Alla kategorier Mäklare Värmland Torsby Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Torsby

Fastighetsbyrån Torsby

Tingshusgatan 5C, 685 30 Torsby — Visa karta

Mitt i Värmland ligger Torsby. En aktiv ort där allt du kan önska av svensk natur och friluftsliv finns tillgängligt. På vintern finns stora möjligheter till skidåkning, både utför och på längden, och på gymnasiet finns flera nationellt godkända idrottsutbildningar samt riksidrottsgymnasium för längdskidåkning. På sommaren kan du cykla, vandra eller uppleva den vackra naturen på andra sätt.

Vi på Fastighetsbyrån förmedlar gårdar, villor, fritidshus och bostadsrätter här i Torsby och vi har både erfarenhet och engagemang så det räcker och blir över. Att få vara en del i din kanske största och viktigaste affär i livet är något vi drivs av och tycker är fantastiskt roligt!

Välkommen in till oss på Fastighetsbyrån med dina frågor om fastigheter och boende i Torsby!

Läs vad 176 kunder tycker om Fastighetsbyrån Torsby

• 2019-03-20

Erik I skrev om Fastighetsbyrån Torsby
    Hjälpsam och ett gott bemötande. Läs mer
  • 2019-03-17

Lars L skrev om Fastighetsbyrån Torsby
    Tycker att det var lite dyrt, då jag föreställer mig att det innebär mer jobb att sälja ett hus jämfört med endast en skogsfastighet som i mitt fall och ändå samma avgift.
    Annars har allt varit bra. Läs mer
    2019-03-17 Fastighetsbyrån Å svarar Lars L
    Så roligt att höra att du är nöjd med försäljningen av din fina skogsfastighet! Mycket av vårt fokus ligger just på affären och att få trygga säljare och köpare. Vi får ofta höra av våra kunder på just skogsfastigheter att vi gör ett bra jobb, med snabb återkoppling och bra dialog. Så det känns extra roligt att läsa! Oavsett om det är en fastighet med hus eller som i ditt fall en obebyggd skogsfastighet vi förmedlar, är mycket av det jobb vi gör väldigt likt. På en skogsfastighet är det något mer administrativt jobb och på en bebyggd fastighet tillkommer visningar. På det totala engagemanget är det dock väldigt lika.
  • Ronny M

2019-03-13

Ronny M skrev om Fastighetsbyrån Torsby
    Vi har sålt vårt hus i Branäs genom Maria Andersson från kontoret i Torsby.
    100% nöjd från början till slut.

Annicka o Ronny Malm Läs mer
    2019-03-13 Representant för Fastighetsbyrån svarar Ronny M
    Kul att höra att ni är nöjda, jag tackar så mycket för förtroendet att få hjälpa er med försäljningen! Tack för gott samarbete!
  • 2019-03-05

Katlen A skrev om Fastighetsbyrån Torsby
    Vi har sålt ett fritidshus i Branäs och vi har fått god service och hjälp med det vi har behövt.
    Mäklarna har varit trevliga och samarbetsvilliga.
    De ingav förtroende och vi fick den hjälp vi behövde. Läs mer
  • 2019-02-28

Staffan O skrev om Fastighetsbyrån Torsby
    Sålt Illern 41 Branäs

Mycket fint och proffsigt bemötande.mycket imponerad av hela orginisationen i Torsby toppbetyg.

Bättre än väntat

En mycket trevlig resa med fastighetsbyrån i Torsby.

Tack än en gång till Maria och hennes team i Torsby.
    Well done Läs mer
    2019-03-01 Maria A svarar Staffan O
    Tusen tack Staffan för dina fina ord!
    Vi är mycket glada över att ha fått chansen att hjälpa dig att sälja din fina stuga.
  • Ulrika M

2019-02-26

Ulrika M skrev om Fastighetsbyrån Torsby
    Trevligt bemötande av mäklare som alltid återkopplade direkt och hade svar på alla frågor. Engagerade, positiva och glada, så kan man sammanfattningsvis beskriva de personer vi varit i kontakt med på Fastighetsbyrån i Torsby. Läs mer
    2019-03-01 Maria A svarar Ulrika M
    Tack Ulrika för ett gott samarbete och det är såklart extra roligt att ni är tillfredsställda med vårt jobb!
  • 2019-02-21

