Favoptic Glasögondirekt Sverige AB

Favoptic Glasögondirekt Sverige AB

Ring 08-564 406 80 www.favoptic.com
3.4

Favoptic nöjer sig inte bara med att erbjuda dig mycket bra priser på glasögon. Deras legitimerade optiker utför även synundersökningar i Stockholm, Göteborg, Malmö och Uppsala. Optikermottagningarna är öppet enl tidsbokning.

5 omdömen om Favoptic Glasögondirekt Sverige AB

Agnetha L
Skrev om Favoptic Glasögondirekt Sverige AB

Dåliga och plastiga glasögon, ledsen inte alls bra.

Johnn W
Skrev om Favoptic Glasögondirekt Sverige AB

Det här hände frugan. Hon gick till favoptics optiker i Stockholm för en synundersökning då hon tyckte sig fått sämre syn. Hon fick ett recept som automatiskt sparades i deras system. Därefter beställde vi glasögon som kom inom några dagar. Problemet var bara att hon ändå inte såg perfekt från början med de nya glasögonen. Hon tänkte att hon kanske bara behövde vänja sig lite först. Men efter någon vecka så kände hon att det måste vara nått fel på glasögonen. Jag skickade då iväg henne till en annan kedja för en ny synundersökning....

Anna H
Skrev om Favoptic Glasögondirekt Sverige AB

Mycket nöjd med Favoptic! Fick provbågarna supersnabbt som det sen var mycket smidigt att skicka tillbaka. Enkelt och snabbt att beställa tid för synundersökning. Från beställning av glasögonen till leverans tog det fyra dagar!!! Är MYCKET nöjd!!!!!

Torbjörn S
Skrev om Favoptic Glasögondirekt Sverige AB

Fick provbågarna suveränt snabbt. Efter jag skickat in recept och provbågarna tog det 1 vecka att få mina nya glasögon som jag är mycket nöjd med. Väldigt billigt dessutom.

Jenny  W
Skrev om Favoptic Glasögondirekt Sverige AB

superbra, snabbt, enkelt, smidigt och billigt!