Fastighetsbyrån Torsby

Tingshusgatan 5C, 685 30 Torsby — Visa karta

Mitt i Värmland ligger Torsby. En aktiv ort där allt du kan önska av svensk natur och friluftsliv finns tillgängligt. På vintern finns stora möjligheter till skidåkning, både utför och på längden, och på gymnasiet finns flera nationellt godkända idrottsutbildningar samt riksidrottsgymnasium för längdskidåkning. På sommaren kan du cykla, vandra eller uppleva den vackra naturen på andra sätt.

Vi på Fastighetsbyrån förmedlar gårdar, villor, fritidshus och bostadsrätter här i Torsby och vi har både erfarenhet och engagemang så det räcker och blir över. Att få vara en del i din kanske största och viktigaste affär i livet är något vi drivs av och tycker är fantastiskt roligt!

Välkommen in till oss på Fastighetsbyrån med dina frågor om fastigheter och boende i Torsby!

Läs vad 257 kunder tycker om Fastighetsbyrån Torsby

• 2020-09-22

Kjell J skrev om Fastighetsbyrån Torsby
    Allt helt toppen. Engagerade och kunniga Läs mer
    2020-09-22 Fastighetsbyrån Å svarar Kjell J
    Tack för ditt fina omdöme. Jätteroligt att läsa att du har känt vårt engagemang och kunskap i Branäs. Vi är verkligen stolta över vår fina kommun och ser det som en extra vinst när även våra kunder uppmärksammar det.
    Fastighetsbyrån Å gillar detta
  • 2020-09-19

Pia L skrev om Fastighetsbyrån Torsby
    Jag har sålt en ärvd fastighet.
    Min upplevelse är att mäklaren hade ett väldigt professionellt bemötande. Hon var positiv och strukturerad. Jag förväntade mig mycket information om tillvägagångssätt, och det fick jag verkligen. Superbra med säljcoachen!!
    Jag är väldigt nöjd med olika tips jag fick inför visningen, och även återkopplingen efteråt. Bra med teamarbete på byrån då det var lätt att kommunicera vid ev frågor.
    Jag är väldigt nöjd👍🏼🙏🏼🌺 Läs mer
    2020-09-21 Åsa T svarar Pia L
    Hej Pia och stort tack för din fina rekommendation! Det är verkligen värmande att läsa att du känt dig professionellt bemött och att du uppskattat vårt teamwork. Extra roligt är det att se att du gillar vår tjänst säljcoachen och att du fått bra stöttning genom processen. Det ska bli så spännande att se en ny familj forma sitt boende i ert fina föräldrahem! Hoppas att du får en fin höst!
  • 2020-09-18

Brian F skrev om Fastighetsbyrån Torsby
    Sålt.
    Hjälpsamma, trevliga mäklsre Läs mer
    2020-09-18 Fastighetsbyrån gm: Maria A svarar Brian F
    Tack Brian för fina ord och för ett bra samarbete!
    Med vänlig hälsning, Maria
  • 2020-09-09

Halina E skrev om Fastighetsbyrån Torsby
    Vi har köpt vårt drömhus i Klarälvsdalen i Värmland genom Maria Andersson på Fastighetsbyrån. Maria var mycket påläst och hade direkt svaren på viktiga frågor. Bemötandet var hela tiden välkomnande och engagerat. Maria överträffade förväntningarna i fråga om effektivitet i processen att komma till avslut. Det kändes så otroligt skönt eftersom vi så gärna ville ha huset. Vi kan starkt rekommendera Fastighetsbyrån. Hjärtliga hälsningar från en nöjd köpare. Läs mer
    2020-09-11 Fastighetsbyrån gm: Maria A svarar Halina E
    Tusen hjärtliga tack för ert minst sagt fina omdöme och att jag fick chansen att göra er resa mot drömhuset till en behaglig process! Jag hoppas och tror att ni kommer trivas i huset och Sysslebäck! Vi ses garanterat längs myrarna på Långberget! ❄️ Med vänlig hälsning, Maria
  • 2020-08-18

Carina D skrev om Fastighetsbyrån Torsby
    Vi köpte en tomt och blev väl bemötta och fick den hjälp vi kände att vi behövde.
    Mäklaren levde upp till våra förväntningar och köpet gick utan problem. Läs mer
    2020-08-19 Åsa T svarar Carina D
    Tack Carina för dina fina ord! Roligt att läsa att ni känt att vi funnits till hands genom köpprocessen och att ni upplevt affären som smidig. Hoppas att ni kommer att trivas i ert nya fina boende!
  • 2020-08-17

Thomas S skrev om Fastighetsbyrån Torsby
    Vi har köpt en tomt och bemötandet har varit alldeles utmärkt. Läs mer
    2020-08-17 Fastighetsbyrån Å svarar Thomas S
    Tack Thomas för ditt fina omdöme! Ska bli spännande att följa ert bygge!
  • Per E

2020-08-04

Per E skrev om Fastighetsbyrån Torsby
    Fritidshus.
    ”Långt bättre än förväntat” gällande allt i samband med vår försäljning.
    MYCKET imponerande och ”storstads-professionalism” rakt igenom !
    Grattis, det kommer att gå riktigt bra för er på Fastighetsbyrån i Torsby framöver ... Läs mer
    2020-08-04 Representant för Fastighetsbyrån svarar Per E
    Hej Per,
    Stort tack för ert fina omdöme och goda samarbete genom hela processen.
    Tack än en gång för att jag fick förtroendet igen!
    Lycka till med era nya projekt. Jag hoppas vi ses snart.
  • 2020-07-02

Siv J skrev om Fastighetsbyrån Torsby
    Fritidshus. Bra mäklarinsats och trevligt bemötande. Troligen bästa byrån i Torsbyregionen Läs mer
    2020-07-13 Fastighetsbyrån Å svarar Siv J
    Så roligt att läsa ditt fina omdöme Siv! Trevlig sommar!
  • 2020-06-28

Marie O skrev om Fastighetsbyrån Torsby
    Sålt fritidshus/villa. Super trevliga och engagerade jag är helnöjd. Läs mer
    2020-06-29 Representant för Fastighetsbyrån svarar Marie O
    Va roligt att höra Marie, tusen tack!
    Med vänlig hälsning, Maria
  • 2020-05-08

Inger E skrev om Fastighetsbyrån Torsby
    Bra bemötande vid vårt köp av en fritidshusfastighet. Läs mer
    2020-05-10 Fastighetsbyrån gm: Maria A svarar Inger E
    Tack Inger! Lycka till med er fina stuga!
  • 2020-05-06

Andreas P skrev om Fastighetsbyrån Torsby
    Enkelt, smidigt och trevligt rakt igenom hela säljprocessen! Läs mer
    2020-05-06 Fastighetsbyrån gm: Maria A svarar Andreas P
    Hej Andreas,
    Va roligt att höra att du är nöjd! Enkelt, smidigt och trevligt är ju bara några av alla våra mål som vi vill att ni som säljare (och köpare) ska känna att processen är så det låter toppen! Tack än en gång för att jag fick möjligheten att hjälpa till! Allt gott. Mvh Maria
  • 2020-04-15

Lotta W skrev om Fastighetsbyrån Torsby
    glad och positiv. Snabb återkoppling samt serviceinriktad . Lösningsorienterad Läs mer
    2020-04-16 Åsa T svarar Lotta W
    Stort tack för din fina rekommendation! Jätteroligt att läsa att ni känner er omhändertagna i processen och att vi försökt att anpassa försäljningen efter de behov och önskemål som ni haft. Vill samtidigt passa på att hälsa er varmt välkomna till Branäs, hoppas att ni kommer att trivas i er nya fjällstuga!
  • 2020-04-09

Morgan E skrev om Fastighetsbyrån Torsby
    Bra information bra bemötande. Läs mer
    2020-04-17 Fastighetsbyrån gm: Maria A svarar Morgan E
    Tack Morgan! Hoppas ni kommer trivas i ert nya fritidshus!
  • Egon S

2020-03-25

Egon S skrev om Fastighetsbyrån Torsby
    Har sålt en villa och mäklaren var mycket professionell i sitt arbete så jag är helt nöjd med de kontakter som jag har haft med dem.
    Min upplevelse är att det inte finns något att klaga på! Läs mer
    2020-03-25 Representant för Fastighetsbyrån svarar Egon S
    Tusentack Egon för ditt fina omdöme! Så roligt att läsa att ni är nöjda med vårt arbete och att vi hanterat er bostadsaffär på bästa sätt. Lycka till med ert nya boende!
  • 2020-03-11

Maria H skrev om Fastighetsbyrån Torsby
    Har sålt en villa och är nöjd med resultatet av försäljning 😄 Läs mer
    2020-03-16 Fastighetsbyrån Å svarar Maria H
    Hej Maria och tack för ditt fina omdöme! Hoppas att ni får en fin vår och att ni kommer att trivas i ert nya hus!
  • 2020-03-11

Andreas J skrev om Fastighetsbyrån Torsby
    Köpte ett fritidshus på distans och allt flöt fantastiskt smidigt. Förväntningarna överträffades av alla inblandade. Läs mer
    2020-03-16 Fastighetsbyrån Å svarar Andreas J
    Så roligt att läsa att ni känt er väl omhändertagna vid ert köp av fritidshus! Det är alltid roligt att läsa att förväntningarna överträffades. Hoppas att ni kommer att trivas i er nya fjällstuga!
  • 2020-02-14

Karl-eric W skrev om Fastighetsbyrån Torsby
    sålt ett hus
    väl bemött
    uppfyllde mina förväntningar
    nöjd Läs mer
    2020-02-14 Åsa T svarar Karl-eric W
    Tack Karl-Eric för din fina rekommendation! Att du känt dig väl omhändertagen och att vi levt upp till dina förväntningar känns extra kul. Det är ett stort steg att sälja sin bostad och vi är jättetacksamma att vi fått förtroendet att hjälpa er i denna process. Hoppas att ni får en fin vår!
  • 2020-02-05

Nejra F skrev om Fastighetsbyrån Torsby
    Mäklaren var tillmötesgående, hjälpsam och trevlig. Villig att hjälpa till och förstående. Läs mer
    2020-02-05 Fastighetsbyrån gm: Maria A svarar Nejra F
    Hej och tack Nejra för ert fina omdöme! Jätteroligt att höra era fina ord och att ni är nöjda med mig som mäklare! Jag hoppas och tror att ni kommer få många fina dagar vid Stenmon! Allt gott! MVH Maria
  • 2020-02-05

Patrik O skrev om Fastighetsbyrån Torsby
    Allt gick smidigt. Från visning till köp och övertagande av huset Läs mer
    2020-02-06 Representant för Fastighetsbyrån svarar Patrik O
    Tack Patrik för din fina rekommendation! Så roligt att läsa att ni känner er väl omhändertagna i processen och att allt löpt på smidigt för er del. Hoppas att ni kommer att trivas i er "gård" i centrum!
  • 2020-02-03

Catrin S skrev om Fastighetsbyrån Torsby
    Mycket nöjd med bemötande! Bara positivt att säga. Läs mer
    2020-02-04 Representant för Fastighetsbyrån svarar Catrin S
    Hej Catrin och tack för ditt fina omdöme! Hoppas att ni trivs bra i ert nya boende!
  • 2020-01-17

Benny C skrev om Fastighetsbyrån Torsby
    Allt har varit kanon, bemötande info svar på frågor........ Guldstjärna Läs mer
    2020-01-20 Fastighetsbyrån gm: Maria A svarar Benny C
    Va roligt att höra Benny, stort tack!
    Hoppas ni ska trivas bra och att vi ses.
  • Jon J

2019-12-21

Jon J skrev om Fastighetsbyrån Torsby
    Salg av fritidseiendom. På en utmerket måte. Kunne ikke bli bedre. Maria var en trivelig og fullkommen Mæklare. Läs mer
    2020-01-20 Fastighetsbyrån gm: Maria A svarar Jon J
    Hej Jon,
    Tack för rekommendationen och era fina ord! Roligt att jag fick förtroendet att hjälpa er.
    Ha det gott! MVH Maria
  • 2019-12-20

Arild L skrev om Fastighetsbyrån Torsby
    Bra och professionell mäklare som gjorde processen att köpa hus både säker och enkel. Läs mer
    2019-12-20 Fastighetsbyrån Å svarar Arild L
    Tack Arild för de fina orden! Känns jättebra att läsa att ni känner er professionellt bemötta av oss. Extra kul är det att se att ni känt er trygga och väl omhändertagna. Hoppas att ni trivs i er fina villa! God Jul och Gott Nytt År!
  • 2019-12-18

Weronica F skrev om Fastighetsbyrån Torsby
    Sålt bostad, väldigt bra mäklare. Läs mer
    2019-12-18 Fastighetsbyrån gm: Maria A svarar Weronica F
    Tack Weronica! Va roligt att ni är nöjda, tack för att jag fick möjligheten att hjälpa er! MVH Maria
  • 2019-12-16

Christian R skrev om Fastighetsbyrån Torsby
    Solgt hytte i Orren /Branäs. Vi ble tatt veldig godt imot og satt inn i salgsprosessen. Det gir forutsigbarhet, noe vi mener er viktig. Läs mer
    2019-12-16 Fastighetsbyrån Å svarar Christian R
    Hej Christian och tack för ditt fina omdöme! Vi tycker också att det är viktigt att få bra information redan i den inledande fasen, så att man vet vad som kommer att hända längre fram. Det skapar en trygghet och som du skriver förutsägbarhet. Extra roligt är det att läsa att ni känner er väl omhändertagna. Önskar er en God Jul och ett Gott Nytt År!
  • 2019-12-11

Tomas S skrev om Fastighetsbyrån Torsby
    Har sålt ett fritidshus och har haft en trygg försäljningsprocess genom att jag ständigt har hållits uppdaterad. Mäklaren var proffsig genom hela processen. Läs mer
    2019-12-12 Fastighetsbyrån Å svarar Tomas S
    Tusentack för din fina rekommendation Tomas! Så bra att du känt dig uppdaterad och väl omhändertagen i din bostadsaffär. Extra kul att du upplevt oss som proffsiga. Hoppas att ni trivs i er nya fjällstuga!
  • 2019-12-09

Carolin W skrev om Fastighetsbyrån Torsby
    Orren 1.
    Positivt bemötande och Bra service.
    Mycket nöjd med allt! Läs mer
    2019-12-09 Fastighetsbyrån Å svarar Carolin W
    Tack Carolin för ditt fina omdöme! Så roligt att läsa att ni känner er väl bemötta och fått bra service. Hoppas att ni kommer att trivas i er fina fjällstuga!
  • Pia B

2019-11-25

Pia B skrev om Fastighetsbyrån Torsby
    Köpt fritidshus
    Snabba svar och respons på frågor, både via telefon- och e-post.
    Kompetent mäklare, kändes trygg. Läs mer
    2019-11-25 Fastighetsbyrån gm: Maria A svarar Pia B
    Hej Pia och tack för din rekommendation. Det känns jättebra att du upplever att du har fått snabb hjälp och att det kändes tryggt med mig som mäklare. Jag hoppas och tror att du kommer trivas bra i Branäs!
    Allt gott! MVH Maria
  • 2019-11-20

Jörgen S skrev om Fastighetsbyrån Torsby
    Köpt fastighet och upplevde affären som smidig, välskött och säker. Tydlig information och mäklaren mycket förberedd. Bara positiv känsla och rekommenderas varmt. Läs mer
    2019-11-22 Representant för Fastighetsbyrån svarar Jörgen S
    Tack för ditt fina omdöme! Hoppas att du kommer att trivas i din nya fina villa! Det värmer att höra att vi varit tydliga och väl förberedda. Extra roligt att du fann en bostad som passade dig så bra!
  • 2019-11-18

Anna-Maria S skrev om Fastighetsbyrån Torsby
    Mäklaren gav information om hur försäljningen skulle försegå.
    De jobbade bra med att få fram intressenter och jag är nöjd med resultatet av försäljningen av vår villa. Läs mer
    2019-11-19 Fastighetsbyrån Å svarar Anna-Maria S
    Tack för ditt finfina omdöme Anna-Maria! Extra roligt att läsa att vi varit tydliga och uppnått de förväntningar du hade. Hoppas att du kommer att trivas i ditt nya boende.
  • 2019-11-14

Hans-Harald H skrev om Fastighetsbyrån Torsby
    Vi har solgt vår fritidsbolig i Bjurberget. Veldig førnøyd med mekleren som holdt avtaler, var rolig og behersket og var godt kjent i området. Mekleren skapte også en trygghet med god kompetanse Läs mer
    2019-11-14 Fastighetsbyrån gm: Maria A svarar Hans-Harald H
    Tusen tack för fina rekommendationer och för ett gott samarbete! Extra roligt också att köparen, efter många års letande, hittade ett så passande och fint ställe! MVH Maria
  • 2019-11-14

Bjørn Petter H skrev om Fastighetsbyrån Torsby
    Jeg har kjøpt hus på Finnskogen. som jeg skal flytte til.
    Jeg ble møtt på en ok måte.
    Mekleren gjorde en finn jobb. og alle ble for nøyde.
    De gjorde så en ikke hadde så mange turer frem og til bake fra Oslo før alt var i orden. de også med så jeg fikk strøm og forsikringer. Läs mer
    2019-11-14 Fastighetsbyrån gm: Maria A svarar Bjørn Petter H
    Tack så mycket, va roligt att höra! Vi hoppas du ska trivas i Röjdåfors.
  • 2019-11-06

Ida L skrev om Fastighetsbyrån Torsby
    Köpt fritidshus. Upplever mäklaren som noggrann, opartisk och korrekt i sitt bemötande. Mäklaren har levt upp till alla våra förväntningar. Vi känner oss helt trygga med att affären har gått korrekt till och att mäklaren har tagit båda parters intresse lika. Läs mer
    2019-11-06 Fastighetsbyrån gm: Maria A svarar Ida L
    Hej Ida, Tack för alla fina ord! Det känns mycket bra att ni upplevt mig som en noggrann och opartisk mäklare, vilket är A och O i en affär där jag ska tillgodose båda parternas intressen och viljor.
    Jag tror och hoppas att ni ska trivas i ert mysiga fritidshus!
  • 2019-11-01

Lena E skrev om Fastighetsbyrån Torsby
    Har sålt en enplansvilla utanför samhället.Som vanligt väl bemött av mäklaren. Mäklaren satte ett pris och vi sålde till det priset.
    Vi upplevde att mäklaren verkligen ansträngde sig för att få vårt hus sålt till utgångspris. Läs mer
    2019-11-14 Fastighetsbyrån Å svarar Lena E
    Tack Lena för att vi fick förtroendet att förmedla er fina villa! Den såldes till en intressent i vårt spekulantregister, som vi kontaktade och verkligen uppmanade att komma på visning - eftersom vi visste att de skulle gilla er bostad. Hoppas att både ni och köparna kommer att trivas i era nya boenden!
  • 2019-11-01

Carl-Johan K skrev om Fastighetsbyrån Torsby
    Bra bemötande rakt igenom.
    Sålt ett fritidshus. Läs mer
    2019-11-01 Fastighetsbyrån gm: Maria A svarar Carl-Johan K
    Tack Carl-Johan, va roligt att höra!
    Tack för att jag fick förtroendet.
    Ha det gott. MVH Maria
  • 2019-10-25

Jonas H skrev om Fastighetsbyrån Torsby
    Har köpt en sommarstuga via fastighetsbyrån i Torsby och blev väldigt bra bemött. Mycket duktig och hjälpsam mäklare. Läs mer
    2019-10-26 Fastighetsbyrån gm: Maria A svarar Jonas H
    Tack Jonas! Vårt mål är ju att er resa ska bli så smidig som möjlig så det känns skönt att ni upplevt bra bemötande och bra hjälp från vår sida! MVH Maria
  • 2019-10-24

Frank S skrev om Fastighetsbyrån Torsby
    Köpte en liten gård i Värmland och hade en fantastisk mäklare som hjälpte mig med allt som köpare. Mina förväntningar på mäklare överlag brukar inte vara så höga, men denna gång blev jag mycket positivt överraskad. Läs mer
    2019-10-24 Fastighetsbyrån gm: Maria A svarar Frank S
    Tusen tack Frank för ditt fina omdöme! Va roligt att höra att jag överträffat dina förväntningar! Lycka till med din fina gård! Med vänlig hälsning, Maria
  • 2019-10-23

Eva S skrev om Fastighetsbyrån Torsby
    Vi har köpt ett fritidshus genom Fastighetsbyrån och fick trevlig och bra hjälp! Läs mer
    2019-10-23 Fastighetsbyrån gm: Maria A svarar Eva S
    Hej Eva, tack för dina fina ord. Det är viktigt för oss att ni känner er väl omhändertagna!
    Hoppas ni ska skrivas med er nya stuga!
  • 2019-10-21

Katarina E skrev om Fastighetsbyrån Torsby
    Sålt fritidshus. Mycket professionell och kunnig mäklare som varit noga med att tillgodose våra behov av att hitta rätt köpare. Vi rekommenderar Maria Andersson å det varmaste till andra kunder. Läs mer
    2019-10-21 Fastighetsbyrån gm: Maria A svarar Katarina E
    Återigen tack Katarina för den fina rekommendationen ifrån er! Jag är glad för er och köparnas skull! Tack för förtroendet. MVH Maria
  • 2019-10-21

Christer E skrev om Fastighetsbyrån Torsby
    Mycket professionell, engagerad och dedikerad som under ett år hängivet försökt hitta rätt köpare, eftersom det har varit viktigt för oss. Maria Andersoon har lyckats mycket väl med detta och vi kan därmed varmt rekommendera Maria till dem som söker en duktig mäklare. Läs mer
    2019-10-21 Fastighetsbyrån gm: Maria A svarar Christer E
    Tusen tack Christer för de fina orden, det värmer! Det känns så bra att ni kommit så fint överens med köparna och att vi tillslut "hittade de rätta". Tack för att jag fortsatt fick förtroendet, "trägen vinner". Ha det gott! MVH Maria
  • 2019-10-18

Emma K skrev om Fastighetsbyrån Torsby
    Vi har köpt fritidshus i Värmland och vår mäklare, Maria har varit super proffsig. Ordning och reda och tid för att förklara allt vi behöver veta. Toppen!
    Vi har känt oss väldigt trygga genom hela affären. Läs mer
    2019-10-18 Fastighetsbyrån gm: Maria A svarar Emma K
    Hej Emma,
    Va roligt att höra så fina ord från er och att ni känt er trygga i affären, jätteviktigt!
    Hoppas ni nu ska få många, fina år i det fina fritidshuset i norra Värmland! Hoppas vi ses.
  • 2019-10-13

Lisa L skrev om Fastighetsbyrån Torsby
    Köpt ett fritidshus, hög servicenivå och tillgänglighet genom hela processen. Uppskattas! Läs mer
    2019-10-14 Fastighetsbyrån gm: Maria A svarar Lisa L
    Tusen tack Lisa! Hoppas ni ska trivas i Branäs! Med vänlig hälsning, Maria
  • 2019-10-08

Maria M skrev om Fastighetsbyrån Torsby
    Mäklaren Maria på kontoret i Torsby har hjälpt oss med köpet av vår fjällstuga i Branäs. Vi är verkligen så nöjda med allt. Maria är oerhört kunnig och hjälpsam med art svara på alla frågor vi har haft. Jättetrevlig är hon också så vi är väldigt nöjda och glada både med vårt köp och den goda servicen vi fick! Läs mer
    2019-10-08 Fastighetsbyrån gm: Maria A svarar Maria M
    Tack så mycket Maria! Det har varit ett nöje att få hjälpa er att hitta er skidstuga. Jag tror och hoppas att ni kommer att trivas gott i Branäs. Kanske vi ses i backen? MVH Maria
  • 2019-10-06

Karolina Z skrev om Fastighetsbyrån Torsby
    Köpt bostad.
    Underbar personal. Bra säljare! Fixade så man själv slapp å tänka på saker. Läs mer
    2019-10-07 Fastighetsbyrån Å svarar Karolina Z
    Hej Karolina! Så roligt att läsa att ni tycker om vår tjänst och ni känt er väl omhändertagna av oss på Fastighetsbyrån! Hoppas att ni kommer att trivas i er nya fina familjevilla i Torsby!
  • 2019-10-05

Hannes A skrev om Fastighetsbyrån Torsby
    Proffsigt från start till mål. Maria sålde vårt boende i Branäs och gjorde precis ett så bra jobb som vi hoppats på. Duktiga mäklare med god kännedom om marknaden. Rekommenderas! Läs mer
    2019-10-06 Fastighetsbyrån gm: Maria A svarar Hannes A
    Tusen tack Hannes för dina fina ord och rekommendation! Så roligt att ni är nöjda och att affären gick så smidigt!
  • 2019-10-03

David S skrev om Fastighetsbyrån Torsby
    Jag har köpt en villa. Bra och proffsigt bemötande Läs mer
    2019-10-03 Representant för Fastighetsbyrån svarar David S
    Hej David! Tack för ditt fina omdöme! Extra roligt är att du gillar vår mäklartjänst och att du blivit väl bemött. Hoppas att ni får en fin höst!
  • 2019-10-01

Lina M skrev om Fastighetsbyrån Torsby
    Haft ett jättebra samarbete med min mäklare när jag sålde mitt hus. En snabb o smidig affär. Alla var trevliga och fick bra information. Jag är helnöjd. Läs mer
    2019-10-01 Åsa T svarar Lina M
    Hej Lina! Tack för ditt fina omdöme! Extra kul är det att läsa att du är nöjd med vårt samarbete och att du känner dig väl omhändertagen. Hoppas att du kommer att trivas i ditt nya boende!
  • 2019-09-17

Jon August P skrev om Fastighetsbyrån Torsby
    jag har köpt ett radhus det var bra bemötande Läs mer
    2019-09-25 Fastighetsbyrån Å svarar Jon August P
    Så roligt att läsa att du är nöjd med vår mäklartjänst och att du känner dig väl bemött! Hoppas att du kommer att trivas i ditt nya boende och lycka till med försäljningen av din villa i Ludvika!
  • 2019-09-16

Joke V skrev om Fastighetsbyrån Torsby
    Vi har sold bostad och alt var bra.
    Information.var bra Läs mer
    2019-09-17 Fastighetsbyrån gm: Maria A svarar Joke V
    Tack Joke! Hoppas ni trivs bra i Belgien och tack för att vi har fått hjälpa er med försäljningen.
    Fastighetsbyrån gm: Maria A, Representant för Fastighetsbyrån gillar detta
  • 2019-09-14

Peter N skrev om Fastighetsbyrån Torsby
    Köpt fritids hus. Bra bemötande av mäklaren .Bra Läs mer
    2019-09-16 Fastighetsbyrån gm: Maria A svarar Peter N
    Hej Peter,
    Va roligt att ni upplevt att bra bemötande från min sida! Hoppas att ni ska trivas i er mysiga skidstuga!

Tingshusgatan 5C, 685 30 Torsby