Alla kategorier Övrigt Stockholms län Stockholm Östermalm Gärdet Finfinas Hundkompis

Finfinas Hundkompis

Brantingsgatan 49, 115 35 Stockholm — Visa karta

Finfinas hundkompis är en nyöppnad oas för våra fyrbenta vänner. Vi håller till på Brantingsgatan 49 på Gärdet. Med några meter till härliga gärdesfältet, intilliggande rastgård och med mysiga skogspromenader runt knuten ger vi din hund en harmonisk vardag med mycket motion. Vi erbjuder dagis, kurser, inomhusagility, trim, pensionat mm.
NYBROKAJEN 7, 11148, STOCKHOLM
Bygg & BadrumsPartner
Olof O:

Övriga företag nära Finfinas Hundkompis:

Box 6088, Solna
Habtemariam M:
Jag är en jätte nöjd kund och tvekar inte att rekom MTB till andra.

Läs vad 2 kunder tycker om Finfinas Hundkompis

• Elin A
    Elin A skrev om Finfinas Hundkompis
    Finfinas hundkompis kan rekommenderas varmt! De tog emot vår något osäkra, fd gatuhund med öppna armar och han trivdes som fisken i vattnet både med sin lilla hundgrupp och all personal. Modern och positiv inställning till hundträning, individanpassad inskolning och supertrevlig personal. Full pott!
  • Malin V
    Malin V skrev om Finfinas Hundkompis
    Vi känner enorm glädje och trygghet när vi lämnar vår hund hos finfinas. Vi upplever att sigge får all kärlek och uppmärksamhet han behöver. Fina hundvänner och en otrolig hundpedagog i Maria Broden. Stort tack / malin & fredrik

Brantingsgatan 49, 115 35 Stockholm