Fastighetsbyrån Torsby

Fastighetsbyrån Torsby

• BadgeNineYears
Ring 0560-126 00 Dela

Mitt i Värmland ligger Torsby. En aktiv ort där allt du kan önska av svensk natur och friluftsliv finns tillgängligt. På vintern finns stora möjligheter till skidåkning, både utför och på längden, och på gymnasiet finns flera nationellt godkända idrottsutbildningar samt riksidrottsgymnasium för längdskidåkning. På sommaren kan...

561 omdömen om Fastighetsbyrån Torsby

Sedan starten hos Reco 2013

Svitlana N
Sysslebäck

Proffsigt, allt var på högsta nivå!

Tage R
Branäs

Hei😊. Etter å ha kontaktet Åsa, så fikk vi Maria som megler. Etter kontakter, møte med henne i stugan, skjønte vi at dette var en dam som var proff i sin jobb👍. Maria er en dyktig megler, svarer raskt hvis det var spørsmål om noe. Rolig og besvarer på en flott måte. Her har Fastighetsbyrån i Torsby en god megler😃. Takk for all hjelp🌸

Svar från Maria Andersson

Tack så jättemycket Tage för ditt fina betyg! Jag blir så glad över allt du skriver! Tack för att jag fick möjligheten att hjälpa er och tusen tack för ert tålamod och samarbete. MVH Maria

Mari Lene G
Branäs

Maria er en meget dyktig dame, som absolutt innfridde våre forventninger . Hun ga oss god informasjon hele vegen og var flink til å forklare oss ting. Vi hadde ingen erfaring med salg av hytte, og vi kunne ikke hatt en bedre megler enn Maria! Hun var også tilgjengelig på både sms, Mail og mobil, så vi fikk alltid svar av henne.

Svar från Maria Andersson

Tusen tack Mari Lene & Tage! Jag är så glad att höra att ni är nöjda med mig och de förväntningar ni haft. I en tuffare marknad är det viktigt som mäklare att ha en bra och kontinuerlig dialog med både säljare och spekulanter. Tack för ett gott samarbete och för att jag fick möjligheten att hjälpa er! MVH Maria

Jasper Gerard S
Branäs

Mycket kunnig om området och marknaden, jordnöra och tillgänglig

Mustafa M
Köpte sin lägenhet med hjälp av Ida Juhlin en del av Fastighetsbyrån Torsby
Branäs

Väldigt professionellt bemötande av kunden .

Ali A
Kollsberg

Allt var bra tack och det var trevligt tack

Svar från Maria Andersson

Tack Ali för fint RECO! Jag tror och hoppas att du kommer att trivas på Kollsberg. MVH Maria

Magnus H
Kollsberg

Bra bemötande, enkel att prata med. Krånglar inte till det i onödan. Skötte försäljningen mycket bra.

Svar från Maria Andersson

Tackar Magnus för fint betyg! Med ett gott samarbete kan inte försäljningen gå annat än bra! Tack för förtroendet!

Niclas H
Sålde sin lägenhet med hjälp av Ida Juhlin en del av Fastighetsbyrån Torsby
Branäs

Allt bra hanterat! Jag är nöjd med affären och handläggningen.

Caroline A
Ambjörby

Tydlig och rak med information vad som gäller vid försäljning. Vänlig och okomplicerad vilket ledde till en bra affär för både mig och köpare. Caroline.

Khaled M
Rinn

Etîke var perfekt människa att man träffa honom för att sälja sitt hus. Erik har förklarat allt till båda säljare och köpare. Jag har sålt mitt hus snabt och bra pris. Jag är jättenöjd med Fastighetsbyrån. Mvh Khaled

Johan P
Långberget

Erik är enligt oss trevlig och kunnig, vi fick svar på de frågor som vi undrade över. Erik ville att vi skulle vara nöjda med köpet, försökte medla så att vi var nöjda, på ett trevligt sätt och glatt sätt. Helt klart en trevlig kille.

Clara T
Kilåsen

Bra och tydligt bemötande. Fick alla frågor och funderingar besvarade på ett bra sätt, speciellt uppskattat för ”första köpare”.

