Alla kategorier Fastighetsskötare Uppsala Uppsala Fastum Ubc Förvaltning AB

Svartbäcksgatan 1B, 753 20 Uppsala — Visa karta

Läs vad 6 kunder tycker om Fastum Ubc Förvaltning AB

• pelle n
    pelle n skrev om Fastum Ubc Förvaltning AB
    Anlita inte denna fastighetsförvaltning. De trakasserar mig med inkassobrev trots väl i tid betalda fakturor. Påminnelser skickas från deras inkassoföretag så det blir flera olika kontonummer som förvirrar. De har inte svarat på något av mina ärenden med dem. Vi kommer kasta ut dem från vår BRF snarast möjligt.
  • Daniel B
    Daniel B skrev om Fastum Ubc Förvaltning AB
    Tycker ingen bostadsrätts innehavare bör uppleva detta företag. Om du sitter i en styrelse och har inflyttande över vilken leverantör ni ska välja, välj för guds skull inte detta företag.
  • john a
    john a skrev om Fastum Ubc Förvaltning AB
    Varning för UBC:s björntjänster
    Har en butik i en bostadsrättförening som för 7 månader sedan skrev kontrakt med UBC som förvaltare. Under dessa månder har jag fått 7 inbetalningsavier varav 5 på olika belopp, samt 10 mer eller mindre oförskämt formulerade kravbrev på obetald hyra, trots att den betalats i god tid.
    Orsak var att UBC "slarvat bort" den första inbetalningen. Man hittade den slutligen, efter att jag hade berättat för dem hur stort hyresbeloppet var! Man "hittade" pengarna på bostadsrättföreningens klientmedelskonto...
    Vissa avier har innehållit moms, trots att föreningen inte har moms.
    Jag rekommenderar alla bostadsrättföreningar som håller på att bildas eller som ska byta förvaltare att absolut undvika UBC.Ett mer pajasbetonat förvaltningsföretag än UBC kan jag knappast ens föreställa mig.
    Javisst ja - de sju (7)personer där som jag talat med berättar alla att det är sådana problem med nya och gamla ekonomisystemet.
    "Det är ju svårt att veta vilket system du finns i just nu"...
  • Fredrik L
    Fredrik L skrev om Fastum Ubc Förvaltning AB
    Fungerar för vår förening. Gör vad de ska och är trevliga och rätt hjälpsamma.
  • Anders J
    Anders J skrev om Fastum Ubc Förvaltning AB
    Vår förening har fått byta förvaltare och den som betalar våra räkningar. Det har varit väldigt frustrerande och vi har fått flera påminnelser för att det inte betalats i tid. Personalen verkar uppgivna och omsätts ofta! Vi har valt att byta förvaltare.
  • Tommy E
    Tommy E skrev om Fastum Ubc Förvaltning AB
    Ett gäng AMATÖRER som inte kan hålla reda på papper , papperet finns registrerat på fredagen men är helt bort på mån,tis,ons helt jävla Otroligt samma person som svarar i "KUNDTJÄNST" kan inget , vet inget , alla är på semester samma standardsvar hela tiden

Svartbäcksgatan 1B, 753 20 Uppsala