Malin J skrev om Fastighetsbyrån Torsby
    Har både köpt och sålt inom det senaste året och är alltid nöjd och trygg med fastighetsbyråns hantering och bemötande. Läs mer
    2019-02-21 Fastighetsbyrån Å svarar Malin J
    Tack för din fina feedback! Att känna sig trygg när man gör en så pass stor affär som en bostadsaffär är superviktigt, så det känns extra bra att vi lyckats skapa det förtroendet både när du har köpt och sålt. Även vi på Fastighetsbyrån tycker att det har varit trevligt och smidigt att göra affärer med dig. Hoppas att du trivs i ditt nya boende!
  • 2019-02-20

Tore S skrev om Fastighetsbyrån Torsby
    Har solgt leiligheter i Branas. Positiv kontakt med megler. God oppfølging av megler under utviklingen i salget. Jeg er meget godt for nøyd med megler.
    Salget er ikke sluttført ennå. Läs mer
    2019-03-01 Maria A svarar Tore S
    Hej Tore,
    Va roligt att ni har fått en positiv kontakt och uppföljning från oss!
    Det har varit ett nöje att få hjälpa till med försäljningarna av era lägenheter.
  • 2019-02-20

Gunilla J skrev om Fastighetsbyrån Torsby
    Sålt våran villa. Mycke trevlig och kunnig personal. Visste att de skulle höra av sig då och då under försäljningen, men inte så mycke som de gjorde, mycke bra. Läs mer
    2019-03-01 Representant för Fastighetsbyrån svarar Gunilla J
    Tack Gunilla för ditt fina omdöme! Vi är såklart glada över att höra att ni är nöjda och att vi överträffat era förväntningar!
  • 2019-02-03

Catarina J skrev om Fastighetsbyrån Torsby
    Vi har sålt vår villa och jag blev jättebra bemött av mäklaren under hela försäljningen. Sakligt och tydligt. Jag hade inga speciella förväntningar, bara att få huset sålt till ett bra pris och så blev det. Läs mer
    2019-02-04 Fastighetsbyrån Å svarar Catarina J
    Hej Catarina! Tack för dina fina ord och förtroendet att få förmedla er fina villa!
  • 2018-12-19

Mikael A skrev om Fastighetsbyrån Torsby
    Köpt fritidsstuga vid Hovfjället. Bra och proffesionellt hanterad köpprocess. Läs mer
    2018-12-27 Maria A svarar Mikael A
    Hej Mikael,
    Tack för ert fina omdöme!
    God fortsättning och gott nytt år!
  • 2018-11-26

Daniel B skrev om Fastighetsbyrån Torsby
    Köpt fritidshus, väl mött av Mäklaren som var engagerad genom hela affären.

Jag är nöjd med köpet och med Mäklaren. Läs mer
    2018-12-27 Maria A svarar Daniel B
    Hej Daniel,
    Va roligt att ni är nöjda med köpet och processen!
    Hoppas ni får en fin vinter!
  • 2018-11-08

Mikael Å skrev om Fastighetsbyrån Torsby
    Kan ju inte bli något annat än toppbetyg då Anna och jag köper en riktigt, riktigt fin villa utan att behöva buda. Bra jobbat och tack än en gång! Läs mer
    2018-11-08 Åsa K svarar Mikael Å
    Hej Mikael! Så roligt att höra att ni är nöjda med både villan och oss! Det finns helt klart fördelar att vara med i vårt spekulantregister när säljaren vill göra en snabb och smidig affär! Hoppas att ni har en härlig höst i er nya fina bostad!
  • 2018-11-06

Peder B skrev om Fastighetsbyrån Torsby
    En helt igennem professionel gennemførelse af min hushandel. Läs mer
    2018-11-06 Maria A svarar Peder B
    Hej Peder och tack för ett bra betyg! Vi är mycket glada över att du är nöjd med oss.
    Tack än en gång att vi fick hjälpa dig med försäljningen av din fina stuga!
  • Mikael L

2018-10-29

Mikael L skrev om Fastighetsbyrån Torsby
    Köpte en bostadsrätt utan att ens besöka den först.
    Fastighetsbyråns beskrivningsunderlag stämde till punkt och pricka när jag väl flyttade in så det blev inga tråkiga överraskningar.
    Särskilt tack till Erik Lindberg på Fastighetsbyrån som ringde upp och tipsade om lägenheten.
    Jättenöjd med allt. Läs mer
    2018-11-06 Maria A svarar Mikael L
    Va roligt att du är nöjd med hela processen!
    Hoppas du trivs bra i dina fina lägenhet!
  • 2018-10-29

