Alla kategorier Fastighetsbolag Skåne Lund Fernlund Mäklare

Grönegatan 7, 222 24 Lund — Visa karta

Läs vad 3 kunder tycker om Fernlund Mäklare

• Bella J
    Bella J skrev om Fernlund Mäklare
    Stort tack för fantastisk expertis, service och omtanke i samband med försäljning av min lägenhet i Lund. Ragnhild är den bästa mäklaren i Lund. Jag fick henne rekommenderad av en vän då jag beklagade mig över att jag tycker att de flesta mäklare är så "säljiga och störiga". Ragnhild är inte det! Hon är erfaren, seriös, kvick och har många bra idéer. Det är den enda mäklare jag inte stört mig på : -) och jag är väldigt kräsen. Ragnhild var den första mäklare av alla jag tog hem för värdering som började med att titta på årsredovisningen. De andra började sälja in tex: ...och så får du en visnings-skylt på köpet.... Helt ointressant. Ragnhild är seriös och jag rekommenderar henne mycket varmt! Jag fick dessutom mycket mycket mer för min lägenhet än jag någonsin kunde ha förväntat mig. Är så nöjd med affären på alla vis.
  • Christina L
    Christina L skrev om Fernlund Mäklare
    Tack för hjälpen med försäljning av lägenhet i Lund. Vi fick en personlig, snabb och professionell hjälp av Ragnhild Fernlund så vi är mycket nöjda med hela handhavandet av affären.
  • Magnus I
    Magnus I skrev om Fernlund Mäklare
    Utmärkt service med styling, fotografering, visningar och allt det juridiska. Blev en snabb och smidig affär. Också, inte minst viktigt, god efterhandskontakt. Vad som framför allt skiljer Fernlund från andra mäklarfirmor jag anlitat är personligheten, flexibiliteten och den oöverträffade lokalkännedomen. Ingen i Lundatrakten kan marknaden här så bra som Fernlund. Fram för de små mäklarna!

Grönegatan 7, 222 24 Lund