Läs vad 276 kunder tycker om Fastighetsbyrån Torsby 2

• 2021-01-18
    Köpte skog.
    Funkade riktigt bra, fick återkoppling snabbt och information hela tiden.
    Maria Andersson är en trevlig och duktig mäklare.
    Kan varmt rekommenderas.
    Eva E
    • Vitsand
    köpte sitt hus med hjälp av
    Hej Eva, Stort tack för din fina rekommendation! Va roligt att höra att du är nöjd med både återkoppling och information och mitt bemötande, det värmer! MVH Maria

• 2020-12-25
    Köpt fristående villa.
    Upplevde mäklaren som stressande när man vunnit budrunda och skulle skriva kontrakt.
    Mäklaren pratade till en som om man vore ett barn.
    Förväntningarna var god kommunikation och bra kontakt. Men mäklaren träffade man endast när papper skulle signeras. Annars var det andra som verkade vara ”spring pojkar.
    Charlotta Martina O
    • 189.0 m²
    köpte sitt hus med hjälp av
    Hej Charlotta! Ni köpte er villa under väldigt speciella omständigheter. Eftersom gränsen mot Norge var stängd såg ni villan endast på en digital livevisning och inte personligen på plats. Så att träffas fysiskt innan vi skrev kontrakt var svårt. Villan var populär och de övriga i budgivningen var personligen på visningen. En stor skillnad mellan Norge och Sverige är just tiden mellan att en budgivning är klar och när kontrakt skrivs. Eftersom bud inte är bindande i Sverige, är det viktigt att träffas så snart som möjligt efter att en budgivning är klar. Risken är annars att nya bud kommer in som ska framföras till säljaren, eller att en budgivare börjar vackla. Situationer som man som mäklare i Sverige försöker att undvika. Så att träffas för att skriva kontrakt så snart som möjligt efter en budgivning är viktigt för alla parter. Det var därför lika mycket för er del som vi försökte få i hop både köpare och säljare. På Fastighetsbyrån i Torsby jobbar vi i team, så att man som köpare eller säljare snabbt ska få hjälp med sitt ärende. Så allt sköts inte av mäklaren "från ax till limpa", utan det är vi tillsammans som driver affären vidare. Så till mäklarens hjälp finns flera kompetenta och serviceinriktade medarbetare; både innesäljare och kontorsstöd. Allt för att köpare och säljare ska få så snabb och smidig service som möjlig. Detta är fortfarande ett relativt nytt sätt att jobba, men något som vi Torsby har mångårig erfarenhet av. Mycket på grund av att Torsby utgör 25% av Värmlands yta, så det är ett stort geografiskt område vi täcker upp. Att vara på samma plats samtidigt är därför svårt. Hoppas att ni kommer att trivas i ert nya boende!

• 2020-12-23
    Köpte en stuga och fick bra service och alltid svar på våra frågor under hela processen.
    David A
    • 80.0 m²
    • Vitsand
    köpte sitt hus med hjälp av
    Tack David för RECO och va roligt att höra att du är nöjd med vårt bemötande. Lycka till med ert nya fritidshus, håller tummarna för att ni får en fin vinter med mycket snö ;) MVH Maria

• 2020-12-09
    Boende i Branäs,
    bra bemötande, snabb återkoppling från Erik.
    Det uppstod en del frågor och lite krångel på vägen som löste sig bra till slut.
    Tidigare bostadsaffärer(villor) med mäklare har gått smidigare, förmodligen då denna typ av ägande i Branäs var ganska nytt.
    Peter T
    • 58.0 m²
    köpte sin lägenhet med hjälp av
    Hej Peter! Tack för din reco. Så roligt att du känt dig väl omhändertagen och fått snabb återkoppling. Som du nämner är ägarlägenheter en ny boendeform, vilket har varit nytt för bankerna som ska hjälpa till med finansieringen av köpet. Vi har varit er bank behjälplig med all den information de behövt för att komma vidare i processen och återkopplat omgående när de haft frågor. Allt för att affären ska löpa på så smidigt som möjligt. Ägarlägenheter kommer att bli vanligare och vanligare och med det kommer bankerna att vara mer vana att hantera denna typ av affärer. Hoppas att ni kommer att trivas i ert nya fjällboende!

