Välkommen till Filuni!

Vi vill förenkla och förverkliga dina byggdrömmar. Oavsett om det handlar om att renovera badrummet, byta ut köket, totalrenovering, bygga altan osv. Vi tar din idé till verklighet på ett professionellt sätt genom att låta våra certifierade hantverkare ta hand om dina byggplaner.

När du anlitar oss har du alltid kontakt med en och samma entreprenör genom hela uppdraget. Vi är specialister på att bygga och renovera badrum och med hundratals renoverade badrum i bagaget och över 10 års erfarenhet fortsätter vi att uppfylla våra kunders badrumsdrömmar. Varmt välkommen att kontakta oss!

Läs vad 74 kunder tycker om Filuni 2

• 2022-06-29 Insamlad av företaget
    Professionella och trevliga medarbetare, lätt att komma i kontakt med
    Rekommenderar deras tjänster varmt, mycket duktiga på bardrumsrenovering

Agneta
  • 2022-06-29 Spontant omdöme
    Ett av de bästa företagen vi någonsin har anlitat för renovering. Bra kommunikation, noggrannhet, punktlighet, skicklighet och tydlighet gör att vi varmt rekommenderar Filuni!
  • 2022-06-29 Spontant omdöme
    Filuni har utfört ett felfritt jobb hos oss med mycket gott slutresultat, renovering av två badrum i följd. Mirko är lyhörd och lösningsfokuserad och hans anställda är mycket skickliga hantverkare som kan svenska eller bra engelska. Jag uppskattar också att varje anställd har sitt expertområde och det är inga "allt-i-allo".
    Tips till dig som ska renovera badrum: Var delaktig i processen och ha kontinuerlig dialog, gör detaljerade ritningar och se till att ha material hemma.
  • 2022-06-28 Insamlad av företaget
    De hade på uppdrag av Badrumsgruppen att riva bastu+duchrum och bygga ett komplett badrum med allt nytt. Måste säga att allt sköttes på ett exemplariskt sätt, med bra kommunikation och ett toppenbra jobb blev gjort. Detta skedde för att år sedan nu och då mitt i Covid-19 och det gick bra trots detta. Företaget och resultatet levde helt klart upp till våra förväntningar.
  • 2022-06-15 Insamlad av företaget
    Vi anlitade Filuni för vår badrumsrenovering som skedde i början av året (2022).
    Det handlar om ett ganska litet badum på övervåningen, ca 5kvm. Vid offertbesöket fick vi ganska snabbt ett mycket bra intryck av Filuni, det var inget säljsnack, utan som vi bedömde det, ärliga bedömningar av vad man kan göra och inte bör göra.
    Offertens budget hölls, om det uppstod något oväntat så blev vi alltid kontaktade för en diskussion om hur det skulle lösas. Tiden hölls mycket väl, trots Corona-tider. Hantverkarna är mycket snabba och noggranna, städade varje dag efter sig och var alla mycket tillmötesgående och trevliga. Exempelvis ville vi bara prova att hänga upp en spegel som vi var osäkra på, för att se hur det skulle bli. Filuni hade inget hos oss att göra den dagen (fogmassa skulle torka o.s.v.) men ändå skickade de över en kille för att hjälpa oss att se hur resultatet skulle bli med spegeln på väggen.
    Vi är väldigt nöjda med slutresultatet av vårt badrum. Vi kallar det nu vårt lilla "Spa". Att kakelsättaren lyckades fixa vår kakelbeställning så att väggarna ser ut som ett stormande hav med skum på vågorna är imponerande.
    Hej Joakim!