Dagfinn J skrev om Fastighetsbyrån Torsby
    Det var en grei opplevelse å engasjere Fastighetsbyrån til å selge hytten. Fikk de opplysningenej jeg trengte og fikk oppdateringer hver uke om hvor mange som var inne å så på anonsen. Läs mer
    2018-11-06 Maria A svarar Dagfinn J
    Hej Dagfinn,
    Va roligt att du är nöjd med upplevelsen och vårt engagemang!
    Tack för att vi fick hjälpa till!
  • 2018-10-16

Berith O skrev om Fastighetsbyrån Torsby
    Mycket bra. Men här kring Göteborg är nog mäklarna mer tillgängliga även efter kl 16 och på helger.
    MERN vi är mycket nöjda ändå! Läs mer
    2018-10-26 Maria A svarar Berith O
    Hej Berith! Vår marknad och sätt att arbeta varierar nog något jämfört med Göteborg och andra större städer. Men det är roligt att ni är nöjda med affären!
    Tack för att vi fick hjälpa er!
  • 2018-10-14

Aage H skrev om Fastighetsbyrån Torsby
    Har såkt min stuga i Norra Värmland
    Dom gjorde ett utmärkt jobb
    Helnöjd Läs mer
    2018-10-26 Maria A svarar Aage H
    Tack Aage för ditt fina betyg och tack för ett gott samarbete!
  • 2018-10-10

Leif N skrev om Fastighetsbyrån Torsby
    Jag har sålt 1 plans villa med källare. Vi blev bemött av en mycket kunnig och trevlig mäklare. Förväntningarna överträffades med råge. Mäklaren kan sträcka på sig. Läs mer
    2018-10-12 Fastighetsbyrån Å svarar Leif N
    Hej Leif! Så roligt att läsa ditt fina omdöme. Det värmer!
  • Christian v

2018-10-06

Christian v skrev om Fastighetsbyrån Torsby
    Köpt en finn stuga på en jätte fint läge. Mötet mäklare första gång vid visningen och det kändes bra.
    Tycker att mäklaren gjorde att allt jätte bra och det kändes trygg för att köpa mitt första hus hos henne. Läs mer
    2018-10-08 Fastighetsbyrån Å svarar Christian v
    Hej Christian! Så roligt att höra att du trivs i huset och att du kände dig trygg i köpprocessen. Det gläder oss! Hoppas att du får en fin höst i ditt fösta egna boende!
  • 2018-10-02

Ingrid J skrev om Fastighetsbyrån Torsby
    Köpt ett enplanhus.
    Fick snabbt och smidigt skriva köpkontrakt och mycket god genomgång av kontraktet. Allt bra skött av mäklaren./ Läs mer
    2018-10-04 Maria A svarar Ingrid J
    Hej Ingrid!
    Va roligt att ni är nöjda med affären och vårt sätt att hantera kontraktsskrivningen.
    Jag hoppas och tror att ni kommer trivas i ert nya hus!
  • 2018-09-13

Lina L skrev om Fastighetsbyrån Torsby
    Vi har sålt en villa och vi fick ett bra och professionellt bemötande av mäklaren. Vi hade höga förväntningar och de uppfylldes till största del. Anledningen till att inte alla förväntningar blev uppfyllda berodde inte på mäklaren utan på marknaden. Dock gav oss mäklaren lite för positiva förväntningar inför säljandet och det hade hen inte behövs gjort. Vi trodde helt enkelt, på grund av mäklaren, att bostadens slutpris skulle bli högre än det faktiskt blev. Läs mer
    2018-09-20 Fastighetsbyrån Å svarar Lina L
    Hej Lina! Så roligt att läsa dina fina ord! Ibland är det svårt att bedöma hur marknaden kommer att reagera. Jag hoppas dock att ni känner er nöjda med försäljningspriset. Träffade köparna häromdagen och de är jättenöjda med sitt nya boende "det kunde inte ha blivit bättre!".
  • 2018-09-13

Emma H skrev om Fastighetsbyrån Torsby
    Mäklaren som hjälpte oss med att köpa vårt drömhus, var både professionell och personlig. Toppen!! Läs mer
    2018-09-20 Maria A svarar Emma H
    Hej Emma! Tack så mycket för de värmande orden! Jag hoppas och tror att ni kommer trivas på Kajshea!
  • Kasper A