• 2020-12-08
    Rydige folk
    Alltid i møtekommene
    Ingar L
    • 103.9 m²
    • Bada
    köpte sitt hus med hjälp av
    Hej Ingar! Tack för din fina feedback och va roligt att höra att du är nöjda med oss och vårt bemötande. Hoppas nu du får fina dagar i Sverige framöver vid din mysiga gård! Allt gott. MVH Maria

• 2020-11-28
    Åsa och hennes medarbetare är ett proffsigt och otroligt väloljat team! Rekommenderar dem till alla!
    Kristoffer K
    Kristoffer K
    köpte sin lägenhet med hjälp av
    Tack Kristoffer för din fina reco! Eftersom vi har lång erfarenhet av att förmedla fjällstugor i Branäs har vi en helhetsbild över såväl området som anläggningen. Vi har lärt oss hur affären ska planeras för att den ska bli så smidig och bra som möjlig för både köpare och säljare. Därför känns det extra roligt att läsa att ni uppskattat vår mäklartjänst. Hoppas att ni kommer att trivas i ert nya fjällboende!

• 2020-11-26
    Köpte en bostadsrätt för fritidsboende.

Både mäklare och assistenter hjälpsamma och lyhörda på alla sätt. Svarade på våra frågor och ordnade med tillträde på distans när vi själva inte kunde vara på plats. Smidig och enkel affär med enbart positiva upplevelser.
    Jessica K
    köpte sin lägenhet med hjälp av
    Tack Jessica för din fina rekommendation! Extra roligt är det att läsa att ni uppfattat oss som hjälpsamma och lyhörda, så att ni som kunder kunnat känna er trygga i processen. Eftersom vi har stor erfarenhet av distansaffärer, där ni som kunder bor en bit bort från Branäs, försöker vi att ligga steget före och planera så att hela affären ska löpa på så smidigt som möjligt. Hoppas att ni kommer att trivas i ert nya fjällboende!

• 2020-11-25
    Solgt min hytte på Branas. Vanskelig og få tak i megleren på dagtid. skulle ønske kommunikasjonen var bedre.
    Geir L
    • 140.0 m²
    sålde sitt hus med hjälp av
    Hej Geir och tack för din feedback. Tillgänglighet och kommunikation är absolut viktigt i en försäljning och periodvis kan vi mäklare vara svåra att får tag på när vi är mycket "ute på fältet". I dessa tider med Covid-10 läggs dessutom mycket längre tid på visningarna när vi försöker att dela upp våra kunder så att alla inte ska komma samtidigt. Men, som tur är finns mina kollegor på kontoret och kan ta hand om våra kunder -vi jobbar i samma team för att kunden ska få så bra hjälp som möjligt. Tack för att jag fick hjälpa er att sälja er fina stuga och lycka till vidare med nya projekt. MVH Maria

• 2020-11-23
    Dyrare än mina tidigare erfarenheter av mäklare.
    Återkopplade bra, lätt att få tag på.
    Stundtals aningen "syrlig" i kommunikationen.
    PETER G
    • 123.0 m²
    sålde sitt hus med hjälp av
    Hej Peter och tack för din feedback. För att arvodet ska vara så transparent och rättvist som möjligt, kör vi med prislista. Då ser arvodet lika ut för alla uppdragsgivare som väljer att anlita oss på Fastighetsbyrån. Detta gör vi för att ni som kunder verkligen ska känna att vi är affärsmässiga och sjyssta. Arvodet i en stad, där bostaden ligger en kvart från kontoret, jämfört med hur det ser ut för oss som jobbar med helt andra avstånd och helt andra typer av bostäder, skiljer sig naturligt åt. Vi på Fastighetsbyrån i Torsby jobbar i team, så att du som säljare, dina spekulanter och slutligen köparen enkelt ska komma i kontakt med oss och affären ska rulla på - oavsett hur mäklarens kalender ser ut. Det är ett upplägg i framkant. Som ger fina resultat för alla parter. I ditt fall lyckades vi väl med affären, du fick ett mycket fint affärsresultat med ett upplägg helt enligt dina önskemål och dessutom med fina siffror ”på sista raden”, dvs även efter vårt arvode. Att vi ibland behöver ”snabba besked” beror på önskemål från spekulanter, som många gånger kikar på flera fastigheter samtidigt och behöver snabb återkoppling. Det är då inte vi som stressar på, utan kunden som behöver återkoppling. Vi är jätteglada över förtroendet vi fått att förmedla din fina fastighet och är superstolta över upplägget och det slutliga resultatet. Hoppas att du får en fin vinter!