Ric V
Bjurberget

Maria hjälpte mig väldigt mycket med köpet av mitt vackra röda hus i skogen. Hennes personliga uppmärksamhet på detaljer rekommenderas starkt!

Svar från Maria Andersson

Hej Ric! Tack för att du tog dig tid att svara på enkäten och tack för ditt fina betyg! Jag är så glad att du är nöjd med köpet och min hjälp. Jag tror och hoppas att ni kommer att få många fina minnen från ert nya hus. MVH Maria

Ann H
Långberget

Snabb och smidig försäljning med Fastighetsbyrån och Erik Lindberg.

Dan J
Bjurberget

Trevlig, kunnig, mycket bra bemötande, bra lokakännedom.

Svar från Maria Andersson

Tack så mycket Dan. Jag är så tacksam för vårt goda samarbete och all hjälp både jag och kunder fått av er! MVH Maria

Sofia O
Sålde sitt hus med hjälp av Ida Juhlin en del av Fastighetsbyrån Torsby
Centrala Torsby

Effektiv, kunnig och väldigt trevlig

Svar från Ida Juhlin

Hej Sofia, tack för dina fina ord det värmer att läsa. Med vänliga hälsningar Ida

Gunnel S
Sålde sitt hus med hjälp av Ida Juhlin en del av Fastighetsbyrån Torsby
Klarälvdalen

Ida Juhlin har genom hela ”resan”från början till slut varit behjälplig med allt och snabbt gett svar på frågor och funderingar dessutom har hon med sin trevliga personlighet skapat stor tilltro. Högsta betyg till Ida !

Svar från Ida Juhlin

Hej Gunnel och tusen tack för din fina Reco! Extra kul att ni känner stor tilltro då det är oerhört viktigt i en bostadsaffär. Med vänliga hälsningar Ida

Joori H
Önnerud

En mycket trevlig och kunnig mäklare som utförde sitt uppdrag helt perfekt!

Svar från Maria Andersson

Tack så mycket Joori för ett fint omdöme, det bästa betyget man kan få! Jag tackar även er för all hjälp och ett gott samarbete! MVH Maria

Emma L
Sysslebäck

Väldigt proffsig! Kunnig och supertrevlig! Klart bästa mäklarn!

Svar från Maria Andersson

Tusen tusen tack Emma för dina fina ord! Det blir ju så roligt och enkelt att sköte en försäljning när man har säljare som gör det lilla extra själva ;) Tack igen för möjligheten att hjälpa er och grattis till en fin försäljning och köp av ny bostad! Kram Maria

Lars Johan N
Ambjörby

Maria Andersson har vært profesjonell i sin opptreden overfor meg.

Svar från Maria Andersson

Tack Lars Johan för RECO! Jag tackar för förtroendet och hoppas du haft en fin jul och nyår i Portugal! MVH Maria

Jörgen B
Köpte sitt hus med hjälp av Erik Lindberg en del av Fastighetsbyrån Torsby

Erik Lindberg är en trevlig, seriös, påläst mäklare. Professionell. Upplevelsen har bara varit positiv från start till köp.

Svar från Erik Lindberg

Tusen tack Jörgen för dem fina orden. Det är alltid roligt att höra. Lycka till i din nya bostad.

Ida H
Klarälvdalen

Personligt och snabbt i kontakten Gott bemötande och stor tillgänglighet

Svar från Maria Andersson

Tack så mycket Ida. Va roligt att höra att du är nöjd! Jag har fått en fin kontakt med er också och är jätteglad för er skull. Jag hoppas och tror att ni ska stortrivas. MVH Maria

Christian S
Klarälvdalen

Vi har bara mycket positivt att säga om Maria. Hon har varit mycket tillmötesgående, vänlig, positiv, glad, trevlig, noggrann, kunnig samt proffesionell. Vi kan varmt rekommendera henne.

Svar från Maria Andersson

Tusen tack för alla fina ord. Jag blir glad och även tacksam över att ha fått möjligheten till att hjälpa er, tack för förtroendet. MVH Maria

Parwiz R
Centrala Torsby

Har alla egenskaper även mer än så för att vara en bra mäklare!!