2018-09-11

Kasper A skrev om Fastighetsbyrån Torsby
    Sålt stuga.
    Har været meget tilfreds med hele forløbet. Alt har levet op til mine forventninger. Läs mer
    2018-09-12 Maria A svarar Kasper A
    Hej Kasper!
    Tack för fina ord och det glädjer mig att du är nöjd med hela processen och att vi levde upp till dina förväntningar. Nöjd kund - nöjd mäklare!
    Ha det gott!
  • 2018-09-11

Lars Christer J skrev om Fastighetsbyrån Torsby
    Fritidshus
    Allra bästa sätt
    Absolut
    Bra på alla fronter Läs mer
    2018-09-12 Maria A svarar Lars Christer J
    Va roligt att du är nöjd med vår insats!
    Tack för fin feedback!
  • 2018-06-27

Mikael B skrev om Fastighetsbyrån Torsby
    Sålt lägenhet. Har fungerat bra från start till mål. Läs mer
  • 2018-06-01

Niels P skrev om Fastighetsbyrån Torsby
    Intet godt.... find en anden mægler... Läs mer
    2018-06-01 Maria A svarar Niels P
    Hej Niels,

Tack för din feedback.
    I ditt fall var det många administrativa delar innan vi ens kunde lägga ut fastigheten till salu som fördröjde processen. Vi vet att detta kan upplevas som frustrerande, vilket även vi tycker. Vi har lärt oss att vi behöver kommunicera bättre kring de delar som tar tid administrativt och som vi inte styr tidsåtgången på (utan som bestäms av myndigheter etc.)
    Vi är jätteglada att du tog dig att lämna dina synpunkter och vi drar lärdom av dom.
    Vi är övertygade om att köparna kommer stortrivas i din före detta bostad!
  • Linda A

2018-05-23

Linda A skrev om Fastighetsbyrån Torsby
    Har både köpt och sålt.
    Till en början bra men sedan tycker jag att det ligger i mäklarens intresse att sälja fastigheten inte jag som kund, väldigt snabb att ta sitt arvode trotts affären inte är klar. Ingen vidare affärsmässighet till mäklare vi kände oss nästan som att man inte lyssna utan man dumförklarade oss som säljare, även som köpare hade man inte förståelse till att man inte kan komma på stört med att skriva kontrakt utan alla parter måste vara överrens.
    jag kommer inte att rekommendera dem som mäklare och har fått flera kunder hos dem som har upplevt samma sak.
    Det är viktigt att både säljare och köpare blir lika mycket bra bemött och inte bara en part med tanke på det arvode som dem skall ha undrar jag vad får vi för att vi visade vårat hus fast det inte är vi som har uppdraget , men då gäller inget.
    Dålig upplevelse till högt pris. Läs mer
    2018-05-28 Maria A svarar Linda A
    Hej Linda

Tack för din feedback!

Även om köpet av er nya bostad kändes utdragen så tycker vi ändå att det var roligt att ni valde just oss vid försäljningen av denna fastighet.
    Tiden för när vi erhåller vårt arvode är enligt vad branschpraxis rekommenderar.

Vi hoppas att ni trivs i ert nya boende och att köparna kommer göra det samma!
  • 2018-05-13

Robert J skrev om Fastighetsbyrån Torsby
    Bra bemötande, kunnig, lokalt förankrad. Känns stressad ibland. Uppfattas representera säljaren mer än köparen Läs mer
  • 2018-05-13

Joar E skrev om Fastighetsbyrån Torsby
    Fastighetsbyrån med Maria Andersson solgte min lägenhet i Branás.
    Maria hadde veldig god kunnskap om Branäs og hun hadde en plan på hvordan vi skulle foreta salget allerede første gangen vi snakket sammen. Jeg bor forholdsvis langt unna Branäs/Torsby men Maria ordnet med absolutt alt ang salget via Mail og post.
    Salget av min leilighet gikk over all forventning både på pris og hvordan alt ble lagt til rette for min del.
    Jeg kan anbefale Fastighetsbyrån og Maria Andersson til alle som tenker på kjøp/salg av eiendom i Branäs. Läs mer
  • 2018-05-12

Ronald Anton D skrev om Fastighetsbyrån Torsby
    Jätte duktig, vet vad som gäller : jätte kunnig; hövligt Läs mer
  • 2018-05-11