• 2020-11-18
    Vi har köpt en fastighet i Branäs och har blivit väldigt trevligt bemötte både fysiskt och via telefon. Har pratat med minst 3 på byrån och alla har varit lika trevliga och bemötande har varit kanon.
    Mina förväntningar var till en början lite lågt ställda då vi hade 2 tråkiga avslut på 2st fastigheter innan denna. Men förväntningarna denna gång är fullständigt till belåtenhet.
    Allt har sköts på ett mycket smidigt och uppskattat sätt.
    Annelie
    Annelie H
    köpte sitt hus med hjälp av
    Tack Annelie, va roligt att läsa att ni är nöjda med vårt bemötande och att förväntningarna blev till det bättre! Tredje gången gillt eller vad säger man? ;) Tack för ett gott samarbete och lycka till med er mysiga stuga i Branäs. MVH Maria

• 2020-11-09
    En f.d.skola. Har under hela tiden blivit bemött med stor entusiasm och kunnighet. Mäklaren har under hela processen levt upp till mina förväntningar. Kan verkligen rekommendera denna mäklare till andra.
    Bo N
    • 300.0 m²
    • Sysslebäck
    sålde sitt hus med hjälp av
    Stort tack Bo! Jag är tacksam för dina fina ord och så glad att jag fick chansen att sälja skolan. Extra glad att det dessutom kommer att flytta in en familj och bo där permanent. Allt gott! MVH Maria.

• 2020-11-04
    Vi har köpt en fastighet i Branäs, Sysslebäck.
    Vi anser att representanterna från mäklarbyrån har givit ett gott bemötande och på ett professionellt sätt.
    De har levt upp till våra förväntningar.
    Vi upplever också att man har försökt Covid-säkra sina visningar.
    Lars J
    köpte sitt hus med hjälp av
    Hej Lars och tack för ditt fina omdöme! Så fint att läsa att ni känner er professionellt bemötta och att vi levt upp till era förväntningar. Extra roligt är det att läsa att ni ser och uppskattar våra anpassningar till rådande läge. Vi försöker verkligen att göra vårt yttersta för att man ska känna sig trygg i försäljningsprocessen - även under dessa omständigheter. Hoppas att ni trivs bra i er nya stuga i Branäs!

• 2020-11-04
    Sålt en tomt i Branäs, sköttes utmärkt av mäklaren och slutpriset blev väsentligt högre än utgångspris. Tog ungefär ett halvår att sälja, men det blev budgivning till slut.
    Professionell hantering, inget att klaga på
    Daniel A
    • Branäs
    sålde en tomt med hjälp av
    Hej Daniel och tack för din fina rekommendation! Roligt att höra att du är nöjd med vårt sätt att hantera affären, trots att det tog lite tid. Tack för att vi fick förtroendet. Ha det gott!

• 2020-11-04
    Köpt fritidshus i Branäs, allt funkade bra och tillträdet löstes utan att vi behövde vara på plats.
    Jonas L
    köpte sitt hus med hjälp av
    Tack Jonas för din rekommendation! Eftersom många av våra köpare och säljare är "långväga" är vi vana att hantera distansaffärer, så det känns extra bra att ni upplevt processen som smidig. Hoppas att ni kommer att trivas i er fina fjällstuga i Branäs!

• 2020-10-28
    Fantastiskt bra, återkopplar och förekommer hela tiden, känns mycket proffsigt, rekommenderar verkligen Fastighetsbyrån i Torsby! Med vänlig hälsning, Ulf
    Ulf W
    • Branäs
    sålde sin lägenhet med hjälp av
    Tack Ulf för ditt fina omdöme! Vi gör verkligen vårt yttersta för att hålla såväl er som säljare som de som köper uppdaterade i processen, även om man som i ditt fall säljer ett fritidshus i Branäs på distans. Att vi då känns proffsiga och förekommer känns extra bra. Önskar dig en fin höst!