Svar från Åsa Trollåker

Tack Parwiz för din fina RECO! Blir alldeles rörd! Den villa du köpte kom aldrig ut på öppna marknaden, utan matchades direkt mot vårt spekulanter. Kände direkt att detta var en bostad för dig. Hoppas att du kommer att trivas i ditt nya fina boende. Önskar dig en riktigt god jul!

Renisha K
Höljes

Maria has been exceptionally helpful and a very kind person! The selling process was seamless; she is very good at communication and responding promptly.

Svar från Maria Andersson

Thanks a lot Renisha. I am so happy that you are satiesfied with everything and that the selling was seamless. I think that you both buyer and seller is happy! Thanks that you gave me the chance to help you and thanks a lot, again, for the nice flowers an good chocolate! BR Maria

Gabrielle B
Vägsjöfors

Maria är en väldigt duktig mäklare. Vi är mycket lycklig att mötade henne. Hon hjälpte oss jättebra. Tack så mycket.

Svar från Maria Andersson

Tack så mycket Gabrielle! Jag är glad att jag kunnat hjälpa er att köpa en fastighet här i Sverige och att min hjälp underlättat för er. Grattis till ett fint köp! MVH Maria

Kjell O
Vitsand

Trevligt bemötande och noggrann mäklare

Svar från Erik Lindberg

Tack Kjell för din fina Reco och de fina orden. Hoppas ni kommer trivas bra i ert nya boende.

Bjørn S
Östmark

Hyggelig. Kunnskapsrik. Imøtekommende. Rask responstid.

Svar från Erik Lindberg

Tusen tack Björn roligt att höra att du är nöjd!

Jan J
Sörmark

Väldigt trevlig och tillmötesgående. Han är kunnig och hjälpsam inga problem med att ringa o fråga, han ringer och följer upp så man känner sig delaktig under hela processen.

Svar från Erik Lindberg

Tusen tack för dina fina ord, alltid kul att läsa att ni är nöjda. Extra kul att ni känner er delaktiga i affären då det är oerhört viktigt att man känner sig trygg genom hela processen och allt handlar om ett bra samarbete.

Eva H
Köpte sitt hus med hjälp av Ida Juhlin en del av Fastighetsbyrån Torsby
Centrala Torsby

Trevligt bemötande och bra information. Allt har flutit på snabbt och smidigt.

Svar från Ida Juhlin

Hej, tack för de fina orden. Hoppas du kommer trivas bra i ditt nya hus! Med vänliga hälsningar Ida

Maaike V
Östmark

Super good! Correct quick and pleasant communication from both Erik as his office colleagues. Erik helped us very well with the procedures for buying a house and very nice that all communication could be in English. Thanks a lot!

Svar från Erik Lindberg

Thank you very much and we are glad that you are satisfied with us at Fastighetsbyrån.

Peter M
Östmark

Sorry, for such important things, i have to answer in english. Maria provides a great service, I'm impressed, always helpful with questions and answer questions quickly.

Svar från Maria Andersson

Thanks Peter! I am glad to hear that you are satiesfied with my help. Congratualations again to a nice place and house here in Torsby! BR Maria

Ingela H
Centrala Torsby

Mycket tillmötesgående och saklig mäklare, som gjorde allt för att det skulle bli en smidig affär för alla parter. Vi ser framemot övertagandet av vårt nya hus och känner oss trygga i att vi fått all information vi behöver. Rekommenderas varmt

Hans N
Lekvattnet

Erik did a very good job, tack sa mycket

Svar från Erik Lindberg

Thank you very much Hans! Hope you will enjoy your new home.

