer
  • Peter H
    Peter H skrev om Fastighetsbyrån Torsby
    Jag blev mct bra bemött av hela personalen. Speciellt Åsa son jag hade mct kontakt med.
    Det gick fort och smidigt, dock blev väl priset inte vad jag förväntat men men det kan knappast skyllas på Fastighetsbyrån. Läs mer
  • Margareta O
    Margareta O skrev om Fastighetsbyrån Torsby
    De var mycket tillmötesgående när det gällde min fastighet. Det gick fort från första mötet tills försäljningen var klar. De förklarade hur hela processen skulle gå till på ett mycket bra och lätt sätt att man inte behövde fundera efteråt. Jag är mycket nöjd med min affär. Läs mer
  • Anna O
    Anna O skrev om Fastighetsbyrån Torsby
    I det stora hela blev det assistenter vi hade kontakt med inte Åsa själv under hela processen.
    Träffades på visning även tillsmed assistent.
    Positivt bemötande och ordnat.
    Möte ang affären, tydlig och bra.
    Möte på tillträdesdagen, upplevdes ofokuserad stressad flamsig, men gjordes korrekt det som skulle. Läs mer
  • Ulla B
    Ulla B skrev om Fastighetsbyrån Torsby
    Bra och trevligt bemötande, proffsigt Läs mer
  • Eva S
    Eva S skrev om Fastighetsbyrån Torsby
    Proffsig, trevlig, öppen och hjälpsam. Läs mer
  • Erik S
    Erik S skrev om Fastighetsbyrån Torsby
    Mycket bra bemötande. Professionell och duktig på att försäljare. Läs mer
  • Reidun E
    Reidun E skrev om Fastighetsbyrån Torsby
    Maria Andersson er dyktig, hyggelig og hjelpsom :) Läs mer
  • Arne R
    Arne R skrev om Fastighetsbyrån Torsby
    Punktlig og korrekt. Hjelpsom til uerfaren Norsk kjøpare. Läs mer
  • Martin H
    Martin H skrev om Fastighetsbyrån Torsby
    👍🏾👍🏾👍🏾👍🏾👍🏾👍🏾👍🏾👍🏾👍🏾👍🏾👍🏾👍🏾👍🏾👍🏾😀👍🏾👍🏾👍🏾👍🏾👍🏾👍🏾👍🏾👍🏾👍🏾👍🏾👍🏾👍🏾👍🏾👍🏾👍🏾👍🏾👍🏾👍🏾👍🏾👍🏾👍🏾👍🏾👍🏾👍🏾👍🏾👍🏾👍🏾👍🏾👍🏾👍🏾👍🏾👍🏾👍🏾👍🏾💩 Läs mer
  • Malin J
    Malin J skrev om Fastighetsbyrån Torsby
    Åsa gör alltid ett bra och seriöst jobb som mäklare. Hon är tydlig och trevlig och jag tror många har stort förtroende för henne. Läs mer
  • Lars B
    Lars B skrev om Fastighetsbyrån Torsby
    Smidig husförsäljning, vi är väldigt nöjda med all hjälp vi fick. Läs mer
  • Christina E
    Christina E skrev om Fastighetsbyrån Torsby
    Mycket vänlig men svår att få tag i. Läs mer
  • Jan S
    Jan S skrev om Fastighetsbyrån Torsby
    Ett mycket trevligt bemötande och en mycket kunnig mäklare och välbekant med marknaden. Läs mer
  • Kennet N
    Kennet N skrev om Fastighetsbyrån Torsby
    Allt fungerade helt perfekt. Från första träffen med trevligt bemötande till snabb affär. Allt sköttes mycket proffsigt. Läs mer
  • Ulf F
    Ulf F skrev om Fastighetsbyrån Torsby
    Väldigt duktig o kunnig samt trevlig. Läs mer
  • Robin E
    Robin E skrev om Fastighetsbyrån Torsby
    Tyckte hon var bra. Har ingen större erfarenhet av just detta ämne men jag tyckte hon uppträde lika mot både mej som köpare och säljaren. Hade väll lite förutfattningar att kanske mäklaren står lite mer åt säljarens sida just för det är där deras pengar kommer ifrån, men så var det inte med Åsa tycker jag. Ett snabbt och smidigt köp där båda parter blev nöjda. Läs mer
  • Maria S
    Maria S skrev om Fastighetsbyrån Torsby
    Bra bemötande och mycket professionell. Läs mer
  • Per E
    Per E skrev om Fastighetsbyrån Torsby
    Tillsammans med Eriks proffessionella budgivnings-hanterande, så blev vi djupt imponerade, både då vi köpte- och sålde fastigheter under aug-okt i år.
    "STOR-STADS-PRFFSIGT"