• 2020-10-26
    Sålt ett fritidshus i Branäs. Fastigheten såldes fort och smidigt med en utmärkt exponering på Fastighetsbyråns egna plattform och Hemnet. Är helnöjd med hela processen!
    Mats H
    • 51.0 m²
    sålde sitt hus med hjälp av
    Tack Mats för de fina orden! Det är så värmande att läsa, att du känner dig helnöjd med upplägget och genomförandet av försäljningen av ditt fina fritidshus i Branäs. Extra roligt är det att läsa att vi visat upp boendet på ett bra sätt och att du känner att det gått snabbt och smidigt. Som det som oftast är i Branäs - på distans, men med möten vid de "viktiga" tillfällena. Hoppas att du får en riktigt fin höst!

• 2020-10-14
    Vi har sålt vår villa i belägen i ett litet samhälle. Vi har haft en bra och trygg relation med hela mäklarstaben. Har under hela resans gång blivit vänligt bemött, också på ett engagerande och förstående sätt av vår mäklare. Har kunnat diskuterat och fått en förståelse för våra synpunkter och önskemål. Allteftersom tiden gått har vi märkt vilken bra erfarenhet och kunskap vår mäklare har. Blir gärna kund hos er igen.
    Jan H
    • 169.0 m²
    sålde sitt hus med hjälp av
    Va glad jag blir av ert Reco Jan! Trygg och bra relation med mig och mina kollegor är A och O då vi i ett team ska hjälpas åt för att ni som säljare (och köparna) ska få en så behaglig process som möjligt. Tack för ert tålamod och ert vänliga bemötande och hjälp under försäljningen. Må gott! MVH Maria

• 2020-10-10
    Sålt ett fritidshus. Vi kom bra överens,men en del missuppfattningar. Hade inga förväntningar, då det var första gången jag sålde ett hus. Har lärt mig mycket på denna affär.
    Johnny P
    • 80.0 m²
    • Kyrkonäs
    sålde sitt hus med hjälp av
    Hej Johnny, Roligt att höra att vi hade ett fint samarbete och att du i slutändan är nöjd, trots missuppfattningar. Man blir aldrig fullärd, kul att du fått ut något mer än "bara ett sålt hus". Ha det gott! MVH Maria

• 2020-09-29
    Sålt parhus i Branäs, nöjd med fastighetsmäklarens kommunikation dock kunde det varit mer. Assistenten och vi fungerade mindre bra, för mycket kontakt från byråns sida gick den vägen.
    Thomas M
    • 88.0 m²
    sålde sitt hus med hjälp av
    Tack Thomas för er RECO. Er stuga började ”röra på sig” ordentligt när jag var på älgjakt. Istället för att kunderna skulle behöva vänta på att jag skulle komma tillbaka från min ledighet, tog vår duktige innesäljare vid och höll såväl mig som kunderna och er som säljare uppdaterade. Detta gjorde att affären rullade på även under min ledighet. Att personkemin i detta fall inte stämde är såklart tråkigt, men tack vare Eriks hjälp kunde vi få till ett smidigt avslut när jag var tillbaka. MVH Maria

• 2020-09-22
    Allt helt toppen. Engagerade och kunniga
    Kjell J
    sålde sitt hus med hjälp av
    Tack för ditt fina omdöme. Jätteroligt att läsa att du har känt vårt engagemang och kunskap i Branäs. Vi är verkligen stolta över vår fina kommun och ser det som en extra vinst när även våra kunder uppmärksammar det.

• 2020-09-19
    Jag har sålt en ärvd fastighet.
    Min upplevelse är att mäklaren hade ett väldigt professionellt bemötande. Hon var positiv och strukturerad. Jag förväntade mig mycket information om tillvägagångssätt, och det fick jag verkligen. Superbra med säljcoachen!!
    Jag är väldigt nöjd med olika tips jag fick inför visningen, och även återkopplingen efteråt. Bra med teamarbete på byrån då det var lätt att kommunicera vid ev frågor.
    Jag är väldigt nöjd👍🏼🙏🏼🌺
    Pia L
    • 180.0 m²
    • Oleby
    sålde sitt hus med hjälp av
    Hej Pia och stort tack för din fina rekommendation! Det är verkligen värmande att läsa att du känt dig professionellt bemött och att du uppskattat vårt teamwork. Extra roligt är det att se att du gillar vår tjänst säljcoachen och att du fått bra stöttning genom processen. Det ska bli så spännande att se en ny familj forma sitt boende i ert fina föräldrahem! Hoppas att du får en fin höst!