Jan-Ove M
Höljes

Hon hade en enorm lokalkännedom. Vilket är uppskattat. Sen var hon helt enorm i allt, samtal respons o svar på våra frågor. Hon går en bra framtid tillmötes. Top notch H/J-O Myhre

Svar från Maria Andersson

Många många tack för alla dina fina ord! Blir jätteglad av att höra att du är så nöjd med mig och processen! Stort tack att jag fick förtroendet att hjälpa dig med försäljningen! MVH Maria

Gabriela-Maria F
Centrala Torsby

Maria är den bästa mäklaren som vi träffades! 🤗

Svar från Maria Andersson

Men tack vad glad jag blir! Så roligt att ni fick köpa tillslut. Jag tror och hoppas att ni ska trivas bra! Med vänlig hälsning, Maria

Kerstin L
Sålde sitt hus med hjälp av Åsa Trollåker en del av Fastighetsbyrån Torsby
Centrala Torsby

Mycket bra med stort engagemang. Jag gillar själv när det inte drar ut på tiden, och detta har Åsa med personal skött mycket bra.

Svar från Åsa Trollåker

Tusen tack Kerstin för din fina RECO och stort tack för att jag fick förtroendet att förmedla din idylliskt belägna villa! Vi har haft ett bra samarbete där ni har gjort ert bästa för att lämna in uppgifter, ställa i ordning bostaden inför fotografering och visning och jag har gjort mitt bästa för att bearbeta intressenterna. När man får till samarbetet på detta fina sätt så brukar det ”rulla på enligt plan” och ge resultat. Är säker på att köparna kommer att stortrivas i denna villadröm. Önskar dig och dina nära och kära en riktigt fin höst!

Randi R
Sålde sitt hus med hjälp av Erik Lindberg en del av Fastighetsbyrån Torsby

Trevligt bemötande. God information om hur en försäljning går till, vad jag måste tänka på.. Är nöjd med hur mäklaren har arbetat med försäljningen av min bostad.

Thomas B
Östmark

Erik gör sitt jobb jättebra och hela affären gick bra och smidigt.

Svar från Erik Lindberg

Tusen tack Thomas! Och jag är glad att höra att du tycker att allt gick smidigt!

Hanna K
Kilåsen

Mycket bra bemötande och verkar vara mycket engagerad och insatt i husen vi varit intresserade av. Gav detaljerad och värdefull information om huset som vi köpte.

Svar från Åsa Trollåker

Hej Hanna och stort tack för ditt fina omdöme! Det värmer verkligen i höstrusket! Jag har förmedlat många av husen i centrala Torsby genom åren och har därför byggt upp min kunskapsbank - både om husen och de olika områdena. Information som jag gärna delar med mig av. Ni har köpt ett toppenboende som jag är säker på att ni kommer att stortrivas i. Önskar er en fin höst och en bra start i ert nya boende!

Vivi O
Sålde sitt hus med hjälp av Åsa Trollåker en del av Fastighetsbyrån Torsby
Centrala Torsby

Vi blev bemötta på ett trevligt och positivt sätt. Vi fick förtoende snabbt för Åsa. Förväntningen var att huset skulle bli sålt och Åsa fick oss att känna oss säkrare på att det skulle bli det. Vi är mycket nöjda med Åsa. Hon gav ett proffsigt och förtroendeingivande intryck.

Svar från Åsa Trollåker

Tack Vivi för din fina RECO! Blev så glad för din skull när du ringde och berättade att du fått lägenhet och det var dags att dra igång försäljningen. Allt har flutit på enligt den tidsplan vi lagt och ditt fina hus har fått en ny framtida ägare. Eftersom jag har jobbat länge som mäklare är jag van att anpassa försäljningen utifrån rådande marknadsläge och de förutsättningar som finns i varje affär, så även i det här fallet. Så även jag tackar för ett jättebra samarbete. Är säker på att att köparen kommer att stortrivas i ditt väl omhändertagna hus. Önskar dig en fin höst i ditt nya boende!

Andreas A
Östmark

Erik har møtt oss med en profesjonalitet vi sjelden ser hos meglere i Norge. Han har vært informativ, proaktiv og åpen for å tenke litt «ut av boksen» Da vår eiendom skulle selges ønsket vi en tilnærming og prisnivå hvor megler måtte tenke som oss. Erik gjorde dette. Han stod på fra oppdraget var signert, prosessen startet raskt, han var alltid tilgjengelig og han fulgte opp hver interessent omhyggelig. God informasjon og råd underveis. Dette var viktig for oss da salgs i Sverige er veldig annerledes enn i Norge. Erik...