- ESNY, släng er i väggen. Här kommer Erik, Åsa och Maria !
    (Vi har varit involverade i ESNY med bugivning på ett slott i Småland under sommaren). Läs mer
    2017-11-10 Maria A svarar Per E
    Tack Per för dina fina och mycket trevliga lovord!
    Vi är stolta över att få bli jämförda med och få ett bättre betyg än ESNY!=)
    Tack för att vi fått hjälpa er med både köp och försäljning med gott resultat!
    MVH Fastighetsbyrån Torsby
  • Olov  J
    Olov J skrev om Fastighetsbyrån Torsby
    Med ett mycket bra upplägg av affären och byråns lättillgänglighet med svar på många frågor kan jag rekommendera denna fastighetsbyrå på det varmaste Läs mer
  • Urban N
    Urban N skrev om Fastighetsbyrån Torsby
    Proffsigt handhavande av försäljningen. Läs mer
  • Ulf F
    Ulf F skrev om Fastighetsbyrån Torsby
    Proffsigt och trevligt bemötande av Maria Andersson Läs mer
  • Åshild S
    Åshild S skrev om Fastighetsbyrån Torsby
    Det var helt perfekt ! Informasjonen, vennlig og dyktig. Jeg følte meg trygg i hele prossesen. Bare godt å si! Läs mer
  • Kennet F
    Kennet F skrev om Fastighetsbyrån Torsby
    Kunnig och hjälpsam personal. Man var informerad under hela försäljningen. Läs mer
  • Karin K
    Karin K skrev om Fastighetsbyrån Torsby
    Vi fick en positiv bild av Fastighetsbyrån Torsby och dess personal. Maria Andersson ingav oss förtroende utifrån sitt professionella agerande i alla steg i hanhavandet av vårt fastighetsköp. Hon uppvisar ett ansvarsfullt, kunnigt och seriöst förhållningssätt. Hon framstår som trygg i sin yrkesroll. Dessutom är hon öppen trevlig och en genuin representant för nordvärmland med sin dialekt.

Bästa hälsningar!

Karin Franzén Läs mer
    2017-11-10 Maria A svarar Karin K
    Tack Karin för dina goda ord! Vad glad jag blir att jag satt spår hos er med min dialekt=)
    Hoppas ni trivs bra i stugan!
    MVH Maria Andersson
  • Anna H
    Anna H skrev om Fastighetsbyrån Torsby
    Jag hade mest kontakt med Erik då Åsa var mammaledig några dagar i veckan. Detta fungerade fint.
    Dagen för kontraktsskrivning var Åsa där, detta genomförde hon bra.
    Vid övertagelse var det en annan tjej på kontoret där.
    Alla tre var trevliga och tilmötesgående. Läs mer
  • Anna-karin S
    Anna-karin S skrev om Fastighetsbyrån Torsby
    Bra hjälp via telefon och mailkontakt då vi inte bor på orten. Läs mer
  • Malin M
    Malin M skrev om Fastighetsbyrån Torsby
    Jag var nöjd. Maria var den som tog allt juridiskt osv. Den som var med när kontrakten skrevs. Resten gjorde ju assistenten Läs mer
  • Ulla U
    Ulla U skrev om Fastighetsbyrån Torsby
    Bra bemötande. Tryggt och med bra kompetens.Kände att hon månade om både säljare och köpare. Läs mer
  • Roland N
    Roland N skrev om Fastighetsbyrån Torsby
    Trevligt bemötande och lätt att ha med att göra. Rekommenderar gärna till andra som ska sälja.
    Bra kontakt hela försäljningsperioden både via mejl och telekontakt.
    Samt vid kontraktsskrivning var det ett lättsamt och korrekt möte. Läs mer

Tingshusgatan 5C, 685 30 Torsby