Ville få en avi för månadsavgift skickad tidigare än normalt då jag skulle på en längre semestertur. ringde och pratade me3d "någon" som meddelade att detta var omöjligt. Jag frågade då hur jag skulle kunna betala min månadsavgift men det var inte hans problem........................................... otroligt dålig service. Har även hänt att dom skickat inkasso på mig då dom glömt att skicka ut avierna. Till vår styrelse sa domm att det var posten som hade felat. Ett riktigt pajasföretag.

Fastum AB
9 omdömen om Fastum AB
Strular om och om igen med fakturor. Svarar inte på mail. Rycker på axlarna i telefonen. Frustrerande och oproffsigt.
Fullständig inkompetenta med att driva Digitalstamma! Som stämmoordförande uppfattades han vara köpt av ena sida. Han hade åsikter om huruvida. HSB: s jurist kunde döma en motion vara jäv eller inte. Hade han varit professionell hade han hållit sin åsikt för sig själv. Han fördelade orden totalt katastrofalt. Valberedningen skickade in sitt material men inte hade förberett den för att visa upp. Valberedningen fick inte heller argumentera för att få bort olämpliga kandidater. Detta trots att två medlemmar i valberedningen...
Anlita inte denna fastighetsförvaltning. De trakasserar mig med inkassobrev trots väl i tid betalda fakturor. Påminnelser skickas från deras inkassoföretag så det blir flera olika kontonummer som förvirrar. De har inte svarat på något av mina ärenden med dem. Vi kommer kasta ut dem från vår BRF snarast möjligt.
Tycker ingen bostadsrätts innehavare bör uppleva detta företag. Om du sitter i en styrelse och har inflyttande över vilken leverantör ni ska välja, välj för guds skull inte detta företag.
Varning för UBC:s björntjänster Har en butik i en bostadsrättförening som för 7 månader sedan skrev kontrakt med UBC som förvaltare. Under dessa månder har jag fått 7 inbetalningsavier varav 5 på olika belopp, samt 10 mer eller mindre oförskämt formulerade kravbrev på obetald hyra, trots att den betalats i god tid. Orsak var att UBC "slarvat bort" den första inbetalningen. Man hittade den slutligen, efter att jag hade berättat för dem hur stort hyresbeloppet var! Man "hittade" pengarna på bostadsrättföreningens klientmedelskonto......
Fungerar för vår förening. Gör vad de ska och är trevliga och rätt hjälpsamma.
Vår förening har fått byta förvaltare och den som betalar våra räkningar. Det har varit väldigt frustrerande och vi har fått flera påminnelser för att det inte betalats i tid. Personalen verkar uppgivna och omsätts ofta! Vi har valt att byta förvaltare.
Ett gäng AMATÖRER som inte kan hålla reda på papper , papperet finns registrerat på fredagen men är helt bort på mån,tis,ons helt jävla Otroligt samma person som svarar i "KUNDTJÄNST" kan inget , vet inget , alla är på semester samma standardsvar hela tiden