Tack för dom fina orden, det värmer! Vi är mycket glada över att ni är nöjda med jobbet, det var ett nöje att få jobba hos er och vi fick det stora ansvaret och uppfylla era badrumsdrömmar.
  • 2022-05-24 Spontant omdöme
    med tanke på att dem har fått så många bra recenssioner ville jag erbjuda en annan bild! En person kom hit för att diskutera ärendet. Han hade inte ens mått, eller skrev någonting ner överhuvudtaget, men lovade o komma med prisförslag. Dem hörde aldrig av sig fast jag ringde tillbaka efter några veckor o påminde dem. Chefen bad om ursäkt att dem hade så mycket o göra o lovade o skicka prisförslag! Ändå ingenting! Efter 2månader ringde jag tillbaka o då säger chefen att allt berodde på att JAG inte hade klargjort detaljerna i ärendet!!! Oorganiserat/oprofessionellt folk
    Hej Ashgar!
    Tråkigt att du tyckte så, vill bara klargöra att jag, projektledaren som var hos dig på hembesök tog mått, foton och skrev ner allt du hade på hjärtat. Foton på ditt badrum och checklistan jag använder vid hembesök har jag på kontoret. Anteckningar på annat som inte finns med på checklistan finns nedskrivna på anteckningsblock. Lyssnade på dina önskemål och idéer i ca 2 timmar. Ett hembesök tar i genomsnitt 30 min, var hos dig i ca 2 timmar och lyssnade noga på vad du som potentiell kund hade på hjärtat. Jag sade även till dig vid hembesöket att vi har mycket att göra men att i mån om tid så skulle jag skicka en offert till dig. Jag har dessvärre inte hunnit göra detta åt dig av personliga skäl. Tycker det är tråkigt att du är missnöjd och jag ber om ursäkt för att du inte fått någon offert och du har all rätt att uttrycka ditt missnöje men att skriva att jag inte tog några foton eller mått, det tycker jag inte är korrekt från din sida. Jag fick frågan av dig vid hembesöket hur man rengör brunnar på bästa sätt efter en längre period på ett ekologiskt sätt, du fick svaret att ättika, bikarbonat och citron brukar vara bra lösning på rengöring i hemmet. Skonsamt för miljön och människor. Vi är högst organiserade och professionella och strävar efter att få nöjda kunder. Önskar dig en fortsatt fin dag!
  • 2022-03-14 Insamlad av företaget
    Väldigt trevliga, bra bemötande och proffsigt utförande. Vi kommer anlita de igen ifall vi har mer projekt, utan tvekan.
    Utmärkt! ⭐️ ⭐️⭐️⭐️⭐️
    Hej Marija, Väldigt roligt att att ni är nöjda med resultatet!

Filuni ab
  • 2022-02-28 Spontant omdöme
    Vi fick vårt badrum renoverat och vi blev super nöjda med resultatet! Smidig kommunikation, välgjort arbete och en slutfaktura som stämde väl överens med offerten. Vi kan verkligen rekommendera Filuni till andra som vill renovera sitt badrum!
    Hej Per!
    Tack för dom fina orden, vi är mycket glada över att ni är nöjda med resultatet!

Filuni ab
  • 2022-01-23 Insamlad av företaget
    Fick rek genom vän som anlitat företaget. Arbetet omfattade tvättstuga och badrum ink byte av ytterdörr och fönster.

Vi fick ett mycket bra bemötande, kontaktpersonen Mirko är lyhörd inför önskemål och konstruktiv/kunnig i sina synpunkter kring planeringen. Fokus på bra resultat, inte vad som är smidigast för hantverkaren.

Vi fick ett fast pris som hölls, med ett bra resultat. Tidsplanen följdes i stort sett också.

Företaget tillhandahöll en provisorisk varmvattenberedare under byggtiden, vilket ingick i priset. Man prioriterade efter önskemål också att få tvättstugan i drift så fort som möjligt, och för detta delas en guldstjärna ut.

Företaget har genomgående trevliga och flexibla hantverkare som städar undan efter sig vid dagens slut.

De mindre saker, tex spackling på något ställe, som vi tyckte behövde åtgärdas efter genomgång fixades till direkt.

Vi är mycket nöjda och kan varmt rekommendera det här företaget. Tips är att boka in dem i god tid då tycks vara flitigt anlitade.