Pål F skrev om Fastighetsbyrån Torsby
    Solgt i Branas etter 10. Ble kjent med MA i 2012 "da hun gjorde en vurdering av vår hytte. Hun ble valgt på det grunnlaget og at hun tydelig viste sin profesjonelle holdning til å gjennomføre et salg for oss. MA er i tillegg hyggelig i sin væremåte, tilgjengelig, effektiv og god til holde en troverdig relasjon til oss som selgere og potensielle kjøpere. Vil uten tvil anbefale henne og hennes meklerfirma. Mvh Pål Fauske Läs mer
  • Henrik E

2018-04-17

Henrik E skrev om Fastighetsbyrån Torsby
    Vi fick ett bra och väldigt hjälpsamt bemötande. Maria ställde upp och fixade extra visningar som passade oss som hade en bit att köra. Läs mer

Jan-thore D skrev om Fastighetsbyrån Torsby
    Ryddig, god informasjon, bra oppfølging og informasjon Läs mer

Harry A skrev om Fastighetsbyrån Torsby
    Hela bemötandet var som det skall vara: utmärkt. Det finns ( tyvärr ) allt för många företagare som kan lära sig mycket av den här personalen. Läs mer

Pål F skrev om Fastighetsbyrån Torsby
    Solgt Orren 16 i Branas. Maria Andersson har vi hatt kontakt med tidligere så vi mener hun var den beste å kontakte i fm salget.
    maria løste oppdraget på en meget god måte, hun hyggelig, faglig meget dyktig og i tillegg effektiv i sin meglerrolle.
    En meget god opplevelse der vi lære meget om hvodan dette gjøres i sverige og vi er veldig glad for at vi fikk Maria til å gjennomføre salget.
    Hun kommer vi til å anbefale for de fleste. Läs mer

Peter W skrev om Fastighetsbyrån Torsby
    Personlig och bra service med god kunskap om objektet. Läs mer
  • 2018-03-07

Stefan V skrev om Fastighetsbyrån Torsby
    Trevliga och kunniga mäklare
    Värdet av det vi betalade var värt varenda krona Läs mer
  • 2018-01-28

Pernilla L skrev om Fastighetsbyrån Torsby
    Vänligt bemötande, och tydliga med allt. Läs mer
  • 2018-01-26

Björg N skrev om Fastighetsbyrån Torsby
    Bra jeg er fornøyd.Hyggelige selgere som hjalp meg med å selge huset. Läs mer
  • 2018-01-22

Gunde R skrev om Fastighetsbyrån Torsby
    Nöjd med bemötandet. Fastigheten såldes väldigt snabbt utan visning. Läs mer
  • 2018-01-19

Kristin F skrev om Fastighetsbyrån Torsby
    Mycket bra bemötande med vänlighet, kunnande och pedagogiskt. Läs mer
  • 2018-01-18

Peter H skrev om Fastighetsbyrån Torsby
    Jag blev mct bra bemött av hela personalen. Speciellt Åsa son jag hade mct kontakt med.
    Det gick fort och smidigt, dock blev väl priset inte vad jag förväntat men men det kan knappast skyllas på Fastighetsbyrån. Läs mer
  • 2018-01-18

Margareta O skrev om Fastighetsbyrån Torsby
    De var mycket tillmötesgående när det gällde min fastighet. Det gick fort från första mötet tills försäljningen var klar. De förklarade hur hela processen skulle gå till på ett mycket bra och lätt sätt att man inte behövde fundera efteråt. Jag är mycket nöjd med min affär. Läs mer
  • 2017-11-17

Anna O skrev om Fastighetsbyrån Torsby
    I det stora hela blev det assistenter vi hade kontakt med inte Åsa själv under hela processen.
    Träffades på visning även tillsmed assistent.
    Positivt bemötande och ordnat.
    Möte ang affären, tydlig och bra.
    Möte på tillträdesdagen, upplevdes ofokuserad stressad flamsig, men gjordes korrekt det som skulle. Läs mer
  • 2017-11-14

Ulla B skrev om Fastighetsbyrån Torsby
    Bra och trevligt bemötande, proffsigt Läs mer
  • 2017-11-13

Eva S skrev om Fastighetsbyrån Torsby
    Proffsig, trevlig, öppen och hjälpsam. Läs mer
  • 2017-11-12

Erik S skrev om Fastighetsbyrån Torsby
    Mycket bra bemötande. Professionell och duktig på att försäljare. Läs mer
  • Reidun E

2017-11-12