Alla kategorier Kläder Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Flirt Fashion

Drottninggatan 110, 113 60 Stockholm — Visa karta

Läs vad 1 kund tycker om Flirt Fashion

• Mikael M
    Mikael M skrev om Flirt Fashion
    Jag och min flickvän var inne häromdagen då vi råkade se skrivet stort på skyltfönstret "STOR 40% REA!"

Självklart gick vi in för en titt, och möttes av en sur dam som inte ens hälsade och såg allmänt otrevlig ut, som stod och packade upp varor.
    Inne i själva butiken fanns kanske 2-3 varor som överhuvudtaget hade rea, när vi frågade snällt om de hade mer reavaror svarade kassörskan "Nej! det här är inga säsongsvaror, inte!"

...Okej? aja vi strosar runt och hittar en del intressanta varor, rätt dyra men okej utbud,
    Tjejen ville handla för närmare tusenlappen, Vi frågar om det går bra för de 900 kr vi har på oss, varpå kassörskan rent ut skrattar åt oss och svarar
    "jag äger 3 butiker, ser ni inte att det står ett pris? jag har varit i den här branschen i flera år! Man betalar det pris som står!"
    Vill här påpeka att jag själv arbetar som kassabiträde i en klädbutik och VET att butikschefen har alltid sista ordet, kul att bli hånad bara för att man frågar, frågar snällt dessutom.

vi kände oss kränkta av hennes i allmänhet otrevliga bemötande som hon uppvisat sedan sekunden vi klev in, nu fick det vara nog så vi lämnade varorna på disken och gick ut tomhänta,

När vi kom hem hittade vi samma varor på Ebay för ett totalt värde av inte ens 500 kr, så jag är glad att vi inte slog till ändå! :)

Drottninggatan 110, 113 60 Stockholm