/Erik & Malin
    Hej Erik,
    Tack för dom fina orden, vi är mycket glada och stolta att vi kunnat leverera det som kommit överens. Det värmer att få läsa sådana fina ord ifrån våra kunder, Grabbarna i vårt team har informerats om vad ni tycker om resultatet och dom hälsar tillbaka. Ett stort nöje att få jobba med er! Med vänliga hälsningar Filuni ab
  • 2022-01-06 Insamlad av företaget
    Mkt bra resultat och enkla och ha att göra med.
    Hej Ulf!
    Tack för omdömet, Vi är mycket glada över att ni är nöjda med resultatet. Med vänliga hälsningar Filuni ab
  • 2022-01-02 Insamlad av företaget
    Vi renoverade vårt badrum och är väldigt nöjda med utfört arbete, resultat och bemötande!
    Pris och tidsplan stämde bra överens med vad som utlovats.
    Alla arbetare på plats var duktiga och trevliga och ett extra plus i kanten för arbetsledare Mirko som höll oss bra uppdaterade.
    Vi är väldigt nöjda med Filuni och kan varmt rekommendera dem.
    Hej Olle! Tack för dom fina orden, det är med stor glädje vi tar emot dessa ord, det var ett nöje att få jobba med er och vi är mycket glada att ni är nöjda över resultatet. Med vänliga hälsningar Filuni ab Filuni
  • 2021-12-20 Insamlad av företaget
    Mycket bra bemötande, noggranna och håller vad de lovar, kan starkt rekommendera detta företag
    Hej Johan, Tack för ditt omdöme och rekommendation! Vad roligt att du är nöjd med slutresultatet! Med vänlig hälsning, Filuni AB Filuni
  • 2021-11-11 Insamlad av företaget
    Vi beställde en totalrenovering av vårt badrum. Vi valde Filuni då vi fick rekommenderat dem från grannar och då deras offererade pris i jämförelse med andra företags offerter låg bra till. Vi är väldigt nöjda med slutresultatet, duktiga hantverkare, snyggt gjort och enligt de krav som finns, noggranna - även med att städa undan löpande, allt utfört i tid. Trevliga att ha och göra med, samarbetet fungerade bra. Om jag ska nämna något som var mindre bra så var det att några av hantverkarna inte pratade svenska, någon av dem varken svenska eller engelska. Dock gick det alltid att få tag i ansvarig och framföra önskemål och synpunkter.
    Hej Carina,

Tack för ditt omdöme och rekommendation!
    Vad roligt att du är nöjd med slutresultatet!

Med vänlig hälsning, Filuni AB
  • 2021-11-11 Insamlad av företaget
    Trevliga oc kompetenta hantverkare, jobbar på bra och snabbt samt städar upp efter sig!
    Väldigt nöjd med arbetet de gjorde i mitt kök.
    Hej Maximiliano,

Tack så mycket för ditt omdöme och rekommendation!

• 2021-11-01 Insamlad av företaget
    Bra service, arbetet utfört i tid. Bäst av de hantverkare jag anlitade.
    Hej Daniel S,

Tack så mycket för ditt omdöme och rekommendation!

Med vänlig hälsning, Filuni AB
  • 2021-09-22 Insamlad av företaget
    Anlitat Filuni för fasadbyte och badrumsarbete. Lätta att komma i kontakt med, arbetena utförda på avtalad tid. Grym kvalitet även på små detaljer. Behöver ingen annan !!
    Hej Veronika,

Tackar så mycket för fint omdöme.

Kul att höra att ni är nöjda med resultatet!

Med vänlig hälsning,
  • 2021-09-21 Insamlad av företaget
    Anlitade Filuni för en badrumsrenovering, väldigt nöjd med slutresultatet. Mirko var väldigt hjälpsam och vi hade en god kommunikation genom hela byggprocessen. Filuni har riktigt kunniga hantverkare så rekommenderar att anlita dem.
    Hej Gustaf,

Stort tack för ditt omdöme och rekommendation!

Roligt att höra att ni är nöjda över resultatet.

Med vänlig hälsning,
  • 2021-09-04 Insamlad av företaget
    Lyhörda för våra önskemål, håller rent och snyggt under byggtiden. Håller vad de lovar och ett grymt slutresultat. Vi är helnöjda!
    Hej Jenny,

Tack så mycket för ditt fina omdöme!
    Som du nämner så lägger vi stor vikt vid att respektera människorshem och hålla rent och snyggt om oss på arbetsplatsen.

• 2021-09-02 Insamlad av företaget
    Vi har haft kontakt enbart med Mirko och det har fungerat perfekt , utöver alla våra förväntningar. Från planeringsarbetet till badrumsrenoveringen och avslutningen.
    Filuni kan vi verkligen rekommendera varmt och med glädje till deras alla blivande kunder.
    Hej Semir,

Tack så mycket för de värmande orden!
    Vi ser fram emot att få hjälpa dig med framtida projekt.