• 2020-09-18
    Sålt.
    Hjälpsamma, trevliga mäklsre
    Brian F
    • Stöllet
    Tack Brian för fina ord och för ett bra samarbete! Med vänlig hälsning, Maria

• 2020-09-09
    Vi har köpt vårt drömhus i Klarälvsdalen i Värmland genom Maria Andersson på Fastighetsbyrån. Maria var mycket påläst och hade direkt svaren på viktiga frågor. Bemötandet var hela tiden välkomnande och engagerat. Maria överträffade förväntningarna i fråga om effektivitet i processen att komma till avslut. Det kändes så otroligt skönt eftersom vi så gärna ville ha huset. Vi kan starkt rekommendera Fastighetsbyrån. Hjärtliga hälsningar från en nöjd köpare.
    Halina E
    • 157.0 m²
    köpte sitt hus med hjälp av
    Tusen hjärtliga tack för ert minst sagt fina omdöme och att jag fick chansen att göra er resa mot drömhuset till en behaglig process! Jag hoppas och tror att ni kommer trivas i huset och Sysslebäck! Vi ses garanterat längs myrarna på Långberget! ❄️ Med vänlig hälsning, Maria

• 2020-08-18
    Vi köpte en tomt och blev väl bemötta och fick den hjälp vi kände att vi behövde.
    Mäklaren levde upp till våra förväntningar och köpet gick utan problem.
    Carina D
    • Nedre Svenneby
    köpte en tomt med hjälp av
    Tack Carina för dina fina ord! Roligt att läsa att ni känt att vi funnits till hands genom köpprocessen och att ni upplevt affären som smidig. Hoppas att ni kommer att trivas i ert nya fina boende!

• 2020-08-17
    Vi har köpt en tomt och bemötandet har varit alldeles utmärkt.
    Thomas S
    • Nedre Svenneby
    köpte en tomt med hjälp av
    Tack Thomas för ditt fina omdöme! Ska bli spännande att följa ert bygge!

• 2020-08-04
    Fritidshus.
    ”Långt bättre än förväntat” gällande allt i samband med vår försäljning.
    MYCKET imponerande och ”storstads-professionalism” rakt igenom !
    Grattis, det kommer att gå riktigt bra för er på Fastighetsbyrån i Torsby framöver ...
    Per E
    Per E
    • 157.0 m²
    sålde sitt hus med hjälp av
    Hej Per, Stort tack för ert fina omdöme och goda samarbete genom hela processen. Tack än en gång för att jag fick förtroendet igen! Lycka till med era nya projekt. Jag hoppas vi ses snart. MVH Maria

• 2020-07-02
    Fritidshus. Bra mäklarinsats och trevligt bemötande. Troligen bästa byrån i Torsbyregionen
    Siv J
    • Östmark
    sålde sitt hus med hjälp av
    Så roligt att läsa ditt fina omdöme Siv! Trevlig sommar!

• 2020-06-28
    Sålt fritidshus/villa. Super trevliga och engagerade jag är helnöjd.
    Marie O
    • 79.0 m²
    Va roligt att höra Marie, tusen tack! Med vänlig hälsning, Maria

• 2020-05-08
    Bra bemötande vid vårt köp av en fritidshusfastighet.
    Inger E
    • 184.0 m²
    Tack Inger! Lycka till med er fina stuga! MVH Maria

• 2020-05-06
    Enkelt, smidigt och trevligt rakt igenom hela säljprocessen!
    Andreas P
    • 51.0 m²
    sålde sitt hus med hjälp av
    Hej Andreas, Va roligt att höra att du är nöjd! Enkelt, smidigt och trevligt är ju bara några av alla våra mål som vi vill att ni som säljare (och köpare) ska känna att processen är så det låter toppen! Tack än en gång för att jag fick möjligheten att hjälpa till! Allt gott. Mvh Maria

• 2020-04-15
    glad och positiv. Snabb återkoppling samt serviceinriktad . Lösningsorienterad
    Lotta W
    köpte sitt hus med hjälp av
    Stort tack för din fina rekommendation! Jätteroligt att läsa att ni känner er omhändertagna i processen och att vi försökt att anpassa försäljningen efter de behov och önskemål som ni haft. Vill samtidigt passa på att hälsa er varmt välkomna till Branäs, hoppas att ni kommer att trivas i er nya fjällstuga!

