Fastwash Sverige AB

Ring 020-89 91 75 www.fastwash.se

6 omdömen om Fastwash Sverige AB

Roland O
Skrev om Fastwash Sverige AB

Fastwash Sverige AB gjorde ett fantastiskt bra jobb! Taken blev som nya. Det var en stor fördel för oss att de hade vatten med sig , då vi har egen brunn! Båda var trevliga och tillmötesgående samt de städade upp all mossa som kom ner från taket. Vi är mycket nöjda med Fastwash Sverige AB och kan varmt rekommendera dom! Roland och Annika Värmdö

Gunnar Å
Skrev om Fastwash Sverige AB

Utför bra arbeten och enligt den tid som är sagt, kanon!

Per Henning E
Skrev om Fastwash Sverige AB

Trevligt bemötande och superbra resultat. Fler borde tvätta tak och fasad på det här sättet. Han hade motordriven pump på flaket och behövde bara tillgång till vatten, typ trädgårdsslanganslutning. Han sprutade först på tvättmedlet som fick verka en stund, och sedan spolade han rent med bara vatten, och all svart alg och mosstillväxt bara rann av. Jag är helnöjd med Fastwash och rekommenderar alla att prova! Har du svart algtillväxt på fasaden och på taket så är Fastwash inte längre bort än ett telefonsamtal!

Margareta S
Skrev om Fastwash Sverige AB

Mycket bra och trevligt bemött. Var lätt att få kontakt med företaget. Var en bra upplevelse . Är mycket nöjd med resultat med rengöring av tak. Företaget rekommenderas varmt.

Anders W
Skrev om Fastwash Sverige AB

Trevligt bemötande, snabb service. Excellent resultat!

Jani Tapani N
Skrev om Fastwash Sverige AB

Taket blev verkligen rent och all mossa var uppsamlat i säckar, rent och fint!