• 2021-08-31 Insamlad av företaget
    Totalrenoverade badrum och hall i december-20/januari -21. Supernöjd med jobb och slutresultat. Mycket ”lösningsorienterade”.
    Lyssnade verkligen på hur jag ville ha det men var ärliga med vad som inte skulle gå att genomföra. Otroligt effektiva; snabba med att lämna offert och planera för jobbstart. Ingen onödig väntetid mellan olika hantverkare. Enskilda hantverkare jobbade verkligen på. Upplevde aldrig något sölande med t ex långa raster, halvdagar eller telefonpratande. Jobbet planerades också med stor hänsyn. T ex påbörjades extra störande/högljudda arbeten inte tidigt på morgonen eller sent på eftermiddagen utan utfördes när dom flesta grannar antogs vara på jobbet. Såg också till att arbetet avslutades inför helger och röda dagar så att t ex toaletten var brukbar (vårt enda badrum) Jobbet genomfördes också med en självklar känsla för estetik t ex att kakel delades så att hörnen blev lika, grått silicon mot grått/vitt mot vitt etc. Lyssnade på alla anvisningar från fastighetsansvarig i föreningen och hanterade det ”delikata VVS-systemet” med silkesvantar. Extra plus för fast pris och samarbeta med Badrumsgruppen. Genom det samarbetet kunde jag planera inredning och se resultatet i 3D samt att beställda varor hämtades när de skulle sättas in. Guld värt att slippa ”lagerhållning” i lägenheten när man har ont om plats.
    Hej Lena,

Tack så mycket för fin omdöme och er rekommendation! Väldigt roligt att höra att ni är nöjda med allt från start till slutresultat.

Med vänligt hälsing
  • 2021-08-31 Insamlad av företaget
    Det bästa är att Filuni sköter det hela så jag slipper och förhandla med elektriker, snickare, rörläggare och plattsättare.
    Allt var inbakad i ett fast pris som jag kunde bara sitta lugnt och vänta på resultat.
    Duktiga och trevliga hantverkare.
    Jag är super nöjd med slutresultatet på mitt nya badrum.
    Kan varmt rekommendera.
    Hej Sean,

Tack så mycket för ditt fina omdöme och vad roligt att ni är nöjda med oss och ert projekt.
    Tack igen för rekommendationen!

Med vänligt hälsing
  • 2021-08-31 Insamlad av företaget
    Fick hjälp med totalrenovering av ett badrum. Det var lite svårt att få kontakt med dem innan arbetet påbörjades men när de väl var på plats så gick allt väldigt smidigt och bra. Mirko hörde alltid av sig när det fanns problem och föreslog alternativa lösningar, så man fick möjligheten att ta ställning.

Överlag en mycket bra upplevelse och skulle aldrig tveka att anlita dem igen.
    Hej Daniel!

Vad roligt att du är nöjd och vi tackar så mycket för ditt omdöme!

Med vänlig hälsing
  • 2021-06-18 Insamlad av företaget
    Mycket vänliga och tillmötesgående, snabb återkoppling på förfrågan. Pålitlig bedömning av arbetets omfattning och pris. Arbetet utfördes på överenskommen dag snabbt, snyggt och med hög finish. Allt skräp togs bort. Kort sagt; helnöjd!
    Hej Pia,
    Tack för det fina omdömet!
  • 2021-06-08 Insamlad av företaget
    Anlitade Filuni på rekommendation för totalrenovering av badrum. Bastu revs ut och ersattes med dubbla duschar, avlopp flyttades, toa installerades. Mycket nöjd med utfört arbete. Gjordes i enlighet med tidsplan och offererat pris. Mirko kommunicerade bra under hela processen och samtliga i teamet var mycket duktiga och noggranna. Kan verkligen rekommendera Filuni.
    Hej Carl!

Tack för den fina rekommendationen.

• 2021-05-26 Insamlad av företaget
    Projektet gällde ombyggnad av badrum.

Bra bemötande.

Har levererat det som de lovade enligt offert.
    Hög kvalitet på utförande.

Vi är mycket nöjda!
    Hej Ove,

Kul att ni är nöjda och tack för din rekommendation!

• 2021-04-16 Insamlad av företaget
    Filuni fick i uppdrag av oss att utföra två badrum och golvet i ett kök.
    Dem var trevliga och till synes lösningsfokuserade.

Två veckor efter deras 3-4 månaders arbete hos oss var slut och betald upptäckte vi att det droppar vatten ner i undervåningen. Visade det sig att dem gått emot gällande branschregler och skarvat tappvattenrör dolt under köksgolvet, detta helt utan vår vetskap och det läckte.

