Finfinas Hundkompis

Brantingsgatan 49, 115 35 Stockholm — Visa karta

Välkommen till Finfinas Hundkompis!

Här på Gärdet erbjuder vi en rad tjänster som underlättar i din vardag och ger din hund en harmonisk vardag. Med dagis, kurser, trim, bad och klippning samt möjlighet till inomhusagility skapar vi en helhet som passar många olika hundar och hundägare.

Vi jobbar med relationer, trygghet och flockkänsla. Varje hund ska känna sig delaktig och välkommen hos oss och vi promenerar, tränar, leker och vilar tillsammans.

Kontakta oss så kan vi diskutera fram hur vi bäst kan underlätta vardagen för dig och din hund!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 14 kunder tycker om Finfinas Hundkompis

• 2019-08-15

Jessica S skrev om Finfinas Hundkompis
    Superbra och kunnig personal. Min hund blir alltid jätteglad varje dag när vi ska dit. Läs mer
  • Anna S

2019-02-20

Anna S skrev om Finfinas Hundkompis
    Finfinas Hundkompis är genuina hundälskare. De är trygga och kunniga. Framför allt blir mina hundar efter snart 6 års dagis hos Finfina lika glada varje dag som de kommer dit! Läs mer
  • 2019-02-04

Joseohine B skrev om Finfinas Hundkompis
    Hunddagis.
    Min hund trivs jättebra med sina hundkompisar och med personalen.
    Mitt tips skulle vara att anlita någon som kan hjälpa till att få styr på allt skällande så att vi inte riskerar att åka ut (pga arga grannar). Det skulle också vara bra för hundarnas välmående. Det finns hjälp att få. Läs mer
    2019-02-18 Jenny H svarar Joseohine B
    Hej, Tack för din rekommendation.
    Vad roligt att både ni och er hund trivs hos oss, vi är väldigt stolta över vår personal.

Ang skällandet så är detta något som vi ständigt arbetar hårt med. Vi är lyckligt lottade som har två utbildade pedagoger som arbetar hos oss. Dock så har vi valt att ta in alla hundar, oavsett vilken problematik de har samt okastrerade hanar och löptikar.

Detta utgör en större utmaning i det dagliga arbetet, men som sagt något som vi arbetar hårt med varje dag. Allt för att göra hundarnas (och vår egen) dag så bra som möjligt! Och vi hoppas att våra kunder och grannar har förståelse för detta.

Linda
    FinFinas Hundkompis
  • 2019-02-01

Kristina J skrev om Finfinas Hundkompis
    Bra hunddagis med bra personal. Däremot tar de betalt för ALLT. Läs mer
    2019-02-18 Jenny H svarar Kristina J
    Hej Kristina vad roligt att ni trivs hos oss.

Du får gärna utveckla vad du menar när vi tar betalt för allt så att vi kan se över detta.

Linda
    FinFinas Hundkompis
  • 2019-01-31

Polymnia N skrev om Finfinas Hundkompis
    Trevlig, vänlig och engagerad personal med uppriktig känsla och omtanke om hundarna. Hunden är alltid glad att komma till "dagis" och stortrivs med sina gruppkompisar. Uppmärksam personal som ger feedback om hur dagen varit i stort sett dagligen.
    Vi känner oss oerhört trygga med att ha vår hund på Finfina! Läs mer

Annica K skrev om Finfinas Hundkompis
    Finfina har personal som ser till hundarnas bästa och som är otroligt måna om att våra hundar mår bra och de ger dem den omvårdnad de behöver. De är lyhörda för olika individers behov och gör allt för att dagarna på dagis ska bli meningsfyllda med både lek, bus, vila och inte minst träning.
    Jag har haft min hund hos Finfina i 3,5 år och är väldigt nöjd.
    // Annica Läs mer

Erika B skrev om Finfinas Hundkompis
    Jag har haft min rätt stora och aktiva hund på Finfinas snart ett år och är jättenöjd. Mkt kompetent och trevlig personal som lägger omtanke och energi på dagishundarna. Min hund älskar att vara där. Dagiset ligger också bra till nära t-bana och Gärdet. — Erika Läs mer
  • Pia J

2019-01-30

Pia J skrev om Finfinas Hundkompis
    Vi har plats på Finfinas hunddagis sen ett år tillbaka och vi är väldigt nöjda med personalens engagemang. Läs mer

Pia H skrev om Finfinas Hundkompis
    Tryggt , trevligt hunden i fokus. Personalen magiskt bra Läs mer

Charlotte W skrev om Finfinas Hundkompis
    Bästa dagiset! Mycket kompetent och proffessionell personal! De arbetar med positiva och belöningsbaserade metoder och sätter alltid hundarnas välbefinnande i första rummet, även om det innebär merarbete. Mycket värdefullt!
    Vi är väldigt ”petiga” med vår vovve men är alltid helt lugna och trygga när han är i Finfinas händer! Läs mer

Gabriella G skrev om Finfinas Hundkompis
    Trevlig personal, individanpassat för de olika hundarna. Personliga Läs mer

Felicia M skrev om Finfinas Hundkompis
    Min hunds andra dagis. Bästa bytet/valet vi gjort. 💕 Läs mer
  • Elin A

2015-05-13

Elin A skrev om Finfinas Hundkompis
    Finfinas hundkompis kan rekommenderas varmt! De tog emot vår något osäkra, fd gatuhund med öppna armar och han trivdes som fisken i vattnet både med sin lilla hundgrupp och all personal. Modern och positiv inställning till hundträning, individanpassad inskolning och supertrevlig personal. Full pott! Läs mer
  • 2015-02-04

Malin V skrev om Finfinas Hundkompis
    Vi känner enorm glädje och trygghet när vi lämnar vår hund hos finfinas. Vi upplever att sigge får all kärlek och uppmärksamhet han behöver. Fina hundvänner och en otrolig hundpedagog i Maria Broden. Stort tack / malin & fredrik Läs mer

Brantingsgatan 49, 115 35 Stockholm