• 2020-04-09
    Bra information bra bemötande.
    Morgan E
    • 60.0 m²
    • Rinn
    köpte sitt hus med hjälp av
    Tack Morgan! Hoppas ni kommer trivas i ert nya fritidshus!

• 2020-03-25
    Har sålt en villa och mäklaren var mycket professionell i sitt arbete så jag är helt nöjd med de kontakter som jag har haft med dem.
    Min upplevelse är att det inte finns något att klaga på!
    Egon S
    Egon S
    • Önnerud
    sålde sitt hus med hjälp av
    Tusentack Egon för ditt fina omdöme! Så roligt att läsa att ni är nöjda med vårt arbete och att vi hanterat er bostadsaffär på bästa sätt. Lycka till med ert nya boende!

• 2020-03-11
    Har sålt en villa och är nöjd med resultatet av försäljning 😄
    Maria H
    • Ria
    sålde sitt hus med hjälp av
    Hej Maria och tack för ditt fina omdöme! Hoppas att ni får en fin vår och att ni kommer att trivas i ert nya hus!

• 2020-03-11
    Köpte ett fritidshus på distans och allt flöt fantastiskt smidigt. Förväntningarna överträffades av alla inblandade.
    Andreas J
    köpte sitt hus med hjälp av
    Så roligt att läsa att ni känt er väl omhändertagna vid ert köp av fritidshus! Det är alltid roligt att läsa att förväntningarna överträffades. Hoppas att ni kommer att trivas i er nya fjällstuga!

• 2020-02-14
    sålt ett hus
    väl bemött
    uppfyllde mina förväntningar
    nöjd
    Karl-eric W
    • 119.0 m²
    sålde sitt hus med hjälp av
    Tack Karl-Eric för din fina rekommendation! Att du känt dig väl omhändertagen och att vi levt upp till dina förväntningar känns extra kul. Det är ett stort steg att sälja sin bostad och vi är jättetacksamma att vi fått förtroendet att hjälpa er i denna process. Hoppas att ni får en fin vår!

• 2020-02-05
    Mäklaren var tillmötesgående, hjälpsam och trevlig. Villig att hjälpa till och förstående.
    Nejra F
    • 76.0 m²
    • Höljes
    köpte sitt hus med hjälp av
    Hej och tack Nejra för ert fina omdöme! Jätteroligt att höra era fina ord och att ni är nöjda med mig som mäklare! Jag hoppas och tror att ni kommer få många fina dagar vid Stenmon! Allt gott! MVH Maria

• 2020-02-05
    Allt gick smidigt. Från visning till köp och övertagande av huset
    Patrik O
    • 112.0 m²
    köpte sitt hus med hjälp av
    Tack Patrik för din fina rekommendation! Så roligt att läsa att ni känner er väl omhändertagna i processen och att allt löpt på smidigt för er del. Hoppas att ni kommer att trivas i er "gård" i centrum!

• 2020-02-03
    Mycket nöjd med bemötande! Bara positivt att säga.
    Catrin S
    • 112.0 m²
    köpte sitt hus med hjälp av
    Hej Catrin och tack för ditt fina omdöme! Hoppas att ni trivs bra i ert nya boende!

• 2020-01-17
    Allt har varit kanon, bemötande info svar på frågor........ Guldstjärna
    Benny C
    • 115.0 m²
    köpte sitt hus med hjälp av
    Va roligt att höra Benny, stort tack! Hoppas ni ska trivas bra och att vi ses. MVH Maria

• 2019-12-21
    Salg av fritidseiendom. På en utmerket måte. Kunne ikke bli bedre. Maria var en trivelig og fullkommen Mæklare.
    Jon J
    Jon J
    • 90.0 m²
    • Kärrbackstrand
    sålde sitt hus med hjälp av
    Hej Jon, Tack för rekommendationen och era fina ord! Roligt att jag fick förtroendet att hjälpa er. Ha det gott! MVH Maria

• 2019-12-20
    Bra och professionell mäklare som gjorde processen att köpa hus både säker och enkel.
    Arild L
    • 152.0 m²
    köpte sitt hus med hjälp av
    Tack Arild för de fina orden! Känns jättebra att läsa att ni känner er professionellt bemötta av oss. Extra kul är det att se att ni känt er trygga och väl omhändertagna. Hoppas att ni trivs i er fina villa! God Jul och Gott Nytt År!