Filuni ansåg inte att vårt hem var prioriterat att åtgärda då dem hade annat arbete att göra så vårt vattenskada skulle få vänta.

Så vi löste detta med hjälp av vårt försäkringsbolag och annan firma.
    I samband med åtgärden av fuktskadan av annan firma fick jag av rörfirman på plats reda på att Filuni lagt för liten shunt eller i vårt fall för små rör till en för liten shunt vilket medför att golvvärmen inte räcker till.

Att golvet inte blev tillräckligt varmt i ett rum påpekade vi innan vi upptäckte fuktskadan och Filuni visste inte varför och hade ingen lösning. Dem sa att dem skulle kompensera oss för detta, men gjorde aldrig det.

Men tyvärr finns inget försvar i det Filuni utsatte oss för, vilket har medfört extra kostnader, arbete och fortfarande en shunt som inte värmer tillräckligt.

Filuni kunde ha varit 5 stjärnigt företag för oss om dem hade hållit sig till gällande byggregler och normer.
    Hej Amir!

Tack för ditt höga betyg, det gör oss riktigt glada!
    Skönt att höra att servicen fungerar som den ska, då har vi lyckats med våra ambitioner.

• 2021-04-06 Spontant omdöme
    Vi anlitade Filuni för renovering av vårt badrum och förberedesler för nytt kök i vår sekelskiftslägenhet.
    Den absolut starkaste fördelen med Mirko och hans gäng var det lyssnade på vad vi (min sambo) ville göra.

Vi (min sambo) har höga krav på finish och passning, tillsammans med Mirko blev vi till slut mycket nöjda med resultatet.

VI rekommenderar Mirko och Filuni till fler.
    Hej Patrik!

Vi tackar och bockar för det fina omdömet. Perfekt att allt fungerade som det skulle med servicen, och att du blev så nöjd. Det är precis så vi vill ha det =) !

Filini AB
  • 2021-03-31 Insamlad av företaget
    Filuni AB renoverade mitt badrum under februari 2021 och jag ger högsta betyg och min bästa rekommendation. Kontakten med företaget var smidig och alltid med snabba svar och bra råd. De var proffsiga och snabba och slutresultatet blev superbra. Jag kan varmt rekommendera Filuni och Mirko med medarbetare!
    Hej Ina!

Tack så mycket för ditt fina betyg och för att vi fick hjälpa dig!
    Det gör oss stolta och glada!

• 2021-03-23 Insamlad av företaget
    helt grymma, så bra på alla sätt och vis!
    Hej Linn!

Jätteroligt att du är så nöjd med din beställning. Ett stort tack från oss för ditt fina betyg!

• 2021-02-11 Insamlad av företaget
    Två badrum gjorda m högsta precision!!
    Mest fantastiskt att de kunde spara det som var ok!! Superbra för mig o min plånbok, älskade nämligen mosaiken i det ena badrummet. För den del av väggen som fått fula märken föreslog de att jag satte upp spegel för att skydda o dölja.
    Ett stort plus är att du inte behöver städa o plocka efter hantverkarna, det sköter de m drn äran.
    För fyra år sedan kaklade de om mitt kök. det blev super trots svår mönsterpassning.
    Mina varmaste rekommendationer!!
    Hej Kerstin,

Tack för det fina omdömet och för att vi fick hjälpa er! Riktigt roligt att du är så nöjd med servicen!

• 2021-02-09 Insamlad av företaget
    Jag gjorde en badrumsrenovering med riktigt bra resultat. Blev trevligt bemött och i mitt fall var de också flexibla. Fick ett riktigt bra pris i jämförelse med andra och ännu bättre pris när jag rev själv.
    Dom verkar även ta ansvar för oförutsedda problem som uppstått efter renoveringen och betalning var klar (är pågående just nu).
    Hej Ulf,

Tack för den fina recensionen. Det är precis så vi vill uppfattas, och vi jobbar även hårt för att det ska fungera på det viset.

• 2021-02-08 Insamlad av företaget
    Filuni var professionel, tillgänglig och vi tycker att de gjörde ett bra jobb med våran helt renoverat badrum. Jobbet tög längre än förväntad p.g.a. Corona, med vi kände att det alltid fanns bra kommunication med firman.

