Alla kategorier Spa Västra Götaland Göteborg Flex Massage

Flex Massage

Gustaf Dalénsgatan 13, 417 05 Göteborg — Visa karta

» Flex massage är Göteborgs största och mest flexibla massagekedja med fyra mottagningar två rum vid Backaplan, i Kållered och i City nära Domkyrkan och vid Operan. » Djup svensk massage, Gravidmassage, Bindvävsmassage och Cellulitbehandlingar. » Öppet alla dagar i veckan och bokning online.

Spa nära Flex Massage:

Folkungagatan 14, GÖTEBORG
Varmt välkommen till Nova Laserklinik. Vi kan erbjuda dig det mesta inom skönhet... Läs mer ›
Sofia H:
Duktig och kompetent personal! Omtänksamma, professionella och tillmötesgående! Rekommenderas!

Läs vad 2 kunder tycker om Flex Massage

• Lars S
    Lars S skrev om Flex Massage
    hej tycker att man får ett lite för dåligt omhändertagande för hur mycket man ändå betalar ser inte heller några resultat av den behandling jag fått.
  • Johan  K
    Johan K skrev om Flex Massage
    För dåligt tryck i massagen, jag behöver tuffare behandling då jag har problem med värk i nacke och axlar men fick inga komplett bra behndlingar hos flex massage trots att jag provade att gå till flera olika tjejer. En annan tråkig sak var dem ofräscha lokalerna med skitna handdukar.

Gustaf Dalénsgatan 13, 417 05 Göteborg