Svar från Erik Lindberg

Tusen tack Andreas för dem fina orden. Det var super kul att få vara delaktig i er försäljning. Eftersom det är en speciell fastighet på många sätt. Och att vi kunde hitta en köpare som kommer bruka fastigheten som ni vill. All lycka till er.

Tom T
Branäs

Inget krångel. Inte så mycket annat att anmärka på.

Svar från Maria Andersson

Va roligt att höra att du upplevt en problemfri köpprocess Tom, tack för det! Jag tror och hoppas att ni ska trivas i Branäs! Nu håller vi tummarna för en fin vinter med mycket snö. MVH Maria

Simon H
Branäs

Helt okej. Lite segt i uppstarten där jag fick ta kontakt med mäklaren flera gånger innan det kom igång. Kan även tycka att budrundorna tog väldigt lång tid, är van vid Stockholmsmarknaden där bud, sondering och återkoppling går betydligt fortare.

Svar från Maria Andersson

Tack för feedback Simon. I en speciell och mer känslig marknad som vi nu är inne i så tar allt mycket längre tid. Som du själv beskriver så tar alla steg i försäljningen tid och vi ser också att när kunderna är medvetna om att det är färre andra "att buda mot" har de förhandlingsläge och styr försäljningarna lite mer på egna premisser. Skönt ändå att vi fick affären iland till slut och att du ändå är "okej" nöjd. Ha det fint. MVH Maria

Peter E
Stöllet

Allt var perfekt ! Every thing wos fine, Alles war super !!

Svar från Maria Andersson

Tusen tack Peter! It is nice to hear that you are satisfied, thank you! I hope you will have a nice time in your cozy cabins. BR Maria

Maren Inger B
Stöllet

Maria Andersson har varit mycket välkomnade och hjälpsam. Maria har tagit hand om mina intressen exceptionellt. Marie har gjort et jättebra jobb. Jag rekommenderar starkt Maria Andersson

Svar från Maria Andersson

Tack så mycket för ditt fina betyg Maren Inger! Trots en lång försäljning i en mer känslig marknad är det skönt att höra att du känt dig omhändertagen. Även om försäljningarna tar längre tid så blir fastigheterna sålda med rätt verktyg och sätt att jobba. Tack för att jag fick hjälpa dig. MVH Maria

Johnny B
Kälkerud

Mycket bra bemötande Åsa är en mycket professionell mäklare En mycket bra upplevelse vid köpet av huset.

Svar från Åsa Trollåker

Hej Johnny! Tusen tack för de fina orden och din fina RECO! Eftersom jag har många års erfarenhet av att hjälpa till i processen att byta bostad blir jag extra glad när jag läser att ni upplevt processen som positiv och professionell. Det har varit ett nöje att hjälpa er att finna ett boende i vår fina kommun, så jag passar på att hälsa er välkommen tillbaka till Torsby!

Simon S
Östmark

Erik has been exceptionally kind, quick in responses and helpful with translating everything to English. Also Erik was very flexible in scheduling to make it most convenient for me.

Sörmarks Däck & Service Ab S
Östmark

Trevlig och glad samt inte påträngande på något vis. Ställde upp fast det var semester. Kan varmt rekommenderas.

Svar från Erik Lindberg

Tusen tack och det var roligt att få vara med och sälja ditt fina fritidshus samt att man fick uppleva en fin båttur:)

Pamela M
Ambjörby

Maria har varit trygg, professionell och kunnig genom hela processen! Det har också varit enkelt och tydligt vad som förväntas av oss som säljare och vi har kunnat få snabba svar och återkoppling i olika frågor.

Svar från Maria Andersson

Tack Pamela! Va glad jag blir av att läsa att du är nöjd med mig och mitt sätt att arbeta! Det blir ju också så roligt och lätt att göra sitt yttersta när man har säljare som samarbetar, tack! Med vänlig hälsning, Maria