Slutpriset matchade deras offert (fastpris) och de gick med till alla våran specificka krav vi hade. Priset var runt 25% mindre en genomsmitt prisförslag vi fick från andra företag, utan att kompromissa med kvalitet.
    Högrekommenderat!
    Hej Ruggero

Tack för det höga betyget. Det är extra trevligt när kunder upplever våran service så positivt! Då känns det som att vi jobbar på rätt sätt.

• 2020-09-20 Insamlad av företaget
    Gjorde om badrum och en toalett. Mycket nöjd, allt blev som vi ville ha det. Har även anlitat dem för golv och kakel i köket. Mycket nöjd med allt.
    Tack för din rekommendation Angela!

• 2020-09-18 Insamlad av företaget
    Vi har totalrenoverat badrummet. Filuni ett av fyra företag vi tog in för att få offert. Mycket nöjda med erbjudandet som också var totalt, inga extra kostnader tillkom även om vi kom överens om en del ändringar under resans gång. Bra kommunikation med arbetsledare, diskreta hantverkare i lägenheten och välstädat och snyggt.
    Sammantaget är vi väldigt nöjda med Filuni även om arbetet tog någon vecka mer än vad som var överenskommet.
    Kan starkt rekommendera detta företag.
    Sven och Lena
    Hej Lena och Sven,

Tack för den fina rekommendationen och lycka till med ert nya badrum:))

• 2020-08-25 Insamlad av företaget
    Vi anlitade Filuni för att lägga klinker i vår hall. Trots strul med tid från vår sida och att arbetet i sig var väldigt litet så var Filuni tillmötesgående, flexibla och enkla att ha att göra med. Resultatet blev toppen!
    Hej Janine,

Era ord värmer. Såå bra att ni är så nöjda!

• 2020-08-18 Insamlad av företaget
    Badrummet på ovanvåningen behövde inredas och vi bad några företag som hade bra omdömen lämna offert. Filunis offert hade ett attraktiv pris och när vi mötte Mirko fick vi bra känsla och valde att gå vidare med Filuni. Offerten var väldefinierade och alla detaljer var tydliga. Det ändrades dessutom flera gånger efter vi la till extra punkter utan problem så vi hade full koll på tillkommande kostnader.
    Vi kunde diskutera igenom badrums detaljer med personalen som var lyhörda och gjorde sitt bästa för att få till det på bästa sättet. Plattsättaren var fantastisk. Linjer mellan plattor log så bra i harmoni och väggarna och golv blev otroligt fina. Möbler bars upp och monterades med bra noggrannhet. Eftersom vi hade total entreprenad behövde vi inte tänka på timarbeten och annat och var avslappnade hela vägen.
    En annan stor plus var att personalen städade noggrant efter sig varje dag och all byggmaterial och förpackning fördes bort.
    Slutresultatet blev fint och vi är mycket nöjda.
    Hej Anita,

Tusen tack för dina fina ord om oss och vårt arbete! Vi är fantastiskt glada över att ni blev så nöjda.

• 2020-08-17 Insamlad av företaget
    1. Byte av dörrar och fönster.
    2. Installation av vattenburen golvvärme.
    3. Renovering av badrum.

Utöver förväntningarna.
    1. Bra kommunikation.
    2. Bra återkoppling.
    3. Mycket samarbetsvilliga
    4. Skickliga hantverkare .
    5. Trevliga hantverkare.
    6. Mycket tillmötesgående.
    7. Konkurrenskraftiga priser.
    8. Jag kan verkligen rekommendera
    Hej Alexandros,

Många tack för den fina, välstrukturerade rekommendationen:))

• 2020-08-14 Insamlad av företaget
    De gjorde en totalrenovering av vårt badrum. Arbetet gick smidigt och resultatet blev perfekt. Precis som vi ville ha det. Vi är väldigt nöjda.
    Tusen tack Lena! Då är vi ännu mer nöjda:))

• 2020-06-24 Insamlad av företaget
    Mycket nöjd med jobbet som Filuni utfört. Trevliga att ha att göra med dessutom, och ordning och reda!
    Tack Anna-Sofia! Vi ser fram emot den nya projektet som du har bokat med oss:))

• 2020-05-06 Insamlad av företaget
    Filuni (ABC kakel) helkaklade våra två badrum. Vi är helnöjda med resultatet ! Vår kontakt Mirko var väldigt lätt att ha att göra med och kom med bra tips.
    Dessutom så städade de undan efter sig, tog med sig allt skräp varje dag.
    Vi rekommenderar dem verkligen och kommer att anlita dem igen om vi behöver hjälp med kakel eller klinker.
    Lasse & Birgitta
    Tack för era fina ord. Det var ett nöje att samarbeta med er.