• 2019-12-18
    Sålt bostad, väldigt bra mäklare.
    Weronica F
    sålde sitt hus med hjälp av
    Tack Weronica! Va roligt att ni är nöjda, tack för att jag fick möjligheten att hjälpa er! MVH Maria

• 2019-12-16
    Solgt hytte i Orren /Branäs. Vi ble tatt veldig godt imot og satt inn i salgsprosessen. Det gir forutsigbarhet, noe vi mener er viktig.
    Christian R
    • 80.4 m²
    sålde sitt hus med hjälp av
    Hej Christian och tack för ditt fina omdöme! Vi tycker också att det är viktigt att få bra information redan i den inledande fasen, så att man vet vad som kommer att hända längre fram. Det skapar en trygghet och som du skriver förutsägbarhet. Extra roligt är det att läsa att ni känner er väl omhändertagna. Önskar er en God Jul och ett Gott Nytt År!

• 2019-12-11
    Har sålt ett fritidshus och har haft en trygg försäljningsprocess genom att jag ständigt har hållits uppdaterad. Mäklaren var proffsig genom hela processen.
    Tomas S
    • 98.0 m²
    sålde sitt hus med hjälp av
    Tusentack för din fina rekommendation Tomas! Så bra att du känt dig uppdaterad och väl omhändertagen i din bostadsaffär. Extra kul att du upplevt oss som proffsiga. Hoppas att ni trivs i er nya fjällstuga!

• 2019-12-09
    Orren 1.
    Positivt bemötande och Bra service.
    Mycket nöjd med allt!
    Carolin W
    • 133.0 m²
    köpte sitt hus med hjälp av
    Tack Carolin för ditt fina omdöme! Så roligt att läsa att ni känner er väl bemötta och fått bra service. Hoppas att ni kommer att trivas i er fina fjällstuga!

• 2019-11-25
    Köpt fritidshus
    Snabba svar och respons på frågor, både via telefon- och e-post.
    Kompetent mäklare, kändes trygg.
    Pia B
    Pia B
    köpte sitt hus med hjälp av
    Hej Pia och tack för din rekommendation. Det känns jättebra att du upplever att du har fått snabb hjälp och att det kändes tryggt med mig som mäklare. Jag hoppas och tror att du kommer trivas bra i Branäs! Allt gott! MVH Maria

• 2019-11-20
    Köpt fastighet och upplevde affären som smidig, välskött och säker. Tydlig information och mäklaren mycket förberedd. Bara positiv känsla och rekommenderas varmt.
    Jörgen S
    • 128.0 m²
    köpte sitt hus med hjälp av
    Tack för ditt fina omdöme! Hoppas att du kommer att trivas i din nya fina villa! Det värmer att höra att vi varit tydliga och väl förberedda. Extra roligt att du fann en bostad som passade dig så bra!

• 2019-11-18
    Mäklaren gav information om hur försäljningen skulle försegå.
    De jobbade bra med att få fram intressenter och jag är nöjd med resultatet av försäljningen av vår villa.
    Anna-Maria S
    sålde sitt hus med hjälp av
    Tack för ditt finfina omdöme Anna-Maria! Extra roligt att läsa att vi varit tydliga och uppnått de förväntningar du hade. Hoppas att du kommer att trivas i ditt nya boende.

• 2019-11-14
    Vi har solgt vår fritidsbolig i Bjurberget. Veldig førnøyd med mekleren som holdt avtaler, var rolig og behersket og var godt kjent i området. Mekleren skapte også en trygghet med god kompetanse
    Hans-Harald H
    • Finnskogen
    sålde sitt hus med hjälp av
    Tusen tack för fina rekommendationer och för ett gott samarbete! Extra roligt också att köparen, efter många års letande, hittade ett så passande och fint ställe! MVH Maria

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte