Mateo Hampton Coleman

Mateo Hampton Coleman

Mateo Hampton Coleman är mäklare på Fastighetsbyrån Uppsala

Mateo Hampton Coleman har varit registrerad mäklare sedan 2024-02. Mateo Hampton Coleman har varit aktiv på Reco.se sedan 2024-03 och har fått 13 omdömen med ett betyg på 5.0. Mateo Hampton Coleman har haft 1 försäljningar sen 2024-03 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2024-03 - 2024-03

13 omdömen om Mateo Hampton Coleman

Sedan starten hos Reco 2024
Longlong L
Köpte sin lägenhet med hjälp av Mateo Hampton Coleman en del av Fastighetsbyrån Uppsala
Kapellgärdet

Mateo works so efficiently and give us quite informative instructions during the whole process. We are quite satisfied with his assistance.

Märtha M
Sålde sin lägenhet med hjälp av Mateo Hampton Coleman en del av Fastighetsbyrån Uppsala
Kapellgärdet

Mateo var väldigt flexibel och informativ. Vi kontaktade honom innan försäljningen var aktuell och han gav oss all information vi behövde inför försäljning. När det sedan var dags så var han snabb och kommunikativ. Han motsvarande alla förväntningar vi har på en mäklare. Trevlig, kunnig och flexibel.

Shuang H
Kapellgärdet

Working with Mateo was an absolute pleasure! His professionalism, patience, and enthusiasm made the entire process smooth and enjoyable. He was incredibly responsible, always available to answer any questions, and his friendly demeanor made it easy to talk to. I highly recommend Mateo for anyone looking to buy and sell a property!

Saga K
Luthagen

Mateo är målinriktad och energisk. Han är även lyhörd och lätt att få tag på om det skulle vara några funderingar. En professionell och duktig mäklare. Rekommenderar! :-)

Elsa K
Luthagen

Snabb och effektiv i förhandlingar, samt väldigt trevlig! Kan varmt rekommendera Mateo!

Björn N
Luthagen

Mateo var tillgänglig och engagerad under hela processen. Vi är mycket nöjda över hans insats!

Björn K
Luthagen

Mateo gjorde ett suveränt jobb. Påläst, engagerad och entusiastisk. Vi fick precis den mäklartjänster vi hade hoppats på.

Isabel Å
Luthagen

Otroligt serviceinriktad och tillgänglig mäklare!! Har endast gott att säga om Mateo

Olle E
Centrum

Bra och tydlig kommunikation. Bra diskussioner och jobbar för att göra säljaren nöjd.

Emmy B
Centrum

Supertrevlig och tillmötesgående, hjälpte till med allt som behövdes runt lägenhetsköpet och om vi hade några frågor var det bara att smsa eller ringa!