• 2020-04-30 Insamlad av företaget
    Helrenovering av stort badrum med avancerad kakling. Dessutom byggt ett relax-rum med dubbeldusch. Bara positivt att säga om dessa killar. Vår kontakt Mirko.
    Tack för den fina rekommendationen Stefan!

• 2020-04-23 Insamlad av företaget
    Läggning av golvvärme och marmorgolv kök.
    Proffsiga, jag är supernöjd
    Hej My,
    Tack för ditt omdöme! Då är vi ännu mer nöjda:)

• 2020-04-20 Insamlad av företaget
    Vi renoverade badrum och blev bemötta varje dag av trevliga och noggranna arbetare. Förutom att jobbet utfördes med gott resultat så höll dom rent och snygg omkring sig efter arbetsdagens slut.

Enkel och tydlig kommunikation kring önskemål och utformning.

Prisvärda.
    Hej Jonas,

Tack för din rekommendation!
  • 2020-04-12 Insamlad av företaget
    Lätta att ha att göra med och kunde hjälpa oss med kort väntetid. Arbetet utfördes på ett snyggt och bra sätt. Rekommenderas.
    Tack för din rekommendation Joshua,
    Det glädjer oss att du är nöjd med det utförda jobbet!

• 2020-04-09 Insamlad av företaget
    Bra bemötande och proffsigt arbete. Rekommenderas
    Hej Egil,

Tack för din rekommendation! Vi ser fram emot det nya projektet hos er, som vi i dagarna har pratat om:)
  • 2020-04-07 Insamlad av företaget
    Filuni (ABC kakel) gjorde helkakling när vi renoverade badrummet. Perfekt resultat, snabbt och i tid. Extra plus för att man städade noggrant efter varje dag så att vi kunde använda ytorna utanför badrummet varje dag.
    Hej Fredrik,
    Tack för ditt omdöme! Vi får alltid extra energi med varje ny, nöjd kund, så vi kanske kommer att bli ännu bättre:)

• 2020-04-05 Insamlad av företaget
    Hej! Filuni/ fd Svenska kakel AB/ har gjort 3 kompletta dushrum, alla golv i huset, även hos min son dushrum och alla golv. Vi är sååå nöjda m arbete och professionell bemötande. Ägare och hans personal har alltid utfört arbete i tid, snyggt och rent omkring sig och varit lättsamma. Under dem 20 åren / sen första arbete/ så har det aldrig inträffat nån fel, och hade det gjort det så hade dem fixat det så ansvarsfulla som dem är. Mina bästa rekommedationer till Filuni och lycka till m allt
    Mvh Jasminka och Thomas Kjellberg
    Hej Jasminka,
    Tack för din rekommendation och vi tackar er för det fina samarbetet genom åren! Vi staller gärna upp nästa gång när ni behöver våra tjänster:)
    Mirko med teamet
  • 2020-04-05 Insamlad av företaget
    Renoverat badrum, rivit väggar / satt upp nya väggar samt en del mindre arbeten. Seriöst och trevligt bemötande, man känner sig välkommen som kund. Går att lita på och rekommenderas därför!
    Hej Dusan,
    Det är alltid härligt att få beröm av sina kunder:)) Vi tackar så mycket för det!

• 2020-04-03 Insamlad av företaget
    Vi fick hjälp med helrenovering av ytor i badrummet. Allt utfördes snabbt och i tid med perfekt resultat. Extra plus att man städade efter sig varje dag så att vi kunde vistas i angränsande ytor på kvällar och helger.
    Hej Per,
    Det glädjer oss väldigt mycket att höra att ni är nöjda med oss:)

• 2020-04-02 Insamlad av företaget
    Har gjort två stycken badrum med Filuni. Varit lika nöjd båda gångerna.
    Håller tidplan och offerter.
    Har kommit tillbaka och efterjusterar om man varit missnöjd med något.

Rekommenderas!
    Hej Åsa,

Vi tackar så mycket för din rekommendation!