Finfinas Hundkompis

Brantingsgatan 49, 115 35 Stockholm

Finfinas hundkompis är en nyöppnad oas för våra fyrbenta vänner. Vi håller till på Brantingsgatan 49 på Gärdet. Med några meter till härliga gärdesfältet, intilliggande rastgård och med mysiga skogspromenader runt knuten ger vi din hund en harmonisk vardag med mycket motion. Vi erbjuder dagis, kurser, inomhusagility, trim, pensionat mm.
Virebergsvägen 20, 16930, SOLNA
Tak & Bygg Mellansverige AB
Bitte M:
Takjour gjorde ett fint arbete från grunden. Allt bytte de ut, noggranna killargjorde ett kanonjobb. När vi ska byta tak på nästa hus är Tak...
Ändra min profil

Läs vad 2 kunder tycker om Finfinas Hundkompis

• Elin A
    Elin A skrev om Finfinas Hundkompis
    Finfinas hundkompis kan rekommenderas varmt! De tog emot vår något osäkra, fd gatuhund med öppna armar och han trivdes som fisken i vattnet både med sin lilla hundgrupp och all personal. Modern och positiv inställning till hundträning, individanpassad inskolning och supertrevlig personal. Full pott!
  • Malin V
    Malin V skrev om Finfinas Hundkompis
    Vi känner enorm glädje och trygghet när vi lämnar vår hund hos finfinas. Vi upplever att sigge får all kärlek och uppmärksamhet han behöver. Fina hundvänner och en otrolig hundpedagog i Maria Broden. Stort tack / malin & fredrik

Övriga företag nära Finfinas Hundkompis:

Svensk Stubbfräsning

Torplyckegränd 134, Vällingby
Svensk Stubbfräsning
Jonas S:
Snabbt och effektivt utfört jobb. Kan bara rekommendera Svensk Stubbfräsning.

Säker Trädvård Stockholm

STORA SÄLLSKAPETS VÄG 34, Skärholmem