Alla kategorier Övrigt Stockholms län Stockholm Östermalm Gärdet Finfinas Hundkompis

Finfinas Hundkompis

Brantingsgatan 49, 115 35 Stockholm — Visa karta

Välkommen till Finfinas Hundkompis!

Här på Gärdet erbjuder vi en rad tjänster som underlättar i din vardag och ger din hund en harmonisk vardag. Med dagis, kurser, trim, bad och klippning samt möjlighet till inomhusagility skapar vi en helhet som passar många olika hundar och hundägare.

Vi jobbar med relationer, trygghet och flockkänsla. Varje hund ska känna sig delaktig och välkommen hos oss och vi promenerar, tränar, leker och vilar tillsammans.

Kontakta oss så kan vi diskutera fram hur vi bäst kan underlätta vardagen för dig och din hund!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 2 kunder tycker om Finfinas Hundkompis

• Elin A
    Elin A skrev om Finfinas Hundkompis
    Finfinas hundkompis kan rekommenderas varmt! De tog emot vår något osäkra, fd gatuhund med öppna armar och han trivdes som fisken i vattnet både med sin lilla hundgrupp och all personal. Modern och positiv inställning till hundträning, individanpassad inskolning och supertrevlig personal. Full pott!
  • Malin V
    Malin V skrev om Finfinas Hundkompis
    Vi känner enorm glädje och trygghet när vi lämnar vår hund hos finfinas. Vi upplever att sigge får all kärlek och uppmärksamhet han behöver. Fina hundvänner och en otrolig hundpedagog i Maria Broden. Stort tack / malin & fredrik

Brantingsgatan 49, 115 35 Stockholm